'Stunt op komst: Mourinho wil Sánchez overtuigen met 28 miljoen aan tekengeld'

'Stunt op komst: Mourinho wil Sánchez overtuigen met 28 miljoen aan tekengeld'

donderdag 21 september 2017 om 15:26

Een smeuïg gerucht uit Engeland: Manchester United heeft liefst 28 miljoen euro aan tekengeld klaarliggen voor Alexis Sánchez. De Chileense ster van Arsenal beschikt over een aflopend contract en is komende zomer transfervrij in te lijven. 

Alles wijst erop dat Sánchez (28) sowieso niet gaat verlengen bij The Gunners. De voormalig speler van Udinese en FC Barcelona wil jaarlijks om de prijzen spelen en dat kan bij Arsenal niet. In juli en augustus werd Sánchez ook al gelinkt aan een transfer. Toen wilde zijn club echter niet meewerken aan een verkoop. 

In 2018 is Arsenal machteloos: Sánchez heeft vanaf januari het recht om met andere clubs te onderhandelen over een transfervrije overstap in juli. Volgens The Sun is United-manager José Mourinho er veel aan gelegen om de Chileense spits in te lijven. The Red Devils zouden liefst 28 miljoen euro aan tekengeld hebben gereserveerd om Sánchez te overtuigen van een overstap naar Old Trafford.

Ook Manchester City, Juventus, Bayern München en Real Madrid zouden belangstelling hebben voor Sánchez. 

Poll

Zou Sánchez de perfecte aanwinst zijn voor United?

(691 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 15:33
Bijna gratis
Vind ik leuk
Bengelino +6694
donderdag 21 september 2017 om 15:34
Bizar weinig
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:39
Als ik echt heel goed zou zijn, zou ik overal voor 1 jaar tekenen. Elk jaar dat tekengeld opstrijken. Zo snel verdien je het nergens.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:41
Ha ha ha, ja maar geen club die je 1 jaar aanbiedt. Ze zijn gek, maar zo achterlijk niet
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 21 september 2017 om 16:31
Wel als ze allemaal weten dat je maar voor 1 jaar tekent.
Als clubs zich te staan verdringen om racist die 3 tegenstanders heeft gebeten te contracteren, laten ze zich echt niet tegenhouden door een 1 jarig contract als je er 20/30 per jaar inschiet.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:36
Serieus? Zo makkelijk racist gebruiken? Ik heb het idee dat jij je nu verlaagd tot dat niveau.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 21 september 2017 om 18:46
Als je geschorst wordt voor bijten, ben je een bijter.
En als je geschorst wordt voor racisme dan ben je een.....?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 18:57
Volgens mij is het zo dat je door het uitzitten van je straf, gerehabiliteerd wordt. Dus technisch / juridisch hebben we met elkaar afgesproken mag je na je straf geen racist meer genoemd worden. Sterker, hetgeen wat jij doet, is strafbaar.

Maar hey, ik zal het wel fout zien omdat ik geen stoere praat uit.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 21 september 2017 om 19:03
Wat ik doe is strafbaar?
Leg eens uit.
Ik wacht gespannen af.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14241
donderdag 21 september 2017 om 16:13
Ja tuurlijk want de clubs gaan je ook 1 jarige contracten aanbieden....
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:19
Dubbele post...
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 16:20]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:19
Verwacht niet dat clubs dit soort spelers 1 jarige contracten aan gaan bieden...
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:41
Weer een speler aantrekken die de opkomst van Martial opnieuw tegen gaat werken, top beleid! Gelukkig laat die jongen niks zien in de wedstrijden die hij wel speelt..
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:47
Voor hoeveel zou United de laatste 4 jaar gekocht hebben? Ik denk meer als 1 miljard.
2 jaar Louis en 2 jaar Mourinho.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 15:48]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:10
Dacht precies hetzelfde. Bouwen aan een team met de toppers die je hebt. Maar nee die mafkees wil er weer meer spelers bij.
Vind ik leuk
inimini +1455
donderdag 21 september 2017 om 15:44
Dat is wel nodig, er lopen bijna geen aanvallers mij MU.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:47
Sanchez is een aanwinst voor elke club! Vind hem echter meer passen bij City, onder guardiola.
Vind ik leuk
derksen +7154
donderdag 21 september 2017 om 15:58
Zou heel Engeland geen Duitse tv kunnen ontvangen?
Die pierre van dortmund is wel zo verschrikkelijk goed
Dat niemand gewoon voor hem 100 miljoen neer legt
Snap daar niks van!
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 16:17
Ik had ook al lang verwacht dat hij verkocht zou worden. Hij is volgend jaar ook alweer 29.
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 21 september 2017 om 19:41
29,5 :)
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 19:47
18 juni wordt hij 29
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 21 september 2017 om 19:52
19 december :)
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 20:26
?
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 21 september 2017 om 20:30
Alexis Alejandro Sánchez Sánchez (Tocopilla, 19 december 1988) is een Chileens betaald voetballer die bij voorkeur als vleugelaanvaller speelt. Hij tekende in juli 2014 een vierjarig contract bij Arsenal. Dat betaalde 36 miljoen euro voor hem aan FC Barcelona.
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 20:36
Ooh haha sorry ik had het over Aubameyang ;p
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
donderdag 21 september 2017 om 20:46
LOL
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 20:47
Haha ik dacht al XD
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:17
Nieuwe ontwikkeling waarbij dadelijk niemand meer zijn contract gaat verlengen.
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 21 september 2017 om 16:45
Volgens mij doet Mourinho dit alleen om Wenger dwars te zitten.
Vind ik leuk
Truth +2777
donderdag 21 september 2017 om 16:59
Als je afgaat op alles wat er verschijnt dan zou zijn voorkeur uitgaan naar city
Vind ik leuk
Vidar +704
donderdag 21 september 2017 om 17:49
Doe mij maar Mahrez van Leicester. Sanchez is linksbuiten en daar hebben we genoeg van. Een rechtsbuiten zou daarintegen erg welkom zijn.
Vind ik leuk
kees ee +303
donderdag 21 september 2017 om 19:30
bij zo'n grote schuld !, kan dat beetje ook nog wel bij ? waar zijn ze mee bezig ?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:46
een omzet van 1 miljard zegt genoeg...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Stunt op komst: Mourinho wil Sánchez overtuigen met 28 miljoen aan tekengeld'