'Lewandowski breekt na tien jaar met zaakwaarnemer en kiest voor zeventiger'

    'Lewandowski breekt na tien jaar met zaakwaarnemer en kiest voor zeventiger'

    donderdag 22 februari 2018 om 13:19

    Robert Lewandowski heeft na tien jaar gebroken met zijn zaakwaarnemer Cezary Kucharski. Dat melden het Duitse Kicker en media in Polen.

    Lewandowski en Kucharski werkten al samen sinds de tijd dat de spits nog bij de Poolse tweedeklasser Znicz Pruszkow speelde. Het is onduidelijk waarom hij met zijn vertrouwensman gebroken heeft, maar het afscheid vindt wel plaats in een tijd dat er veel gespeculeerd wordt over een transfer naar Real Madrid van de goalgetter.

    Volgens media in Polen wordt Pini Zahavi de opvolger van Kucharski. De 74-jarige Israelïër behartigt de belangen van onder meer Javier Mascherano en had in het verleden Rio Ferdinand in zijn stal. Met Kucharski als zijn zaakwaarnemer transfereerde Lewandowski van Znicz Pruszkow naar Lech Poznan, Borussia Dortmund en 2014 uiteindelijk naar Bayern München. Daar heeft hij nog een contract tot medio 2021.

    Plaats een reactie

    donderdag 22 februari 2018 om 13:26
    Zo leeg loop bij bayern München
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:27
    Weer een nieuw account Bulldogje?
    Niemand typt zo slecht als jij.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:35
    Nee maar vergissing is menselijk. Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:43
    Jij weer op nec jacht? Vitesse supporterje
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:46
    Last van mijn Nek.
    Hoe wist jij dat DAf?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:48
    Omdat ik dat weet, het is eigenlijk best triest. Nec'ers zijn hier gewoon betere gasten dan jullie. Je zou eerder zeggen dat vitesse in de JPL speelt. Slechte en kinderachtige supporters zeg
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:52
    Ach die moeten ook wat. Want bij Vitesse worden ze ook niet vermaakt met hun gehuurde spelers
    Maar nee niet voor NEC maar moest ik kiezen tussen Vitesse of NEC word het NEC Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:55
    Gelukkig gooien wij van Eniesee, geen ruitjes in.
    Wij doen namelijk nooit iets verkeerd.
    Ook gaan wij niet bij alle Vitesse topics met nieuwe accounts de boel verzieken.Gelukkig vind jij ons wel aardig DAf. Dankje
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 14:02
    Je kan denken wat je wil maar dit is geen nieuw account
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 14:06
    Jullie zijn gewoon zieke mensen. Zoek hulp. Jullie kunnen aardig zijn maar vaak zijn jullie dat niet
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 14:08
    Net als mijn schoonmoeder bedoel je?
    Vind ik leuk
    Sky +385
    donderdag 22 februari 2018 om 14:00
    Waarom? heb jij gewijzigd De Amsterdams flow?

    Had jij toevallig eerst Nek getypt?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 14:04
    Als ik hier voor iedere typfout 1cent krijg hoef ik niet meer te werken. Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:29
    Ik had geen 10 voor Nederlands op school biertrucker.
    En ook geen 8, maar ben jij nu al bezopen?
    Of had je eigenlijk nu op school moeten zitten?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:36
    Zo beter?
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:46
    Waarschijnlijk zijn die 2 gasten die jou aanspreken op jou type kunsten 1 en dezelfde iemand. Het stikt hier namelijk van de vitesse trollen die opzoek zijn naar nec'ers om te kunnen zieken
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 13:58
    Volgens mij kom jij ook uit onze pandafamilie DAf.
    Allemaal raden naar accounts.
    Lekker man.
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    donderdag 22 februari 2018 om 14:21
    De Vitesse supporter heeft altijd binnen een paar minuten 5 duimpjes. Dan weet je dus al genoeg
    Vind ik leuk
    Mari +5210
    donderdag 22 februari 2018 om 13:46
    Zijn grammatica was zo slecht nog niet.
    Hij bedoelde
    Zo, leegloop bij Bayern Munchen.

    Zie je slechts een klein verschil.
    Een komma ontbrak en leegloop in plaats van leeg loop.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +13123
    donderdag 22 februari 2018 om 13:34
    Bij Bayern zal je nooit over leegloop kunnen spreken Hoogstens doorselecteren met fantastische spelers. Het is altijd een feest om naar te kijken. Vergelijk dat eens met dat horrorvoetbal van United. Als Lewandowski gaat, dan zal Bayern echt wel met een superster op de proppen komen. Cavani heeft nooit n geheim gemaakt dat hij Bayern geweldig vindt. Het komt wel goed daar!
    Vind ik leuk
    Sil95 +9234
    donderdag 22 februari 2018 om 13:39
    Goed gezegd!
    Vind ik leuk
    Cookee +8915
    donderdag 22 februari 2018 om 14:35
    Je roemt Bayern nogal, ze halen idd prima spelers, maar duwen daarmee de concurrenten naar benee.
    Bayern speelt zeker leuk voetbal daar kan onze top-3 nog iets van leren op de helft vd tegenstander, superaanvallend.
    Maar spelers halen is ook wel makkelijk als je zoveel geld hebt en geen concurrent.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +13123
    donderdag 22 februari 2018 om 16:01
    Dat is in alle landen zo. Zelfs hier ligt ajax mijlenver voor qua financien op de rest. Zoiets bouw je ook op. En laten we wel wezen...Bayern heeft bij lange na niet het geld als Spanje, Engeland en Parijs....maar heeft toch de absolute klasse. En ook daarom ben ik fan.
    Vind ik leuk
    Cookee +8915
    vrijdag 23 februari 2018 om 12:20
    Nou ik bewonder hun speelstijl, aanvallend en gedurfd.
    Ze hebben vaak spelers waar ik van geniet.

    Maar ik bewonder niet de afknijp-truc van de topclubs,
    het meeste geld en dan elke concurrent kapot maken.
    Ik bewonder liever mensen die goed willen doen in het algemeen belang.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78549
    donderdag 22 februari 2018 om 13:39
    Zo gaat dat, als je het niet eens bent met het werk van je zaakwaarnemer.

    Dumpen!
    Vind ik leuk
    Cookee +8915
    donderdag 22 februari 2018 om 14:38
    Komt zo'n man dan in de WW?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78549
    donderdag 22 februari 2018 om 15:03
    Misschien eerst een zaak voor de spelersbond.
    Vind ik leuk
    Always PSV +7064
    donderdag 22 februari 2018 om 14:39
    Kun je Raiola ook gemakkelijk dumpen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78549
    donderdag 22 februari 2018 om 15:04
    Waarom niet?
    Houdt hij zijn cliënten onder schot?

    Je bent vrij om te gaan en staan als speler.
    Vind ik leuk
    Always PSV +7064
    donderdag 22 februari 2018 om 15:15
    Ben niet zo op de hoogte hoe dat gaat. Vaak lijkt het er op dat ze met handen en voeten gebonden zijn. Lijkt me dat er anders veel meer gebroken wordt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78549
    donderdag 22 februari 2018 om 15:30
    Het is geen slavernij, je kan ook het management ontslaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Lewandowski breekt na tien jaar met zaakwaarnemer en kiest voor zeventiger'