'Real Madrid wil verhuurde James betrekken in Eriksen-deal'

'Real Madrid wil verhuurde James betrekken in Eriksen-deal'

Gepubliceerd: dinsdag 22 januari 2019 om 11:52di 22-01-2019 om 11:52

Laatste update: dinsdag 22 januari 2019 om 14:25di 22-01-2019 om 14:25

Real Madrid wil ver gaan voor Christian Eriksen. In een poging om de vraagprijs voor de Deense middenvelder naar beneden te krijgen, zou De Koninklijke de Colombiaan James Rodriguez in de deal willen betrekken.

Dat meldt het Spaanse AS dinsdag. James speelt momenteel op huurbasis voor Bayern München, maar zijn toekomst in Duitsland is onzeker. Real Madrid zou de Colombiaan als eventuele belangrijke troef zien om Tottenham Hotspur ervan te overtuigen de vraagprijs voor Eriksen te verlagen.

Bayern München heeft de optie om de middenvelder voor 42 miljoen euro definitief over te nemen. James is bezig aan zijn tweede seizoen op huurbasis in Duitsland, maar in zijn tweede seizoen komt hij minder aan spelen toe. Het is nog onduidelijk of Bayern München gebruik wil maken van de optie tot koop.

Mocht Bayern besluiten om James niet definitief over te nemen, hoopt Real Madrid hem te kunnen betrekken in een deal met Tottenham Hotspur. Er zijn echter meer kapers op de kust: Arsenal, Juventus en Napoli houden de situatie rond de middenvelder nauwlettend in de gaten.

Poll

Moet Eriksen de overstap maken naar Real Madrid?

(3719 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +15560
dinsdag 22 januari 2019 om 11:54
Gewoon ruilen met Bale. Zat daar geen 10 jaar garantie op. Die doet het maar de helft van de tijd.
Vind ik leuk
kloakatv +170
dinsdag 22 januari 2019 om 23:39
Juist lekker ruilen met Bale of Benzema en dan ook nog een spits erbij.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 11:54
Waarom Real Madrid? Nee man. Doe even normaal. Lechia Gdańsk is ook geinteresseerd. Dan is je keus toch snel gemaakt?
Vind ik leuk
Vowtar +6456
dinsdag 22 januari 2019 om 12:03
Het draait allemaal om geld tegenwoordig..
Vind ik leuk
Tsubamba +2984
dinsdag 22 januari 2019 om 12:39
Ja inderdaad, dat spelers tegenwoordig Lechia Gdansk links laten liggen voor een club als Real Madrid zegt natuurlijk genoeg...
Vind ik leuk
Mario 1 +2307
dinsdag 22 januari 2019 om 17:00
Als hij wil voetballen, stapje lager .
Vind ik leuk
Adje80 +10285
dinsdag 22 januari 2019 om 11:54
Zou hem liever bij Barcelona zien maar real Madrid is ook een prachtige club voor hem als vervanger voor isco waarschijnlijk
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 22 januari 2019 om 12:05
Gaat tottenham er nog op vooruit ook !!!
James echt veel betere speler dan eriksen vind ik
Vind ik leuk
oke dan +4524
dinsdag 22 januari 2019 om 12:20
Eriksen is een heel andere speler dan Isco. Eriksen versnelt het spel,doet defensief zijn taken,loopt veel vuile meters en zakt nooit door de ondergrens. Isco is precies het tegenovergestelde.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:38
Jij weet de speler Eriksen sowieso niet zo goed op waarde te schatten, als ik me niet vergis maakte je een paar maanden geleden ook de krankzinnige opmerking dat Ziyech veel beter is dan Eriksen. 😂
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 22 januari 2019 om 12:51
Ja dat klopt inderdaad ik vind ziyech veel beter dan eriksen
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
dinsdag 22 januari 2019 om 13:52
Lol Ziyech is inderdaad niet beter dan Eriksen, wel denk ik trouwens dat Ziyech een prima vervanger zou zijn voor Eriksen bij Spurs.
Cillessen & Ziyech in en Lloris & Eriksen out.
kleine verzwakking maar ik denk dat je zoveel poen overhoudt dat dat nog wel te lijmen valt xD
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:40
"Veel betere speler" ik blijf mezelf knijpen maar er is serieus iemand die dit gepost heeft.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 22 januari 2019 om 12:52
Vind jij james een koekenbakker dan ?? James heeft al bij real gespeeld , zou dit zomaar zijn ??
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:54
Zeg ik dat James een koekenbakker is? 🤣🤣 Eriksen is gewoon een klasse beter. Ik heb nergens iets over James gezegd hoor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 12:54]
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 22 januari 2019 om 12:55
Kijk ook even naar de prestaties van eriksen en james ....
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:56
Heb ik al gedaam vandaar mijn mening Eriksen behoort tot een van de beste voetballers van de wereld. James zit echt zonder twijfel onder Eriksen.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 22 januari 2019 om 13:02
Hahah smaken verschilen .. ik was al geen fan van eriksen bij ajax .. tuurlijk goede speler maar geen uitstraling vind ik en denk ook echt dat hij niet de man is om real naar een hoger nivo te tillen ...
Vind ik leuk
Maxx Jw +1422
dinsdag 22 januari 2019 om 13:25
Als Real het in hem zag zitten zouden ze hem niet nasr Bayern sturen...waar hij overigens ook geen basisplaats heeft.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5393
dinsdag 22 januari 2019 om 13:26
Totaal niet te vergelijken.

Eriksen is meer een Modric met doelpunten
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1974
dinsdag 22 januari 2019 om 14:17
Spelen toch dezelfde positie
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 11:54
Wacht nog maar eem half jaartje daarmee Madrid. Eriksen mag Ajax geen pijn doen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 11:56
Met of zonder Eriksen maakt niks uit, Real Madrid zal Ajax toch wel genoeg pijn doen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 11:57
Hee, laat ons gewoon nog eventjes hopen ik wil gewoon een geweldige Ajax-Real zien
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:08
Kijk wel naar een andere wedstrijd die avond, echt wel!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:48
Echt? Had het Feyenoord - Real geweest had ik er wel voor gaan zitten hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:53
Op you-tube zijn nog wel zwart - wit beelden te zien van Feyenoord - Real jaren 1965, zal je alvast verklappen dat Hans Kraaij sr de 2 - 1 maakte.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:57
Uiteraard alleen live.
Vind ik leuk
YC93 +832
dinsdag 22 januari 2019 om 13:04
Ho Ho, er is een recentere versie van deze wedstrijd

https://www.youtube.com/watch?v=PQXOxuvuxy8

[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 13:04]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:08
Die is uit 2011 geloof ik, maar ik zie liever die uit 1965 want ik was er live bij in de Kuip.
Vind ik leuk
YC93 +832
dinsdag 22 januari 2019 om 13:15
nee 2002, super cup na winst uefa cup.

Ik had je jonger gegeven ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 13:26]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:19
Jeetje, hoe ken ik er naast zitten, had natuurlijk ook effe kunnen Googlen maar dat zou niet eerlijk geweest zijn.

Je had me jonger gegeven? Dank je wel voor het compliment, zal je dus maar niet vertellen dat ik 64 jaar ben.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:49
Dat had ik nou niet van jou verwacht.. Ik dacht dat je je nu al aam het verheugen zou zijn op Ajax - Real.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:54
Nee echt niet, sorry dan.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:05
Wees een vent, en support het Nederlandse voetbal gewoon.

Beetje kinderachtig om Ajax te skippen omdat het je rivaal is.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:26
Maar als ik je nou vertel dat ik wel een kaartje heb voor Real - Ajax, ben ik dan nog steeds kinderachtig?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:28
Laat ik daar nou ff niks van geloven.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:30
Zal een Feyenoord shirt aantrekken met de tekst, Feyenoord Fan Voor Altijd.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:31
Als je dan tussen het uit-publiek gaat zitten verdien je een medaille.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:35
Heb een kaart in vak 194 en daar zitten alleen Real Supporters.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:38
Zal mij benieuwen
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:40
Mij ook, ben nog nooit in het Bernabeu stadion geweest.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 18:14
Moet je beter ook zo houden. Ik zaag liever me voeten eraf dan dat ik daar heen ga
Vind ik leuk
Mosquito +21801
dinsdag 22 januari 2019 om 12:26
James past wel bij de spurs.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 22 januari 2019 om 11:58
Want Real draait zo geweldig🤣
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 22 januari 2019 om 12:45
Real is serieuze tegenstand.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:56
10 punten bedoel je?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 22 januari 2019 om 12:57
Oeps.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 22 januari 2019 om 13:37
Natuurlijk, maar er wordt net gedaan alsof Ajax opeens een minimale kans heeft doordat ze een wedstrijd gelijkspelen tegen Heerenveen.

De reden dat Ajax een minimale kans heeft is het kwaliteitsverschil, niet de vorm.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 22 januari 2019 om 11:58
Met of zonder Eriksen doen wij jullie zondag genoeg pijn
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 11:59]
Vind ik leuk
Tommieman +4868
dinsdag 22 januari 2019 om 11:57
Nou idd . Ik mag toch hopen dat dit over de zomer gaat . Want het is wel echt een geweldenaar geworden ...
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:09
Zeer benieuwd wat hij op t allerhoogste niveau kan laten zien. In aanleg niet minder als Modric. Toch wel trots op dat het echte prof zijn bij Ajax allemaal begon.
Vind ik leuk
Benniewies +5377
dinsdag 22 januari 2019 om 12:29
Die deen kan makkelijk mee. Bij Denemarken is zijn naam die het eerste op papier staat.
Vind ik leuk
mcmodd +26907
dinsdag 22 januari 2019 om 12:52
Als je gelijk zou hebben zou Eriksen nooit bij Ajax beginnen. Ze halen hem pas als ze overtuigd zijn dat hij al goed genoeg is voor Ajax (mag ik hopen). Dus was hij al een echte prof voordat hij een enkeltje naar Amsterdam kocht.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:34
Een prof wordt je pas als je bij t eerste komt vindt ik. Een jeugdspeler van 8 van Zeeburgia halen ze toch ook alleen maar omdat ze daar potentie in zien?
Vind ik leuk
mcmodd +26907
dinsdag 22 januari 2019 om 13:43
Eriksen heeft naar mijn weten nooit in de jeugd van Ajax gespeeld. Die werd voor het eerste gehaald.
Edit. Dit was onjuist, ging voor de zekerheid mijn eigen opmerking controleren en kwam erachter dat Christian in B1 en dat seizoen ook A1 speelde en het seizoen daarna debuteerde in het eerste. Sorry.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 13:52]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:10
Geen probleem, ik beschouw m ook niet echt als helemaal eigen jeugd. Vindt t mooi om te zien dat hij is uitgegroeid tot een topspeler.
Vind ik leuk
Benniewies +5377
dinsdag 22 januari 2019 om 12:23
Arsenal, Juventus en Napoli houden de situatie rond de middenvelder nauwlettend in de gaten.

Welke middenvelder?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15560
dinsdag 22 januari 2019 om 12:27
James.
Vind ik leuk
Benniewies +5377
dinsdag 22 januari 2019 om 12:28
Bond?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15560
dinsdag 22 januari 2019 om 13:00
Ben ik er nou ingetrapt?
Vind ik leuk
Benniewies +5377
dinsdag 22 januari 2019 om 13:04
Nee... Ik vroeg het me heus af...
Vind ik leuk
Roeptoeter +15560
dinsdag 22 januari 2019 om 13:07
Haha, ok. Ergens wel jammer, want het was een leuke opzet.
Vind ik leuk
Benniewies +5377
dinsdag 22 januari 2019 om 13:08
Maar bedankt voor de duidelijkheid
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws