'PSV pakt door en praat met Raiola over contract tot 2022 of 2023'

'PSV pakt door en praat met Raiola over contract tot 2022 of 2023'

Gepubliceerd: maandag 22 oktober 2018 om 08:58ma 22-10-2018 om 08:58

PSV hoopt nog lang over Donyell Malen te kunnen beschikken. De Eindhovense club is daarover in gesprek met zaakwaarnemer Mino Raiola.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad. PSV probeert met Raiola afspraken te maken over een langer contract. De verwachting is dat Malen graag blijft, want de negentienjarige aanvaller, die vorig jaar overkwam van Arsenal, heeft het goed naar zijn zin in Eindhoven.

Malen beschikt over een PSV-contract dat loopt tot de zomer van 2020. De club wil graag tot 2022 of 2023 verlengen. Hij wordt gezien als de toekomstige opvolger van Steven Bergwijn of Hirving Lozano, die beiden worden gelinkt aan een transfer naar een Europese topclub.

Onder trainer Mark van Bommel moet Malen het vooral doen met invalbeurten. Hij is met 126 speelminuten in 9 invalbeurten in de Eredivisie dit seizoen de eerste speler die zijn eerste twaalf Eredivisie-duels voor PSV als invaller beleefde sinds Memphis Depay in 2012.

Poll

Kan Malen net zo goed worden als Memphis?

(2760 stemmen)

Plaats een reactie

RtdDub +13292
maandag 22 oktober 2018 om 09:05
Nou... zal wel weer een gebed zonder end worden als die bolle Italiaan zich er mee gaat bemoeien.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:08
Amen
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
maandag 22 oktober 2018 om 10:09
Ik adviseer Malen een mooi contract bij Roma.

Veel geld, veel speeltijd en een hoop lekkere wijven.

Win-win-win ...
Vind ik leuk
ReneAjax +10854
maandag 22 oktober 2018 om 12:28
Roma is inderdaad de beste oplossing, kan ie 1,5 miljoen per jaar verdienen. Laat PSV met z'n salarisplafond van 1 miljoen maar op het dak gaan zitten met hun nieuwe contract.
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
maandag 22 oktober 2018 om 12:55
Doet pijn he.... dat een voormalig Ajax jeugdspeler het zo goed naar zijn zin heeft in Eindhoven....😁😉
Vind ik leuk
Onderkan +265
maandag 22 oktober 2018 om 13:00
ff een vraagje. Hoe krijg je deze emoticons erbij? Dat lukt mij niet.
Vind ik leuk
Lulookmee +1359
maandag 22 oktober 2018 om 13:06
Misschien ligt het aan de telefoon.... Ik heb een S7 Edge.... daar staat bovenaan een balkje die kun je verversen en dan komen de emoticons tevoorschijn
Vind ik leuk
Onderkan +265
maandag 22 oktober 2018 om 13:18
Oh dat het. Ik zit aan een PC. Dank je.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:14
Mwoah, PSV en Riaola hebben volgens mij een goeie band. Ik verwacht dat ze er wel uit gaan komen! Laten we hopen dat het een contract tot 2023 wordt, zodat hij volgend jaar of Lozano of Bergwijn kan opvolgen! Dan kan hij mooi 2 jaar schitteren en zijn wij verzekerd van een mooi transfer bedrag!
Vind ik leuk
RtdDub +13292
maandag 22 oktober 2018 om 09:18
Mag dan wel zo zijn, zaakwaarnemers als raiola weten dat zij de grappen maken en die zogenaamde band die PSV denkt te hebben met hem, boeit hem niet zo veel.
De commissie die PSV hem kan betalen is natuurlijk peanuts vergeleken bij wat hij in Engeland, Spanje of Italie in zijn zak kan steken.

Ik verwacht dan ook voor de kerst de eerste "zeur"berichten van Malen over het gebrek aan speeltijd.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:47
Mwoah, hij staat altijd nog gewoon onder contract, dus PSV heeft alle touwtjes gewoon in handen ;-). Dat is waar, maar die jongen is al eens (te) vroeg vertrokken en zie hier het resultaat. Zowel Malen als Riaola zullen niet gek zijn en heus wel inzien dat als hij 1 a 2 jaar bij PSV schitterd, een mooie transfer vanzelf komt. Zeker met zijn potentieel!

Dan cashen ze allebei een stuk meer en als het dan toch om geld gaat, heb je hier alvast je antwoord.
Vind ik leuk
Ale +6155
maandag 22 oktober 2018 om 10:11
Psv was de eerste met mina riola verbod. Dus zo warm zal die band niet zijn..
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 10:44
Klopt. Terecht toch ook? Het is toch gevaarlijk dat zaakwaarnemers op jeugd velden rondlopen? Dat komt wel als je je eerste profcontract ondertekent. Jeugd moet vooral jeugd zijn en blijven.

Zouden mijn inziens meer clubs een voorbeeld aan moeten nemen.
Vind ik leuk
Ale +6155
maandag 22 oktober 2018 om 10:51
Volledig mee eens!
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 22 oktober 2018 om 10:52
Als dat allemaal zo terecht is, wat vind jij er dan van dat Malen überhaupt bij PSV speelt?

Of valt dit onder de noemer talk the talk but don’t walk the walk?
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:43
Vind ik helemaal prachtig. Waarom? Het is een goede speler, waar PSV (hopelijk) veel plezier aan gaat beleven. Tsja ... beetje een rare vraag he ... want je vraagt letterlijk wat ik er van vind dat Malen bij PSV speelt.

De manier waarop het tot stand is gekomen: Nee, daar ben ik het dus niet mee eens, maarja .. schijnbaar is lezen lastig.
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 22 oktober 2018 om 11:48
Lezen is niet lastiger dan schrijven.

Ik wist niet dat jij Machiavellist bent., vandaar de vraag.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 11:55
Machiavellist houdt in dat ik niet naar de manier van handelen zou kijken ... iets wat ik net LETTERLIJK 2 keer afkeur.

Lezen is dus toch lastig.
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 22 oktober 2018 om 11:58
Dan ben je hypocriet.

Ook goed.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 12:07
Lees mijn reacties nou eens goed. Het is niet zo moeilijk. Je kunt het snappen, ik geloof echt in je!
Vind ik leuk
ELD070 +983
maandag 22 oktober 2018 om 09:46
Denk dat die band snel weg is als Mino in 1 keer weer een paar miljoen bij kan schrijven.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 10:15
Raiola heeft alleen een goede band met geld. Waarom zou hij het bij PSV anders doen?
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6735
maandag 22 oktober 2018 om 11:17
riola zal wel de helft van de transfer willlen hebben voor hem en van malen.

Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
maandag 22 oktober 2018 om 12:06
Raiola denkt alleen maar 2023 en als hij goed draait bij PSV kan ik over 2 jaar mijn zakken weer vullen
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:35
Mino Ratiola
Vind ik leuk
Druiloor44 +380
maandag 22 oktober 2018 om 09:09
Goeie opvolger voor onze chucky, vindt t jammer dat ie nou nie zoveel aan spelen toe komt
Vind ik leuk
SanKev +1064
maandag 22 oktober 2018 om 09:15
Zeker proberen te behouden. Bergwijn is één van de sterkste aanvallers van de Eredivisie maar wanneer die naar de kant gehaald wordt om Malen te brengen zorgt dat amper voor verminderde dreiging. Met deze man heb je dit jaar gewoon een hele sterke aanvaller klaarstaan voor het geval er een blessure komt en anders voor volgend jaar wanneer Bergwijn of Lozano ongetwijfeld zal vertrekken.
Vind ik leuk
rexxo +16773
maandag 22 oktober 2018 om 09:17
Succes met Mino, die heeft volgens mij echt een hekel aan de Eredivisie, omdat hij veel minder provisie kan pakken. Alles wat zeer talentvol is wil die zsm verpatsen naar het buitenland.
Helaas zijn er genoeg jonge spelers(en entourage) die erin trappen.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:18
Nee deze man word nog veel groter in het rood wit.
Vind ik leuk
aartstyle +2007
maandag 22 oktober 2018 om 09:26
Eind van het seizoen gaat Lozano vast weg. Kan je Malen op die plek zetten. Bergwijn dan het jaar erop weg.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 09:44
Lozano lijkt me inderdaad onhoudbaar eind dit jaar, Mja dat Bergwijn blijft is ook geen zekerheidje als die zijn vorm van nu heel het jaar door gaat trekken zou die ook zomaar eens verkocht kunnen worden voor heel wat geld.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
maandag 22 oktober 2018 om 10:05
Wil je hem behouden ga je hem een basisplaats
Moeten geven lijkt mij en dat wordt vrij lastig .
Als je al weet wat voor goede spelers er nu al staan.
Vind ik leuk
Wijsneus +24
maandag 22 oktober 2018 om 11:09
Iedere speler onder de 23 die meneer Raiola als adviseur heeft boycotten ! Draai de rollen om KLAAR
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 12:07
Ik denk zelfs beter
Vind ik leuk
PoepWagen +2264
maandag 22 oktober 2018 om 12:30
Belachelijk als hij bij zou tekenen, zo'n jongen verdiend een basisplaats met een topcontract! Denk dat Raiola vast wel ergens een mooie buitenlandse subtopper voor hem vind!
Vind ik leuk
Gerro +9592
maandag 22 oktober 2018 om 15:59
Mino zal.wel adviseren niet bij te tekenen zodat ie voor weinig weg kan.
Vind ik leuk
maandag 22 oktober 2018 om 17:26
Beter zelfs,veel meer een teamspeler,malen hoeft niet persee een vrije rol te hebben zoals memphis,hij kan ook heel goed op de flanken vanuit een systeem voetballen,dat kan memphis veel minder goed.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 22 oktober 2018 om 18:18
Mooie zet van PSV, maar ik zou hem ook wel graag bij een club zien waar hij elke week speelt, als deze jongen vorm krijgt kan hij goed worden en dat krijg je niet als invaller. Bommel zou eens wat vaker met Malen kunnen beginnen en Luuk even een keer niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws