VTBL dreigt na half jaar al te stranden: 'Verdwijnt waarschijnlijk geruisloos'

VTBL dreigt na half jaar al te stranden: 'Verdwijnt waarschijnlijk geruisloos'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 21:22ma 15-04-2019 om 21:22

Het doek voor VTBL zou zomaar eens na een half jaar al kunnen vallen, vermoedt Mediacourant. Humberto Tan presenteerde in januari de eerste aflevering van de RTL7-talkshow, die echter kampt met tegenvallende kijkcijfers.

De tweede aflevering trok nog bijna 300 duizend kijkers, maar het gemiddelde lag na tien weken op 158 duizend, bleek uit onderzoek van VoetbalPrimeur. De show was aanvankelijk op zondagavond om 20.00 uur te zien, maar het aanvangstijdstip is inmiddels verplaatst naar 21.30 uur. Heel veel effect op de kijkcijfers lijkt dat echter niet te hebben: volgens Stichting Kijkonderzoek trok de meest recente aflevering 120 duizend belangstellenden.

RTL liet onlangs al aan VoetbalPrimeur weten dat men nog niet wist of het praatprogramma na de zomerstop een vervolg krijgt. "Een nieuw merk bouwen kost tijd, energie en vertrouwen. Net zoals bij al onze programma's kijken we altijd kritisch naar wat beter kan", klonk het. Volgens Mediacourant is het lot van Tan de zijnen echter al bepaald. 'Net als bij 6 Inside is het niet de vraag óf de stekker er wordt uitgetrokken, maar vooral wannéér', schrijft het medium. 'VTBL zal het voetbalseizoen waarschijnlijk mogen afmaken om daarna geruisloos te verdwijnen.'

Plaats een reactie

voebtalie +3831
maandag 15 april 2019 om 21:26
Ligt niet aan Humberto.. die vaste tafelgasten zijn gewoon niet interessant.

