Ajax maakt 'goede keuze': 'Afgelopen weekend zat Marcel Brands nog op de tribune'

Ajax maakt 'goede keuze': 'Afgelopen weekend zat Marcel Brands nog op de tribune'

dinsdag 5 december 2017 om 08:34

Hassane Bandé is een intelligente jongen met een verhaal, zo stelt VRT-journalist Peter Vandenbempt. Hij denkt dat Ajax een goede slag heeft geslagen.

"Het gaat ongelooflijk snel met deze jongen. Vorig jaar werd hij nog door Anderlecht afgetest en nu zat half Europa achter hem aan. Afgelopen weekend zat bijvoorbeeld Marcel Brands van PSV nog voor hem op de tribune. Maar Ajax heeft snel gehandeld", vertelt Vandenbempt aan de NOS. "Het is een jongen die bij KV Mechelen al op de flank, in de spits en op de nummer 10-positie heeft gespeeld. Een polyvalente speler dus. Dat maakte hem aantrekkelijk voor clubs."

Vandenbempt is ook onder de indruk van het verhaal van Bandé. "Toen hij nog maar een jaar of vijf was, overleed zijn vader, maar hij heeft zich daarna als voetbaltalent stormachtig ontwikkeld", aldus de journalist. "Een intelligente jongen met goede manieren. Hij heeft bij Mechelen bijvoorbeeld meteen Nederlandse les genomen. Ook bedankt hij vaak zijn medespelers als zij een assist op hem hebben gegeven. 'Merci voor de voorzet', zegt hij dan. Dat zegt wel wat over deze jongen."

Vandenbempt verwacht wel het een en ander van de aanvaller. "Ajax heeft een heel goede keuze gemaakt. Bandé had zich ook bij Anderlecht of Club Brugge kunnen ontwikkelen, maar zij hadden nooit het geld kunnen ophoesten dat de Amsterdammers voor hem hebben betaald."

Poll

Wordt Bandé een succes bij Ajax?

(3030 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 5 december 2017 om 08:38
"Afgelopen weekend zat bijvoorbeeld Marcel Brands van PSV nog voor hem op de tribune."

Die dacht hem met een 90% doorverkooppercentage te kunnen kopen?:-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:41
Voor 10 miljoen
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 14:55
blijkbaar vond brands m dat niet waard ;)
Vind ik leuk
Bizzy +8602
dinsdag 5 december 2017 om 08:58
Je hebt wel gevoel voor humor...
Vind ik leuk
maxx4 +348
dinsdag 5 december 2017 om 09:45
klopt inderdaad, vond het voor PSV niet goed genoeg..., helaasss....
Vind ik leuk
Johan_D +3239
dinsdag 5 december 2017 om 09:52
Brands zat met een collectebus op de tribune...
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
dinsdag 5 december 2017 om 09:56
Nee hoor, die collectebus hebben we niet nodig met die CL-miljoenen die we volgend jaar gaan krijgen. Ongeacht hoe we presteren. Ajax moet miljoenen uitgeven om alleen al hoop te hebben dat ze niet dit jaar, maar volgend jaar nog kans maken op een CL-ticket.
Vind ik leuk
Guust +3826
dinsdag 5 december 2017 om 10:07
Voorronde EL is al lastig, hebben Ajax en PSV al bewezen. Word een utopie de CL. Voordeel voor Ajax is dat ze iig voorlopig genoeg op de bank hebben.
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
dinsdag 5 december 2017 om 10:08
Is komend seizoen niet het laatste seizoen dat de koploper rechtstreeks in de groepsfase terecht komt?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:17
Nee, de kampioen speelt gewoon voorrondes ;)
En door de slechte prestaties van dit jaar en het tekortkomen van Feyenoord en Vitesse speelt de kampioen van 2019 waarschijnlijk ook voorrondes.
Vind ik leuk
3Bier +2226
dinsdag 5 december 2017 om 10:17
Nee de kampioen, psv waarschijnlijk, begint in de 3e voorronde CL. Als die wordt overleeft dan in de play-offs. Voordeel is wel dat ze in de over het algemeen zwakkere kampioensronde terecht komen, hoewel dat voor clubs in NL al lastig genoeg is. De nr 2 begint ook in de 3e voorronde maar zit niet in de kampioensronde waardoor die club de nrs 4 uit de toplanden kan loten. De nr 2 in NL kan dus sowieso de CL uit hun hoofd zetten.
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
dinsdag 5 december 2017 om 10:20
Hmmm dat is kak. Ik denk dat er voor de Nederlandse clubs maar één oplossing is. Laat je overnemen door partijen die echt geld willen pompen in het voetbal.
Vind ik leuk
3Bier +2226
dinsdag 5 december 2017 om 12:08
Ja dat lijkt haast wel de enige oplossing. En dan niet laten overnemen door één of andere maffe chinees zonder geld of een criminele Rus maar een serieuze partij.
Aan de andere kant laten de Portugese clubs, FC Basel en Besiktas nu wel zien dat overleven in de CL nog steeds een mogelijkheid is voor de kleinere clubs. De vraag is hoe lang nog?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:44
Die CL-miljoenen gaan er niet komen, de kampioen krijgt geen rechtstreeks CL-ticket en we weten hoe moeilijk jullie voorrondes vinden...
Vind ik leuk
elmoo +97
dinsdag 5 december 2017 om 10:54
Jullie ook
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 15:01
cl miljoenen? is de kampioen komend jaar nog rechtstreeks gekwalificeerd? of moeten er al voorrondes gespeeld worden?
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
woensdag 6 december 2017 om 10:53
Welk CL-ticket dhrwobo? Niet meegekregen dat je eigen club dat CL-ticket van Nederland eigenhandig om zeep heeft geholpen door seizoen op seizoen het te laten lopen in Europa omdat PSV kampioen moet worden om financieel de broek op te kunnen houden?
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
woensdag 6 december 2017 om 12:05
JCJWZ, je kritiek op PSV is terecht, die heb ik ook op hun europese prestaties en uitschakeling. Dat is echt een schande voor het Nederlands voetbal.

Maar als Ajax-supporter moet jij volgens mij ook echt je plek kennen. Ajax heeft, op één leuk seizoen vorig jaar na, al jaren geen reet meer gepresteerd in Europa. Jouw club is dus minimaal net zo schuldig aan dat CL-ticket.. dus ik snap even niet waarom je nu zo fel reageert. Wanneer heeft Ajax voor het laatst overwinterd in de CL? Of uberhaupt de CL-voorrondes gered? Precies... PSV en Ajax zijn beiden gewoon schandelijk bezig als het gaat om Europese prestaties. Kijk naast PSV ook eens objectief naar je eigen club, want één lucky finaleplek maakt niet al die wanprestaties goed...
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 12:07]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 11:47
Anders aan bellen bij de gemeente
Vind ik leuk
Gizmo +3464
dinsdag 5 december 2017 om 16:33
Die hebben de batterij uit de bel gehaald !!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:49
zoals jullie elk jaar doen om de huur te betalen?

Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:39
Nee die dacht waarschijnlijk is hij voor volgend jaar daadwerkelijk een versterking voor onze kampioensploeg...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 11:39
De gemeentedeal grapjes zijn blijkbaar op.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 14:54
die heeft niet voor niets geen bod uitgebracht...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:44
Sulejmani 3 alweer binnen , gaat snel zo
Vind ik leuk
Morris +14786
dinsdag 5 december 2017 om 09:09
Zo noem jij je schaapjes ook? ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:16
Typisch een reactie van een gefrustreerd neusje , ben gwn ras Hollander maar dat maakt ook niet uit , ik had het ook kut gevonden als mijn club met al die super TALENTJES en tiki taka voetbal alsnog 10 puntjes achter staat haha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:24
Volgens mij ben jij juist gefrustreerd. Ik zie je zo'n beetje onder elk topic sneren naar Ajax. Lijkt wel of we een obsessie zijn voor je, weet je zeker dat je geen seizoenskaart bij Ajax hebt?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 12:44
Ik heb er toevallig een gekocht ja voor dit seizoen , ik wou graag genieten van de vrije trappen van hakim
Vind ik leuk
Morris +14786
dinsdag 5 december 2017 om 09:24
Alsof ras Hollanders geen schaapjes hebben? Bizar
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:56
Ze hebben meer afgunst voor ons dan clubliefde voor hun club.
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
dinsdag 5 december 2017 om 10:21
Nee hoor, dat gaat heeeeeeel goed samen ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 13:16
Geen vieze spelletjes doen met je schaapjes he.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:15
Zo totaal geen zelf besef... daarbij droeg sulejmani erg bij aan de kampioenschap scoorde hij een winnende in de CL. Dus heeft hij het veel voudige wat hij koste aan prijzengeld in ons laatje gebracht... en wie is nummer 2 Nerres met zn hoge rendement of Ziyech die ons een UL finale bracht?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:18
Snap dat het lastig is de naam van je eigen rechtsbuiten correct typen...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:48
Snap dat ik je voor een blok heb gezet... vandaar dat je moet janken om autospel. Die automatisch de naam Nerres uit me contacten haalt. Maar kleine ghalid over welke miskopen heb je het nu?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:44
Sinds wanneer is dom lullen voor het blok zetten ?xd
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 12:39
Geef het op jochie dr staat er maar een dom te lullen
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 12:42
Juist , geven jullie het kampioenschap ook op Of ?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 13:07
Het is december, 20 punten in januari waren met een veel slechter Ajax niet genoeg... dus waarom nu wel? Omdat PSV zelfs in eigen huis angsthazen voetbal vertoont?

[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 13:07]
Vind ik leuk
Bertus +2431
dinsdag 5 december 2017 om 09:22
Tuurlijk joh, Sulejmani heeft zeker 50 miljoen in het laadje gebracht.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:50
Kijk het eens terug... hij heeft ons niet gebracht wat we wouden, maar verlies dat zeker niet haha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:55
een bos, een woud en wat we wilden
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:34
Luister Osdorp posse... Amsterdamse taal.. die verschillen hebben we hier niet.


Daarbij ga lekker naar dutchgrammar.com hier gaat het om hele andere materie pik
Vind ik leuk
Gurdeep +165
dinsdag 5 december 2017 om 08:45
Op een zekere forum zijn ze deze jongen helemaal aan het ophemelen. Opgewonden worden ze als ze zijn naam lezen. Bandé, bandé, bandé roepen ze dan terwijl ze allerlei salsa-bewegingen maken. Doe je dat niet dan krijg je een ban. Ook als je iets over zijn buikje zegt.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
dinsdag 5 december 2017 om 08:47
https://www.youtube.com/watch?v=-TgOCrnbmyU

Is ook een liedje gemaakt over hem!

Are Ruk Ja, Are Tham Ja
Are Ruk Ja Re Bande
Are Tham Ja Re Bande
Ki Kudrat Hans Padegi Ho
Arre Ruk Ja Re Bande
Arre Tham Ja Re Bande
Ki Kudrat Hans Padegi Ho
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 08:48]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:51
Nu al beter dan de muziek van Ronnie Flex, Boef en Lil' Kleine.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
dinsdag 5 december 2017 om 08:56
Hehe, lekkere meezinger ouwe! =)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:59
Helaas heb ik mijn Top-2000 lijstje een paar dagen geleden ingediend anders had ik deze nog mee kunnen nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:18
Lil kleine is een baas.. jochie komt met een miljoen cash naar RTL haha

Zure misgunners in Nederland in zijn jeugd zei die kleine ik wil multi miljonair worden. En is dat in zijn jeugd geworden! Niks meer dan respect voor deze slimme jochie of dacht je nu echt dat hij dom was?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:24
Ik zeg niet dat 'deze slimme jochie' dom is. Ik zeg alleen dat zijn muziek ruk is.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:45
Tja voor een overgroot meerderheid in Nederland niet... en in het buitenland ook niet ook daar scoort zijn muziek.

Daarbij beetje trots op onze vaderlandse muziek mag best die jochies scoren goed internationaal. En dat met volledig zelf aangeleerde en geproduceerde muziek.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 09:46]
Vind ik leuk
Cappie +5778
dinsdag 5 december 2017 om 13:29
Mwoah, overgrote meerderheid in Nederland vind de muziek van Lil' Kleine echt niet leuk hoor. Een gedeelte van de jongeren zeker wel.

Buiten dat inderdaad gewoon respect voor wat Lil' Kleine doet. Lekker veel geld verdienen met doen wat je het liefste doet. Beter kan toch niet?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 13:33
Klopt daarom staat hij als hoogst geplaatste in de hit lijsten... zelfde geld voor die Egyptische patser de meerderheid mag zijn muziek ook niet vandaar dat hij op 1 binnen kwam met zijn album haha

Misschien is het juist anders om en is jullie muziek niet het meest geliefd... gewoon een ideetje haha
Vind ik leuk
Cappie +5778
dinsdag 5 december 2017 om 14:07
Jij zegt dat de overgrote meerderheid in Nederland de muziek van Lil' Kleine leuk vind. Maar als je je even verdiept in de hitlijsten dan weet je dat die lijsten niets zeggen over overgrote meerderheden. Dat zou namelijk betekenen, de overgrote meerderheid, dat misschien wel 10 miljoen mensen in Nederland die muziek leuk vinden. Dat is gewoon niet zo. Of denk jij dat veel bejaardentehuizen Lil' Kleine op hebben staan?

Wat ik niet zeg is dat het niet de populairste muziek is onder de muziekluisterende (via Spotify bijv.) of muziekkopende (maar wie doet dat nog) mensen. Want dat is inderdaad wel het geval als je bovenaan staat in de hitlijsten.
Overigens wil dat dan nog niet zeggen dat dit onder de overgrote meerderheid van de muziekluisterende mensen zo is he. Er worden meer dan 2 plaatjes gemaakt. Dus er is veel verdeeldheid.

Overigens weet ik niet over welke muziek jij het hebt als je "jullie muziek" zegt. Ik vind Lil' Kleine en Boef erg leuke muziek maken en heb gisteren nog meerdere tracks van Boef geluisterd.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 14:10
Jij denkt dat al die streams fake zijn?
Vind ik leuk
Cappie +5778
dinsdag 5 december 2017 om 15:02
Nee, ik denk dat er meer mensen in Nederland wonen dan er gestreamed wordt. Het overgrote gedeelte van Nederland luistert niet naar Spotify. Tuurlijk, in jou omgeving is het waarschijnlijk meer dan helft van de mensen (ik ga er vanuit dat je jong bent), maar jij vergeet alle oude mensen (en die zijn er veel) die dat echt helemaal nooit doen. Die tellen niet mee voor de hitlijsten, maar wel voor de term die jij als eerste gebruikte: "een overgrote meerderheid in Nederland".
Vind ik leuk
mcmodd +12086
dinsdag 5 december 2017 om 09:56
Het is Indiase filmmuziek van de Indiase componist Bharat Bhrashtachar uit de film Indian Ocean. Geweldige muziek, maar het heeft niets te maken met deze voetballer die uit Furkina B. komt (Afrika)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 09:57]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:20
Wat is Furkina B? Burkina Faso ken ik wel misschien dat je dat bedoelt?
Vind ik leuk
mcmodd +12086
dinsdag 5 december 2017 om 10:58
Je moet mijn humor toch een beetje leren kennen Goochelaar.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
woensdag 6 december 2017 om 09:09
Haha, I know ;-)

Ja moet eerlijk zeggen dat ik het wel mooi vind!
Vind ik leuk
Gurdeep +165
dinsdag 5 december 2017 om 08:51
Hmm lekker nummertje, daar kan ik wel wat Kizomba-bewegingen op
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
dinsdag 5 december 2017 om 08:56
Klinkt niet slecht eh ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:10
Hoorde vd week Bernadette over Bande, ze is nogal fan van em, snap ik ook wel, met zijn salsa beweginen en gigantische bana.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
dinsdag 5 december 2017 om 08:45
Ajax maakt 'goede keuze: 'Afgelopen weekend zat Marcel Brands nog op de tribune'

Dan moet het wel een toppertje zijn! :-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:58
hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:58
hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:59
hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:59
hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:00
dag Kluivert dag jhonsen weer kapitaalvernietiging
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 13:11
Hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:53
Koop nou eens een linksback
Vind ik leuk
Vato75 +944
dinsdag 5 december 2017 om 08:57
Ze hebben zat goede buitenspelers dus als ze hem halen omdat brands op de tribune zat is dat een duur geintje
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 5 december 2017 om 09:02
We laten Brands nu ook bij FC op het dak kijken, zo kan Marc weer zaken doen... ;)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:02
Die scout van Anderlecht kan ook iets anders gaan doen.. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:13
Dat moet nog blijken
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:17
Nou, als er 27 scouts voor die jongen komen, kan hij wel iets.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:19
Dat zal best
Vind ik leuk
Zippy +2836
dinsdag 5 december 2017 om 10:04
Inderdaad.
Als de trainer hem geen vrije rol geeft op het veld, dan wordt het wellicht weg geworpen geld.
Vind ik leuk
Zippy +2836
dinsdag 5 december 2017 om 09:59
Die scout van Anderlecht had wel snel gezien dat deze jongen een peloton parasieten achter zich aan sleepte plus een aantal zaakwaarnemers die graag graantjes mee pikten.
Wel heel raar, dat Ajax niet hapte om Leon Bailey binnen te halen, die nu de pannen van het dak speelt bij Bayer Leverkusen, en nu een speler die 6, 7 goede wedstrijden pas gespeeld heeft al aan boord haalt.
Toch bang voor een paniek reactie ???
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 12:17
Ik denk dat Ajax 'geleerd' heeft. Niet te lang wachten en soms wat meer risico nemen. Het banksaldo staat Ajax toe meer risico te nemen.

Maar dit is wel een aardige speler, toch? Goede berichten uit Belgie in ieder geval. Of hij ook gaat slagen, moeten we afwachten.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:11
Iedereen (hier) weet toch ook wel dat PSV bijna failliet is en deze speler helemaal niet kan betalen. Marcje Overmars heeft zich laten leiden door angst voor onrust onder de Ajax-aanhangers vanwege de tegenvallende resultaten tot dusver in dit lopende seizoen. Overmarsje heeft zijn eerste paniekaankoop voor het nieuwe seizoen 2018 - 2019 reeds gescoord. Wie volgt?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
dinsdag 5 december 2017 om 09:18
Haha, iemand die volgend jaar pas aansluit noem je geen paniek aankoop..
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:23
Die boeren hebben wel gevoel voor humor.
Vind ik leuk
3Bier +2226
dinsdag 5 december 2017 om 09:26
Paniekaankoop? Hij is gehaald voor volgend seizoen. Dan kan er geen sprake zijn van een paniekaankoop. Of wou je gewoon even graag iets negatiefs melden omdat het Ajax betreft?
Vind ik leuk
RodeBaan +1809
dinsdag 5 december 2017 om 09:50
Nou nou Woo Ping, Laat je niet zo opnaaien, rustig aan, laat je oosterse wijsheid zegevieren, het is maar een potje voetbal zou Straatmans zeggen, als het verkeerd voor 'm loopt.
In ieder geval een fijne Sinterklaasavond gewenst, door een zeer tevreden klant!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:09
Hoi Rode Baan, alles goed? Lang geleden. Jij ook een fijne Sinterklaasavond en ik kom binnenkort weer een keertje langs voor een mooie bestelling te leveren bij jou. See you!!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:50
Brands heeft een wel kijken-niet kopen beleid en daar is ie heel goed ik :D
Vind ik leuk
elmoo +97
dinsdag 5 december 2017 om 11:11
Net als overmara
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:23
Die boeren hebben wel gevoel voor humor.
Vind ik leuk
Senn +3526
dinsdag 5 december 2017 om 09:27
Hoe hoog is de doorverkooppercentage ?
Weet iemand dit
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:48
Idk
Vind ik leuk
palko +1631
dinsdag 5 december 2017 om 09:29
De eerlijk gebiedt te zeggen dat ik Hassane Bandé nog nooit aan het werk heb gezien. En er dus ook geen mening over kan hebben. Gezien het feit dat veel belangrijke Europese clubs ook geïnteresseerd in de Burkinese aanvaller waren moet Bandé in ieder geval een talent zijn. En heeft Ajax daarop het snelst en adequaatst gereageerd. Ik ben benieuwd hoe hij zich de rest van het seizoen bij KV Mechelen ontwikkeld. Pas over twee jaar weten we of Bandé de forse transfersom die Ajax betaald heeft, waard is geweest.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 11:01]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:43
Een aardige, vriendelijke jongen die zelfs zijn medespelers bedankt na een voorzet. Mhhh, klink goed, maar die kiest dus voor de verkeerde club.
Vind ik leuk
RodeBaan +1809
dinsdag 5 december 2017 om 09:52
Altijd dolle pret met Henk,,, nou pret???
Vind ik leuk
Dee79 +2001
dinsdag 5 december 2017 om 09:55
Haha in plaats van “gauw kopen anders gaat hij naar Amsterdam” (woorden van dick) kunnen ze nou een stift komen ophalen in Amsterdam.
Schrijven wij het wel op zijn buik.
Vind ik leuk
peinke +842
dinsdag 5 december 2017 om 10:05
Ah, zo zit dat dus. Je zet gewoon een TD op de tribune. Kan Gerard Nijkamp van mijn club ook even een dealtje maken met Brands, hem op de meest prominente plaats zetten op de hoofdtribune, in het zicht van de camera's! Nodig ook Piet (Superscout) de Visser uit en de transfersom van Mokhtar, Saymak en Thomas verdubbelen! De Voetbalwereld, alleen gasten die er hun boterham verdienen nemen het nog serieus!
Vind ik leuk
cheeks +2017
dinsdag 5 december 2017 om 10:08
Overmars er weer ingetrapt. Brands weet dat Overmars overal interesse in heeft waar PSV intersse in toont. Goede schijnbeweging van Brands.
Vind ik leuk
Mallerd +1122
dinsdag 5 december 2017 om 10:27
Toch zuur voor Brands als je alleen kan kijken en niet kan kopen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:49
Heerlijk weer zo'n topper aangekocht, de nieuwe...whahaha.

Wederom dit jaar geen enkele prijs in Amsterdam, toch wel heerlijk voor die snaveltjes. Maar gelukkig wordt de achterban wederom stil gehouden met ....dus de prijzen kunnen volgend jaar weer omhoog. Zwarte Riek zong er al over.."Amsterdam huilt waar het eens heeft gelachen" ...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 11:13
Hopelijk gaat hij ons verbazen. Gaat druk worden voorin bij Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 12:52
Wordt tijd dat ze eens een goede links en rechtsback binnen halen die er meteen zou kunnen staan! Ipv weer de aanval.
Vind ik leuk
Mari +2240
dinsdag 5 december 2017 om 14:27
Ik vind het wel grappig dat er mensen zijn, volgens de poll, die nu al beweren dat deze jongen niet zal slagen. Nog nooit gezien of van hem gehoord, maar nu al negatieve kijk. In principe kan iedere aankoop overal slagen.Verhoudingsgewijs slagen er ook veel meer dan er mislukken.
Iedere club heeft wel eens spelers gekocht die mislukken, maar om nu al te zeggen: hij mislukt, is lachwekkend en zegt veel over dit soort figuren
Vind ik leuk
Mauritz +365
dinsdag 5 december 2017 om 15:13
Ja als je zelf niets fatsoenlijks kunt scouten kijk je bij betere clubs af, spieken noemen we dat en dat is best wel achterbaks wat weer prima bij de club past.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:28
Drwobo, je bent helemaal niet zeker met de CL. Zeker vergeten dat je nog voorrondes moet spelen. Wees hebben kunnen zien wat er dit seizoen bij een voorronde is gebeurd. Roemloos uitgeschakeld door een nietige tegenstander. Ik zou me dus nog niet rijk rekenen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 12:29]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax maakt 'goede keuze': 'Afgelopen weekend zat Marcel Brands nog op de tribune'