Protest tegen actie van Ajax-fans in Den Haag: Je moet er niet aan denken

Protest tegen actie van Ajax-fans in Den Haag: "Je moet er niet aan denken"

woensdag 13 september 2017 om 19:57

De supporters van Ajax die zondag willen demonstreren tijdens de wedstrijd van ADO Den Haag vormen een gevaar voor de veiligheid. Dat vindt de fractie van Groep de Mos volgens Omroep West.

De politieke partij liet dinsdag in de Haagse gemeenteraad weten dat het Ajax-protest verboden zou moeten worden. Hij reageert daarmee op de toestemming die burgemeester Pauline Krikke van Den Haag verleende voor een 'Amsterdams' protest op de Koekamp naar aanleiding van het bekerduel tussen Scheveningen en Ajax. Daar zijn fans niet welkom.

Groep de Mos maakt zich 'grote zorgen' over de veiligheid. 'Deze rivaliserende supportersgroepen (Ajax en ADO, red.) zoeken elkaar al sinds 2006 op. Aan beide kanten zijn er leegschedels die elke mogelijkheid aangrijpen om een confrontatie met elkaar aan te gaan. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als relschoppers elkaar opzoeken", aldus fractievoorzitter Richard de Mos volgens Omroep West.

De Ajax-fans voeren ook actie, omdat ze weer bij uitduels met ADO willen zijn. Dat mag niet meer sinds 2006, nadat het supportershome in het voormalige Zuiderpark Stadion van ADO werd bestormd door aanhangers van de Amsterdamse club.

Plaats een reactie

Bengelino +5970
woensdag 13 september 2017 om 20:01
Zal Aad ook bij die groep zitten?
Vind ik leuk
Zooitje +1447
woensdag 13 september 2017 om 20:03
Misschien is Aadje wel de vicevoorzitter;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:03]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:22
Een hele vieze
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:02
Niet in het stadion toelaten, maar wel in het centrum laten protesteren.... Denk toch echt dat je minder problemen krijgt, als je ze voetbal laat kijken!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:06
Centrum is wat overdreven, Koekamp een klein hoekje ergens op het Maliveld. Niemand die je ziet of hoort.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:08
Ok dacht dat ze eerst naar het stadhuis wilden gaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:12
Dat bedoel ik, mensen roepen veel maar weten niks. Niks ten nadele van jou als persoon maar ik lees het veel.

#ONWETENDHEID
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:17
Gelukkig weet jij alles!
man man man.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:41
Ik weet inderdaad hoe de vork in de steel zit ja. Ik hou het in de gaten!
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
woensdag 13 september 2017 om 20:44
Ja echt hè .. Ze weten het zogenaamd allemaal .. ik zeg eerlijk weet het fijne er niet van
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
woensdag 13 september 2017 om 20:43
Een protest voor niks dus ? :p niemand die je hoort
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:33
Die Ajax-supporters komen echt niet hoor, veels te bang ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:56
Zeker bang als je om 14.30 wilt gaan demonstreren, terwijl de wedstrijd dan van start gaat. Ga dan om 12.00 uur demonstreren als je de ballen voor hebt.

Laffe tokkie tuig!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:52
Koekamp is nabij CS en omringd door verschillende ministeries. Lijkt me geen goed idee om dat stuk tokkie tuig los te laten, misschien beter die 020 homo's in het Haagse bos loslaten zullen zich vast wel thuis voelen daar.
Vind ik leuk
North +1952
donderdag 14 september 2017 om 13:46
Goh, jij voelt je ook een hele grote op het internet.
Waarom vertel je die jongens a.s. zondag niet even persoonlijk wat je hier op internet over ze schrijft?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:14
Geef het effe door aub
Vind ik leuk
North +1952
donderdag 14 september 2017 om 18:50
Hoezo? Loopt je broek nu al vol?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 22:18
Wil het ze best vertellen, alleen op dat tijdstip ben ik naar de wedstrijd aan het kijken. Daarom laf van die neusjes om niet eerder of na de wedstrijd te demonstreren.
Vind ik leuk
North +1952
vrijdag 15 september 2017 om 00:59
Stoere praatjes op internet gaan niets veranderen.
Tegen mij hoef je zo niet te praten. Want rellen vind ik voor kneuzen. Die mensen die komen demonstreren zijn waarschijnlijk ook alleen geïnteresseerd in het voetbal, maar door knuppels zoals jij kunnen ze dus niet meer naar het stadion.

Helaas zul je dat waarschijnlijk nooit begrijpen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 02:30
Dat tuig dat wil gaan demonstreren begrijpt het niet, sukkel!
Vind ik leuk
North +1952
vrijdag 15 september 2017 om 13:48
Zie je? Geen argumenten meer. Dan maar schelden. Hahaha!
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 15:02
Argumenten zijn er wel, alleen zie jij die weer niet.
Nou gelukkig heeft de gemeente ingezien om dat stuk tuig alsnog te weigeren.
Vind ik leuk
Polly11 +1788
woensdag 13 september 2017 om 20:43
Dat is het probleem, ze komen niet voor het voetbal. Want als dat zo zou zijn, dan waren ze gewoon overal welkom
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
woensdag 13 september 2017 om 20:47
Een klein groepje vergeet dat niet .. er zijn ook mensen die hun club wel degelijk supporteren ..
Vind ik leuk
Polly11 +1788
woensdag 13 september 2017 om 20:49
Alleen maakt dat kleine deel het voor de rest onmogelijk
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
woensdag 13 september 2017 om 20:51
Ja maar het is wel zaak dat dat groepje gestraft word en niet de goede ajacieder
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
woensdag 13 september 2017 om 20:03
Misschien zou er meer energie om die zogenaamde leegschedels aan te pakken en niet onschuldige vaders met kinderen de mogelijkheid te ontnemen om deze wedstrijden te bezoeken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:07
Dat mag niet in NL. In verband met de privacy en discriminatie. Pedagogisch onverantwoord. En psychisch onverklaarbaar. Daarbij moet eerst wetenschappelijk worden aangetoond, dat Ajax supporters, geen herrie gaan schoppen.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
woensdag 13 september 2017 om 20:09
Je bent of heel dom, of heel naïef als je denkt dat er alleen bij Ajax mensen rond lopen die herrie gaan schoppen. Dat soort mensen lopen bij elke club rond.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:15
Eigenlijk is mijn verhaal heel dom. Maar dit zijn de regels van NL.
Welkom.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:16
En waar staat dat hij dat denkt ?
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
woensdag 13 september 2017 om 20:18
Er mogen geen Ajax-supporters komen omdat bepaalde mensen die zich supporter van Ado den Haag en Ajax noemen niet zo lekker samen gaan.

En hij reageert met: 'Daarbij moet eerst wetenschappelijk worden aangetoond, dat Ajax supporters, geen herrie gaan schoppen.'
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:21
Ja met een cynische ondertoon. Jammer dat je dat niet begrijpt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:15
Vaders met kinderen demonstreren niet hiervoor en roepen niet op tot geweld tegen over de stad Den Haag. Leegschedels zitten er aan beide kanten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:15]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:59
Wat leven we toch in een mooi land. Mensen gaan overal dood op de wereld en hier gaan ze demonstreren voor een voetbalwedstrijdje.

Lafaards!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:03
Die burgemeester is dus volgende week ontslagen!
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 20:04
Je mag hier fundamentalist zijn en demonstreren maar als je wat te melden hebt over een voetbalpotje dan ben je staatsgevaarlijk.. pfff
Vrijheid van meningsuiting? Nooit van gehoord..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:05
Niet als de veiligheid in het geding is.
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 20:14
Maar Harry, jullie zijn toch zo'n gastvrij volkje.. komt toch goed.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:17
Ook in Amsterdam hebben ze last van fundamentalisten gozer.
Lees net een stukkie in het AD.

Ja wij zijn gastvrij maar we gebruiken wel ons verstand.
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 20:21
Dat weet ik nog wel toen ik moest rennen voor 15 geel groene corsmit shirts..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:34
Maar waarom begin je over fundamentalisten in den haag terwijl het ook in Amsterdam voorkomt?
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 20:40
Om te duiden dat je gewoon zou moeten mogen protesteren..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:46
Maar dat mag toch ook, maar moet dan garant staan voor succes?
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 21:02
Begrijp je niet.. gaat mij om het principe dat de politiek gewoon moet handhaven en niet ouwehoeren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:08
Klopt en dat staat vast, beide groepen bezoeken elkaar niet meer. Staat al sinds 2006 dus houden zo. Bedankt voor de bevestiging!

Ik bedoelde dat een demo niet garant zal staan voor het toelaten van ajacieden in ons huis.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:11]
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 21:17
We lullen langs elkaar heen.. succes ouwe, ik ga Ff voetbal kijken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:28
Makkelijk hoor als je er niet meer uitkomt :D
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:16
Veiligheid is nu veel maar dan ook veel meer in het geding.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:23
Daarom alsnog verbieden, jouw bericht geeft precies aan hoe veel van jullie in mekaar steken. ''Betreden op eigen risico''
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:30
Openbare verhoudt zich tot staatsveiligheid als vrije meningsuiting tot geweld.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:04
En verder heeft Richard de Mos gewoon gelijk. Vind het een griezel maar hij heeft wel gelijk. Als het mis gaat dan worden we weer jaren teruggeworpen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Laten we alle leeghoofden van alle clubs gewoon op het Malieveld zetten. Hek erom en laat maar gaan. Kunnen wij in de tussentijd zonder gezeik naar het voetbal kijken.
Zo lost het probleem zich vanzelf op.
Vind ik leuk
Utca030 +2204
woensdag 13 september 2017 om 20:08
Kost de overheid weer een hoop geld met al die politie op de been. Het zou verbodennnnnn moeten worden
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:10
Groep de Mos onder leiding van Aadje!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:13
Kijk echt nieuws. Luister nog liever naar Jan Joost
Vind ik leuk
rpaulp50 +3137
woensdag 13 september 2017 om 20:15
Deze demonstratie is net zo belachelijk als bij het hoofdkantoor van de Amro Bank gaan protesteren dat de deur op slot gaat s avonds.
Zo werkt dat nu eenmaal in de maatschappij, je betaalt meer in de supermarkt omdat andere jatten, je betaald meer aan je verzekeringspremie omdat anderen zwendelen etc.,
Misschien zou Ajax van de berg geld eens wat moeten investeren in het voorkomen van geweld ipv passief te blijven en de overheid te verwijten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:26
Als ADO dat ook zou doen zou dat de ondergang van ADO zijn financieel, kulverhaal natuurlijk. Veel vind plaats op plekken waar Ajax nog ADO totaal geen zeggingskracht hebben. Of je dacht dat het per ongeluk buiten het stadion en buiten toezicht van AJAX/ADO gebeurt? Geloof me maar dat ze doen wat ze kunnen. En twee kanten op, er lopen een aantal idioten rond, maar bagetaliseren is weer een ander verhaal. 99% zijn gewoon bezoekers die een leuke uitpot willen zien, de sfeer in een stadion willen proeven en hun spelers supporten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3137
woensdag 13 september 2017 om 21:25
Het gaat niet over Ajax of ADO.
Dit gaat over rand criminelen die het verpesten voor alle clubs en de goedwillende supporters.
Een soort van terrorisme zou je kunnen zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:36
Dat het niet alleen over Ajax/Ado gaat ben ik met je eens. Dit vindt je terug in bijna heel Nederland. Maar toevallig ging dit topic over deze clubs. Terrorisme is het nou gelukkig net weer niet, ook geen soort van.in mijn definitie dan. We zijn het in essentie wel met elkaar eens denk ik. Dit soort gelul moet gewoon stoppen, en iedereen moet weer normaal elkaars wedstrijden kunnen bezoeken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3137
donderdag 14 september 2017 om 09:13
Terrorisme is ook vaak een uiting van ongenoegen mbt de eigen leef omstandigheden, die frustraties worden dan onder de dekmantel van een geloof, of clubliefde vertaald in geweld tegen "de vijand"..... Een soort van excuus om je frustraties over je eigen povere bestaan bot te vieren op onschuldige.
De echte gelovige of de echte supporters nemen afstand maar worden toch het slachtoffer.
Er zijn dus overeenkomsten maar gelukkig is het voetbalgeweld relatief vrij onschuldig ivm het wereld terrorisme van deze tijd.
Hoe dan ook, hoe los je dit nu op ?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:15
Zoutzuur, dat lost alles op ;)
Vind ik leuk
North +1952
donderdag 14 september 2017 om 13:49
Dir komt toch niet vanuit de club Ajax, maar vanuit de supporters. Leeghoofd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3137
donderdag 14 september 2017 om 19:54
Waar stel ik dan in deze bijdrage dat "dir" ( leeghoofd ? ) dit ( dus ) zou komen vanuit de club Ajax...... ? Je reactie slaat kant noch wal, begin nu eens met leren lezen en foutloos schrijven professor.
Vind ik leuk
North +1952
donderdag 14 september 2017 om 20:07
Och jochie.. Je hebt een typefout gevonden. Gefeliciteerd. Je moet toch wat als je de hele dag werkloos thuis zit.

Je zegt dat Ajax wat geld moet gebruiken om wat tegen de supporters te doen.. . De club Ajax heeft hier niets mee te maken. De supporters mogen protesteren wat ze willen, als burgers van de democratische staat Nederland. De club heeft daar niets mee te maken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3137
donderdag 14 september 2017 om 20:46
Alweer fout Professor.
Je bent een chaotisch ventje, dat staat in het geheel niet in de bijdrage waarop jij reageerde, het woord Ajax wordt niet gebruikt zelfs.
Een ezel stoot zich etc.,
Ik zei toch, je kan niet lezen.
Reageer dus op een bijdrage waar het over geld gaat en Ajax en ik reageer dan weer, je haalt de boel hopeloos door elkaar.
Jammer voor je dat je de hele dag werkloos thuis zit, nu begrijp ik het....
Vind ik leuk
North +1952
vrijdag 15 september 2017 om 01:27
Argumenteren kun je leren..
Echt.. Wat mis jij veel. Je zegt zelf: 'Misschien zou Ajax van de berg geld eens wat moeten investeren in het voorkomen van geweld ipv passief te blijven en de overheid te verwijten'

Daar reageer ik toch door te zeggen dat het slaat als een lul op een drumstick.

Ik heb nu al vaak genoeg aangegeven waarom, ga het je niet nog verder uitleggen. Maar je kunt wel een cursusje begrijpend lezen gebruiken.

Met al die vrije tijd die je hebt, moet dat toch kunnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:16
Lekker slim van Den Haag.

Gooi ons in een uitvak, en er is niets aan de hand.

Ze krijgen zondag de rekening van hun wanbeleid.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:18
Welke rekening?
Is dit een dreigement Jantje?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Nee hoor.
Maar het gaat zondag (verwacht ik) uit de hand lopen.
En dan heeft Den Haag aan zichzelf te danken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:21
Daarom laten wij jullie niet toe en dat moet altijd zo blijven. Dat mede mogelijk gemaakt door hersenloze als jij.

Maar het is geheel op eigen risico, dus niet gaan huilen als er wat gebeurd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:23
Snap je nou echt niet dat als je een uitvak maakt, het veel makkelijker te begeleiden is?
Dan weet je precies waar ze zijn.
Nu heb je totaal geen overzicht.

Oh en ik ga zeker niet huilen, wees niet bang.
Wanneer het uit de hand loopt ben ik toch weg.
Ben geen relschopper.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:24]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:24
Snap je nou echt niet dat we dat niet willen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:25
Nou wat er nu gaat gebeuren is een veel slechter alternatief voor de stad.
Dus nee, dat snap ik niet.

Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:30
Dit zullen onze supporters niet accepteren pik. Dit zal alleen maar meer en meer gaan escaleren waarbij niemand een winnaar zal zijn. Maar ga je gang, je zal er zelf niet bij zijn. Hooligans zitten niet op VP :p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:31
Wat ik al zei, ben geen relschopper.
Bij rellen ben ik idd gelukkig niet bij.

Maar idd geen winnaar, daarom dus uitvak
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:35
Wij willen het niet (de supporters), de club wil het niet en de gemeente ook niet. Dat zullen jullie toch moeten accepteren. Je kan het niet afdwingen!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:38
Je onvrede tonen is altijd goed (zonder rellen).

Maar goed, we komen hier toch niet uit.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:50
Onvrede tonen mag altijd maar je ziet het al op VP dat men oproept tot geweld.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:30
Het is olie op het vuur!

Zijn niet gewenst dus beter wegblijven!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:29
Zou jij mensen uitnodigen die een clubhuis met onschuldige supporters bestormen ?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:30
Als ik wist dat ze anders vrij de stad in zouden gaan. Jazeker.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:26
Wat een domme stelling. Omdat je mag demonstreren (tegen de verwachting van velen) gaan ze dat recht gebruiken om te gaan rellen ?
Dan weet je zeker dat ze er nooit meer bij mogen zijn.
Maar je bevestigd nu wel dat er inderdaad genoeg leeghoofden zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:28
Nee hoor. Intentie is niet om te rellen.
Maar weet nu al hoe dat gaat.
ME gaat er al staan voor Ajacieden er zijn.
En dat werkt als een rode lap.

+zullen er wat hersenloze hagenezen en amsterdammers tussen zitten
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 20:29]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:36
ME werkt alleen als een rode lap op een stier bij cokesnuivende of bezopen leeghoofden. Bij risicowedstrijden in Utrecht zie ik ze ook voor de wedstrijd staan. Dan voel ik niet de behoefte om te gaan meppen.
Maar ja, ik kom voor het voetbal dus dat zal wel niet tellen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:59
Het werkt idd als een rode lap bij cokesnuivende leeghoofden.
Geef ik je volledig gelijk in.
Maar ook die zullen er helaas vast tussen zitten in Den Haag.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:18
VP verbod is verlengd ivm met apen geluiden bazoer en de zwaar aangeslagen joodse gemeenschap...


Get your facts straight.

En meld effe dat zei wel welkom zijn in Amsterdam sinds seizoen 2015/16. alleen durft den haag en ADO dit niet aan ivm gedrag eigen supporters. Daders honk komen al jaren niet meer bij Ajax en zitten bijna allemaal onder tussen jaren lange gevangenis straffen uit... Den Haag straf onschuldige Ajacieden punt
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:19
Wij willen er niet heen en wij willen jullie niet meer ontvangen.

Deal with it!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:22
Dan wordt het simpel ADO/den haag is verplicht om uitsupporters kaarten aan te bieden. Zonder geldige reden lijkt me een geldboete op lopend naar punt aftrek bij herhaling niet meer dan een eerlijke straf.

Of is het echte zo dat Hagenezen een stel tokkies zijn die wetten en regels niet kunnen respecteren?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:25
Kunnen jullie onze regels niet accepteren?
Niks verplicht, het is verplicht om ons aan de wet te houden die in 2006 is ingesteld. Deal with it!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:15
Haha gaan we maar eigen regels verzinnen? De KNVB reglement geldt hier in dit geval, daarnaast de grondwet in Nederland... deze overruled alle andere wetten en regels in Nederland.

Om dit te beschermen hebben we de trias politica om de burgers te beschermen tegen gekken zoals in Den Haag nu. Erg vreemd dat een burger en een stad die pretenderen te staan voor rechtspraak en bescherming daarvan totaal verwaarlozen.

Den Haag verliest de essentie van de beginselen waar ons land vanuit is gebouwd. Wij gaan dit winnen op de juiste manier geen politicus heeft de macht om dit soort regelgeving in te voeren dit loopt op een makkelijke overwinning uit. Alleen triest dat we het zo moeten doen, omdat de stad waar onze regering zetelt zich niet aan de Nederlandse wetten en grondrechten weet te houden!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:21
Willen jullie zo graag in onze mooie stad komen dan?

Wij bepalen zelf wie we uitnodigen bij ons thuis!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:22
Nee we willen graag onze club over kunnen steunen!

Of dat den haag of de Oostblok is. Uitsupporters toestaan staat gewoon in het regelement!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:23]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:23
Dan hadden jullie dat maar van te voren moeten bedenken. Moeten jullie je maar leren gedragen. Bij Feyenoord mag je ook niet komen, waarom geen demo in Rotterdam? Als het volgens jou zo te maken heeft met recht dan hadden jullie al lang weer in den haag en rotterdam gekomen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:24]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:43
Utrecht supporters zijn ook een tijdje geweerd in Amsterdam. Dus........

En laten we alsjeblieft de Joden er buiten laten. Het zou Ajax sieren hier een statement over te maken en hun eigen legioen te verbieden die 'Geuzennaam' te gebruiken of andere uitingen (vlaggen).
De reactie van andere supporters is namelijk niet gericht tegen Joden maar tegen Ajax-supporters die zich zo graag Jood noemen.
Helaas snapt de media en publieke opinie dit niet en worden de roepende supportersgroepen weer veroordeeld.
Neem de bron weg. Dan hoef je ook geen gevolgen te bestrijden.
Vind ik leuk
HansVites +2095
woensdag 13 september 2017 om 22:26
Ja laten we ze gewoon Neuzen noemen
Vind ik leuk
Eusebio +1437
woensdag 13 september 2017 om 23:01
Heb jij geen neus?
Lastig........
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:21
Niet het enigste wat ze missen
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:01
Dat mis jij weer in je bovenkamer, zo lek als een mandje.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:05
Enigste?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:20
Ja en wij anders om... situatie met Utrecht is het zelfde op dit moment zei zijn welkom wij niet bij hun. En ook bij Utrecht is het domme nazistische liedje waardoor Ajax supporters niet meer welkom zijn in Utrecht. Punt over Joden UTRECHT IS IN DE JAREN 70 ONS JODEN TE NOEMEN ALS SCHELDWOORD... AMSTERDAMMERS VONDEN HET ALLEEN GEEN SCHELDWOORD EN DROEGEN HET MET TROTS.

Kijk een keer de Israëlische onderzoeks docu hier over! Zeggen dat het niet rascistisch is maar onder tussen ook apen geluiden maken naar onze donkere spelers. Dit gebeurd bij Utrecht en den haag... wat stel je voor? Ajax moet geen donkere spelers opstellen?!


Utrecht en ADO moeten gewoon hun hardekern schoonvegen zoals in Amsterdam een aantal jaar geleden ook gebeurd is!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:02
F-Side is baas daar in 020 en jullie bestuur doet er niks tegen!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:13
Israëlische onderzoekers die weer in de slachtofferrol kruipen hoef ik niets van te zien zolang ze andere volken vernederen en mishandelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:20
Haha echt he.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:17
precies!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:17
Jij zit Israël nog te verheerlijken ook. Er vallen dagelijks Palestijnse slachtoffers man. Pro Israël ben jij, ook een soort van racisme!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:18
Lekker alles aan het bagatelliseren? Jij doet net alsof je iedereen kent die erbij betrokken is geweest, niet iedereen is veroordeeld tot een gevangenisstraf! En er lopen meer tokkies bij jullie rond met een SV die er graag bij willen zijn. Je verdedigt iets wat niet te verdedigen valt, maar dat besef lijkt maar niet tot je door te dringen.
Vind ik leuk
FCDHMN +37
woensdag 13 september 2017 om 20:21
Beter voor ons en beter voor de naam van de club, dat zij niet meer bij ons komen en wij bij hun. Zijn vele die de aanval van 2006 nog niet vergeten zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:31
Dan zal het tijdens de demonstratie wel wemelen van LEGIA supporters.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:42
Die zijn al in Den Haag.
Vind ik leuk
Quareck +2981
woensdag 13 september 2017 om 20:34
Leegschedels, wat een formidabel woord
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:49
De stad slopen!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:07
Zeg jij vanaf je computertje :D
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:07
Jouw lange neus slopuh idioot!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:54
De grondwettelijke vrijheid van vergadering en betoging wint het van mogelijke verstoring van de openbare orde.
Vind ik leuk
flipper +862
woensdag 13 september 2017 om 22:01
Midden -noord maak je niet zo dik man.Denk aan je hard.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:24
Ik heb er twee gelukkig :p
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:26
Zou je wat minder kunnen reageren? na 10 x dezelfde mening gegeven te hebben is de 11e x echt niet meer nodig.
Daarbij is het ook niet terecht dat je telkens voor heel den Haag spreekt. Of heb je 500.000 persoonlijkheden?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:22
Ik ga niet aan je vraag voldoen want ik bepaal zelf wat ik doe!
Ik spreek sowieso niet voor Den Haag maar ik deel wel mijn bevindingen. Bevalt het je niet dan had je er geen account voor hoeven aanmaken. Fijne dag!
Vind ik leuk
HansVites +2095
woensdag 13 september 2017 om 22:25
Ik zou zeggen huur een weiland af zet er een hoog hek om heen met 360 volt er op en laat ze elkaar de hersens inslaan.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Als je ze toelaat is er niks aan de hand maar je kan nu niet meer overstuur want dan maak je jezelf wel ongeloofwaardig.
Vind ik leuk
renemar +134
donderdag 14 september 2017 om 08:58
Wel toestemming geven aan groep malloten die oproept tot terrorisme en dit verbieden. Niet alleen de landelijke politiek maar ook de plaatselijke politiek van onze residentie is knettergek. Welke verdorven lucht ademen ze daar in?
Vind ik leuk
North +1952
donderdag 14 september 2017 om 13:51
Het blijft belachelijk dat we geen wet hebben die het tuig uit de stadions houdt en normaal voetbalvolk gewoon van een wedstrijdje laat genieten.

Dit soort maatregelen zie je alleen in Nederland. Lachwekkend.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Protest tegen actie van Ajax-fans in Den Haag: "Je moet er niet aan denken"