'De Ligt neemt twijfels weg: FC Barcelona wil in winter toeslaan bij Ajax'

    'De Ligt neemt twijfels weg: FC Barcelona wil in winter toeslaan bij Ajax'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:09

    Het gonst van de geruchten rond Matthijs de Ligt. De Spaanse kranten Mundo Deportivo en Sport berichtten donderdag al uitgebreid over de Ajacied en laatstgenoemde krant doet dat vrijdag opnieuw.

    De Ligt staat vrijdag wederom op de voorpagina van de Spaanse krant. Naar verluidt heeft Barcelona de koers gewijzigd en hoopt de club niet op een zomerse, maar winterse deal. De reden is volgens Sport simpel: Barcelona is bij Bayern München - Ajax zo onder de indruk geraakt van De Ligt, dat de club zo snel mogelijk toe wil slaan en niet meer wil wachten. De komst van de negentienjarige Ajax-aanvoerder geldt nu als topprioriteit in Catalonië.

    Eric Abidal en Pep Segura, de technische mannen van Barcelona, reisden vorige week af naar München om De Ligt aan het werk te zien. Daar zagen zij hoe de Oranje-verdediger Robert Lewandowski uit de wedstrijd speelde. De Ligt was een van de beste spelers aan de kant van Ajax. De twijfel die Barcelona had was na die wedstrijd weg. Abidal en Segura hadden het gevoel dat De Ligt een speler is voor de toekomst, in plaats van een speler die nu al meekan op internationaal topniveau.

    Bij Barcelona willen ze zo snel mogelijk toeslaan. Niet alleen omdat De Ligt bewezen heeft dat hij op topniveau meekan, maar ook omdat men in Spanje bang is dat hij spoedig niet meer te betalen is én omdat Samuel Umtiti langer dan verwacht uit de roulatie is. Barcelona wil een winterse deal omdat de club het op financieel vlak gaat verliezen van concurrerende clubs, vermoedt Sport

    Intern is dus besloten dat er in januari een poging gedaan gaat worden om De Ligt los te weken uit Amsterdam, al is het de vraag of directeur spelersbeleid Marc Overmars trek heeft in een wintertransfer. Overmars sprak begin dit seizoen meerdere keren uit geen basisspelers te laten vertrekken. 

    Lees ook: ''Ajax-mania' bij FC Barcelona: 130 miljoen euro voor De Ligt én De Jong'

    Poll

    Moet Ajax meewerken aan een winterse transfer?

    (9188 stemmen)

    Plaats een reactie

    Jopi1982 +625
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:13
    Het blijft een gokje, ga je voor de snelle money, of wacht je tot de zomer, met het risico op blessures e.d. ala Dolberg!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    Corse996 +1400
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:24
    '' de snelle money'' Zullen we dit niet weer doen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:08
    Mocro mafia gekeken waarschijnlijk....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:45
    Die gaat wel als ie slim is,die kans krijg je niet vaak om voor Barcelona te spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:31
    Hahaha hoe doorzichtig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:08
    Zijn allemaal misgunners en egoïsten hier, gun de Ligt toch zijn transfer....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:35
    Je gaat de ligt never verkopen in de winter. Komende zomer is het perfecte moment. Gewoon Barcelona pakken. Mooi duo met umtiti.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:13
    Gewoon dit seizoen afmaken bij ajax. In de CL mag je niet meer uitkomen voor een andere ploeg en ik zie ajax wel doorgaan in de CL. Na dit seizoen is hij echt toe aan een volgende stap
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3222
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    De regels zijn vgm veranderd, dus zou hij wel mogen spelen. Maar in ieder geval het seizoen af maken bij Ajax!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:25
    Oh daar heb ik niks van gehoord. Dat zou het wel aantrekkelijker maken voor clubs om spelers aan te trekken.
    Vind ik leuk
    Bergwag +850
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:35
    Ik moest ook even googlen:
    Voetballers die in de winterse transferperiode van club wisselen, mogen in het tweede deel van het seizoen voor hun nieuwe ploeg ook uitkomen in de Champions League of Europa League. De Europese voetbalbond UEFA heeft met ingang van komende voetbaljaargang de regels versoepeld.

    Is wel jammer. Ben totaal geen fan van een winterse transfermarkt en hiermee wordt dat meer in de hand gewerkt.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:38
    Bedankt voor de uitleg 👍
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +199
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:36
    Dat moet toch eens ophouden die wintertransfers,het vervalst competities en hiermee dus ook CL...Mocht dit gebeuren dan is de krachtmeting in ED weg..Ben voor PSV,maar heb erg naar dit seizoen uitgekeken.Staan 2 mooie elftallen,hebben we jaren op moeten wachten.
    Vind ik leuk
    Bergwag +850
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:51
    Precies ja! Stel dat Frenkie en de ligt weggaan. Dan wordt psv kampioen. Gaan daar bepalende spelers weg, wordt 't voor Ajax makkelijk. Ik ben idd van mening dat de winter periode gewoon gesloten moet worden!
    Vind ik leuk
    cheeks +3571
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:03
    PSV wordt toch wel kampioen..
    Vind ik leuk
    Bergwag +850
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:32
    Haha hou deze spirit vast!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1271
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:15
    Hoezo winterperiode sluiten.... clubs moeten gewoon kloten tonen.... komt er een club voor een van je bepalende spelers in de winter.... dan zeg je gewoon op zijn Brabants....ééh Euhhh....houdoe en bedankt Barça.... Kom in de zomer maar terug..... zegt zelfs ik als PSV fan.... geen Eredivisie uitverkoop meer!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    Bergwag +850
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:33
    Ja precies, dan bereik je er precies t zelfde mee, maakt mij niet uit als ze maar blijven!
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3567
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:22
    Er speelt ook nog zoiets als vrijheid om ergens te werken.
    Het zijn voetballers, geen slaven.
    Vind ik leuk
    Champ +160
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:37
    Ze zijn geen slaven, maar tekenen wel een contract met hun volle verstand. En voor het bedrag dat zij verdienen, wil ik ook wel slaaf zijn.
    Vind ik leuk
    Degier +421
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:01
    Als een speler echt weg wil, heeft hij (en uiteraard zijn zaakwaarnemer) toch de touwtjes in handen. Je zet een de Ligt niet op de tribune als hij weg wil en het komt de sfeer in de groep niet ten goede. Voor de spelers is het ook misschien wel de kans van hun leven, die nooit meer langs zal komen. Barcelona zal ook niet willen wachten. Die willen gewoon door.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    Bergwag +850
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:34
    Klopt wel, maar daarom ben ik er nog geen voorstander van
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1271
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:41
    René....Serieus.....ik bedoel echt SERIEUS...... jij wilt tieners of mensen in het begin van hun twintiger jaren met dikke vette contracten die ze bewust getekend hebben slaven noemen???????!!!!! Echt serieus...... Het zijn geen katoen plukkers die met zweepslagen en een beetje eten in de schuur naar bed gedouwd worden.....slaven...tsssss..... jonge miljonairs die bewust een contract getekend hebben en daar ook veel aan te danken hebben!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3567
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:54
    Even heel serieus, hoeveel een voetballer verdient...of beter gezegd..krijgt, doet helemaal niet ter zake.
    We leven in een vrij land en als Matthijs niet meer voor Ajax zou willen spelen, dan doet ie dat gewoon niet meer. Hij kan zich ook gewoon onmogelijk maken bij Ajax en alles saboteren, moet je eens zien hoe snel hij weg is. je hebt het gezien met Justin Kluivert en in het verleden met Luis Suarez toen hij nog bij Groningen speelde en niet weg mocht. Als de speler weg wilt, dan gaat ie weg, contract of geen contract. Bovendien... contracten kunnen gewoon juridisch gezien worden afgekocht of er zal wel een ontbindingsclausule instaan.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1271
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:32
    Dat wil dan gewoon zeggen dat die jongen een verwerpelijk karakter heeft.....als hij dat zou doen....als jullie in de winterstop nog in de race zijn voor het kampioenschap...wat uiteraard waarschijnlijk is.....dan getuigt het van geen niveau om je club in de steek te laten , en je contract ,tijdelijk niet te eerbiedigen.....per slot van rekening geeft plaatsing voor de cl recht op ca 40 miljoen....het gaat hier ook om de werkgever.....en niet alleen de werknemer.....bankiersmentaliteit is dat alles voor het geld zonder fatsoensnormen.....
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3567
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:12
    Het gaat inderdaad ook om de werkgever. Die krijgt een transfersom van 60 (?) miljoen euro als compensatie. Het is overigens nog niet gezegd dat De Ligt ook echt op het aanbod van Barca ingaat. En als dat gebeurd, zal dat in overleg en met goedvinden van Ajax gebeuren.
    Je kan moeilijk verwachten dat als De Ligt de mogelijkheid krijgt om 5x zo veel te verdienen als bij Ajax, dat hij dat niet zou doen. Dat heeft niets met een verwerpelijk karakter te maken, maar meer dan je niet kan verwachten dat hij een dief van z'n eigen portemonnee zal zijn.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1271
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:07
    Had je gelezen dat ik schreef over de winterstop?...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3567
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:31
    Ja, dat had ik gezien..... En ?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1271
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:29
    Als je dat ontgaat in mijn standpunt en je vindt nog steeds dat een speler zich niets hoeft aan te trekken, van enige vorm van loyaliteit naar zijn werkgever....dan zegt dat ook iets over jouw mentaliteit....ik geloof dat jij vergeet dat deze jongens alles te danken hebben aan de opleiding van deze club....en dus ook een mooie toekomst met financiële onafhankelijkheid.....een half jaartje extra loyaliteit naar je werkgever toe is niet teveel gevraagd....en contract is contract....misschien moet de club dan maar zeggen...ga jij met je kont maar een jaartje de tribunes warm houden....net zoals ze nu het volle pond willen hebben, en geen uitverkoop meer doen.....maar zoals ik zei...soort zoekt soort....
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:14
    Ik word hier echt heel moe van! Stop nou eens met deze onzin berichten! #ikwordmoevandeLigtendeJongnieuws
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:14
    Wie is de logt ?
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:20
    Als je loopt te zeiken op een ander, zorg er dan wel voor dat jezelf wel zonder type fouten een comment schrijft! Zie je eigen bericht boven mij!
    Liefs
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:22
    Ik loop niet te zeiken ik maak je gewoon attent op je foutje. Je heb het aangepast en dan is het toch opgelost.
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Pas je eigen fout dan ook even aan!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:24
    Speciaal voor jou gedaan
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:25
    Voor mij hoef je het niet te doen, eerder voor jezelf!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:09
    Juf Rondebal?
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:11
    Met het eerste bericht beginnen te lezen, dan weet je wie hier de juf is!!!!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:12
    :p
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:44
    Ondanks dat je af en toe een grote zeikerd bent en daarvoor ook nog de naam van mijn muziekheld misbruikt, vind ik toch ook wel weer gevat ( af en toe😊)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:46
    😃 beetje zeiken blijft altijd wel leuk 👍
    Vind ik leuk
    Stranger +5031
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:23
    Helemaal mee eens😊👍
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:22
    Pik je dit neef??
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Hij bedoelt het goed
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:27
    Ik kan wel tegen een stootje, anders Cash ik hem er gewoon 1 tussen de ogen ;-)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21366
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:34
    Neef die strontboer blijft doorgaan
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4321
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:47
    Wat gebeurt er neef. Mensen zijn gek geworden
    Vind ik leuk
    davidben +5115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:25
    Typefout is één woord. Hetzelfde als neukfout.
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:30
    Een naam zoals davidben is met een hoofdletter! Zeikerds🖕
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3567
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:33
    Nieuwe spelers bij Ajax: De Logt en De Jing.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
    Dan druk er niet op en ga naar het volgende artikel
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:09
    Ik wilde graag mijn mening kwijt, daar heb je dit forum toch voor?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40
    Dus men moet op elk nieuwtje klikken om aan te geven dat het vermoeiend of irritand of niet interesant is? Heb he niks te doen de hele dag of?
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:56
    Volgens mij mag iemand zelf nog wel weten of diegene reageerd op een nieuwtje of niet ! En ik heb meer te doen dan Koning!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:46
    Jou likes zijn ten duivels!!!! 😕🤔😂😊😉 snappie 666! Grapje niet serieus bedoeld. Nu op jou reactie: ja heb je volkomen gelijk! De enige die dat beslist ben jij. Maar ik vind het zo nutteloos (mening) en daarom reageer ik. Wat ook niet boos of haterachtig bedoelt is. (Ben.een vredeliefendpersoon 😇) die laatste zin snap ik niet, kun.je me die uitleggen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:47
    Nu moet je ook op.667 staan 😎 astu
    Vind ik leuk
    Gilze +188
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:01
    Rondebal als je moe word van deze berichten waarom klik je ze dan aan?
    Blijkbaar heb je er toch interesse in.
    Vind ik leuk
    fdev86 +730
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:14
    100+ miljoen de ligt !
    Vind ik leuk
    aartstyle +1123
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:14
    Had ik eerst wat twijfels over Mathijs of die wel zou doorgroeien of dat hij zo goed was door zijn fysieke voorsprong op zijn leeftijdsgenoten, die twijfel heb ik niet meer. Geschikt voor de absolute top. Benieuwd of Marc netto zich kan inhouden van de winter of dat hij toch weer voor het geld kies.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2071
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:30
    Nou dat is fijn voor Mathijs, eindelijk zijn je twijfels weg. Geef je dit ook even door aan een Spaanse krant? Dan kunnen ze er een bericht over plaatsen en kan VP daar weer een mooi artikel over schrijven.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1123
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:35
    :). Heb je een adres voor me?

    Maar ik begrijp dat je het niet terecht vond dat ik die twijfels had? Er zijn in het verleden wel meer spelers geweest die door hun lengte en kracht op jongere leeftijd boven de rest uitstaken. Bijvoorbeeld die italiaanse jeugdspeler die bij PSV terecht kwam.
    Daarbij zijn ze er bij Ajax (of de media rondom ajax) al snel van overtuigd dat ze weer goud in handen hebben en dan komt er regelmatig niet veel van terecht.
    Is niks ten nadele van Mathijs, maar het verleden heeft bewezen eerst zien en dan geloven. Dat is wat mij betreft gebeurd en volgens mij is dit een forum waar je je mening mag geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:34
    Of van Dijk die in mijn ogen nog geen 10 miljoen waard is omdat hij als verdediger amper kan verdedigen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:34]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:14
    Schrijven en VP? = Copy Paste - Voetbal Paste
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13407
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:38
    De vraag is; Bij hoeveel €€ gaat ajax overstag en verkoopt ze haar beste speler in de winter?
    Vind ik leuk
    3Bier +8657
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:48
    Gaat niet gebeuren. Misschien wel een deal in de winter maar een overstap in de zomer. Geloof ook niet dat De Ligt in de winter weg wilt.
    Vind ik leuk
    BT410 +161
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:15
    Hier gaan ze de mist in.

    “Abidal en Segura hadden het gevoel dat De Ligt een speler is voor de toekomst, in plaats van een speler die nu al meekan op internationaal topniveau.“
    Vind ik leuk
    Schaar +1517
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:24
    Maar na Bayern niet meer, ze zijn daar overtuigd geraakt dat hij meteen basis kan spelen.
    Vind ik leuk
    Leozao +1415
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:17
    Ajax bepaalt! Dus cashen in de zomer 2019. Deze speler is (spoedig) te groot voor eredivisie. Barca: de Ligt is "a must have" en de Jong "a wanna have". Marc: aan het werk, geef de architect maar weer een opdracht voor een geldpakhuis!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +199
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:40
    Marc bepaald en als er iemand te koop is ,dan hij wel.Begrijp hem ,maar heel jammer zou het zijn
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:17
    Het gaat niet goed daar in Camp Nou. Wat een paniek. Toen ze de ligt afgelopen zomer konden kopen voor 60 miljoen kreeg de Ligt geen garantie voor een basisplaats omdat die paal van Shakira in de weg stond. Ik weet niet waar de Ligt komend seizoen speelt maar dat Ajax de hoofdprijs zal vangen dat is zeker.
    Vind ik leuk
    jari11 +563
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:51
    Pique word met de week slechter, hebben ze bij Barca nu ook eindelijk gezien. Gewoon lekker 85 miljoen vragen en kijken waar je dan uiteindelijk op uit komt.
    Vind ik leuk
    Quareck +7147
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:21
    Mooi, dus nu tot de winterstop geen berichten meer hierover?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Ik snap de titel niet.
    Vind ik leuk
    Henk020 +41
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Waarom in de winter verkassen als dat in de zomer ook kan? Pas 19 en vanaf de winter kan hij dan geen cl meer spelen. Zou een ‘kluivertje’ zijn als hij dat wel deed
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    En volgend seizoen ook niet

    Eerst heerlijk koppie leeg spitsen aanpakken in het shirt van ajax

    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:28
    Lekker je poot stijf houde Marc, as zomer zijn ze samen € 180 tot € 200 miljoen waard.....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:31
    Lekker
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:27
    Haha kommaneukers!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:33
    😯😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:27
    30 - 40 miljoen in deze tijd waar absurde hoge bedragen voor spelers wordt betaald is in mijn ogen een lachertje. In het buitenland denken ze nog steeds dat ze in de eredivisie nog altijd kunnen inkopen zoals bij de Lidl. 🤔
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    Nou klopt maar ik denk toch echt na het lezen van de Spaanse kranten dat ze de Ligt tussen de 45-50 miljoen kunnen strikken ook door de nog altijd bestaande vriendschapsband tussen Barca en Ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:28
    Ik beeld mij in dat ze iedere ochtend bij Mundo Deportivo een werkbespreking hebben via een powerpoint presentatie over wat die dag te schrijven over Ajax spelers.

    Het enige agenda punt wat te schrijven vandaag over Ajax spelers uiteraard met een pot vaseline op tafel.

    Redacteur'' dames en heren, BREAKING ik wil dat jullie vandaag met een nieuw item komen. Schrijft iets over, de Ligt en de Jong of de Ligt, de Jong of de Ligt, de Jong of de Ligt, de Jong of de Ligt, de Jong of de Ligt, de Jong of de Ligt, de Jong of de Ligt, de Jong of.
    Dames en heren graag vanmiddag voor 12:00 in mijn mail box. Aan het werk jullie hebben genoeg keus , succes''
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:28]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:18
    Met die vaseline kan nieuwe reaguurder Janus de Anus vast wel iets.
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:22
    Wie is Janus de Anus? Christiano Ronaldo?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:24
    https://www.voetbalprimeur.nl/user/185132

    CR7 zou inderdaad best kunnen ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:28
    Een winterse deal?
    200 miljoen + Lenglet + Malcom + Vidal!!

    Nee? Geen deal?
    Lazer dan maar op en kom in de zomer maar terug.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:29
    Lekker wachten tot ie onbetaalbaar is.
    Vind ik leuk
    badeend. +1373
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:29
    Gewoon in de winter een deal sluiten voor de zomer, voor beide partijen het best. De ligt heeft zekerheid van zn transfer, en ajax heeft nog even de beschikking over de ligt!
    Vind ik leuk
    burgos +11
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:33
    Voor de echte hoofdprijs laten vertrekken.
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:34
    barcelona is een ordinaire zielloze koopclub geworden. En voor een nieuwe speler is het maar afwachten hoe barca is zonder Messi in de toekomst.
    Vind ik leuk
    gustare +616
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:35
    Als je kampioen wilt worden dan heb je De Ligt gewoon nodig. Dus alleen verkopen voor een belachelijk bedrag, bijvoorbeeld 150 miljoen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2710
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:36
    Dat zou een ramp zijn voor de 2de helft van het seizoen.
    Kampioenaspiraties kunnen dan de vuilnisbak in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:36
    100 miljoen
    Vind ik leuk
    Foebele +55145
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:39
    Barcelona, de zieligste club ter wereld op dit moment. Jullie kunnen van alles willen, wat jullie willen boeit alleen totaal niet, jullie hebben niks te willen.

    De Ligt was in de C-tjes al beter dan Pique, dat is een waardeloze speler die meer weg heeft van een wandelend probleem, er is altijd wel wat aan de hand.

    Nee, lekker opzouten met die zielloze organisatie genaamd FC Barcelona.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:49
    Verder alles goed foebel?

    Dat zielloze clubje heeft anders wel laten zien hoe je PSV een pak klets kan geven :)
    Vind ik leuk
    M477Y +1015
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:42
    nou en? Barca is echt afgezakt hoor. Messi maskeert de boel daar nog, maar voor hoelang?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:39
    Het zelfde verhaal als met de Jong ze bieden 35 miljoen omdat ze Barcelona zijn. Word weer een kansloze misssie
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:40
    Na het CL avontuur verkopen s.v.p., niet " midden in......" , ze kopen hem toch wel ha ha
    Vind ik leuk
    Jan3611 +128
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:40
    Hoofdprijs voor vragen dan in de winter
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:42
    Met deze selectie zal kampioen worden vrij lastig zijn. Zeker als je een trainer hebt die Ten Hag heet. Of je moet nog meer aanvallers kopen. Maar met het geld wat vrijkomt kun je alsnog spelers halen. De tegengoals is het probleem niet. Wel het scorend vermogen. Dus heb je meer aanvallers nodig.

    Als Barcelona 160 miljoen wilt betalen voor de Ligt dan zou ik het als Ajax zijnde zeker doen. Dat bedrag krijg je er anders nooit meer voor.
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:27
    Schei uit man. De Ligt gaat echt niet voor meer weg dan 45-50 milj naar Barca
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:42
    Lekker naar Barcelona gaan...beter voor.zn ontwikkeling.....kan ie ook eindelijk eens voor de prijzen spelen ;-)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:20
    Vond Cillissen ook, die is er na een paar seizoenen banken ook wel klaar mee. Lijkt in ieder geval weg te willen daar.
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:26
    Tja Cillisen of Ter Stegen is geen moeilijke keus....

    Hij had daar nooit heen moeten gaan...subtop engeland duitsland of spanje is zijn top....

    Van de Ligt ziet zelfs deze Feyenoord fan dat ie wel iets meer kan dan de gemiddelde verdediger op zijn lft.
    Voor hem zou t voor zn ontwikkeling beter zijn weg bij ajax te gaan en hoger niveau te spelen...
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:29
    Ja, daar ben ik het mee eens. Barca lijkt me geen goede keuze, weg bij Ajax moet hij voor zijn eigen ontwikkeling in ieder geval.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:45
    Die uitgaande winterse transfers zijn veel te kut.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:02
    Ingaande transfers zijn dan lul? 😉
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:03
    De meeste wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:47
    De ligt is veel te goed voor barca, die kan beter naar city heen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:50
    Waar ging het mis op school?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:52
    Uhm, als ik jou zo bekijk heb jij helemaal geen school gehad?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:58
    En vanwaar deze hersenloze en inhoudsloze reactie? Lees je eigen post ff terug.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:00
    ALs het je niet aan staat heb ik liever dat je verder scrollt mafkees
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:04
    De schoolbel gaat. Doe je best he!
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:50
    Wat een misleidende titel, je denkt neemt twijfels weg door te zeggen ik blijf tot het eind van het seizoen.

    Nu maak ik me niet zo heel veel zorgen, ik zie de Ligt zeker niet in deze winter vertrekken, maar van de zomer zou hij er, vooral voor zichzelf wel goed aan doen om de stap te gaan nemen.

    Het liefst heb ik dat hij nog een jaar of 15 voor Ajax speelt, maar ja....dat zal niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    Verdienen ze er maar weinig aan. Die wil ook nog elk jaar meer salaris.
    Kan je hem beter verkopen, goed voor het banksaldo.
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:30
    Ik zit niet naar Ajax te kijken voor het banksaldo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:52
    Ajax zou gek zijn om hem in de winter te laten gaan.
    Vind ik leuk
    SanKev +759
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:53
    Ajax kan hem natuurlijk gewoon niet laten gaan in de winter. Dat zou te riskant zijn met het oog op de landstitel
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:28
    Net of ze die gaan winnen ;-)
    Vind ik leuk
    Vp128 +644
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:59
    Daar zou nu al een bril voor nodig zijn...
    Vind ik leuk
    Spekholz +545
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
    Als Barça met 80 miljoen komt is die weg..
    Vind ik leuk
    alaaf +1024
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:54
    Hij wint hier toch nooit iets dus lekker gaan!
    Vind ik leuk
    ELD070 +717
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:55
    Zou eerst maar eens even afwachten of ajax in Europa, of misschien zelfs de CL kan overwinteren. Bij barca mag hij geen Europees spelen, en op potjes tegen Eibar etc. zit je ook niet te wachten
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:00
    Niet meewerken geduldig het seizoen afmaken stijgt in waarde en zo moet je verkomen dat buitenlandse clubs de tegenstander gaat lopen verzwakken dit gebeurd al jaar in en jaar uit koop een goede , belangrijke speler weg bij je tegenstander dan heb je een win win situatie. Je hebt je tegenstander verzwakt tijdens het seizoen en je hebt een speler die je graag wil hebben.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:04
    Als Ajax kan overwinteren in de CL moet de selectie bij elkaar blijven.
    Barcelona wil de spelers voor een habbekrats overnemen omdat ze zogenaamd een goede naam hebben.
    Als Ajax 100 miljoen kan krijgen hoeven ze niet op die 10 miljoen van Barcelona in te gaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06
    Ik denk dat Ajax sowieso zal overwinteren in Europa, laat staan een mogelijke 2de ronde Champions league.

    Overmars gaat zijn pootje stijf houden..

    Sowieso hebben ze bij Bayern ook genoeg gezien en Lewandowski zal ook zeker zijn feedback hebben gegeven aan de trainer.

    Ajax hoeft helemaal niks, Ajax kan in de zomer hetzelfde bedrag vragen als wat ze in de winter willen betalen..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:06]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5082
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:07
    Dubbeldeal met frenkie alweer van de baan?
    Vind ik leuk
    ErikAjax +405
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:10
    Als Ajax overwintert blijft de Ligt zeker. Benieuwd wanneer de volgende scheet over de Ligt hier gepost wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:14
    Leuk he, een scenario voor zo'n soap schrijven.
    Vind ik leuk
    Mari +8616
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:19
    Wat Overmars ook doet, hij zal nooit iedereen tevreden kunnen houden.
    Fans willen dat hij blijft. De speler kan een droomtransfer maken en Barcs wil heel ver gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:20
    En wat voor twijfel wordt hier dan weggenomen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:41
    Ja dat staat er nou wel vrij duidelijk: na de pot in München heeft Barcelona geen twijfel meer over het beste tijdstip om De Ligt te kopen.

    Op de tribune zaten namelijk ook scouts van de planeet Zorg (gamma kwadrant van sector 4). Die zitten ook achter De Ligt aan. De Zorgkrant kopte woensdag na de wedstrijd: "De Ligt neemt twijfel weg: te goed voor Barcelona."
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    ff serieus?! De 20% die hier op "ja" heeft geklikt is allemaal niet voor Ajax lijkt me?! 😂

    Ajax moet Matthijs de Ligt in de winterstop ABSOLUUT niet laten gaan! Laat Barcelona maar lekker opbokken!
    Vind ik leuk
    Gilze +188
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05
    Idd niet te koop deze winter
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:41
    Waarom zouden dat geen ajax fans kunnen zijn dan ? Als hij zich bij Barcelona beter kan ontwikkelen dan bij ajax en eindelijk eens prijzen kan pakken is dat goed voor het nederlandse voetbal toch ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:18
    Aan je sarcastische "eindelijk eens prijzen pakken" stukje krijg ik het gevoel dat je ook niet voor Ajax bent en dat je dus waarschijnlijk bij die "20%" hoort die Ajax liever zwakker ziet worden in de winterstop. 😂

    Nogmaals: "Ajax zou knettergek zijn als ze hun aanvoerder in de winterstop de deur uit zouden laten gaan!"
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    Laat Ajax eerst Europees overwinteren.
    Dan kun je altijd praten en zien en hoe je er in de competitie voor staat.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1683
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    Zou jammer zijn als i in de winter al vertrekt.. Maar ik denk dat hij het niveau moeiteloos aankan daar... En dat zegt wel iets over zijn talent
    Vind ik leuk
    torinofc +266
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:27
    Gelijk verkopen, nu vang je meer dan in de zomer
    Vind ik leuk
    RtdDub +13191
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:28
    " Daar zagen zij hoe de Oranje-verdediger Robert Lewandowski uit de wedstrijd speelde"

    Dat is geen graadmeter. Die wordt ieder seizoen na de groepswedstrijden niet alleen uit de wedstrijd maar uit heel de CL gespeeld.

    Beter beeld krijg je van spelers die het in de knock outs altijd doen, zoals de Ronaldootjes van deze wereld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:45
    Inderdaad een beest als lewandowski is geen graadmeter Haha
    Vind ik leuk
    RtdDub +13191
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:48
    Lewandowski is een van de meest overschatte spelers die er rondloopt. Veel goals maar nauwelijks wedstrijd beslissende en al helemaal niet als de prijzen verdeeld worden.

    Als je hier goed zoekt zal je die mening van me terug kunnen vinden ook van voor Bayern - Ajax.
    Terug te vinden zo rond de tijd dat ie weer eens 180 minuten onzichtbaar is geweest bij de uitschakeling van Bayern in de knock outs van de CL.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:28
    Pff als je iedere dag de kranten moet vullen kom je met dit soort verhalen
    We weten dat hij weg gaat maar om dat nu iedere dag in de kranten te zetten met een ander verhaal uit de duim gezogen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:35
    nog een jaar wachten . landskampieon worden dit jaar veel belangrijker!!
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:37
    Titel is een beetje misleidend, alsof De Ligt de interesse zelf bevestigd heeft
    (Terwijl het artikel bedoelt: de twijfel bij Barcelona is weggenomen door zijn goede wedstrijd tegen Bayern (voor de context zie artikel, 2de alinea)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1310
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:41
    Och de kranten in spanje en hier moeten ook gevuld worden. En onzin verkoopt, en de mensen reageren erop alsof het echt nieuws is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:56
    Vinnie Jones (topper trouwens) denk niet dat dit onzin is dit artikel, ben bang voor een totale leeg loop volgend seizoen!

    Heel veel geld strak maar wat dan???
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:44
    Gewoon ruilen tegen piqué en dan zorgen dat Shakira ieder wedstrijd in de rust optreed... plus 120 miljoen, tis wat een gek ervoor geeft en als Ajax wacht tot de zomer kan het zelfs nog hoger worden als city en anderen hem ook willen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:54
    Dat is het probleem....

    Er loopt in verdedigend opzichte geen groter talent als Matthijs de Ligt! Die kan komende zomer zelf kiezen waar hij heen wil!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4803
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:54
    Dat bedoel ik nou met al die onzingeruchten. Eerst z.g. 130 miljoen bieden op beide(de Ligt/de Jong) en nu word er 35 miljoen geboden alleen op de Ligt. Dit soort onzinberichten gaan bij mij meteen in de versnipperraar.
    Vind ik leuk
    Berbr +1989
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:58
    Dat wordt lastig met zo'n digitaal medium...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:00
    Ik zie nergens 35 miljoen staan?
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:06
    In het Spaanse artikel staat 35-40 miljoen, beetje aan de lage kant 😃
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:08
    Héhehe, daar krijgen ze onze Nico nog niet voor, laat staan onze Thijs!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:14
    Gewoon de deal maken in de winter, maar het seizoen in Amsterdam afmaken. Denk dat Barcelona dat prima vindt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:14
    Je mag deze jongeman zijn sportieve loopbaan niet in de weg staan.
    Vind ik leuk
    Arbee +2217
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    Zonder te overdrijven is De Ligt wellicht het grootste verdedigende talent op de Europese velden. Hij is pas 19 jaar, tactisch en technisch vaardig, fysiek enorm ontwikkeld en een van de belangrijkste spelers en aanvoerder van Ajax en blinkt zowel in de competitie als in Europa en bij Oranje uit. In welk universum haal je zo'n speler, nota bene in de winter, voor 35 tot 40 miljoen op? Voor dat geld mogen ze hem een keer lenen.
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00
    Behalve tegen Bulgarije dan....hopen dat Barcelona en City die beelden nooit zien ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166562
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:26
    Hoe hoog zal vandaag het bod op frenkie zijn?
    Vind ik leuk
    Gerro +6491
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:29
    Ajax gaat De Ligt in de winterstop niet verkopen dat is wat ik denk en hopelijk is ie in de zomer onbetaalbaar geworden. Waarom zou Ajax ook meewerken aan een vertrek ze weten dat het dan achterin weer in elkaar dondert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:38
    De ligt gaat gegradeerd meer dan 100.000.000 miljoen op brengen als anderen clubs mee gaan bieden 100% zeker!
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:40
    70 barca voor minder doen we t niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:40
    we moeten er toch echt van uit gaan dat frenkie, de ligt, ziyech weg gaan volgend seizoen, kan niet anders
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:51
    Is te hopen dat het bij die 3 blijft ben bang dat Tagliafico zich ook in de kijker speelt momenteel! En van Beek neemt geen genoegen meer met de bank! En Onana heeft zelf gezegd ik speel om mijn hele familie te onderhouden dus als die 4x zijn salaris bij pak hem beet Arsenal, Dortmund, Roma kan verdienen is hij ook weg!

    Allemaal leuk en aardig maar wat voor team staat er dan 2019/2020 ik hou mijn hart vast!

    Ik vergeet Neres die kon ook al weg, en er zijn er heus nog een paar die ergen minimaal het dubbele kunnen vangen!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:24
    Staan genoeg talenten kwijt no worries.
    Vind ik leuk
    Koeien +2428
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:41
    Leuk artikel, maar welke 'twijfels" neemt De Ligt nu weg dan? Er word niks van hem geciteerd of gevraagd

    Als je dan een poging doet tot klikbeet, doe het dan in elk geval met een misplaatste quote ofzo, niet gewoon sjit erbij verzinnen VP~!
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:21
    Met z'n voeten
    (Ik geef toe, kan verwarrend overkomen, ik had 't ook anders geïnterpreteerd)
    Dus via de wedstrijd tegen Bayern
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:41
    Google betaalt wekelijks huiswerk van $ 8152 tot $ 10396. Ik verdien de eerste maand van $ 31952 in deze baan voor het werken 2 uur per dag. Ik ben een fulltime universiteitsstudent en alleen dit werk in deeltijd. Iedereen zou nu effectiever meer online kunnen verdienen door de instructies op deze blog te lezen..



    ➤➤➤➤➤➤➤➤➤ w­w­w.M­a­x­P­a­y­9.C­o­m
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:04
    Ga achter t raam zitten op de wallen verdien je zeker meer ;-)
    Vind ik leuk
    Basik013 +404
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:42
    Barca wouw frenkie ook al ophalen inde winter toch? Dat heeft overmars ook de kop ingedrukt dus zal wel loslopen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:45
    In de winterstop verkopen en bij Ajax het seizoen afmaken. Barca kan hem toch niet opstellen in de CL. En daarbij zou Ajax zo maar eens 2e kunnen worden in de poule en doorgaan in de CL.
    Vind ik leuk
    Koeien +2428
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:02
    Dat mag tegenwoordig dus weer wel van de UEFA. Dus als ie van de winter weggaat mag ie meedoen met Barca in de CL.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:47
    ??serieus, dat kan toch niet als je al CL gespeeld hebt!?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:23
    Oke.. Dan snap ik dat Barca hem al wil hebben! Gaat een kluif voor Overmars worden.. Overigens weer een kutregel die gewijzigd in het voordeel van de grote clubs..
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:55
    moet barcelona ALWEER toeslaan ??, . . dat heb ik toch al een keer of tien gelezen hier !?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:56
    Ik geloof nooit dat Ajax hier aan mee gaat werken. Zie het voor me;
    Ajax overwinterd in de CL, verkoopt de Ligt aan Barcelona en treft in de volgende ronde...... juist ja, Barcelona.
    Gewoon de deal rond maken tijdens de winterstop voor 100 Mio+ en pas in de zomer de transfer laten plaatsvinden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:02]
    Vind ik leuk
    deltiaan +1230
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:02
    gewoon jou kontrakt uitdienen en zelf cachen dan ben jij een slimme jongen
    Vind ik leuk
    ajaxdev +465
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:04
    DeLigt moet nog twee seizoenen bij ajax blijven en daarna een stap maken. Maar ik mis artikel over frenkie of gaan we nu weer weken het item de ligt uitmelken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    Het Brein +4009
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:15
    Winterse transfers van sterkhouder zijn echt funest! Nooit doen!

    In de winter moet je enkel de nummer 12, 13 en 14 uit je selectie verkopen.
    Vind ik leuk
    renemar +518
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:17
    Alleen meewerken als De Ligt wil en als ze een megabedrag bieden. Maar dat geld hebben ze niet. Ligt er ook aan of en hoe AJAX overwintert.
    Zou het leukst zijn als AJAX overwintert in de CL en Barca in de eerst KO-ronde uitschakelt. En De Ligt zich verder profileert in de CL. Als ik lees dat er bedragen van 100 miljoen worden genoemd voor spelersdie minder zijn dan De Ligt zou ik het wel weten. Duidelijk maken dat men bij AJAX niet kan shoppen als bij de Primarkt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:28
    ga maar, help je carriere maar naar de klote, het verschil tussen ajax(mickey mouse), en barca is veeeeeeels te groot(primera division). ach weer een carriere naar de klote, van mij mag die.
    welke speler die vroeg is weg gegaan heeft het gered? ik kan zo snel niet iemand noemen. diegenen die wel succes hebben zijn de spelers die NADENKEN, en steeds een stapje hoger gingen, niet in 1 keer, zoals erikson, wijnaldum, de vrij!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:44
    Eriksen gaat Modric vervangen bij Real Madrid, mooie transfer!
    Vind ik leuk
    Wouta80 +989
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:26
    Lol 2-3 goede teams rest is matig. Zelfde als eredivisie..iets sterker...
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1176
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:46
    De sportkranten moeten weer vol in Spanje. Morgen weer Frenkie nieuws?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:53
    Als Ajax zo doorgaat kunnen ze een paar spelers van Barcelona opkopen en wordt Barcelona weer Ajax 2(zoals het vroeger was)😊
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:57
    Simpel: plaatst Ajax zich ten koste van Benfica en/of Bayern voor de achtste finales Champions League? of spelen ze Europa League? In het eerste geval zal Ajax hem onder geen beding willen laten gaan in het laatste geval zullen beide clubs wellicht tot een compromis kunnen komen!
    Het spreekt voor zich dat hij tot het einde van het seizoen bij Ajax blijft wat betreft de supporters. Maar ja met Raiola weet je het nooit!
    Vind ik leuk
    Mari +8616
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:41
    'De Ligt neemt twijfels weg
    ik lees daar niets over in het artikel
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:41
    Grappig dat Barcelona zegt dat hij na de winter niet meer te betalen is, die gaat dus nooit in de winter! Gewoon na dit seizoen de jackpot vangen lijkt me logisch! Zonder de Ligt (nu al een hels karwei) word je nooit kampioen!
    Vind ik leuk
    Iwonna +2
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:43
    Als ze het geld op een steekwagen de Arena inrijden zeggen ze gelijk ,neem maar mee .
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:54
    zou goede bank opvulling voor Barcelona zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:59
    Nee dat denk ik echt niet, word de opvolger van Pigue.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:08
    oh die, die het met Shakira doet, oh dan mag de Ligt nog wel wat Brinta gaan eten Als de Ligt mocht kiezen tussen Barcelona en Shakira dan wist hij het vast wel
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:03
    Vreemd artikel want hij neemt geen twijfel weg ik heb meer twijfel juist! Lijkt nu of hij in de winter weg wil of van een andere of meerdere spelers weet dat ze in de winter vertrekken?!??
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:03
    Meer dan 100 mio per stuk dan na denken
    Anders niet over praten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:17
    Als mark nee zegt snap ik het ook net zo als wel toe geven. Omdat dreigen van bv barcelona van dan kopen we ze niet in de winter, dan gaan ze wel naar city of een ac milan of juventus of real, dat weet barcelona ook. Ze zijn het beste wat er nu rond loopt, maar ajax heeft nu al dan kans om te kijken naar vervanging en heeft wel wat lopen, 1 goede verdediger bij kopen en dan kan blind met schuurs in gedachte simpel naar middenveld en is het verlies aanwezig, maar op te vangen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:20
    wat een super talent is het toch! op 19 jarige leeftijd al 1 van de beste verdedigers van de wereld , al moet die zich nog wel bewijsen in een zwaardere competitie maar dat gaat hem wel lukken denk ik :d en dan wordt die nog alleen maar beter ! ik weet nog die fouten tegen bulgarije en kijk is hoe die zich nu heeft ontwikkelt en waar die nu staat echt respect mathijs!
    Vind ik leuk
    hans66 +0
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:53
    verkopen en het seizoen laten afmaken in Amsterdam
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:00
    Ze zijn voor het "buitenland" nog te jong en moeten nog veel meer leren om op topniveau langer mee te kunnen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:15
    Laat jullie niet gek maken jongens. Eerst maar eens kampioen worden, goed in de CL en het Nederlands elftal presteren en dan oogsten. Bovendien die Catalanen worden binnenkort onafhankelijk en dan heb je een competitie van 3 clubs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:54
    Tsja ik ben diehard Ajax fan, maar ook heel groot fan van Barcelona. Ajax hoopt tot het einde van het seizoen de selectie in takt te houden, maar Barcelona zal hoog moeten bieden willen en Mathijs binnen halen. Je ziet bij de wedstrijden Ajax-PSV al dat de Ligt niet te missen is qua defensief en qua opbouwend perspectief.
    Vind ik leuk
    Chivu +0
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:19
    80 miljoen + (zolang hij daar vertoeft) jaarlijks 10 miljoen met een plafond van 50 miljoen. Bij eerdere verkoop 50% van de verkoopsom boven de 80 miljoen.
    Vind ik leuk
    peewee +46
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:48
    Dit seizoen en zeker gedurende de CL campagne geen spelers laten gaan.
    De Ligt, de Pogba van de verdediging ... tillen die prijs!!!
    Vind ik leuk
    pitboss +235
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:00
    Alsof Ajax daar ooit mee in zou stemmen (not) en alsof het qua prijs ook maar een euro zou schelen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:10
    "De ligt neemt twijfels weg" ??????

    Welke twijfels neemt de Ligt weg? Het hele artikel zegt niks over de Ligt zijn standpunt.

    Ajax laat de Ligt never nooit gaan gedurende de winter als ze in Europa overwinteren, en de Ligt zal Ajax dat ook niet aan doen, daarvan ben ik van overtuigd.
    Vind ik leuk
    Hoho +31
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:40
    Alleen verkopen als je niet Europees overwintert

    Dus niet verkopen ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:43
    Niet doen ajax is nu goed
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    zaterdag 13 oktober 2018 om 15:30
    Haha wa een paniek bij de AFC.
    Ajax wordt leeggekocht.
    Het wordt pas gaaf als de aandeelhouders ‘the money’ willen zien een ABN AMRO 2 Scenario...😉
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws