De Ligt werkt op de lachspieren met vertolking van Hazes-nummer

    De Ligt werkt op de lachspieren met vertolking van Hazes-nummer

    dinsdag 10 oktober 2017 om 08:43

    Mooi stukje tv, maandagavond bij Tiki Taka Touzani. Balvirtuoos Soufiane Touzani ging een dag op pad met Ajacieden Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong. Terwijl laatstgenoemde achter het stuur zit, besluit De Ligt keihard André Hazes mee te zingen. De Jong en Touzani liggen in een deuk - en wij ook!

    App-gebruikers: check de video hier! 

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +13666
    dinsdag 10 oktober 2017 om 08:52
    Zo nu lig ik ook in een deuk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:00
    Hoop dat als hij vanavond speelt niet weer net als in Bulgarije een blunder maakt. Zou niet goed zijn voor hemzelf.
    Vind ik leuk
    Korm +28711
    dinsdag 10 oktober 2017 om 11:04
    inderdaad, ik zou hem niet opstellen maar dat terzijde ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:02
    Dat ligt hem een stuk beter :-) Leuk programma trouwens van Touzani. Sympathieke gast.
    Vind ik leuk
    thetruth +169
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:26
    Keek er gister naar, erg infantiel programma.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3912
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:32
    In Bulgarije liggen ze nog steeds in een deuk om De Ligt...en in Rotterdam .....
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:42
    Met zijn gestuntel liggen we ook regelmatig in een deuk, maar kost ons nu een WK.
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1070
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:52
    Het ligt dus aan Cruijff en aan De Ligt dat we het WK niet hebben gehaald?
    Dit meen je hopelijk niet serieus mbt De Ligt.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:54
    Nee alleen aan Te Ligt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1070
    dinsdag 10 oktober 2017 om 10:01
    Jij maakt jezelf hier gelukkig niet belachelijk.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    dinsdag 10 oktober 2017 om 11:35
    Neuh.
    Aan Blind die De Ligt opstelde tegen Bulgarije uit.
    Liep hij tegen een spits die nog nooit had gescoord en waarna die 2 tegen Nederland nooit meer iets is van vernomen.
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1070
    dinsdag 10 oktober 2017 om 12:42
    Het is een kwalificatie met meerdere wedstrijden, 1 wedstrijd kan dus nooit alles beslissend zijn. Ik ben ook wel van mening dat De Ligt niet opgesteld had moet worden.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    dinsdag 10 oktober 2017 om 13:25
    Punt is dat dat het wel was.
    Zet alle uitslagen eens op een rij in de groep en je wint wat je moet winnen, verlies wat je kan/mag verliezen (Frankrijk dus 2x) en uit tegen Zweden gelijk, kan ook.
    Wat er echt als een zwerende vinger uitsteekt is die nederlaag in Bulgarije.
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1070
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:04
    Uit tegen Zweden werd de "winnende" goal afgekeurd, dan heeft de scheidsrechter er ook dus voor gezorgd dat we het wk missen?
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:32
    Heb je, helaas, niet in de hand, arbitrale dwalingen.
    Opstellingen en selecties wel.
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1070
    dinsdag 10 oktober 2017 om 15:53
    Maar dan is het dus meer de schuld van diegene wie als de opstelling maakt dan diegene die opgesteld wordt.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:22
    Zeg ik toch ook. Kijk maar naar boven.
    Vind ik leuk
    Peb +78
    dinsdag 10 oktober 2017 om 09:54
    De Ligt afrekenen voor het mislopen van het WK.... Dan zou ik toch maar wat andere namen gaan noemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 10:32
    Noem het maar gewoon: Collectief falen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2056
    dinsdag 10 oktober 2017 om 10:39
    Klopt, ook diegene die hem selecteerden. Voetbal op hoog niveau is een mannensport. Is voor hemzelf ook niet goed geweest.
    Vind ik leuk
    Guntherr +889
    dinsdag 10 oktober 2017 om 11:10
    Ik geef blind de schuld voor het opstellen van de ligt
    Vind ik leuk
    timm0s +386
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:03
    Of de KNVB voor het aanstellen van blind.
    Vind ik leuk
    De Belsj +891
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:27
    Dat is natuurlijk waar: ook de anderen waren bepaald geen "lichten".
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1111
    dinsdag 10 oktober 2017 om 11:06
    Hij is beter in zingen dan in voetballen.
    Vind ik leuk
    gin44 +11
    dinsdag 10 oktober 2017 om 11:27
    Geen zangtalent en ook zijn voetballen is rijp voor verbetering
    Vind ik leuk
    De Belsj +891
    dinsdag 10 oktober 2017 om 16:26
    De Ligt werkt óók op de lachspieren als hij zijn mond dichthoudt en zijn kunsten op een voetbalveld vertoont!
    Vind ik leuk
    Sjon_ +1
    woensdag 11 oktober 2017 om 17:50
    Echt te triest voor worden om zo'n jonge verdediger als De Ligt de grond in te boren na een of twee blunders. Deze verdediger heeft meer potentie dan jullie allemaal bijelkaar. Stakkers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Ligt werkt op de lachspieren met vertolking van Hazes-nummer