Advocaat door het slijk gehaald: 'Als je een grote trainer bent doe je dit niet'

Advocaat door het slijk gehaald: 'Als je een grote trainer bent doe je dit niet'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 23:44ma 11-02-2019 om 23:44

Johan Derksen vindt dat Dick Advocaat te veel met zichzelf bezig is bij FC Utrecht. De ervaren trainer van de Domstedelingen moet volgens de analist van Veronica Inside meer in het belang van zijn club denken en minder vaak zijn eigen eer nastreven.

Advocaat kwam na de spectaculaire wedstrijd tussen FC Utrecht en PSV (2-2) met het stoom uit de oren de Utrechtse catacomben ingelopen. "Angsthaas, die Limburger", smaalde de trainer van Utrecht op beelden van Veronica Inside. "Je moet altijd maar beleefd blijven, maar wat een angsthaas. Ongelofelijk, verschrikkelijk zeg."

In de uitzending van het voetbalpraatprogramma reageert Derksen op de beelden. "Ik vind dat hij zichzelf belachelijk maakt", steekt 'De Snor' van wal. "Als een grote trainer moet je immuun zijn voor vreugde en verdriet en je altijd beheersen. Je moet je niet verlagen en dit soort dingen gaan roepen, dat doen grote trainers niet."

"Dick moet eens ophouden met bij een club werken voor Dick", vervolgt Derksen. "Hij is alleen maar voor zichzelf bezig. Zet hij die rare Kramer erin in plaats van het grootste talent van Utrecht, die Venema. Daar heeft Utrecht later wat aan, maar daar heeft Dick schijt aan. Dan is hij al weg, dus na hem de zondvloed. Dick wil bij Utrecht alleen de eigen eer opstrijken."

Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

Poll

Erger jij je aan Dick Advocaat?

(1597 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 23:46
Weltrusten
Vind ik leuk
Benniewies +4529
dinsdag 12 februari 2019 om 00:12
Mooie dromen jonge, gezond weer op
Vind ik leuk
Tommieman +2314
maandag 11 februari 2019 om 23:46
Soms heeft ie een punt . In dit geval dus .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:55
ik moet toe geven me ook aardig erger aan johan zelf sltijd maar dat azijn gezijk van deze zijk snor bah vies ventje hang je snottertje maar een x ein je vrouw miss dat je dan wat opknapt zou hij familie zijn van luuk en dusan die jankert ik kan wel genieten van onze geip lache gast lijkt me dat
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:56]
Vind ik leuk
John M. +5071
maandag 11 februari 2019 om 23:59
Ik moet eerlijk zeggen ik snap niet wat je bedoelt.
Vind ik leuk
jamesquinn +3861
dinsdag 12 februari 2019 om 00:11
Het leuke is dat ie zijn comment ook nog aangepast heeft ook.. "Mmm, dit is een onbegrijpelijke lap tekst. Laat ik het wat verbeteren zodat anderen het kunnen begrijpen. Zo! Veel beter op deze manier!"
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 02:20
dan moet je je school geld gaan ophalen
Vind ik leuk
jamesquinn +3861
dinsdag 12 februari 2019 om 08:09
Was op jouw school toevallig de interpunctiejuf met permanent verlof?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:17
nee die had twee banen zat ook bij jou op school en gaf jou les in opvoeding voor gevorderde mongooltjes
Vind ik leuk
jamesquinn +3861
dinsdag 12 februari 2019 om 17:30
Oooooh buuuurn. Wat een diss! Ik weet niet of ik hier ooit nog van herstel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:38
ik hoop van wel ben niet zo haat dragend als jou
Vind ik leuk
jamesquinn +3861
dinsdag 12 februari 2019 om 23:29
Waar haal je het vandaan dat ik haatdragend ben? Ik ben niet degene die de ander een “gevorderd mongooltje” noem...
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 05:38
nee jij was de gene die zei dat mijn interpunctie juf afwezig was tijdens mijn school tijd en dat ik mijn verhaal waar ik het over zeiksnor derksen heb van laag niveau is
Vind ik leuk
John M. +5071
dinsdag 12 februari 2019 om 18:18
Wat jij daar opgeschreven hebt kan je op geen school leren, daar komt zelfs de leraar er niet op wat het betekent. Het is in ieder geval geen Nederlands.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:22
waar heb jij t over?
Vind ik leuk
John M. +5071
dinsdag 12 februari 2019 om 18:35
Over jouw eerste tekst die niemand begrijpt. Dus hoef ik mijn schoolgeld niet op te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:49
mij excuus voor de typ fouten maar filter die en dan snap je toch wel wat ik bedoel laat je niet in met die trollen was niet denigrerend na jou toe en als je de typ fouten niet kunt filteren,in het kort word ik moe van derksen altijd dat gejank dus moet hij een x sex hebben miss dat hij het dat positiever inziet en met vd geip kan ik wel lachen dat is de vertaling van mijn brabantse text
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:26
ik moet eerlijk toegeven dat ik niet snap wat een jood op een voetbal forum doet de spelers kunnen niks de suporters snappen niks
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:16
Nederlants was jou goeiste fak zeker?
Vind ik leuk
Benniewies +4529
dinsdag 12 februari 2019 om 00:19
Toen was hij in sliep gevallen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:20
nee dat was sport toevallig kun je van jou niet zeggen varke achter je beeldscherm "hoe weet ik dat"🤣😂🤣
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:21
toevallig was ik ook erg goed in psygologie 😎
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:48
Heb je gezopen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 02:25
nee nee is niet geschreven voor uitkeringtrekkers met een iq van 30 vandaar jullie onbegrip ligt niet aan jullie denk meer aan de opvoeding
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:56
Op zich had Dick t goed voor elkaar met de strijdwijze tegen PSV.Vond Utrecht echt goed spelen. Maar dan breng je toch rond de 70e minuut Venema voor Kramer? Kerk en Venema voor de counters dan had je m misschien nog kunnen winnen ook.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:57]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:49
Hij had het juist niet goed voor elkaar, ze gingen steeds verder achteruit en had nog 2x moeten wisselen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 01:19
Dat zeg ik toch tot de 70e minuut. Daarna had hij Kramer moeten wisselen die was op. Had je Venema gebracht dan had je die de diepte in kunnen sturen samen met Kerk. Er lag ruimte zat achter de linies bij PSV.
Vind ik leuk
Nr14always +1440
maandag 11 februari 2019 om 23:56
Dat waren toch maatjes?, 😂😂😂 Die ouwe moet ook zijn tabletten nemen.
Vind ik leuk
Einstein71 +501
dinsdag 12 februari 2019 om 00:10
Wat een dubbele moraal bij Derksen. Hij is toch op zoek naar "personalities"? Heeft lak aan de mensen die de communicatie-training volgen en niks zeggen. Nu is Dick zichzelf en af te toe onredelijk, maar wel bevlogen.... en dan is het ook weer niet goed voor die zeik snor.

Dick moet eens ophouden met het werken bij een club voor Dick. Johan zou eens moeten stoppen met werken bij Talpa voor Johan! (en dan lachen om het winstbejag van Dick... yeah right!). Hoe lang geven we deze oer-conservatief en volksmenner nog een podium? Enige wat die man interesseert is de BV Johan.

Onder het mom van satire allerlei persoonlijke frustraties tentoon spreiden en dan de quasi onschuld spelen... bah.. misselijk mannetje.
Vind ik leuk
mazu +3505
dinsdag 12 februari 2019 om 07:24
Pfff Johan is in ieder geval echt en onafhankelijk. Verder niet te serieus nemen, maar hij zorgt in ieder geval nog eens voor een lach op mijn gezicht. Bij Tom Egbers, Humberto Tan of de verschrikkelijke Arno Vermeulen val ik na een halve minuut al in slaap.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:46
Derksen slaat de spijker op zijn kop
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:50
Tis niet te hopen dat Advocaat ooit nog trainer wordt van Feyenoord, engnek is het.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 01:01
Dat weten we ook weer.

En Derksen haalt iedereen door het slijk. Vind het heel belangrijk wat hij zegt en is een grote stoere jongen.

Zo ... dat weten we ook weer.

Lekker belangrijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 01:03]
Vind ik leuk
Caniggia +1152
dinsdag 12 februari 2019 om 05:59
Daar erger ik me dus al jaren aan dat Dicky alleen voor zichzelf en zijn eigen eer ergens zit.Aan de club waar hij voor werkt denkt hij niet want hij is de grote man.En inderdaad altijd overal op happen en commentaar geven.Maar owee als iemand commentaar op hem levert.Dan komt het stoom hem uit de oren want je moet niet aan Dicky komen.Die is zo goed.
Hij is gewoon een kind die altijd gelijk gekregen heeft en nu altijd zijn gelijk en zin wil doordrijven.Daarmee zet hij niet alleen zichzelf voor schut maar ook de club waar hij voor werkt.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3336
dinsdag 12 februari 2019 om 06:31
Vind het ook meer sieren als je niet zo loopt te klagen
Vind ik leuk
Enkidoe +311
dinsdag 12 februari 2019 om 07:14
Racistische opmerkingen richting Limburgers door Advocaat hoort niet. Helaas hoor je nu niemand hierover.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:01
Bijzonder naar mannetje, die Derksen.
Vind ik leuk
ritje +542
dinsdag 12 februari 2019 om 08:11
hallo Advokaat grote trainer? ja dat hebben we in het verleden gezien in Portugal toen haalde hij onze topspeler uit het veld! En tegen Psv zette hij die nietsnut kramer er in inplaats van wat de wedstrijd juist nodig had, de talentvolle en snelle VENEMA . Of had dickie op dat moment een Psv brilletje op? mvg ritje
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:14
En terecht. Dicky lijkt inmiddels meer op een oud wijf dan een succesvolle voetbalcoach. Zijn verval is al bij zijn laatste periode bij PSV begonnen. De Raad van Commissarissen was hem liever kwijt dan rijk omdat hij er geen flikker meer aan deed en iedere dag vroeger naar huis ging om maar niet in de file te moeten staan. Oude man is het
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:20
kijk Johan vind ik een oké mannetje maar hij is wel een hypocriet eerste klas dat zeker en die geil echt van de aandacht hij weet dat hij aandacht gaat krijgen met zo een opmerking dus .
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:27
Hier ben ik het met hem eens, maar vaak ook niet want ik vind Derksen ook maar een opgeblazen rookwolk!
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
dinsdag 12 februari 2019 om 09:22
Kan iemand mij uitleggen waarom hij (bij VI) altijd tot een grote trainer wordt gebombardeerd ? Op het steenrijke Zenit na heeft hij toch vrij weinig bereikt. Aad de mos heeft met mindere middelen meer bereikt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
Smithsonian +41534
dinsdag 12 februari 2019 om 09:56
Derksen is een oetlul.

Advocata is een kleine grote trainer, die wel moet stoppen van de zomer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13307
dinsdag 12 februari 2019 om 10:41
Ik zie andere Trainers, vooral in de PL, ook alleen maar gekke dingen doen, is Dick een kleuter bij vergeleken.....
Vind ik leuk
Wil.DR +1