Andy is nog wel leuk... Maar de rest zoooooooo saai. En eentje is zelfs irritant.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:47]
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
maandag 15 april 2019 om 21:30
Dus je denkt niet dat het beter wordt als ze hem vervangen door Twan Huys?
Vind ik leuk
voebtalie +3831
maandag 15 april 2019 om 21:30
Hahahahahha
Vind ik leuk
PRICE +7967
maandag 15 april 2019 om 21:46
Hahaha hahaha 2
Vind ik leuk
Balls +377
maandag 15 april 2019 om 22:31
😂
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:07
😂😂goud😂😂
Vind ik leuk
1+1= +865
dinsdag 16 april 2019 om 08:21
Hahahahaha 3
Vind ik leuk
xTronix +18
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
NOU, die mister janssen mag van mij anders ook ff HEELGAUW opbokken.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
maandag 15 april 2019 om 21:31
Zonder Andy stelt dat hele programma al helemaal niks voor.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
maandag 15 april 2019 om 21:31
Andy is nog wel leuk!
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
maandag 15 april 2019 om 21:32
Eens, ik denk serieus dat dat programma zonder Andy nog een stuk minder kijkers krijgt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:32
Agreed
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:48
Met ook niet
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:04
Ben ik het mee eens. Alleen 1 of 2 personen gaan het niet redden tegen over 5
Vind ik leuk
Krav +239
dinsdag 16 april 2019 om 21:45
Ik tip andy al jaren als opvolger of aanvulling op van vd gijp
Vind ik leuk
LukaB +640
maandag 15 april 2019 om 21:36
Het is allemaal niks, ook Humberto niet die iedereen in de kont kruipt.
Vind ik leuk
zwollie +9892
maandag 15 april 2019 om 21:49
En met zijn prodent tandpastalach
Vind ik leuk
Boerrigter +705
maandag 15 april 2019 om 22:18
Eens, vind de manier waarop hij sommige woorden uitspreekt ook vreselijk
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 01:58
Goedeavund
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:53
😂😂😂 OK, deze vind ik ook wel erg leuk
Vind ik leuk
The Iceman +18142
maandag 15 april 2019 om 21:42
En alsnog een stuk meer kijkers dan Rondo.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
maandag 15 april 2019 om 21:45
Wat is rondo?
Vind ik leuk
PRICE +7967
maandag 15 april 2019 om 21:46
Rondo is absoluut beter
Vind ik leuk
The Iceman +18142
maandag 15 april 2019 om 21:50
Maar die hadden gisteren om 19:50 u 60.000 kijkers en om 22:42 u 22.000. Dan valt VTBL nog mee.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:51]
Vind ik leuk
Roffel1998 +3598
maandag 15 april 2019 om 21:57
Je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen ziggo heeft en dus ook niet iedereen sowieso het eerste kanaal gratis heeft. Daarnaast koopt ook niet iedereen een abonnement op ziggo sport.
Vind ik leuk
The Iceman +18142
maandag 15 april 2019 om 22:00
Zeker waar. Het is wel op het open kanaal, maar alsnog.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3598
maandag 15 april 2019 om 22:03
Ziggo heeft volgens mij geen open kanaal, is alleen voor de mensen met een abonnement bij Ziggo.
Vind ik leuk
The Iceman +18142
maandag 15 april 2019 om 22:07
Ja dat wel, maar je hoeft niet het kanaal Ziggo Sport erbij te kopen bedoel ik.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3598
maandag 15 april 2019 om 22:10
Nee dat klopt, ik bedoelde eigenlijk ook voor de mensen zonder ziggo 😉
Vind ik leuk
PRICE +7967
maandag 15 april 2019 om 23:28
Zou kunnen maar Rondo heeft veel meer niveau en inhoud.
Vind ik leuk
The Iceman +18142
maandag 15 april 2019 om 21:47
Voetbalprogramma op Ziggo Sport, meteen na Studio Sport op zondag.
Vind ik leuk
PRICE +7967
maandag 15 april 2019 om 21:46
Slechte kopie van veronica inside
Vind ik leuk
Linke loe +2362
maandag 15 april 2019 om 21:50
Ik heb het serieus nog nooit gekeken
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:32
Serieus nog nooit of nog nooit serieus? 😁
Vind ik leuk
PRICE +7967
maandag 15 april 2019 om 23:29
Loe, 1 keer moet de 1e keer worden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:51
Humberto is nou niet echt de persoon die volle zalen trekt, in dit geval dus kijkers. Op die Theo Janssen zit ook geen hond te wachten. Die Andy is gewoon een debiel die graag in het middelpunt van de aandacht staat, ook totaal niet serieus. Veronica Inside is een programma waar ik graag naar kijk. Mensen gaan zitten voor Derksen, v d Gijp, Genee, Hansie, Boskamp etc
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
maandag 15 april 2019 om 22:16
Kijk jij naar dat programma voor de grappen, het afzeiken of voor de voetbalinhoud?
Vind ik leuk
Balls +377
maandag 15 april 2019 om 22:34
Alledrie
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
maandag 15 april 2019 om 22:37
Weinig voetbalinhoud daar
Vind ik leuk
Balls +377
maandag 15 april 2019 om 22:46
Dat is jouw mening...
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
dinsdag 16 april 2019 om 06:54
Klopt... Ik zeg ook nergens dat je het moet aannemen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:32
Voor alles. Afzeiken is leuk, maar soms gaan ze iets te ver. Dat hoeft van mij niet.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
dinsdag 16 april 2019 om 07:38
Daarom kijk ik dat programma ook niet meer.

Je moet ze serieus nemen als ze dingen zeggen, pijnlijke persoonlijke aanvallen. En als ze er op aangesproken worden dan is het satire of grappenmakerij.

Verantwoordelijkheid nemen ho maar,... want volgens hun kunnen de meeste kijkers onderscheiden want nou wel echt of niet is
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
dinsdag 16 april 2019 om 09:09
Het zit je wel dwars he?
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Nee niet bepaald...

Ik reageer op een discussie op een forum waar ik kies om mijn mening te ventileren.

Er is een verschil tussen praten over een onderwerp of begaan zijn met ermee.

Ik praat over dit onderwerp en heb er verder weinig tot niks mee.

Je kan het anders zien, maar dat laat ik aan jou.
Vind ik leuk
Weisweiler +155
dinsdag 16 april 2019 om 10:35
Jazeker, dat onderscheid is te maken voor iedereen die de onderbouw van het basisonderwijs heeft doorlopen.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
dinsdag 16 april 2019 om 11:36
Dat is wel een aanname waarmee je een heleboel mensen teveel credits geeft
Vind ik leuk
Weisweiler +155
dinsdag 16 april 2019 om 13:26
Zalig zijn de onnozele van geest.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
dinsdag 16 april 2019 om 13:27
:)
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
maandag 15 april 2019 om 22:39
Ik weet niet of ik de mensen die naar veronica inside kijken wel serieus moet nemen. Die pupers die daar aan tafel zitten erger ik mij in ieder dood aan en kan die tv als die per ongeluk op dat kanaal terecht komt na 1,5 minuut weer naar een ander kanaal. Ze kunnen alleen maar kritiek op een ander leveren, maar pas op als ze zelf kritiek krijgen...
Vind ik leuk
RenW +5743
maandag 15 april 2019 om 23:21
Goede conclusie na anderhalve minuut.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 02:54
Waarom moet je een uur kijken als je dit direkt al ziet
Vind ik leuk
SantiagoErik +2432
maandag 15 april 2019 om 23:52
Je weet het wel allemaal goed in die korte tijd🙃
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
dinsdag 16 april 2019 om 02:53
Ervaringsdeskundige..
Vind ik leuk
KCP +1446
maandag 15 april 2019 om 21:59
Idd Andy was de enigste.. ze hadden gewoon meer van dat soort ex spelers moeten uitnodigen. Meer op amusement moeten spelen. Voor inhoud kijken mensen wel naar NPO of ziggo.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:22
Nathan Rutjes altijd leuk om naar te luisteren, 1x per maand gastoptreden van Beugelsdijk zou ook geweldig zijn.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
maandag 15 april 2019 om 22:05
Ik vind Theo juist heel goed. Scherpe analyses. Niks mis mee.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
maandag 15 april 2019 om 22:13
Maar jij vindt Feyenoord ook goed.
Vind ik leuk
VA1 +3102
dinsdag 16 april 2019 om 17:46
Ja en Andy is maar een clown die zichzelf heel anders voordoet dan hij werkelijk is. Blijkbaar vinden een aantal personen dat grappig...
Ik vind het in ieder geval een goed programma. Doet VI het zoveel beter dan?
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 16 april 2019 om 19:54
Ik ben het met je eens dat het een goed programma is 👍
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:56
Beter programma als met de kwal Derksen en presentator Genee.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7222
dinsdag 16 april 2019 om 09:09
dan*
Vind ik leuk
baku +1145
dinsdag 16 april 2019 om 11:17
Theo Janssen vind ik ook nog wel prima, maar die cabaretiers erbij is echt niks. Al helemaal niet dat interview in de "kleedkamer".. wat een ongemakkelijke bedoeling is dat zeg. En dan zwijg ik nog maar over Hasselbaink... wat een joker
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 11:20
Ik vind Theo een irritant persoon met een negatieve uitstraling die hij probeert te verbergen met af en toe een irritante lach.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:27
Zal niet gemist worden. Tenminste niet door meer dan 150.000 mensen.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:45
Nouja het is het perfecte voorbehoedsmiddel. Het is een zaaddodend programma....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:27
Zoals ik al vanaf het begin zei : KANSLOOS programma.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:27
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Windhoos +138
maandag 15 april 2019 om 21:29
Kansloze opmerking weer..
Vind ik leuk
AjaxSneek +349
maandag 15 april 2019 om 21:34
Sja.. Je kan ook de goden vervloeken! Spannende strijd tot 't eind, succes Eindhoven (niet teveel natuurlijk)
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:42
Aah ja kan niet iedereen tevreden maken he?


🛠 heb ik geen gelijk dan?
Vind ik leuk
Windhoos +138
maandag 15 april 2019 om 21:46
Moet je gelijk hebben dan? Het gaat hier toch over dat kansloze tv-programma?
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:47
Nee hoor hoezo?
🛠

Vind ik leuk
Windhoos +138
maandag 15 april 2019 om 21:48
Knap zeg, dat je steeds diezelfde emoticons kunt vinden..
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:51
Maar ik heb een heel groot hoofd. Met een heeeeeeeeeele grote neus. Zo groot als het GROTE Ajax. Lijkt wel een glijbaan. Maar ja met al die vreugde in Amsterdam is dat alkeen maar om te lachen
🛠

⚒👃🏻👃🏻✡
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:54
Lijkt mij sterk dat jij als provinciale Ajacied een grote neus hebt. Denk eerder een grote kruiwagen.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:57
Kom echt uit Amsterdam. Die kruiwagen heeft marc overmars. Met een enorme berg miljoenen. Kan niet op joh.Dit was makkelijk scoren voor mij
🛠


Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:00
Van de week kwam je nog uit de provincie. Het enige waar jij Amsterdam van kent is het stukje tussen station Bijlmer en JC Arena.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 22:02
Jij heb waanideën . Weet niet wanneer jij dat heb gelezen knul


🛠
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:03
Jij en ik weten beter wannabe Amsterdammer.
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 22:22
Ook goed? Is belangrijk voor je he? Oke ik kom uit Oeteldonk


🛠
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:14
Niet belangrijk voor mij. Maar het maakt jouw reacties wat lachwekkend. En dat zeg ik als Amsterdammer/ Ajacied.
Vind ik leuk
Neusje +279
dinsdag 16 april 2019 om 10:10
He kerel goeiemorgen. Ben blij dat ik lachwekkend ben. Komt door mn GROTE waarschijnlijk


🛠👃🏻✡
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:44
Ajax heeft de meeste supporters in Nederland van alle clubs , maar als je de Ajacieden op deze site moet geloven op deze site zijn het allemaal echte Amsterdammers .
Dus ik neem de uitspraken van Ajacieden die roepen dat ze uit Amsterdam komen voortaan met een flinke berg zout .
Niet persoonlijk bedoeld hoor , want ik wil je graag geloven .
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 22:54
Schijnt echt belangrijk te zijn voor jullie. Snap het niet dat je daar zo mee bezig bent. Weet je wat veel belangrijker is? Dat het een hele mooie tijd voor het GROTE Ajax waarschijnlijk wordt. Met een beetje mazzel om te beginnen morgen. En dan de rest. Ik ga nu lekker slapen met mn GROTE neus👃🏻 en dromen van al dat moois. Heerlijk. Slaap lekker allemaal. All we here from you is bla bla bla. Maar dat is achtergrondmuziek voor het slapen gaan.


🛠
Morgen vanaf 21.00 uur live bij Veronica. Niet vergeten als je van mooi voetbal houd tenminste.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:02
Morgen schijnt voor sommige Ajacieden ook niet echt belangrijk te zijn , want er zijn er een paar die zich op de dag voor Juventus-Ajax vooral druk maken over Lozano .
Er ishier een topic over Lozanootje ,en daar staan nogal wat reactie's van Ajacieden .

En waar iemand echt woont kan best relevant zijn ja .
Ik kan iemand die liegt dat ie uit Amsterdam woont moeilijk serieus meer nemen met de rest van zijn reactie's eerlijk gezegd .

En als het voor jou niet belangrijk is , waarom reageer je dan op de vierde man , en zeg je tegen hem dat je uit Amsterdam komt .
Weltruste en een prettige wedstrijd morgen
Vind ik leuk
RenW +5743
maandag 15 april 2019 om 23:24
van Bommel reageert toch ook op de vierde man.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:52
Knap vermoeiend
Vind ik leuk
RoEnsch +216
maandag 15 april 2019 om 21:52
wanneer was zijn tijd dan? Toen hij als eerste neger NOS sport mocht presenteren?
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 21:54
Zo de pvv stapt net binnen😂😂😂
Dat zijn jou woorden


🛠
Vind ik leuk
Roeptoeter +19224
maandag 15 april 2019 om 21:28
Dacht dat dit alweer weg was. Zijn die cabaret mensen er nog? Zijn die niet grappig genoeg in een voetbal programma???
Tan naar Fox laten gaan. Theo af en toe bij VI aanschuiven en klaar.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:29
Tan naar FOX ??? 🤔🤔🤔
Vind ik leuk
Roeptoeter +19224
maandag 15 april 2019 om 21:30
Waarom niet. Ik erger me minder aan Tan dan aan Jan Jank en Pepernoot.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:55
Bij Tan heb ik altijd het gevoel dat hij liever een dansje doet dan dat hij een sportvraag stelt
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 02:05
Boulevard is een betere format voor hem.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19224
maandag 15 april 2019 om 22:42
Zit nu natafelen te kijken. Kees Jansma stopt er na dit seizoen mee. Dus er komt wel een plekje vrij bij Fox.
Vind ik leuk
Windhoos +138
maandag 15 april 2019 om 21:28
Ho, snel eens een keer kijken dan.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:29
🤣
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
maandag 15 april 2019 om 21:30
Goh wat verrassend... kijkt geen hond naar en voegt niets toe.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19224
maandag 15 april 2019 om 21:32
Begon al met de naam. Die was al fout.
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
maandag 15 april 2019 om 21:33
eens.
Vind ik leuk
Romario9 +14016
maandag 15 april 2019 om 21:31
Hier had Tan nooit aan moeten beginnen. Was van begin af aan al gedoemd te mislukken. Nu heeft ie 2 mislukkingen in een heel korte periode achter z’n naam staan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19224
maandag 15 april 2019 om 21:35
Zou Dionne veel goed gemaakt hebben?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:46
Dionne kan bij mij heeeeel veel goed maken hoor.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:32
Om dr t***te 😁😁 qua presentatrice zie ik dr geen anderhalf uur leiden (lijden wel)
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 23:40
Ik zou anderhalf uur met Dionne best vol krijgen hoor...
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
maandag 15 april 2019 om 21:36
het is ook gewoon het medium. De doelgroep is dit soort shows beu, maar kijkt ook geen tv meer. Zeker niet op zondagavond.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
Romario9 +14016
maandag 15 april 2019 om 21:40
Gaan ze voor een andere doelgroep dan VI dan? Want daar kijken nog genoeg mensen naar.
Vind ik leuk
Wilex +3223
maandag 15 april 2019 om 22:25
Er is gewoon geen plaats voor.
Onbeperkt voetbal praatprogramma's kijken, al zal ik het al willen, moeders de vrouw zegt op zondagavond ook een keer nou gaan we is even iets anders kijken na heel de middag sport.
En dat zal niet alleen bij mij zijn denk.
Je ziet het met nieuwe talkshows of boulevard programma's, die komen ook bijna niet tussen de gevestigde namen.
Het was natuurlijk oliedom van RTL om VI te laten gaan.
Vind ik leuk
zwollie +9892
maandag 15 april 2019 om 21:52
Je gaat toch geen hele zondagavond voetbalpraatprogramma’ s kijken
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
maandag 15 april 2019 om 21:34
Nu de andere nog. Ik heb het helemaal gehad met al die leuterprogramma's over voetbal.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19224
maandag 15 april 2019 om 21:35
Wordt jij dan geforceerd te kijken?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:47
Haha dit dus.
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
maandag 15 april 2019 om 22:21
Gelukkig niet.
Vind ik leuk
NvC +9671
maandag 15 april 2019 om 21:35
Zijn ook niet de meest interessante gasten aan tafel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:35
Vind het programma wel vermakelijk al voegen die caberetiers weinig toe, ben wel positief verast met theo zegt toch voornamelijk zinnige dingen over voetballen en trapt niet alleen open deuren in zoals de meeste tegenwoordig.

Misschien moet theo maar eens aanschuiven bij vi.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:36]
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:16
Ben bang dat Theo zich dan bij Gijp aanpast en lollig gaat willen zijn.
Kraaij is bij Fox ook prima en bij VI wil hij ineens lollig zijn.
Vind ik leuk
satesaus +1662
maandag 15 april 2019 om 21:36
"Bleek uit onderzoek van Voetbalprimeur''... 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
HanV +5729
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
Ze hebben toch maar mooi iets ontdekt waar ik nog nooit van gehoord had. Mediacourant een soort VP of FOK waar het gewone publiek zijn reacties mag spuien over de media.
Ik had gisteren geschakeld naar een programma waarvan ik dacht dat het Ajax-TV was, bleek het 'Natafelen' te heten, ook een tv-praatprogramma over voetbal maar dan op de late maandagavond.
Vind ik leuk
Hesses +1269
maandag 15 april 2019 om 21:37
Alle.praat programma's over voetbal mogen van mij van de buis....alleen voetbal wedstrijden en verder nix....voor en na beschouwingen vindt ik vaak al tenenkrommend.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 21:48
Gebruik de afstandbediening maar hoor. Je kan het.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:50
en dan hebben we het nog niet eens over de VARbeschouwingen
Verschrikkelijk
Vind ik leuk
HanV +5729
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Je zou denken dat ze het wat rustiger volgen, nu lijkt het ook of ze dat natrappen eigenlijk per toeval zien.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:15
"Wat denk jij dat de uitslag wordt?"

Weet ik veel!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:38
Theo is vermakelijk maar hem als vaste analist is gewoon net iets teveel van het goede.
En vaak zijn de overige gasten vulling aan tafel weinig chemie aan tafel zoals die bij Veronica inside er wel is.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:39]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:41
Tsja ... Gaat ook maar niets boven **Veronica Inside**
Vind ik leuk
zwollie +9892
maandag 15 april 2019 om 21:54
Alleen als Naaihuis er niet in Zit
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:43
“Onderzoek van voetbalprimeur.”

Je zou maar zó vol van jezelf zijn dat je zelfs een simpele rekensom ‘eigen onderzoek’ durft te noemen. 😂
Vind ik leuk
Kuip +10218
maandag 15 april 2019 om 21:43
Een programma van niks. Het is echt ongelofelijk dat je drie verschrikkingen bij elkaar durft te zetten. De twee leeghoofden Van der Meyde en Janssen en Humberto. Wie dit bedacht heeft is niet goed.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:12
Hasselbaink was wel goed en wat meer gasten is ook interessanter dan Gijp en Derksen. RTL moet niet zo snel panikeren.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:49
Amen
Vind ik leuk
VA1 +3102
dinsdag 16 april 2019 om 17:51
Theo is juist geen leeghoofd. Andy is de absolute leeghoofd! Wat een achterlijke clown...
Vind ik leuk
Kruik013 +62
maandag 15 april 2019 om 21:48
Vind het een top programma maar met VI en studio voetbal heb je al 2 van zulke programmas die al meer dan 10 jaar bestaan. Misschien dat ze zich kunnen onderscheiden door op woensdag uit te zenden
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:11
Na dat van Jansma is dit het beste,
Ziggy kijk ik niet ivm allergie voor Jack v G.
Vind ik leuk
RoEnsch +216
maandag 15 april 2019 om 21:49
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:10
Ben jij een Almeloer die Twente een slechte naam wil geven.
Dan slaag je daar bij mij niet in.
Of zijn er echt hersenlozen in Enschede?
Vind ik leuk
RenW +5743
maandag 15 april 2019 om 23:29
Is het lekker om steeds neger te schrijven?
Vind ik leuk
RoEnsch +216
maandag 15 april 2019 om 23:35
Hoe bedoel je of ik een neger lekker vind?
Vind ik leuk
RenW +5743
maandag 15 april 2019 om 23:39
Kwal.
Vind ik leuk
RoEnsch +216
maandag 15 april 2019 om 23:43
lust ik niet
Vind ik leuk
RenW +5743
maandag 15 april 2019 om 23:51
Klopt, niemand vreet zijn eigen soort.
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 00:01
racistisch.. ff huilen bij Sylvana?
Vind ik leuk
RenW +5743
dinsdag 16 april 2019 om 01:17
Dus je weet wat je doet. Dat dacht ik al.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:51
Alleen de uitzending met Van Hanegem heb ik afgekeken. De andere keren haakte ik al voor de eerste reclame af. Tegenwoordig sla ik over.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23980
maandag 15 april 2019 om 21:55
Is ook een heel matig programma
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:55
Welk voetbalpubliek moet je nog aanspreken als er al Studio voetbal, veronica inside, fox sports en ziggo sports is???

Alles wordt al gezegd en de meest prominente gasten zijn al ingehuurd door de verschillende zenders. Het was vooraf al gedoemd te mislukken, er is gewoon te weinig publiek over om nog een voetbalpraatprogramma te bekijken.

Het zou alleen werken als het echt iets is dat out-of-the-box is, bijvoorbeeld een soort roast-programma, of een bepaald comedy-genre of zo. Maar het moet zich echt onderscheiden van de rest.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:08
Asjeblieft wil je een shock-effect... dat is heel goedkoop RTL-achtig.

Laat naakte homo's voetballers cijfers geven of zo,
op een onbewoond eiland -- dat is Zoo rtl.
Vind ik leuk
Mari +13305
maandag 15 april 2019 om 21:55
Da's jammer.
Goed programma.
Goede gasten
Geen schijtbakken humor over de rug van derden.
Misschien moeten ze het thuispubliek er meer bij betrekken bijv middels winkansen
(gvd) maar het werkt
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:05
Iets meer vaste gasten om aan te wennen zie ik wel wat in.
De ene week zit WvHanegem lollig te doen de week erna Louis, dan heb je geen vastigheid.
Ik vind Theo goed en Hasselbaink ook. Ze zijn al beter dan studio voetbal.
Maar niemand kan tippen aan de groep die Jansma heeft, al praten ze te veel doorelkaar.
Vind ik leuk
Mari +13305
maandag 15 april 2019 om 22:22
Ik vind het juist een verademing als oude bekenden hun gezicht laten zien
De cabaretiers mogen eruit.
Ik wil voetbalkennis
Vind ik leuk
Cookee +12956
dinsdag 16 april 2019 om 19:20
Ja, maar als Willem probeert grappig te zijn en vd Meijde ook, dan moet Tan dat even corrigeren. Het is wel leuk dat er daar ook actieve spelers zitten die dan iets inbrengen.
Maar vaak durven ze dan geen mening te hebben.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 15 april 2019 om 22:01
Als dat beleid maken is, iets nieuws starten en snel ophouden.
Mensen moeten Hasselbaink en Theo eerst leren kennen.
Inhoudelijk is Vtbl volgens mij beter dan VI, misschien minder wisselen met gasten, zoals ik zei, je moet de gasten ook leren kennen.
Ze proberen tenminste niet iemand na te doen, Tan is hier beter thuis dan met onbeduidende BN-ers.
Als je bij VI de flauwekul weghaalt dan blijft er bij vtbl toch meer over denk ik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:59
Whaha .die drugs verslaafde
Vd. Meide. Theo de zuiper
Zemelzaadje Tan.
En dan die pipo.s andere kant van de tafel .. Geen enkel Niveau
Gedoemd na de eerste uitzending !!
Vind ik leuk
Cookee +12956
dinsdag 16 april 2019 om 19:24
Jij heb je vooroordeel klaar.
Je zou ook kunnen luisteren naar wat ze zeggen, als vd Meijde er niet bij is dan wil Theo best serieus over voetbal praten.
Er is meer niveau dan bij VI, als Kieft er daar niet is dan valt 't me zwaar. En Gijp heeft alleen af en toe eens een goede opmerking.
Vind ik leuk
MojoRisin +16273
maandag 15 april 2019 om 22:02
Snap ook niet waarom ze van 8 uur naar half 10 zijn gegaan..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:03
Jammer. Het is het meest objectieve programma met de meest interessante gasten. Allen die deutekom, waas en die andere mafketel wegbonjouren want die voegen niks toe. En die knuppel achter de computer gewoon af en toe aan laten sluiten. Net of die tijdens het programma nog ff VP zit te checken ofzo
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:06
Belachelijk programma ook. Leuke gast die Tan maar totaal zonder binding met voetbal. Als je dan ook nog zegt dat PEC geluk had bij het ombuigen van een 3-0 achterstand naar 3-4 dan snap je er echt geen reet van. Daarna trouwens ook nooit meer gekeken.
Vind ik leuk
sundaymanara +1444
maandag 15 april 2019 om 22:12
Alleen al om dikke Theo met oorbellen kijk ik al niet meer.
Kerels met oorbellen en tatoo's, brrrrr.
Vind ik leuk
bert +693
maandag 15 april 2019 om 22:16
Wat wil je met die Theo Jansen aan tafel,jongens ben nu eens eerlijk ,waar heeft hij het elke keer over geen touw aan vast te knopen.luister maar eens goed hij zegt precies wat in het weekend door andere zenders is besproken.en dan die rest Humberto gaat nog wel maar die rest tjonge tjonge echt nergens verstand van
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:21
Veel teveel media melken het voetbal uit.
Vind ik leuk
1313 +12922
dinsdag 16 april 2019 om 01:55
"Luister eens wat hij zegt, precies wat er in het weekend door andere zenders is besproken". Wat is dit nu voor bizarre uitspraak?😂 VTBL begint op zondag avond 21:30, het enige voetbalpraatprogramma, wat daarvoor komt is Rondo, om 19,50. Lijkt me sterk dat hij dan meekrijgt wat ze daar zeggen. En de andere 'voetbalpraatprogrammas'. Op de tafel van Kees na dan, beginnen allemaal later, waar heb je het over?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 01:56]
Vind ik leuk
bert +693
dinsdag 16 april 2019 om 08:20
Waar ik het over heb dat hij dingen erbij haalt die al eerder bij andere programma’s is besproken.uiteraard niet over de wedstrijd van dit weekend,want dan zenden hun eerder uit.
Ja je leest wat je wilt lezen
Vind ik leuk
1313 +12922
dinsdag 16 april 2019 om 17:56
Ik lees letterlijk wat jij schrijft, misschien moet jij een beetje leren te formuleren.
Vind ik leuk
bert +693
dinsdag 16 april 2019 om 19:38
Hoezo heb jij dan wel blo gehad
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:20
Ik heb geen 1 aflevering gezien, dat zal het probleem niet zijn.
Vind ik leuk
Het Brein +4904
maandag 15 april 2019 om 22:35
Ik denk net 1 programma teveel voor Nederland. VI en Studio Voetbal kan nog wel, twee grote tegenpolen. Maar VTBL gaat in het midden zitten...dat werkt niet!
Vind ik leuk
buddha +10751
maandag 15 april 2019 om 22:42
zal het niet missen. zijn al genoeg van dit soort programma's.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:43
Hoezo? Ik vond wel leuk
Vind ik leuk
Just Nuts +868
maandag 15 april 2019 om 22:46
Jammer ik kijk het liever dan studio voetbal
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
maandag 15 april 2019 om 22:48
Zonde. Kijk er zo graag naar.
Vind ik leuk
Smithsonian +45181
maandag 15 april 2019 om 22:50
Ja?
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
dinsdag 16 april 2019 om 06:48
Nee, totaal niet.
Vind ik leuk
Smithsonian +45181
maandag 15 april 2019 om 22:49
Nooit gekeken.
Vind ik leuk
Sonneillon +964
maandag 15 april 2019 om 22:50
Ik kijk het de laatste weken wel, ik vind het wel grappig, vooral Andy en Theo dan, de rest is wel wat saai, viggo waas en peter heerschop voegen totaal niks toe, met dat Wilfried de jong-achtige kleedkamer interview, en al die diepgaande statistieken boeit ook niemand volgens mij, Humberto vind ik wel oké, misschien moeten ze wat meer grappige YouTube voetbal filmpjes gebruiken ofzo en het laten presenteren door een aantrekkelijke dame, of desnoods neemt Andy voortaan zijn wijf mee, das ook een prima uitzicht, in veel andere landen werkt dat ook perfect voor de kijkcijfers, zelfs het weerbericht is goed bekeken als een mooie dame het presenteert
Vind ik leuk
M6-zammel +18
maandag 15 april 2019 om 23:12
Jack van Gelder en Humberto moeten gewoon weer terugkomen naar NOS studio sport. Niemand kan opboxen tegen VI op hetzelfde tijdstip. Studio voetbal en studio oranje kunnen weer leuk worden als deze twee terugkomen, maar VI blijft het leukste voetbalpraatprogramma. De combinatie Johan Derksen en Rene v/d Gijp is gewoon een perfecte combinatie en het zijn aparte karakters met humor.
Vind ik leuk
twentegoal +918
maandag 15 april 2019 om 23:23
Nu de favoriete club van dit bagger programma , ajax nog , morgen
Vind ik leuk
Jef Stam +88
maandag 15 april 2019 om 23:23
Komt door die dikke jansen met zn alcoholkop.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:34
Humberto is zo fake als de pest, daar prikken de mensen snel doorheen. Irritant figuur dat.
Vind ik leuk
VA1 +3102
dinsdag 16 april 2019 om 17:55
Andy is nog nepper
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:58
Nee die is gewoon echt zo "gek".
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:40
Ik dacht dat het met Humberto beter zou gaan als het over voetbal zou gaan, maar die man is gewoon zo nep als ik weet niet wat.
Tevens zag het er quasi-gezellig uit, die ene x dat ik geprobeerd heb te kijken. Zeer gemaakt vrolijk.
Vind ik leuk
Isakson +699
maandag 15 april 2019 om 23:51
Humberto in de tan(g). Laat hem gewoon wie ben ik presenteren; leert ie zichzelf kennen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:59
Ik vind vbtl wel aardig, het verdiend eigenlijk wel meer kijkers. VI vind ik steeds vermoeiender worden, altijd die schuine uitspraken, weinig niveau en veel dom gelul, en Genee is bloed irritant. VI heeft zijn beste tijd ook wel gehad, Derksen zal dit geen vele jaren meer doen. Rondo is ook wel leuk, maar ziggo heeft een te klein podium voor veel kijkcijfers.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:22
Mee eens...de tafelgasten zijn saai of ééntonig. Altijd het zelfde met theo...

Laat spelers aanschuiven, ( bv gebleseeerde spelers die kort buitenspel s t aan).
Laat oud trainers komen...v.gaal, rijkaard, v b asten,... de mos... laat het scheidsrechters komen. Zoveel variaties mogelijk.
Maar aub geen cabaretier...pleasss
Vind ik leuk
RWMD +164
dinsdag 16 april 2019 om 00:52
Ik kijk dit liever dan studio voetbal eerlijk gezegd. Alhoewel studio voetbal is wel lekker om bij in slaap te vallen...
Vind ik leuk
Mad Max +1289
dinsdag 16 april 2019 om 07:07
Misschien een paar gasten uitnodigen die wel 3 hersencellen hebben, of moeten het contractuele Ajacieden zijn?
Vind ik leuk
FCHeineken +885
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
VTBL???? :P
Nog nooit naar gekeken, maar zo te lezen hier mis ik er ook weinig aan.
Rondo kijk ik altijd op maandag in de vooravond en daarna VI om 20.30 uur... dan heb je alle betweters wel weer gehad en ben je prima op de hoogte.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +406
dinsdag 16 april 2019 om 07:52
Was gewoon gedoemd om te mislukken , die tan kan er geen hout van , iedereen is zijn maatje , zeker in de grachtengordel, dat die dionne goed zat en stoned is geweest met hem samen dat moet wel , dat doe je niet nuchter!!
Vind ik leuk
Cantonoy +61
dinsdag 16 april 2019 om 09:12
En geen wedstrijdbeelden. Dus niet dynamisch.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:38
Heel goed dat dit programma zo spoedig mogelijk verdwijnt voegt totaal niets toe alleen maar slap geklets
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws