LIVE-discussie: Weer een Arias in het Philips Stadion, Schwaab terug bij PSV

    LIVE-discussie: Weer een Arias in het Philips Stadion, Schwaab terug bij PSV

    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:38

    PSV trapt zaterdagavond voor het eerst in de Eredivisie-historie af tegen FC Emmen. De Eindhovenaren doen dat met een weinig verrassende opstelling.

    Daniel Schwaab ontbrak in de laatste competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo, maar keert weer terug in het hart van de verdediging. Trent Sainsbury zal daardoor weer plaatsnemen op de reservebank. Trainer Mark van Bommel behoudt wederom het vertrouwen in het middenveldtrio Pablo Rosario-Gastón Pereiro-Jorrit-Hendrix. Miljoenenaankoop Erick Gutiérrez valt dus opnieuw buiten de basis.

    FC Emmen-spits Nicklas Pedersen viel tijdens de wedstrijd tegen Fortuna Sittard geblesseerd uit en zal ontbreken in het Philips Stadion. Basisdebutant Jafar Arias (geen familie van oud-PSV'er Santiago) vervangt de Deen. Trainer Dick Lukkien geeft verder het vertrouwen aan de spelers die tegen Fortuna Sittard een 3-1 voorsprong uit handen gaven.

    De opstellingen:
    PSV: Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario, Pereiro, Hendrix; Bergwijn, De Jong, Lozano.

    FC Emmen: Scherpen; Klok, Veendorp, Bakker, Cavlan; Bannink, Bijl, Ben Moussa, Chacón; Jansen, Arias.

    Lees meer over:EredivisiePSVFC Emmen

    Plaats een reactie

    Ruud1987 +5272
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:40
    makkie voor psv vanavond
    Vind ik leuk
    Strijp +13625
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:42
    Laten we hopen dat de spelers niet met die instelling het veld op gaan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:46
    Ik mag hopen dat de spelers van psv er niet zo over denken.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1093
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:57
    Is toch logisch man. Emmen thuis is toch een eitje. Dat je daar überhaupt aan twijfelt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:58
    ohhh ik twijfel niet ik zeg alleen dat ze geen enkele wedstrijd te gemakkelijk op mogen nemen.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1093
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:09
    Ach jullie wel 😜
    Vind ik leuk
    Strijp +13625
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:41
    Tijd voor van Bommel om iedereen weer scherp te stellen en te gaan voor winst.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14165
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:33
    Bas Nijhuis fluit dus dat wordt rammen.
    Hopen dat Lozano heel blijft.
    Luuk zal wel weer uit z'n dak gaan.
    Vind ik leuk
    Mass +5378
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:43
    9 / 27....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
    Easy
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:44
    Schwaapie is er weer bij , goed man.

    Gas erop en die drie punten in Eindhoven houden vandaag.
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:44
    Nulletje of 8.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:47
    foeb , dat heb je dit seizoen al 3x geroepen....
    en jammer genoeg in dit geval dan zal het weer niet uit gaan komen....
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:11
    Voor Emmen Strat, lijkt me logisch toch!
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:13
    ohhhh dan ....dan is het maar goed dat je er iedere keer naast zit.........
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:14
    Maakt niet uit joh, 2-0 voor Emmen vind ik ook prima!
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:15
    toch?

    Je verwacht het niet.......
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:23
    ik ben bang dat dit net niet gaat lukken , maar een gelijkspel moet nog mogelijk zijn ;-)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
    4 is genoeg
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
    5-0.. En dan 'zakelijk' uitspelen..
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:48
    27 uit 9! Kaamon mannen groet vanuit GG
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:49
    Schreeuw ze naar de overwinning timmio , veul plezier al vast
    Vind ik leuk
    PSVBertus +55
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:51
    En nu maar hopen dat ze full focus een brute score neer gaan zetten!
    Vind ik leuk
    ronnieron +2198
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:57
    Laten we een keer hopen op een stunt van emmen. Gelijkspel zou al mooi zijn
    Vind ik leuk
    HanV +4391
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:25
    Bij VI hadden ze weer een record bedacht, de laatste keer dat een club in zijn eerste eredivisiewedstrijd tegen een kampioen won. Als je het terugleest begrijp je dat zoiets bijna nooit kan voorkomen. Nu het Emmen vandaag niet lukt moeten we hopen op promotie van Almere of Top Oss om een opvolger te vinden van het winnende team van Fritz Korbach dat met 0-1 won van het team van Kees Rijvers.
    Vind ik leuk
    Ron83 +319
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:00
    En we zitten er zo weer in vak KK👊🏼
    Kom op PSV!!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:08
    In de KK divisie?
    Vind ik leuk
    Ron83 +319
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:28
    Hahah hij is goed😉 Emmen wel weer begint er wel op te lijken...
    Vind ik leuk
    073fa +47
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:50
    Groeten vd onderbuur uit vak J ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:07
    Veendorp, Bakker en Ben Moussa.

    Die Ben Moussa is dan zeker van de bakker?
    Vind ik leuk
    DEWEE +2390
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:08
    Nou vooruit ik zal aardig blijven voor Emmen 5-0 met rust.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:11
    Hup Emm ... ach, laat ook maar. Volgende week maar weer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:19
    Hahaha....
    Geweldig!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5270
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:11
    Ik verwacht tien tien tien vanavond.

    De Zwakste ,Emmen tegen de sterkste van Nederland, PSV
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:31
    Och jee basje.........
    dan gaan we weer wat meemaken vandaag
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1130
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:40
    Snel op 2/3 -0 komen en ze niet het idee geven dat er een stuntje inzit
    Vind ik leuk
    ajaxdev +482
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:40
    hup emmen. pak die PSV spelers aan
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3579
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:41
    Geen kaartje voor Hendrix?

    Jansen wel geel. Tuurlijk Nijhuis.

    20e minuut...Hendrix nu wel geel. Had ie er al af gekund..

    22e minuut....Hendrix maakt een tackle op kniehoogte. Nijhuis durft hem er niet af te sturen...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:30
    tis nie eerlijk he Sjaak
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6227
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:46
    het word PSV wel erg makkelijk gemaakt door voetballend nederland zeg

    Emmen 150% op de aanval. PSV afjagen op eigenhelft denken ze dat ze Barca zijn of zo

    1x balverlies van Emmen en in de counter staat het 1- 0 hoe makkelijk willen ze het PSV maken zeg
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:47
    net zo makkelijk als ajax in september deed hoop ik want dan staat het na een half uur ook 3-0
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:54
    Ja, en dan komt er een club uit het buitenland en dan zetten ze ons Nederland weer voor schut
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:59
    tja hadden we landelijk maar eens een keer tegenstand inderdaad
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5270
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:21
    Ja maar dan wel doorgaan want tegen ajax haalde ze na de 3-0 de voet van het gaspedaal
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:48
    lekker hoor dit
    Vind ik leuk
    El Lobo +2066
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:56
    Wordt Hendrix toch ff gespaard!
    Vind ik leuk
    Nilsinno +227
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:07
    Zeker onbegrijpelijk weer is gewoon een 2de gele
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:10
    Dat heet toeval in Brabant.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:01
    Hij speelt wederom erg sterk die spits van ons die er niks van kan......
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:05
    Zonder tegenstander wel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:06
    hij heeft in nederland geen tegenstand (helaas)
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:08
    Is Emmen zo groot? Dat komt dan zeker door die dierentuin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:04
    FC Emmen komt een uurtje later. Ze staan in de file bij Hoevelaken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    Nilsinno +227
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:08
    Die keeper van Emmen zeker ook is bij elke bal te laat
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:05
    Prima zo n var..........
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:14
    Ik dacht nog, laat ik eens ruim inzetten. 5-0.
    Dan mis ik nog drie kwartier.
    Vind ik leuk
    HanV +4391
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:30
    Jij maakt nog kans, ik heb de ruststand ingevuld. Als ik het kon wijzigen zou ik er 6-0 van maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:07
    Var maar afschaffen? Ik bedoel als je geen pingel geeft dan moet je zowiezo geel geven dus 2x falen dan van nijhuis. En eerlijk zonder bril moet hendrix 2x geel hebben
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:09
    Eerlijk?

    Vind ik leuk
    El Lobo +2066
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:14
    Naja penalty! Hij raakt m zeker weten maar hoe Bergwijn valt is sterk overdreven
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:39
    Ja raken is pingel. Niet raken is geel voor vallen. Dus of het 1 of het ander. Daarbij had hendrinks voor die 1ste geel moeten hebben en daarna dus 2de en bij de andere ook zijn 2de. Ben voor psv maar probeer objectief te zijn. Verder lekkere 6-0 winst en ben bang over 2 weken dat onze rotterdammers met 7 punten achterstand nr 2 zijn.
    Vind ik leuk
    El Lobo +2066
    maandag 22 oktober 2018 om 07:30
    Winst is meer dan terecht!

    Maar hoe Bergwijn valt is sterk overdreven, hij krijgt een zetje maar daar van vlieg je niet zo omver.

    T is niet alleen PSV, maar overal bij het kleinste duwtje of de kleinste aanraking gaan ze liggen in de hoop op een penalty.
    Gewoon jammer
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:52
    Dus moet hij hem geel geven? Ik wil zeggen wat hij ook kiest het is 1 van de 2. En nu net onze vriend rosario terug gezien maar dat was ook geluk dat je daar maar geel kreeg.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:11
    Luuk De Jong onze Romario
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:16
    hahaha heerlijk ventje onzen dumpie , als de berlijnse muur nog zou staan dendert ie er zo met bal en al doorheen.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1115
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:23
    Lekker he! Die kerel is onverzettelijk. Dit is wat ik wil zien van een voetballer, gaan gaan gaan. Ook al sta je zo ver voor of is het een mindere tegenstander
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:16
    10 10 10
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:18
    Het is stil aan de overkant. Het is stil aan de overkant...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:22
    Die 7 staat voor je leeftijd? Of voor de lengte in mm van je plassertje?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:27
    Die 7 staat voor het doelpuntenverschil later dit seizoen in Amsterdam :-P
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:21
    Appeltje, eitje! Op naar de 100 dit seizoen
    Vind ik leuk
    ay42 +847
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:21
    Basje heeft geen ballen en wil populair blijven, Andres had hij makkelijk Hendrix zijn 2e gele kaart moeten geven.

    Maar dan nog heeft Emmen niks te zoeken bij ons PSV. Zijn veel en veels te goed
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:29
    En hij had ook PSV een penalty moeten geven..
    Vind ik leuk
    KvhZ +1115
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:22
    Nu hopen dat oa Malen en Guti veel speeltijd gaan krijgen in de 2e helft. Kan me niet voorstellen dat je niet wisselt in de rust met CL week voor de boeg
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90479
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:25
    PSV speelt echt met haar tegenstanders. Wat scoren jullie makkelijk zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:29
    Ja, vooral in de cl scoren ze er op los!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90479
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:33
    Is er nu CL voetbal bezig, volgens mij is dit de ED pik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:41
    Is het weer zo laat FopNeusje?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:57
    Is Fopspeen weer bezig?
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:02
    I think so. Of een andere (nieuwe) Ajaxkleuter.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
    Zielig ventje die mijn club mijn liefde...... voorlopig doen we het gwn beter dan mijn clubjemijn liefde....... 6-0!!!

    Je moet wat als je cluppie niet beter speelt dan PSV. :P
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    mirkoff +2165
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:32
    Ja vaak gaat het echt makkelijk dat scoren. Zonder dat ze ook nog eens geweldig hoeven te spelen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:28
    Jammer weer dit, ging heel even eten en heb meteen 3 doelpunten gemist..
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:30
    En 3 gele kaartenvior Jorrit
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
    Guti erin voor hendrix maar dat hoef ik bommeltje niet te vertellen denk ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:36
    Jij kan gewoon beter helemaal je mond houden...
    Vind ik leuk
    mirkoff +2165
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:49
    Ok.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:50
    je kan ook gewoon weer met je 40 fopneuzen achter het bloemtjesgordijn kruipen
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:42
    Belachelijke actie van de VAR tegen Rosario..
    Vind ik leuk
    broedkip +1700
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:43
    Nu nooit meer rood geven voor deze actie van Rosario. Bv arme Joris van Overeem. Klasse justitie ten top.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3579
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:46
    Nijhuisje mag de grote man spelen, maar het fluiten is vanavond niet sterk...
    Vind ik leuk
    HanV +4391
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:51
    De VAR mag toch alleen bij rood ingrijpen, niet bij geel? Nijhuis spaart hem.
    Vind ik leuk
    EdwinG +270
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:05
    Over klassejustitie gesproken, op 23 september werd Schwaab in een thuiswedstrijd die PSV met 3 - 0 won tot twee keer toe vol op zij enkel/achillespees getrapt en twee keer kreeg hij niet eens een vrije trap en keek de var ook nergens naar. Tegen welke club speelde PSV toen ook alweer?
    Vind ik leuk
    broedkip +1700
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:32
    Leer eens lezen PSV lullo ik veroordeel Rosario niet maar de VAR. Die mogen nl alleen reageren als er geel gegeven wordt en er rood gegeven moet worden.
    Vind ik leuk
    EdwinG +270
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:14
    Bedankt voor je aardige reactie en respectvolle benadering! Hoewel het hier op dit forum normaal is om 'tegen' elkaar te reageren, reageer ik op jouw reactie. Niet met de intentie om jouw reactie af te branden maar om aan te geven dat een soortgelijke situatie/overteding de ene keer met rood, de andere keer met geel en dan weer helemaal niet bestraft wordt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    broedkip +1700
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:28
    Wat heeft 30 september met dit te maken. Daarom zeg ik lullo maar als je daar niet tegen kan jammer dan. Zal je volgende keer zachter behandelen.
    Vind ik leuk
    EdwinG +270
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:38
    Je hebt ook helemasl gelijk! Ik vraag direct aan de operator of moderator of hoe de beheerder van het forum ook heet direct mijn reactie op jouw zeer waardevolle 'post' te verwijderen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    stratumseind +172589
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:02
    Sorry emmen fans maar wat is nederland toe aan een grootschalige hervorming van de competitie
    Vind ik leuk
    Bizzy +21055
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:16
    Wat een heerlijke voetballer onze luuk
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:20
    Hoppaa 6-0!!
    Grootste nederlaag Emmen. En wéér beter dan dat cluppie uit Abcoude Noord.
    Er staat geen maat op ons aller PSV
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:23
    Het doelsaldo wordt tot grote hoogte gestuwd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws