De Jong twijfelt even: Ze had het ook op de radio gehoord bij Edwin Evers

De Jong twijfelt even: "Ze had het ook op de radio gehoord bij Edwin Evers"

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 09:14ma 10-12-2018 om 09:14

Frenkie de Jong blijft nuchter onder alle publiciteit. Vrijdagochtend pakte De Telegraaf uit met het nieuws dat de Ajax-middenvelder voor 75 miljoen euro op weg is naar Paris Saint-Germain, maar zelf weet hij daar nog niets van.

"We hadden twee dagen vrij gehad, en toen was daar een heel circus met Paris Saint-Germain", blikt De Jong terug in de Volkskrant. "Ik lag nog te slapen, want we trainden pas in de middag. Mijn vriendin was al even weggeweest. Ze kwam terug en zei: heb je het gelezen? Ze had het ook op de radio gehoord bij Edwin Evers. Frenkie de Jong voor 75 miljoen naar Paris. We wisten dat het niet waar is, maar toch ga je dan even twijfelen."

De 21-jarige Ajacied blijft onverstoorbaar. "Uiteindelijk maakt het me niet zoveel uit. Want er is nog helemaal geen deal. Voor mij persoonlijk niet, met Ajax ook niet. Er is nog geen keuze gemaakt wat ik ga doen aan het einde van het seizoen, naar welke club ik ga, of ik nog een jaar blijf. (...) Ik heb niet het gevoel dat ik anders speel of train dan daarvoor. Anders moeten ze het zeggen natuurlijk. Over het algemeen liggen we er nog niet wakker van."

Plaats een reactie

HennieAFCA +107
maandag 10 december 2018 om 09:18
Lekker nuchter onder blijven. Prima
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:41
Maar wat vindt Frenkie ervan?
Vind ik leuk
Guusman +1020
maandag 10 december 2018 om 10:05
" We wisten dat het niet waar is, maar toch ga je dan even twijfelen."

... "De 21-jarige Ajacied blijft onverstoorbaar...."

Laten we het hopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
Lucky Kes +5413
maandag 10 december 2018 om 10:27
Hoe kun je twijfelen?
Hijzelf moet toch het contract ondertekenen?
Vind ik leuk
VanGoal +779
maandag 10 december 2018 om 10:36
Ja maar misschien over het feit dat ajax en psg samen rond zijn.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5413
maandag 10 december 2018 om 10:42
Je polst altijd eerst de club of onderhandelen mogelijk is.
Dus niets kan dan rond zijn.
Dan pols je de speler of hij over te halen is.
Daarna ga je met de clubs om de tafel.
Dus OF hij wist dat Ajax en PSG om de tafel gingen omdat hij al zijn ja woord had gegeven voor interesse OF hij is nog zo duizelig van al de wereldclubs met hun miljoenen dat hij niet meer weet wat waar is.
Vind ik leuk
Guusman +1020
maandag 10 december 2018 om 11:03
Dan nog gaat ie nog nergens heen... maar misschien dacht hij dat ie het allemaal gedroomd had.. hij was tenslotte net wakker ;)

Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:18
Oke.
Vind ik leuk
ReneAjax +7535
maandag 10 december 2018 om 09:19
De Jong neemt pas in mei een beslissing na het kampioenschap van Ajax te hebben gevierd.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6561
maandag 10 december 2018 om 09:21
Mei 2023.
Vind ik leuk
DeanJayden +10725
maandag 10 december 2018 om 09:23
Idd de beslissing om terug te keren naar zijn grote liefde Ajax
Vind ik leuk
Post Malone +2018
maandag 10 december 2018 om 09:24
Mei 2023 halen we kampioenschap 38 binnen inderdaad.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:07
Dan ook
Vind ik leuk
voetbalkneus +1864
maandag 10 december 2018 om 09:21
In 2020 pas?
Vind ik leuk
Post Malone +2018
maandag 10 december 2018 om 09:25
WZAWZDB!
Vind ik leuk
snibbo +366
maandag 10 december 2018 om 09:52
Ik snap niet waarom jullie zo'n grote mond hebben, al rustig een paar jaar helemaal niks meer gewonnen ??
Vind ik leuk
ReneAjax +7535
maandag 10 december 2018 om 10:04
Hoezo niks meer gewonnen ?
Ajax heeft dit seizoen drie Champions League wedstrijden gewonnen en er een paar gelijkspeeld en daar al meer dan 10 miljoen euro mee gewonnen.
Hoeveel Champions League wedstrijden heeft PSV dit seizeon gewonnen en hoeveel heeft dat opgeleverd ?
Vind ik leuk
Lucky Kes +5413
maandag 10 december 2018 om 10:28
De ene keer gaat het om de prijzen en als je het beter uitkomt om het geld.
Vind ik leuk
snibbo +366
maandag 10 december 2018 om 13:35
Als je het zo bekijkt kun je beter zeggen dat ajax een goed lopend bedrijf is, geen club.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:19
Handig zo'n vriendin
Vind ik leuk
HardSchot +55
maandag 10 december 2018 om 11:06
Hebben het ook wel erg leuk met elkaar in de slaapkamer denk ik!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 12:49
Zeker als je weet dat over een paar maanden het schip met geld binnen komt en je overoveropklapbetkinderen niet meer met geldzorgen hoeven te zitten
Vind ik leuk
HardSchot +55
maandag 10 december 2018 om 13:39
Hahaha nou dan kunnen ze er heel wat maken!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:21
De nieuwe kerst CD van Frenkie op 538?

Overmars moet meer gaan betalen, dan hoeft hij niet bij te klussen.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:21]
Vind ik leuk
voetbalkneus +1864
maandag 10 december 2018 om 09:21
En de onzin continuous
Vind ik leuk
DeanJayden +10725
maandag 10 december 2018 om 09:24
Wel logisch dat het overal word uitgemolken, word het hoogste transfer bedrag ooit in Nederland
Vind ik leuk
voetbalkneus +1864
maandag 10 december 2018 om 09:27
Voorlopig.. dit is nog maar het begin van die belachelijke bedragen.. maar ze doen maar, alleen maar goed voor Nederland..
Vind ik leuk
Lucky Kes +5413
maandag 10 december 2018 om 10:36
Net wat voetbalkneus zegt: Tot nu toe.

Ik zie het ook nog wel zitten dat over twee á drie jaar spelers van Ajax en PSV voor over de 100 miljoen vertrekken.
Of ze het allemaal waard zijn?

Maar dit betekent wel de doodsteek voor de minder bedeelde clubs (ruim 75%) die dus bws voor een Drommel al 20 milj moeten betalen.
Wat kunnen ze nog halen?
Vind ik leuk
The Iceman +12819
maandag 10 december 2018 om 09:24
De Wondersloffen van Frenkie.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:24]
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:36
?
Vind ik leuk
The Iceman +12819
maandag 10 december 2018 om 09:37
Sorry Sjakie, Frenkie heeft de schoenen van Vick overgenomen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5413
maandag 10 december 2018 om 10:37
Of van Sjakie
Vind ik leuk
El Cazador +8081
maandag 10 december 2018 om 09:26
Man, man wat zijn er weer een hoop jaloerse reacties van fans van andere clubs. Azijnzeikers
Vind ik leuk
Budazonen +426
maandag 10 december 2018 om 09:27
Ik tich wat he. Vorig jaar rond deze tijd was het de Younes soap. Daarna had je de Kluivert saga. Nu de Frenky episode. Straks weer de Ligt story. Allemaal Ajax!!! Waarom??? Ajax is hot en top
Vind ik leuk
AllAdIn +20745
maandag 10 december 2018 om 09:31
Frenkie zal toch wel geweten hebben dat zijn zaakwaarnemer met PSG gesprekken heeft gevoerd, of zullen die gesprekken over Siem gegaan zijn?
Vind ik leuk
RenW +2063
maandag 10 december 2018 om 10:29
natuurlijk weet hij dat er oriënterende gesprekken zijn.
Alleen wij weten niet dat het onze zaken niet zijn.
Vind ik leuk
AllAdIn +20745
maandag 10 december 2018 om 10:33
Dan zou het hem ook sieren om dat gewoon te zeggen, toch?
Vind ik leuk
RenW +2063
maandag 10 december 2018 om 11:21
Dat zegt hij ook.
Er zijn opties en die zijn besproken, alleen ik beslis op een ander moment wat ````IK doe.
Blijven of weggaan.
Makkelijk toch, zijn toekomst, gaat een ander helemaal niets aan.
Vind ik leuk
AllAdIn +20745
maandag 10 december 2018 om 11:24
Het is goed joh, we gaan merken wat Frenkie gaat doen, ik ben benieuwd..
Vind ik leuk
RenW +2063
maandag 10 december 2018 om 11:29
Ik zou willen dat het eerlijker zou zijn, en dat niet alles met geld te maken zou hebben. We hebben in Nederland op deze manier weinig plezier van onze talenten.
Maar het kapitaal heerst op alle vlakken.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1565
maandag 10 december 2018 om 09:33
Kan mij het iemand uitleggen?
We wisten dat het niet waar was ..maar je gaat.
Of het maakt em niet uit waar hij heen gaat,of zijn zaakwaarnemer heeft een deal gesloten zonder dat de jong het wist.
Vind ik leuk
AllAdIn +20745
maandag 10 december 2018 om 09:41
Naar wat ik via een bron heb vernomen gingen de gesprekken over Siem..
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
maandag 10 december 2018 om 09:38
Of nog een jaar blijven of naar barca of bayern.

Psg moet je niet willen.
Vind ik leuk
ErikAjax +874
maandag 10 december 2018 om 09:39
Ik werd vanmorgen wakker en dacht: eens even kijken welke scheet over Frenkie er nu weer op VP zou staan.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:04
Mag toch hopen dat er frenky nieuws is deze week
Vind ik leuk
rexxo +5498
maandag 10 december 2018 om 10:05
Vanavond bij RTL Boulevard ''Frenkie en vriendin gezien in de supermarkt''

Wat een BS berichten gaat VP nu over iedere zucht van Frenkie en zijn vriendin een topic plaatsen?
Vind ik leuk
ajaksiet +640
maandag 10 december 2018 om 10:12
Frenkie gaat naar mijn 2e cluppie NAC, zorgen dat ze dit seizoen nog bij de eerste 5 komen!
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:20
Ik denk dat het zo goed als rond is, maar misschien hoopt frenkie en ook Ajax dat man City nog overbiedt. Hij zal sowieso vertrekken na dit Seizoen, dat is niet meer tegen te houden, dus dan maar voor zo veel mogelijk. Ook voor willem 2 en rkc is het goed als hij gaat. De scouting van Ajax moet er ook op voorbereidt zijn en ze hebben genoeg Geld im een topper te halen
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:14
Ze moeten echt voorletters gaan gebruiken in titels zodat we weten over welke de Jong het gaat
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1348
maandag 10 december 2018 om 11:49
Heerlijk engels als commentator
Vind ik leuk
Shelbourne +5320
maandag 10 december 2018 om 11:51
Is het achterneefje van FunkyFrenkie al gevraagd wat hij van PSG vindt?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws