'Zelfs AZ, Vitesse en Fortuna spelen beter dan Feyenoord, dat kán toch niet?'

'Zelfs AZ, Vitesse en Fortuna spelen beter dan Feyenoord, dat kán toch niet?'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 08:48wo 09-01-2019 om 08:48

Rob Jacobs denkt dat Feyenoord en trainer Giovanni van Bronckhorst er goed aan doen om komende zomer uit elkaar te gaan. De voormalig oefenmeester van de Rotterdammers is niet onder de indruk van het voetbal in De Kuip.

"De koek is op, maar dat geeft niks na vier jaar. Gun die man een afscheid door de hoofduitgang", zegt Jacobs tegen Voetbal International. "Giovanni van Bronckhorst verdient een klein standbeeld voor alle prijzen die hij heeft gewonnen. Ik gun die jongen het allerbeste, hij moet straks als een vorst naar buiten toe. Qua prijzen was het fenomenaal en daarvoor is Van Bronckhorst verantwoordelijk."

"Maar dat is hij ook voor het voetbal dat gespeeld wordt", plaatst Jacobs een kritische noot. "Als ik dat analyseer, is het niet goed. Probleem van Feyenoord is dat het PSV een helft lang bij de strot grijpt en dan geweldig speelt, en het een week later niet wéér kan opbrengen. Los nog van PSV en Ajax met hun hogere budgetten, zie ik ook AZ beter voetbal spelen, Vitesse bij vlagen. Zelfs Fortuna Sittard. Dat kán toch niet?"

"Daarom denk ik dat het na vier jaar genoeg is. Misschien vindt Giovanni dat zelf ook wel. Als trainer kom je altijd op het punt dat je moet toegeven dat het klaar is. Geen schande, na vier succesvolle jaren", besluit Jacobs, die in het seizoen 1988/'89 de scepter zwaaide bij Feyenoord.

Lees ook'Van Bronckhorst weg bij Feyenoord; positie Van Geel tegen het licht gehouden'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Is Van Bronckhorst aan z'n laatste jaar bij Feyenoord bezig?

(16109 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 9 januari 2019 om 08:51
Aan alle moois komt een eind .
Vind ik leuk
Vakkie D +4033
woensdag 9 januari 2019 om 09:17
Hij overdrijft wel maar Gio verdient wel een afscheid met opgeheven hoofd.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +704
woensdag 9 januari 2019 om 09:45
Hij moet nu ook gwn weggaan, hij heeft het absolute maximale uit de spelersgroep gehaald en kan beter nu vertrekken zodat iedereen kan zien dat hij een wereldprestatie geleverd heeft. Feyenoord heeft een grove fout gemaakt door niet het jong team in de kkd te laten spelen, het niet doorstromen heeft alles daarmee te maken. En als je al 3-0 voorstaat is het makkelijk om een jeugdspeler in te brengen, maar als het elke wedstrijd tot de 90e minuut spannend is hoeveel ruimte heb je dan?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:07
Hij heeft gewoon gelijk. Minder zijn dan Ajax en PSV oké, maar moeite hebben om de andere clubs achter je te laten.... dan doe je iets niet goed. Geen herkenbaarheid, maakt spelers niet beter en heeft geluk dat een opa (met de grootste respect) hem vaak moet redden. Na 3 jaar nagenoeg dezelfde spelers. Ik doe niet aan scorebordjournalistiek. Nee Gio je hebt het niet. Misschien kan jouw vriend Frank een goed woordje doen in de MLS.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 10:08]
Vind ik leuk
Vakkie D +4033
woensdag 9 januari 2019 om 10:15
De andere clubs staan ruim achter feyenoord en laten echt niet structureel beter voetbal zien. Feyenoord is niet zo slecht als vele zeggen, maar een nieuwe wind kan de club verder vooruit helpen
Vind ik leuk
fedor2501 +5381
woensdag 9 januari 2019 om 13:01
Wat een onzin zeg.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:51
Goh geen wedstrijden van Az gezien blijkbaar...
Vind ik leuk
Pimman +7881
woensdag 9 januari 2019 om 09:13
Precies..Jacobs goede vent hoor alleen hier slaat hij door. Tja bij vlagen. Vaker speelt Feyenoord béter dan AZ, Vitesse en Fortuna..ze staan niet voor niets ruim boven deze 3 ..Je kan het zo wel heel gemakkelijk erger maken dan het is.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:46
Wil jij Vitesse en Fortuna niet in één zucht bij elkaar noemen 😉
Vind ik leuk
Echt? +4579
woensdag 9 januari 2019 om 11:14
Waarom niet?
Vind ik leuk
Objectief +3358
woensdag 9 januari 2019 om 16:03
Beter dan Vitesse en NEC lijkt me.
Vind ik leuk
platoon +45
woensdag 9 januari 2019 om 11:01
Je kan natuurlijk zeggen dat het aantal punten samenhangt met "goed" voetbal. Maar dat slaat als een tang op een varken.

Het aantal punten wat een team heeft, heeft helemaal niets te maken met het spelen van goed voetbal. Het is uiteindelijk een hulpmiddel om meer punten te kunnen bemachtigen.

Feyenoord speelt inderdaad niet heel goed. Maar de kwaliteit van de spelers is wel hoger dan bij die andere clubs.
Vind ik leuk
fritsie +626
woensdag 9 januari 2019 om 22:31
Helemaal mee eens! Kijk maar eens naar PSV. Weinig aantrekkelijk reactief (counter) voetbal wat vooralsnog wel heel succesvol is.
Vind ik leuk
4everfcu +4227
donderdag 10 januari 2019 om 07:50
countervoetbal op de helft vd tegenstander zeker.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
woensdag 9 januari 2019 om 10:53
AZ een echt flapdrollen ploeg, altijd gelul over dat ze zo leuk spelen maar als het er op aankomt zijn ze altijd kansloos, karakterloos en slap.
Een soort Alkmaarse gebakken ( kaas ) lucht.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:25]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:00
Ze hebben het jaren goed gedaan dus lul niet zo slap. Jullie winnen al 4 jaar geen prijs, over gebakken lucht gesproken..
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
woensdag 9 januari 2019 om 11:06
Ha ha AZ is een absolute nul, Nationaal en Internationaal.
Als Gerbrands zou moeten kiezen tussen die lullige schaaltjes en het vermogen van Ajax weet ik wel wat hij kiest hoor ha ha
Het is betaald voetbal en geld is nummer 1.
Ajax gaat trouwens lekker in de CL, na die EL finale wederom een mooi sportief succes in Europa.
Probeer nu eens een moeilijke wedstrijd te winnen tegen PSV, Ajax of Feyenoord ipv bibberend van angst op het veld te verschijnen.
Vind ik leuk
Echt? +4579
woensdag 9 januari 2019 om 11:18
Respectloos, typisch Amsterdams, arrogant, stukje wat je daar schrijft geboren uit 0-prijzen frustratie. Dat vermogen waar jij het over hebt is leuk voor aandeelhouders, echte fans willen prijzen, bekers, schalen (en niet van die hele stoffige).
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
woensdag 9 januari 2019 om 11:20
Die hebben jullie toch niet....de pot verwijt de ketel.
Voor Ajax is de ED minder interessant dan de CL, verschil moet er zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:26]
Vind ik leuk
Echt? +4579
donderdag 10 januari 2019 om 06:51
Jullie hebben helemaal niks, dus alles zou interessant moeten zijn.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
donderdag 10 januari 2019 om 09:34
Ietsie pietsie jaloers ?
Vind ik leuk
Echt? +4579
donderdag 10 januari 2019 om 16:43
Jaloers op ehhh... niets😂😂😂
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
donderdag 10 januari 2019 om 20:25
Je lacht er zelf gelukkig om !
Vind ik leuk
Echt? +4579
donderdag 10 januari 2019 om 23:17
Snap dat jij niet lacht om nul prijzen
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
donderdag 10 januari 2019 om 23:25
Geld daar kan je wat mee, schaaltjes poetsen niet mijn hobby.
Vind ik leuk
Echt? +4579
donderdag 10 januari 2019 om 23:27
Best rpaul, kun je dan niet beter fan worden van Shell of Unilever?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:18
Er is hier maar 1 absolute nul , en dat ben jij. Ajax is een succesvolle club inderdaad maar dat wil niet zeggen dat jij geen enorme kneus bent natuurlijk haha.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
woensdag 9 januari 2019 om 11:21
Ha ha, jij ben wel leuk, eerlijk is eerlijk en je hebt gelijk !
Vind ik leuk
Echt? +4579
donderdag 10 januari 2019 om 06:55
Nee, die twee dingen hebben weinig met elkaar te maken. Maak je van is was, dan ben ik het nog met je eens ook.
Vind ik leuk
4everfcu +4227
donderdag 10 januari 2019 om 07:51
de eerste ajax troll is ook weer wakker
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
donderdag 10 januari 2019 om 09:27
en het zal zeker niet de laatste zijn...
Vind ik leuk
4everfcu +4227
donderdag 10 januari 2019 om 14:37
nee dat weten we op vp wel een heel trollenleger staat dagelijks klaar om ieder topic te verzieken en mensen te beledigen wees trots op je leven zou ik zeggen stumpert
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
donderdag 10 januari 2019 om 20:22
Het leven is zwaar, huilie, huilie
Vind ik leuk
companen +1692
woensdag 9 januari 2019 om 13:33
Wat een slap gelul zeg, ajax presteerd een keer naar hun kunnen en dan krijg je meteen omhoog gevallen ajax boertjes.
AZ heeft een prima elftal, maar als er een paar wegvallen blijft er weinig van over, dat is de schuld van Huyberts.
Misschien volg jij het voetbal nog niet zolang, blijkt wel uit je domme opmerkingen. AZ heeft afgelopen 15 jaar de meesten kwartfinales, 5 keer, in Europa gespeeld ja veel meer als jouw heilige ajax en PSV.
Heb ik het niet eens over de begroting.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
woensdag 9 januari 2019 om 20:19
AZ blijft een ploeg zonder karakter feitelijk, die er nooit staan als het er op aan komt, dat weten we zo langzamerhand, een spek en bonen ploeg dus met een gebakken kaasluchtje.
Vind ik leuk
ronnie1100 +1092
woensdag 9 januari 2019 om 21:01
Volgend jaar is Ajax ook niets meer als alle toppers verkocht worden
Veel geld op de rekening maar geen topper die voor 2 miljoen per jaar op kunstgras wil spelen
Vind ik leuk
rpaulp50 +12331
woensdag 9 januari 2019 om 21:10
Tot nu komen ze wel........Tadic o.a., je moet ook geen toppers hebben ( onbetaalbaar ) maar wel iemand met die potentie ( Sanchez )
Ajax maar ook PSV moeten het doen met de kruimels die de grote jongens laten liggen.

Ik weet niet wat Ajax gaat "beuren" maar ik schat toch gauw zo'n 200 miljoen.....Ook na het vertrek van Cruijff heeft Ajax leuke successen geboekt, en met geld kan je leuke dingen doen.
Vind ik leuk
companen +1692
vrijdag 11 januari 2019 om 15:05
Inhoudelijk top gereageerd, nog meer slap gelul. Ik neem aan dat jaar of 16 bent anders is het wel heel triest met je gesteld. Tijd dat je volwassen word met je kneuzen reacties.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:51
Ik zal wel de enige zijn die hem een prima trainer vind. Hij heeft gewoon een k*t elftal, dames en heren
Vind ik leuk
mazu +3188
woensdag 9 januari 2019 om 08:55
Ach dat k*t elftal valt wel mee, het is nog altijd 2 klassen beter dan alles wat onder de 3e plaats staat. Alleen het voetbal mag wat beter
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:56
Hij was natuurlijk overgeleverd aan het 'netwerk' van van Geel. Ga er maar aanstaan.. Heeft het prima gedaan denk ik, maar houdt wel veel vast aan het 'oude'. Om die reden denk ik dat een nieuwe wind Feyenoord goed zal doen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:11
Is echt een slechte trainer hoor. Niet voor niks dat ze zijn contract niet gaan verlengen.
Vind ik leuk
mazu +3188
woensdag 9 januari 2019 om 10:46
Jij weet dat. Hele slechte trainer die al 4 jaar bij Feyenoord trainer is en 5 prijzen heeft gehaald. Hele, echt hele slechte trainer, echt waar hoor!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:46
Trencin. En dan zeg ik genoeg.
Vind ik leuk
mazu +3188
woensdag 9 januari 2019 om 11:07
Pfffff jij zegt niets.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:09
Oké. Dan niet. Geniet een beetje van je dag. Maak je niet te druk.
Vind ik leuk
4everfcu +4227
donderdag 10 januari 2019 om 14:40
en weer een ajax troll vp doe er toch eens wat aan oh dat lukt niet omdat hij weer een nieuw account heeft
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 januari 2019 om 14:40]
Vind ik leuk
BariAFCA +372
woensdag 9 januari 2019 om 08:53
Een godswonder al die prijzen in de afgelopen jaren. Maargoed, hij heeft ze wel behaald. Zou wat meer respect mogen krijgen
Vind ik leuk
frhoi +1354
woensdag 9 januari 2019 om 09:11
Toch denk ik dat hij van de meeste supporters wel het respect krijgt. alleen de media en de wat verwende supporters zeiken hem af. ik zelf vind hem nu niet echt best maarja, zo selectie werkt niet mee en toch heeft hij 5 prijzen gepakt. ( misschien pakt hij wel weer de beker en zijn het er 6 ) daarna kan hij wel beter stoppen nu en met een goed gevoel weg gaan.
Vind ik leuk
4everfcu +4227
donderdag 10 januari 2019 om 14:39
6 prijzen in 5 jaar daar kunnen ze bij ajax alleen maar van dromen op het moment
Vind ik leuk
Salah +4
woensdag 9 januari 2019 om 08:53
Hadden ze vorig jaar al moeten doen.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4500
woensdag 9 januari 2019 om 08:54
Rob Jacobs komt waarschijnlijk nooit in Alkmaar
Vind ik leuk
Zazu +396
woensdag 9 januari 2019 om 08:54
Nieuwe trainer is niet noodzakelijk, beter spelersgroep vernieuwen en afscheid nemen van hoop middelmaat, helaas met van Geel aan het roer, krijg je er weer middelmaat voor terug.
Vind ik leuk
Bowy +32
woensdag 9 januari 2019 om 08:57
Juist zo is het.
Vind ik leuk
COYG +7622
woensdag 9 januari 2019 om 09:03
Ook Gio heeft veel fout gedaan en ook veel goed gedaan hoor. Vooral het veldspel is al jaren kut. Onder andere trainers met minder materiaal zag het er véél beter uit.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:08
In welk jaar dan?
Vind ik leuk
COYG +7622
woensdag 9 januari 2019 om 10:40
Dit jaar, vorig jaar, z'n eerste jaar.
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 12:19
"Onder andere trainers..............met minder materiaal zag het er véél beter uit"

Dus je mag geen jaren noemen waar Gio al trainer was.
Ik ben namelijk ook wel benieuwd onder welke trainer het veldspel zo onnoemelijk en structureel beter was....
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 12:20]
Vind ik leuk
COYG +7622
woensdag 9 januari 2019 om 13:14
Koeman en Rutten.
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 15:06
Rutten....net zo goed een paar potjes als bij Gio.

Koeman was wel een naam die ik verwachte.
Je moet ook wel heel ver terug wil je nog een andere naam vinden.
Maar onder koeman werd al een 2e plaats uitbundig gevierd.....kun je nagaan hoe snel men al tevreden was.
Daarbij was het team van koeman opzeker kwalitatief beter als waar Gio het mee moet doen!
Vind ik leuk
COYG +7622
woensdag 9 januari 2019 om 15:13
Wat een onzin dit zeg🤣
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 15:18
Sterk.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:09
Maar clubs willen voor Wober en St Juste al 12 miljoen betalen.

Wie moet van Geel dan kopen?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 08:55
Klein standbeeld? Dus gewoon iets wat ze in de kast kunnen zetten ofzo?
Giovanni heeft het goed gedaan echter na dit seizoen lekker vertrekken. Dan mag een andere trainer deze shit opruimen😂
Vind ik leuk
Bowy +32
woensdag 9 januari 2019 om 08:56
Hoogtijd voor een andere trainer.Ook voor v Geel is het tijd om op te stappen.Gio voegt niks meer toe.Kan met opgeheven hoofd de kuip verlaten.
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
woensdag 9 januari 2019 om 08:57
Rek is op, all good things come to an end. :)
Vind ik leuk
BRAM046 +547
woensdag 9 januari 2019 om 09:04
Rob heeft verstand van zaken ;)
Vind ik leuk
Ove +864
woensdag 9 januari 2019 om 12:12
Het weer van gisteren,dat weet hij precies
Vind ik leuk
Romarioo +493
woensdag 9 januari 2019 om 09:06
Een standbeeld? Wat zou je Ron jans dan geven die met pec zwolle Ajax pak slaag geeft in de beker finale? Het is schande wat gio met Feijenoord presteert, de koek was bij hem al na 2 jaar op.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1442
woensdag 9 januari 2019 om 09:46
Een standbeeld voor Ron Jans was logisch geweest. Je punt?
Vind ik leuk
Roeptoeter +9555
woensdag 9 januari 2019 om 09:07
AZ, Fortuna en Vitesse staan niet op plek 3. Makkelijk weer dit.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 09:08
Vitesse speelt beter dan Feyenoord? Dan heeftie die lamzakken op 't veld nog niet gezien.
Vind ik leuk
Maan88 +5822
woensdag 9 januari 2019 om 09:13
Oké stel Gio gaat weg, wie zouden jullie Feyenoorders graag zien? Ik zeg niet dat het opties zijn maar noem even wat namen:
Kuyt? Ik denk te hoog verwachtingspatroon
Beenhakker, veelste oud
Henk fraser?
Lodewijks, is geen trainer!
VGastel, niet klaar voor!
Jan Wouters, bewezen niet te kunnen!
Bosz, bezet!
VGaal, ajacied dus geen optie!
Advocaat, bezet!
Hiddink?????
Rutten, bezet!
Frank de boer, ajacied en bezet?
Cocu, te soft! bij ons al dus zeker bij Feyenoord!
Adriaanse???

In mijn ogen, fraser de beste optie.
Vind ik leuk
Romo +1115
woensdag 9 januari 2019 om 09:53
Fraser?
Geen sentimenten hoor
Heeft bij Vitesse niks gedaan en zit nu in de KKD kom op
Wat heeft hij gepresteerd
Haal gewoon een Duitser of zo zweep erover mentaliteit ontwikkelien, werken voor je geld
Of in ieder geval een trainer waar ze tegenop kijken
Vind ik leuk
1313 +3124
woensdag 9 januari 2019 om 10:31
Mourinho is nog vrij.😜😂
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
woensdag 9 januari 2019 om 09:28
Maar Feyenoord staat nog steeds 3e en doet mee in de KNVB beker. Qua preststies presteert Gio maximaal met Feyenoord na de uitschakeling in de voorronde EL.
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 9 januari 2019 om 09:53
Ik vind het vrij normaal dat ze nog steeds derde staan. En in de beker spelen ze alleen maar thuis tegen mindere tegenstanders. Ik vind het veel kwalijker dat Feyenoord geen Europees voetbal haalde, de nu al gigantische achterstand op Ajax En PSV en het dramatisch slechte voetbal.
Het kampioenschap was te danken aan Kuyt. Het eerste jaar werd hij gered door Advocaat en in al die jaren is er geen speler beter geworden.
Kortom: een trainer die niets bijzonders heeft gepresteerd. Slechts wat troostprijsjes zoals de beker en de nikszeggende JC-schaal.
Europees was het helemaal dramatisch.
Hoogste tijd voor een echte trainer.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:06
En die 99 geblesseerden is ook de schuld van Gio.
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 9 januari 2019 om 10:21
Slap excuus.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
woensdag 9 januari 2019 om 10:23
Op het mislopen van de EL kan en moet je Gio afrekenen. De schwung lijkt er zo nu en dan wel uit. Verandering van spijs doet eten.
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 9 januari 2019 om 10:35
Iedereen heeft het over de prijzen die hij met Feyenoord heeft gewonnen. Het kampioenschap was natuurlijk prachtig maar de rest stelt niets voor. Gio heeft niets extra’s uit de ploeg gehaald. Daarom is hij geen toptrainer maar middelmaat. Feyenoord verdient beter.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
woensdag 9 januari 2019 om 10:42
Kuyt is men aan het klaarstomen voor het grote werk. Wellicht komt volgend seizoen nog te vroeg. Tussenpaus voor een seizoen of nog een jaar Gio zal het worden. Tijd ook voor een andere TD. Van Geel en Gio hebben er samen het maximale uitgehaald. Frisse wind!
Vind ik leuk
mazu +3188
woensdag 9 januari 2019 om 10:50
Pfff Feyenoord verdient beter....... 5 prijzen in 4 jaar. Het is nu eenmaal zo dat Feyenoord mijlenver achterloopt op Ajax en Psv, zowel qua financiën als organisatie. Ook Guardiola gaat daar geen verandering in brengen. Wie zou jij dan graag zien komen als nieuwe trainer?
Vind ik leuk
Kuip +9136
woensdag 9 januari 2019 om 18:40
In ieder geval een buitenlander. In Nederland lopen er op dit moment geen geschikte kandidaten rond of ze ( van Bommel, Bosz, Koeman, van Gaal) zijn niet beschikbaar.
In Engeland heeft iedere topclub een Duitser, Italiaan of Spanjaard. Deze landen leveren wel toptrainers af. Spelers in het buitenland, zie Weghorst, zijn veel fitter. Ze trainen veel meer en intensiever.
Happel was de eerste buitenlandse trainer die Feyenoord ooit succes bracht.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3143
donderdag 10 januari 2019 om 08:54
Feyenoord staat 3de in de eredivisie, de hoogste divisie in Nederland.
PSV ligt er uit dus zo lang ze Ajax niet loten spelen ze altijd tegen een mindere tegenstander.
Ja, de laatste jaren voornamelijk thuis maar ook 9 van de 10x tegen eredivisie ploegen vanaf de 1ste ronde.

1ste beker die Gio won was zelfs tegen alleen maar eredivisieploegen (1ste keer in de geschiedenis dat dat is gebeurd.)

Als je dan toch statistieken er bij haalt, haal ze er dan allemaal bij
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:15
Ja als het aan de KNVB ligt,halen ze idd de Finale KNVB Beker. (Zie balletjes)er zit maar 1 warm balletje in de Pot.
En die is niet bestemd voor andere Clubs.
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 15:06
Ach gossie
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 15:19
Ach als je zo wil winnen oke.
Ik zit er niet mee.
Geef al alleen aan hoe ze in Zeist corrupt zijn.
Zo wil geen 1 Club de KNVB Beker winnen.
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 15:20
Nee jij zit er niet.
Helemaal niet zelfs.
Vind ik leuk
Smithsonian +37998
woensdag 9 januari 2019 om 09:30
Ik zou Moniz graag bij Feyenoord willen zien, denk dat het een zeer onderschatte trainer is.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3143
woensdag 9 januari 2019 om 10:16
Dient geen contract uit.
Die moet je lekker zich uit laten leven bij de jeugd.
Vind ik leuk
slaski +2314
woensdag 9 januari 2019 om 09:45
Waarom zou dat niet kunnen ?Omdat het "provincieclubjes"zijn ? In Rotterdam hebben ze er gewoon niet al te veel kaas van gegeten, dus zo'n prestatie is het niet.. Een club met de potentie, of misschien nog wel meer, dan de 2 koplopers zou ieder jaar mee moeten doen om de titel, maar elk jaar lukt het weer niet. Dat is wel een behoorlijk brevet van onvermogen.Maar alleen de schuld bij Gio leggen is wel erg kort door de bocht.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:04
Volgens velen, speelde PSV vorig jaar ook beroerd.
Vind ik leuk
Romo +1115
woensdag 9 januari 2019 om 09:50
Jacibs....als jij het zo goed weet
Kom eens met een naam van een goeie vervanger.

Ik.hoop op een grote naam, veel ervaring en sterk karakter
Dat samen met Kuyt.
Maar ik zou er geen 1 munnen noemen
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:03
Guardiola of Klopp.

Maar dan moet de RvC wel toestemming geven.
Vind ik leuk
Romo +1115
woensdag 9 januari 2019 om 19:52
Type Klopp idd..
Dan moeten ze maar Duitsland gaan kijken, trainers zat dáár
Vind ik leuk
thierryer +1865
woensdag 9 januari 2019 om 09:54
Vers bloed zou niet verkeerd zijn. Denk alleen dat een opvolger het niet beter doet met deze matige spelersgroep.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:02
Wat is beter voetbal spelen, als je 20 punten achter Feyenoord staat?
Vind ik leuk
Blindsy +15853
woensdag 9 januari 2019 om 10:59
Precies. Rob overdrijft weer lekker.
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 12:22
En hele hordes Feyenoorders lopen weer achter die beroeps populist aan.....

Ergerlijk die schapen.
Vind ik leuk
Blindsy +15853
woensdag 9 januari 2019 om 18:09
Hij had beter Ananas United kunnen blijven trainen. Roeptoeteraar.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +3143
woensdag 9 januari 2019 om 10:15
Oh, heb je die bolle weer.
Vandaar dat feyenoord 8 punten los staat van de rest. Omdat die rest zo veel beter loopt te voetballen dan Feyenoord.

Weet je wanneer Feyenoord dramatisch speelde?
Toen jij er trainer was, Rob Jacobs.
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 12:32
Haha precies!
Of al die andere top trainers die allen kennelijk beter vinden dan Gio (die pas begint als trainer).

Even een greepje:
Gunder Bengtsson
Pim Verbeek
Ruud Gullit
Thijs Libregts
Mario Been (nog zo'n roeptoetertje)
Gertjan Verbeek
Fred Rutten

Jaaaa wat hebben we genoten al die seizoen van het oogstrelend voetbal.
Tikkie takka ajax zo van de mat......
Vind ik leuk
Blindsy +15853
woensdag 9 januari 2019 om 10:54
Zoals vaker slaat Rob weer wat door,het voetbal van deze 3 clubs is nauwelijks beter, alle 3 hebben al heel wat gedrochten van wedstrijden gespeeld.
Maar dat het na 4 jaar mooi is geweest, lijkt mij vrij logisch. Tijd voor een nieuwe trainer die succesvol is in het inpassen van jeugdspelers en meer uit een redelijke selectie weet te halen, zowel als team alsook individueel. Beter voetbal, met een herkenbare tactiek, en een plan B. Uitgevoerd door spelers die met de borst naar voren spelen, en waar de spelvreugde van af spat. Dat is allemaal niet aan Gio besteed, lijkt.
Maar ook tijd voor een andere TD met een leuk internationaal netwerk waar nog eens eens betaalbaar exotisch pareltje uit komt.
En dus een transferbeleid ontstaat waar we weer lekker wat verdienen met de toekomstige Kongolo's, maar ook aan de slim gescoute spelers. Zelden wordt een aangekochte speler met winst verkocht, een gróót probleem voor een Nederlandse club.

Laat behalve Gio, dus ook Martin van Geel van de zomer door de voordeur vertrekken. Heren, bedankt, maar het is mooi geweest. De rek is er uit. Tijd voor een frisse wind.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 10:58]
Vind ik leuk
rinirat +3017
woensdag 9 januari 2019 om 11:09
Feyenoord speelt dramatisch, heeft een redelijke wedstrijd geweest tegen PSV een helft lang.
Worden tegen kleine clubs volledig weggespeeld.
Vind ik leuk
Just Nuts +365
woensdag 9 januari 2019 om 11:11
Wordt Gio even door de pers naar de uitgang gekletst...
Vind ik leuk
Simpe1949 +92
woensdag 9 januari 2019 om 13:03
Precies en een stel achterlijke gladiolen volgt dit slaafs. Wat een bull shit.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:30
De grootste bs ooit dit want ze staan allemaal ver onder feyenoord op de ranglijst.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:55
Zelfs Fortuna ,Vitesse,en AZ spelen beter? maar ze staan wel onder Feyenoord. En daarom staat PSV ook boven Ajax. Het 2e seizoenshelft moet nog gaan beginnen zullen zien wie de echte kenners zijn. Neemt niet weg dat de chemie tussen v. Bronckhorst en overige leidinggevende) en de spelers is uitgewerkt. Maar v. Bronckhorst verdiend wel alle lof en moet met opgeheven hoofd de kuip vertalen. Verversen en opnieuw bouwen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 11:57]
Vind ik leuk
Simpe1949 +92
woensdag 9 januari 2019 om 13:02
Rob Jacobs, wie is dat??
Vind ik leuk
soplul +3531
woensdag 9 januari 2019 om 15:17
1 jarig Feyenoord trainer die na aanvaring met Kraay Sr weggestuurd werd.
De man werd met Feyenoord 4 op 13 punten achterstand van kampioen psv.

Toen kreeg je nog 2 punten voor een gewonnen wedstrijd!
Dus 6 verlies partijen en 1 gelijk zeg maar.
Dat zouden nu 19 punten zijn!!

Hij had spelers als Joop Hiele, Sjaak Troost, John Metgod, Ruud Heus, Keje Molenaar, Ben Wijnstekers, Martin van Geel (jaja), Ton Lokhoff, Regi Blinker, Wlodi Smolarek, Gaston Taument en Peter Houtman.

Maar idd...Rob kan beter zijn mond houden.
Ouwe volksmenner.
Vind ik leuk
repeP +1518
woensdag 9 januari 2019 om 14:52
Van Bronckhorst moet roeien met de riemen die hij heeft en doet dat echt wel goed wat resultaten betreft.

Rob Jacobs zou eens wat minder meeloper moeten zijn. Niemand wordt er slechter van wanneer je tegen de stroom in volhoudt in wat goed is.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:54
Zo te zien kan dat wel.
Vind ik leuk
4everfcu +4227
donderdag 10 januari 2019 om 07:48
beetje overdreven allemaal feyenoord draait niet goed maar om de schuld nou bij v bronckhorst neer te leggen slaat nergens op.
het lijkt mij namelijk eerder de schuld van het aankoopbeleid bij die club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws