'KNVB onderzoekt wissel van Go Ahead-speler Van Moorsel tegen MVV'

    'KNVB onderzoekt wissel van Go Ahead-speler Van Moorsel tegen MVV'

    donderdag 20 september 2018 om 13:27

    De KNVB is een onderzoek gestart naar de wissel van Paco van Moorsel, die als wisselspeler in het veld kwam in het duel tussen MVV en Go Ahead Eagles van 31 augustus jl..

    Dat meldt de Limburger. Van Moorsel, speler van Go Ahead, werd door trainer John Stegeman in het veld gebracht, maar MVV claimt dat de nummer tien niet op het wedstrijdformulier heeft gestaan. De KNVB is inmiddels op de hoogte van de situatie en doet onderzoek. MVV verloor het duel met 1-2 van Go Ahead.

    En dus ontstaat er een vergelijkbare situatie met vorig seizoen. Jong Ajax kreeg al eens te maken met de KNVB, omdat middenvelder Teun Bijleveld wel minuten maakte, maar geschorst bleek. Tegenstander NEC maakte daar achteraf, net als MVV nu dus heeft gedaan, melding van.

    De KNVB brengt clubs op de hoogte van eventuele schorsingen van spelers, maar Ajax claimde nooit geïnformeerd te zijn over de schorsing van Bijleveld. De wedstrijd werd uiteindelijk overgespeeld.

    Plaats een reactie

    Ballotelli +2554
    donderdag 20 september 2018 om 13:30
    Pff.. zieligerds!
    Vind ik leuk
    Polly11 +3869
    donderdag 20 september 2018 om 14:34
    Regels zijn regels. Na rode kaart gewoon spelen dan maar?
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2554
    donderdag 20 september 2018 om 14:55
    Dan is iemand gestraft, als hij niet op het wedstrijdformulier stond dan zal er een fout zijn gemaakt want anders zit hij niet omgekleed op de bank. Je vergelijking slaat werkelijk waar nergens op.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:01
    De speler stond wel op de lijst maar nummer 10 niet. Domme zeikstralen zijn het.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2554
    vrijdag 21 september 2018 om 09:12
    Nou al helemaal geen reden voor gezeur lijkt mij zeg.. pff!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    donderdag 20 september 2018 om 13:30
    Ja VP, dat is een exact vergelijkbare situatie..... NOT!
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2312
    donderdag 20 september 2018 om 13:55
    Ach ze kunnen Frenkie niet gebruiken nu dus dan maar ajax van stal halen 😂
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    donderdag 20 september 2018 om 14:03
    Ik snap sowieso niet dat ze niet in het artikel iets zetten in de trant van:
    'Teun Bijleveld, die net als Frenkie de Jong bij Ajax onder contract staat'.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2312
    donderdag 20 september 2018 om 14:46
    Idd! Misschien moet jij wel bij voetbalprimeur werken;) zal ze veel clicks opleveren :-p
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    donderdag 20 september 2018 om 14:52
    Ik ben in onderhandeling...

    Ik heb alleen de eis neergelegd dat ik carte blanche wil om van trollen het IP-adres te kunnen blokkeren.
    Daar willen ze nog niet aan, omdat dit toch wel wat clicks scheelt.
    Maar ik heb goede hoop dat het rond komt
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 20 september 2018 om 14:18
    #jankerd
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2312
    donderdag 20 september 2018 om 14:47
    #canthandlethetruth
    Vind ik leuk
    N.E.C. +235
    donderdag 20 september 2018 om 13:32
    De KNVB zal deze wedstrijd wel laten overspelen. Ze doen er alles aan om ons te laten promoveren. Hopelijk lukt ze dat dit jaar wel.
    Vind ik leuk
    rjezw +24
    donderdag 20 september 2018 om 13:33
    Samen met Sparta en Eagles promoveren en Twente achterlaten?
    Vind ik leuk
    N.E.C. +235
    donderdag 20 september 2018 om 13:37
    Dat lijkt me een mooi streven :-)
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1955
    donderdag 20 september 2018 om 21:54
    Idee van de eeuw!!! Laat de rest vd competitie maar zitten dan. :-)
    Vind ik leuk
    NvC +4012
    donderdag 20 september 2018 om 16:25
    Wat doen ze dan om NEC te laten promoveren?
    Vind ik leuk
    N.E.C. +235
    donderdag 20 september 2018 om 16:58
    Vorig jaar kregen we een herkansing tegen Ajax.
    Helaas werden we toen voor de tweede maal voor lul gezet.
    Vind ik leuk
    NvC +4012
    donderdag 20 september 2018 om 18:57
    De KNVB is niet expres bezig NEC te laten promoveren. Dat is gewoon een onzin statement. Maar wat anders doen ze? Je zei namelijk “ze doen er alles aan om ons te laten promoveren”. Ben ik benieuwd hoe de KNVB NEC verder heeft zitten ‘helpen’.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    13 +13199
    donderdag 20 september 2018 om 13:33
    @VP: Cambuur is de huidige KKD-koploper.
    Vind ik leuk
    Spartan +6731
    donderdag 20 september 2018 om 13:39
    Heb ik in een vorig artikel ook aleens doorgegeven, maar het lerend vermogen is ver te zoeken 😂
    Vind ik leuk
    Cookee +10704
    donderdag 20 september 2018 om 14:48
    Ik blijf je bericht maar lezen, kan er geen genoeg van krijgen.
    Vooral omdat het mogelijk van korte duur is. ;)
    Vind ik leuk
    13 +13199
    donderdag 20 september 2018 om 14:52
    Geniet ervan Cookee, het is je van harte gegund. En maak een screenshot vd stand 😁
    Vind ik leuk
    Cookee +10704
    donderdag 20 september 2018 om 15:01
    Zal ik doen. :)
    Moet ik dat wel met kleur-echte inkt afdrukken hè?
    Kan zomaar weer 20 jaar duren.
    Vind ik leuk
    Farmer +12017
    donderdag 20 september 2018 om 16:52
    Teletekst Pagina 830 gewoon als achtergrond instellen!
    Of als behang laten printen ^^
    Vind ik leuk
    Cookee +10704
    donderdag 20 september 2018 om 22:16
    Over 20 jr moet ik eerst uitleggen wat TT is.
    Vind ik leuk
    13 +13199
    donderdag 20 september 2018 om 14:54
    Zie trouwens dat jullie naar de nr. 17 moeten, dus stand prolongeren moet mogelijk zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +10704
    donderdag 20 september 2018 om 15:21
    Onderschat nooit een banaan en Cambuur's gladde zolen.
    Ineens bovenaan staan gaat toevallig.
    Maar er blijven vraagt kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2041
    donderdag 20 september 2018 om 13:34
    Niet op het wedstrijdformulier, maakt een speler niet-speelgerechtigd. Alleen is het nu de vraag of deze administratieve fout gemaakt is door GAE of de KNVB. Al worden gemaakte fouten door de KNVB ook doorgeschoven naar de clubs, dus zal dan wel weer overgespeeld moeten worden. Weer gedupeerde clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:45
    FIX JULLIE SERVERPROBLEEMMMMM
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3706
    donderdag 20 september 2018 om 14:21
    ZIJN ZE MEE BEZIG!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Degraaf +16766
    donderdag 20 september 2018 om 14:27
    Waaruit blijkt dat? Ik zie nergens reacties hierover staan bij VP.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3706
    donderdag 20 september 2018 om 16:22
    Op een ander topic zei een moderator van VP dat.

    Ik geloof in de reacties van de topic hoeren bij Benfica of zoiets.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3706
    donderdag 20 september 2018 om 16:26
    VP-moderator 999 zei dat in de topic:
    Ajax opponent in opspraak e-mails prostituees en nachtclubs openbaar
    Vind ik leuk
    Degraaf +16766
    donderdag 20 september 2018 om 16:31
    Oké, thnx Lucky heb het gelezen, Maar VP-moderator 99 vind ik wel verdacht!. Is misschien ook wel een trolletje ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:57
    AJAX wordt altijd bevoordeeld door de KNVB
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    donderdag 20 september 2018 om 13:57
    Verheydt hoort nooit meer op een voetbal veld te staan. Elke keer dat die nog speelt, zou ik overspelen eisen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 14:03]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:15
    Jij moet nooit meer kunnen schrijven
    Vind ik leuk
    Peterfc +815
    donderdag 20 september 2018 om 14:23
    Bij MVV hebben ze Verheydt uiteindelijk maar weggestuurd naar Engeland. De scheidsrechters keurde zijn goals namelijk steevast af vanwege " Verheydt"
    Vervolgens gaat Stegeman dan ook nog zeggen dat de KNVB incapabele scheidsrechters stuurt...

    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    HanV +4287
    donderdag 20 september 2018 om 13:59
    Ze zouden erbij kunnen zetten wat het wedstrijdformulier is. Ik dacht dat het iets achteraf is dat door beide clubs en de scheidsrechter akkoord verklaard moet worden. Maakt MVV pas deze opmerking nadat ze het zelf ook foutief akkoord hebben verklaard? Of is het toch een overzicht vooraf van mogelijke spelers.
    Sowieso gezocht om te klagen dat een speler die alle gespeelde wedstrijden van die club is ingevallen die wedstrijd ook bij die club is ingevallen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:52
    Het antwoord is beide, je geeft je spelers op en die worden op het wedstrijd formulier geprint. Dan word de wedstrijd gespeeld en de uitslag etc. ingevuld en dan tekent iedereen hem.

    De spelers die je opgeeft moeten dus kloppen met het wedstrijd formulier.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3706
    donderdag 20 september 2018 om 14:22
    Lekker man, sta je 3-0 achter zet je vlug een speler in die niet op het formulier staat.
    Overspelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws