Opmerkelijk: EA Sports verwijdert Ronaldo van cover FIFA 19 op website

    Opmerkelijk: EA Sports verwijdert Ronaldo van cover FIFA 19 op website

    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:15

    EA Sports heeft Cristiano Ronaldo verwijderd van de cover van FIFA 19 op zijn website. De gamegigant sprak donderdag al zijn bezorgdheid uit over de verkrachtingszaak waarvan de Portugese ster wordt verdacht.

    Ronaldo prijkte een dag geleden nog op de website van EA Sports, maar zijn foto is nu weggehaald. Dat lijkt alles te maken te hebben met de aantijgingen aan het adres van de 33-jarige aanvaller. 'We houden de situatie nauwlettend in de gaten, omdat we verwachten dat coveratleten en ambassadeurs zich gedragen op een manier die overeenkomt met de waarden van EA', meldde het bedrijf al in een verklaring aan AP. Ronaldo stond de laatste twee edities van de FIFA-serie op de cover.

    De Amerikaanse Kathryn Mayorga vertelde vorige week in het Duitse tijdschrift Der Spiegel dat Ronaldo haar in 2009 zou hebben verkracht in een hotel in Las Vegas. De politie heropende het onderzoek deze week. Ook een andere belangrijke sponsor van Ronaldo, Nike, liet weten 'erg bezorgd' te zijn. Het Amerikaanse sportmerk werkt al sinds 2003 samen met Ronaldo. In 2016 tekende de Portugees een contract 'voor het leven' voor naar verluidt bijna 900 miljoen euro.

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9550
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:21
    Kathryn Mayorga komt er nu op te staan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:24
    herkennen zal je ze toch niet als ze er gebukt op staat......
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:11
    Ik was er gelukkig op tijd bij. Heb gewoon FIFA 19 the rapist edition!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:00
    Denk dat hij binnenkort op de cover staat van een bekend rockstar spelletje. Gta7 wordt CR7
    Vind ik leuk
    Ajax +741
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:22
    Zo kan een vrouw dus iemands carrière/leven ruïneren zonder bewijs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:33
    Dr is wel degelijk bewijs kerel..

    Ga eens naar het politie rapport van toen Google

    Medisch bewijs zelfs
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:13
    Er is medisch bewijs ja, medisch bewijs dat ze verkracht is.
    Maar er is (zover nu bekend is) geen bewijs dat Ronaldo de verkrachter is.

    Er is ook bewijs dat zij tegen Ronaldo’s lul staat te schuren met haar (waarschijnlijk) gebleekte aars in haar grijze jurkje.

    Ook heeft ze gezegd dat ze na dat alles in de jacuzzi is gegaan of is gevallen (precies weet ik even niet meer) maar heeft daarna tegen de politie gezegd dat ze zich helemaal niet gewassen heeft.

    Dat zijn voor mij ook vraagtekens...
    Als je als vrouw gaat zeggen dat je in de club niets van die man wilde weten maar wel op beelden tegen zijn lul staat te schuren...

    Ik zeg niet dat Ronaldo onschuldig is en ben ook geen fanboy die hem wil beschermen maar haar verhaal klopt op sommige delen gewoon helemaal niet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    alaaf +1254
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:54
    Voor deze kwal maken we graag een uitzondering! 🤣🤣
    Vind ik leuk
    El torro +303
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:55
    Zo ver ik weet zolang er geen bewijs is .is er ook geen zaak
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:57
    Hij ruïneerde haar. Oppervlakkig figuur
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:58
    https://m.hln.be/sport/voetbal/buitenlands-voetbal/serie-a/fake-news-cristiano-der-spiegel-slaat-na-ontkenning-ronaldo-terug-met-24-tweets-en-nodige-bewijslast-in-verkrachtingszaak~a0c2e479/
    Vind ik leuk
    Echt? +3545
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:23
    Omdat het een goede voetballer is ga jij het voor hem opnemen terwijl je inhoudelijk niks van de zaak weet. Laat het recht zijn gang gaan en oordeel later.
    Vind ik leuk
    Ajax +741
    zaterdag 6 oktober 2018 om 08:14
    Ik neem het op voor het recht en veroordeel hem inderdaad niet alvorens een rechter dat doet. EA en FIFA doen dat schijnbaar wel.
    Vind ik leuk
    volharding +712
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:57
    Beetje ongeloofwaardig, als Ronaldo wil kan heeft hij de keuze uit duizenden vrouwen! Maar alles voor de centjes dit hele verhaal...Waarschijnlijk Flinke deuk in Ronaldo's carrière, maar weet niet of dit meisje er beter op word
    Er lopen veel gekken rond , die Ronaldo zien als een tweede god.

    Vind ik leuk
    YB +235
    vrijdag 5 oktober 2018 om 23:40
    Het gaat niet om het kunnen krijgen wat je kan krijgen, juist om dat wat je niet kan krijgen. Daar krijgen ze een kick van. Dus jouw kijk op dit alles slaat als een tang op een varken.
    Vind ik leuk
    volharding +712
    zaterdag 6 oktober 2018 om 00:46
    Hij is nog niet veroordeeld of wel Dan!
    Vind ik leuk
    YB +235
    zondag 21 oktober 2018 om 19:11
    Zeg ik dat Ronaldo schuldig is dan? Ik zeg dat jouw reden om het niet te geloven nergens op slaat. Niet dat ie schuldig is, want dat weet ik niet. Dat is namelijk nog niet bewezen nee!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:23
    Zo!! schokkend dit .......
    als de duels in europa maar doorgaan dan dit weekend.......
    Vind ik leuk
    Hyena +29644
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:24
    Wat een waanzin. Sinds die debiele MeToo-beweging lijkt het de normaalste zaak van de wereld geworden te zijn om mensen zonder keiharde bewijzen op het hakblok te leggen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:32
    zelffs neuken word minder leuk gemaakt zo....

    niet dat ik me er ook maar iets van aan trek maar toch....
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:35
    Hou toch op bewijzen zijn er degelijk geleverd! En veruit de meeste daders geven hun daden ook toe!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:36
    waar zijn die bewijzen dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:42
    Louis ck, Kevin spacy.. allemaal gaven ze het toe!

    Van deze dame zijn er foto’s en video bewijs die haar verhaal ondersteunen. Daarbij waarom onwettelijk zwijg geld betalen als ze loog? Wetende dat ze ondanks die deal gewoon in het openbaar mag treden. Plus de acties uit de omgeving geven duidelijk aan dat er wat speelt.

    Nogmaals Google politie rapport en lees die eens. De politie stopte omdat ze niet verder kwamen omdat de dame niet meer verklaarde en zweeg. Nu komt er naar buiten dat Cristiano een trumpje heeft geflikt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:44
    vooralsnog alleen maar aannames .
    De "voorbeelden" die je geeft van anderen slaan als kut op dirk natuurlijk.

    Dat heeft 0,0 met dit geval te maken.

    Heb je een link op google omdat je zo overtuigd bent van zijn schuld?
    Of ben je een vrouw die iets soortgelijks heeft meegemaakt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:46
    Wat jij wil in politie rapporten staan aannames hahaha


    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:47
    Jij hebt die rapporten gelezen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:50
    Ja openbaar in de VS de bild citeerde ook veelvuldig dr uit

    Succes met het verdedigen van deze zieke personen. Geeft een mooi kijkje in jouw gedachte gang of liever gezegd lelijk kijkje
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:07
    ik verdedig niemand.
    ik zeg ook niet dat ie onschuldig is
    Maar tot dat hij officieel in staat van beschuldiging word gesteld zeg ik ook niet dat ie schuldig is.
    En dat zou iedereen moeten doen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:59
    https://m.hln.be/sport/voetbal/buitenlands-voetbal/serie-a/fake-news-cristiano-der-spiegel-slaat-na-ontkenning-ronaldo-terug-met-24-tweets-en-nodige-bewijslast-in-verkrachtingszaak~a0c2e479/
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:05
    nog steeds veel aannames maar stel dat deze waar zijn . Waarom komt ze er dan terwijl ze 10 jaar geleden geschikt heeft nu op terug?
    Geld op?
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:23
    Je hebt de stukken niet bekeken. Zij is er niet op teruggekomen. Zij heeft pas na Ronaldo gereageerd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:27
    dus er is niks aan de hand? de sensatie pers wil via een hoge boom scoren die in het verleden naast de pot gepist heeft?

    Jij ik en niemand zal ooit weten of het destijds om vrijwillige sex ging of niet .Golddiggers genoeg in deze wereld.

    Het zwijggeld wat betaald zou zijn is ook geen bewijs dat de sex niet met wederzijds goedvinden heeft plaats gevonden
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:18
    Cristiano was gehacked..

    Footballleaks je weet wel die gasten van de Doyen contracten, FCT ect

    En ze zijn controleerbaar echt
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:17
    Een naam stormy Daniels deze deals zijn niet rechts geldig in de VS
    Vind ik leuk
    John Garp +1778
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:28
    Aha, dus Ronaldo beschuldigen op basis van aannames mag niet van je, maar de dame in kwestie beschuldig je nu keihard op basis van je aanname dat haar geld op zou zijn.

    Oei!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:30
    dan lees je niet goed .
    Ik zet er niet voor niets een vraagteken achter dus ik beschuldig helemaal niemand
    Vind ik leuk
    John Garp +1778
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:32
    'Waarom komt ze er dan terwijl ze 10 jaar geleden geschikt heeft nu op terug?'
    'Geld op?'

    De tweede toegevoegde vraag maakt van beide een retorische.
    Zonder die tweede vraag had ik je gelijk gegeven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 20:32]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171212
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:34
    zijn gewoon 2 vragen ,niet meer niet minder
    Vind ik leuk
    John Garp +1778
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:40
    Niet dus. Je beantwoordt je eigen vraag met je eigen vraag. Dat is een verkapte stelling met een vraagteken erachter.

    Leuke truc voor Pownews en misschien een heleboel forumleden, maar niet bij mij.

    En nu weer lekker verder dobberen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46088
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:47
    Videobeelden?
    Die wil ik dan wel eens zien!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:50
    Veelvuldig op het nieuws geweest
    Vind ik leuk
    Sanji +945
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:59
    Een politierapport hoeft nog niks te betekenen.
    Noch maar te zwijgen over de incompetentie van de meeste agenten, al helemaal in Amerika.

    Verder is het natuurlijk frapant dat deze vrouw wel zwijggeld accepteert. Als het echt zo erg was en je echt verkracht bent dan ga je niet akkoord met zwijggeld.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:15
    Anders Vamos7 wel, die komt wss al klaar bij de gedachte Ronaldo naakt te kunnen zien.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:20
    Ja hoor , ik durf te wedden dat ze op dat moment dolblij was om geneukt te worden door Ronaldo , best een knappe voetballer en en nog rijk en op dat moment niet wetend dat het de beste voetballer alles tijden zou worden .. na jaren afgewezen en aan de kant geschoven te zijn heeft ze vast gedacht... die halve mlj wat ik heb gekregen is toch te weinig aangezien ze inmiddels weet dat Ronaldo multi miljardair is ... pfff wat een kut streek om zo een goed mens onderuit te halen .. dit is zeker schadelijk voor zijn carrière
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:08
    Zieke opmerking echt een mooi voorbeeld van wat er mis is!
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:28
    Mis is?
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:58
    https://m.hln.be/sport/voetbal/buitenlands-voetbal/serie-a/fake-news-cristiano-der-spiegel-slaat-na-ontkenning-ronaldo-terug-met-24-tweets-en-nodige-bewijslast-in-verkrachtingszaak~a0c2e479/
    Vind ik leuk
    Echt? +3545
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:26
    De metoo beweging op die manier wegzetten geeft precies aan dat er nog veel werk aan de winkel is.

    Als jij een dochter zou hebben die altijd er rekening mee moet houden dat ze wordt aangerand of beledigd zou je allicht anders denken.
    Vind ik leuk
    Plankgas +81
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:39
    Ja en als jij een zoon zou hebben die op die manier geschoffeerd kan worden via de media dan? Wat denk je dat (niet geverifieerde) aantijgingen van verkrachting in de media kunnen doen met een persoon? Hoe denk je dat dat op z’n werk, omgeving, gevoelstoestand invloed heeft?

    Begrijp me niet verkeerd: ik zie wel degelijk het grotere plaatje. Dus OOK slachtoffers van sexmisdrijven. Slachtoffers die vaak via een moeilijke weg erkenning kunnen krijgen via ons juridisch stelsel.

    Maar zeker OOK de onderbelichte slachtoffers van mogelijk onterechte aantijgingen hiervan.


    Vind ik leuk
    Echt? +3545
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:43
    Ik reageerde op de kwalificatie van de metoo beweging, niet op dit specifieke geval. Sowieso is het niet juist om daar zo'n duidelijke mening over te hebben als je de feiten niet kent. Dat geld zowel voor een reactie pro als contra Ronaldo. In dit land heeft iedereen maar een grote bek zonder de feiten te kennen. En nee, ik ken ze ook niet, gelukkig is het ook niet aan mij om te oordelen.
    Vind ik leuk
    Plankgas +81
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:10
    Dan ben ik volledig eens met je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:12
    Hij heeft betaald en getekend, ga jij betalen indien je onschuldig bent?
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:39
    Als je niet volwassen genoeg ben om hierover te praten hou dan op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:26
    En dan ben je Ronaldo, topvoetballer, een kanjer voor vele dames en een multimiljonair die zowat elke vrouw kan krijgen. Maar uiteindelijk rape je iemand anaal en geef je haar ook nog zwijggeld toe.
    Vind ik leuk
    Jan84 +116
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:35
    En dat weet je allemaal van..???
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5580
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:45
    Staat gewoon online.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:59
    Ik bedoel juist dat ik het heel erg krom vind om de aantijgingen jegens hem te geloven.
    Vind ik leuk
    Echt? +3545
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:27
    Het is niet minder krom om ze juist niet te geloven
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:00
    https://m.hln.be/sport/voetbal/buitenlands-voetbal/serie-a/fake-news-cristiano-der-spiegel-slaat-na-ontkenning-ronaldo-terug-met-24-tweets-en-nodige-bewijslast-in-verkrachtingszaak~a0c2e479/
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:07
    Easy money
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:27
    Gelukkig. Moet ie maar van de vrouwen afblijven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    kerel +2079
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:46
    En op mannen concentreren? Haha..
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:29
    900 miljoen, moet ik toch zeker 4 maanden voor werken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +214
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:30
    Toch altijd gedacht dat hij op mannen viel , toch bi dus !?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:37
    zolang hij een sterretje ziet is hij tevreden denk ik.
    Vind ik leuk
    kerel +2079
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:47
    Maakt ie graag een rondje van..
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:34
    Als ik hoor hoe de GROe 250 atleten in diskrediet heeft gebracht, dan zou het me niets verbazen als de onderschepte e-mails, waarin Ronaldo zich hierover zou hebben uitgelaten, ook allemaal pure fake en laster is.

    Ik kan me hier echt niets bij voorstellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:53
    Football leaks...


    100% echte contracten en onthullingen. Het is een betrouwbare bron
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:40
    Ongelooflijk .het geld is op
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:48
    Hij zal altijd verliezen na deze beschuldiging.

    Zelfs als er 100% bewijs is dat hij het niet heeft gedaan.

    Als er wel 100% bewijs is natuurlijk veroordelen conform het rechtsysteem.

    Zonde gezien hij ook veel deed / doet voor goede doelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 17:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:48
    Volgens mij mag Christano 1000 vrouwen op een dag uitzoeken en daarbij alles met ze doen... voor niets

    Weer zo'n golddigger die geld ruikt en profiteert van die Metoo waanzin

    Kom niet 10 jaar achteraf met verhaaltjes die niet te bewijzen zijn

    En voor ruim 3 ton vergoeding gaan alle vrouwen gewillig liggen

    Dit viel te voorspellen, er zal nog wel meer volgen


    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:49
    Waardeloze bedrijven. Wacht nou eerst het onderzoek af in plaats van deze overhaaste onzin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:54
    Ja, zo kan elke man beschadigd worden zonder elke vorm van bewijs

    Over het algemeen zijn er in dit soort gevallen geen getuigen, dus dan kan elk hysterisch wijf een man achteraf beschadigen

    Dit moet stoppen

    #MeeTooStopThisNonsence
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:51
    Volgens mij mag er na Metoo maar 1 regel zijn:

    Geen aangifte binnen 3 dagen is geen bewijs

    Jammer dan, je hebt je kans gehad
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:27
    Dat is ook onzinnig. Je weet helemaal niet wat slachtoffers doormaken en je hebt zoveel verschillende cases. Denk eerst ff na voordat je met goede ideeën komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:41
    Die cases zijn ook ingewikkeld, zeker 9 jaar na datum, of 32 jaar na datum

    Maar in mijn ogen is er in veel gevallen geen case

    En dan ben je als man schuldig tenzij je het tegendeel kan bewijzen, wat in 99,9% van de gevallen onmogelijk is.

    Maar je wordt wel beschadigd, ongeacht het verdere verloop

    En ik dacht dat we in de rechtsgang nu juist hadden afgespoken dat je onschuldig bent tenzij het tegendeel bewezen is

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:56
    Ik ben inderdaad ook fel tegen de publieke veroordeling zonder bewijs, en ook met je eens dat het moeilijk te bewijzen is na zoveen jaren. Maar je kunt het de slachtoffers bijna niet verwijten want het richt enorme schade aan en vaak hebben slachtoffers een beroep waarbij ze na een dergelijke beschuldiging ook geen krediet meer hebben. Kortom, er is geen oplossing voor dit soort dingen, behalve de slachtofferhulp zo goed inrichten dat mensen eerder naar buiten treden. Als dat al mogelijk is.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6666
    vrijdag 5 oktober 2018 om 17:54
    De Amerikanen houden niet van Free-Wheeling en daarom komt de preutsheid er voor in de plaats.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:05
    .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:12
    Zwak !Miljoenen aan hem verdienen eerst . En nu gelijk dit doen voordat er ook maar iets van veroordeling is . Zal best wel wat gebeurd zijn met die vrouw maar als ze zoveel geld heeft gehad en na 9 jaar haar mond open doet komt dat vast omdat het geld op is .
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:26
    Graag eerst veroordelen en dan pas dit soort voorbarige acties. Sluit niet uit dat hij haar heeft verkracht, maar het is ook verre van een zekerheid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:34
    Als het al zou zijn gebeurd, en de leaks zijn waar: dan zou het toch afgekocht zijn?

    En dan 9 jaar later weer beginnen...

    Dat ruikt naar eeuwige chantage
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:45
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/844784/jong-elftallen-in-keuken-kampioen-divisie-groot-succes-geweldige-tussenstap-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21470
    vrijdag 5 oktober 2018 om 19:49
    Logisch dat bedrijven voorzichtig zijn. Verder eerst maar eens de strafzaak afwachten. Ook dat is een recht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 00:53
    EA bezorgd? Die gasten bij EA moeten zich zorgen maken om hun eigen schandalige gedrag al jaren klanten een oor aan naaien en elk jaar weer alle FIFA spelers enz oplichten en mensen hun bankrekeningen verkrachten,ik ben al paar jaar gestopt met dat spel(slotmachine).Beste EA maken jullie je maar is zorgen om jullie eigen gedrag wees blij dat CR7 op jullie cover en in jullie rot spel zit dat zo'n grote speler jullie bagger spel promoot.

    Lachwekkend die gasten van EA maken jullie je maar zorgen stelletjes nagemaakte figuren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws