Eredivisionist huurt mislukte Mühren voor twee jaar: Gewenste versterking

Eredivisionist huurt mislukte Mühren voor twee jaar: "Gewenste versterking"

donderdag 17 augustus 2017 om 21:24

Robert Mühren keert per direct terug in de Eredivisie. De aanvaller gaat aan de slag bij Sparta. De Rotterdamse club meldt donderdagavond via de officiële kanalen dat Mühren (28) voor twee seizoenen wordt gehuurd. 

"Met Robert Mühren halen we een gewenste versterking binnen in onze selectie. Naast zijn ervaring en kwaliteiten als aanvaller zijn we ook blij dat we hem terug hebben kunnen halen naar de Eredivisie", aldus trainer Alex Pastoor op de website van Sparta. "Met Zulte Waregem hebben wij een akkoord bereikt over een huurperiode van twee seizoenen."

Mühren maakte pas in januari 2017 de overstap van AZ naar Zulte Waregem. Destijds werd de oud-speler van FC Volendam voor vier seizoenen vastgelegd door de Belgische club. Al snel belandde hij echter op het tweede plan. Uiteindelijk speelde hij slechts twaalf officiële duels in het shirt van Zulte. 

Plaats een reactie

goekie4 +575
donderdag 17 augustus 2017 om 21:28
Goede versterking, was bij AZ een welkome stand-in, jammer dat hij nooit basisspeler is geworden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:29
Top transfer van sparta
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:29
De gewenste versterking is eindelijk binnen. Dit is voor Sparta begrippen een uitstekende speler. Nu nog een linksback erbij en we staan er weer wat beter voor. Op naar de eerste 3 punten zondag.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:33
Joris Mathijsen weer aan het slapen.. jammer
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:34
Netjes Sparta! Prima deal!
Vind ik leuk
Utca030 +1185
donderdag 17 augustus 2017 om 21:41
Goede speler voor sparta
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:44
Goede speler, hopelijk doet hij zondag nog niet mee
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 21:51
welkom, zeer blij mee
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:04
Huren voor 2 jaar? Waarom niet overnemen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:11
4 jarig contract afkopen kost wat volgens mij
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:20
Ik denk dat die Belgen hem kwijt willen..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:11
4 jarig contract afkopen kost wat volgens mij
Vind ik leuk
Mall00t +4927
donderdag 17 augustus 2017 om 22:14
Te duur.
Vind ik leuk
Lukas27 +246
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:31
Gegarandeerd doelpunten. Iets dat Sparta nog weleens mist.
Vind ik leuk
DubRtd +11702
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:50
Weekkie of wat te laat.
Je kan mij niet wijsmaken dat ze die niet al een maand geleden hadden kunnen halen want hij speelde vorig jaar al nauwelijks en was dus ernstig overbodig bij die Belgen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Eredivisionist huurt mislukte Mühren voor twee jaar: "Gewenste versterking"