Maaskant doet zaken met Sparta en haalt 'behendige linkspoot' op uit Rotterdam

Maaskant doet zaken met Sparta en haalt 'behendige linkspoot' op uit Rotterdam

Gepubliceerd: vrijdag 25 januari 2019 om 10:27vr 25-01-2019 om 10:27

Almere City heeft Ilias Alhaft binnengehaald, maakt de nummer twaalf van de Keuken Kampioen Divisie vrijdagmiddag bekend via de officiële kanalen. De 21-jarige buitenspeler komt over van Sparta, waar hij niet meer nodig was.

Alhaft debuteerde aan het einde van het kampioensseizoen 2015/2016 voor Sparta, maar moest het in de drie daaropvolgende seizoenen voornamelijk doen met invalbeurten. Vlak voor de feestdagen kreeg de jeugdinternational te horen dat er voor hem geen toekomst meer was op Het Kasteel.

Almere City heeft Alhaft nu tot de zomer van 2021 vastgelegd. Na het vertrek van Andreias Calcan waren wij in de markt voor een buitenspeler van dit kaliber. Technisch directeur Robert Maaskant is tevreden met de deal. "Alhaft heeft bewezen op dit niveau een directe bijdrage te kunnen leveren aan onze ambitie. Hij is een behendige linkspoot die op beide flanken uit de voeten kan", laat hij weten.

Plaats een reactie

Gearry +1537
vrijdag 25 januari 2019 om 10:31
Veel succes daar Ilias. Bedankt voor je tijd bij ons. Hopelijk komt het er daar wel uit.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 10:50
Ik hoop dat ie de kant van Maaskant op gaat
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 10:52
achterom naar buiten !!!!!! Tosti United
Vind ik leuk
Micha EL +1197
vrijdag 25 januari 2019 om 10:31
Nou ben benieuwd. Nu wachten op verdere aankopen..
Vind ik leuk
Jordismits +230
vrijdag 25 januari 2019 om 10:35
Goede stap voor hem! Misschien over 1,5 jaar weer een keer proberen om bij een betere keuken kampioen divisie club te komen
Vind ik leuk
Malaga036 +487
vrijdag 25 januari 2019 om 11:35
feyenoord groeit niet.. almere city wel.. dus daar kan die zich mooi ontwikkelen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 11:55]
Vind ik leuk
Jordismits +230
vrijdag 25 januari 2019 om 11:37
Dat zeg ik ook. En door zn goede ontwikkeling kan hij dan naar een beter club in de kkd
Vind ik leuk
Malaga036 +487
vrijdag 25 januari 2019 om 11:54
Ja klopt je zegt dat het een goede stap is, maar als city zich goed blijft ontwikkelen dan kan het een top 5 club worden.. nu zit even de dip er in, maar ze komen er wel weer bovenop en dan zijn er weinig betere clubs op Go Ahead Eagles, Twente, Sparta na.. Den Bosch is ook maar de vraag of ze dat gaan volhouden
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 12:58
City is goed bezig.
Mooi om te zien dat Vossebelt in Den Bosch werd toegezongen ondanks twee goals tegen Den Bosch. Terecht want hij was een voorbeeldige aanvoerder en zat zelfs aan de telefoon om seizoenskaarten te verkopen.
Vind ik leuk
Malaga036 +487
zaterdag 26 januari 2019 om 07:18
Ja alleen de resultaten zijn nuet goed nu, Den Bosch doet het ook goed! Gun het ze wel natuurlijk hoor, meer dan een Twente of een NEC. Succes dit seizoen zie je in Den Bosch haha
Vind ik leuk
NvC +9670
vrijdag 25 januari 2019 om 10:38
Goeie transfer voor Almere. Goed gedaan! 👍
Vind ik leuk
Rodajc +19261
vrijdag 25 januari 2019 om 10:43
Aardige speler voor middenmoot KKD denk ik, wieweet kan Almere weer verrassen in de nacompetitie.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 10:52
Misschien ziet Almere city het wel zitten in Alfhat.
Geluk.👍
Vind ik leuk
FCE1925 +296
vrijdag 25 januari 2019 om 12:08
Dit was toch een talent van Sparta een seizoen geleden nog? En die laten ze nu lopen?
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2913
vrijdag 25 januari 2019 om 16:54
Ja talent... het kwam er alleen niet zo goed uit haha. Dan moet je hem laten gaan en dit is een prima club voor hem. Samen met Spierings,Verhaar en nu Alhaft toch heel wat dure jongens en salaris weg. Hopelijk komt er nog wat bij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws