'PSV pakt door en praat met Raiola over contract tot 2022 of 2023'

    'PSV pakt door en praat met Raiola over contract tot 2022 of 2023'

    maandag 22 oktober 2018 om 08:58

    PSV hoopt nog lang over Donyell Malen te kunnen beschikken. De Eindhovense club is daarover in gesprek met zaakwaarnemer Mino Raiola.

    Dat meldt het Eindhovens Dagblad. PSV probeert met Raiola afspraken te maken over een langer contract. De verwachting is dat Malen graag blijft, want de negentienjarige aanvaller, die vorig jaar overkwam van Arsenal, heeft het goed naar zijn zin in Eindhoven.

    Malen beschikt over een PSV-contract dat loopt tot de zomer van 2020. De club wil graag tot 2022 of 2023 verlengen. Hij wordt gezien als de toekomstige opvolger van Steven Bergwijn of Hirving Lozano, die beiden worden gelinkt aan een transfer naar een Europese topclub.

    Onder trainer Mark van Bommel moet Malen het vooral doen met invalbeurten. Hij is met 126 speelminuten in 9 invalbeurten in de Eredivisie dit seizoen de eerste speler die zijn eerste twaalf Eredivisie-duels voor PSV als invaller beleefde sinds Memphis Depay in 2012.

    Poll

    Kan Malen net zo goed worden als Memphis?

    (2760 stemmen)

    Plaats een reactie

    RtdDub +13602
    maandag 22 oktober 2018 om 09:05
    Nou... zal wel weer een gebed zonder end worden als die bolle Italiaan zich er mee gaat bemoeien.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:08
    Amen
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:09
    Ik adviseer Malen een mooi contract bij Roma.

    Veel geld, veel speeltijd en een hoop lekkere wijven.

    Win-win-win ...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4871
    maandag 22 oktober 2018 om 12:28
    Roma is inderdaad de beste oplossing, kan ie 1,5 miljoen per jaar verdienen. Laat PSV met z'n salarisplafond van 1 miljoen maar op het dak gaan zitten met hun nieuwe contract.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1398
    maandag 22 oktober 2018 om 12:55
    Doet pijn he.... dat een voormalig Ajax jeugdspeler het zo goed naar zijn zin heeft in Eindhoven....😁😉
    Vind ik leuk
    Onderkan +256
    maandag 22 oktober 2018 om 13:00
    ff een vraagje. Hoe krijg je deze emoticons erbij? Dat lukt mij niet.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1398
    maandag 22 oktober 2018 om 13:06
    Misschien ligt het aan de telefoon.... Ik heb een S7 Edge.... daar staat bovenaan een balkje die kun je verversen en dan komen de emoticons tevoorschijn
    Vind ik leuk
    Onderkan +256
    maandag 22 oktober 2018 om 13:18
    Oh dat het. Ik zit aan een PC. Dank je.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:14
    Mwoah, PSV en Riaola hebben volgens mij een goeie band. Ik verwacht dat ze er wel uit gaan komen! Laten we hopen dat het een contract tot 2023 wordt, zodat hij volgend jaar of Lozano of Bergwijn kan opvolgen! Dan kan hij mooi 2 jaar schitteren en zijn wij verzekerd van een mooi transfer bedrag!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    maandag 22 oktober 2018 om 09:18
    Mag dan wel zo zijn, zaakwaarnemers als raiola weten dat zij de grappen maken en die zogenaamde band die PSV denkt te hebben met hem, boeit hem niet zo veel.
    De commissie die PSV hem kan betalen is natuurlijk peanuts vergeleken bij wat hij in Engeland, Spanje of Italie in zijn zak kan steken.

    Ik verwacht dan ook voor de kerst de eerste "zeur"berichten van Malen over het gebrek aan speeltijd.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:47
    Mwoah, hij staat altijd nog gewoon onder contract, dus PSV heeft alle touwtjes gewoon in handen ;-). Dat is waar, maar die jongen is al eens (te) vroeg vertrokken en zie hier het resultaat. Zowel Malen als Riaola zullen niet gek zijn en heus wel inzien dat als hij 1 a 2 jaar bij PSV schitterd, een mooie transfer vanzelf komt. Zeker met zijn potentieel!

    Dan cashen ze allebei een stuk meer en als het dan toch om geld gaat, heb je hier alvast je antwoord.
    Vind ik leuk
    Ale +4785
    maandag 22 oktober 2018 om 10:11
    Psv was de eerste met mina riola verbod. Dus zo warm zal die band niet zijn..
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:44
    Klopt. Terecht toch ook? Het is toch gevaarlijk dat zaakwaarnemers op jeugd velden rondlopen? Dat komt wel als je je eerste profcontract ondertekent. Jeugd moet vooral jeugd zijn en blijven.

    Zouden mijn inziens meer clubs een voorbeeld aan moeten nemen.
    Vind ik leuk
    Ale +4785
    maandag 22 oktober 2018 om 10:51
    Volledig mee eens!
    Vind ik leuk
    Emnu +4263
    maandag 22 oktober 2018 om 10:52
    Als dat allemaal zo terecht is, wat vind jij er dan van dat Malen überhaupt bij PSV speelt?

    Of valt dit onder de noemer talk the talk but don’t walk the walk?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:43
    Vind ik helemaal prachtig. Waarom? Het is een goede speler, waar PSV (hopelijk) veel plezier aan gaat beleven. Tsja ... beetje een rare vraag he ... want je vraagt letterlijk wat ik er van vind dat Malen bij PSV speelt.

    De manier waarop het tot stand is gekomen: Nee, daar ben ik het dus niet mee eens, maarja .. schijnbaar is lezen lastig.
    Vind ik leuk
    Emnu +4263
    maandag 22 oktober 2018 om 11:48
    Lezen is niet lastiger dan schrijven.

    Ik wist niet dat jij Machiavellist bent., vandaar de vraag.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:55
    Machiavellist houdt in dat ik niet naar de manier van handelen zou kijken ... iets wat ik net LETTERLIJK 2 keer afkeur.

    Lezen is dus toch lastig.
    Vind ik leuk
    Emnu +4263
    maandag 22 oktober 2018 om 11:58
    Dan ben je hypocriet.

    Ook goed.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:07
    Lees mijn reacties nou eens goed. Het is niet zo moeilijk. Je kunt het snappen, ik geloof echt in je!
    Vind ik leuk
    ELD070 +833
    maandag 22 oktober 2018 om 09:46
    Denk dat die band snel weg is als Mino in 1 keer weer een paar miljoen bij kan schrijven.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:15
    Raiola heeft alleen een goede band met geld. Waarom zou hij het bij PSV anders doen?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6230
    maandag 22 oktober 2018 om 11:17
    riola zal wel de helft van de transfer willlen hebben voor hem en van malen.

    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:06
    Raiola denkt alleen maar 2023 en als hij goed draait bij PSV kan ik over 2 jaar mijn zakken weer vullen
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:35
    Mino Ratiola
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:44
    Bij PSV is er doorgaans niet veel negatief gedoe rond transfers. Ook niet met spelers uit de stal van Raiola.
    Misschien moeten andere clubs zich eens af gaan vragen hoe dat komt.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    maandag 22 oktober 2018 om 09:09
    Goeie opvolger voor onze chucky, vindt t jammer dat ie nou nie zoveel aan spelen toe komt
    Vind ik leuk
    SanKev +831
    maandag 22 oktober 2018 om 09:15
    Zeker proberen te behouden. Bergwijn is één van de sterkste aanvallers van de Eredivisie maar wanneer die naar de kant gehaald wordt om Malen te brengen zorgt dat amper voor verminderde dreiging. Met deze man heb je dit jaar gewoon een hele sterke aanvaller klaarstaan voor het geval er een blessure komt en anders voor volgend jaar wanneer Bergwijn of Lozano ongetwijfeld zal vertrekken.
    Vind ik leuk
    rexxo +1382
    maandag 22 oktober 2018 om 09:17
    Succes met Mino, die heeft volgens mij echt een hekel aan de Eredivisie, omdat hij veel minder provisie kan pakken. Alles wat zeer talentvol is wil die zsm verpatsen naar het buitenland.
    Helaas zijn er genoeg jonge spelers(en entourage) die erin trappen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46486
    maandag 22 oktober 2018 om 09:19
    Eerder een hekel aan Ajax.
    PSV en raiola gaan prima samen door één deur.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    maandag 22 oktober 2018 om 09:22
    Nu nog wel maar Mino is de grootste rat van Nederland. Jij komt nog wel eens terug op je woorden.
    Vind ik leuk
    rexxo +1382
    maandag 22 oktober 2018 om 09:31
    Whatever, ik spreek je wel een keer als hij een talentvolle speler van PSV naar het buitenland brengt puur alleen in zijn eigen belang (€)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 09:36]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:53
    Je hebt een punt hoor, maar PSV denkt zelf ook in hun eigen belang door een (toekomstig) belangrijke speler langer vast te leggen. We hoeven niet te doen alsof zaakwaarnemers nou echt de bron van ALLE ellende zijn. Clubs en spelers zelf doen daar net zo hard aan mee, logisch ook .. want zo werkt het wereldje.

    Daarbij, het scheelt wel degelijk dat de band van Riaola en PSV goed is, heb jij namelijk ooit gezeur gehoord tussen die 2?
    Vind ik leuk
    rexxo +1382
    maandag 22 oktober 2018 om 10:06
    De enige met wie Mino een goede band heeft is zijn bankrekening.

    Ik vind je naïef om te denken dat een volgens jou goede band met Mino invloed heeft op zijn werkwijze. PSV heeft jeugd in het verleden weinig kansen gegeven. En degene die wel kansen kregen zaten niet bij Mino of waren niet interessant genoeg voor hem.

    Zodra er meer zeer talentvolle jeugdspelers doorbreken onder zijn beheer gaat de ellende beginnen. De reden heb ik hierboven al vermeld.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:43
    Wie zegt dat ik dat denk? Aannamens aannamens aannamens ... ik stel het hier heel duidelijk, op het moment dat Malen bijtekent en over 2/3 jaar een mooie transfer maakt hebben ALLE partijen daar veel meer baat bij.

    Jongens, komop .. zo moeilijk is het toch niet?

    Sure, Riaola denkt alleen aan zichzelf .. maar lees m'n reactie gewoon even goed. Daar heb je je antwoord.
    Vind ik leuk
    rexxo +1382
    maandag 22 oktober 2018 om 11:52
    Prima ik heb het nog 1 x gelezen, idd vooral spelers willen vaak ook weg door snel weg vanwege de bekende redenen. W.b.t. Ajax die hebben veel talentvolle jeugd gehad die dankzij hem een leuke transfer hebben gemaakt maar nu carrière-technisch nergens zijn. Daar gaat PSV ook last van krijgen, en dan zegt die zogenaamde goede band met Mino helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Leozao +4422
    maandag 22 oktober 2018 om 09:35
    Erg selectief v.w.b. relaties ben je niet...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46486
    maandag 22 oktober 2018 om 09:58
    Ik heb hier part nog deel aan man, net zoals iedereen hier.

    Overigens; als je Malen wilt behouden zal je toch met deze zaakwaarnemer moeten praten, of niet dan?
    Alsof je enige keuze hebt...neen dus.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    Emnu +4263
    maandag 22 oktober 2018 om 11:30
    Soort zoekt soort.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:18
    Nee deze man word nog veel groter in het rood wit.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    maandag 22 oktober 2018 om 09:21
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:23
    Raiola wil een contract tot 2019. Lang zat.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:13
    Is best al lang vind ik zelf.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1293
    maandag 22 oktober 2018 om 09:26
    Eind van het seizoen gaat Lozano vast weg. Kan je Malen op die plek zetten. Bergwijn dan het jaar erop weg.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 09:44
    Lozano lijkt me inderdaad onhoudbaar eind dit jaar, Mja dat Bergwijn blijft is ook geen zekerheidje als die zijn vorm van nu heel het jaar door gaat trekken zou die ook zomaar eens verkocht kunnen worden voor heel wat geld.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9613
    maandag 22 oktober 2018 om 10:05
    Wil je hem behouden ga je hem een basisplaats
    Moeten geven lijkt mij en dat wordt vrij lastig .
    Als je al weet wat voor goede spelers er nu al staan.
    Vind ik leuk
    Wijsneus +15
    maandag 22 oktober 2018 om 11:09
    Iedere speler onder de 23 die meneer Raiola als adviseur heeft boycotten ! Draai de rollen om KLAAR
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 11:43
    Ik hoop dat Malen nog even geduld heeft. Bergwijn en/of Lozano zijn na dit seizoen niet meer te houden. Wie weet staat er tijdens de winterstop al iemand met een zak geld op de stoep.

    Daarna wordt het zijn moment.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:07
    Ik denk zelfs beter
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1803
    maandag 22 oktober 2018 om 12:30
    Belachelijk als hij bij zou tekenen, zo'n jongen verdiend een basisplaats met een topcontract! Denk dat Raiola vast wel ergens een mooie buitenlandse subtopper voor hem vind!
    Vind ik leuk
    Gerro +6758
    maandag 22 oktober 2018 om 15:59
    Mino zal.wel adviseren niet bij te tekenen zodat ie voor weinig weg kan.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:26
    Beter zelfs,veel meer een teamspeler,malen hoeft niet persee een vrije rol te hebben zoals memphis,hij kan ook heel goed op de flanken vanuit een systeem voetballen,dat kan memphis veel minder goed.
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    maandag 22 oktober 2018 om 18:18
    Mooie zet van PSV, maar ik zou hem ook wel graag bij een club zien waar hij elke week speelt, als deze jongen vorm krijgt kan hij goed worden en dat krijg je niet als invaller. Bommel zou eens wat vaker met Malen kunnen beginnen en Luuk even een keer niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws