'Ongelukkige Arias denkt na 38 speelminuten in Primera Division aan vertrek'

'Ongelukkige Arias denkt na 38 speelminuten in Primera Division aan vertrek'

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 15:12ma 15-10-2018 om 15:12

Santiago Arias denkt er serieus over na om al na een halfjaar te vertrekken bij Atlético Madrid. De Colombiaanse rechtsback zit dit seizoen vooral op de bank bij zijn nieuwe club. Atlético nam Arias in de zomer voor elf miljoen euro over van PSV. 

Na een paar maanden in Madrid staat de teller in de Primera Division op 38 minuten voor de international. In de Champions League stond Arias één keer in de basis, tegen Club Brugge. Trainer Diego Simeone geeft doorgaans de voorkeur aan routinier Juanfran. Overigens kampte Arias ook een tijdje met een ribblessure. 

Volgens AS is de back hoe dan ook niet happy met zijn situatie. Mogelijk biedt SSC Napoli in januari uitkomst. Afgelopen zomer was de Italiaanse topclub óók al geïnteresseerd in de vleugelverdediger. Toen ketste een deal af op de vraagprijs van PSV. 

AS schrijft dat Arias niet het gevoel krijgt dat Simeone het in hem ziet zitten. Daarom staat hij open voor een vertrek naar Napels in januari. Bij Atlético heeft Arias een contract tot medio 2023. 

Plaats een reactie

younited +4042
maandag 15 oktober 2018 om 15:13
Wat had je dan gedacht? Gewoon niet opgeven en je kans afwachten...
Vind ik leuk
Pimman +7752
maandag 15 oktober 2018 om 15:13
Was ook zo'n topper..Nu een topper op de bank.
Vind ik leuk
zwollie +8626
maandag 15 oktober 2018 om 15:22
Tobber op de bank
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:14
Op de bank? Ja dat zitten de meesten. Ga eens praten Klaasen. Kluivert enz.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:40
Klaassen op de bank?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 15:41]
Vind ik leuk
MagicFeeling +4047
maandag 15 oktober 2018 om 15:42
Klaasen doet aan darten.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6077
maandag 15 oktober 2018 om 15:48
die heeft in iedergeval meer gespeeld dan 38 minuten, en heeft zelfs in de CL gespeeld
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 18:03
dit seizoen wel ja , maar vorig seizoen zat ie vaak niet eens bij de selectie van Everton , en ik denk ook Henk en Ria dat bedoeld
Vind ik leuk
Pimman +7752
maandag 15 oktober 2018 om 19:03
Ik vond hem bij PSV vaak wel goed hoor..maar ja Atlético is Europese top een heel verschil dus niet zo gek.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41734
maandag 15 oktober 2018 om 16:31
En Sanchez, dat soort gasten ja...
Vind ik leuk
1313 +2999
maandag 15 oktober 2018 om 16:32
Klaassen speelt wekelijks in de basis bij Bremen. Je hebt je info niet op orde.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14346
maandag 15 oktober 2018 om 18:09
Klaassen speelt gewoon en Kluivert is pas 19 dus zijn tijd komt nog wel.
Arias is al 26 en dus moet hij nu ongeveer op zn top zitten, maar hij is gewoon simpelweg niet goed genoeg. Geen schande, Atletico is een geweldige club met heel veel kwaliteit en daarin komt Arias gewoon tekort.
Overigens maakt dat hem nog geen slechte speler ofzo, Arias is een hele goede rechtsback die bij genoeg Europese subtoppers in de basis zal staan.
Vind ik leuk
Foden +4567
maandag 15 oktober 2018 om 15:14
Hij is toe aan een stap hogerop. Kom maar naar Ajax.

Baiting 🎣
Vind ik leuk
Entombed +1263
maandag 15 oktober 2018 om 15:17
Niet.... happen..... ;)
Vind ik leuk
Couto76 +774
maandag 15 oktober 2018 om 15:15
Het is toch algemeen bekend dat Simeone zoveel als mogelijk met zijn vaste elf spelers werkt. Beetje dom van Arias.
Vind ik leuk
Joee +312
maandag 15 oktober 2018 om 15:16
Atletico natuurlijk wat te hoog gegrepen, maar bij een subtopper a la Sevilla/Everton/Schalke zou het toch moeten lukken.
Vind ik leuk
HJR +8317
maandag 15 oktober 2018 om 15:18
Inderdaad nog een stapje te hoog. Al geef ik hem volgend seizoen wel een kans , die Juanfran wordt toch minder elk jaar.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:25
Op het moment dat Juanfran de basis niet meer aankan, haalt Ateltico een nieuwe back denk ik. Die nemen niet het risico dat Arias het niveau niet aankan. Die kopen er 1 voor 55 miljoen en Arias blijft gewoon back-up.
Vind ik leuk
Adje80 +9544
maandag 15 oktober 2018 om 15:37
55 miljoen hoe kom je erop
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 16:31
Ik denk niet dat Atletico te hoog gegrepen was. Maar als je trainer blijft vasthouden aan de oude bekenden, dan heb je wel een probleem.
Vind ik leuk
G.Kopf +3211
maandag 15 oktober 2018 om 15:16
Ajax kan wel een verdediger op rechts gebruiken.
Vind ik leuk
AllAdIn +20843
maandag 15 oktober 2018 om 15:19
Het waren 38 mooie minuten..
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6077
maandag 15 oktober 2018 om 15:49
gelukkig hebben we de foto's nog
Vind ik leuk
AllAdIn +20843
maandag 15 oktober 2018 om 16:05
Hahahaa, wist niet dat die er waren..
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:26
Arias moest eens weten hoeveel jonge voetballers een moord zouden plegen om in zijn schoenen te staan. Op de bank bij een van de meest gevreesde voetbal clubs ter wereld is echt geen schande, maatje. Jouw tijd komt nog wel maar je moet wel geduld hebben en respect voor alles en iedereen om je heen 24/7
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 16:03
Precies,kijk naar Cillessen.Dat vinden ze toch ook een topper haha.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41734
maandag 15 oktober 2018 om 16:33
Het oranjelegioen stond inderdaad weer aardig te juichen toen onze Jasper de nul hield tegen onze angstgegner.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:18
Echte toppers zitten op de bank idd
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 16:33
Leuk voor iemand van 19 jaar. Maar als je in je piek zit, dan wil je spelen, prijzen pakken, een bijdrage leveren. Die loopbaan duurt niet zo heel lang meer. En nee, niet iedereen doet het uitsluitend voor het geld.
Vind ik leuk
Zicodinho +275
maandag 15 oktober 2018 om 15:27
Wat dacht Ariasje dan? Dat hij daar wel even basis zou komen te spelen? Hoe kan het toch dat vele voetballers dit soort waanvoorstellingen hebben? Hij zal toch ook wel Europees voetbal hebben gezien? En dan niet beseffen dat ie daar 4 niveaus onder zit? Ik begrijp het werkelijk niet!
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 15:29
Hij dacht echt dat hij basis ging spelen. Pffff. Het realisme is ver te zoeken bij de heren betaald voetbal spelers. 0 realisme in hun leven en al helemaal niet als het om hun zelfbeeld gaat. Elke straatmongool die je had gevraagd of je was gaan spelen had je het antwoord kunnen geven, behalve je zaakwaarnemer niet en jezelf. #geldwolven #stopdiegastenmetadoreren #wewillenentertainment
Vind ik leuk
RtdDub +13434
maandag 15 oktober 2018 om 15:47
Tsja..... had je anders verwacht bij een ploeg die al een jaar of wat de beste verdediging in Europa heeft?
Vind ik leuk
Nummertien +4842
maandag 15 oktober 2018 om 16:01
Dat kon hij weten, wellicht was Napoli beter geweest.
Vind ik leuk
Mari +10732
maandag 15 oktober 2018 om 16:34
Ga lekker naar Cocu
Vind ik leuk
Plattekar bv +28577
maandag 15 oktober 2018 om 16:36
Was ook niet echt een club voor hem....gewoon te licht voor die beulen daar
Vind ik leuk
stratumseind +186637
maandag 15 oktober 2018 om 16:47
Als er geen zon meer schijnt is er altijd Napels of Rome nog.....
Vind ik leuk
SvL +371
maandag 15 oktober 2018 om 16:47
PSV terughalen!! Dumfries en/of Angelino kunnen na dit seizoen stapje hogerop.
Vind ik leuk
yabba1000 +1262
maandag 15 oktober 2018 om 17:03
Ik zu nog heel even geduld hebben als ik hem was. voetballend kan die het aan en juan fran gaat geen jaren meer mee.
Vind ik leuk
Onyx +15
maandag 15 oktober 2018 om 17:22
Vreemde reactie, Hij had kunnen weten dat hij voorlopig achter Juanfran plaats moest nemen op de bank... Het voetbal in Nederland is niet van het niveau Spanje. Je gaat en probeert jezelf te verbeteren en hopen op een kans of je gaat cashen en kiezen voor de bank. Direct een basisplaats verwachten is zelfoverschatting
Vind ik leuk
WilcoS64 +2310
maandag 15 oktober 2018 om 17:23
Jemig, weer een in het buitenland mislukte PSV'er. Hoewel, hij was natuurlijk al in het buitenland. Mislukt buiten de eredivisie dus .....
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:54
Hij had zelf toch ook niet verwacht eerste keus te zijn mag ik hopen?
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
maandag 15 oktober 2018 om 18:04
Bom, bom bom(mel),
Arias 😉🐸
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 18:04]
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:40
Dumfries is toch wat Beter eig
Vind ik leuk
Meneer Smith +3328
maandag 15 oktober 2018 om 20:59
💪🏾
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 19:39
Je mag altijd terugkomen naar EHV .alhoewel ik denk dat je dan alsnog op de bankzit.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 23:18
Tsja, in Nederland lijkt een voetballer al snel goed. Bedoel ik trouwens niet spottend hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws