'Tottenham zonder Dele Alli tegen PSV, basisplek 'fitte' Eriksen onzeker'

'Tottenham zonder Dele Alli tegen PSV, basisplek 'fitte' Eriksen onzeker'

Gepubliceerd: dinsdag 23 oktober 2018 om 18:57di 23-10-2018 om 18:57

Tottenham Hotspur moet het woensdagavond stellen zonder Danny Rose, oud-Ajacied Jan Vertonghen en Dele Alli. Laatstgenoemde stond de afgelopen vier wedstrijden ook langs de kant, maar is wel op de weg terug. Christian Eriksen is wel fit, maar het is nog niet zeker of hij in de basis start. 

De wedstrijd in Eindhoven komt voor Alli te vroeg. De aanvallende middenvelder kampt met een hamstringblessure en speelde de afgelopen vier wedstrijden niet. De cruciale Champions League-wedstrijd tegen PSV moet Alli ook aan zich voorbij laten gaan, ook al is hij hard op weg weer fit te worden.

Ook verdediger Rose (lies) en oud-Ajacied Vertonghen (hamstring) zijn nog altijd afwezig bij de Spurs. Of Christian Eriksen in de basis start is nog onzeker. "Christian is fit en kan spelen. We zullen morgen zien of dat vanaf het begin is of mogelijk als invaller", tekent De Telegraaf op uit de mond van Pochettino.

PSV en Tottenham Hotspur begonnen de Champions League-groepsfase allebei met twee nederlagen. De wedstrijd in Eindhoven is dan ook cruciaal voor beide teams. De ploeg die wint haakt aan, terwijl de verliezer dieper in de problemen komt en overwintering in de Champions League uit het hoofd lijkt te moeten zetten.

Poll

Heeft PSV volgens jou nog een kans op de tweede plek?

(2322 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 23 oktober 2018 om 19:00
Tja dan wordt het een eitje :)
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:01
Eriksen is al aantal jaren weg en nog steeds bang voor ons aller psv!
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:04
Zou je denken?
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:06
Hij kan niet denken, anders was hij wel voor Ajax geweest
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:07
Nee dan had ik geen ruggengraat gehad en was ik meeloper geweest.
Vind ik leuk
MeAgain +6843
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:23
En dat zegt iemand die nog in sinterklaas gelooft.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:06
Ja! Jij niet dan?? Ik denk ook echt dat hij niet blij is met de woorden van de trainer dat hij fit is. Fake blessure kwam hem wel goed uit :)
Vind ik leuk
Vak-T +1143
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:08
Zal ook zonder deze 3 spelers lastig worden.
Vooral Eriksen mag nog wel een wedstrijdje op de bank (hoop ik)....
Vind ik leuk
Nvd88 +5794
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:18
Eriksen schijnt al heel lang last te hebben van een blessure, die zal amper of helemaal niet spelen denk ik. Buiten dat om is hij dit jaar ook niet zo goed als de voorgaande, helaas voor jullie hebben ze inderdaad nog wel wat leuke spelers rond lopen daar. Alsnog veel succes !
Vind ik leuk
stratumseind +186655
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:15
ohhh dan.............
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:23
Nou pak jullie kans PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:32
Goed nieuws, nu hopen dat eriksen ook uitvalt en bergwijn speelt en dan maakt psv kans op een goed resultaat
Vind ik leuk
MeAgain +6843
dinsdag 23 oktober 2018 om 21:36
Liever zonder Bergwijn. Hopelijk donyell in de basis.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 19:51
Lekker mee kunnen voetballen en gelijk spelen thuis.
Vind ik leuk
dinsdag 23 oktober 2018 om 22:12
PSV gaat het redden!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws