Oppermachtig Juventus wint bij United, Valencia en Young Boys delen punten

    Oppermachtig Juventus wint bij United, Valencia en Young Boys delen punten

    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52

    Juventus heeft op bezoek bij Manchester United een 0-1 overwinning geboekt. De ploeg uit Turijn was oppermachtig in Engeland en het mocht een klein wonder heten dat het bij 0-1 bleef.

    Voor Cristiano Ronaldo was de wedstrijd extra bijzonder: hij keerde terug bij zijn voormalige werkgever. Met zijn nieuwe werkgever dicteertde Ronaldo echter vanaf het begin het spel. Binnen twintig minuten nam de Oude Dame ook de leiding: op aangeven van Ronaldo schoot Paulo Dybala van dichtbij raak.

    Na rust bleef Juventus de bovenliggende partij en het mocht een klein wonder heten dat de Italianen niet meer treffers maakten. Dat had de ploeg van Jose Mourinho vooral te danken aan doelman David de Gea. Hoogtepunt van de tweede helft was de fantastische redding van de Spaanse goalie op een heerlijke pegel van Ronaldo. De Gea slaagde erin de bal uit de kruising te halen. Door het minimale verschil bleef de wedstrijd tot het eind spannend, maar Juventus pakte uiteindelijk een dikverdiende zege.

    Eerder op de avond deelden Young Boys en Valencia in dezelfde groep de punten. Via Michy Batshuayi namen de Spanjaarden binnen het halfuur de leiding. Een door Guillaume Hoarau benutte penalty na rust bracht de ploegen weer in evenwicht. Aan die stand veranderde niets meer.

    Daardoor blijft Manchester United ondanks de nederlaag op een tweede plek staan in groep H. Juventus gaat met negen punten uit drie wedstrijden ruim aan de leiding. United staat tweede met vier punten, gevolgd door Valencia (2 punten) en Young Boys (1 punt).

    Plaats een reactie

    Juventus FC +3632
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    Cl finale daar komen we!
    Vind ik leuk
    meinema +1340
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    Ronaldo nog een CL, Buffon weer niet.. arme oude man
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1947
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Pff United heeft geen 1 moment in de wedstrijd gezeten. Als we deze groepsfase niet overleven is het wel klaar met Mourinho. Maar denk dat het wel goedkomt
    Vind ik leuk
    Sanders +3957
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    United redelijke tweede helft, maar die eerste helft was niet om aan te zien.. pff
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26589
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:15
    Moegen persco? Mourinho out!
    Vind ik leuk
    Reddevil +241
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:20
    Mourinho en de hele staf met directie OUT!
    Vind ik leuk
    jari11 +769
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:52
    Hij heeft een afkoopsom van 30 mil begrijp ik? Raar dat je zo een bedrag in het contract opneemt. Je weet dat hij problemen met spelers kan gaan krijgen.
    Vind ik leuk
    Clau46 +1
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:22
    Viel her iemand op dat united geen wissels heeft gebruikt? In een cl wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Reddevil +241
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:25
    Klopt Mourinho was zijn kladblok kwijt 😂😂
    Vind ik leuk
    Clau46 +1
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:27
    Onderweg verloren tijdens zijn wandeling vast de boze fans die de bui al zegen hangen
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:42
    Jij zat zeker op een onbewoond eiland met zijn kladblok😆
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:45
    Bij 0-1 ben ik maar naar bed gegaan want was mijn aan het voor bereiden voor de winterslaap😆
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    . . altijd maar tobben die britten, . . zakken vol geld en nog . . ?
    Vind ik leuk
    jari11 +769
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:50
    Dat verdedigen van die Chiellini en Bonucci is echt ongekend. Houd van aanvallend voetbal maar verdedigers mogen ook wel is geprezen worden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws