'Ik wil wel een keer naar het buitenland, maar ik sta open voor ADO Den Haag'

'Ik wil wel een keer naar het buitenland, maar ik sta open voor ADO Den Haag'

Gepubliceerd: donderdag 10 januari 2019 om 16:10do 10-01-2019 om 16:10

Fons Groenendijk staat open voor een langer verblijf bij ADO Den Haag. Haast heeft de trainer niet, zo laat hij donderdag weten aan Omroep West.

"Ik ben meer met mijn spelers bezig, dan met mijzelf", zegt Groenendijk over zijn toekomstplannen. "Ik heb één keer orienterend gesproken met ADO Den Haag. Maar nog geen idee welke kant het opgaat. Ik heb geen zin ook om me er druk over te maken. Ik ben geen planner. Ik wil wel een keer naar het buitenland, maar ik heb het nu naar mijn zin bij ADO. Ik vind het een leuke club. Voor een langer verblijf sta ik open."

Groenendijk wil vooral plezier hebben in zijn werk. "Dat heb ik nu bij ADO. Als ik geen plezier meer heb dan ga ik weg", aldus de trainer, die buitenlandse interesse afwimpelde. "Het plaatje moet kloppen. Pas al dat plaatje helemaal klopt, dan maak ik wellicht de overstap. Ik ga me niet blindstaren, maar ik heb wel de wens om ooit naar het buitenland te gaan. Je moet op het juiste moment weggaan. Achteraf weet je pas wanneer dat was."

Poll

Moet ADO Den Haag langer doorgaan met Groenendijk?

(852 stemmen)

Plaats een reactie

Il Gordo +14472
donderdag 10 januari 2019 om 16:15
Wil Fonsie ook al naar Atlanta?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:19
Kan je leuk gokken hoor daar
Vind ik leuk
Il Gordo +14472
donderdag 10 januari 2019 om 17:36
En zuipen?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 17:44
Ja en neuken
Vind ik leuk
Il Gordo +14472
donderdag 10 januari 2019 om 20:31
Hoe laat begint het neuken eigenlijk?
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:43
Zit inclusief bij het ontbijt
Vind ik leuk
Il Gordo +14472
donderdag 10 januari 2019 om 20:52
Mooi. Met champagne uiteraard.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 20:52
Uiteraard
Vind ik leuk
Mesut Özil +5181
donderdag 10 januari 2019 om 16:19
Verder willen ze hem ook nergens.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:22
Nou goed verhaal. Denk dat 80% van de eredivisie trainers hetzelfde verhaal hebben.
Vind ik leuk
NorthSide +1096
donderdag 10 januari 2019 om 16:35
Alweer hetzelfde artikel als een week geleden. VP valt graag in herhaling.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/859500/ado-en-groenendijk-praten-over-langere-samenwerking-goed-naar-mijn-zin-hier-.html
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 16:43
Prima trainer. Lekker bijtekenen Fonsie.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:08
fons ken altijd naar het buiten land wat dag je van peter lang hout nee hoor fons is een prima trainer voor ons
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 18:20
Taktisch is hij redelijk , spelers laten staan die niks raken is zijn zwakte
Vind ik leuk
Hupfean +4521
donderdag 10 januari 2019 om 18:47
In het buitenland heeft ie niks te zoeken net als de meeste Nederlandse trainers.
Vind ik leuk
Fcdhfc +47
donderdag 10 januari 2019 om 20:18
Hij kan toch op vakantie
Vind ik leuk
Joep Oud +19
vrijdag 11 januari 2019 om 05:59
Misschien in Friesland?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws