Vitesse niet onder de indruk: 'Niet dat we tegen een titelkandidaat speelden'

Vitesse niet onder de indruk: 'Niet dat we tegen een titelkandidaat speelden'

zondag 24 september 2017 om 19:11

Bryan Linssen was zondag allesbehalve onder de indruk van tegenstander Ajax. Vitesse speelde de Amsterdammers in de Johan Cruijff Arena met 1-2 weg. Na 45 minuten stonden de Arnhemmers al met 0-2 voor.

"In de tweede helft gingen ze (Ajax, red.) wat meer pressen maar het was niet super gevaarlijk ofzo. Ik heb niet het idee dat we tegen een kampioenskandidaat speelden. Ze zijn het wel, maar zo hebben ze niet zo gevoetbald", aldus Linssen in gesprek met Voetbal Inside.

Linssen houdt een lekker gevoel over aan de zege in Amsterdam, na de enorme domper in de eerste ronde KNV Beker. In Amsterdam was hoofdklasser AVV Swift te sterk. "Je verliest een waardeloze wedstrijd en dan win je bij Ajax. Dat is wel lekker. Het was absoluut niet makkelijk. Ajax is voetballend ontzettend sterk, maar ze zaten geen moment in de wedstrijd. We weten hoe moeilijk het is als tegenstanders inzakken, dat hebben we goed uitgevoerd vandaag."

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 19:14
Dit maakt de zondag natuurlijk helemaal super!
Vind ik leuk
BassieN +8030
zondag 24 september 2017 om 19:14
Dat deed Ajax wel :P
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:16
Van het Kashia naar de muur!
Vind ik leuk
Bida +27
zondag 24 september 2017 om 19:17
Het is niet Vitesse die Ajax wegspeelde. Ajax speelt de laatste jaren zichzelf weg. Wat is het verschil tussen de kerstman en Ajax. Geen: ze geven allebei cadeautjes weg. O jawel toch. De kerstman alleen in december en Ajax heel het jaar door :-(
Vind ik leuk
Dee79 +1998
zondag 24 september 2017 om 19:19
Dat klopt dat zijn we helaas door de gierigheid ook niet, alleen maar uit op klappers zoals sanchez en dus voor eigen belang.
Uiteraard ook goede dingen maar het is schrijnend om te weten dat er genoeg geld is om echt op iedere positie een goede speler te hebben.
Nu zijn het er 2/3/4 max die echt wat toevoegen.
Vind ik leuk
Leffe +970
zondag 24 september 2017 om 19:26
Maar dat is het toch!, dit is toch triest, je kunt verliezen, maar dit is puur slechte spelers hebben en de meerdere laten gaan puur voor de poen, dat kan en mag. Maar er komt niks voor in de plaats met zoveel poen op de bank.,, raar, heel raar!!
Vind ik leuk
Richard020 +10086
zondag 24 september 2017 om 19:21
Vreemd voetbalweekend, zowel Ajax, Feyenoord en AZ kansloos onderuit in eigen stadion(s).
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 19:52
Matchfixing!
Vind ik leuk
1892 +6998
zondag 24 september 2017 om 20:11
Bel Rus
Vind ik leuk
R2 +3210
zondag 24 september 2017 om 20:38
Als dat een synoniem is voor "heerlijk weekend" , vind ik het prima ;-)
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 20:40
Hahaha ;-)

Geniet ervan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:01
Ajax speelt niet als een kampioenskandidaad, maar wie doet dat de eerste 6 wedstrijden wel? Eigenlijk niemand.
Vind ik leuk
R2 +3210
zondag 24 september 2017 om 20:40
Klopt de hele top 3 heeft een nieuwe definitie gebreid aan wisselvalligheid en dat zie ik niet gauw veranderen. Het is een slecht jaar voor het Nederlandse voetbal. Europees worden er nauwelijks punten gehaald en zelfs binnen de Nederlandse competitie lijkt het niveau nog te dalen.
Vind ik leuk
Nuance +3156
zondag 24 september 2017 om 21:46
Vlak Utrecht niet uit, man man
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:21
Eerder een degradatiekandidaat
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:23
Hij denkt toch niet dat ajax meedoet om de titel
Vind ik leuk
Quareck +3350
zondag 24 september 2017 om 19:24
Hier in het zuiden is de sfeer eigenlijk redelijk goed.. wij zien het probleem niet van afgelopen speelronde :p
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:25
Veel bets verloren deze weekend dus dacht ik bij mezelf zet ff 11 euro in op Vitesse en 140 euro gewonnen, raar de quotering van 12 euro.
Eerste helft was Vitesse beter maar de tweede helft was het voor ajax.
Ik denk dat Vitesse de slechtste keeper van de Eredivisie heeft, bij elke schot krijg ik paniekaanval, de goal van Ajax was de zoveelste blunder van Pasveer, ik zie liever Lamprou nog in de goal dan deze clown.
Domper dat Serrero weer geblesseerd is.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 03:06
Vitesse 1st half op handicap.. in combi met excelsior.

Q900 ofzo.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:16
Heb je 900 gewonnen?
Lekker hoor, ik heb nog nooit zo'n hoog bedrag gewonnen.
Gefeliciteerd, zou paar honderd inzetten op Barca tegen lissabon
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:32
Ajax is een team dat moet groeien in de competitie. Vitesse speelde een goede pot voetbal. Maar dat kan Ajax ook. Alleen we zullen alleen nog even geduld moeten hebben totdat Keizer de juiste snaar heeft geraakt. De chemie gaat op een gegeven moment wel komen en dan gaat Ajax vlammen. Ik heb alle vertrouwen in Keizer!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:34
Ajax supporters komen over alsof ze niet meer de beste zijn.
Vind ik leuk
furgist +1455
zondag 24 september 2017 om 19:56
Terechte opmerking van Linssen. Ik denk dat geen enkele ajacied dat dacht vanmiddag, maar dat blijft een momentopname en relatief.. Ajax blijft de beste, we gaan herrijzen als een feniks uit de as
Vind ik leuk
2cents +36003
zondag 24 september 2017 om 19:56
Dat dacht Heerenveen niet tegen PSV, NAC niet tegen Feyenoord, Excelsior niet tegen AZ, Twente niet tegen Utrecht, Swift niet tegen Vitesse en Heracles niet tegen Heerenveen.

Maw we hebben dit seizoen geen titelkandidaten ofwel ze zijn het allemaal.
Vind ik leuk
Dicky +6436
zondag 24 september 2017 om 20:45
Nee hoor. We zijn 6 wedstrijden onderweg en er is nog niks bijzonders gebeurt. De top 2 gaat samen met Feyenoord voor de titel. En de subtop vecht voor de 4e plek. Niks spannends of speciaals.
Vind ik leuk
Foebele +35199
zondag 24 september 2017 om 20:06
Je hebt ook niet tegen een titelkandidaat gespeeld, maar tegen een team wat nog moeite gaat krijgen om de playoffs te winnen!
Vind ik leuk
King080 +175
zondag 24 september 2017 om 20:08
En gelijk weer een grote mond na een overwinning....bah. naar clupje
Vind ik leuk
Liwwadder +3463
zondag 24 september 2017 om 20:13
kortom het niveau wordt minder en minder in NL...en dat is gewoon zo.
Vind ik leuk
Axim +225
zondag 24 september 2017 om 20:18
Niemand in NL was onder de indruk :-))
Vind ik leuk
King080 +175
zondag 24 september 2017 om 20:57
Nee.....Schuytpony. Je zit er naast
Vind ik leuk
King080 +175
zondag 24 september 2017 om 21:06
Vandaag lekker bij Swift wezen kijken Schuytharry
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:38
Wat is er aan de hand in Nederland. Ajax zo ongelooflijk slecht. Het leek wel degradatievoetbal. Vitesse was gewoon wat vinniger en ging duels aan. Daar was Ajax al niet tegen bestand. Die werden simpel door Vitesse gewonnen. Vitesse is de terechte winnaar geworden. Speelde met name de eerste helft beheerst voetbal met een goede meevoetballende keeper (die bij de goal van Ajax jammerlijk niet ingreep). Gewoon goed gegroepeerd met fraai positiespel.

Ik zie weinig wedstrijden van Ajax, maar bij wat ik vandaag zag, vraag ik me af waar al die lovende woorden over Ajax met zijn talenten op gebaseerd zijn. Misschien een off-day.
Er zijn op het moment zeker 6 teams die kampioen van Nederland kunnen worden. Ondanks alle begrotingsverschillen. Triest maar waar.

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:49
6 teams die kampioen kunnen worden! Mooi man!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:52
Dat is waar. 6 Teams die meedingen naar een Nederlands kampioenschap geeft veel fans hoop.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:00
Gewoon om blijven lachen! Van de ene dag op je kloten krijgen van Swift naar winnen in de arena... kan allemaal in onze Mickey Mouse competitie!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:12
Ik was het graag niet met je eens geweest, maar het is zo. Spanning is één van de voornaamste componenten in het voetbal. Hoogstandjes zie je op een ander niveau.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 05:27
Linssen speelde ckr wel als een bekerhouder bij sv Swift?
Een keer bij Ajax winnen en direct denken hij is een Messi
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vitesse niet onder de indruk: 'Niet dat we tegen een titelkandidaat speelden'