De Mos en De Boer gaan extra letten op PSV'er: En dus geen type-Neres

De Mos en De Boer gaan extra letten op PSV'er: "En dus geen type-Neres"

Gepubliceerd: donderdag 10 augustus 2017 om 14:32do 10-08-2017 om 14:32

Hirving Lozano heeft de potentie om dé surprise van het nieuwe Eredivisie-seizoen te worden. Dat zeggen Ronald de Boer en Aad de Mos, die met De Telegraaf vooruitblikten op de competitiestart. 

"Wat Lozano betreft hoop ik dat hij direct een meerwaarde is voor PSV, en dus geen type-Neres bij Ajax", aldus De Mos. PSV betaalde deze zomer miljoenen euro's voor vleugelaanvaller Lozano. De international van Mexico kwam over van Pachuca. 

"Een speler met heel veel kwaliteiten", zegt De Boer over de buitenspeler. "Dat hebben we tijdens de Confederations Cup met Mexico al kunnen zien." Collega-analist De Mos gaat ook extra letten op een talent van AZ. 

"Een andere speler waar ik veel van verwacht is Calvin Stengs van AZ. Hij was tijdens de laatste wedstrijden van afgelopen seizoen een openbaring. Dat smaakte zeker naar meer."

Plaats een reactie

donderdag 10 augustus 2017 om 14:36
Dit is inderdaad echt een goede speler
Vind ik leuk
Strijp +14029
donderdag 10 augustus 2017 om 14:41
Superscout dat je bent :0)
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 14:49
Ja het verschil tussen mij en een middelmatige scout :p
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
donderdag 10 augustus 2017 om 14:47
IK hoop dat ik zaterdag na de wedstrijd je Nickname mag roepen met gebalde vuisten!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 14:48
Ga ik ook voor ;)
Vind ik leuk
thierryer +2160
donderdag 10 augustus 2017 om 14:39
hhaha Aadje oordeelt alweer over Neres zonder dat hij uberhaupt de kans heeft gekregen in de basis. Wat mij opvalt dat Neres wel vaak scoort als hij in de basis staat. Kan je van Younes overigens niet zeggen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 14:55]
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
donderdag 10 augustus 2017 om 14:48
Als ik de kas van Ajax zou krijgen, zou ik ook niet spelen, maar wegwezen!
Vind ik leuk
BassieN +11449
donderdag 10 augustus 2017 om 14:53
Hij zegt toch dat hij hoopt dat Lozano direct een meerwaarde is integenstelling tot Neres, die blijkbaar op de trainingen niet genoeg heeft laten zien klaar te zijn voor de basis.
Vind ik leuk
thierryer +2160
donderdag 10 augustus 2017 om 14:57
Nope dat staat er niet! Er staat en geen type Neres!
Vind ik leuk
Bep Slatter +12026
donderdag 10 augustus 2017 om 14:41
Ziet er goed uitdie gozer, bloedfanatiek en talentvol.
Vind ik leuk
Strijp +14029
donderdag 10 augustus 2017 om 14:42
Hoop dat hij de beloofde creativiteit kan brengen, het is niet dat we dat al genoeg hebben..
Vind ik leuk
Manus +459
donderdag 10 augustus 2017 om 14:42
Spelers worden tegenwoordig veel teveel gehyped voor ze überhaupt gespeeld hebben. Daardoor ontstaan er scheve verwachtingspatronen
Vind ik leuk
Sanji +1361
donderdag 10 augustus 2017 om 14:43
Toch blijft het raar hoe psv zo loopt. Psv lijkt me juist het makkelijkste elftal waar weinig aan hoeft gedaan te worden. Enige wat ze nodig hebben is een coach die warm is, veel praat met spelers en aan meer aan teambuilding doet. Tenminste zo'n indruk krijg ik, met name omdat spelers juist vaak behoefte hebben aan zo'n iemand en psv heeft goede spelers maar is nog geen team dat voor elkaar strijd.

Keeper en verdediging zijn aardig, maar met name op middenveld en aanval heb je gewoon erg goede spelers met potentieel. Jammer dat propper weg is, maar zelfs dat kunnen ze makkelijk opvangen.

Ik weet dat vele het niet mee eens zijn, maar ik zou zelfs maher een kans geven. Maher, van ginkel en hendrix. Die maher heeft gewoon echt is vertrouwen nodig en moet is de kans krijgen op zijn favoriete positie. Wijnaldum kwam ook pas erg laat op gang na meerdere kansen en seizoenen.

En Locadia moet gewoon in de spits en daar 10 wedstrijden achter elkaar de kans krijgen.
Vind ik leuk
AFC +3358
donderdag 10 augustus 2017 om 15:11
psv heeft een waardeloze verdediging .. Daar moet dus wel een hoop aan gedaan worden..
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
donderdag 10 augustus 2017 om 15:31
Als je er meer scoort dan tegen krijgt moet het geen probleem zijn. Alleen zet ik daar mijn vraagtekens bij.
Vind ik leuk
John M. +5134
donderdag 10 augustus 2017 om 15:23
Misschien Foppe de Haan halen voor achter de schermen.
Vind ik leuk
Huomel +1138
donderdag 10 augustus 2017 om 15:24
echt heus.. 10 wedstrijden achter elkaar??

Je weet dat Philip Cocu daar coach is..? die heeft vorig seizoen heel lang of eigenlijk hele seizoen Luuk de Jong op 9 gehouden terwijl dat niet om aan te zien was.. denk je dat ie daar nu plots van gaat afwijken en iemand anders dan Luuk wedstrijden lang achter elkaar voordeel van de twijfel geven..? ik weet het niet.. we gaan het zien!

Afgezien van dat als factor.. zie ik PSV ook wel mee doen ondanks dat ze van te voren al afgeschreven zijn. Denk dat dat wellicht nog een voordeel voor hun kan worden/zijn.

Terwijl Feijenoord en Ajax vanaf dag 1 TOP-favoriet zijn voor de titel. Ok, Feijenoord iets meer dan Ajax, vanwege helaas ons allemaal bekende treurig gebeurtenis tijdens de voorbereiding in Oostenrijk!!
Vind ik leuk
Iefmeister +7867
donderdag 10 augustus 2017 om 15:31
Ik ben het met je eens maar in de verdediging mag er nog wel wat bij.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
donderdag 10 augustus 2017 om 15:44
Ja, want Brenet loopt allemaal zijn tegenstander ondersteboven.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
donderdag 10 augustus 2017 om 14:44
Voor dat geld verwacht je ook dat hij er heel erg snel staat. Dat moet, even aanpassen ok maar dat mag geen jaar duren.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
donderdag 10 augustus 2017 om 14:49
exact
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
donderdag 10 augustus 2017 om 15:35
Ik zei het bij neres en nu ook met Lozano. Meet nooit met twee maten ;)
Vind ik leuk
Iefmeister +7867
donderdag 10 augustus 2017 om 16:41
Twee weken wennen. Behang uitzoeken en latexen en dan actie vlammen. Van dat werk..
Vind ik leuk
jtodam +544
donderdag 10 augustus 2017 om 14:51
Aad en Ronald, het nieuwe clownsduo van Nederland.
Vind ik leuk
guusje +1638
donderdag 10 augustus 2017 om 15:01
Peppie & Kokkie gaan extra opletten, pppffffffffffffffffffffff
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 15:11
Uriel Antuna wordt de sensatie bij Grun.
Vind ik leuk
AFC +3358
donderdag 10 augustus 2017 om 15:09
Hoe kan je een type neres zijn als je international bent... Maar dit wordt wel een hele goede.. had ik graag bij Ajax gezien
Vind ik leuk
MagicFeeling +4644
donderdag 10 augustus 2017 om 15:11
Moet Aad niet ergens indoor gaan schaatsen of zo??
Vind ik leuk
Squirreltom +1004
donderdag 10 augustus 2017 om 15:19
Iedere speler heeft de potentie om DE verassing van het seizoen te worden. Inclusief Neres. Als die eens een paar wedstrijden in de basis mag starten nadat Youness laatste moment transfer krijgt (een mens mag hopen)
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 16:26
Der is toch in mexico ook nog wel een goeie back te halen meneer Brands.
Vind ik leuk
Jozef +45118
donderdag 10 augustus 2017 om 20:08
Hij moet er gewoon een halen. Of we hem kennen is van geen belang.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
donderdag 10 augustus 2017 om 16:41
Aanpassing periode tot aan de kerst en na de winterstop op volle toeren, dan is wel de titel uit het zicht!!!!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 16:49
Hartstikke leuk maar met mexico speelde hij in een goedlopend team.
En bij psv moet hij de kar gaan trekken.
Zou fantastisch zijn maar of hij dat al kan????
Vind ik leuk
Napolitanos +9278
donderdag 10 augustus 2017 om 22:15
Nee Neres is al afgeserveerd de nieuwe Sulejmani ! Heeft ook niks gepresteerd voor zijn land. Oh sorry hij is ook geen international die Neres -:)
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 22:25]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws