LIVE-discussie: Weer een Arias in het Philips Stadion, Schwaab terug bij PSV

LIVE-discussie: Weer een Arias in het Philips Stadion, Schwaab terug bij PSV

Gepubliceerd: zaterdag 20 oktober 2018 om 17:38za 20-10-2018 om 17:38

PSV trapt zaterdagavond voor het eerst in de Eredivisie-historie af tegen FC Emmen. De Eindhovenaren doen dat met een weinig verrassende opstelling.

Daniel Schwaab ontbrak in de laatste competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo, maar keert weer terug in het hart van de verdediging. Trent Sainsbury zal daardoor weer plaatsnemen op de reservebank. Trainer Mark van Bommel behoudt wederom het vertrouwen in het middenveldtrio Pablo Rosario-Gastón Pereiro-Jorrit-Hendrix. Miljoenenaankoop Erick Gutiérrez valt dus opnieuw buiten de basis.

FC Emmen-spits Nicklas Pedersen viel tijdens de wedstrijd tegen Fortuna Sittard geblesseerd uit en zal ontbreken in het Philips Stadion. Basisdebutant Jafar Arias (geen familie van oud-PSV'er Santiago) vervangt de Deen. Trainer Dick Lukkien geeft verder het vertrouwen aan de spelers die tegen Fortuna Sittard een 3-1 voorsprong uit handen gaven.

De opstellingen:
PSV: Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario, Pereiro, Hendrix; Bergwijn, De Jong, Lozano.

FC Emmen: Scherpen; Klok, Veendorp, Bakker, Cavlan; Bannink, Bijl, Ben Moussa, Chacón; Jansen, Arias.

Lees meer over:EredivisiePSVFC Emmen

Plaats een reactie

Ruud1987 +5356
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:40
makkie voor psv vanavond
Vind ik leuk
Strijp +14028
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:42
Laten we hopen dat de spelers niet met die instelling het veld op gaan.
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:46
Ik mag hopen dat de spelers van psv er niet zo over denken.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:57
Is toch logisch man. Emmen thuis is toch een eitje. Dat je daar überhaupt aan twijfelt.
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:58
ohhh ik twijfel niet ik zeg alleen dat ze geen enkele wedstrijd te gemakkelijk op mogen nemen.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:09
Ach jullie wel 😜
Vind ik leuk
Strijp +14028
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:41
Tijd voor van Bommel om iedereen weer scherp te stellen en te gaan voor winst.
Vind ik leuk
Mosquito +18302
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:33
Bas Nijhuis fluit dus dat wordt rammen.
Hopen dat Lozano heel blijft.
Luuk zal wel weer uit z'n dak gaan.
Vind ik leuk
Mass +5628
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:43
9 / 27....
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
Easy
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:44
Schwaapie is er weer bij , goed man.

Gas erop en die drie punten in Eindhoven houden vandaag.
Vind ik leuk
Foebele +53739
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:44
Nulletje of 8.
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:47
foeb , dat heb je dit seizoen al 3x geroepen....
en jammer genoeg in dit geval dan zal het weer niet uit gaan komen....
Vind ik leuk
Foebele +53739
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:11
Voor Emmen Strat, lijkt me logisch toch!
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:13
ohhhh dan ....dan is het maar goed dat je er iedere keer naast zit.........
Vind ik leuk
Foebele +53739
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:14
Maakt niet uit joh, 2-0 voor Emmen vind ik ook prima!
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:15
toch?

Je verwacht het niet.......
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:23
ik ben bang dat dit net niet gaat lukken , maar een gelijkspel moet nog mogelijk zijn ;-)
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
4 is genoeg
Vind ik leuk
Come on Utreg +28470
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
5-0.. En dan 'zakelijk' uitspelen..
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:48
27 uit 9! Kaamon mannen groet vanuit GG
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
Schreeuw ze naar de overwinning timmio , veul plezier al vast
Vind ik leuk
PSVBertus +55
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:51
En nu maar hopen dat ze full focus een brute score neer gaan zetten!
Vind ik leuk
ronnieron +2193
zaterdag 20 oktober 2018 om 17:57
Laten we een keer hopen op een stunt van emmen. Gelijkspel zou al mooi zijn
Vind ik leuk
HanV +4886
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:25
Bij VI hadden ze weer een record bedacht, de laatste keer dat een club in zijn eerste eredivisiewedstrijd tegen een kampioen won. Als je het terugleest begrijp je dat zoiets bijna nooit kan voorkomen. Nu het Emmen vandaag niet lukt moeten we hopen op promotie van Almere of Top Oss om een opvolger te vinden van het winnende team van Fritz Korbach dat met 0-1 won van het team van Kees Rijvers.
Vind ik leuk
Ron83 +587
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:00
En we zitten er zo weer in vak KK👊🏼
Kom op PSV!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:01]
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:08
In de KK divisie?
Vind ik leuk
Ron83 +587
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:28
Hahah hij is goed😉 Emmen wel weer begint er wel op te lijken...
Vind ik leuk
073fa +49
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:50
Groeten vd onderbuur uit vak J ;)
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:07
Veendorp, Bakker en Ben Moussa.

Die Ben Moussa is dan zeker van de bakker?
Vind ik leuk
DEWEE +2541
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:08
Nou vooruit ik zal aardig blijven voor Emmen 5-0 met rust.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:11
Hup Emm ... ach, laat ook maar. Volgende week maar weer.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:19
Hahaha....
Geweldig!
Vind ik leuk
Lucien1978 +6242
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:11
Ik verwacht tien tien tien vanavond.

De Zwakste ,Emmen tegen de sterkste van Nederland, PSV
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:31
Och jee basje.........
dan gaan we weer wat meemaken vandaag
Vind ik leuk
Vrolijkje +1615
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:40
Snel op 2/3 -0 komen en ze niet het idee geven dat er een stuntje inzit
Vind ik leuk
ajaxdev +550
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:40
hup emmen. pak die PSV spelers aan
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:47]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4512
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:41
Geen kaartje voor Hendrix?

Jansen wel geel. Tuurlijk Nijhuis.

20e minuut...Hendrix nu wel geel. Had ie er al af gekund..

22e minuut....Hendrix maakt een tackle op kniehoogte. Nijhuis durft hem er niet af te sturen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:54]
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:30
tis nie eerlijk he Sjaak
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6076
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:46
het word PSV wel erg makkelijk gemaakt door voetballend nederland zeg

Emmen 150% op de aanval. PSV afjagen op eigenhelft denken ze dat ze Barca zijn of zo

1x balverlies van Emmen en in de counter staat het 1- 0 hoe makkelijk willen ze het PSV maken zeg
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:47
net zo makkelijk als ajax in september deed hoop ik want dan staat het na een half uur ook 3-0
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:54
Ja, en dan komt er een club uit het buitenland en dan zetten ze ons Nederland weer voor schut
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:59
tja hadden we landelijk maar eens een keer tegenstand inderdaad
Vind ik leuk
Lucien1978 +6242
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:21
Ja maar dan wel doorgaan want tegen ajax haalde ze na de 3-0 de voet van het gaspedaal
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:48
lekker hoor dit
Vind ik leuk
El Lobo +2118
zaterdag 20 oktober 2018 om 18:56
Wordt Hendrix toch ff gespaard!
Vind ik leuk
Nilsinno +435
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:07
Zeker onbegrijpelijk weer is gewoon een 2de gele
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:10
Dat heet toeval in Brabant.
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:01
Hij speelt wederom erg sterk die spits van ons die er niks van kan......
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:05
Zonder tegenstander wel.
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:06
hij heeft in nederland geen tegenstand (helaas)
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:08
Is Emmen zo groot? Dat komt dan zeker door die dierentuin.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:04
FC Emmen komt een uurtje later. Ze staan in de file bij Hoevelaken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:04]
Vind ik leuk
Nilsinno +435
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:08
Die keeper van Emmen zeker ook is bij elke bal te laat
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:05
Prima zo n var..........
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:14
Ik dacht nog, laat ik eens ruim inzetten. 5-0.
Dan mis ik nog drie kwartier.
Vind ik leuk
HanV +4886
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:30
Jij maakt nog kans, ik heb de ruststand ingevuld. Als ik het kon wijzigen zou ik er 6-0 van maken.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:07
Var maar afschaffen? Ik bedoel als je geen pingel geeft dan moet je zowiezo geel geven dus 2x falen dan van nijhuis. En eerlijk zonder bril moet hendrix 2x geel hebben
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:09
Eerlijk?

Vind ik leuk
El Lobo +2118
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:14
Naja penalty! Hij raakt m zeker weten maar hoe Bergwijn valt is sterk overdreven
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
Ja raken is pingel. Niet raken is geel voor vallen. Dus of het 1 of het ander. Daarbij had hendrinks voor die 1ste geel moeten hebben en daarna dus 2de en bij de andere ook zijn 2de. Ben voor psv maar probeer objectief te zijn. Verder lekkere 6-0 winst en ben bang over 2 weken dat onze rotterdammers met 7 punten achterstand nr 2 zijn.
Vind ik leuk
El Lobo +2118
maandag 22 oktober 2018 om 07:30
Winst is meer dan terecht!

Maar hoe Bergwijn valt is sterk overdreven, hij krijgt een zetje maar daar van vlieg je niet zo omver.

T is niet alleen PSV, maar overal bij het kleinste duwtje of de kleinste aanraking gaan ze liggen in de hoop op een penalty.
Gewoon jammer
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 08:52
Dus moet hij hem geel geven? Ik wil zeggen wat hij ook kiest het is 1 van de 2. En nu net onze vriend rosario terug gezien maar dat was ook geluk dat je daar maar geel kreeg.
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:11
Luuk De Jong onze Romario
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:16
hahaha heerlijk ventje onzen dumpie , als de berlijnse muur nog zou staan dendert ie er zo met bal en al doorheen.
Vind ik leuk
KvhZ +1636
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:23
Lekker he! Die kerel is onverzettelijk. Dit is wat ik wil zien van een voetballer, gaan gaan gaan. Ook al sta je zo ver voor of is het een mindere tegenstander
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:16
10 10 10
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:18
Het is stil aan de overkant. Het is stil aan de overkant...
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:22
Die 7 staat voor je leeftijd? Of voor de lengte in mm van je plassertje?
Vind ik leuk
phritzzz +3006
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:27
Die 7 staat voor het doelpuntenverschil later dit seizoen in Amsterdam :-P
Vind ik leuk
alaaf +1913
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:21
Appeltje, eitje! Op naar de 100 dit seizoen
Vind ik leuk
ay42 +1022
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:21
Basje heeft geen ballen en wil populair blijven, Andres had hij makkelijk Hendrix zijn 2e gele kaart moeten geven.

Maar dan nog heeft Emmen niks te zoeken bij ons PSV. Zijn veel en veels te goed
Vind ik leuk
Gyrosregime +2565
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:29
En hij had ook PSV een penalty moeten geven..
Vind ik leuk
KvhZ +1636
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:22
Nu hopen dat oa Malen en Guti veel speeltijd gaan krijgen in de 2e helft. Kan me niet voorstellen dat je niet wisselt in de rust met CL week voor de boeg
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:49]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93763
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:25
PSV speelt echt met haar tegenstanders. Wat scoren jullie makkelijk zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:29
Ja, vooral in de cl scoren ze er op los!
Vind ik leuk
Midden-Noord +93763
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:33
Is er nu CL voetbal bezig, volgens mij is dit de ED pik.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:41
Is het weer zo laat FopNeusje?
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:57
Is Fopspeen weer bezig?
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:02
I think so. Of een andere (nieuwe) Ajaxkleuter.
Vind ik leuk
phritzzz +3006
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
Zielig ventje die mijn club mijn liefde...... voorlopig doen we het gwn beter dan mijn clubjemijn liefde....... 6-0!!!

Je moet wat als je cluppie niet beter speelt dan PSV. :P
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:24]
Vind ik leuk
Gyrosregime +2565
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:28
Jammer weer dit, ging heel even eten en heb meteen 3 doelpunten gemist..
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:30
En 3 gele kaartenvior Jorrit
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
Guti erin voor hendrix maar dat hoef ik bommeltje niet te vertellen denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:36
Jij kan gewoon beter helemaal je mond houden...
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:50
je kan ook gewoon weer met je 40 fopneuzen achter het bloemtjesgordijn kruipen
Vind ik leuk
Gyrosregime +2565
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:42
Belachelijke actie van de VAR tegen Rosario..
Vind ik leuk
broedkip +1853
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:43
Nu nooit meer rood geven voor deze actie van Rosario. Bv arme Joris van Overeem. Klasse justitie ten top.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4512
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:46
Nijhuisje mag de grote man spelen, maar het fluiten is vanavond niet sterk...
Vind ik leuk
HanV +4886
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:51
De VAR mag toch alleen bij rood ingrijpen, niet bij geel? Nijhuis spaart hem.
Vind ik leuk
EdwinG +268
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:05
Over klassejustitie gesproken, op 23 september werd Schwaab in een thuiswedstrijd die PSV met 3 - 0 won tot twee keer toe vol op zij enkel/achillespees getrapt en twee keer kreeg hij niet eens een vrije trap en keek de var ook nergens naar. Tegen welke club speelde PSV toen ook alweer?
Vind ik leuk
broedkip +1853
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
Leer eens lezen PSV lullo ik veroordeel Rosario niet maar de VAR. Die mogen nl alleen reageren als er geel gegeven wordt en er rood gegeven moet worden.
Vind ik leuk
EdwinG +268
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:14
Bedankt voor je aardige reactie en respectvolle benadering! Hoewel het hier op dit forum normaal is om 'tegen' elkaar te reageren, reageer ik op jouw reactie. Niet met de intentie om jouw reactie af te branden maar om aan te geven dat een soortgelijke situatie/overteding de ene keer met rood, de andere keer met geel en dan weer helemaal niet bestraft wordt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:15]
Vind ik leuk
broedkip +1853
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:28
Wat heeft 30 september met dit te maken. Daarom zeg ik lullo maar als je daar niet tegen kan jammer dan. Zal je volgende keer zachter behandelen.
Vind ik leuk
EdwinG +268
zaterdag 20 oktober 2018 om 21:38
Je hebt ook helemasl gelijk! Ik vraag direct aan de operator of moderator of hoe de beheerder van het forum ook heet direct mijn reactie op jouw zeer waardevolle 'post' te verwijderen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:38]
Vind ik leuk
stratumseind +187303
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:02
Sorry emmen fans maar wat is nederland toe aan een grootschalige hervorming van de competitie
Vind ik leuk
Bizzy +22488
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:16
Wat een heerlijke voetballer onze luuk
Vind ik leuk
phritzzz +3006
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:20
Hoppaa 6-0!!
Grootste nederlaag Emmen. En wéér beter dan dat cluppie uit Abcoude Noord.
Er staat geen maat op ons aller PSV
Vind ik leuk
SimonSays +6407
zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
Het doelsaldo wordt tot grote hoogte gestuwd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws