Zaakwaarnemer van Tadic aan het woord in Italië: Hangt van de club af

Zaakwaarnemer van Tadic aan het woord in Italië: "Hangt van de club af"

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 12:52wo 13-03-2019 om 12:52

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 15:36wo 13-03-2019 om 15:36

Zijn cliënt heeft weliswaar een contract tot medio 2022 in Amsterdam, maar de zaakwaarnemer van Ajacied Dusan Tadic sluit niet uit dat er komende zomer of daarna een nieuw avontuur wacht voor de Servische vedette. Milos Malenovic laat dat in gesprek met fansite Passione Inter doorschemeren.

"Tadic heeft bij Ajax een contract tot medio 2022. Maar in het voetbal is altijd alles mogelijk", aldus Malenovic. Ook hij heeft in de afgelopen weken de namen van onder meer Bayern München en Valencia voorbij zien komen. Op geruchten reageert de spelersmakelaar echter niet.

"Ik heb nog nooit een naam van een club genoemd en dat ga ik nu ook niet doen. Ik zou hebben bevestigd dat er interesse is van een aantal Italiaanse clubs, maar dat klopt niet. Of Dusan een transfer naar Italië ziet zitten? Dat hangt van de club af..."

Tadic speelde eerder voor onder meer FC Groningen, FC Twente en Southampton. Dit seizoen scoorde de dertigjarige aanvaller 28 keer in 41 officiële duels namens Ajax. 

Poll

Denk jij dat Tadic komende zomer bij Ajax blijft?

(5831 stemmen)

Plaats een reactie

Sniper1 +1207
woensdag 13 maart 2019 om 12:58
Tja.. Hij gaat.

Of hij blijft.
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:03
Die gaat absoluut.. En terecht.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:09
Hoe mooi een PSV ventje wat weet te vertellen dat een Ajax speler zeker gaat vertrekken. Afgelopen zomer hoorde ik ook al steeds dat een Frenkie , de Ligt, Neres zeker zouden vertrekken.

Heerlijk de hoop van PSV'ers en ander volk wat niet voor Ajax is die hopen dat spelers vertrekken, Ajax doet toch iets goed wanneer die hoop er bij velen is.

Wanneer Ajax niet wil verkopen gebeurt het niet, Neres weet daar alles vanaf!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:10
Tadic moet daar echt weg inderdaad, te goed voor Ajax.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:46
Onzin
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:16
Hahah kon je dat maar zeggen over Psv spelers dat kan helaas niet.
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
woensdag 13 maart 2019 om 14:37
Je bent echt geobsedeerd door PSV hè? Zo'n kneus die niks anders kan roepen dan hoe slecht PSV is. Resultaat van vier jaar met lege handen staan en roepen dat Ajax de beste is. Dan moet dat Ajax van jou wel heel beroerd zijn als ze steeds achter PSV finishen, zo ook dit jaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:09
Hahaha onze Calimero hapt weer met je Ajax syndroom
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:16
AJAX-psv 7-2!!!!!
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
donderdag 14 maart 2019 om 13:03
Haha, die naam van je kun je nog 10 jaar aanhouden.
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 13:11
Het enige wat de psvee supporters nog kunnen op het moment is de boel afzeiken. Je ziet het aan hun eigen publiek; op het moment weinig om trots op te zijn!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:12]
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:12
Zo is een groot deel van dat volk altijd al geweest. Je hebt ook genoeg Ajacieden die het andersom weer doen!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:15]
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 13:14
Nee jullie zijn lekker bezig.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:16
Mìjn bericht was nog niet klaar! Ik zeik trouwens spelers niet af van PSV.
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:32
Snel wijzigen:p
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:37
Heeft niks met snel wijzigen te maken! Ik ben aan het reageren met me mobiel en dat gaat soms mis.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:16
Fluitconcerten vorig jaar naar Ziyech nu al vergeten?
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:38
Spelers uitfluiten gebeurt overal, Dumfries heeft dat zaterdag in Eindhoven nog ondervonden.
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:43
En terecht, als Dumfries 4-5x met Swaab een balletje doet... dan zegt iedereen: speel die bal naar voren joh.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:17
Jorritje Hendrix werd ook zwaar uitgefloten laatst door dat oh zo warme publiek.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
woensdag 13 maart 2019 om 13:38
fluitconcerten dit weekeinde zeker vergeten Dumpfries
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:14
Ben ik niet met je eens,Ik ervaar het in ieder geval niet in mijn geval
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 13:17
Kijk naar een gemiddeld commentaar van een psv-er van pakweg 2-3 maanden gelden. Toen waren heel zeker dat psv lachend kampioen zou worden; ik zie nu toch een andere tendens. Maar natuurlijk zijn er uitzonderingen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:44]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:20
Nu kan ik ook elke Ajax fan over een kam gaan scheren als ik een opmerking ga maken maar ben daar vrij nuchter in,meestal spreek ik die persoon zelf aan i.p.v alles over een kam te scheren.Maar goed zo ben ik.
Vind ik leuk
Werner1913 +10674
woensdag 13 maart 2019 om 13:28
Tja. En in juli wisten 'alle' Ajacieden dat ze zeker kampioen zouden worden. Gelukkig scheer je niet iedereen over één kam. Ik heb bijvoorbeeld nooit geroepen dat wij wel even kampioen zouden worden. Dat was al duidelijk toen we gelijk stonden met Ajax, toen we twee punten voor stonden, 5 punten, en weer 2 punten. Het blijft spannend tot speelronde 33...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:58
Wij hadden altijd beste publiek van Nederland. Laatste 6 jaar bij minste of geringste gejank en fluitconcerten. Daar schaam ik me best voor!

Wat verwacht iedereen dan..? Dat we elke wedstrijd met 5 goals verschil winnen??
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 09:05
Haha! Beste publiek wat bekend staat als Famous for not travelling. Wat rook jij joh? Het beste publiek van Nederland & PSV is als de kerk en Bobbi Eden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:10
Als je reactie leest zie je dat dr duidellijk “hadden” staat!
Voor jou club weer beledigd is, in De Meer was Ajax publiek het beste...
Laatste jaren is dat Feyenoord publiek die steunen club altijd, hoe slecht resultaten soms ook zijn.
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:19
Valt toch wel mee? Wanneer was de laatste keer dat je PSV niet boven Ajax zag staan? Hahah
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:20
2017, ben je nu blij?
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:21
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
The Iceman +16510
woensdag 13 maart 2019 om 13:22
Toen PSV als 3e eindigde, of heb je dat verdrongen?
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:25
Wanneer was dat dan?
Vind ik leuk
The Iceman +16510
woensdag 13 maart 2019 om 13:30
^

Zie RVB AFCA
Vind ik leuk
AVDV +1446
woensdag 13 maart 2019 om 13:20
Ik hoop dat jij vertrekt.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:23
Ik ben geboren in Amsterdam en ooit ga ik dood in Amsterdam, tot die tijd blijf ik gewoon in Amsterdam wonen en werken. Ik ga ervan uit aangezien mijn leeftijd dat je nog zo'n 60 jaar last van mij gaat hebben.
Vind ik leuk
AVDV +1446
woensdag 13 maart 2019 om 13:27
Ik heb het over deze site druif.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:28
Deze site is een Amsterdamse site, ik hoor hier dus thuis!
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 13:04
Je bent wel stellig. Hij blijft in ieder geval wel tot hij gaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:33
Hamlett.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:56
Gaat niet zo goed met Pao helaas.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:01
Kan me niet herinneren dat het ooit goed ging. Ze moeten het ook meer hebben van hun basketbal teams.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:47
Nou toen ik vroeger met mijn opa keek. Konden ze nog wel wat haha. Tegenwoordig is het niet veel soeps meer. Ja basketbal groeit daar nog steeds als kool.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:09
Vroeger was alles beter haha. Is ook een corupt zooitje daar in Griekenland. Dan mogen wij nog blij zijn met de KNVB.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:59
Ajax is Tadic zijn droomclub, dus die blijft 100 % 😀
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:01
Wij zijn de beste!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:02]
Vind ik leuk
JaJa PSV +583
woensdag 13 maart 2019 om 13:06
Van wat?
Ow ja, vorig jaar van de KKD.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:08
Is toch de beste van iets
Vind ik leuk
JaJa PSV +583
woensdag 13 maart 2019 om 13:22
Dat zeg ik toch ook
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 13:12
In het verzamelen van titels!
33 voor Ajax en maar 24 voor psv..
Hoe vaak blijf jij eigenlijk het zelfde vragen?

Of vind je het gewoon fijn om te zien hoe ver je bij Ajax achterop loopt?
Vind ik leuk
RenW +4266
woensdag 13 maart 2019 om 13:20
Zo veel??? Ik dacht dat het spannender zou zijn.
Dan snap ik het helemaal niet meer. Ik dacht doen we het zo slecht de laatste 8 jaar 4 x 1ste 4 x 2de EL finale en nu lekker in de CL. Die trol zou je bijna een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:24
Verleden.

Heb je de stand bekeken? Achterstand?

Ach ajax is in twee dingen het beste:

Een grote mond hebben, en al vier jaar niks presteren
En de knvb omkopen
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:27
En waar is Twente het beste in?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:29
Bovenaan staan
Iedere week stadion uitverkocht
Meeste supporters mee naaruitwedstrijden in de kkd
Publiek behouden: na degradatie zelfs meer seizoenkaarten verkocht
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:30
En wat nog meer?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:31
Niet genoeg?
Vind ik leuk
RVB AFCA +14556
woensdag 13 maart 2019 om 13:35
Je kijkt alleen naar de negatieve kanten van Ajax maar te hypocriet om de negatieve kanten zoals fraude bij Twente niet te benoemen?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:42
Daar zijn ze voor gestrafd,toch? Of verdient een club geen tweede kans? De supporters hebben t de club allang vergeven evenals de sponsors en geldschieters.

Als ik me niet vergis liep er in de jaren 90 ook een fraudezaak tegen ajax? Ben je daar ook nog boos over?
Vind ik leuk
TheRock11 +1609
woensdag 13 maart 2019 om 14:36
En jij bent te hypocriet om de fraude (Zwart geld affaire=belastingfraude) bij Ajax uit de jaren 80/90 te benoemen.

Makkelijk bashen op Twente terwijl jouw club geen haar beter was.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:53
En jij bent goed in tellen! Je zegt Ajax is goed in twee dingen en reageerd met drie dingen!

Laatste vier jaar niks in Amsterdam nee, maar om je wederom even op de feiten te drukken: de vier jaar ervoor was er niets in Eindhoven..

Hoor jullie wel weer wanneer je ook drie sterren boven je logootje mag dragen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:04
Das dus 8 jaar geleden? Beetje bedrijf maakt beleid per 5 jaar of per jaar.

Zou jij als directeur blijven wijzen op t verleden? Daar zal de rvc blij mee zijn. Je moet gewoon per jaar (seizoen) presteren, al helemaal als jepretendeert een topclub te zijn. In de top gelden geen excuses of smoesjes.

Geloof is een sta in de weg, het verbloemt de kijk op de werkellijkheid.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:13
Goed, dan zullen we eind dit seizoen samen kijken wie er het meest te vieren heeft.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:15
Ik vier sws het kampioenschap,(Twente).
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:18
Das pas een echte topclub ja! Maar het is ze gegund.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Haha dat zijn drie dingen, kneus!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:08
Sorry,ik heet Andy, maar is je vergeven
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:13
Dan heb je nu (terecht) een bijnaam.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:38
Oke bedenk ik er voor jou ook een, terecht of onterecht
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:53
Kan, een bijnaam overleeft alleen als hij passend is.

Iemand die zegt 2 dingen te gaan benoemen en er met 3 komt aanzetten is een keus, dus is je bijnaam terecht.

Iemand die je daar terecht op aanspreekt (en het zijn er meerdere) hypocriet noemen toont alleen dat je het woord hypocriet kent, maar de betekenis ervan je ontgaat.

Iemand die woorden gebruikt die hij zelf niet volledig begrijpt is een kneus, daarmee bevestig je dat je jouw nieuwe bijnaam al helemaal eigen hebt gemaakt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:39
Hypocriet
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:54
Ben geen psv'er.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:00
Maar wel een hypocriet.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 16:04
Kneus
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:15
Aangenaam, Andy is mijn naam
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:16
Als je mijn naam niet meer weet, zeg je maar mijnheer.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 17:05
Je blijft je bijnaam eer aan doen, kneus.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:15
Dan toch mijnheer kneus.

Hypocriet!
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 17:21
Kneuzen hoor je niet te eren.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:23
Jij hoort mensen die je niet kent niet uit te schelden.

Weet je eigenlijk wel hoe t hoort?
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Je bent netjes beoordeeld op jouw reactie(s) Kneus, dus je hebt de bijnaam gewoon op een correcte manier verdient.
Vind ik leuk
Emnu +7135
woensdag 13 maart 2019 om 19:27
Grappig.

In een post beginnen met “verleden” en eindigen met “vier jaar niks”.

Dommer krijg je t niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:18
Jullie dit seizoen nergens van. Doei JC schaal, doei CL, doei beker en doei kampioenschap.

Helemaal niks in Eindhoven!!!
Vind ik leuk
AVDV +1446
woensdag 13 maart 2019 om 13:22
doei!
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:34
Daar weet jij alles van he, helemaal niks😂😂😂
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:21
Wij?
Vind ik leuk
Sjaakhaak +2936
woensdag 13 maart 2019 om 13:05
Geef hem eens ongelijk 😉 Ajax is toch ook een droomclub.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:06
SjakieHakie!
Vind ik leuk
Dani82 +3357
woensdag 13 maart 2019 om 13:17
Dat heeft hij recent nog geroepen ja, dat hij blijft.
Dus ik ben heel benieuwd
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 12:59
de mensen die denken dat tadic blijft komen bedrogen uit,

zie discussie van gisteren over het afpikken van het shirtnummer van Ziyech
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:16]
Vind ik leuk
Tsubamba +3047
woensdag 13 maart 2019 om 13:00
Hij heet zelf aangeven sowieso te blijven, al hoor je zulke praatjes wel vaker natuurlijk..
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 13:06
Iedereen is te koop. Als Real komt of Bayern, met een mooi bod en 8 miljoen per jaar voor Tadic dan is hij wel weg hoor. En terecht natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:01
Feyenoorders die denken dat Feyenoord ooit nog kampioen wordt, de komende 40 jaar komen bedrogen uit! Zullen een vaste subtopper worden!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:02
Precies
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 13:02
sneu mannetje ben je toch,probeer eens onderbouwend te reageren,al denk ik dat dat heel veel moeite zal kosten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:03
Doe dat lekker zelf curry!
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 13:09
kijk dat jij de reactie niet snapt,is duidelijk,maar wel degelijk onderbouwd
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 13:16
Haha, prototype Rotterdammer..
Beginnen over een onderbouwing en dan aangeven dat hij dat wel doet met z'n ene zin.. Weet jij wel wat een onderbouwing is?
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 13:17
onderbouwen werkw.Uitspraak: [ɔndərˈbɑuwə(n)] Verbuigingen: onderbouwde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft onderbouwd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen (een redenering) van argumenten voorzien Voorbeeld: `met cijfers onderbouwd...
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:05
"kuurie96 +986

woensdag 13 maart 2019 om 12:59

de mensen die denken dat tadic blijft komen bedrogen uit,"

Eerst bovenstaande typen om 12.59 en na alle tegenwind snel onderstaande toevoegen:

"[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:16]

zie discussie van gisteren over het afpikken van het shirtnummer van Ziyech"

Maar goed, je weet nu (na het opzoeken) ten minste wat onderbouwen betekent.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 15:44
je vind jezelf heel wat he
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 16:00
Vraag je nou of ik denk heel wat te zijn omdat jij onzin brabbelt en ik je daar terecht op wijs?

Vind je redenatie fascinerend, op het krankzinnige af, maar fascinerend.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 17:39
je denkt gewoon een bijdehand betwetertje te zijn,maar je bent in werkelijkheid gewoon een bloedzuigertje
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 17:45
Je overschat jezelf nu wel héél erg.
Het is echt niet nodig om "heel wat te zijn" om jouw beweringen te weerleggen.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 17:45
ik hoop dat je heel trots bent op jezelf
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 17:48
Mij gaat het inderdaad best goed, jij kunt beter hulp zoeken ipv. hier je tijd te verdoen.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 18:08
heb ik al,en mijn psych zegt dat ik niet op pisvlekjes zoals jij moet ingaan,dus dit was mijn laatste reactie naar jou toe
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 18:33
Dan blijf je nog wel even onder behandeling staan bij die kwakzalver.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:05
Hahaha waarheid is hard! Veel plezier met grindtegel van Geel en spelers als Verdonk en Nieuwkoop 😂
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
woensdag 13 maart 2019 om 13:07
Ga je nu weer de grindtegel grap forceren Apollo?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:08
Echt onderbouwend was je reactie zelf nu ook weer niet
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 13:15
Vertel??
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 13:16
Haha echt alles moet jou meerdere keren worden vertelt.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 13:18
ik heb toch geen poep geroepen,waarom reageer je dan??Had het niet tegen jou.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:00
Haha zelfs hoe een forum werkt ontgaat je..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:01
Dit was jouw eerste reactie waar ik op reageerde

“de mensen die denken dat tadic blijft komen bedrogen uit”

Is verder toch ook weinig onderbouwends aan lijkt me
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
woensdag 13 maart 2019 om 13:06
Klopt. Weet je ook het winnende nummer van de loterij?
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 13:07
Ik zou er niet op inzetten. Ik denk dat je bedrogen uitkomt.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2535
woensdag 13 maart 2019 om 13:08
En als je denk dat Ajax de treble gaat winnen kom je ook bedrogen uit.
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:36
Ajacieden die denken de komende 5 jaar 1x kampioen te worden, komen bedragen uit!
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:16
Bedragen joh?!

En dan roepen je mede kuikens dat Ajacieden alleen met geld bezig zijn..
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 16:46
Heee rustig aan vriend..
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 17:04
Nou, uhm.. vooruit, maar dan moet je wel stoppen met Ajax en Psv door elkaar te halen. ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 13:01
bedankt Valentijndriessen96
Vind ik leuk
Rabarber +4417
woensdag 13 maart 2019 om 13:04
Ah jij kunt in het hoofd van Tadic kijken, knap.
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
woensdag 13 maart 2019 om 12:59
Inter is een stap terug
Vergane glorie
Vind ik leuk
Red de Kuip +2535
woensdag 13 maart 2019 om 15:01
Maar financieel niet.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 13 maart 2019 om 15:17
Die keus ligt bij Ajax en niet Inter.
Vind ik leuk
pos +9767
woensdag 13 maart 2019 om 12:59
Dit is toch die speler die de ploeg bij elkaar wil houden komend jaar ?
Vind ik leuk
Wesje1987 +249
woensdag 13 maart 2019 om 13:00
En hij zei nog: Ik blijf bij Ajax. Ik wil kampioen worden en CL spelen.

Als dan aan het eind van het seizoen Ajax nog geen kampioen is, dan moet ie wel blijven :D
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
woensdag 13 maart 2019 om 13:00
Als ik hem was en je kon de stap nog eens maken waarom niet...
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 13:06
Hij wilde in Nederland wonen en om de prijzen spelen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
woensdag 13 maart 2019 om 13:13
We gaan het zien van de zomer.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 13:17
Het zou me verbazen. Hij leek erg blij met zijn keuze voor Ajax en ik denk niet dat het tegenvalt tot nu toe.
Vind ik leuk
Nistel +3792
woensdag 13 maart 2019 om 13:45
De stand op de nationale ranglijst zal hem alleen wel tegenvallen. In de zomer was er een hype rond Ajax na alle aankopen dat de titel al zo goed als binnen was. Kon niet meer misgaan. Inmiddels is het maart en heeft Ajax nog geen dag bovenaan gestaan.

Uiteraard wordt die balans pas na 34 wedstrijden opgemaakt, maar dat Ajax tussen alle topwedstrijden door zonder enige moeite even de kampioensschaal erbij binnen zou hengelen, waarbij de tegenstand in geen velden of wegen te bekennen zou zijn, is toch geen realiteit geworden.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 13:51
Een paar puntjes achterstand? Valt wel mee denk ik.
Bovendien heeft hij net een topwedstrijd gespeeld met Ajax in Bernabeu.
Dat telt voor een voetballer denk ik wel.

Verder heb ik het idee dat je er vooral moeite mee had dat mensen zo optimistisch waren en wil je nu je gelijk halen ofzo, daar heb ik verder vrij weinig mee te maken.
Ik denk ook dat Tadic daar iets volwassener in staat dan slechte journalisten of schreeuwerige fans.
Vind ik leuk
Nistel +3792
woensdag 13 maart 2019 om 14:02
Ik hoef nergens mijn gelijk te halen. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat in de zomer de euforie niet te stoppen was en met de vele miljoenen die Overmars in het team stak de algehele consensus was dat Ajax op z'n sloffen kampioen zou worden. Dat kun je al dan niet ontkennen of slechts op journalisten en schreeuwerige fans afschuiven, maar dat is gewoon zo. Daar is dit seizoen gewoon niks van terecht gekomen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 14:11
Nou, kennelijk wel, want dat ben je nu aan het doen.
Ik ontken het ook niet, maar ik heb daar vrij weinig mee te maken. Ik schuif niks af, want dat blinde optimisme kwam van hun.
Leuk voor je.
Overigens heeft dit allemaal niks te maken met Tadic, dus je probeert gewoon wel je gelijk te halen.
Vind ik leuk
Nistel +3792
woensdag 13 maart 2019 om 14:21
Lange teentjes?
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 14:23
Nee?
Ik snap gewoon niet wat je hele 'zie je nou wel' verhaal met Tadic te maken heeft. Je wilt gewoon graag 'zie je nou wel' zeggen.
Je doet maar. Ik was niet zo dom om te denken dat we ineens wel even kampioen zouden worden. Dus ik voel me sowieso niet echt aangesproken.
Vind ik leuk
Nistel +3792
woensdag 13 maart 2019 om 15:07
Het artikel gaat dan ook niet over wat ene #Keizerout van de resultaten van Ajax vindt, maar over Tadic. Ik denk dat het Tadic wel tegenvalt hoe Ajax er op dit moment in de ranglijst voorstaat. Jij denkt van niet. Het zij zo. Meningen verschillen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
woensdag 13 maart 2019 om 15:09
lol
Vind ik leuk
Ozpo +699
woensdag 13 maart 2019 om 13:01
Wordt echt niks noemenswaardigs in dit artikel genoemd. Echt niks
Vind ik leuk
ech wel +38
woensdag 13 maart 2019 om 13:02
na dat we in het verleden dagenlang zijn geterroriseerd door vp ajax met frenkie nieuws,is het nu de beurt aan tadic,Who's Next
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:04]
Vind ik leuk
El Cazador +8973
woensdag 13 maart 2019 om 13:04
Voor meer dan 35 mio is hij te koop!!! Alles heeft zijn prijs in deze wereld.
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 13:04
Het gecombineerde kip en het ei verhaal: Ajax maakt spelers beter en spelers maken Ajax daardoor weer beter! Logisch dat er veel belangstelling voor hem is.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 13:05
Vorige week riep hij nog te blijven. Misschien begint hij door te krijgen wie er allemaal wel gaan en houdt hij zijn opties open. Niet eens onverstandig van hem, zo'n CL seizoen als dit jaar volgend jaar herhalen is heel onwaarschijnlijk.
Vind ik leuk
Binkie +180
woensdag 13 maart 2019 om 13:10
Als Ziyech op de verlanglijst staat van Bayern, zou ik proberen de combi met Tadic te halen voor 100 miljoen. Use the click!
Vind ik leuk
Tismewat +335
woensdag 13 maart 2019 om 13:12
Ik heb wel eens het gerucht gehoord dat Tadic 2 seizoenen bij Ajax zou voetballen en dat hij al een voorcontract bij een Chinese club getekend heeft.Ben benieuwd of hier iets van waar blijkt te zijn. Als het klopt heb ik de primeur. Als het niet waar is blijkt mijn betrouwbare bron een onbetrouwbare hond..
Vind ik leuk
Vak-T +1810
woensdag 13 maart 2019 om 13:48
Niet een voetballer of trainer is betrouwbaar als het op geld aankomt zijn afspraken en clubliefde aankomt.....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:19
Wegwezen met die matennaaier
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
woensdag 13 maart 2019 om 13:19
Of hij gaat, en vind dan maar weer eens vergelijkbare kwaliteit die in Nederland wil voetballen of zaakwaarnemer denkt dat er we een salarisvehoginkje uit te peuren valt in de huidige euforie.
Vind ik leuk
Metal +3267
woensdag 13 maart 2019 om 13:21
FC Groningen, FC Twente en Southampton
Daarna Ajax...
leuke club, dramaclub, leuke club, dramaclub...nu dus weer tijd voor een leuke club haha.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:30
Ik mag hopen van wel dat hij blijft. Hij heeft zelf aangegeven 100% zeker in Amsterdam te blijven. Maar hoe vaak hebben spelers niet hetzelfde gezegd om er niet veel later alsnog vandoor te gaan in verband met een mooie transfer. Of eerder gezegd een mooier salaris.
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
woensdag 13 maart 2019 om 13:33
Gewoon aan zijn contract houden. Niemand moet weg!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:34
Hij en zijn gezin zijn blij weer in Nederland te zijn
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:35
Hoop van wel,we gaan het zien!
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 13:52
Nog 10 wedstr en ook hij is weg.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:57
De voetballerij en diens transfermarkt is zo onbetrouwbaar als wat.
Je weet nooit totdat de transfermarkt sluit wat er gebeurt.
Woorden van spelers en clubs zeggen daarin niets.

Toch denk ik niet dat Tadic vertrekt of zomaar zal vertrekken.
Zijn keuze voor Ajax is heel bewust en hing van meerdere factoren af (ten voordele van Ajax).
Naast Ajax kon hij bij meer clubs terecht.
Daarnaast denk ik dat, ondanks zijn weergaloze prestaties in de CL, toch de clubs als Juventus, Barcelona, Man City etc. niet voor hem komen.
En hij gaat Ajax niet verlaten voor de nummer 5 t/m 10 van welke competitie dan ook.
Vind ik leuk
deltiaan +1436
woensdag 13 maart 2019 om 14:09
komt niet mee bij bayeren
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:11
Misschien moet de zaakwaarnemer ook eens met Tadic zélf praten, want hij heeft al aangegeven volgend seizoen hoe dan ook voor Ajax te spelen...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:14
Dan zal het wel meevallen dat Ajax zijn club is zoals ie afgelopen zomer riep met zijn grote mond .
Want als Ajax echt je club is dan blijf je nog een jaartje als je weet dat er een hoop spelers vertrekken .
Vind ik leuk
Mari +12538
woensdag 13 maart 2019 om 15:20
Tadic gaat niet weg.
Hij heeft teveel mogelijkheden hier, ook na het voetbal.
En als hij niets meer kan of wil dan maar analist op de tv.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:41
Wie hoven die zak hooi iig niet. Ga maar naar blauw zwart
Vind ik leuk
utreg1971 +2022
woensdag 13 maart 2019 om 17:34
Oké dan.
Vind ik leuk
Isakson +284
woensdag 13 maart 2019 om 18:25
Voor welke topclub speelde Tadic in Engeland topdrie of ?¿
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:31
Tadic heeft zelf gezegd dat hij het team zoveel mogelijk bij elkaar wil houden, het zou dus raar zijn als hij weggaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:53
Hij blijft gewoon bij Ajax
Vind ik leuk
Farmer +14403
donderdag 14 maart 2019 om 00:03
Denk dat dit een onzin-roddel is..
Tadic had na de wedstrijd tegen Real, de spelers toch juist opgeroepen om dit Team intact te houden en bij elkaar te blijven?

Zou wel erg raar zijn als juist hij dan nu, na 1 jaar in Amsterdam, en een fantastisch seizoen, alsnog weg zou gaan?

Denk dat Ajax, daarnaast ook de absolute hoofdprijs(nieuw record?) zal éisen, in het geval van interesse.

28 goals in 41 wedstrijden, betrokken bij zga élke aanval...

Gezien de gekte en hysterie in de transfermarkt.... minder dan 70 miljoen zullen ze hem nooit wegdoen. Sterker nog, beneden de 100 miljoen moeten ze hem niet eens wegdoen!
Vind ik leuk
100%facts +17
donderdag 14 maart 2019 om 11:49
ja denk ook dat hij weggaat
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws