'Stunt op komst: Mourinho wil Sánchez overtuigen met 28 miljoen aan tekengeld'

    'Stunt op komst: Mourinho wil Sánchez overtuigen met 28 miljoen aan tekengeld'

    donderdag 21 september 2017 om 15:26

    Een smeuïg gerucht uit Engeland: Manchester United heeft liefst 28 miljoen euro aan tekengeld klaarliggen voor Alexis Sánchez. De Chileense ster van Arsenal beschikt over een aflopend contract en is komende zomer transfervrij in te lijven. 

    Alles wijst erop dat Sánchez (28) sowieso niet gaat verlengen bij The Gunners. De voormalig speler van Udinese en FC Barcelona wil jaarlijks om de prijzen spelen en dat kan bij Arsenal niet. In juli en augustus werd Sánchez ook al gelinkt aan een transfer. Toen wilde zijn club echter niet meewerken aan een verkoop. 

    In 2018 is Arsenal machteloos: Sánchez heeft vanaf januari het recht om met andere clubs te onderhandelen over een transfervrije overstap in juli. Volgens The Sun is United-manager José Mourinho er veel aan gelegen om de Chileense spits in te lijven. The Red Devils zouden liefst 28 miljoen euro aan tekengeld hebben gereserveerd om Sánchez te overtuigen van een overstap naar Old Trafford.

    Ook Manchester City, Juventus, Bayern München en Real Madrid zouden belangstelling hebben voor Sánchez. 

    Poll

    Zou Sánchez de perfecte aanwinst zijn voor United?

    (691 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 21 september 2017 om 15:33
    Bijna gratis
    Vind ik leuk
    Bengelino +10148
    donderdag 21 september 2017 om 15:34
    Bizar weinig
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 15:41
    Weer een speler aantrekken die de opkomst van Martial opnieuw tegen gaat werken, top beleid! Gelukkig laat die jongen niks zien in de wedstrijden die hij wel speelt..
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +926
    donderdag 21 september 2017 om 16:10
    Dacht precies hetzelfde. Bouwen aan een team met de toppers die je hebt. Maar nee die mafkees wil er weer meer spelers bij.
    Vind ik leuk
    inimini +2054
    donderdag 21 september 2017 om 15:44
    Dat is wel nodig, er lopen bijna geen aanvallers mij MU.
    Vind ik leuk
    rik.bless +174
    donderdag 21 september 2017 om 15:47
    Sanchez is een aanwinst voor elke club! Vind hem echter meer passen bij City, onder guardiola.
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    donderdag 21 september 2017 om 15:58
    Zou heel Engeland geen Duitse tv kunnen ontvangen?
    Die pierre van dortmund is wel zo verschrikkelijk goed
    Dat niemand gewoon voor hem 100 miljoen neer legt
    Snap daar niks van!
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 16:17
    Ik had ook al lang verwacht dat hij verkocht zou worden. Hij is volgend jaar ook alweer 29.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2428
    donderdag 21 september 2017 om 19:41
    29,5 :)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 19:47
    18 juni wordt hij 29
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2428
    donderdag 21 september 2017 om 19:52
    19 december :)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 20:26
    ?
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2428
    donderdag 21 september 2017 om 20:30
    Alexis Alejandro Sánchez Sánchez (Tocopilla, 19 december 1988) is een Chileens betaald voetballer die bij voorkeur als vleugelaanvaller speelt. Hij tekende in juli 2014 een vierjarig contract bij Arsenal. Dat betaalde 36 miljoen euro voor hem aan FC Barcelona.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 20:36
    Ooh haha sorry ik had het over Aubameyang ;p
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2428
    donderdag 21 september 2017 om 20:46
    LOL
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 20:47
    Haha ik dacht al XD
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 16:17
    Nieuwe ontwikkeling waarbij dadelijk niemand meer zijn contract gaat verlengen.
    Vind ik leuk
    Mari +5501
    donderdag 21 september 2017 om 16:45
    Volgens mij doet Mourinho dit alleen om Wenger dwars te zitten.
    Vind ik leuk
    Truth +2893
    donderdag 21 september 2017 om 16:59
    Als je afgaat op alles wat er verschijnt dan zou zijn voorkeur uitgaan naar city
    Vind ik leuk
    Vidar +718
    donderdag 21 september 2017 om 17:49
    Doe mij maar Mahrez van Leicester. Sanchez is linksbuiten en daar hebben we genoeg van. Een rechtsbuiten zou daarintegen erg welkom zijn.
    Vind ik leuk
    kees ee +478
    donderdag 21 september 2017 om 19:30
    bij zo'n grote schuld !, kan dat beetje ook nog wel bij ? waar zijn ze mee bezig ?
    Vind ik leuk
    badeend. +1245
    donderdag 21 september 2017 om 23:46
    een omzet van 1 miljard zegt genoeg...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Stunt op komst: Mourinho wil Sánchez overtuigen met 28 miljoen aan tekengeld'