Linssen over Feyenoord: 'Droom van iedereen om daar te voetballen'

    Linssen over Feyenoord: 'Droom van iedereen om daar te voetballen'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:28

    Vitesse-aanvaller Bryan Linssen heeft nooit contact gehad met Feyenoord, maar zou maar wat graag bij die club willen spelen. Dat verklaarde hij maandagavond bij Peptalk van Ziggo Sport.

    In de zomer werd Linssen in verband gebracht met een transfer naar Rotterdam-Zuid, maar concreet was het volgens de aanvaller nooit. "Dat is meer het mediaspelletje dat er rondom was. Bij Feyenoord ging het niet goed volgens mij en ik had vorig jaar een goed seizoen gehad. Dan wordt er wat geschreven hier en daar", legt Linssen uit.

    "Dan komt Feyenoord aan bod, maar ik heb zelf nooit iets van contact gehad met Feyenoord", vervolgt hij. Mocht Feyenoord komen, staat Linssen daar overigens niet onwelwillend tegenover. "Tuurlijk, Feyenoord is een topclub. Een van de grootste clubs van Nederland. Het is een droom van iedereen om daar te voetballen."

    Linssen maakte in de zomer van 2017 de overstap van FC Groningen naar Vitesse. In Arnhem staat de aanvaller nog tot medio 2020 onder contract.

    Poll

    Kan Linssen een stap hogerop aan?

    (1920 stemmen)

    Plaats een reactie

    Shelbourne +4717
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:31
    Ik zie Linssen eerder naar het buitenland gaan, een kleine club in Duitsland of Italië wellicht
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:00
    Het is in ieder geval niet de droom van iedereen om daar te spelen. Waarschijnlijk cursus van dirk gehad...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Roya +1473
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:04
    Het is een droom van vele ik zelf zou nooit ergens hebben willen ballen en zou graag terug komen

    Nee ben niet de echte Drenthe
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12851
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:23
    Jij zegt vele; hij heeft het over iedereen. Cursus van dirk dus. Btw je bedoelt neem ik aan “ik zelf zou nooit ergens ANDERS hebben willen ballen”....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:07
    Laat hem eerst maar weer eens goed gaan voetballen. Ga dan maar eens nadenken aan het eind van het jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:31
    Zullen we niet overdrijven Linssen?
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1804
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:36
    Van de ene subtopper naar de ander...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:39
    💯
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:08
    Linssen kan makkelijk het niveau van Feyenoord aan
    Vind ik leuk
    Blindsy +12434
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:14
    Hey, trolleke! Ik zou liever zeggen: wil Feyenoord subtopper worden, moeten ze types als Linssen aantrekken.
    Niet doen, dus..
    Vind ik leuk
    Romo +875
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:44
    Zeker supporter van die club van 5 jaar niks
    Vind ik leuk
    Hans Goor +58
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:23
    Als ik naar jou profiel kijk Ben jij helemaal niets
    Vind ik leuk
    Romo +875
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:08
    Profiel ....daarvoor moet je naar fb
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:34
    Nou van iedereen? Volgens mij zijn er diverse spelers die Feyenoord niet als echte top zien en liever elders spelen.
    AZ speelt leuk met minder druk. De ontwikkelmogelijkheden zijn daar beter.
    Heerenveen idem. Daarnaast is PSV een stuk warmer en verder. En zijn er ook spelers die liever naar Ajax gaan omdat ze daar zich beter kunnen profileren en door kunnen naar de internationale top.
    Spelers die graag bij Feyenoord willen spelen, zijn of fan in hart en nieren of realiseren zich dat ze bij de andere 2 toch niet zullen slagen, maar hier wel redelijk betaald worden.
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1094
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:35
    Iedere voetballer? Ik denk dat ziyech echt niet naar rottjeknor wil.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4717
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:42
    Lozano zal ook weinig zin hebben om voor Feyenoord te voetballen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12434
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:13
    Messi twijfelt nog, hoorde ik net...
    Vind ik leuk
    Blindsy +12434
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:27
    ? Ben je iets vergeten? 4 Jaar geleden waren er maar 2 clubs die Ziyech wilde kopen. Twente en Feyenoord. Feyenoord bood zelfs meer, maar wilde hem geen vaste plek (de 10) aanbieden, Twente wel, en dus werd het Twente. Met dubieus geld, zoals we inmiddels weten.
    Onder normale omstandigheden had dus alleen F interesse kunnen tonen, en had Zityech waarschijnlijk bij F getekend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:53
    Precies hoe het zat.
    Vind ik leuk
    Romo +875
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:47
    Nee maar die wilden een paar maanden geleden nog gillend weg daar....
    Alleen kwam er niks
    Vind ik leuk
    Romo +875
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:12
    Vlgs mij wilden die een paar mnd geleden nog gillend weg daar,
    Maar er kwam niks!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:35
    Zeker geen droom van iedereen Bryan.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5050
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:37
    En waarom niet hij wilde toch prijzen pakken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:39
    😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:59
    Omdat bijvoorbeeld ikzelf nog liever de vlektyfus krijg dan dat ik dat shirt aan moet trekken
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:39
    Vreemde poll. Feyenoord is toch geen stap hogerop? 😂
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9605
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:34
    Nee, klopt. Vitesse en Feyenoord zijn volledig gelijkwaardig.

    Qua begroting, historie, achterban en prijzen doen ze niets voor elkaar onder. Het is ook puur toeval dat Feyenoord dit jaar beter (of minder slecht) presteert dan Vitesse.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:15
    Ik zeg niet dat ze gelijkwaardig zijn, ik merk alleen op dat ze geen beter team hebben.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9605
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:49
    Dat zeg je inderdaad niet. Je zegt ook niet dat ze een beter team hebben. Je zegt dat het geen stap hogerop is.

    Ik baal van dit Feyenoord, vooral door de trainer, maar het is nog wel een beter team dan dat van Vitesse. Nog los van (het verschil in) de grootsheid van beide clubs.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11394
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:27
    Ja met hulp van de scheidsrechter en jullie advocaat komen jullie wel ver.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9605
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:31
    Hahahaha.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7484
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:43
    Laat Bryan eerst maar eens laten zien dat vorig seizoen geen eendagsvlieg was
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:44
    Goede speler aan winst voor Feyenoord ,
    Zie hem daar graag speler .
    Vind ik leuk
    Dorzon +4413
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:45
    Feyenoord is geen stap omhoog
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:46
    Zo, de wintertransferperiode komt er weer aan.. diverse spelers die zien dat het niet zo denderend gaat zijn al weer bezig met te lobbyen vanuit eigen belang...
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1475
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:49
    Als dit het niveau is dat Feyenoord nastreeft zal plek 3 het hoogst haalbare zijn.
    Vind ik leuk
    Kuip +7905
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:55
    Uitstekende voetballer. Maar Feyenoord begrijpt maar niet dat je met dit soort spelers er niet beter op wordt. Ayoub, Larsson, Vd Heyden, St. Juste etc etc. In die categorie hoort Linssen ook. Leuk voor de subtop maar niet voor het niveau dat Feyenoord nastreeft.
    Vind ik leuk
    410hhw +1801
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:55
    Voor geen goud.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5580
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:58
    Is Vitesse naar Feyenoord dan een stap hogerop?
    Vind ik leuk
    De Goffert +529
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:06
    Er zijn niet veel spelers meer die Feyenoord nog een topclub vinden.
    Als je de meesten voor een keus zet tussen Feyenoord, Ajax of Psv te spelen dan denk ik dat de meesten kiezen voor Ajax of PSV.
    Zelfs oudere spelers komen niet meer terug. Ja, Robin van Persie is een uitzondering en Kuyt toen die nergens anders meer terecht kon. Clasie is met zijn staart tussen de benen terug gekomen. Beetje op z’n plaat gegaan in het buitenland.
    Maar goed, leuk dat zo’n speler zo’n lulverhaal houdt in de hoop daar ooit eens te spelen, wetende dat de top een stap te hoog is
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:18
    Kan Feyenoord hem niet halen?
    Hij wil zo graag dat het vermoeiend aan het worden is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:20
    Iedereen zou bij fnord wilen spelen? Echt niet, never nooit niet, rdam bah.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:23
    Droom van iedereen? Ik kan er wel een paar opnoemen die dat tegenspreken.
    Vind ik leuk
    NvC +4315
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:26
    Hij is op dit moment minder dan Larsson dus denk niet dat Feyenoord hapt. Ik vindt vitesse ook wel zijn plafond.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2466
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:26
    Men kan zijn verhaal al snel in twijfel trekken.. aangezien het nooit mijn droom is geweest om daar te voetballen.. en hij denkt ook nog eens dat feyenoord een topclub is...
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:27
    Als je naar feyenoord gaat speel je niet . Je bent nog kleiner dan Ayoub geloof ik
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2607
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:39
    Linssen is beter dan Neres
    Vind ik leuk
    bennings +313
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:20
    Grapjas
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:44
    Pfft, hij wil wel heel graag! Helaas voor hem speelt hij een stuk minder dan vorig seizoen... hoewel? Dat is zijn Feyenoord vorm natuurlijk... 😂
    Vind ik leuk
    Cookee +10888
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:49
    Is wel een speler die het steeds een stapje hoger liet zien.
    Maar ik zou liever een echte diepe vleugel zien met een wereldactie, snel, met korte bewegingen, een beetje gebogen lopend, met onnavolgbare solo's, we noemen hem Coen... of Hankouri mag ook.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31871
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:11
    Nee. Weg blijven.
    Vind ik leuk
    bennings +313
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:19
    Heb hem dit seizoen amper gezien Vitesse is duidelijk zijn plafond .En bij Feyenoord lopen al genoeg kabouters rond .
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1935
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:35
    Ehm van iedereen? Denk dat ronaldo of messi daar niet van droomt 😋
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11394
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:24
    Oud verhaal in een nieuw jasje. En zoals hij nu presteert komt hij nergens, dus eerst beter je best doen bij ons.
    Vind ik leuk
    Hans Goor +58
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:18
    Hij zou een prima speler zijn voor 010
    Vind ik leuk
    Ben +102
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:14
    Als im Linssen was zou ik ook zijn gecharmeerd als het grote Feyenoord aan de deur klopt. Hetzelfde geldt voor Vitesse. Levert hun mooie transfersom op. Ik denk dat Linssen bij Feyenoord laat zien dat hij het hogere niveau aan kan. Ik zeg doen, alleen maar winnaars.
    Vind ik leuk
    Wouter018 +225
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:29
    Droom voorlopig verder Bryan. Je speelt als een natte krant.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws