Gravenberch na winst in Youth League: 'Denk dat we dit jaar alles kunnen pakken'

Gravenberch na winst in Youth League: 'Denk dat we dit jaar alles kunnen pakken'

Gepubliceerd: woensdag 24 oktober 2018 om 12:00wo 24-10-2018 om 12:00

Ajax onder 19 heeft zich in de Youth League een uitstekende dienst bewezen door de leeftijdsgenoten van Benfica met 3-0 te verslaan in de Youth League. VoetbalPrimeur was erbij en sprak met trainer John Heitinga en speler Ryan Gravenberch.

Bennett van Fessem
AMSTERDAM

Na afloop liet middenvelder Gravenberch weten vol vertrouwen te zijn. "Ik denk dat we dit jaar gewoon alles kunnen pakken. Ik denk dat we de Youth League wel kunnen winnen, kampioen kunnen worden en de beker kunnen winnen", stelde hij.

Trainer John Heitinga was iets voorzichtiger. "Het belangrijkste is dat we eerst gaan overleven in de groepsfase, maar we hebben mooi materieel", meent hij.

Bekijk de hele interviews hieronder en luister onder meer naar wat Heitinga en Gravenberch verwachten van de wedstrijd van Ajax 1.

Poll

Zie jij in Heitinga een toekomstig Ajax-trainer?

(3301 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 23 oktober 2018 om 18:38
Hoop niet dat 3-0(mooi resultaat) verkeerd beeld geeft bij die gasten.
Verdedigend stond het zeer matig vandaag.
Wonder dat de 0 is gehouden.
Keepertje was top.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:38
Ik denk dat we dit jaar alles kunnen pakken. En dan roepen ze hier dat ajax of ajax spelers dat soort uitspraken niet doen en dat dat alleen van de media afkomstig is. Schone en deze knul bewijzen anders.
Vind ik leuk
Tfoe +3835
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:51
Nee van bommel met zijn 102 punten....
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:56
Begrijpend lezen is lastig voor je blijkbaar. Of de context van Van bommel maar weg laten.

Je had ook gewoon kunnen reageren, dit zijn geen slimme uitspraken van een jonge knul. Gelukkig heeft hij nog geen mediatraining gehad en zegt hij nog wat hij denkt Ipv dat hij elk woord op een weegschaal legt
Vind ik leuk
Emnu +8289
woensdag 24 oktober 2018 om 12:55
Laat onverlet dat Bommel dat wel loopt te roeptoeten.

T zou verplicht in alle kleedkamers moeten hangen ha!
Vind ik leuk
Cookee +12956
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
Mooi materieel, mooie tas en schoenen dus.
Of bedoelt hij spelers?
Vind ik leuk
heur es +963
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:07
Heitinga heeft het met Gordon gedaan en Gravenberg is Fraude!
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:21
Met een coach als ten Aagje en een blinde in de basis woden jullie de komende jaren geen kampioen. Bij PSV hebben teamspirit en een fantastische coach. Dat is het grote verschil.
Vind ik leuk
Foebele +52756
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:26
Lekker man, niet alleen wint het eerste dit jaar de titel, de beker en de Champions, maar O-19 wint ook gewoon de titel, de beker en de Youth League... heerlijk man zo'n seizoen!
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:29
In welke glazen fles heb jij gekeken Sjakie de super Sjaak .
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:14
Ik zie athene nog winnen tegen münchen

De duitsers spelen klotn
Vind ik leuk
Strijp +14029
woensdag 24 oktober 2018 om 12:05
Waarom word deze omhoog gezet ?
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
woensdag 24 oktober 2018 om 12:18
Als Ajacied moet ik zeggen dat deze wedstrijd ook maar zo kunnen eindigen in een 6 - 9 en dan overdrijf ik niet.. Nummer 7 van Benfica een fantastische voetballer... restverdediging van Ajax was dramatisch. Wel verdomd leuk pot voor de neutrale toeschouwer gezien. Ajax speelde wel met 3 16 jarigen. best knap
Vind ik leuk
buddha +10730
woensdag 24 oktober 2018 om 13:49
ben ik helderziende of heb ik dit gister ook al gelezen ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws