Schöne is sprakeloos: 'Als we zo spelen tegen Real Madrid wordt het geen 1-0'

Schöne is sprakeloos: 'Als we zo spelen tegen Real Madrid wordt het geen 1-0'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 23:57za 09-02-2019 om 23:57

Lasse Schöne denkt dat het eerste kwartier in de met 1-0 verloren wedstrijd bij Heracles Almelo het slechtste kwartier is dat hij ooit in een Ajax-shirt speelde. De Deense middenvelder kan het verschil met het Ajax van voor de winterstop niet onder woorden brengen.

Na het trainingskamp in de Verenigde Staten is het bergafwaarts gegaan met Ajax en lieten de Amsterdammers in drie van de vier competitiewedstrijden punten liggen. "Er is niks gebeurd in Orlando", verzekert Schöne voor de camera van VTBL. "Ik weet ook niet waar het door komt. We proberen het wel uit te zoeken, maar eigenlijk heb ik er geen woorden voor. Het verschil is echt heel groot."

"We moeten nu ook niet over het kampioenschap praten", vervolgt de Deen. "Het lijkt me verstandig om eerst alles op de rit te krijgen voordat we daar weer over gaan praten. Dat is nu heel ver weg. Je mag altijd blijven geloven, maar op dit moment moeten we onszelf eerst terugvinden."

Het is zaak voor Ajax om dat snel te doen, want aanstaande woensdag staat het Champions League-duel met Real Madrid alweer op het programma. "Normaal gesproken is drie dagen wel genoeg om te herstellen, maar er moet wel uit een ander vaatje getapt worden. Als we zo spelen tegen Real Madrid, dan wordt het niet maar 1-0."

Poll

Is de titelrace nu gelopen in de Eredivisie?

(13181 stemmen)

Plaats een reactie

Smithsonian +45000
zaterdag 9 februari 2019 om 23:59
Psv is kampioen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:00
Van 2017-2018.
2018-2019 ligt nog open.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2568
zondag 10 februari 2019 om 00:16
het doel van Onana ook
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:19
😜😜😂😂😂😅😅😅
Vind ik leuk
buddha +10601
zondag 10 februari 2019 om 01:27
En al die Ajacieden maar klagen over Lamprou. ik lees weer verdomd weinig over die vreselijke fout van Onana.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6493
zondag 10 februari 2019 om 05:37
Goed punt. Als Lamprou dat had gedaan was de boot aan geweest. Nu wordt het vast een schoonheidsfoutje onder de noemer dat hij nog jong is.
Vind ik leuk
AZVork +2961
zondag 10 februari 2019 om 08:00
Lamprou had hem gepakt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 06:44
Ja ik zei het een paar weken geleden nog. Begin nooit aan een Afrikaanse doelman, die zijn gewoon hartstikke onbetrouwbaar. Mooiste reddingen worden afgewisseld met onbegrijpelijke blunders, maar enige degelijkheid is ver te zoeken.
Vind ik leuk
RW1913 +3001
zondag 10 februari 2019 om 10:03
Omdat ie afrikaan is?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:05
Ja ik heb nog nooit een degelijk Afrikaanse doelman gezien. Jij wel?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:42
Lamprou is gewoon een makkelijk doelwit voor de Ajax "supporters". De meesten zijn gewoon meelopers en meelullers zonder verstand van zaken. Wel heel hypocriet allemaal. Morgen op mijn werk ga ik een paar van die "supporters" eens flink verbaal door de mangel halen.
Vind ik leuk
JWK +842
zondag 10 februari 2019 om 00:39
Lul toch niet man!
Het is nu wel beslist hoor!
Vind ik leuk
tannat +16776
zondag 10 februari 2019 om 03:13
Dusss PSV is de huidige kampioen en ook nog eens de lijstaanvoerder
Vind ik leuk
Mario 1 +2767
zondag 10 februari 2019 om 08:51
Ben benieuwd wat Ten Hag te zeggen heeft.
14 dagen geleden vertelde hij dat er harde woorden zijn gevallen, of het is niet aangekomen of ze waren te hard.
Weer een wissel voor Donny ( ga die nog maar motiveren) rare wissels . Volgens mij ( dit zie je bijna overal) heeft het met CL te maken. En alle onrust met transfair perikelen.
Kijk een hoe rustig het is gebleven bij PSV , en geloof me daar vertrekken ook een aantal spelers in de zomer. Slechte wedstrijden horen er nu 1 x bij .
Maar dit heb ik nog niet eerder gezien bij Ajax , Onnana de weg volledig kwijt , het is bekend dat hij graag opbouwt via Frenkie maar die weg was continu afgedekt. Op dat moment is hij het overzicht volledig kwijt.
Ze scherp krijgen voor de CL is geen probleem , de competitie is een ander verhaal dit gaat tussen de oren zitten.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 08:54]
Vind ik leuk
De Liefhebber +12811
zondag 10 februari 2019 om 00:09
PSV moet nog uit naar Utrecht, Heerenveen, Vitesse en AZ....het is nog niet over maar dit moet niet heel lang meer duren!! Als de inzet niet hoger wordt kun je woensdag beter een brief sturen om af te melden....
Vind ik leuk
Paulhuynh +1931
zondag 10 februari 2019 om 00:12
Ok en Ajax wint weer alles zeker....
Vind ik leuk
De Liefhebber +12811
zondag 10 februari 2019 om 01:09
Dat zeg ik toch niet?? Maar PSV is er ook nog lang niet...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 03:15
Als psv er nog lang niet is dan zijn jullie er nog langer niet... ik snap veel van jullie Ajacieden niet? Altijd nog steeds die praatjes, wees stil kijk toe en wees blij wanneer het gebeurd. Kan zomaar zijn dat je einde van het seizoen wederom met legen handen staat.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 03:54
@Bekende_onbekende ik wil niet veel zeggen maar wie hier nu de grootste praatjes hebben zijn echt wel die psv'ers supporters die zitten nu al met hun hoofden van wij zijn nu al kampioen maar er zijn nog minimaal 13 wedstrijden te gaan en er kan nog van alles gebeuren en NEE ik zeg niet dat wij kampioen worden maar jullie zijn er idd ook nog niet zoals De Liefhebber het al zei misschien gaan jullie morgen ook op jullie mond met 'm 2-1 voorbeeld maar te noemen dus er is nog niet gespeeld
Vind ik leuk
CPP +1116
zondag 10 februari 2019 om 05:35
Hou op man. Ze verliezen al jaren lang de competitie. Als ze nu ook nog hun arrogantie moeten verliezen blijft er wel een heel zielig hoopje over.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:53
Hahah tja...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 06:46
Sowieso, en derde of vierde plaats is ook nog goed mogelijk. Lekker voor voorronde EL, dat is toch waar Ajax thuis hoort bij clubs als Athene en Benfica.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 06:38
Begrijpend lezen is soms moeilijk.
Volgens mij zeg jij alleen dat PSV nu nog geen kampioen is en dat als Ajax woensdag zo speelt, ze dan beter niet kunnen spelen.

Beide kloppen gewoon, je zegt helemaal niks verkeerds..
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
zondag 10 februari 2019 om 07:18
Ach, hoop doet leven. Ik voel zomaar een historisch aantal punten voorsprong en een vroeg kampioenschap aankomen.
Gasten van Amsterdam gaan ons toch nog wel een beetje laten bijkomen na ons drankgelag met Carnaval.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:10]
Vind ik leuk
De Liefhebber +12811
zondag 10 februari 2019 om 11:07
Tuurlijk, en alleen Ajacieden zijn arrogant....
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
zondag 10 februari 2019 om 11:10
Niet doorvertellen, boeren ook.
Vind ik leuk
MG MG +523
zondag 10 februari 2019 om 10:57
Ajax moet nog De Graafschap uit. Altijd lastig.
Vind ik leuk
Always PSV +17360
zondag 10 februari 2019 om 00:14
Bij Heerenveen heben ze zo onderhand wel wat recht te zetten!
Vind ik leuk
Paulhuynh +1931
zondag 10 februari 2019 om 00:11
Onzin PSV moet onverstoorbaar zijn en volwassen spelen dan halen ze het binnen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 01:05
Serieus jij ook al ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:57
Gefeliciteerd Psv supporters met het kampioenschap. Wat een k...... Zooi om zo bij aankomst te lezen dat er zelfs van Heracles is verloren. Lekker begin van een reis. K...... Zooii!
Vind ik leuk
RodeKaart +454
zondag 10 februari 2019 om 03:15
Ik hoorde afgelopen week alle neusjes schreeuwen om een rode kaart voor malen.. ik weet niet maar blind had na 5 minuten een rode kaart moeten krijgen voor een overtreding op doorgebroken speler en hij krijgt niet eens geel... waarom schreeuwt er nu niemand ?
Vind ik leuk
De Liefhebber +12811
zondag 10 februari 2019 om 11:13
Misschien omdat PSV daardoor wel met 11 kon blijven staan en daardoor kon winnen?? En als Malen niet direct rood had moeten hebben had hij zijn tweede gele moeten hebben! Net als Hendrix, Rosario en Lozano eerder dit seizoen. Maar ja..... De tegenstander krijgt natuurlijk wel snel zijn tweede gele kaart.... tegen 11 tegenstanders is het natuurlijk lastig thuis dus dan is een beetje hulp altijd welkom....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:35
Wat Feyenoord nooit meer zal worden 🙂
Vind ik leuk
Smithsonian +45000
zondag 10 februari 2019 om 11:37
Haha, ajax binnenkort ook niet. Dus klepjes dicht voorlopig.

PSV is de enige club met recht van spreken, ze hebben de meeste titels gepakt deze eeuw.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:01
Moet je je logo niet veranderen?
Vind ik leuk
de buffels +831
zondag 10 februari 2019 om 00:00
PSV kampioen ....op hun sloffies
Vind ik leuk
Ove +4028
zondag 10 februari 2019 om 00:03
Te koop kaarten Ajax-Real Madrid
Tegen ieder aannemelijk bod
Vind ik leuk
045Brunssum +1108
zondag 10 februari 2019 om 00:06
Nog geen maand geleden vonden de meeste Ajax supporters dit de beste loting!!!
Vind ik leuk
Always PSV +17360
zondag 10 februari 2019 om 00:15
Een tietsje geef ik ervoor, wel voor het Real vak. Daar is het feest!
Vind ik leuk
Uncle Fester +2436
zondag 10 februari 2019 om 00:57
Hoeveel wil je bijbetalen om ze kwijt te raken dan? :-P
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 00:02
Aub Marc netto investeer in wat echte spelers.. Met blind, tadic , Tagliaficie, kristensen , labyad gaat het echt niks worden... Ik zeg dit als psver omdat kampioen worden leuk is Maar wel graag met wat concurrentie aub!!
Vind ik leuk
Dorzon +4811
zondag 10 februari 2019 om 00:06
De spelers zijn prima. De coach is dramatisch
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 00:07
Heel matig elftal! Maar goed , lekker in blijven geloven haha
Vind ik leuk
psv#nr1 +2568
zondag 10 februari 2019 om 01:07
Real zal laten zien dat Barca spijt van Frenkie gaat krijgen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:11
De enige transfer die gemaakt moet worden is Marc Netto plus Ten Hag deruit. Te incababel om een team neer te zetten en Ten Hag past gewoon niet bij de Ajax filosofie.
Vind ik leuk
Harmmm +201
zondag 10 februari 2019 om 00:49
Probleem ligt niet bij de trainer. Keizer kreeg het ook niet op de rit en Bosz deed het net als Ten Hag Europees (met het nodige geluk) leuk maar pakte geen prijzen. Spelers van Ajax worden gewoon naar mijn inziens structureel enorm overschat. Laten we even normaal doen, een speler met 3 interlands en mis 40 (?) Eredivisiewedstrijdjes is geen (wereld)topper. Leed niet voor niks vandaag 20 x balverlies.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 07:33
Ja maar onder Bosz zag je een duidelijke stijgende lijn.. Dit Ajax is weer net zo weerloos als vorig seizoen..
Vind ik leuk
AZVork +2961
zondag 10 februari 2019 om 08:09
Bosz is natuurlijk geen prijzenpakker. Wisten ze voor de aanstelling al. Dat interview ook zo aandoenlijk. Hij weet het echt niet meer.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 10 februari 2019 om 00:21
Jij heb er geen kijk op.
Vind ik leuk
goedemorgen +3375
zondag 10 februari 2019 om 00:21
Nu zijn de spelers ineens niet goed genoeg...
Een paar weken geleden waren ze de beste van Europa.
Successupporters.......
Vind ik leuk
Wim59 +664
zondag 10 februari 2019 om 00:03
Ik denk dat ajax nog kampioen wordt, ze hebben vaker achter gestaan.
Vind ik leuk
Shelbourne +6167
zondag 10 februari 2019 om 00:18
Al meer dan duizend dagen zelfs.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zondag 10 februari 2019 om 00:24
Ik denk dat jij naar je bed moet 😆
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1113
zondag 10 februari 2019 om 00:04
Was het niet Lasse die voor PSV - Ajax babbels had? Wanne lul is het toch
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 08:44]
Vind ik leuk
Paulhuynh +1931
zondag 10 februari 2019 om 00:14
Zijn toch ook al voor het seizoen is gestart kampioen🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:05
Waarom hij in de basis hij kan echt niks word wakker hetzelfde met van Beek.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:08
Omdat ze het grotendeels van afstandschoten en vrij trappen moeten hebben
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:09
Oh en van prachtig voetbal rond de middellijn natuurlijk. Maar daar is Lasse dan weer niet voor.
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:11
Eruit met die gozert kan echt niets.
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:10
En dan met z’n allen de ballen gaan zoeken.
Vind ik leuk
Dorzon +4811
zondag 10 februari 2019 om 00:05
De penalty was toch ook rood voor blind. Iets met ontnemen scoringskAns
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:09
Gelukkig niet. Blind moet in de basis blijven staan!
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:12
Het is Ajax en die krijgen geen rood .
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 10 februari 2019 om 00:05
Zeg nog eens iets inteligents Lasse, hahaha
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 00:29]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:10
Oeps
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:14
Dat is intelligent.
Vind ik leuk
Bixente +475
zondag 10 februari 2019 om 00:06
Ik hoop dat dit de beslissing is ja. Kunnen we net als vorig seizoen tegen Ajax kampioen worden? 😃
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 10 februari 2019 om 08:32
Wow kampioen worden in de arena, dat is nog vetter dan vorig jaar.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1790
zondag 10 februari 2019 om 00:06
Schone Again Damn!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:43
That makes S A D :)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:06
Real madrid is veel groter dan ajax . Hoe vaak moet ik het nog herhalen. Real is verplicht om te winnen van Ajax . Spanje en Nederland zijn 2 verschillende werelden op voetbal gebied. Ajax maakt naar mijn mening 15 of 20 procent kans tegen real.
Voor de rest Ajax wint geen champions leuge en winnen ook niet van real. Heerenveen maakt er 4 bij Ajax. Feyenoord maakt er 6 doelpunten bij Ajax. Heracles 1-0 . Ajax is niet in vorm en ook de coach van Ajax ligt te slapen. Dit zijn allemaal signalen dat Ajax enigste kans om een prijs te winnen is toch de beker. Want kampioen word PSV . Champions leuge gaat het niet worden. Dan blijft de beker over
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:13
85 tegen 15 schat ik voor Real.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:15
Wat bedoel je nou .wie maakt meeste kans volgens jou
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 10 februari 2019 om 00:18
Oh ik dacht dat het een basketbal uitslag ging worden...
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:18
Domme vraag Real natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:37
Je zegt 85 tegen 15 .nou dan begrijp ik je rekensom gewoon niet. Vandaar mijn vraag wat volgens jou domme vraag was. Alvast bedankt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:57
Ik denk dat het een aardige inschatting van de verhoudingen is als hij bedoelt dat Real een kans van 85% heeft om door te gaan en Ajax slechts 15%, ik zie Real vanzelfsprekend ook als de grote favoriet, maar houd het op 80-20 voorlopig.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:15
Sara . Wat kan je mooi praten.
Ben je een dame
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 10:15
Niks te danken graag gedaan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 04:07
@Andres Brussel1 Real Madrid is ook niet echt goed dan dat ze waren ze zijn nu ook aan het kwakkelen dus de kans dat AJAX wint van Real Madrid is 50% en de kans dat Real Madrid wint van AJAX is ook maar 50% dus maar we zullen het woensdag wel zien het het tussen die beide clubs gaat lopen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:40
Jonh.. al draaid het niet of wel bij real madrid. Ajax gaat het niet winnen van real. En eind discussie
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:52
we zien het wel of ze wel of niet winnen ik blijf er toch bij 50%winst ajax en 50% winst R.Madrid en ik bepaal zelf wel of ik de discussie eindig dus dat hoef jij niet te bepalen PUNT en veredr fijne dag verder
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:42
John. Ik geef aan eind discussie omdat jij het verschil niet ziet.
Het verschil is dat Spanje groote voetbal land is dan Nederland. In Spanje leeft en ademt men voetbal. Kijk zelf maar ieder jaar hoeveel Spaanse spelers naar Nederland komen voetballen. Het zijn een hoop. Nul nul ..
Je bekijkt niet hoe ik het bekijk. Je bekijkt het vanuit Ajax bril en als ajaxfan. Je mag fan zijn daar niet van. Probeer keer te kijken vanuit real bril en pobeer keer te kijken vanuit het midden zonder fan te zijn van beide clubs. Erkenen dat Ajax met Marc Overmars de poep zo veel mag investeren als ze willen. Maar Ajax heeft deze jaar een gehandicapte ploeg. Het is onbegrijpelijk dat ze nog numer 2 zijn.
Niet kunnen winnen van Heracles. Heerenveen maakt er makkelijk 4 bij Ajax. Feyenoord maakt er 6 . Ze zijn geen eenheid niks. En dan nog dromen dat Ajax ploegje van een club als real gaat winnen. Gelukig zijn dromen voor somige ménsen gratis. Want als het geld kost ging niemand dromen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:08
@Andres Brussel1 Alvast sorry voor het lang bericht maar dit wou ik gewoon even aan jou kwijt.Kijk jij het maar van uit je zogenaamde real bril maar psv is net zo als Ajax ook niet goed dan ze voor de winterstop speelde maar goed jij kijkt ook alleen maar van uit je PSV bril en dat mag rustig zo kijk iedreen er anders tegen ik bedoel maar 2-2 gelijk vandaag tegen Utrecht en 'n gelijk spel tegen Emmen en dan winnen van van F.Sittard 5-0 en 2-0 van FC Groningen en dat noem zich dan ook 'n eenheid nou als tegen Emmen gelijk speelt en vandaag tegen Utrecht gelijk speelt waar je als een club normaal gesproken moet winnen en dan tegen die 2 ander clubs wel wint dan speel je ook niet als eenheid maar nogmaals kijk jij maar door jou real bril en je psv bril dan blijf ik wel zo als jij het dan zegt door mijn Ajax bril en Real.Madrid speelt ook niet wat je normaal gewent bent van Real Madrid dus ik blijf er bij dat het voor beiden team 50/50 is. En dat hebben de 2 trainers ook al zelf gezegd, het word voor de beide ploegen geen makkelijke wedstrijd en het word zo wel voor ons als voor Real Madrid lastige wedstrijden. En dat zijn niet alleen mijn woorden maar het zijn ook de woorden van de beiden trainers dus. Maar nogmaals we zullen het wel zien hoe het woensdag gaat lopen.natuurlijk hoop ik dat mijn clubie het gaat winnen van R.Madrid en natuurlijk word het niet makelijk voor ons maar nogmaals we zullen het woensdag wel zien hoe de wedstrijd gaat verlopen zullen we winnen dan is het mooi mee genomen en moet de we er voor zorgen dat het in de return ook winnen of gelijk stand maken maar als we zullen verliezen dan is het gewoon jammer en moet we er voor zorgen dat we in de return hard terug komen en winnen lukt het niet jammer dan is het over en uit in de CL.

En kunnen we ons weer volledig op de competitie focussen en de strijd aan gaan tegen jullie clubje en natuurlijk moet we dan ons ook of de beker focussen en proberen om daar verder te komen en hopen dat we dan toch nog 'n prijs kunnen pakken en of het nu de beker is of de kampioenschap dat maakt mij niet echt veel uit. het enig wat wij als Ajacieden kunnen hop dat we dit jaar toch 'n prijs kunnen pakken en of het nu de beker is of de kampioenschap als er maar 'n prijs dit jaar word gepakt.

En zal het toch zo zijn dat we dit jaar weer geen prijzen pakken dan maar weer volledig vooruit kijken en op volgende seizoen er voor gaan maar dan denk ik wel dat we 'n ander trainer gaat worden al vind ik zelf dat het niet hoef want hoe het ook is en nog gaat voorlopen met Ten Hag ik ben in zeker zinnen best tevreden op onze trainer al denk ik dat de meest hier zo zowel niet Ajacieden als zowel sommige Ajacieden over Ten Hag denken het zijn toch altijd de spelers die het moeten doen en zicht moeten laten zien in het team.

Maar ik ben wel zo van zal Ten Hag geen trianer meer zijn bij Ajax volgende seizoen dan hoop ik dat ze of een buitenlandse ervaren trianer zoeken of dat ze weer 'n voorstel doen bij P.Bosz of de Boer want wat de meeste er ook van vonden deze twee trainers deden in mijn ogen beter dan eerlijk gezegd Ten Hag al moet ik zeggen Ten Hag heeft het of doet het ook niet slecht want dank zei hem zijn we wel weer sinds dacht 1994/1995 weer ver gekomen in de CL daar ben ik dan ook weer eerlijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 01:10]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:31
John. Je typt onnodig lange verhaal die ik moeilijk kan volgen. Probeer volgende keer ietsje korter te houden. Toen ik reageerde op je bericht was mijn punt Ajax real daar ging de onderwerp over. Ik geef alleen aan dat real veel groter is dan Ajax en dat real gaat winnen. Ik heb niet over PSV gehad. Heel Érg raar dat jij PSV bij haalde terwijl ik daar niet over heb gesproken. Ik heb helemaal geen PSV bril. Maar een goede normale bril iemand met kenis van zaken. Ik had het voorspelt dat PSV een lastig uitwedstrijd tegen fc utrecht gelijk zou spelen. Op andere vp onderwerpen als je daar eens leest dan zie je dat ik kritische ben over PSV en van Bommel. Maarja dat heb je allemaal niet gelezen dan maar mij aanvallen met PSV bril en nog veel méér .nou bedankt
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 04:14
geen dank graag gedaan
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:07
Ze zijn in Amsterdam meer met geld bezig dan met voetbal
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
zondag 10 februari 2019 om 00:08
Waar zijn nu die blaaskaken uit Amsterdam😂.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15276
zondag 10 februari 2019 om 00:24
We krijgen hier amper de kans om iets te zeggen, na 10 minuten staan er al zo’n 100 reacties van alleen maar PSV supporters.
Onvoorstelbaar hoe ze in de provincie altijd maar bezig zijn met Ajax, best wel zielig eigenlijk.

Maar goed, het is wat het is.
Heracles verdiend gewonnen, Ajax werd op alle fronten afgetroefd door een goed spelend en zeer fel Heracles. Tweede helft ging het ietsjes beter, maar we zijn blijkbaar erg hardleers en blijven constant maar dezelfde stomme fouten maken.
Ajax heeft het na de winterstop na 4 wedstrijden helemaal zelf weggegooid. Het is nog niet beslist, maar als PSV morgen van Utrecht wint dan wordt het verschil wel erg groot en denk ik niet dat Ajax dat nog goed kan maken. Zeker niet als ze zo blijven spelen, dan wordt het verschil wss alleen nog maar groter.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:01
Hallo, wij komen met Feyenoord nog ‘ff’ winnen in Eindhoven he!?
Zonder flauwekul... Tegen PSV moét Ajax winnen, doen ze dat niet dan kan PSV nog 6x afreizen naaf Arnhem, Heerenveen en weet ik wat voor steden allemaal; dan is het definitief beslist. Misschien volgens jaar betere kansen, als ‘angstgegner’ RKC promotie afdwingt *kuch kuch*
Vind ik leuk
Wim59 +664
zondag 10 februari 2019 om 01:08
Hier en ja het was slecht maar ik wacht morgen(zondag) wel even af dan weten we meer
Vind ik leuk
rpaulp50 +14390
zondag 10 februari 2019 om 00:09
Ajax is een NV .
Het gaat slechts om geld, de bezieling, de sportieve beleving is er niet van uit de Directie en dat heeft zo z'n effect op het elftal en alles daaromheen.
De kaartverkoop verbaast mij nog het meest, de "supporters" schijnen het allemaal ook goed te vinden, jaar na jaar "met een kluitje in het riet ", voor veel geld.
Tsja, dan vraag je er om.


Vind ik leuk
Eimersweide +9578
zondag 10 februari 2019 om 00:10
Die Lasse... die beweert hiermee dus gewoon dat Real beter is dan Heracles....
Vind ik leuk
Eimersweide +9578
zondag 10 februari 2019 om 00:11
Ik bedoel geef dan geen interview... "uit een ander vaatje tappen"...
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 00:17
Als lassie dat beweert moeten ze hem opsluiten want dan draait hij door.
Vind ik leuk
Werner1913 +11072
zondag 10 februari 2019 om 01:28
Lasse draait al 4 jaar door. Maar niet verder vertellen. Ik vind het altijd erg vermakelijk wat hij te melden heeft. Nu nog ff wachten op die andere fantast, Sjakie S. en het feestje is weer compleet.
Vind ik leuk
Kees Bman +5208
zondag 10 februari 2019 om 10:18
Dat komt goed iedereen krijgt de schuld zelfs het weer ,de supporters van Heracles zullen ook wel een sneer meekrijgen omdat ze Ajax niet hebben gesteund en wel hun club.
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 10 februari 2019 om 00:11
Hou toch op met je praatjes schone.. je bent gewoon te langzaam en niet meer van dit niveau
Vind ik leuk
rpaulp50 +14390
zondag 10 februari 2019 om 04:02
Wat is "dit niveau" ?
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 10 februari 2019 om 14:49
Top 2 eredivisie
Vind ik leuk
Nr14always +5098
zondag 10 februari 2019 om 00:13
Nee zoveel was al duidelijk, dat wordt een afgang en Barcelona gaan de annuleringsverzekering opstarten. Ga je schamen dat het G team uit lampjesgat wederom kampioen wordt.
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 10 februari 2019 om 00:13
Je kan beter voor feyenoord zijn, dan accepteer je gewoon de derde plek.. maar ajax doet steeds net of ze echt kampioen willen worden, en ik trap er elk jaar weer in
Vind ik leuk
Paulhuynh +1931
zondag 10 februari 2019 om 00:16
Denk je dat fey nog 2de kan worden? Het zal wssn helemaal gaan klappen daar in Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:26
Dat zou wel goed zijn voor de mentaliteit van deze kut divas.
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 10 februari 2019 om 00:32
Nee, dat lijkt me onmogelijk
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 01:34
Mathematisch uiteraard, maar veel meer dan een half procent zal die kans niet zijn dat Feyenoord tweede eindigt.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1931
zondag 10 februari 2019 om 07:57
Ok
Vind ik leuk
Shelbourne +6167
zondag 10 februari 2019 om 00:15
Normaal heeft Lasse altijd zo’n grote waffel en nu is hij sprakeloos. Ik geloof er niks van.

Maar goed Lasse, zeg mij maar na;
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam
Vind ik leuk
FRChamp +2334
zondag 10 februari 2019 om 00:56
🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:25
Madrid sloopt ons met een 4 of 5 nul en in Spanje gaan ze het dunnetjes overdoen. Feyenoord pakt ons in de halve finale beker en kampioen worden we zeker niet. Ten Hag mag dan wat anders gaan zoeken en verpesten.
Vind ik leuk
AFCAPJ +104
zondag 10 februari 2019 om 00:30
Eerste speler die naar de kant moet;
Vind ik leuk
Blueman +1102
zondag 10 februari 2019 om 00:34
Ieder nadeel heb z'n voordeel: niemand wil de Ajax-spelers nog hebben, dus ze blijven hier gewoon voetballen.
Vind ik leuk
Linders +37
zondag 10 februari 2019 om 00:37
Sjooooo de spanning is nu weer weg in de eredivisie dankzij Ajax
Dus Ajax geen kampioen/geen cl meer na real en geen KNVB beker! dus weer met lege handen .
Vind ik leuk
Realist1892 +1600
zondag 10 februari 2019 om 00:45
Wat al vast stond toen de Competitie van Start ging.
Dus zo hard moet de klap voor elk die Ajax Fan hart warm toedraagd niet aankomen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14390
zondag 10 februari 2019 om 04:11
Toen Keizer ontslagen werd en ten Hag aangenomen, wist ik genoeg,
je hebt gelijk dus.
Vind ik leuk
JWK +842
zondag 10 februari 2019 om 00:49
Yep psjevee weer op de slofjes kampioen!
Vind ik leuk
Tommieman +7766
zondag 10 februari 2019 om 01:59
Nouja de beker zou nog wel kunnen . Maar de titelrace is klaar nu ja . Gefeliciteerd psv.
Vind ik leuk
Realist1892 +1600
zondag 10 februari 2019 om 00:42
Ach Real is geen Heracles.
Dus Schone hou moed😆
Vind ik leuk
Mo +13219
zondag 10 februari 2019 om 00:47
3 maanden terug had ik nog de volste vertrouwen in woensdag, denk nu dat het schade beperken gaat worden zodat je niet voor lul komt te staan.
Vind ik leuk
Mozes24 +1162
zondag 10 februari 2019 om 00:52
Is toch best sneu....zo'n patserige club en al jaren 2e. Je kunt de conclusie trekken dat er wanbeleid heerst en ook dat ze na al die tijd zonder prijs bescheidenheid moeten tonen! Ik bedoel dan natuurlijk de clubleiding, spelers, fans en......sjakie😁
Vind ik leuk
Sambal +71
zondag 10 februari 2019 om 08:49
" nieuw geld" is zelden op bescheidenheid te betrappen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:52
Ik hoop op een afstraffing dan gaan de ogen misschien open bij Ajax. Spelers lijken itt PSV niet met spelvreugde te spelen. Bij PSV wordt er gezorgd voor een goede sfeer en dat uit zich in titels.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 01:36
Utreg 3-0
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:00
Lasse !!!
ze horen jou te verkopen...je hebt letterlijk niks te brengen voor ajax...
Vind ik leuk
san the man +1104
zondag 10 februari 2019 om 03:20
Laat schone gewoon zijn gezicht houden, hij praat meer onzin dan alle ajacieden hier. En dat is knap.
Vind ik leuk
Ray01 +166
zondag 10 februari 2019 om 03:58
PSV moet morgen winnen omdat het op papier een lastiger programma heeft dan Ajax.. Dus spannend kan het nog zeker worden..
Vind ik leuk
ajaksiet +1308
zondag 10 februari 2019 om 07:05
Lastiger programma??? Als Mijn team zo blijft spelen is alles lastig. Kan iemand mij uitleggen waarom Nerez niet speelt, zelfs niet invalt? Labyad, die gewoon loopt te lachen na de nederlaag tegen Feyenoord wel..
Vind ik leuk
Degier +2037
zondag 10 februari 2019 om 07:41
Ik zou me als Ajax supporter vast zorgen gaan maken als je ziet wie er weggaan en wie er blijven na dit seizoen.
Vind ik leuk
ajaksiet +1308
zondag 10 februari 2019 om 08:13
Nou, ik net niet. Laten gaan en spelers halen die wel inzet tonen als er meer gevraagd wordt dan een tikkie breed. Ik heb het nu niet over de Ligt/de Jong, maar al die andere.
Vind ik leuk
Degier +2037
zondag 10 februari 2019 om 08:18
De Ligt, de Jong, Ziyech, Neres, Onana, Tagliafico zijn de kandidaten voor een transfer. De Blinds en Schones blijven, want die wil niemand.
Vind ik leuk
ajaksiet +1308
zondag 10 februari 2019 om 08:22
Zyech wil niemand hebben joh, dat kan je je toch wel voorstellen hoop ik. Wat een ego is dat zeg.
Vind ik leuk
Degier +2037
zondag 10 februari 2019 om 08:34
Ziyech willen zat clubs hebben (ondanks zijn ego). Anders had Ronaldo ook niet meer gevoetbald, als het om ego ging.
Vind ik leuk
ajaksiet +1308
zondag 10 februari 2019 om 14:40
Als je Ziyech met Ronaldo gaat vergelijken, dan houdt het op voor mij..
Vind ik leuk
Degier +2037
zondag 10 februari 2019 om 19:26
Qua ego. Uiteraard niet qua voetbalcapaciteiten.
Vind ik leuk
ajaksiet +1308
maandag 11 februari 2019 om 08:00
Klopt, maar als je zo kan voetballen, dan neem ik zijn ego voor lief.
Vind ik leuk
Ray01 +166
zondag 10 februari 2019 om 15:55
Klopt wat Degier aangeeft.. hij heeft het trouwens over een ego-vergelijking en niet over voetbaltalent-vergelijking.. Ziyech mogelijk wel de nr 1 van Ajax en de top 5 van de Eredivisie kun je niet vergelijken met de 5voudige wereldvoetballer van het jaar..
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:00]
Vind ik leuk
Degier +2037
zondag 10 februari 2019 om 19:31
Klopt. Ik ben wel een fan van Ronaldo overigens. Aan die gozer zijn werkethos mogen alle eredivisie jochies een voorbeeld nemen.
Vind ik leuk
RR12 +802
zondag 10 februari 2019 om 06:26
Ach Lasse, als je alles wint word je kamioen toch?
Vind ik leuk
ajaksiet +1308
zondag 10 februari 2019 om 07:01
1-0?? 0-10 denk ik😢
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 07:31
Hebben ze bij Ajax wel eens gehoord van. Volgevreten vedetten?
Vind ik leuk
Nar +1161
zondag 10 februari 2019 om 07:54
Ach, Schone is sprakeloos....nou weten we dat ook weer.... Ik zeg inpassen van jeugd met het oog op volgend jaar. Dit jaar is verloren....
Vind ik leuk
keesje s +1526
zondag 10 februari 2019 om 08:14
Nee eerder 0-10....
Vind ik leuk
peewee +303
zondag 10 februari 2019 om 08:48
Ajax top voor de winterstop .... flop na de winterstop ... het lijkt wel dat men het gezamenlijke doel heeft losgelaten. Absoluut geen concentratie en spelvreugde meer ... de enorme verschillen in de salarissen hebben een gat geslagen in de aspiraties van de spelers. Het kan best zo zijn dat een mindere periode de overhand neemt, maar het bijltje er helemaal bij neergooien ... dat kun je je supporters niet aandoen, er zijn fans die hun hele levensvreugde uit deze club halen en die nu door de ploeg volledig in de steek worden gelaten. Als het even niet lukt kun je er toch minimaal inzet en vechtlust tegenover zetten!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5990
zondag 10 februari 2019 om 08:51
Al die open deuren van Schone gaan toch wel irriteren...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:57
Ongelooflijk zwakke speler die Lasse!!
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1113
zondag 10 februari 2019 om 09:05
Ik hoor Lasse nog zeggen dat hij wel eens eerder dan PSV wilde spelen in het weekend. I.v.m druk zou dat een voordeel zijn. Hahahahahahahahhaaaa LAsse, wat praat je ongelooflijk veel poep continu en presteren hoh maar. Ik lach me kapot als Feyenoord ze ook nog even uit de beker rost. Zoiets van verdiende loon
Vind ik leuk
JoeyC +4368
zondag 10 februari 2019 om 09:23
10-0

Ow wacht... Ajax moet eerst thuis...

0-10 🤣
Vind ik leuk
renemar +836
zondag 10 februari 2019 om 09:39
Nee, dan wordt het 0-8. Wat een kluns met zon opmerking te komen. Totaal geen zelfreflectie.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:44
Denk dat Real as woensdag met zomaar 6 á 7 nul wint als ajax mazzel heeft. Het was afgelopen zondag echt een wanvertoning wow wat superslecht zeg!! Zie Feyenoord ze nog inhalen! Mss hebben de jongentjes te hoge dunk van zichzelf!! Je zal maar een seizoenskaart hebben.....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:44
Kan Schöne eens een keer z'n mond houden ?
Vind ik leuk
JoeyC +4368
zondag 10 februari 2019 om 09:49
Wel lekker dat Ajax eerder mocht spelen dan PSV. Of niet Schöne? 🤣
Vind ik leuk
Ari as +445
zondag 10 februari 2019 om 10:21
Wat zei Lassie pas ook alweer? Winnen van PSV en we zijn kampioen.
Hahahahahahahaha
Vind ik leuk
CLX +9
zondag 10 februari 2019 om 18:52
HALA MADRID¡
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:50
Kunnen ze bij Ajax alle spelers niet een spreekverbod geven? Hoeveel onzinnige reacties moeten we nog horen van de spelers. Die verslaggevers leggen woorden in de mond die vervolgens breed uitgemeten ineens een heel andere wending krijgen.
Ik erger me dood aan vooral elke week opmerkingen van Lasse.... ga eerst eens voetballen man!!

Allemaal spreekverbod behalve de aanvoerder.... die mag alleen direct na de wedstrijd commentaar geven 'omdat het zo hoort'.

Spreek met je voeten aub!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws