Odegaard ziet kansen bij Real Madrid: 'Weet niet wat ze zullen beslissen'

Odegaard ziet kansen bij Real Madrid: 'Weet niet wat ze zullen beslissen'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 11:44do 21-03-2019 om 11:44

Het toekomstbeeld van Martin Odegaard is nog onduidelijk. De middenvelder, die door Real Madrid verhuurd is aan Vitesse, beslist aan het einde van het seizoen over zijn toekomst.

Met zeven doelpunten en zes assists doet de Noor (20) het goed in Arnhem. Hij zit dan ook goed in zijn vel bij de nummer vijf van de Eredivisie. "Ik voel me goed en ik ben gelukkig", zegt Odegaard in gesprek met AS. "Ik draai een goed seizoen in de Nederlandse competitie en de continuïteit bij Vitesse bevalt me."

Odegaard ziet wel een duidelijk verschil met de Spaanse competitie. "Ik moet erkennen dat de Nederlandse competitie minder veeleisend is dan de Spaanse. Ajax en PSV steken erbovenuit, de rest is normaal. In Spanje is er meer concurrentie."

De komst van Zinedine Zidane als nieuwe trainer in Madrid biedt Odegaard mogelijk perspectief. "Ik kan goed overweg met Zidane, maar ik weet niet wat ze zullen beslissen met mijn toekomst. Ik denk dat het voor mij positief kan uitpakken omdat hij mij kent en een idee heeft wat ik het team kan brengen. Ik ken hem goed en we hebben een goede relatie, maar ik heb niemand gesproken van Real Madrid. (...) We zullen aan het eind van het seizoen moeten praten."

Poll

Kan Odegaard een rol van betekenis spelen bij Real Madrid?

(909 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 11:47
Haha momenteel kan elke jonge speler van waarde zijn voor Real Madrid. Maar kom maar lekker naar Ajax, dan heb je meer kans van slagen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 11:47]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:59
Als ze hem verkopen voor 20 pakken ze gewoon 15 mln winst. Zie hem echt niet in het eerste komen van Real. Die gaan spelers aantrekken die er volgend seizoen meteen staan. Komt het tot een transfer naar Ajax zal Real er zeker een terugkoop optie in meenemen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 12:03]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
donderdag 21 maart 2019 om 11:59
Waarom in gods naam ? die jongen heeft nog helemaal niets uitzonderlijks laten zien, gewoon een omhooggevallen zaalvoetballer die met het predicaat van "wonderkind" voor veel te veel geld wordt aangeboden door Real. ( al jaren )
Niemand wil hem en dan moet Ajax er intrappen ? ik denk het niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:11
Hij is echt veruit de beste speler van Vitesse. Laat dit seizoen zijn kwaliteiten wekelijks zien. Noem een 20-jarige eredivisie speler die bij een niet top-3 club zo belangrijk is.
Vind ik leuk
AZVork +3037
donderdag 21 maart 2019 om 12:28
Til, oudejan, vlap om er een paar ff snel te noemen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:32
Vlap en Odegaard zijn in mijn ogen gelijkwaardig. Til is niet zo goed als die 2 en Ouwejan is inderdaad een hele goede back. Ik had AZ eigenlijk als top 3 meegerekend.

Maar als ik Ajax was, zou ik voor Vlap of Odegaard gaan.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:55
Geen van die spelers komen niet in aanmerking !!
Kunnen het niet aan
2 x per dag trainen 2 a 3 wedstrijden in de week.
Ze klagen nu al bij 2 x spelen in de week (midweeks bv) daar moet de knvb op aan mijn inziens om de week midweekse wedstrijd ..en de Kerst ook gewoon !! Dan meer speling in de comp.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:32
Stengs, Doan, Lammers, Vlap, Til. En wellicht Idrissi, Pierie
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:35
En nu graag spelers op dezelfde positie vergelijken. Lammers is een spits. Til is niet zo goed. Idrissi is linksbuiten en Pierie een centrale verdediger. Daarbij krijgt Pierie als centrale verdediger zo gigantisch verl tegengoals dat het geen absoluut toptalent is. Tuurlijk is het niet zijn complete verantwoording maar De Ligt droeg ook een matige verdediging.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:23
"Noem een 20-jarige eredivisie speler die bij een niet top-3 club zo belangrijk is."

Dus waarom op dezelfde positie? Dat was niet jouw stelling.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:07
Je hebt helemaal gelijk, haha.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:42
Idrissi is bagger
Vind ik leuk
VA1 +3092
donderdag 21 maart 2019 om 12:48
Ødegaard heeft van alle spelers de meeste kansen gecreëerd. Dat zegt genoeg. Als hij dus betere spelers om zich heen heeft zal hij meer assists hebben o.a
Vind ik leuk
Johan59 +1255
donderdag 21 maart 2019 om 11:49
Als ze 20 miljoen vragen, hebben ze toch niet echt de intentie om met hem door te gaan, dus Marc sla je slag
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:54
Real Madrid kan hii echt wel vergeten
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
donderdag 21 maart 2019 om 11:57
Real madrid is hem ook al vergeten denk ik
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:58
Niu dat niet. Denk wel dat ze ff goed willen cashen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
donderdag 21 maart 2019 om 11:56
In die minder veeleisende competitie steekt hij er anders niet echt met kop en schouders bovenuit, dat zegt wel wat over z'n kwaliteit.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:13
Speelt toch wel een goed seizoen dacht ik zo of heb ik dat mis? (Ik lees meer over deze speler en vitesse dan dat ik er echt wat van zie)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:13
Bijna dagelijks een stukkie over hem en Ajax.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
donderdag 21 maart 2019 om 20:10
Leuke speler voor zo'n spek en bonen club als Vitesse.
Vind ik leuk
VA1 +3092
donderdag 21 maart 2019 om 12:44
Aha... wel apart dan dat hij de meeste kansen heeft gecreëerd van alle eredivisie spelers... Als Matavz niet geblesseerd was had hij vast en zeker nog meer assists.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
donderdag 21 maart 2019 om 20:08
Omdat niemand anders over enige kwaliteit beschikt bij Vitesse.......
"In het land der blinde is 1 oog koning"
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:59
Eerst een jaartje real kijken hoe jeje ontwikkeld en dan stapje hoger richting ajax :)
Vind ik leuk
Mo +13240
donderdag 21 maart 2019 om 11:59
Aan dat niveau kan hij nog lang niet tippen. Geloof wel dat hij er ooit zal komen want voetballen kan die wel.
Vind ik leuk
Argento8523 +7452
donderdag 21 maart 2019 om 12:02
Real Madrid gaat een zooi gevestigde namen halen
Daar komt hij niet tussen

Ceballos en Valverde lopen ook nog rond
Die zijn toch echt beter
Vind ik leuk
Henkings +1007
donderdag 21 maart 2019 om 12:03
Een zeer goede speler, maar geen tópspeler (nog) Ik twijfel zelfs of hij naar het niveau van de Nederlandse top kan. Wellicht een huurconstructie, want 20 miljoen zou ik er niét voor neertellen
Vind ik leuk
El Cazador +9344
donderdag 21 maart 2019 om 12:07
Is pas 20 jaar, lekker vier jaar bij Ajax ballen en daarna terug naar Madrid.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:32
Wahaha, 15% denkt dat hij wel van waarde kan zijn in Madrid? Als wat dan?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19159
donderdag 21 maart 2019 om 12:39
Toch niet moeilijk om te bedenken wat ze beslissen? Ze gaan je voor een zo hoog mogelijk winst verkopen. Geprobeerd en niet goed genoeg bevonden, dan ga je op de stapel handelswaar.
In Madrid straks alleen maar bekend als de speler waar ze een x-aantal miljoen winst op hebben gemaakt. Een notitie in de jaarcijfers.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:42
Kan aan mijn ogen liggen, maar ik zie ze niet !
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:50
Dat zijn of is 1 of 2 stappen te vroeg ... anders gaat het je net als kluifje ...op de bank zitten en zo nu en dan spelen !!
Ajax Bayern en dan Real !!
Vind ik leuk
hollister +1302
donderdag 21 maart 2019 om 12:51
Zolang hij maar niet voor 20 miljoen naar ons Ajax gaat alles prima
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:55
Odegaard naar Real is als een Ferrari met een trekhaak; het kán in theorie best, maar in de echte wereld gaat dat niet gebeuren.
Vind ik leuk
Couto76 +1267
donderdag 21 maart 2019 om 13:04
Ik denk dat Odegaard bij Ajax echt top gaat worden. Dus 20 miljoen zou een koopje zijn.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
donderdag 21 maart 2019 om 13:10
Hopelijk naar Ajax voor circa 20 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:54
Hahahahahaha
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 21 maart 2019 om 13:59
Gewoon naar Ajax gaan, dat is ook al een stap omhoog.
Vind ik leuk
Bhj +2520
donderdag 21 maart 2019 om 15:35
Die zag hij 4 jaar geleden ook. Die jongen moet toch geleerd hebben. Neem nou nog een tussenstap.
Vind ik leuk
Blindsy +20421
donderdag 21 maart 2019 om 15:52
Kansen bij Real zien? Koekoek!
Vind ik leuk
Ton Pol1 +152
donderdag 21 maart 2019 om 19:52
Topspeler .Zeer geschikt voor Ajax.Heb zaterdag j.l. op fe tribune genoten van deze tegenstander.Altijd aanspeelbaar, elke gevaarlijke aanval begon bij hem.
Vind ik leuk
Isakson +665
donderdag 21 maart 2019 om 19:57
Hij wil niet naar Aiaks.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws