PSV wendt nederlaag in Heerenveen af in minuut 95, maar laat weer punten liggen

PSV wendt nederlaag in Heerenveen af in minuut 95, maar laat weer punten liggen

Gepubliceerd: zaterdag 16 februari 2019 om 21:39za 16-02-2019 om 21:39

PSV is voor de tweede week op rij teruggekomen van een 2-0 achterstand, maar heeft weer kostbare punten laten liggen in de strijd om de landstitel. Na FC Emmen en FC Utrecht wist ook sc Heerenveen punten af te snoepen van de regerend landskampioen, die zondag moet afwachten of Ajax het verschil terug kan brengen naar vier punten.

De Eindhovenaren hadden sinds het seizoen 2011/2012 niet meer gewonnen in het Abe Lenstra Stadion en liep zaterdagavond al snel achter de feiten aan. Na drie minuten spelen hobbelde een voorzet van Mitchell van Bergen via Nick Viergever in de verre hoek: 1-0. Halverwege de eerste helft was het weer raak: Michel Vlap zette een individuele actie in en schoof de bal voorbij Zoet.

De 2-0 stand stond tot aan de rust op de borden, hoewel PSV enkele levensgrote kansen kreeg. Steven Bergwijn had het vizier echter niet op scherp: de buitenspeler had direct na de 1-0 kunnen scoren, maar raakte de bal half. Later schoot hij hoog over en trof hij de paal. Ook Gastón Pereiro had pech met het aluminium: de Uruguayaan schoot een vrije trap tegen de lat.

PSV moest na rust in de achtervolging, met Cody Gakpo als vervanger van Hirving Lozano, en leek al snel terug in de wedstrijd te komen via Denzel Dumfries. De knappe goal van de rechtsback werd echter afgekeurd wegens buitenspel. Na een uur viel de aansluitingstreffer alsnog, nadat Pereiro doelman Warner Hahn verraste met een vrije trap.

De thuisploeg moest steeds verder terug en de 2-2 leek in de lucht te hangen, maar de bal viel maar niet goed voor PSV. Een schitterende counter van Heerenveen leek zelfs de beslissing in te leiden, maar Dennnis Johnsen schoot tegen de lat na een fraaie dieptepass van Kik Pierie. De misser van de Noor was er een met grote gevolgen: Donyell Malen dook in minuut 95 (!) op in het strafschopgebied en redde een punt voor de Eindhovenaren.

Ajax bij een zege op NAC Breda op vier punten van PSV komen. De Eindhovenaren moeten zich bovendien klaarmaken voor de kraker tegen Feyenoord op zondag 24 februari.

Poll

Gaat PSV de titelrace volhouden?

(4325 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
''Mark van Bommel vindt niet dat PSV de laatste weken voetballend gezien minder presteert dan de eerste seizoenshelft. ,,Voor mijn gevoel spelen we beter dan voor de winterstop. We voetballen goed en zijn zeker niet ingekakt'', zei de trainer van de koploper, vooruitkijkend op de uitwedstrijd van morgen tegen sc Heerenveen.'' - Algemeen Dagblad

Ben benieuwd wat hij nu verzint, onze Mark.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
Puntverlies PSV, daar moet op gedronken worden en goed ook. Alle voetballiefhebbers gefeliciteerd en nu maar hopen dat PSV deze vorm de komende maanden kan vasthouden. Triest van het late doelpunt, arbitrage bedankt weer voor de 5 minuten (hoe partijdig kun je zijn deze competitie).
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:42]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:42
Als we zo doorgaan met 2-0 op achterstand komen in de eerste helft dan hoef je niet bang te zijn. Vijf minuten was overigens gerechtvaardigd, met al dat tijdrekken van SC.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Hahaha wat lul jij nou?
Vind ik leuk
ajaksiet +1243
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Volgens mij ging de Jong elke keer liggen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:45
Haha mooi word neer gebeukt krijgt vrije trap tegen, en bommeltje geel
Vind ik leuk
Spiegel +11078
zaterdag 16 februari 2019 om 21:47
Ja dat gaat toch nergens over? Ik snap dat de Jong af en toe overkomt als een zeikerd, maar iedereen zag toch in dat geval dat het gewoon andersom was, in ieder geval geen vrije trap tegen...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:50
Klopt ging nergens over, af en toe gaat hij wel neer als een stervende zwaan als er niks aan de hand was maar dit was gewoon lachwekkend die vrije trap.
Vind ik leuk
JCJWZ +14812
zaterdag 16 februari 2019 om 21:57
Bij de Jong weet je 99% van de keren loopt hij te janken om niks en krijgt vaak nog iets mee ook.
Vind ik leuk
Spiegel +11078
zaterdag 16 februari 2019 om 22:00
Daar gaat het nu toch niet om?

Beging hij hier een overtreding? Nee. Moet hij dan een vrije trap tegen krijgen? Nee.

Wat hij de 1000x daarvoor doet is daarin toch helemaal niet relevantz
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 22:45
Ja maar je wordt wel steeds minder geloofwaardig bij de scheidsrechters, met dat gerold en geschreeuw.
Het wordt dan wel een dingetje. Net als dat gezeik van Van Bommel, daar zijn ze ook klaar mee. En terecht
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 23:26
Koekjes trommel lijkt op die mexicano en jankbal Lucky luck, alleen niet iedereen trapt meer in de dates van koekjes trommel met de scheids grens 3e man 4e man var enzovoort.
9 van 10x zoekt ie ze versieringen bij de 4e man hahaha, ik heb genoten van bergzwijn die schoot zo hard over van zo dicht bij die verdiend een sticker van de ah en die mexicano moet 40 miljoen wezen eerder gratis af te halen hahaha, ze hebben ajax gezien tegen real nu zijn ze bang geniaal elke week grote mond daar en ze vallen nu al 2x op hun plaat...
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:15
Die Mexicano mag naar zijn vriendjes bij Betis spelen om de 10 plaats in de La Liga.
Vind ik leuk
Tismewat +324
zondag 17 februari 2019 om 12:03
Neem anders ff een ritalin.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:36
Ga jij maar terug naar school ritalin is voor ADHD mensen en dat heb ik niet... En niet alles werkt met pillen of drugs zooi je kan je drukheid Enzo ook eruit halen met zelf voetballen of game dus ga naar school en leer wat bij.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:14
Je ziet het niet vaak dat een coach een gele kaart krijgt. gentleman die Mark toch hè ?
Vind ik leuk
Spiegel +11078
zondag 17 februari 2019 om 08:15
Is marchanderen.

Een scheids moet fluiten omdat hij een overtreding ziet. Niet omdat een speler de schijn tegen heeft.

Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zaterdag 16 februari 2019 om 23:38
Morgen krijgen we de grootste jankers de Jong,Ziyechen ,en van Beek het grootste ei allemaal janken en piepen tegen de scheids.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:18
Ach lul niet zo gefrustreerd eigenwijs Kees, je cluppie is afgezeikt door een stel middelmatige voetballers, behalve die Johnsen wat was die goed vind je niet ? Door Ajax groot gemaakt. Nu ophouden met tegen spreken Kees, je lijkt wel een valse nicht.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:25
Ik ben niet zoals jij een meeloper ik zeg waar het op staat. En als je een samenvatting bekijkt is er altijd wel iemand die zegt dat er een Ajaxcied goed was.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:30
Hi Kees, het doet weer pijn hè.
Heb medelijden met je.
Slaap goed uit kerel, heb je echt nodig.


Kees, doet pijn hè ?
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 07:36
Wat een taalgebruik. Hopelijk presteer je in de baas zijn tijd meer dan wat je hier naar buiten gooit. Lucht het op?
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 11:23
Het taalgebruik heb ik overgenomen van je PSV-vriendjes. Ik pas altijd aan aan mijn omgeving.
Ik ben financieel onafhankelijk, jij niet jij moet nog lang buffelen om je hypotheekje af te lossen.
Schijtbak (Wat een taalgebruik !!!) het deed wel erg pijn he gisteravond ? Nu nog last van ?
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:35
Hè goochemerd, wat weet jij van de financiële positie van een ander? Al heb je €100m, maakt dat je een beter mens en moet je daarom op die manier communiceren? Geloof me, ik begeef me op een plek in Europa waar de rijken der aarde in de zomer aanwezig zijn, heb mensen in mijn netwerk wiens tuin jij nog niet mag harken bij wijze van en het grappige is dat deze mensen gekenrmerkt worden door beduidend meer civilisatie dan jij. Klasse word je mee geboren. Dat is niet te koop. Intelligentie kenmerkt zich niet door een dergelijk taalgebruik
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 15:37]
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 16:38
Iemand die zichzelf Schijtbak en dan nog 2.0 noemt, wil een ander de les lezen.
Schei toch uit met je bluf, je bevindt je denk ik in een volkswijk van Edhv, niks mis mee maar ga niet bluffen en/of je bent een belasting ontwijker en dan zeg ik het nog netjes tuinmannetje.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:23
Het gaat om normale communicatie. Je taalgebruik verraadt veel, zo niet alles over jezelf.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 18:22
Hey Moraalridder van de kouwe grond, hieronder een kopie van mails die krijg:
@Lekker smegmalikker ??@

Als jij een kerel bent en de moraal hoog in je vaandel hebt staan dan moet jij deze persoon Fritz on Tour en notabene de andere een vrouw geheten Joe Benchema op aanspreken. Over taalgebruik gesproken.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 18:25
Dit is van die vrouw notabene:

Joe benchema:
@zondag 17 februari 2019 om 05:20Vind je dat nu echt lekker, dat smegma? Ouwe viespeuk! :)@

Zo word ik benaderd, volgens is het een en dezlfde persoon en ze zijn niet goed bij hun hoofd.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:30
Ik zal erin duiken maar vind jouw taalgebruik beneden alle pijl. En met miljoenen gooien krijg je mij niet warm of koud mee
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 18:36
Maar wat wil jij bereiken door mij alleen op aan te spreken. Of jij bent nieuw op VP of je bent schijnheilig. Je moet maar voor je eigen indruk eens doorbladeren. Ik heb wel een eens mails gehad dat ik een NAZI ben, dat ik vergast moest worden, dat ik mijn moeder moest beffen en nog veel meer ellende. Het irriteert mij dat jij mij op mijn, binnen de kaders, taalgebruik op aanspreekt, maar verder trek ik me daar niet veel van aan hoor. Ik pas me altijd aan de stijl van degene die mij benadert. Maar heb jij niks anders te doen dan te filosoferen hoe goed het moet ?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 18:43]
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 22:59
O ja, by the way, ik vind je een gemaakte kakkerd en met miljoenen gooi ik niet hoe kom jij er bij en over het oordelen van de financiële positie van een ander betreffende moet je naar jezelf kijken, zie het volgende wat je schreef:
@ Hopelijk presteer je in de baas zijn tijd meer dan wat je hier naar buiten gooit@
Jij mag wel een oordeel over een ander persoon geven ?
Ik weet al hoe jij in elkaar zit, namelijk zeer gecompliceerd. Het gaat je goed en succes met die rijke toeristen in de zomer.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 23:02]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 07:55
Iemand die schrijft: 'Ik ben financieel onafhankelijk, jij niet jij moet nog lang buffelen om je hypotheekje af te lossen' geeft naar mijn bescheiden mening aan over enkele miljoenen te beschikken anders ben je financieel niet onafhankelijk. I REST MY CASE. Dit niveau is niet aan mij besteed.
Vind ik leuk
AFP +2890
maandag 18 februari 2019 om 09:47
Dat dacht ik ook het is wederzijds. Ik was al van plan te stoppen met deze zinloze discussie die door jou in gang gezet werd door mij aan te spreken op mijn woordgebruik. Ik ontdekte halverwege de mailwisselingen te maken te hebben met een in zichzelf gekeerde en licht depressieve persoon al dan niet gefrustreerd, te maken te hebben.
Desalniettemin, het gaat je goed.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 09:52
Hahahahahahaha dokter Rossi.
Vind ik leuk
AFP +2890
maandag 18 februari 2019 om 09:57
Wie is dit dokter Rossie ? Ik ken alleen dokter Bernard.
Vind ik leuk
AFP +2890
maandag 18 februari 2019 om 10:00
Oh ja mijn reactie m.b.t. mijn financiële onafhankelijk was n.a.v. je volgende opmerking en daar begon onze discussie mee Goochemerd:

@presteer je in de baas zijn tijd meer dan wat je hier naar buiten gooit@

Ha ha ha aldus discussie gesloten ik heb wat anders te doen dan met personen als jij me bezig te gaan houden, ik ga weer terug naar mijn "niveau". Punt.
Vind ik leuk
Leodinho +512
zondag 17 februari 2019 om 09:50
Hahah Heracles is veel slechter. Bovendien speelden deze middelmatige spelers met 4-4 in arena, kneus. Tenslotte staat PSV 7 punten los van die zogenaamde beste club van Nederland.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 10:36
Wat deed het pijn gisteravond he kneus ?
Weer 2 punten er af.
Vind ik leuk
Leodinho +512
zondag 17 februari 2019 om 18:29
Nee hoor kneusje deed zeker geen pijn. Aan het eind van de rit weten we beide wie er bovenaan staat.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 18:39
Nou kneusje dat kan je wel zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat jij baalde van zo veel slap voetbal van PSV. Nu nog maar 4 punten, de vorige kans liet Ajax het tg, Hveen lopen. Van de 4 punten gaan 3 op 31.3 af en komend weekend misschien ook weer 3 punten af en dan de overige uitduels van PSV.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
Leodinho +512
zondag 17 februari 2019 om 19:00
Huilie huilie allemaal. Ajax fans roepen altijd tot en met mei dat ze kampioen worden en uiteindelijk laten ze het afweten. Blijft triest.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 00:21
De rest van NL ziet het andersom.

Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:26
Door een ajaxbrilleke.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 00:31
We dienen het eerlijk en objectief te bekijken, Kees.

Jij hebt recht op mijn eigen mening: Jij bent voor een kutclub. Psv.

En zonder alle respect. Wat een kutclub is dat.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:36
Een club is nog erger en dat is Ajax.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 07:37
@Moderator: kan deze voetbalfan aub op zijn taalgebruik gewezen worden of zijn alle remmen los op VP?
Vind ik leuk
Leodinho +512
zondag 17 februari 2019 om 09:52
Die kutclub die jarenlang domineert in Nederland. Al 3x kampioen in de afgelopen 4 jaar. Ga nu maar weer lekker huilen bij mama op bed.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 22:51
Of door een PSV-brilletje van Specsaver.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
zondag 17 februari 2019 om 05:19
Ik vind dit niet eerlijk richting Tadic.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 07:34
Slaat echt helemaal nergens op wat je zegt.
Vind ik leuk
Ehv-er +1484
zondag 17 februari 2019 om 09:01
Kneus! Probeer ff realistisch te blijven
Vind ik leuk
Wilveld +125
zondag 17 februari 2019 om 10:21
kijk eens naar die zeurende en huilende Servier
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Joh ga jij eens in bed liggen, dan hebben we tenminste naar verhouding meer mensen met inhoud op dit forum.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:52
Was bijna leuk
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
Net zoals de uitslag maar ja wat wil je met een doelman die niet weet wat een redding is...
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Precies Dimitri. Ik denk dat Psv op zich niet eens heel veel slechter is dan voor de winterstop, maar die Zoet houdt geen bal meer tegen. Lees dit maar. Heel bizar.

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/346109/bizar-in-2019-is-bijna-elke-doelpoging-tegen-psv-een-goal/
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:10
Zoet? Dat was toch de keeper die volgens heel eindhoven 10x beter was dan cillessen? En nu is het plots nieta meer??
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 16 februari 2019 om 23:08
Beetje triest om basisspelers te vergelijken met iemand die op de bank geld zit te tellen.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:27
En maar proberen onder de discussie uit te komen met deze stompzinnige opmerking. Zoet was slecht vanavond, Zoet was slecht tg. Tottenham uit. Zoet was slechtg. Inter. Zoet was slecht tg. Emmen, Zoet was slecht tg. Feyenoord, Zoet was slecht tg. Utrecht.

Zoet is wel sympathiek, maar niet in Oranje Ronald a.u.b.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:24
Zoet is vanavond zelfs minder dan die scholier van Emmen. Alsjeblieft geen Zoet en Luuk in Oranje.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1404
zondag 17 februari 2019 om 05:16
Peter van der Vlag is al 41, gozer.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:23
Je moet wel een neus hebben voor een goede doelman vind je niet Kneus ?
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zondag 17 februari 2019 om 00:29
Haha nou, in ieder geval een langere keeper als Lamprou 😁

Maar goeie woordgrap AFP. +1 voor jou 👍🏻
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:45
Ik zei het al Lamprou is transfervrij en ook Van Leer.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:23
Lamprou is transfer vrij, past heel goed bij PSV of Van Leer.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 03:11
wij hebben Unnerstahl maar die is dit seizoen uitgeleend aan VVV. Volgend seizoen niet meer uitlenen en bij PSV onder de lat. Ik vind hem beter dan Zoet.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 18:31
Ja ik vind Unnerstahl de Duitser goed, ik zou zeggen hadde wij Ajax hem maar als reserve. Maar Zoet heeft ook veel punten voor PSV verdiend hoor, voor de winterstop dan. Er is iets met de ploeg aan de hand. Ze hebben Gutti, Romero, Sadilek, Ikatharren, Gakpo waarom ook die niet laten spelen ?
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:22
Dit is het geluid van een zwaar gedesillusioneerde persoon die niet wil inzien dat zijn cluppie een matig ploegje is die in Europa duidelijk gemaakt werd te kort komt in kwaliteit. Wat was die Lozano verdomd goed zeg. Nee Bergwijn moet ik in bescherming nemen, maar hij past niet bij dit PSV, hij is te groot voor PSV, zal hem voor hem goed zijn snel te verkassen naar een echte top club.
Vind ik leuk
Niga +380
zondag 17 februari 2019 om 05:31
Ajax gefeliciteerd met het kampioenschap, PSV is helaas toch te zwak! Ik had het niet meer verwacht.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 07:34
Onzin. Was het een Anjatje geweest dan had je moord en brand geschreeuwd. Objectief blijven is voor Ajax fans onmogelijk?
Vind ik leuk
ajaksiet +1243
zondag 17 februari 2019 om 08:24
Zeker onmogelijk voor PSV-ers. Heereveen krijgt een open kans op 3-1. Dat was een terechte uitslag geweest.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 09:13
PSV zwijnt al weken, hoef ik niet omheen te draaien maar Luuk de Jong afschilderen op de manier zoals veel Ajax fans doen is totale onzin. Jullie hadden maar wat graag een dergelijke winnaar in jullie midden tussen de diva's
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Ben benieuwd als we het gaan uittellen waar we op uit komen, was het niet een idee van van Basten met zuivere speeltijd dat elke seconde erbij komt?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:45
Niet eens reageren op zo’n triest figuur. In t begin wou k t afschilderen als pech maar we zijn gewoon afgetroefd. Dit doet pijn, en ik hoop dat de dip tegen feyenoord afgelopen is. EN STOP NOU EENS MET DIE IHATTAREN HYPE. Malen heeft bewezen dat hij de vaste aanvallende wissel moet zijn, en wat is t nut van 5 aanvallers als de linies derachter niet goed genoeg zijn. Sadilek had erin gemoeten, niet gakpo....

K ben hier goed ziek van... maar laat ik eerst maar eens zien wat Ajax doet voordat ik de titel aan onze amsterdamse vriendjes toewijs... gadverdamme man...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:00]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
PSV had de 3 punten niet verdiend zo eerlijk moet je ook zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:47
Daar ben ik het mee eens. Bommel heeft tactisch gefaald. Maar 2-0 incasseren is gewoon een grote klap. Maar eigenlijk speelt Heerenveen pas ná die voorsprong goed. We hadden geen kans op 3 punten vandaag en die credits moet je gewoon geven.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:55]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Tweede helft was het PSV die kwam maar na de 2-1 kwam Heerenveen weer even, ik denk dat een punt wel terecht was. Je moet PSV ook na geven dat ze blijven knokken tot het einde
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
T zag er niet uit die slotfase. Maar t blijft wel bizar ja. Dat is dan ook de enige reden dat ik de wedstrijd van vandaag niet vervloek...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:17
Ieder ploeg die achte staat knokt tot het einde, dus op basis daarvan verdient psv het om gelijk te spelen? Wat een BS!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:56
Nee, PSV verdiende niet om te winnen op basis van de tweede helft ook niet om te verliezen dan blijft een gelijkspel over ze hebben de klasse om door te blijven drukken om het punt net voor de streep als nog te pakken dat is knap
Vind ik leuk
NikosMachlas +1443
zaterdag 16 februari 2019 om 23:58
Blij dat het mysterie van de 4-4 in Amsterdam ook is opgelost bij deze. Ik zei het destijds al, lach nou niet te hard jullie krijgen deze twee ploegen ook nog tegen.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:35
Het verschil is dat PSV vanavond hopeloos bijna wanhopig was weg gespeeld. Bij de 4-4 was Ajax was Ajax tot 2 keer toe op voorsprong gekomen, maar was te gemakzuchtig en te arrogant om het af te maken, maar je ziet Ajax is gewoon beter dan PSV. Klaar.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zondag 17 februari 2019 om 08:51
Ajax had nog een penalty tegen moeten hebben. Dan hadden ze 5 goals tegen die losers.
7 punten achter de nummer 1 van Nederland, de regerend landskampioen. Maar natuurlijk dat klote clubje uit a’dam is beter.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 10:40
Wat deed het pijn hè gisteravond ?
Vooral als je ziet hoe erg zwak de nr. 1 van nederland is.
Uit de CL, laatste in de poule en dan 2 tegentreffers van de nr. 15.
Kan je nagaan en dat wil Europees ?
Zonder bergwijn ?
Het deed zeer hè zo'n verlies ?
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zondag 17 februari 2019 om 13:30
En nog steeds niet in te halen. Wat een kneusje ben jij.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 16:43
Het doet het nu extra pijn he nu het definitief 4 punten en gelijke doelsaldo is ?
Erg hè. Ik wens je een leuke werkweek, als je werkt. Volgend weekend komt Feyenoord op bezoek, een getergde.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zondag 17 februari 2019 om 17:12
Feyenoord gaat vol voor de beker.
Beter voor psv dat er een “topclub” langs komt. Zijn ze misschien wat scherper en gemotiveerder.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 18:26
Ik wens je sterkte met je wishfull thinking.
Maar je hebt mazzel, Feyenoord heeft verloren tg. Groningen en ze zullen vechten als leeuwen in Edhv.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zondag 17 februari 2019 om 19:53
Dan heb jij weer pech want dan komt psv straks naar de arena en moet ook psv weer dus gaat je clubje eraan.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 22:50
Dat laatste gedeelte van je zin begrijp ik niet, maar wat maakt het uit.
Wij zien het wel. Ik denk dat AZ de titel gaat winnen.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 02:39
Eerst zelf morgen winnen want in de competitie is het waardeloos en 12.15 dus lekker vroeg voor jochies
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Maar wel kampioen waardig,respect voor dit psv.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:49
Kampioenwaardig? heb je de wedstrijd wel gezien?
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 16 februari 2019 om 21:58
Telkens in de laatste minuten scoren,dat bedoel ik ermee
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:59
Ja klopt opzich wel, maar je kunt het niet telkens op de laatste minuut laten aankomen
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 22:05
Ik ben geneigd om t Lucky Psv te noemen, maar als het zo vaak gebeurt dan kan het bijna geen geluk meer zijn, maar een kwaliteit. De vraag is alleen of het een kwaliteit is waa je als Psver trots op moet zijn. Ik zou het iig niet daar vanaf willen laten hangen.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:47
Alsof ze het bewust erop aan laten komen.
Natuurlijk wil iedere club het liefst het voor de rust al beslist hebben maar dat kan nou eenmaal niet.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:50
Ha ha een Kneusjekwaliteit ha ha ha ....een kwaliteit....hoe verzin je het ?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:22
@ficusje, als ze het telkens doen in de laatste minuten van de reguliere tijd ben ik het met je eens. Maar in blessuretijd is gewoon geluk, je kunt zoiets niet plannen of afdwingen simpweg omdat je de blessuretijd niet in de hand hebt. Als ze vandaag hadden besloten dat 4 min. Voldoende was, had je verloren. Dit is psv al een aantal keer gebeurd dit seizoen. Dat is gewoon mazzel, geeft niets kan psv zelf ook niets aan doen, maar geef het dan gewoon toe. Maar jullie dichten jezelf allerlei kwaliteiten toe waar je helemaal geen vat op hebt.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 22:41
Ben het er niet helemaal mee eens Peter. Tuurlijk is het ook geluk, maar imo niet meer geluk als dat een keeper een bal in zn eigen doel frommelt. Als Psv voor staat scoren ze ook vaak nog in de blessuretijd. Dat heeft gewoon te maken met doorgaan tot t laatste fluitsignaal, iets wat de meeste andere ploegen vooral tegen kleinere clubs missen imo. Overigens vind ik t als Ajacied ook deels wel frustrerend maar t is nou eenmaal zo.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:48
Dus wanneer je in de eerste minuut weet te scoren heb je ook geluk?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:56
Geluk betekent dat je iets krijgt waar je zelf geen invloed op hebt. In dit geval de hoeveelheid extra minuten. Als je in de 1e minuut scoort heeft dat er totaal niets mee te maken toch?! Ik ben ajacied, maar niet haatdragend naar andere ploegen. Psv doet het toch in de comp gewoon goed, maar geluk is geluk en dit keer was het 80% geluk, en 20% kwaliteit .maar je pakt er wel een punt mee, en dia kan best eens heel belangrijk worden.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 23:03
5 minuten blessuretijd was volgens mij nog aan de lage kant.
Weet jij wat geluk is? Die eerste goal van Heerenveen was gelukkig en pech/ klungelig voor psv.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:39
Doelpunt is doelpunt, Zoet was gewoon slecht, te slecht om in een zogenaamde kampioensploeg te keepen.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 02:43
Ajax misschien 1 1 maken in deze gekke competitie.?
Vind ik leuk
Mo +12854
zondag 17 februari 2019 om 01:53
Dat was gewoon dramatisch gekeept, meer niet.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:38
Nee omdat de eerste minuut reële speeltijd is en blessuretijd is subjectief, maar goed PSV is 2 punten kwijt, lekker.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:50
Sarcasme mag ik hopen? Dit was niet kampioen waardig. De coach haalt de enigste man die vanuit t niks kan scoren deruit. Tegen utrecht deed ie t ook. Waarom zou je t enige houvast deruit halen terwijl je ook Hendrix voor sadilek kan wisselen? En wat heeft mauro misdaan dat die ihattaren boven hem gekozen wordt en de corners mag nemen?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:00
Sorry dat ik het zeg maar ik blijf Hendrix een waardeloze voetballer vinden, hij valt me ook nooit op bij PSV, ik bedoel Swaab en Viergever etc. die zie je altijd hun werk doen maar Hendrix
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:05
Hendrix speelde niet slechter dan viergever deze pot. Echter was Hendrix wel degene die deraf had gemoeten, het liep niet en dat komt omdat er geen controle was en iemand die passes kon geven. Sadilek had moeten komen en had samen met pereiro de aanvoer naar voren moeten regelen. Ik weet verdorie dat we deze wedstrijd hadden kunnen winnen. T was tactisch falen wat mij betreft.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:07]
Vind ik leuk
markie +2754
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Als dit kampioenschap waardig is, is het wel heel triest
Vind ik leuk
ficusje +2899
zaterdag 16 februari 2019 om 21:59
Tja verlies zat erin ,maar vechten wel terug.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Beoordeel je op basis van een eindstand of een wedstrijd? Onze aanvoerder, die had instelling. In de 88e minuut verdedigde hij nog mee. Hij stond zelfs al bij de middenlijn voor de jacht om de 3de. Hij is misschien samen met pereiro en malen de enigen waar ik niet boos op ben vandaag. Zelfs angelino die altijd consistent is was niet goed genoeg. Die wanhoopspoging op t laatst... k weet niet eens meer wat je t kan noemen. Alles dervoor was slecht.
Vind ik leuk
markie +2754
zaterdag 16 februari 2019 om 22:26
Daar heb je gelijk in... Het is helaas voor mij geen toeval meer. Lijkt Feyenoord wel in hun kampioens jaar
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:45
Waarom niet dan?
61% balbezit.
Meeste scoren op de goal
2 keer de paal hun 1 x
De eerste goal van Heerenveen was zo lucky schot en pech voor viergever die hem nog half raakt en waardoor zoet hem net niet kan pakken.
Als je eerlijk bent weet jij ook dat psv de betere partij was.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:54
PSV de betere partij, heb jij de wedstrijd gekeken vriend?
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 23:00
Ik ben jou vriend niet en zal ik waarschijnlijk ook niet worden en ja in heb de hele wedstrijd gekeken, maar jij bent tegen psv en had gehoopt op een nederlaag en baalt er van dat psv nog gelijk gemaakt heeft.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:40
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1404
zondag 17 februari 2019 om 05:20
Vind je dat nu echt lekker, dat smegma? Ouwe viespeuk! :)
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 11:27
Ben je nog verdrietig van gisteravond tg. Hveen.
Wat hebben wij hier gelachen zeg, op de zaterdagavond met een lekker pilsje er bij zitten te kijken naar en naar adem happende Luuk. Hij lijkt op een zieke KOI-karper.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 00:45
We kunnen jou net zo goed negeren objectief blijven zit er bij jou al helemaal niet in maat maar goed!
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 02:23
Doet pijn he vriend.
Vind ik leuk
shovel +179
zaterdag 16 februari 2019 om 23:03
Hahaha wat een sukkel ben jij of was het sarcasme van jou Heerenveen verdiende de overwinning
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 23:04
Op basis waarvan?
Vind ik leuk
shovel +179
zaterdag 16 februari 2019 om 23:07
Ik was er bij
Vind ik leuk
shovel +179
zaterdag 16 februari 2019 om 23:10
Heereveen maakte het psv zo moelijk dat psv geen vuist kon mKen ze hebben kansen gehad maar Heerenveen ook xie t minuten extra heeft psv gekrsgen om nog eens te scoren en dat is helaas gebeurt de
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 23:14]
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 23:12
En nu in normale zinnen. Ik kan hier weinig uit halen.
Vind ik leuk
shovel +179
zaterdag 16 februari 2019 om 23:18
Sorry zit in de auto , probeer het nog eens, Heere veen heeft het psv zo moeilijk gemaakt dat psv niet echt een vuist kon maken psv had dotten van kansen maar Heerenveen ook die extra 5 minute waren natuurlijk absurd gezuen de wedstrijd had heerenveen de overwinning verdiend...... zo nu ga ik eerst ff lekker bieruh
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:52
Ik help Shovel ff:
PSV was slecht, erg slecht en had weer lucky met die blessuretijd zoals zo vaak, maar daarmee word je echt geen kampioen hoor.
Dat bedoelt Shovel.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zaterdag 16 februari 2019 om 23:42
Ik vond van wel Robin en dat had ook zo moeten zijn maar soms zit het mee en soms tegen.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 00:44
moeilijk hé objectief blijven
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zaterdag 16 februari 2019 om 23:44
Tuurlijk wel.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:53
Moeilijk hè objectief blijven ?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:49
Ik probeer er nog wat van te maken. Deze site kan best wel wat tenminste relatief normale reacties gebruiken.

Mohammed doet het prima hoor. Hij is wissel, hè? Dan moet je ook niet iets van topniveau verwachten. Voor een zestienjarige is hij al erg ver in zijn ontwikkeling. Ik vind het eerder raar dat hij er in gebracht wordt VLAK NADAT PEREIRO SCOORT. Waar is de logica in dat? Pereiro is de enige in zo'n situatie die nog wat kan forceren. Dat was tenminste toen Malen er net tussendoor glipte...

Sadilek is een fel ventje, maar brengt technisch niet veel, en als Heerenveen zichzelf gaat opsluiten, dan moet je iemand hebben die tenminste technisch genoeg is om er enigszins erdoorheen te kunnen voetballen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:52
Kijk, dat punt met pereiro. Dat is precies mijn probleem. Malen had voor Lozano gemoeten Sadilek voor Hendrix. Pereiro had moeten blijven staan. Wie haalt er nou de enige man die uit t niks kan scoren deruit op een moment als dat... tactisch groentje...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:54]
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zaterdag 16 februari 2019 om 22:01
Achteraf is altijd makkelijk praten, maar net wat je zegt, die 2-0 was gewoon een harde klap, vind Zoet ook niet meer op zijn best.
Laten we hopen dat het kwartje nu wel gevallen is.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 22:08
Ik doe het eig nooit, aangezien Ajax hier niks mee te maken heeft, maar ik noem een ten Hag. Het is leuk die trainers die net om de hoek komen kijken, maar op belangrijke en beslissende momenten laten ze het tactisch toch afweten. Een topclub zou een ervaren trainer moeten hebben, geen beginner die een “kind van de club” is. Zeg ik al jaren
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:14
Had liever van Marwijk zelf als Coach gehad met Bommel als assistent. Lijkt wel nu schoonpapa in arabie zn zakken aan t vullen is dat t niks wordt. Van Ten Hag ben ik nog steeds niet overtuigd. Is niet in staat om een klasse team consistent op zn best te laten spelen.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 22:38
Zo denk ik er precies ook over. Al moet ik zeggen dat ik denk dat mark wel wat meer invloed heeft op zijn spelersgroep dat erik op die van ons. Nou is het bij Ajax overduidelijk een mentaliteitsprobleem, en dat moet ten Hag oplossen. maar waar ligt t dan aan bij Psv? Ook mentaliteit? Eerlijk gezegd had ik veel liever gezien dat beide ploegen verder zouden gaan zoals voor de winterstop.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 23:11
Daar ben ik het mee eens vriend. Een unieke titelrace had het kunnen zijn, als liefhebber is dit pijnlijk.
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zaterdag 16 februari 2019 om 22:54
De laatste Nederlandse club die de CL won had ook een beginneling als trainer.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 23:04
Klopt maar dat was een geweldig elftal. En toen was het verschil nog niet zo gigantisch vergeleken met andere clubs. Dus kan je niet vergelijken
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zaterdag 16 februari 2019 om 23:17
Toch denk ik dat van Bommel een goede keuze is geweest.
Hij neemt misschien niet altijd de juiste beslissingen, maar je ziet dat hij gedurfde keuzes maakt.
Geen label in ieder geval.
Een ervaren toptrainer zou eerder meerdere aankopen willen doen en de jeugd minder kansen geven.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zondag 17 februari 2019 om 00:26
Tja zo zou je het kunnen belijken. Ik zou eerder zeggen dat zo’n coach beter ervaring op kan doe bij een subtopper. Als je een ervaren coach haalt en vanuit de staf zorgt dat ook de jeugd een kans krijgt ben je er ook toch? Maar ik moet je toegeven. Bommel doet het in zijn eerste seizoen absoluut niet slecht!
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:57
Maar een echte trainer.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:56
@ Wie haalt er nou de enige man die uit t niks kan scoren deruit op een moment als dat... tactisch groentje...@

Antwoord: jullie slechte onervaren trainer, hij is wel sympathiek dat nog wel, alleen gebeurt niet vaak een gele kaart voor een coach. Zal wat worden in VI maandagavond en in Rondo, Voetbalpraat, Studio Voetbal, Aan tafel bij Kees. Lachen man.
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zondag 17 februari 2019 om 00:59
Tegen wie heb je het?
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Gakpo het nieuwe supertalent (niet gezien)
Ihataran (niet gezien)
Perreiro scoort en wordt direct gewisseld
PSV is het even helemaal kwijt
Terwijl Ajax woensdag weer helemaal heeft laten zien weer helemaal terug te zijn
Ik zou me als PSV supporter nu echt zorgen gaan maken
Vooral nu Feenoord zondag gaat proberen Ajax een handje te helpen
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:09
Ik wacht nog ff tot zondag, maar reden tot vrees was er al sinds Utrecht... dit maakt t echter niet beter. Ergerlijk hoe Malen al na 1 slechte wedstrijd voorbij gestreefd was. En hoe Ihattaren nu opeens iedereen voorbij heeft gestreefd. Wat een onzin! Kunnen jongens als Mauro en Rigo niet meer voetballen sinds hij erbij gekomen is?
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 22:14
Misschien dat van Bommel toch niet zo goed is als zelf denkt
Puntverlies zondag tegen Feyenoord ?
Er is nu duidelijk crisis , eens kijken of het doorzet
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:16
Dat lijkt me duidelijk, een vorm is lastig te doorbreken, nu deze doorbroken is gaat t mis voor zowel Ajax als PSV. Maar wie kan er in de competitie uiteindelijk t beste mee omgaan? Ajax heeft t beste team moge dat duidelijk zijn. De strijd is nog niet gestreden.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 22:18
Zeker niet
Wat is er eigenlijk aan de hand met Lozano?
Die mist PSV echt
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:21
Dat heet de winter, het schijnt een ziekte te zijn die vooral bij talentvolle mexicanen voorkomt. Van Bommel zou dr echter niet om moeten malen, maar in plaats daarvan brengt ie gakpo...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:21]
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 22:22
Dus hij is wel volledig herstelt van zijn blessure?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:23
Ik heb niet meegekregen waarom hij gewisseld is eerlijk gezegd. Maar aan zn spel te zien in de eerste helft dacht ik dat t daaraan lag. Miss heb ik ongelijk.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 22:26
Even samenvatting kijken en reactie van van Bommel
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:00
Mexicanen daar kan je niet op vertrouwen, neem die Guardado, Moreno, salcedo en lainez. je kunt beter een Braziliaan nemen, wat denk je van die goede keeper Gomez en die grote dikke centrum verdediger met die kale kop en Romario en Ronaldo..
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 03:21
Die dikke kale is Alex :)
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 18:28
Ja hij was goed en deed Ajax wel eens pijn.
Dank je voor de info.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 22:45
Ik vind jou een hele goeie Dimitri! Je bent onjectief en eerlijk, en je ziet t zoals t is, en maakt t niet mooier.
Ik denk hetzelfde over Neres. Die gast is altijd dreigend en zelfs als ie een goeie pot speelt, zoals tegen Real, dan nog laat ten hag hem er liever uit de volgende wedstrijd om haantjes als Ziyech en tadic erin te laten. Zelfde met vd beek. Niet altijd de beste maar werkt altijd hard. Ik heb dat nooit begrepen van coaches.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:02
Kijk Kneus dit is een zinvolle reactie, kunnen wij er wat mee.
Dank je.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:53
Volgens mij ben je tegen psv.
Vind ik leuk
shovel +179
zaterdag 16 februari 2019 om 23:06
Ik ook
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zondag 17 februari 2019 om 00:31
Woe ik, MeAgain? Ja klopt ik ben tegen Psv, maar dan wel sportief gezien aangezien zij onze grootste concurrent zijn. Voor de rest heb ik geen moeite met de club Psv. Ik moet zelfs eerlijk zeggen dat ze het erg goed doen met t materiaal dat ze hebben.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:03
Wie niet met dat zwakke tactische voetbal, ik denk dat sinds woensdag veel Ajaxhaters naar Ajax over lopen.
Vind ik leuk
markie +2754
zaterdag 16 februari 2019 om 22:27
De grote afwezige: Lozano
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 22:33
De vraag is waarom?
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:05
Vul maar aan: Angelino, Dumfries, Rosario, Hendriks, Zoet, Viergever, Luuk.
Het is crisis bij PSV, gaat niet goed.
Vind ik leuk
markie +2754
zondag 17 februari 2019 om 07:43
Dat is het pas als ze volgende week verliezen
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 11:18
Feyenoord is in vorm en heeft puntjes nodig i.v.m. AZ. En Feyenoord is een club dat nooit wil verliezen, de slechte periode is bijna achter de rug, nu is PSV aan de beurt met een slechte reeks. Feyenoord wil revanche op de 10-0 schande. En Feyenoord wil zich opwarmen voor Ajax.
Van Persie, Berghuis, Toornstra, Jörgensen, Larson, Verdonk, Vermeer ze worden daar gek in Edhv komen de wedstrijd.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:52
Een wedstrijdje maakt nog niet dat het lek boven is. Ze hebben wel verloren he.
Psv heeft het tegen Heerenveen altijd lastig.
Ajax heeft morgen een makkie maar het loopt daar ook niet echt.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 23:10
Woensdag was Ajax idd vrij matig tegen een erg matig Real
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 23:14
Tegen Almelo was Ajax ook al zo matig en verloren ze ook?
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 23:17
Woensdag niet gekeken dus ?
Bij Ajax is het lek boven
Bij PSV komen er steeds meer lekken bij!!
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 23:59
Je bent niet goed. We zullen het zien.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:08
@Bij PSV komen er steeds meer lekken bij!!@
Wat wil je met een Philips batterij.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:07
Wat heeft Ajax met deze topic te maken ? gewoon goed voetballen PSV als je nationaal en internationaal wat wil bereiken. De sponsoren beginnen onrustig te worden. Kijk uit. Ze willen langere CL/EL-deelname zien.
Vind ik leuk
wolfie +618
zaterdag 16 februari 2019 om 23:43
Feyenoord gaat echt niet voluit tegen PSV. Die sparen hun krachten voor de beker tegen Ajax. Het komt PSV heel goed uit dat het de bekerwedstrijd woensdag erna is.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:11
Welnee fantast. Feyenoord laat zich niet zo maar voor de 2e keer (10-0_ slachten. Feyenoord heeft de punten nodig, want AZ hijgt in hun nek. En Feyenoord is nu gewoon beter dan PSV, wel te laat maar is qua kijkspel veel leuker dan PSV al verliezen ze af en toe. Van Persie is toch een Master vergeleken met die Luuk.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:09
Ben Ajacied maar vindt het toch knap dat ze terug komen het geloof is er wel bij PSV maar wat is die verdediging gammel man en alle ballen op de Jong dat blijf niet goed gaan natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:12
Heel PSV was in paniek, Bommel dacht slim te zijn met wissels die tegen 10 man van Sittard goed uitpakten. T begint natuurlijk met dat doelpunt uit t niks met Viergever en zoet... k zal nooit meer zeggen dat ie beter dan cillessen is dat beloof ik. Dat ze dan 2-2 maken, k snap niet hoe t kan! Heb je zien spelen na die 2-1? Heerenveen had PSV compleet in de tang. Weggespeeld door een ploeg die 15e staat. Dit is miss nog wel triester dan Heracles-Ajax!
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:56
Psv heeft het altijd lastig tegen Heerenveen. Dat heb je nu eenmaal tegen bepaalde clubs. Vind het nog knap van psv dat ze toch bleven geloven en gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 23:09
De lof die ik vorige week over het team uitsprak is nu voor slechts enkelingen bestemd. Alleen klasbak de jong die in minuut 88 laat zien dat hij een man is onder de jonkies krijgt mijn complimenten. En malen die in de tijd dat hij er stond liet zien dat gakpo onterecht boven hem verkozen is nadat Malen 1 slechte wedstrijd speelde.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 23:17
Malen heeft wel meer mindere wedstrijden gehad en heeft gewoon vertrouwen nodig. Maar gakpo en de andere jongere spelers ook. Daar is helaas geen plaats en tijd voor.
Lozano zou op de bank moeten beginnen en malen een paar keer basis. Laat lozano maar eens de laatste 10 min invallen.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:32
Als Ajax morgen niet van NAC thuis wint dan moet ik je helaas feliciteren en heeft Ajax de titel wederom cadeau aan PSV gegeven, maar na het wervelende spel van Ajax tg. de nr. 1 van de wereld met een begroting van bijna 1 miljard gaat Ajax morgen winnen en NAC degradeert. Misschien zijn er nog afdankertjes bij voor PSV ?
Vind ik leuk
buddha +10833
zondag 17 februari 2019 om 10:48
zulke reacties blijven altijd leuk, als je de begrotingen erbij gaat halen. hoe vond je de wedstrijd van Heracles met het wervelende spel tegen ajax, je weet wel, die club met een begroting van 90 miljoen. ( Heracles 11 miljoen) misschien lopen daar nog spelers bij voor ajax.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 11:10
Buddha, allereerst: wat deed het pijn hè gisteravond ? Pijnlijk vind je niet ? Heb je er nu nog last van ? En komend weekend Feyenoord ?

Nu mijn reactie op jouw mail:
Ajax was heel heel heel erg slecht, niet zwak, maar Ajax gaf zich niet thuis tg. Heracles. Als ik PSV was zou ik die Kuwas kopen samen met Lammers in de aanval. Luuk de Jong is passé, een aanvaller die mee moet verdedigen, zielig.
Begrotingen zeggen niks kijk maar naar PSV gisteravond tg, Hveen met crisis. Laten we beginnen met Zoet, oh wat was hij slecht zeg, wij hebben Lamprou voor PSV te koop.
Aan Rosario kan je zien dat het een afdankertje is, weg. Gutti waar is die eigenlijk ? Romero, is dat een DJ ? Hendriks is alleen geschikt voor TOP Oss, het Dumfries-effect begint op te raken. Angelino was in de war.
Ik wil je ook nog het wervelende spel van Groningen uit en thuis, Emmen uit, Utrecht uit, Feyenoord uit (ha ha ha) en gisteravond Hveen voor het voetlicht halen en in herinnering brengen..
Ik wil ook het wervelende spel van Ajax tg. de nr. 1 van de wereld met een begroting van bijna 1 miljard voor het voetlicht halen. Ik wil ook het wervelende spel van PSV in de CL voor het voetlicht halen ha ha ha.
LAATSTE in de poule met 2 schamele puntjes, schande.
Vind ik leuk
buddha +10833
zondag 17 februari 2019 om 20:04
heb je nog nieuws over mijn cluppie ? de rest boeit me weinig. heb je tips wie wij moeten halen ? mag alleen geen geld kosten. want dat hebben wij niet.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 22:47
Wie is cluppie dan ?
Vind ik leuk
buddha +10833
maandag 18 februari 2019 om 00:03
de kleinste van de 3 Rotterdamse clubs. en tevens de gezelligste.
Vind ik leuk
AFP +2890
maandag 18 februari 2019 om 00:27
Echt waar je gelooft mij misschien niet, maar Excelsior is naast Feyenoord minj Rdamse favoriete club. El Hamdaoui speelt nu bij jullie toch ? Man wat een aanvaller geweldig. Tja Excelsior is een reuzendoder, herinner je AZ nog met Louis en die wedstrijd ?
Allen het kunstgras moet vervangen worden. is er niet zo'n soort Vrienden van Excelsior dan ?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 17:56]
Vind ik leuk
buddha +10833
maandag 18 februari 2019 om 16:45
ik heb vrienden zat bij excelsior ;) ik weet nog van een jaar of 15 geleden dat ik oude kranten meenam naar Woudestein als ik een wedstrijd bezocht. kregen ze 4 cent per kilo voor. ik heb ze dus flink gesponseerd.....
Vind ik leuk
AFP +2890
maandag 18 februari 2019 om 17:56
Potdorrie jij bent supporter van he eerste uur dus ?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:04
Heerenveen heeft geknokt tegen een laf voetballend PSV. PSV kon geen vuist maken en het positiespel van Heerenveen was uitstekend. Schaars viel weg en toen was het eigenlijk ook gedaan met Heerenveen. Ja waar de scheidsrechter de 5 minuten vandaan haalde weet ik niet.
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:58
Elke wissel is een halve minuut.
Hoeveel spelers van Heerenveen hebben op de grond gelegen en tijd gerekt? Daar krijg je blessuretijd van. 5 minuten vind ik nog weinig. Hoe het maar eens bij met een stopwatch.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
zaterdag 16 februari 2019 om 23:16
Die 5 minuten waren nog redelijk
In Engeland hadden ze minstens 7 minuten bijgetrokken
Jammer dat Johnson slechts de lat raakte
Maar ik ben erg tevreden
Nu zondag puntverlies tegen Feyenoord
En op 31 maart maakt Ajax het zelf af
Vind ik leuk
Dordmund +1984
zaterdag 16 februari 2019 om 22:07
Heerenveen was de dikke verliezer deze avond 2 punten verloren.....
Vind ik leuk
MeAgain +7163
zaterdag 16 februari 2019 om 22:39
Was te kort. Elke wissel is al een halve minuut per wissel. Dan waren er een aantal blessures dus ik had minimaal op 6 a 8 minuten gerekend.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 23:34
jankebak lag meer op de grond te janken dan dat hij stond lag meer op de grond dan dat hij stond gelleerd van mexicaantje
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:11
En die ballenjongens in Edhv ?
Vind ik leuk
Padason +1208
zondag 17 februari 2019 om 01:15
Niet zeuren, PSV rekt ook tijd maar komt dan niet zoveel tijd bij.
Vind ik leuk
Mariël +105
zondag 17 februari 2019 om 02:49
Een engelse referee had makkelijk 9min extra gegeven voor deze wedstrijd! Wat een geluk heeft Heerenveen gehad met al die ballen regen paal en lat!!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:26
Haal Hendrix eruit voor een betere(snellere) en alles is opgelost.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Ja daar heeft Heerenveen ook zelf om gevraagd, ze hadden overal en nergens de verzorger voor nodig
Vind ik leuk
Spiegel +11078
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
Ga je nu oprecht beweren dat die 5 minuten niet terecht was?

Hahaha hypocrisie ten top.
Al die Ajacieden die liepen te zeuren over de ballenjongens bij psv.
3 spelers Heerenveen gaan met pijntjes liggen, ballenjongens die hun taak vergeten (nu hoor ik je daar niet over).
Begrijp me niet verkeerd, ik geef Heerenveen groot gelijk, maarja de consequentie is dan wel dat er 5 minuten worden bijgetrokken.

En met alle respect hoor, maar die scheids...
Die had die 2-1 in de eerste helft nooit af mogen fluiten.
Je mag in de 5 meter gewoon voor de keeper gaan staan, zolang je hem maar niet hindert dmv springen of het duel aangaan, en buitenspel etc.
Pirie had gewoon zijn 2e geel moeten krijgen na 60 minuten spelen. Kobayashi had gewoon geel moeten krijgen voor die overtreding op Hendrix, maar niets was minder waar, hij bleeft gewoon 1 minuut liggen met een “blessure”.

Dus ja, psv speelde zeer matig en verdiende ook geen overwinning, maar dit gelijkspel kun je moeilijk wijten aan de arbitrage die er 5 minuten bijtrekt. Je zou hem juist dankbaar moeten zijn voor het feit dat ie die goal afkeurd en pirie geen 2e geel geeft.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:51
Je hebt er zeker gelijk in maar dan is van Bommel er ook een goed voorbeeld van vlak voor de 2-2 nog even op zijn horloge wijzen van tijdrekken, terwijl tegen Groningen rekte PSV tijd
Vind ik leuk
Spiegel +11078
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
Ja, stukje onmacht, zou bijv Ten Hag of Gio ook doen met zulke belangen op het spel.
Nu komt het toevallig een paar keer voor bij psv, maar als je als trainer 3x gewisseld hebt, jezelf op staat te vreten langs de lijn, wil je iets doen. En dan kan je alleen dit nog..

Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:55
Ja klopt, maar het is wel grappig als je iemand zich zelf zo opwind terwijl je weet wat er 2-3 weken geleden is gebeurd
Vind ik leuk
Spiegel +11078
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Is natuurlijk ook gewoon een spelletje wat ie speelt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 23:38
ballenjongens van psv afgekeken bij psv groningen
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 01:23
Zeikerd.
Vind ik leuk
Beste PSV +280
zaterdag 16 februari 2019 om 21:47
Jank niet had 8 min moeten zijn. Heerenveen spelers voor alles gingen op de grond liggen.
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:45
net als de Jong en zijn spelers
Vind ik leuk
Beste PSV +280
zaterdag 16 februari 2019 om 22:54
Keur zijn gedrag goed? Nee toch
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zondag 17 februari 2019 om 00:21
ja je hebt het alleen over de spelers van Heerenveen en niet over de aanstellers van PSV
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 21:53
jij balen dat het er geen drie zijn ha ha ha
weer in de laatste minuut een punt dat is jullie niet gelukt na de winterstop
dan verloren jullie steeds
en jullie moeten morgen nog
die grote bek dat doen we wel effe dat hebben we vaker gezien
maar ach ze moeten tegen NAC dan is het weer
O O O wat zijn we goed
en de volgende week weer op je gat
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Het is inderdaad balen dat het niet 3 punten zijn maar de huidige vorm van PSV geeft voldoende vertrouwen voor de komende tijd en wat betreft die grote bek... daar moet je toch echt voor in die drugsregio Eindhoven zijn. Morgen lezen we het weer, drugsafval gedumpt in... (wees er maar trots op, O O O wat zijn we slim).
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Foutje Jonghu Als je in het buitenland Amsterdam zegt
kennen ze het als Toeristendrugsstad van Europa
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:04
Onzin, ga naar bed man morgen staan de koeien weer op springen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zondag 17 februari 2019 om 10:15
ga jij maar naar de wallen er zijn nog wat vrouwen die geld willen verdienen
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
We zullen zien het kan alle kanten op, of Ajax verzuimt weer de komende weken of PSV laat volgende week punten liggen en Ajax pakt er 6 dan hebben beide clubs het weer in handen, zou tof zijn laatste speelronde
Vind ik leuk
jurgena70 +240
zaterdag 16 februari 2019 om 22:03
Paar weekjes,heb je weer andere nickname nodig 👍🏻👍🏻
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 22:04
die heb jij net gemaakt zie ik
Vind ik leuk
jurgena70 +240
zaterdag 16 februari 2019 om 22:08
Nee hoor!!
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 02:15
Doet pijn h'e jonge......
Vind ik leuk
John M. +5136
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
Ik vond 5 minuten veel te weinig. Half Heerenveen kreeg zg. de kramp en als je die tijd gaat optellen kom je op veel meer dan vijf minuten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:55
ben ik benieuwd na, maar ik ga dat niet tellen, te lui voor
Vind ik leuk
richard37 +1717
zaterdag 16 februari 2019 om 21:59
Dit is zo gelik. Hoe vaak gebeurt dit en krijgen we gewoon 3 minuten. Ik vind 5 veel. Kramp kan gebeuren. Ze deden het biet expres. Die ene gozer kon niet meer lopen en de andere bijna een brancard. Luik de jong bleef ook lang liggen. Worden ze nog beloond ook.
Vind ik leuk
John M. +5136
zondag 17 februari 2019 om 12:05
Kramp is geen blessure maar gebrek aan voldoende conditie. Dus die tijd dat de behandeling duurt moet vol gekompenseerd worden. En dan wordt het, zoals gisteren, al gauw meer dan 5 minuten. Daarbij komen dan nog de normale blessures in het verloop van de wedstrijd. In Engeland gebeurt het vaak dat de scheidsrechter er 7 of 8 minuten bijtrekt maar dat durven de nederlandse scheidsrechters niet want dan krijgen ze het halve stadion op hun dak.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:03
Hoe vaak Ajax de scheids heeft mee gehad deze competitie kijk je natuurlijk niet naar! Het meeste van alle Eredivisie clubs!
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:47
wat een opmerking na die valpartij van Dumfries vorige week
Vind ik leuk
Micha EL +1161
zaterdag 16 februari 2019 om 22:24
5 minuten blessure tijd was terecht.
Vind ik leuk
Futjebal +2697
zaterdag 16 februari 2019 om 23:00
En toch 7 puntjes los
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:10
Ik ben dan toch niet de enige die zo over denkt.
Wat een depressie bij die gezichten van de PSV-spelers.
Treurig. De Platte Kar heeft al 3 lekke banden. De 4e komt komend weekend door Feyenoord leeg geschoten, reken maar.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 01:25]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 07:33
Echt dom gelul inzake de 5m. Heb je de wedstrijd gezien? Die 5m waren terecht. Hoor maar eens wat de Fox verslaggever voorspelt aan extra minuten rond minuut 88. Redenen genoeg voor minimaal 5m. Niet met jankredenen aankomen.
Vind ik leuk
Wilveld +125
zondag 17 februari 2019 om 10:20
partijdig ?
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 16 februari 2019 om 21:41
Haha het is toch niet te geloven, hoe vaak scoren jullie in de laatste seconde?
Vind ik leuk
Always PSV +16932
zaterdag 16 februari 2019 om 21:42
We hebben geluk met dit puntje. Verschil met eerste helft is te groot, daar gaat het fout.
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Achja al met al wel verdiend dit punt. Maar, zou me toch wel zorgen maken als ik V Bommel was. 2 wedstrijden op rij 0-2 achterkomen.... is niet best. Alles ligt open in de competitie.
Vind ik leuk
Pimman +10274
zaterdag 16 februari 2019 om 21:52
Klopt gelijkspel was verdiend ..Heerenveen speelde het slecht uit op het einde. Johnson viel slecht in zeg!
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 21:58
Idd, maarja 2de helft zag ik ook meer pressie en strijd van Psv zijde. Wat ik best raar vind, je weet dat je 6 jaar niet gewonnnen hebt daar, en dan nog zo die wedstrijd beginnen? Wat is dat toch met Nederlandse ploegen. Ik neem aan dat V Bommel dit van te voren wel duidelijk heeft gemaakt. Toch kom je gewon 0-2 met bijzonder zwak spel. Moet meer mentaliteit komen in dit land.
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:48
die was niet zo slecht als Lammers die alles maar ook alles deed om PSV te helpen zonder dat het te laten opvallen, niet gelukt, iedereen zag het
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:49
Ja al aantal weken, voorhoede met de nadruk op de vleugelspelers lopen totaal niet.. laat aub andere twee het keer en Pereiro schiet dan wel vrije trap erin maar verder nergens te bekennen ... Overigens vindt ik weer met gakpo en ihattaren meer dreiging vanaf komen. Zijn beter in de kleine ruimtes....

En verwacht volgende week zondag maar een getergd Feyenoord die ook achterover leunt en gewoon de kansen afwacht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:56]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
PSV'ers zijn avondmensen.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Can confirm. Slaap altijd pas lekker laat
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
Ja dat begint wel op te vallen hè
Vind ik leuk
buddha +10833
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
t is een gave he. moet er als buitenstaander toch wel weer een beetje om lachen dat ze het ALWEER flikken.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 02:50
En ALWEER puntenverlies. Daar moet ik dan weer om lachen ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:29
10 tegendoelpunten in 2 wedstrijden na de winterstop! En nog steeds kijken naar PSV, terwijl jullie zelf ook bagger spelen! Lach ik weer om!
Vind ik leuk
Mendix +98
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
16 goals dit seizoen na de 85ste minuut?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
De arbitrage laat net zo lang doorgaan tot PSV scoort, zo moeilijk is het niet.
Vind ik leuk
buddha +10833
zaterdag 16 februari 2019 om 21:57
je heb het er maar moeilijk mee zie ik.
Vind ik leuk
Pimman +10274
zaterdag 16 februari 2019 om 21:50
Maar jari ..2-2 is tóch slechts 1 puntje voor psv. Vorige week tegen Utrecht óók. 4 verliespunten in 2 weken is zorgelijk..de competitie is weer helemaal open!
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 16 februari 2019 om 21:52
Klopt man helemaal gelijk in. Maar als ik op livescore kijk en ik zie dat het nog 2-1 is in de 90ste minuut baal ik toch wel. Morgen vlammen en het doelsaldo misschiem gelijk trekken!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
Je zou eens moeten weten, zit ik daar voor de TV alvast feest te vieren, ik denk zo bij mezelf het is wel PSV hé, komt malen bij de keeper ik denk zo t zal toch niet hé, 2-2... haha dat moet je ze wel nageven
Vind ik leuk
Pimman +10274
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
Natuurlijk balen en je voelt het toch aankomen. Maar goéd we zijn wéér terug in de race onverwachts!!
Vind ik leuk
richard37 +1717
zaterdag 16 februari 2019 om 22:04
Wat als ze schorsingen krijgen..
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
zaterdag 16 februari 2019 om 21:41
Het lag natuurlijk aan het tijdrekken van Heerenveen. Dat mag alleen PSV natuurlijk doen als het ze uitkomt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
Klopt, in Eindhoven wordt zelfs het wangedrag van ballenjongens niet afgestraft maar ja je zal ook maar moeten fluiten in een stadion vol met oververhitte eencellige boertjes.

VP: Let op, dit zijn feiten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
Spiegel +11078
zaterdag 16 februari 2019 om 21:50
Nee hoor, geef de Heerenveen spelers groot gelijk, net als de ballenjongens, maar dan moet je ook niet miepen als de scheids dat ook doorheeft en 5 minuten blessuretijd geeftZ
Vind ik leuk
The Iceman +16164
zaterdag 16 februari 2019 om 21:41
Ze hebben de briefjes niet goed gelezen.
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zaterdag 16 februari 2019 om 21:42
Hij heeft gelijk.
Tegen blunders doe je niks.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
Het zijn wel continu blunders. Tegen Emmen, tegen Utrecht en nu tegen Heerenveen. Toeval lijkt me ver te zoeken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Zoet 2
Dumfries 4,5
Viergever 6
Schwaab 4
Angelino 3
Hendrix 5
Rosario 6
Pereiro 5
Lozano 2
De jong 4
Bergwijn 5
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:59]
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Zoet 3
Dumfries 4,5
Viergever 4
Schwaab 5
Angelino 3
Hendrix 5
Rosario 5
Pereiro 4
Lozano 2,5
De jong 5
Bergwijn 5
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:58
Hoe durf je Dumfries en Angelino dezelfde cijfers te geven als Zoet...
Hoe durf je...

Schijnt een goede keeper te zijn in Venlo. Oh die is pas volgend jaar aanwezig, voor nu misschien Obispo op doel zetten? Krijgt ie ook nog speelminuten...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:53
Tjsa ik vond ze allebei zoooo zwak. Heb jij 1 goede actie van beiden gezien?

2-0 en schot op de lat kwam door dumfries...
Angelino alleen maar balverlies..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:58]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:56
Goed waren ze zeker niet, maar kom op vergeleken met Zoet deze wedstrijd? Heb Dumfries in offensieve spel t tenminste zien proberen, had nog een goed schot op Hahn. Angelino... ja die speelde wer heeeeeel ver onder zn gebruikelijke niveau.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:59
Ja ok en die buitenspelgoal was ook pech. Je hebt gelijk ik pas het aan
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Het is ook gewoon moeilijk voetballen tegen ploegen die zich helemaal ingraven.
Schwaab eruit voor Malen was gedurfd, maar heeft er toch nog een punt uit kunnen slepen.
Volgende week Feyenoord, de enige club waar we van verloren.
Ben benieuwd.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:42
K zal maar net doen of er ook maar iets positiefs aan deze wedstrijd was... Kunnen we unnerstal niet al naar ons team halen voor Feyenoord?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
Kom nu nooit meer aanzetten met Lucky Ajax, als Psver zijnde!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Hoezo? Jullie mogen voor mijn part nu ook vrolijk aanzetten met Lucky PSV, hoor. Ga je gang.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:47
Je wou zeggen dat het niet zo is dan? 15 x in de laatste 5 min punten gehaald die niet terecht zijn, dus ja Lucky Fucking Psv
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Een reactie van de domheid zelver. Zullen we nu gaan invoeren dat doelpunten vanaf minuut 85 maar voor de helft tellen. Sommigen zijn te dom om te poepen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:00
Wat the fuck lul jij nou weer man?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:30
Voetbalwedstrijden van 2x 30 seconden.dan heb je tenminste geen kritiek op de scheids, geen slechte spelers etc etc
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:32]
Vind ik leuk
buddha +10833
zaterdag 16 februari 2019 om 22:03
waren die ALLEMAAL niet terecht ? dan moet u SJAAK zijn ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:05
"Meneer Zwart", voor jou snotneus! 😉
Vind ik leuk
buddha +10833
zaterdag 16 februari 2019 om 22:08
zeg ik nog netje u tegen een ouwe zuurpruim ist weer niet goed ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:12
Nou ja dan weet je in ieder geval dat je met de echte Sjaak te maken hebt! 😉
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 21:45
Want?
16 goals na de 85e minuut is geen geluk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:45]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:49
Nee joh, het is zeker geen toeval meer, dat ga je zeker zeggen. Pleur op, gewoon keihard geluk meer niet.
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 21:52
Tuurlijk komt er toeval bij kijken. Maar door opportunistisch voetbal is de kans iets groter dat je ‘m maakt.
Mss moeten jullie dat ook eens proberen met klaas-jan.
Maar t hoeft niet van mij hoor ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:55
Maar dat ga je een keer oplopen, met dat oppertunistisch voetbal. Mind my words! 😉
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 21:58
Ja dat denk ik ook iedere week, maar toch valt ‘ie weer.
Maar die basis 11 waar zeikbommel steeds mee begint zijn te zeker van hun plek.
Slappe hap en weer 2-0 achter.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:01
Het blijft rete spannend op deze manier. 👍
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 22:11
Dat het onverdiend is is natuurlijk wel onzin.
Zowel Utrecht als Heerenveen groef zich in na de 2-0.
Dan loop je ook risico.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:15
Utrecht misschien wel. Maar Herenveen zeer zeker niet, die hebben zich na de 2-1 echt wel weer van zich laten gelden. Ze waren echt wel opzoek naar de de 3-1. Ik zeg ook niet onverdiend maar niet terrecht, Hereveen was gewoon beter over de hele wedstrijd gezien.
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 22:25
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.
Psv was niet goed maar een punt was zeker verdiend.

Als je naar de statistieken kijkt hebben ze uit amper kansen 2 goals gemaakt dat is al erg ruim.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
Als dit in 4 of 5 wedstrijden gebeurt kan ik het nog geluk noemen... Maar gebeurt bijna elke wedstrijd na 85e minuut dan heb je niet over geluk maar kwaliteit

Overigens PSV was weer slecht. Morgen zal Ajax wel weer op 3 punten komen zie ze niet verliezen van NAC...
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:58
Nee het blijft geluk, elke wedstrijd waarin het gebeurde, was Psv geen schim van zich zelf. Dus minder maar toch het punt of punten pakken. Jij noemt het kwaliteit, ik noem het keihard geluk. En dat houd echt een x op!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:05
Ajax won altijd op laatste moment met 2-1 of 1-0 ondanks ze zo slecht waren dat noem ik meer geluk... Hier sleep je nog net een punt uit.... Wat voor geluk dan
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:10
1 punt of meer maakt geen reet uit. Als je minder bent en je weet er toch nog wat uit te halen heb je gewoon geluk, of je nu Ajax heet of Psv. Maar dat heeft Ajax al jaren niet meer, maar Psv daarin tegen steeds meer. Dus dat!
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 22:27
Wat maakt het eigenlijk uit iedereen mag tot het einde proberen te scoren.
Hoort bij het spelletje.
Vgm denken ajacieden dat de wedstrijd na minuut 65 stopt.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:35
Daar kan ik je in vinden.
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:21
geen geluk maar veel mazzel
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
zaterdag 16 februari 2019 om 22:08
4
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 16 februari 2019 om 22:35
4
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
zaterdag 16 februari 2019 om 21:52
Die etter van Bommel loopt ook nu weer 98 minuten te janken tegen de vierde man, en nog wordt hij niet weggestuurd.
Nee hoor, net zo lang laten spelen tot PSV weer scoort en dan affluiten.
Als je 16 goals na de 85 tigste minuut maakt is dat bijzonder, net zoals het zo bijzonder is dat Feijenoord elke Bekerwedstrijd thuis speelt???
We worden gewoon besodomieterd.
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
Jazeker klopt dat.
Ze doen er alles aan om Ajax te laten verliezen.
Misschien moeten jullie eens naar je eigen club kijken.
De 11 eenlingen die transfers willen afdwingen.

Maar ik snap je supportershart dat hier op hol slaat, succes morgen jullie kunnen gewoon weer inlopen.
Vind ik leuk
buddha +10833
zaterdag 16 februari 2019 om 22:06
Ach, Jullie hebben in het verleden ook wel eens iets besodemieterd toch ?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:53
Sorry, per ongeluk geliked ; )

Als Ajacied zijnde zal ik zo'n comment natuurlijk niet snel liken...
Vind ik leuk
richard37 +1717
zaterdag 16 februari 2019 om 22:23
Deze zekers wel. Waarom houdt pieri in godsnaam zijn arm op de rug.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
T balanceert elkaar uit, jullie zien de wedstrijd niet, kijken alleen naar de stand.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Even ter vergelijking. In 2019 heeft psv 9 doelpogingen weg gegeven, en daarvan zijn 8 pogingen een doelpunt geworden. Houd dus in dat zoet dit jaar welgeteld 1x heeft gered.
Vind ik leuk
040-077 +1386
zaterdag 16 februari 2019 om 23:12
Matige keeper.
Heeft zich alles behalve ontwikkeld.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2522
zondag 17 februari 2019 om 00:28
Precies vind ik ook. En dat bedoel ik puur uit objectiviteit gezien, en niet omdat ik toevallig een Ajacied ben. Zelfs Onana is niet op alle fronten goed. Hij is een geweldige lijnkeeper, maar zijn spelhervatting is vaak op zn minst twijfelachtig te noemen.
Vind ik leuk
040-077 +1386
zondag 17 februari 2019 om 09:39
Ik ergerde me kapot aan die 1-0 gisteren, die bal wordt amper van richting veranderd, zo weinig dat ie ‘m moet hebben.
Hij krijgt weinig schoten op doel maar hij heeft er ook bijna geen.
Hoop dat Unnerstall volgend jaar onder de lat staat.
Vind ik leuk
Psssttttt +611
zaterdag 16 februari 2019 om 21:50
Als Ajax morgen wint, staan we 4 punten los!!!! Niks aan het handje
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:12
Ajax, Vitesse, en AZ uit en feijenoord thuis, ja niks aan het handje, geloof jij het of is dat een pep talk, als Lammers gewoon voor Heerenveen had gevoetbald dan had Heereveen gewoon gewonnen, maar die jongen is toch meer psver dan voor Heerenveen
Vind ik leuk
richard37 +1717
zaterdag 16 februari 2019 om 22:28
Lekker blijven verbloemen. Reactie van van Bommel, de jong en dumfries zeggen veel.. lekker de aandacht op Ajax vestigen, maar jullie hebben van de laatste 5 wedstrijden er ook maar 2 gewonnen, waarvan 1 geluk thuis tegen Groningen. Dus zo hosanna is het niet.
Vind ik leuk
Swout +1741
zaterdag 16 februari 2019 om 21:51
Het schijnt dat ze druk bezig zijn in Eindhoven om de platte kar om te bouwen tot een recycle kar.. Eind van het seizoen worden er een hoop kapotte lampen verwacht.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
zaterdag 16 februari 2019 om 21:54
De Platte Kar wordt DE opvolger van de Stint.
Voldoet ook nergens aan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:57
Ga naar het Amsterdamse bos en laat je jezelf een ruk geven aan je Bertus.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 23:33
En jou zeker een fimpje sturen ouwe viezerik. Hou je fantasieën maar voor je.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
zaterdag 16 februari 2019 om 22:09
niet grappig
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zaterdag 16 februari 2019 om 23:50
Ik heb hem toevallig vandaag gekeurd ,het certificaat is weer afgegeven dat geldt tot medio volgend jaar.

DE PLATTE KAR hij mag weer van stal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 23:52]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Ik snap iets niet, Ajax heeft als excuus de beker en de CL dat er punten worden verloren. Wat is het excuus van PSV?

5 minuten extra tijd was terecht, Heerenveen heeft wel heel veel tijd gerekt de laatste 10 minuten!
Vind ik leuk
040-077 +1386
zondag 17 februari 2019 om 09:41
Slappe instelling, gecombineerd met een vormdip bij veel spelers.
Heeft Ajax ook last van, echter in de CL kun je natuurlijk 150% geven tegen Real Madrid.
Vind ik leuk
Futre +4819
zaterdag 16 februari 2019 om 22:46
Wat een triest figuur is Van Bommel. Ik ga helemaal stuk om die Simeone wannabee.
Vind ik leuk
Gerro +8855
zaterdag 16 februari 2019 om 23:12
Hij zal roepen nog 12 potjes gelijk spelen en hopelijk staan we dan nog tweede
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zaterdag 16 februari 2019 om 23:55
Een uit partij winnen en het is gebeurd en de platte kar weer voor gereden worden.
Vind ik leuk
Gerro +8855
zondag 17 februari 2019 om 14:34
Denk dat de lucht niet in de banden hoeft.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 19:54
Helaas de bandjes worden elke maand nagekeken ,en er zit genoeg lucht in ben maar niet bang.
Vind ik leuk
Gerro +8855
zondag 17 februari 2019 om 22:11
In Amsterdam hoeven we geen banden te checken daar doen we gewooon een grachtentocht en wel di seizoen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 22:20
Stel dat je kampioen word ,de kans is klein,dan is het maar goed dat je door de gracht gaat want dan kan je niet zoveel slopen. Dat is een bewuste keuze van de gemeente.
Vind ik leuk
AFP +2890
zondag 17 februari 2019 om 00:07
Mark de "bluffer".
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
Hoppaaa weer een puntje uitgelopen.
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 21:42
Hahaha weer 2 punten kwijt na morgen. Geeft niets. Wil alleen nooit meer de term " lucky Ajax" horen. Ongelooflijk. 2 weken op rij 0-2 achter, 2 keer terugkomen. Wel verdiend hoor. Maar lucky zit er zeker wel bij.😉
Vind ik leuk
Mosquito +21747
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
2 stomme tegendoelpunten.
Gewoon pech.
Tijd voor een topkeeper.
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
Probeer die nog maar eens te vinden als Nederlandse club. Onze status is zo dramatisch dat zelfs sub top moeilijk te vinden is.😉
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zaterdag 16 februari 2019 om 23:56
Die is er al . Lars Unnerstall.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 00:00]
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Ge hèt gelijk
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Achja dat is het geluk van de kampioen zoals ze zeggen he. Denk alleen dat dit voor Psv wel zorgwekkend moet zijn, dit kan niet blijven goed gaan!
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Ik hoop het wel. We hebben het gewoon lastig als ploegen voor de pot blijven hangen. Dat gaat Feyenoord volgende week niet doen gelukkig.
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Nee idd, al is Feyenoord nou ook niet de meest ideale tegenstander voor jullie. Er zal echt iets moeten veranderen willen jullie (ook thuis) van Feyenoord winnen. Dit doet toch wat met de spelers lijkt me. 7 jaar op rij niet gewonnen in Heerenveen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 19:56
Thuis wel uit niet. En Pec Zwolle voor jullie ook niet.
Vind ik leuk
1313 +8746
zondag 17 februari 2019 om 22:15
Haha heb Feyenoord vandaag gezien. Dat wordt easy voor jullie idd. En hoezo haal je Zwolle erbij?😂 wij hebben Zwolle uit al gehad, thuis nooit problemen hoor.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 22:17
Ik heb zo mijn onderbuik gevoel.
Vind ik leuk
1313 +8746
maandag 18 februari 2019 om 00:07
Over wat?😂
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
maandag 18 februari 2019 om 06:14
Een gelijk spel. En dan heb ik mijn glazen bol nog thuis gelaten.
Vind ik leuk
1313 +8746
maandag 18 februari 2019 om 09:07
Oke gelijkspel voor wie?
Vind ik leuk
ForzaVVV +1201
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
We hebben helaas verloren ja
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
Als een echte verrassing komt dit puntverlies van PSV in Heerenveen natuurlijk niet en het maakt de competitie toch wel weer redelijk spannend. Het is ook volstrekt onvoldoende om als PSV in totaal maar 2 punten over te houden aan de 2 wedstrijden tegen Utrecht + Heerenveen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:42]
Vind ik leuk
Jozef +44119
zaterdag 16 februari 2019 om 21:42
Emmen erbij gerekend?

Wat een matige pot van PSV.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:04
Jozef sorry dat ik het zeg twee fouten van Zoet maar wel de boven liggende partij ,en twee punten gestolen heel jammer.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 10:02
Ze hadden moeten winnen en dat weet jij ook wel Jozef.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
Volgende week klappen die Feyenoorders er ff lekker op anders komt AZ te dichtbij
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:12
Dean AZ moet nog tegen Ajax en PSV die zullen niet veel dichter bij komen denk je wel ,of ze moeten winnen van jullie. Dus Feijenoord zal het gelaten toe laten.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zondag 17 februari 2019 om 08:48
Welnee tegen PSV willen ze een resultaat neerzetten! Lekkere wedstrijd voor de jongens
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 09:57
In Eindhoven gaan ze niet winnen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zondag 17 februari 2019 om 10:00
Je hebt gelijk het word een gelijkspel
Vind ik leuk
Paulhuynh +1380
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
Huili huili 2 gewonnen punten en een heerlijke teamspirit gezien Forza psv
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 21:45
Ga nou niet lopen trollen jongen. Dit was gewoon heeeeel matig van PSV Paul.
Vind ik leuk
Jozef +44119
zaterdag 16 februari 2019 om 21:57
Volgens mij 2 punten verloren...
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 09:58
Ja Jozef zo is het en niet anders.
Vind ik leuk
Jozef +44119
zondag 17 februari 2019 om 10:06
Die reeksen van voor de winterstop waren voor zowel Ajax als PSV onwaarschijnlijk goed. De terugval is logisch en voorspelbaar. De ploeg die dit het best opvangt wordt kampioen.
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 10:26
Bij PSV zou dat niet moeten zijn geen cl geen beker weinig transfer nieuws ,zou je toch zeggen gas erop.
Vind ik leuk
Jozef +44119
zondag 17 februari 2019 om 10:34
Het mag geen verschil maken voor profs. Ajax zou beter moeten worden van spelen in de CL. En laten we wel wezen: dat zal neerkomen op 2 potjes meer...
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 10:51
Alles gaat mee tellen hoe dan ook .
Vind ik leuk
Jozef +44119
zondag 17 februari 2019 om 11:02
Die CL wedstrijden kunnen ook positieve impact hebben.

Ajax lijkt zijn vorm woensdag terug gevonden te hebben tegen de CL winnaar van vorig jaar. Dat vertrouwen kunnen ze meenemen. Elk nadeel heb zijn voordeel zei ooit iemand....
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:37
Tegelijkertijd ook 4 punten verloren tegen 2 hele modale teams, je zou de lat ook wat hoger kunnen leggen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Terecht een 2-2 Wat heeft Heerenveen gedaan behalve TEGENHOUDEN?
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:50
2x scoren, te weinig.
Vind ik leuk
davidben +6482
zaterdag 16 februari 2019 om 21:56
Vooral zo houden die wedstrijden met een 2-2 eindstand.
Vind ik leuk
Jozef +44119
zaterdag 16 februari 2019 om 21:58
Toch vergat Johnson effe PSV zuur te maken door op de lat te schieten. Die had er ook best in gekund toch?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zondag 17 februari 2019 om 00:28
bergwijn eerder op de paal Jozef die had er ook in gekund
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:14
We boeken winst ,vijf keer niet gewonnen van Heeerenveen nu gelijk, volgend seizoen dikke winst voor PSV.
Vind ik leuk
Jozef +44119
zondag 17 februari 2019 om 10:00
Weet ik, maar je stelde een vraag...🤗
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:17
Niets helemaal niets.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zondag 17 februari 2019 om 00:29
jawel toch nog in de laatste seconde 1 punt
Vind ik leuk
Kees Bman +4495
zondag 17 februari 2019 om 00:36
Wist ik.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
Zijn die besloten trainingen toch nuttig. Kan niemand zien hoe slecht ze daadwerkelijk zijn.
Vind ik leuk
Nilsinno +684
zaterdag 16 februari 2019 om 21:42
Mooi morgen 2 punten inlopen en het ligt weer open
Vind ik leuk
Paulhuynh +1380
zaterdag 16 februari 2019 om 21:43
Het ligt sowieso open! PSV knap punt forza
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Eerst zien dan geloven hoor. Ajax heeft natuurlijk gespeeld midweeks en hebben het natuurlijk weer hoog in de bol van al die complimenten na Real.
En daarbij moet NAC de punten hebben. Ik zie het nog gebeuren dat PSV uiteindelijk een punt is uitgelopen hier.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:53
Heb je deze mening gevormd tijdens het kijken door je PSV bril?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 21:55
nee uit Feiten
Vind ik leuk
Jozef +44119
zaterdag 16 februari 2019 om 22:02
Precies.

PSV loopt vandaag een punt uit.

Iedereen blij lijkt me.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 21:45
die laat Ajax wel weer ergens liggen
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:51
Haha mooie reactie, geliked
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
😡...daar sta je dan als meegreisde psv fan....Leuk hoor , zo een besloten training en een scrum pal voor de aftrap. En WAAROM begin je dan WEDEROM als een stel vaatdoeken ??? En eindigen met briefjes en codes voor de jongelingen. Dat betekend, geen doordacht plan bij een achterstand. Ik schaam me kapot. Al 6 jaar win je niet in Heerenveen en dat weer je zo laten aftroeven. Geen creativiteit , geen lopende mensen, geen verrassing..Alles maar op goed geluk en vreselijk slordig. Weer puntenverlies en dan moet je gvd weer blij zijn met 2-2. Kampioen onwaardig en als dit niet omslaat, dan is het gedaan. Voortaan wel Gapko starten, want Lozano heeft het helemaal niet op het moment.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:47]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:44
Boos??? Ben benieuwd waarom?
Vind ik leuk
phritzzz +4261
zaterdag 16 februari 2019 om 21:47
Was gewoon een sjit wedstrijd van PSV. Ik vind dit ècht slecht. Ik snap wel dat Plattekar boos is. Vorige week was ik blij maar nu.....
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
zaterdag 16 februari 2019 om 21:47
zie hieboven ouwe reus. Woest !
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:51
Sorry was een beetje cinisch bedoeld, maar snap donders goed waarom je boos bent. Dat noemen ze een winnaars mentaliteit. 😉
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:07
en jammer dat Lammers niet elke week in de tegen partij speelt om psv te helpen, man wat een k.tstreek om Heerenveen zo te benadelen
Vind ik leuk
Futre +4819
zaterdag 16 februari 2019 om 22:51
Gaat ‘m niet worden dit seizoen, tijger. Zodra Ajax uit de CL ligt gaan ze erop en erover.

Van Bommel blijkt helaas zowel tactisch als didactisch een onbenul.
Vind ik leuk
Patrickj3 +4145
zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
Lekker😂😂
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 16 februari 2019 om 21:45
Volgende nog lekkerder als we puntjes afsnoepen😋
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 02:56
Net als in de Arena zeker? Als makke schaapjes😋
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
woensdag dat vond ik lekker
Vind ik leuk
Patrickj3 +4145
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Jullie hebben niet gespeeld woensdag
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 21:57
klopt Real was toch om te smullen
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:04
domme jongen, het verlies van AJAX is ook verlies voor psv, maar dat snap jij niet
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
zaterdag 16 februari 2019 om 22:09
WTF
Toen PSV verloor Vonden ze hier toch ook allemaal geweldig O O het zou mij een zorg zijn
Vind ik leuk
Wim Horst +805
zaterdag 16 februari 2019 om 22:13
ik snap het je haat tegen Ajax is groter dan je eigen club straks in de CL een voordeel heeft
Vind ik leuk
Nilsinno +684
zondag 17 februari 2019 om 07:35
Was inderdaad een topwedstrijd hoe Ajax zo’.n grote club met de rug tegen de muur zette was inderdaad smullen
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 22:27
Heel lekker ja, die nederlagen zorgen ervoor dat als jouw PSV kampioen wordt, geen rechtstreekse plaatsing heeft voor de CL. Toppie idd, blij om te horen dat je het Nederlands club voetbal ten onder wilt zien gaan. Maarja, ik had ook geen ander denk vermogen van je verwacht.😉
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:40
Godverdomme weer niet in eigen hand
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 21:42]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
Nee dat duurt nog een goei 1.000 dagen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 21:50
Goeie grap wa bende gij toch un verrekte grapjas. Ge het zeker al teveul bier gezopen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:04
Ennik zojp gewoon dur. Goddegij mar no de kerrik merrige dooien hont
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:10
Haha mooi man.
Vind ik leuk
1313 +8746
zaterdag 16 februari 2019 om 22:30
Bende gij wel lekker bij de paaseieren, godnondeju da is toch ni normaal bierrr en tieteennn!
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 22:34
En da gezeecht dertussen 😝
Vind ik leuk
1313 +8746