The Sun: Aké kan voor 45 miljoen euro de overstap maken naar Londen

    The Sun: Aké kan voor 45 miljoen euro de overstap maken naar Londen

    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:51

    Tottenham Hotspur heeft Nathan Aké bovenaan het verlanglijstje gezet. Dat meldt boulevardkrant The Sun. Aké moet in Londen Jan Vertonghen op gaan volgen. De Belgische verdediger is voorlopig uit de roulatie.

    De Engelse boulevardkrant The Daily Star meldde eerder deze week al dat zowel Manchester United als Tottenham interesse heeft in de 23-jarige Aké, die onder contract staat bij Bournemouth. The Sun meldt nu ook dat Spurs aast op de Oranje-international, die naar verluidt rond de 45 miljoen euro moet gaan kosten.

    Aké werd vorig jaar zomer door Bournemouth gekocht van Chelsea voor een bedrag van ongeveer 23 miljoen euro. Als we The Sun mogen geloven is hij in nog geen twee jaar tijd bijna twee keer zo duur geworden. Aké brak nooit door bij Chelsea, maar is nu een van de steunpilaren van het Bournemouth van manager Eddie Howe. Dat is in Londen dus opgevallen. 

    Vorm
    The Sun schrijft ook dat Michel Vorm uit mag kijken naar een andere werkgever. Tottenham bekijkt de mogelijkheden om een andere reservekeeper aan te trekken, achter Hugo Lloris. Vorm staat al sinds 2014 onder contract bij Tottenham.

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31566
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:55
    Prima verdediger, maar wat een lomp beleid van chelsea. Lompe club.

    Salah, de bruyne, lukaku, ake, batsuhayi en ga zo maar door 😂
    Vind ik leuk
    vos199 +1203
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:22
    Tja, als je jaarlijks 50 spelers koopt, kun je wel eens wat toppers door de vingers gaan zien....
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1885
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:27
    Nouja als je een broekie voor niks in je opleiding haalt en 'm doorverkoopt voor 23 miljoen is niet bepaald lomp beleid. Als een NL'se club dit zo gedaan had dan waren er complimenten geweest. Er staat niet dat Chelsea hem weer terug wilt. En Chelsea haalt net zo goed iemand van zelfde of beter kaliber dan Ake. Dus lomp beleid is het niet.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:36
    Salah 1 season wonder. De Bruyne idd een fout. Lukaku, mwah. Aké moet het nog maar laten zien. Batsu, mwah.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:57
    Lukaku beter als wat er nu in spits loopt bij Chelsae, Morata en Giroud.
    Vind ik leuk
    The Genius +3197
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:40
    echt he, die snap ik ook niet helemaal
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:44
    Salah 1 season wonder? Stoned varken dat je vent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:56
    zou voor ake en zijn ontwikkeling een prima stap zijn
    Vind ik leuk
    Johnnie +701
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:59
    Mooie en goede stap denk ik
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:59
    Is hij goed? Ik vond hem in het nl elftal altijd maar heel onzeker overkomen. Ik zie hem verder nooit spelen..
    Vind ik leuk
    hantayo +1049
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:42
    Ik heb alle wedstrijden van Bournemouth gezien. Hij is juist zeker en effectief. Vorige week uit tegen Watford, met 0-4 gewonnen, weer de man of the match, en dat als verdediger.
    Vind ik leuk
    CR.17 +162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:43
    Alright alright.. mooi
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:59
    Goed bezig, die Ake! Verdedigend hebben we echt een serie goede talenten!

    En Vorm kom maar terug naar Utrecht! Terug naar familie en vrienden in Nieuwegein.
    Vind ik leuk
    vos199 +1203
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Ja zou mooi zijn, als die nog even 2/3 jaartjes komt keepen in Utrecht! Kan Jensen wellicht voor een leuk bedrag verkocht worden, vind ik de laatste tijd toch wat steekjes laten vallen, ondanks dat ik het een van de betere keepers vind die we de laatste jaren hebben gehad bij onze FC
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:51
    Ik hoop het ook! Wat Jensen betreft heb je helaas gelijk. Hij is inderdaad minder klemvast en laat regelmatig een steekje vallen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:29
    Nu nog 2 zeer goede spitsen

    L. De jong te ligt vind ik voor nl

    Depay kan dit wel maar geen echte spits

    Nederlands elftal zou eens heerlijk met vier valse spitsen moeten spelen

    Met voorin bergwijn,malen,groeneveld,depay

    Promes als invaller
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:32
    Yes! Dan hebben we weer een grote 4 voorin, een grote 2 achterin en de grootste op het middenveld! :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:35
    Middenveld met

    D. Van de beek rosario en frenkie de jong

    Verdediging ake de ligt en van dijk
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:39
    Rosario en vd Beek moet ik nog zien hoor. Die hebben nog tijd nodig zich te bewijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:48
    Komt goed
    Vind ik leuk
    thierryer +1445
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:19
    Doe maar de Vrij ips Ake!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2177
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:54
    En geen Blind in de opstelling en we staan er weer goed op
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:15
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:55
    Inderdaad in de sputs kanxer wel wat bij. Malen en Dirosun komen eraan. Groeneveld en Bergwijn zijn ook toppers in de dop. Depay is van origine geen spits al vult hij het goed in en scoort hij wel. Babel vind ik een lapmiddel. Kennelijk hebben 'we' momenteel niet beter. Boadu komt er ook nog aan. Jammer dat hij gblesseerd is geraakt.
    Vind ik leuk
    thierryer +1445
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:27
    Je hoeft ook niet met een vaste spits te spelen. Gewoon met positiewisselingen voorin. Beweeglijke types zoals Depay, Bergwijn en Groeneveld ( Kluivert, Malen, Promes, Babel)

    Als je Varane en Umtiti tegenover een statische spits ala ( huntelaar Luuk de Jong, Janssen ) ben je bij voorbaat al kansloos. Hoog temp, veel beweging en een creatief middenveld is veel belangrijker in het nieuwe Nederlands elftal.

    Het is doodzonde dat Willems niet op Niveau is en Janmaat geblesseerd is. Dit zijn de type backs die bij dit systeem passen.

    Tegen grote ploegen moet je 5-3 2 spelen, tegen de mindere goden 4 3 3.

    Tegen de sterke ploegen zou ik in een ideale vorm( van Willems en Janmaat) en zonder blessures altijd zo spelen:

    Janmaat de Ligt de Vrij van Dijk Willems

    Frenkie Wijnaldum en Proper

    Bergwijn Depay

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:56
    Eens. Maar met een 'minder' bewegelijk' type kan je voorin de bal veter vasthouden en kan je met meer mensen op de helft van de tegenstander. Momenteel hebben we met L. de Jong daar de spelers niet voor. Die komt tekort. Dost heeft afgezegd voor Oranje. De tijd van RvP en Huntelaar is geweest wat Oranje betreft.

    Depay kan het nu goed invullen.

    Willems ben ik met je eens. Die had daar moeten lopen. Janmaat prima back.ook bij Watford gaat het goed.

    Verder ben ik het helemaal met je eens. 5-3-2 werkte prima onder van Gaal. 3-4-3 vergt verdedigens meer concentratie. Maar mogelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:17
    En brobby komt ook tussen met sierhuis
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:24
    Ook nog! Laten we hopen op luxeproblemen voor de bondscoach.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:00
    Hij wordt met de dag beter. Ik hoop dat hij aan de aftrap staat tegen Duitsland.
    Vind ik leuk
    3Bier +8657
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:02
    Misschien als linksback? Denk niet dat hij beter is dan Van Dijk, De Ligt of De Vrij
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:06
    Ake op linksback, Dumfries op rechstback en de Vrij, van Dijk en de ligt in het centrum. Gruwelijke verdediging.
    Vind ik leuk
    chicken +10945
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:14
    Met alle respect...dumfries heeft dat niveau nog niet...alis het op RA wel heel weinig..
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:16
    Nog niet....in potentie zit het er wel in denk ik!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:19
    Er zit nog zoveel rek in Dumfries als je alleen maar kijkt hoe hij zich de laatste 3 jaar heeft ontwikkelt. Gruwelijk. Daarom wil ik die jongen aan het werk zien in oranje.
    Vind ik leuk
    chicken +10945
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:18
    We moeten eens af van dat uitproberen in oranje...laat het eerst maar zien in grote wedstrijden.

    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:21
    Die staan op het programma. Duitsland en Belgie.
    Vind ik leuk
    hantayo +1049
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:44
    Staat ie niet, afgaande op de training. Hij heeft de pech dat van Dijk op zijn plek staat, duurste verdediger ooit. Al is het maar de vraag of deze beter is.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:02
    Dat is leuk voor die gast, via een paar omwegen toch de top bereikt. Althans, bijna.
    Vind ik leuk
    Stom +310
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:04
    Lijkt me samen met Van Dijk, De Ligt en De Vrij in iedere mogelijke combinatie een prima centrum voor Nederland. Maar kan die jongen ook een beetje uit de voeten als linksachter? Daar lijkt de spoeling namelijk een stuk dunner!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:07
    Hij kan daar wel spelen, maar speelt altijd centraal en dat is ook zijn beste positie. Als back of wing-back zou ik over het algemeen voor de veel dynamischere Van Aanholt kiezen die voetballend ook wat meer brengt.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:08
    Blijf het zeggen die Engelsen zijn zo megadom hebben geen enkel benul meer van de waarde van geld . Mooi dat ze eruit gaan brexit.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:12
    Al die Premier clubs krijgen 200 miljoen tv gelden per seizoen. Die weten niet meer wat waardevol is en kopen om het kopen.
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +659
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:12
    Aké is wel toe aan een stap hogerop, presteert al een aantal seizoenen op rij echt goed.
    Samen met Sanchez in het centrum, dan heb je wel een gruwelijk blok.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1400
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Heeft natuurlijk ook een dijk van een jeugdopleiding achter de rug. Eindelijk iemand die wel weg gaat op jonge leeftijd en het toch lijkt te gaan halen. Jammer dat we niet van hem hebben kunnen genieten in het 1ste van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:24
    Leuk voor hem.

    Maar hopelijk gaan nu niet nog meer spelers van 16 jaar, ook hun opleiding volgen in Engeland. Door hem als voorbeeld te nemen.
    Vind ik leuk
    ELD070 +717
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:02
    Pff, je vergeet soms dat deze jongen pas 23 is. Lijkt er al een hele cariere in de premier league op te hebben zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:11
    Dat zal voor iedereen anders zijn, maar dat idee heb ik helemaal niet, iets meer dan 3 jaar geleden werd hij uitgeleend aan Watford en toen begon hij regelmatig in de PL te spelen.
    Vind ik leuk
    ELD070 +717
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:14
    Ja, bedoel eigenlijk meer Engeland ipv PL. Toch al 4 clubs gehad op zijn 23e.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    Enkele verhuurperiodes dan wat vrij gebruikelijk is, zijn enige definitieve transfer was dus vorig jaar zomer van Chelsea naar Bournemouth. Het is jammer dat 2016/2017 een relatief verloren seizoen voor hem werd, eerst zat hij een tijdje bij Bournemouth op de bank en net toen hij een reeks wedstrijden begon te spelen, haalde Chelsea hem terug in januari (waar hij vervolgens amper speelde).
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:14
    Bewijst maar eens weer dat men hier in Nederland totaal geen gevoel voor talent heeft. En maar klagen dat het spelersmateriaal verbetering behoeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:15
    Logisch ook wel, hij speelt nu al zo lang in het Britse voetbal, mooie stap
    Vind ik leuk
    Gary Oak +224
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:22
    Ondanks ik het Ake gun en nog steeds veel belovend vind is Tottenham nooit zo goed met spelers scoute die in de Premier League spelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:55
    Ze kopen sowieso niet zo vaak spelers van andere clubs in de Premier League, maar over het algemeen kun je erover zeggen dat het met wisselend succes gebeurt; het aantrekken van bijv. Trippier voor slechts 4 miljoen pond is uiteindelijk een goede zet gebleken en het aantrekken van Mousa Dembélé voor 17 miljoen pond spreekt voor zich, terwijl 30 miljoen pond betalen voor Sissoko natuurlijk weer belachelijk is en daar kwam juist erg weinig scouting bij kunnen, dat was een combinatie van opportunisme na een goed EK van hem en op het laatst van de transfer window toch nog iemand willen halen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:41
    Google betaalt wekkelijks huiswerk van $ 8152 tot $ 10396. Ik verdien de eerste maand van $ 31952 in deze baan voor het werken 2 uur per dag. Ik ben een fulltime universiteitsstudent en alleen dit werk in deeltijd. Iedereen zou nu effectiever meer online kunnen verdienen door de instructies op deze blog te lezen..



    ➤➤➤➤➤➤➤➤➤ w­w­w.M­a­x­P­a­y­9.C­o­m
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:55
    Ook ooit bij Feijenoord begonnen, iemand daar in de jeugdopleiding heeft verstand van verdedigers, is dat Wim Jansen?
    Nu graag nog wat aanvallers van dat niveau.
    Maar waarom speelt hij zo weinig in Oranje eigenlijk?
    Vind ik leuk
    hantayo +1049
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:46
    ondergewaardeerd, beetje onbekend ook
    Vind ik leuk
    Cookee +10670
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:17
    Net als van Dijk, het buitenland moet lyrisch zijn voor dat wij doorhebben dat ze iets kunnen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws