Gravenberch na winst in Youth League: 'Denk dat we dit jaar alles kunnen pakken'

    Gravenberch na winst in Youth League: 'Denk dat we dit jaar alles kunnen pakken'

    woensdag 24 oktober 2018 om 12:00

    Ajax onder 19 heeft zich in de Youth League een uitstekende dienst bewezen door de leeftijdsgenoten van Benfica met 3-0 te verslaan in de Youth League. VoetbalPrimeur was erbij en sprak met trainer John Heitinga en speler Ryan Gravenberch.

    Bennett van Fessem
    AMSTERDAM

    Na afloop liet middenvelder Gravenberch weten vol vertrouwen te zijn. "Ik denk dat we dit jaar gewoon alles kunnen pakken. Ik denk dat we de Youth League wel kunnen winnen, kampioen kunnen worden en de beker kunnen winnen", stelde hij.

    Trainer John Heitinga was iets voorzichtiger. "Het belangrijkste is dat we eerst gaan overleven in de groepsfase, maar we hebben mooi materieel", meent hij.

    Bekijk de hele interviews hieronder en luister onder meer naar wat Heitinga en Gravenberch verwachten van de wedstrijd van Ajax 1.

    Poll

    Zie jij in Heitinga een toekomstig Ajax-trainer?

    (3300 stemmen)

    Plaats een reactie

    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:29
    Dit gaat ons jaar worden
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:32
    Vanavond kunnen we een grote stap zetten. Heb er vertrouwen in. Gelijk volle bak erop klappen..
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5085
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:22
    Gewoon 3 -1 vanavond !
    Vind ik leuk
    Blindsy +12483
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:23
    D.A.F., de band uit Düsseldorf?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12483
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:35
    Zou tijd worden 😉.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:36
    Tja jullie moeten nog een jaartje of 17 wachten natuurlijk
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4036
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:45
    Jullie zijn anders ook al bijna 5 jaar aan t wachten he? 😉
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:09
    Wij gunnen PSV nog even hun succesje, voordat wij de competitie in ons eentje gaan domineren
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1021
    woensdag 24 oktober 2018 om 14:32
    Ok,
    - 5 punten achter
    - doelsaldo straatlengte achter
    - niks gepresteerd afgelopen jaren
    - pak slaag gekregen onlangs in Eindhoven
    - cl doet Ajax het prima tegen een nietszeggende club uit
    Griekenland, subtopper uit Portugal met pijn en moeite,
    tegen een Bayern waar een Freiburg en een
    B Mönchengladbach nog van winnen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12483
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:18
    Ah, het clichémannetje is onder ons. Moet ik dan weer op dezelfde manier antwoorden? Gaan we weer (zucht).
    1. 'Ons' hoor je dan ook niet van de daken schreeuwen hoe goed wij zijn.
    2. En 4 jaar helemaal niks gewonnen... komt zelfs bij Feyenoord nauwelijks voor ;-)

    Nogmaals, het zal eens tijd worden. Voor die miljoenenploeg. Voor die nr 1. Toch?
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:25
    Het is al goed schatje, ik laat de clichés wel aan jou over

    En om je vraag te beantwoorden: daarom zeg ik ook dat dit ons jaar gaat worden
    Vind ik leuk
    Blindsy +12483
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:20
    Vooralsnog begon jij ermee. Maar ik begrijp het, je wil graag het laatste woord hebben. Pak het maar. Ik zal niet meer reageren. Ook niet lezen trouwens.
    Kirk-out.

    PS Ajax overwintert in de CL en verdient n smak geld, maar wordt 2e in de competitie. Wordt het toch 'n beetje Ajax' jaar.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:11
    Nou dan pak ik hem ook hoor, hopelijk heb je ik dag niet te veel verpest
    Vind ik leuk
    jochempje +3227
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:08
    Over puntje 1... ik lees al van verschillende PSV-supporters hier dat de competitie al gespeeld is, en dat PSV al kampioen is. Maar goed, dat is natuurlijk niet arrogant of zo.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:17
    🙂👍
    Vind ik leuk
    Blindsy +12483
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:14
    Ja hoor da's best arrogant. Al lees ik het nergens. Maar allez.
    In dat kader citeer ik graag de woorden van een groot trainer: ' Uh.. i-it ain't uh.. over, uh... until it's uh.. over'.
    Iets wat een stel Portugezen na gisteravond ook weer weet 😉. Op zijn Duits gewonnen, maar dat mag ook wel eens.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 08:16]
    Vind ik leuk
    jochempje +3227
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:04
    Misschien moet je dan eens wat minder selectief lezen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12483
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:33
    Ik lees vrij veel. En ik zie telkens hetzelfde: Ajax-sympathisanten die arrogant zijn en PSVers met de bekende clichés om de oren slaan (Godenzonen, WZAW-praat, meeste prijzen, mooiste voetbal, parkeerterrein moeten verkopen, blablabla) en PSVers die daar op reageren met het wijzen op de ranglijst, de 4 prijsloze jaren van Ajax, de aandelenemissie, de koude club, blablabla).
    Of is het omgekeerd?
    Vind ik leuk
    jochempje +3227
    woensdag 24 oktober 2018 om 15:18
    Dan ben je blinder dan ik dacht.
    Vind ik leuk
    McRobbos +815
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:43
    Hahahah
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:38
    Hoop niet dat 3-0(mooi resultaat) verkeerd beeld geeft bij die gasten.
    Verdedigend stond het zeer matig vandaag.
    Wonder dat de 0 is gehouden.
    Keepertje was top.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:38
    Ik denk dat we dit jaar alles kunnen pakken. En dan roepen ze hier dat ajax of ajax spelers dat soort uitspraken niet doen en dat dat alleen van de media afkomstig is. Schone en deze knul bewijzen anders.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3812
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:51
    Nee van bommel met zijn 102 punten....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:56
    Begrijpend lezen is lastig voor je blijkbaar. Of de context van Van bommel maar weg laten.

    Je had ook gewoon kunnen reageren, dit zijn geen slimme uitspraken van een jonge knul. Gelukkig heeft hij nog geen mediatraining gehad en zegt hij nog wat hij denkt Ipv dat hij elk woord op een weegschaal legt
    Vind ik leuk
    Emnu +3700
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:55
    Laat onverlet dat Bommel dat wel loopt te roeptoeten.

    T zou verplicht in alle kleedkamers moeten hangen ha!
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:46
    Mooi materieel, mooie tas en schoenen dus.
    Of bedoelt hij spelers?
    Vind ik leuk
    heur es +721
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:07
    Heitinga heeft het met Gordon gedaan en Gravenberg is Fraude!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1530
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:21
    Met een coach als ten Aagje en een blinde in de basis woden jullie de komende jaren geen kampioen. Bij PSV hebben teamspirit en een fantastische coach. Dat is het grote verschil.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:26
    Lekker man, niet alleen wint het eerste dit jaar de titel, de beker en de Champions, maar O-19 wint ook gewoon de titel, de beker en de Youth League... heerlijk man zo'n seizoen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:29
    In welke glazen fles heb jij gekeken Sjakie de super Sjaak .
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:14
    Ik zie athene nog winnen tegen münchen

    De duitsers spelen klotn
    Vind ik leuk
    Strijp +13377
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:05
    Waarom word deze omhoog gezet ?
    Vind ik leuk
    Leozao +4243
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:05
    Het wordt alleen maar beter en mooier in Mokum!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2323
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:18
    Als Ajacied moet ik zeggen dat deze wedstrijd ook maar zo kunnen eindigen in een 6 - 9 en dan overdrijf ik niet.. Nummer 7 van Benfica een fantastische voetballer... restverdediging van Ajax was dramatisch. Wel verdomd leuk pot voor de neutrale toeschouwer gezien. Ajax speelde wel met 3 16 jarigen. best knap
    Vind ik leuk
    buddha +8911
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:49
    ben ik helderziende of heb ik dit gister ook al gelezen ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws