Update: Zware knieblessure kost Oxlade-Chamberlain WK in Rusland

    Update: Zware knieblessure kost Oxlade-Chamberlain WK in Rusland

    woensdag 25 april 2018 om 19:05

    Liverpool moet Alex Oxlade-Chamberlain lang missen. Die conclusie lijkt getrokken te kunnen worden, nog vóór de scans van zijn knie plaats hebben gevonden.

    Trainer Jürgen Klopp laat op het digitale thuis van de club weten bezorgd te zijn. "De blessure van Oxlade...dat is er waarschijnlijk eentje die heel ernstig is. Als we dat al voor de scans kunnen zeggen is dat een heel slecht teken. Dit is een enorme klap voor ons."

    "We hebben nog een paar heel belangrijke wedstrijden voor de boeg en de selectie wordt er niet groter op. We zullen inventief moeten zijn de komende wedstrijden", aldus Klopp, die Georginio Wijnaldum als vervanger het veld instuurde tegen AS Roma (5-2).

    Emre Can en Adam Lallana zijn al geblesseerd en daar komt met Oxlade-Chamberlain nu dus een derde speler bij.

    Update 19.05: De WK-droom van Alex Oxlade-Chamberlain is in duigen. Liverpool bevestigt dat de Engelse middenvelder tegen AS Roma schade heeft opgelopen aan zijn kniebanden, waardoor hij maanden uit de roulatie is. Hij heeft zich officieel afgemeld bij bondscoach Gareth Southgate.

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8338
    dinsdag 24 april 2018 om 23:32
    Erg balen voor hem. Hij gaat het WK ook missen waarschijnlijk.

    Wijnaldum zal nu wel de rest van het seizoen in de basis staan. Dus we krijgen als Bayern doorgaat 3 Nederlands op het veld te zien er vanuit gaande dat Liverlool dit niet meer weg gaat geven.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11158
    dinsdag 24 april 2018 om 23:51
    En je er vanuit gaat dat robben in de basis staat
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    woensdag 25 april 2018 om 20:33
    En er van uit gaat dat Bayer door gaat, gaat niet gebeuren
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:58
    Dat vind ik mooi :)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 07:22
    Zonde! Is een hele goei
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17810
    woensdag 25 april 2018 om 09:01
    Oxgleed Chamberpain
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    woensdag 25 april 2018 om 19:45
    Dramatisch
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:32
    Hij heeft toch wel een van de mooiste namen die er zijn. Verder zwaar klote voor Oxlade. Hoop dat het tegenvalt
    Vind ik leuk
    Old Star +7199
    dinsdag 24 april 2018 om 23:35
    Mee valt bedoel je denk ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:37
    My bad, mij nederlands is nog niet heel goed. thx voor de aanpassing, leer ik van
    Vind ik leuk
    Old Star +7199
    dinsdag 24 april 2018 om 23:40
    No worries mate, we benne op de wereld om mekaar te hellepe nie waar...
    Over die naam heb je zeker gelijk. Bekt echt goed. Zonde voor hem en Liverpool want hij was echt goed bezig!b
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 april 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    michelhx +3152
    woensdag 25 april 2018 om 14:48
    Met die eerste zin zal zijn Nederlands niet verbeteren, schat ik zo in. :-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    yabba1000 +734
    woensdag 25 april 2018 om 19:30
    dat vermoeden had ik ook al :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    dinsdag 24 april 2018 om 23:42
    Sinds sommige het door hebben ga ja bewust fouten maken. Hahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:50
    jij moet wel een heel alleen leven hebben om dit soort dingen te denken. ga lekker bezighouden met jezelf. diep triest
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 00:02
    Op strontvliegen moet je niet letten joh ;-)

    Zeggen ze vaak in NL
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 01:14
    Kijk jij maar uit.

    VP is jou al in de gaten aan het houden.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 04:07
    Oehhh en wat zal VP gaan doen , het accountje verwijderen brrrrrrr
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 06:51
    Voel jij je soms aangesproken?
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 00:26
    Volgens mij bedoelde hij het positief. Dus een beetje rustig;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 01:15
    Maak mij niet druk. Het valt alleen op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 april 2018 om 23:52
    Wat suggereer jij? Midden-Noord.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 01:08
    Dat er iemand toneel speelt.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 09:20
    Het was niet onopgemerkt gebleven dat je aan identiteit twijfelt. De vraag blijft op grond waarvan jij suggereert en speculeert.

    Over welke 'bewuste foutjes' spreek jij?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 09:29
    Van het perfect Nederlands schrijven naar bewust foutjes maken. Nadien het onderwerp ten sprake is gekomen. Het valt mij onwijs op. Maar moet hij zelf verder zelf weten.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 13:55
    Er is uiteraard geen enkele aanleiding om een dubbelrol te vertolken op een anoniem platform waar het merendeel uitblinkt in níet imponeren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 14:17
    Vind dat er ook geen aanleiding moet zijn om troll accounts aan te maken. Maar goed, dit is een constatering van mij. Hecht er geen waarde aan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 09:31
    Iets hieronder heb ik het ook uitgelegen aan feyeniels.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 19:10
    Amen. Hij heeft geen idee en komt alleen maar dom over nu en wil gewoon aandacht. Niet tijd aan bestede
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 19:21
    Ik heb geen aandacht nodig. Loop al lang genoeg mee hier en heb het nodige al meegemaakt. Buiten dat ken ik zelf ook heel wat Polen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    woensdag 25 april 2018 om 19:22
    Als het niet zo is, mijn excuus. Maar het viel mij gewoon erg op.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 20:07
    Dat klopt denk dat je geleik hebt mij valt het ook op.... Niet tijd aan bestede van heel netjes naar nep ;-)
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    dinsdag 24 april 2018 om 23:37
    Had ik liever nog een tegendoelpunt gehad eerlijk gezegd. Belangrijke fase van het seizoen. Een blessure konden we absolute niet gebruiken.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2497
    dinsdag 24 april 2018 om 23:45
    We hebben nu 3 fitte middenvelders..
    Erg zorgwerkend en dan ook nog een paar hele belangrijke wedstrijden in de PL.
    Ik denk (en vooral hoop) dat Woodburn nu ook weer een wat speeltijd krijgt.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 00:27
    Het belangrijkste is nu toch wel de cl. Het maximaal haalbare in de pl lijkt mij toch de 3e plek en of je 3e of 4e wordt, maakt niet heel veel uit.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 00:28]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2497
    woensdag 25 april 2018 om 00:37
    We spelen ook nog tegen Chelsea, 3 dagen na de wedstrijd in Rome. Die mag niet verloren worden anders is er ook nog een grote kans dat je buiten de top-4 eindigt. Met zo'n druk en belangrijk progamma is dit blessureleed wel erg pijnlijk. Can, Lallana, Matip en Ox komen dit seizoen allen niet in actie. Geeft ook maar weer aan dat Liverpool breedte aankopen moet gaan doen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 00:42
    Die 4e plek moet wel lukken denk ik.met 7 punten voorsprong(Chelsea wel 1 wedstrijd minder).

    Er is toch altijd kritiek op dat Klopp te hard traint. Komen die blessures misschien daarvan?

    Vaak gaat het aan het eind van het seizoen ook minder met clubs waar Klopp trainer van is, dat is dit seizoen gelukkig niet het geval;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25703
    dinsdag 24 april 2018 om 23:42
    Liverpool gaat t absoluut redden
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6429
    dinsdag 24 april 2018 om 23:49
    Het is niet eens onmogelijk voor AS Roma hoor dit....

    Aan die tegen goals zie je toch dat Liverpool defensief echt kwetsbaar is

    Er moet een topper naast van Dijk
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 00:18
    Weg WK. Zonde
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 07:58
    Echt kut voor hem. Speelde gewoon heel sterk voor liverpool. Nu wel voor wijnaldum meer basiskansen bij een eventuele finale!
    Vind ik leuk
    City boy +359
    woensdag 25 april 2018 om 08:42
    Bedenk even 2-0 voor roma eigen huis is roma voor de win
    Vind ik leuk
    Ot +40
    woensdag 25 april 2018 om 13:49
    dan is liverpool door hoor
    Vind ik leuk
    City boy +359
    woensdag 25 april 2018 om 14:11
    Dan is het toch in totaal 5-6 voor roma want het was 5-2 in liverpool dus 5-4
    2 tegen 0 in eigenhuis is dan toch 5-6 dus door

    Of ik reken hier fout
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    michelhx +3152
    woensdag 25 april 2018 om 14:51
    Uitgoals tellen alleen dubbel bij een gelijke stand. Dus bij 2-0 thuis voor Roma is het gewoon 5-4 in totaal. Bij 3-0 is Roma door vanwege de uitgoals.
    Vind ik leuk
    City boy +359
    woensdag 25 april 2018 om 16:42
    Oh ,oke thx voor uitleggen
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8227
    woensdag 25 april 2018 om 19:58
    Dat is zeker niet onmogelijk. Sterker, ik ga mijn geld zetten op AS Roma.
    Vind ik leuk
    Ot +40
    woensdag 25 april 2018 om 13:49
    Zo zwaar is de blessure volgens mij nog niet, ze kunnen hem nog gewoon tillen!
    Vind ik leuk
    hantayo +971
    woensdag 25 april 2018 om 14:29
    Beetje domme actie van hem, met zoveel inzet, kwam me direct 'overdreven' over, met alle gevolgen van dien. Blijf er gewoon naast lopen, dat had genoeg geweest. Of laat het tacklen over aan een verdediger.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6241
    woensdag 25 april 2018 om 19:16
    Dat is echt balen.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 19:19
    Jammer, had hem graag op WK gezien.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4440
    woensdag 25 april 2018 om 19:20
    oh nee...
    Vind ik leuk
    Mars78 +108