Gefrustreerd PSG pakt Kuipers hard aan: 'Het is altijd hetzelfde met deze scheids'

Gefrustreerd PSG pakt Kuipers hard aan: 'Het is altijd hetzelfde met deze scheids'

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 10:06wo 07-11-2018 om 10:06

Naast Neymar is ook Paris Saint-Germain-preses Nasser Al Khelaïfi woest over het optreden van Björn Kuipers, dinsdagavond tijdens de Champions League-ontmoeting tussen Napoli en de kampioen van Frankrijk. PSG voelt zich benadeeld door meerdere beslissingen van de Nederlandse arbiter en zijn team. 

"Ik heb de beelden gezien en het was buitenspel in aanloop naar Napoli's doelpunt. Bovendien hadden wij een penalty moeten krijgen bij een overtreding op Juan Bernat", zei Al Khelaïfi na afloop tegen de aanwezige pers. "Normaal gesproken is het dan 0-2 en niet 1-1. We hebben de VAR nodig in de Champions League. We hebben twee punten verloren dankzij arbitrale fouten."

Thiago Silva, captain van PSG, pakte Kuipers zelfs persoonlijk aan. "Het is altijd hetzelfde liedje met deze scheidsrechter. Hij stuurde Zlatan Ibrahimovic ooit ook van het veld tegen Chelsea. Maar we moeten er nu niet meer aan denken."

Lees ook: Neymar hekelt 'respectloze' Kuipers: 'Hij zei iets wat hij niet had mogen zeggen'

Plaats een reactie

dijkie87 +1295
woensdag 7 november 2018 om 10:11
huillie huillie
Vind ik leuk
Roeptoeter +8956
woensdag 7 november 2018 om 10:12
Pleurrie pleurrie.
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
woensdag 7 november 2018 om 10:12
Triest volk
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 11:16
Net zulke huilerds als dat jij bij bent.
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
woensdag 7 november 2018 om 15:53
Denk aan je rikketik knulletje.
Vind ik leuk
Tsubamba +1677
woensdag 7 november 2018 om 10:14
Altijd dat gezeur op de scheids, ze hadden gewoon zelf een beter resultaat moeten afdwingen, al heeft Kuipers zijn beste tijd wel gehad
Vind ik leuk
Metal +2736
woensdag 7 november 2018 om 10:20
Altijd dat gezeik op de scheids. Het is voor die 3 mannen bijna onmogelijk om alles goed te beoordelen. Het spel gaat tegenwoordig zo snel. En dan dat gemanipuleer van spelers en trainers, dat theatrale gejank terwijl er eigenlijk niets gebeurt, het onnodig doorrollen en doen alsof je gewond bent. Het sneaky vasthouden en duwen. Als spelers gewoon zelf fairplay zouden gaan spelen, dan is het voor een scheids ook een stuk makkelijker.
Tegenwoordig staan er 20 camera's rond het veld die uit alle hoeken en standen een situatie kunnen tonen. Een scheids kan maar uit 1 hoek een situatie beoordelen. Hoe goed hun looplijnen ook zijn, ze zullen vaak net te laat zijn doordat het spel zo snel gaat. Ik ga ervan uit dat ze eerlijk en integer handelen. Hoewel ik me kan voorstellen dat spelers als Neymar met hun geklaag je als scheidsrechter kunnen beinvloeden en je toch makkelijker tegen hem fluit.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:15
Werkelijk schaamteloos gedrag van Kuipers. Een van de spelers van PSG werd als klimrek gebruikt en Kuipers vond dit goed. Ieder weldenkend mens zag een overtreding behalve Kuipers. Hij liep als een natte krant te fluiten. Begrijp de woede van PSG wel.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:17
Ga toch weg stelletje meiden. Met dit elftal moet je over napoli heen walsen. Nu komen zij met een slap excuus en een hoop gepraat. Niet beter dan Messi,niet beter als Ronaldo. Zijn frustraties noemt hij niet op,het rollen bollen op het wk is hij ook al weer vergeten. Arrogante mannetjes zien nooit hun zelf beeld,en zullen dus ook nooit kritisch zijn naar hun eigen. Koop een spiegel van al dat misselijke geld wat oneerlijk word uitgegeven aan de rijke die rijker worden
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:21
'Hij stuurde Zlatan Ibrahimovic ooit ook van het veld tegen Chelsea.'

Goed argument Thiago.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1090
woensdag 7 november 2018 om 11:03
Was ook gewoon een terechte rode kaart toen. Grappig trouwens dat iedereen dus nu in de media dingen geroepen heeft, maar allemaal andere momenten aanhaalt. Ze zijn het in ieder geval ook niet met elkaar eens.
Vind ik leuk
kees ee +680
woensdag 7 november 2018 om 10:22
twee irritante mannetjes: kuipers en neymar ??
Vind ik leuk
Benniewies +1791
woensdag 7 november 2018 om 10:23
Ik vond Kuipers en co echt niet slecht.
PSG is gewoon gefrustreerd omdat ze de CL nog niet hebben kunnen winnen met hun miljarden aan aankopen.
Vind ik leuk
HansVites +5637
woensdag 7 november 2018 om 10:36
En die Kuipers zou de beste zijn in Nederland kun je nagaan hoe slecht de rest is.
Die Guzebuyuk of hoe die Turk ook heet is helemaal een aanfluiting.
Vind ik leuk
Benniewies +1791
woensdag 7 november 2018 om 10:39
Net als Blom
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 10:41
En dat terwijl het van de zomer hier nog unaniem was dat Kuipers de wk finale moest krijgen omdat ie zo goed was.
Wat is het nou?

Vind ik leuk
Benniewies +1791
woensdag 7 november 2018 om 10:43
Dat bedoel ik. Ik vind Kuipers echt niet slecht fluiten van wat ik gezien heb
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 10:48
Ben er zo langzamerhand wel aan gewend dat wanneer hij Feyenoord fluit, het een ramp is.

Maar een Europese pot heb ik hem nog nooit opzichtig zien verknallen.
Ook die rode kaart die hij aan Ibrahimovic gaf, verwijt ik hem niet. Beetje hetzelfde als Van Persie tegen Vitesse: alleen in de slomo zie je dat hij alle moeite doet om zijn benen in te trekken.
Op volle snelheid lijkt het echter een moordaanslag. En Kuipers had toen geen VAR.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 11:18
Een ramp? In de ArenA heeft hij het jullie gespaard met die actie van Toornstra.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 11:18]
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 11:23
Ja... want mijn mening is gebaseerd op alleen die wedstrijd.

Ik heb nieuws voor je. Die club van je is niet het centrum van het universum. Je hoeft dat niet in ieder topic er in te proberen te wurmen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 11:23]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 11:25
Je zegt zelf wanneer hij Feyenoord fluit is 't een ramp.
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 11:29
Ja, dat heeft ie inmiddels al 47x gedaan. Niet alleen 10 dagen geleden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 11:55]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 11:34
OK die andere 46 x weet ik niet. Dacht dat je ook specifiek op de klassieker doelde.
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 11:54
"Ben er zo langzamerhand wel aan gewend dat wanneer hij Feyenoord fluit, het een ramp is"

Lijkt me dat dat voor zich spreekt. Om ergens aan gewend te raken moet het ten slotte met enige regelmaat voorkomen en niet een eenmalig iets zijn geweest.
Vind ik leuk
HansVites +5637
woensdag 7 november 2018 om 10:50
Het is gewoon een kut scheidsrechter
Vind ik leuk
Benniewies +1791
woensdag 7 november 2018 om 10:52
Terug naar van Swieten?
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 11:09
Zoals ik hierboven al zeg, ik heb hem liever ook niet bij Feyenoord.
Kan zijn omdat ie internationaal zo goed bekend staat dat ie in Nederland rondloopt met een houding van "hou je er we leven rekening mee wie ik ben".

Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:39
Gekocht elftalletje zeurzakken
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 7 november 2018 om 10:40
begin langzaam maar zeker weer meer sympathie voor Kuipers te krijgen.
Niets dan lof voor iemand die Neymar en die zandkoning over de zeik helpt
Vind ik leuk
Arjan29 +158
woensdag 7 november 2018 om 10:51
Kuipers zo snel mogelijk weg bezuinigen.
Vind ik leuk
groninger +1829
woensdag 7 november 2018 om 11:11
Naaihuis ook maar wegbezuinigen dan
Vind ik leuk
Sonneillon +719
woensdag 7 november 2018 om 10:57
weten die Fransen ook es waar wij wekelijks mee te maken hebben in Nederland
Vind ik leuk
groninger +1829
woensdag 7 november 2018 om 11:12
Vertel.
Vind ik leuk
wattenstaafje +22593
woensdag 7 november 2018 om 10:57
Het is altijd hetzelfde met die wijven van PSG
Vind ik leuk
El Cazador +8080
woensdag 7 november 2018 om 10:59
Kuipers is geen JA knikker
Vind ik leuk
heur es +807
woensdag 7 november 2018 om 11:00
Overal zijn ze hem zat !
Vind ik leuk
rinirat +3003
woensdag 7 november 2018 om 11:03
Zielig dat achteraf janken.
Vind ik leuk
Blueman +955
woensdag 7 november 2018 om 11:05
Kuipers is een van de weinige scheidsrechters die het gezeur en de schwalbes van Neymar durft aan te pakken. En dan moet het verwende jochie weer huilen...
Vind ik leuk
Napier +79
woensdag 7 november 2018 om 11:13
Slechte verliezers deze verwaande spelers van PSG.
Vind ik leuk
jari11 +1505
woensdag 7 november 2018 om 11:37
Ik ben geen fan van Kuipers, maar gister floot hij volgens mij prima. Die vieze olieclub is gewoon gefrustreerd dat ze misschien wel de Europa League in gaan, terwijl ze al jaren de CL willen winnen. Lekker voor ze, ik heb een hekel aan die olieclubs. Boycotten die handel!
Vind ik leuk
Och jeh +2206
woensdag 7 november 2018 om 12:00
hebben we in Nederland ook last van, de air die deze man mee brengt en hoe hij zich gedraagt tijdens een wedstrijd is gewoon respectloos. Blij als hij met pensioen kan, wat een verschrikking
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:00
Dus niet alleen in Nederland ligt deze beste man onder druk. Bezig aan een matig seizoen. Post WK dip?
Vind ik leuk
Hoogeveen +6026
woensdag 7 november 2018 om 12:17
Hebben Feyenoord en PSG toch één ding met elkaar gemeen.....
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:23
Napoli speelde ook veel beter dan PSG
Vind ik leuk
hamora +29
woensdag 7 november 2018 om 13:12
Al die mensen die hier beweren dat Kuipers slecht fluit, aan zijn eind zit of al dat andere geneuzel, moeten zelf maar eens een wedstrijd fluiten. Laat staan zo'n wedstrijd met dergelijke (geld)belangen en tig camera's die alles vastleggen en uitvergroten.
Het getuigt van een vreselijk slechte wedstrijdmentaliteit om je nederlaag aan een scheidsrechter te wijten.
Ga voetballen, stelletje lapzwansen en hou op met dat gejammer.
Neymar en Thiago, schaam je!!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:34
Was ooit een top scheids die wk finale en CL finale gefloten heeft. Als Callejon idd buitenspel was is de overtreding van Buffon dan ineens geen overtreding? Ben er niet zeker van maar de ene keer zit t mee met de wedstrijdleiding en de andere keer niet. Hoort erbij...
Vind ik leuk
HupHolland +3239
woensdag 7 november 2018 om 15:53
PSG zal het inderdaad vervelend vinden dat een scheids niet om te kopen is.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:49
De VAR had niet uitgemaakt, daar heeft koning Kuipers toch schijt aan.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:20
Tja PSG... nu eens niet een Franse scheidsrechter die volledig onder de indruk is van het vele geld van PSG... Nu eens een nuchtere Twente uit Nederland.
Ja als je verliest is het altijd de schuld van iemand anders. Nooit van jezelf.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:55
Kuipers floot gewoon een goede wedstrijd en bij die strafschop kwam de bal van een PSG speler en het was ook geen buitenspel toen de verdediger de aanvaller torpodeerde dis terechte strafschop en het valt wel op dat die over het paard getilde miljonairs altijd wat te sjeiken hebben en vooral Neymar !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws