Wat vind jij van de prestaties van PSV en Ajax in de Champions League?

    Wat vind jij van de prestaties van PSV en Ajax in de Champions League?

    woensdag 7 november 2018 om 23:10

    De Europese week van PSV en Ajax zit er weer op. De Eindhovenaren verloren in de slotfase van Tottenham Hotspur (1-2), terwijl de Amsterdammers een punt pakten tegen Benfica (1-1). In de nabeschouwing zijn we benieuwd naar jouw mening!

    PSV en Ajax zorgden respectievelijk dinsdag en woensdag voor interessante wedstrijden in de Champions League. Des te leuker is het om uitgebreid na te beschouwen en dat gaan de mannen van De Derde Helft weer doen.

    De VP-community komt al vaak aan bod in de wekelijkse podcast en daar wordt nu een schepje bovenop gedaan. Jij krijgt namelijk de kans je mening te ventileren en een plekje in de podcast te verdienen. Wat je moet doen? Geef onder dit bericht antwoord op de volgende twee vragen:

    1. Gaat PSV zich nog kwalificeren voor de Europa League?
    2. Hoe ver kan Ajax komen in de Champions League?

    De leukste, beste, interessantste reacties worden uitgelicht in De Derde Helft, die vanaf maandagochtend vroeg weer in de podcast-stores staat. Jouw kans op aandacht in de pers is nog nooit zo groot geweest!

    Check de Derde Helft op Apple Podcast
    Check de Derde Helft op Spotify
    Check de Derde Helft op SoundCloud

    In De Derde Helft-podcast delen presentator Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie en Champions League. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering, waarin eSports-pionier Koen Weijland te gast is!

    Plaats een reactie

    Roeptoeter +4624
    woensdag 7 november 2018 om 23:13
    1. Nee
    2. Winst
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25240
    woensdag 7 november 2018 om 23:21
    PSV gaat goed in de eredivisie, maar als Nederlander mogen we echt trots zijn wat Ajax flikt. Ik hoop dat Pereiro naar Schöne gekeken heeft. Een bagger wedstrijd, maar voor elke grasspriet geknokt en beloond. Ben benieuwd wie er uit de koker rolt in de knock out. Niets is impossible.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:23
    Hier kan ik me in vinden. Vechten tot de allerlaatste snik. Het zou normaal moeten zijn. Mijn Club Ajax moet natuurlijk eerst nog in Griekenland winnen. Ga er vanuit dat dit gaat gebeuren. Vanaf minuut 1 keihard strijden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13919
    woensdag 7 november 2018 om 23:38
    Spelen met durf en elke bal afjagen!!
    Prima resultaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:39
    Idd. Ook sterk geloven in eigen kunnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:52
    Als Bayern niet verliest is Ajax er ook al he. Maar goed van eigen kracht uitgaan.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:24
    Precies

    Blij dat Ajax het gaat redden en met deze poule is het jammer dat wij 9/10 keer niet doorgaan. Wel hard gestreden. Kampipen worden dan mar :)
    Vind ik leuk
    chicken +11375
    woensdag 7 november 2018 om 23:27
    Die poules hadden wij normaal. Je weet dat het moeilijk wordt maar de bal blijft rond. Psv moet wat meer in eigen kunnen geloven en die perreiro verkopen ;)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:30
    Helemaal mee eens en met meer geluk (en n godde ref tegen inter) hadden we meer kunnen halen.

    Het is zoals het is de volgende keer kunnen we hopelijk weer feesten
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:38
    Eens. Jullie hadden tegen dat walgelijke Inter (aanstellerietus en keiharde spelers) gewoon moeten winnen. Maar ja, het zat jullie niet bepaald mee.
    Vind ik leuk
    chicken +11375
    woensdag 7 november 2018 om 23:40
    Ook geluk dwing je af...zal wel met de onervarenheid vd de coach en elftal te maken hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:51
    Tuurlijk noem is wat op....
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8952
    woensdag 7 november 2018 om 23:31
    PSV heeft gister gevochten als leeuwen. Pereiro ging er alleen een beetje slap in, maar zo is die nu eenmaal en dat ga je er nooit meer uitkrijgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:39
    Zou kunnen, maar ipc moet dit er toch alsnog uit kunnen gehaald worden?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25240
    donderdag 8 november 2018 om 00:20
    Jawel hoor...verkopen !
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:35
    Mooie woorden goos
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:37
    Juve
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:36
    Motiveer eens !
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +4624
    woensdag 7 november 2018 om 23:45
    1. Je moet resultaat halen tegen Inter. Die moeten zelf winnen. Dat zal erg lastig worden. Misschien een punt thuis tegen Barcelona omdat die al geplaatst zijn. Maar dan nog moeten de Spurs 2x verliezen. Er zijn gewoon geen aanwijzingen voor dat PSV het gaat redden op basis van de resultaten tot nu toe.
    2. Er staat KAN in de vraag. Ajax is nog niet uitgeschakeld in de CL dus winst KAN. Of het reeel is, nee natuurlijk. Maar dat is de vraag niet. Die heb ik niet verzonnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:13
    Nou ja van psv niks aangezien die er dus uitliggen. Beetje vreemde vraag. Ajax zal de 1/8 finales halen.
    Vind ik leuk
    Joey_S +55
    woensdag 7 november 2018 om 23:17
    Ze vragen of je denkt dat psv zich nog plaatst voor de EL
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12851
    woensdag 7 november 2018 om 23:35
    Psv wint de cl...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:54
    Ach, wat en schattige reactie. Ben je altijd de leukste thuis?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12851
    woensdag 7 november 2018 om 23:55
    Ik ben momenteel de enige thuis, dus ja..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:56
    Ah. Nou dan helemaal eens. Ik kan alleen maar zeggen ‘Keep up the good work’
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:14
    1. Nee
    2. Ligt volledig aan de loting en of Ajax de eerste plaats in de poule weet te pakken.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 23:26
    Maakt niks uit alle even sterk .
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:14
    1. Nee natuurlijk niet!
    2. Als ze zo spelen als vandaag gaat het natuurlijk niks worden. Die Ziyech en Tadic voelen zich echt veel te groot. Die denken echt dat ze Messi en Ronaldo zijn ofz... Bijde verkopen in de winter dan kan het wel wat worden en Wöber op de plek van Blind.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:14
    1. Vrees van niet.
    2. Kwartfinale.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 23:28
    Tadic is ook niet echt geweldig had ik meer van verwacht,toevallig valt hij tegen de bal.
    Vind ik leuk
    Joep Meloen +1450
    woensdag 7 november 2018 om 23:14
    Ajax: ik hou van je!

    psv: wie is dat?
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 23:18
    Die club die 5 punten boven je staat en die je een 3-0 klop heb gegeven
    Vind ik leuk
    Joep Meloen +1450
    woensdag 7 november 2018 om 23:22
    Geniet nog maar even van het moment, Korm. Nu kan het nog.
    Op dit moment heeft psv wel heel veel geluk gehad, maar de overwinning op Ajax was dik verdiend en psv staat terecht bovenaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:20
    Briljant, briljant, briljant. VP wilde mij hebben als columnist, maar ik denk dat ik nu concurrentie heb...
    Vind ik leuk
    Joep Meloen +1450
    woensdag 7 november 2018 om 23:24
    Niet zo bescheiden. Aan jou kan ik niet tippen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:26
    Jouw reactie op Korm was dan weer een mooie 'pass', Joep...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:25
    Mn Nls docent vindt dat ik heel goed kan schrijven (niet handschrift haha)

    Laat mij maar meewerken ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:29
    Dan doe ik de humoristische snedes en jij de scherpe analyses. En objectief zijn als tegenwicht naar de gebroeders & Co toe...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:31
    Komt helemaal goed!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:33
    En als onkostenvergoeding een eenmalige trip naar York City...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    donderdag 8 november 2018 om 00:14
    Nu kunnen de dames geen nee meer zeggen!
    Vind ik leuk
    Phiron +150
    woensdag 7 november 2018 om 23:14
    Doet PSV mee aan de Champions League?
    Vind ik leuk
    bert +86
    woensdag 7 november 2018 om 23:14
    1=nee
    2= halve finale
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2497
    woensdag 7 november 2018 om 23:16
    Halve finale mijn reet!
    B
    Volgende ronde Man City en agg 7-2 naar huis komt eerder
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:18
    Niet zo doen hè? Laatste keer hebben we City eruit geknikkerd..
    Vind ik leuk
    Neuskens +34
    woensdag 7 november 2018 om 23:26
    Is er al geloot dan?
    Vind ik leuk
    bert +86
    donderdag 8 november 2018 om 00:20
    Dat is het probleem als je jaloers bent,jongeman Ajax kan er niets aan doen dat je clubje in Europa niet mee komt.
    Hoe weet jij eigenlijk dat ze tegen city moeten ,je bent de weg kwijt en in het vervolg niet meer teveel snuiven.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 01:21
    men reet?uh nee liever niet
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:15
    Geweldig topic.. 1: ja 2: winst in finale.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:15
    Wat ik vind: het is een verademing om Frenkie een interview te horen afgeven.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1148
    woensdag 7 november 2018 om 23:25
    Haha wat is dat een leuke gast he
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:34
    Jeps, hij gewoon (nog) naturel vrolijk en geen zorgen. Wacht maar over een paar jaar🤖
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:50
    Ja eens. Sympathiek en realistisch
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17813
    woensdag 7 november 2018 om 23:16
    Als Ajax zo speelt als vandaag dan wordt het nog een hele klus om te overwinteren in de CL.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:25
    Nee. Benfica gaat namelijo nog naar Munchen :)
    Vind ik leuk
    Jalapeno +919
    woensdag 7 november 2018 om 23:29
    Ja, en als Benfica die wint is groepwinst mogelijk en kan Bayern nog naar de Europa league
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:30
    Precies! Nils aan de hand athene heb je zelfs 1 punt genoeg aan
    Vind ik leuk
    Neuskens +34
    woensdag 7 november 2018 om 23:27
    Als bayern wint van Benfica is het al klaar.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    woensdag 7 november 2018 om 23:28
    Gelijk is zelfs al genoeg.
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    woensdag 7 november 2018 om 23:28
    Als Bayern thuis minimaal een punt pakt tegen Benfica mag Ajax nog 2 keer verliezen en dan nog overwintert het.

    Dus hoe ze spelen maakt waarschijnlijk niets meer uit.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:30
    En anders winnen van athene of 2x gelijkspelen. Top gedaan!
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    woensdag 7 november 2018 om 23:32
    Mooiste is het zelf af te maken in Athene. Ook goed voor de portemonnee.

    Gaat de laatste wedstrijd in de Arena nergens meer over en kun je Bayern B een pootje lichten. ;)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    woensdag 7 november 2018 om 23:32
    Portomonee boeit niets.. winnen in athene levert nederland 0,4 punten op!😉

    +1 aan kwalificatie!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:33]
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    woensdag 7 november 2018 om 23:41
    Portemonnee boeit ons ook wel iets natuurlijk. Maar die 0,4 schrijven we graag bij.

    Overigens begreep ik dat je 2 punten krijgt bij overwintering CL.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    donderdag 8 november 2018 om 00:17
    5 ptn voor de club delen door 5 clubs is toch 1?
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    donderdag 8 november 2018 om 00:22
    Welke 5 punten? Je krijgt geen 5 punten toch? Maar 2. Delen door die 5 inderdaad.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21925
    donderdag 8 november 2018 om 09:15
    Serieus? Vroeger kreev je altijd 5 iig
    Vind ik leuk
    2cents +56639
    donderdag 8 november 2018 om 09:25
    Ik heb het nog eens doorgelezen en denk dat je gelijk hebt. Top!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:37
    Dat valt wel mee hoor. Benfica moet de overige wedstrijden winnen om Ajax van de tweede plek te stoten. En dan mag Ajax niet meer winnen
    Vind ik leuk
    Johan59 +718
    woensdag 7 november 2018 om 23:16
    Ajax plaatst zich voor de volgende ronden loot je een beetje gunstig, dan Kan het zo maar zijn dat je de halve finale haalt, en dan word het andere koek. Maar ik zou niet weten waarom Ajax nu moet verliezen van Real Madrid
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:17
    Heb het gevoel dat PSV nog een verassende overwinning haalt. Ajax moet hier van leren zodat ze goed uit de poule komen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19619
    woensdag 7 november 2018 om 23:18
    1: Nee
    2: Kwart finale
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:18
    1. PSV overwintert niet maar dat is geen schande afgezien ze tegen de grootste der aarde(lees:meest kapitaalkrachtigen)moesten spelen
    2. Ajax gaat naar de volgende ronde waar ze struikelen over de grote jongens.
    Maar overwinteren mag beschouwd worden als een prima prestatie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 23:39
    Speelde psv tegen Madrid, City en PSG dan? Nee, hou dan op met dit soort nonsens te verkopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:41
    Dat zijn de andere drie in het rijtje grootste der aarde...
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 23:45
    Je noemt 3 teams en niet 1 daarvan zit bij de eerste 3.. of terwijl, nonsens.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:47
    Niet zo negatief, pik, je cluppie overwintert. Mooi man...
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 23:49
    Is mijn clubje niet.
    En nonsens blijft nonsens.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:02
    Het gaat om de insteek van mijn verhaal, maar goed...
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    donderdag 8 november 2018 om 00:09
    Vast, maar zolang die onzinnig is blijf je mensen hebben die dat tegen je zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:13
    Je Spreekt Verward, JSV,,
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    donderdag 8 november 2018 om 00:17
    Of jij drinkt te veel..
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    woensdag 7 november 2018 om 23:18
    1. Helaas zie ik het niet meer gebeuren.
    2. Met een beetje geluk in de loting tot de halve finales!

    Disclaimer: Ik behoud te allen tijde het intellectuele eigendom over mijn commentaren en inzichten. Gebruik van deze commentaren zonder expliciete toestemming zal tegemoet gekomen worden met een hoop gebakken lucht mijnerzijds.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 23:26]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:19
    1. Nee
    2. Kwartfinale
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    woensdag 7 november 2018 om 23:19
    Als Ajax doorgaat hoop ik dat ze tegen Tottenham loten
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 01:27
    die speelt EL
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    donderdag 8 november 2018 om 12:45
    Nou dat weet ik niet hoor.
    Vind ik leuk
    Leedz +7035
    woensdag 7 november 2018 om 23:19
    1: PSV is klaar, hopelijk kunnen zij het verdedigend ingesteld spel loslaten en nu eens normaal voetballen en wie weet nog een paar puntjes mee sprokkelen voor NL

    2: Dit ligt echt aan de loting maar omdat Ajax altijd van eigen kracht uitgaat zijn ze tegen geen enkel team echt kansloos en met een beetje gelukkig kan je ook een eind komen
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    woensdag 7 november 2018 om 23:19
    Open deur dit!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    woensdag 7 november 2018 om 23:22
    Zo, nu groepswinnaar worden en dan AS Roma of Schalke loten... op naar de kwartfinale...
    Vind ik leuk
    Topdrie +2819
    woensdag 7 november 2018 om 23:22
    Puur een topic om reacties uit te lokken... En zoveel mensen trappen er weer in 😂😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:23
    Nu interview Onana. In het Nederlands was het "enorme blunder" en in de Engelse vraagstelling "little mistake". Lol.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:24
    1. Word heel moeilijk, je zal wat hulp moeten hebben van Barca. Als die biet volle bak gaan in Eindhoven dan kan je wat. Uit bij Inter zie ik PSV wel stunten.
    Als Barca volle bak gaat over 2 weken, is PSV kansloos.
    2. Is heel moeilijk te zeggen, Ajax kan altijd groeien in het toernooi. Als je in de 8e finale Juve of Real treft wordnhet lastig, tref je een makkelijkere tegenstander en later Real en Juve dan kan het nog wel eens heel gek gaan eindigen. Dan is de eindwinst zelfs mogelijk.
    Vind ik leuk
    Jalapeno +919
    woensdag 7 november 2018 om 23:25
    1. Helaas niet.
    2. Met (heel) wat geluk in de finale, maar waarschijnlijk is het over in de volgende ronde.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 23:26
    Twee mooie avonden gehad ! Respect voor beide teams Voor PSV is het einde verhaal en voor AJAX zal het na de kwartfinale afgelopen zijn wanneer ze tweede worden in deze poule. Worden ze toch nog eerste, kan een gunstige loting nog voor een extra ronde zorgen
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2241
    woensdag 7 november 2018 om 23:29
    Ajax door en zullen juve of real loten in de volgende Ronde en dat was het CL avontuur
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1573
    woensdag 7 november 2018 om 23:30
    PSV gaat het niet meer redden, Ajax haalt de kwartfinale en verliest dan van Juventus.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    woensdag 7 november 2018 om 23:32
    1. Nee, op doelsaldo gaat PSV het niet redden uiteindelijk.
    2. Ajax gaat er in de volgende ronde uit tegen Manchester City
    Vind ik leuk
    HupHolland +2635
    woensdag 7 november 2018 om 23:34
    PSV ligt eruit en ajax gaat overwinteren in de CL.

    Toch vind ik dat beiden erg goed hebben gepresteerd tot nog toe.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    woensdag 7 november 2018 om 23:44
    Je nooit goed gespeeld als je maar 1 punt hebt na 4! wedstrijden.. en ook nog eens 9 goals tegen hebt.
    Een kansloos uitgeschakeld team in 1 adem noemen mrt een zo goed als geplaatst team is te bizar voor woorden!
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1037
    woensdag 7 november 2018 om 23:37
    Slechtste europa wedstrijd was in iedergeval vandaag
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 23:37
    Wat vind jij van de prestaties van PSV en Ajax in de Champions League?

    Ik mag het niet zeggen maar ga het toch doen: "Welke prestaties van PSV"

    Geintje...
    Ook Ajax had het niet veel beter gedaan in een poule met Barça; Inter en Tottenham.
    Maar daarentegen denk ik ook dat PSV het in een poule met Bayern; Benfica en AEK het ook niet zo goed had gedaan als Ajax.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    woensdag 7 november 2018 om 23:37
    Ajax zal overwinteren in Europa en PSV (helaas)niet. In de competitie staat PSV vijf punten voor op Ajax, dat nog op drie fronten bezig is daar PSV alleen nog in de competitie actief is. Het worden spannende weken voor Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    san the man +1084
    woensdag 7 november 2018 om 23:58
    Ligt eraan wie Ajax lood maar normaal gesproken is de volgende ronde de laatste. Al knap dat ze 2e worden al is Bayern wel heel erg slecht op dit moment mis nog eerste hoop het niet. Heb niks met Ajax.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    donderdag 8 november 2018 om 00:04
    Dat is toch ook gewoon een vuurtje opstoken hè vp. Kan de discussie niet meer aan. Ajacieden die roepen dat psv flut is in Europa. Psv-ers die roepen dat ajax er niets van zou bakken in hun poule. Vervolgens een hoop geblaat over een 3-0.... en het boeit geen ene zak. Vergelijken kan niet en psv komt nog naar amsterdam. Moraal van het verhaal wat heeft zo’n stelling nu voor zin?!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:10
    1 PSV overwintert niet
    2 Ajax gaat door in de CL maar LIGT er daarna meteen uit als ze tweede worden in de poule. Overleven nog één ronde als ze.eerste worden in de poule.

    niet zo'n moeilijke vraag toch?

    Oh en ik ben een rasechte PSV-er... Had in 1988 een seizoenskaart... waren nog eens mooie tijden...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:34
    1. Van Bommel houdt teveel vast aan de formatie die tot nu toe succesvol is in de Eredivisie. Een speler als Jorrit Hendrix is niet van het niveau dat je in de Champions League zou moeten nastreven. Ook het centrale verdedigingsduo komt tekort. PSV mag trots zijn op de teamspirit, maar ontbeert de echte creativiteit en balvastheid om hoge ogen te gooien in Europa. Het team leunt teveel op de individuele klasse van een aantal spelers die in Europa jammer genoeg niet meer dan subtopniveau aantikken.

    2. Ajax lijkt een goed uitgebalanceerde selectie te hebben. Dat, in combinatie met de strijdlust en teamgeest die ze aan de dag leggen, is een belangrijk element in de strijd om Europese glorie. Wanneer je in een uitwedstrijd tegen een internationale topclub tot twee keer toe terugkomt van een achterstand toon je bovendien aan te beschikken over een geweldige weerstand. Zie ook Onana, in de eerste helft de schlemiel maar in de rest van de wedstrijd cruciaal. Ze raken niet snel in de war in Amsterdam. Daarom verwacht ik als neutrale kijker dat ze de winnaar van de groep kunnen worden en kunnen reiken tot de kwartfinale. Wie had dat gedacht?
    Vind ik leuk
    ritje +205
    donderdag 8 november 2018 om 08:46
    hallo Vergeleken met AJAX is PSV maar een armoedig ploegje! Behalve bij de lampegat suporters! Daar kunnen ze alleen maar gillen 4x 4 xkampioen! maar die kunnen nu wel een tijdje hun mond houden! 1puntje 1puntje En dat is het dit jaar! De meeste spelers van PSV komen uit de AJAX jeugt! Die hebben het bij AJAX niet gehaald! Maar bij PSV worden ze bewierrookt! Dat zegt dacht ik genoeg! mvg ritje
    Vind ik leuk
    La Luz +594