Goedmakertje na nederlaag bij FC Twente: fans mogen gratis naar laatste wedstrijd

Goedmakertje na nederlaag bij FC Twente: fans mogen gratis naar laatste wedstrijd

woensdag 25 april 2018 om 10:22

De directie en spelers van PEC Zwolle komen de fans tegemoet die vorige week aanwezig waren bij de 2-0 nederlaag tegen FC Twente. Die supporters mogen gratis naar de uitwedstrijd tegen AZ volgende week.

Dat meldt PEC op de clubsite. De ploeg van trainer John van 't Schip was een van de verrassingen van de eerste seizoenshelft, maar de laatste weken zit de klad er in. De Zwollenaren wisten slechts één van hun laatste tien competitieduels te winnen. Liefst zeven keer werd er verloren. Die laatste nederlaag was vorige week op bezoek bij laagvlieger FC Twente.

Als goedmakertje mogen de fans die getuige waren van die zeperd nu gratis naar Alkmaar, waar PEC het seizoen besluit tegen AZ. 'De directie en spelersgroep van PEC Zwolle hebben in afstemming met het bestuur van de Supportersclub besloten om fans die aantoonbaar in Enschede bij FC Twente – PEC Zwolle aanwezig waren in het uitvak te compenseren', schrijft de club.

PEC Zwolle neemt het komend weekend eerst in eigen huis nog op tegen Willem II. De equipe van Van 't Schip staat achtste in de Eredivisie.

Poll

Gaat PEC de play-offs nog halen?

(1861 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 25 april 2018 om 10:25
Kunnen ze gratis zien hoe ze op een nederlaag worden getrakteerd.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:26
Is dat niks! Gratis naar Pec wauw
Vind ik leuk
HanV +3166
woensdag 25 april 2018 om 12:53
Nee, gratis naar AZ. Trouwens oud nieuws, was al op 17 april bekend.
Vind ik leuk
Aal +18289
woensdag 25 april 2018 om 13:29
Krijgen ze daar ook weer klop en playoffs ook buiten bereik.
Wel jammer dat ze zo zijn ingestort.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
woensdag 25 april 2018 om 10:28
Als AZ van het weekend bij Ajax ook weer op de billen krijgt zoals in de bekerfinale, zie ik PEC daar ook nog wel winnen als het moet.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:29
Az verliest alleen van Ajax, Psv en Feyenoord. Voor de rest van de ploegen uit de eredivisie valt er niks te halen in Alkmaar.
Vind ik leuk
RtdDub +6900
woensdag 25 april 2018 om 10:37
Weet ik en ben ik met je eens. Alhoewel Excelsior daar ook gewoon won ondanks 26 corners tegen.
Maar verwacht dan een klein beetje "seizoen gaat uit als een nachtkaars" voor AZ als er bij Ajax wordt verloren terwijl PEC nog wat te winnen heeft waarschijnlijk in dat laatste potje.

Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:58
AZ en corners heb je even?Met 2 schwalbes tegen Blom valt niet op te voetballen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:35
ophouden nou
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:00
Seizoen is klaar van pec
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:51
Dat lijkt mij ook. Is standaard bij AZ uit. Pokke eind rijden voor niks, heb het 1x gedaan en heb 't wel gezien daar ;)
Vind ik leuk
Quareck +5500
woensdag 25 april 2018 om 10:27
Als ze tegen de nummer laatst al zo spelen, heb je dan zin om bij de nummer 3 te gaan kijken?
Vind ik leuk
Butsbal +10552
woensdag 25 april 2018 om 10:30
Waarom je supporters nog extra straffen ???
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:32
Ik ben blij als het seizoen erop zit. De mooie eerste seizoenshelft is compleet verziekt door de labbekakkerige instelling waarmee er na de winterstop is gespeeld.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 11:37]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:35
Gelukkig nog maar 2 wedstrijden van dit kut seizoen en dan " Lekker " naar de WK kijken.
Vind ik leuk
Boi +330
woensdag 25 april 2018 om 10:35
Een goede tegemoetkoming denk ik... ik zou willen dat PSV dat ooit zou doen, kon ik gratis naar een wedstrijd!!! Maarre.... hoe gaan ze aantonen dat ze bij de zeperd tegen FC Twente waren...?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:42
De club weet wel wie er naar uitwedstrijden gaan. Daarnaast mag volgensmij iedereen gratis, of je nou in Twente er bij was of niet.
Vind ik leuk
Shrimp +367
woensdag 25 april 2018 om 10:43
Al ooit naar een uitwedstrijd geweest? Je moet daar zoveel onzin ondergaan qua omwisselen / registratie etc dat dat makkelijk aan te tonen is.
Vind ik leuk
Boi +330
woensdag 25 april 2018 om 10:46
Nee, toevallig niet:D! Nee ik heb het financieel totaal niet breed, dus ik moet een kleine meevaller hebben, in mijn geval, om naar een uitwedstrijd te kunnen. Dus nee, nog nooit bij een uitwedstrijd geweest:)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +5671
woensdag 25 april 2018 om 10:48
Allemaal in stemmig zwart gekleed?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 10:50
Mochten ze bij NAC ook wel doen.. Verliezen van Sparta en nu moesten wij bij de uitwedstrijd van Twente 41 euro betalen dat omlaag gehaald is naar 31 euro..
Vind ik leuk
mgtow +658
woensdag 25 april 2018 om 10:57
Gratis naar de laatste wedstrijd ooit van Twente in de ere. Netjes.
Vind ik leuk
Pec010 +1548
woensdag 25 april 2018 om 11:57
Nog een keertje lezen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:24
Alleen een absolute offday van AZ, kan Zwolle aan een overwinning helpen. Maar zelfs een AZ op 50% kan Zwolle nog verslaan.
Vind ik leuk
HanV +3166
woensdag 25 april 2018 om 12:56
De laatste competitiewedstrijd eindigde daarom zeker in 1-1 met een gemiste strafschop voor PEC in de slotfase.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:41
Dat was een ander PEC, dan na de winterstop. PEC speelt momenteel gewoon hopeloos.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:28
mogen ze gratis kijken hoe ze weer verliezen want ik schat dat az een heel stuk sterker dan pec is.
Vind ik leuk
peinke +1670
woensdag 25 april 2018 om 11:40
Wat een trieste actie is dit. PEC is na de winterstop alleen maar bezig om z'n toeschouwers in zowel uit als thuiswedstrijden niet te vermaken. Die slappe Van 't Schip slaagt er maar niet in om nog enige motivatie in dit team te krijgen en blijft maar de vertrekkende spelers als Mokhtar, Sandler en Saymak opstellen en slachtoffert eigen talenten als Sepp als die na uitstekende optredens een wedstrijd minder speelt maar wel veel ervaring op kan doen voor het volgende seizoen.
Dan mag je nu mee om de laatste wedstrijd als kanonnenvoer te fungeren van AZ en ter ondersteuning van spelers die te beroerd zijn geweest om hun trouwe uit-supporters te bedanken. Vervolgens verwacht PEC wel dat je op 1 mei wederom mijn seizoenkaart verleng, terwijl er nog 0 vervangers zijn voor de vertrekkende zogenaamde sterkhouders en iedereen bezig is om de club te verlaten. Voordat je het weet kom je volgend seizoen in dezelfde lijdensweg als FC Twente!
Gratis naar AZ, de meeste spelers zitten dan (maar nu ook al) al in de Holiday-modus en waarschijnlijk zal die Van 't Schip z'n 4e rangs Ajax-kliek weer de voorkeur geven.
Supporters tonen pas ballen om helemaal niet mee te gaan naar Alkmaar om even duidelijk te maken dat het tijd wordt dat iedereen in actie komt voor het volgende seizoen, die Nijkamp eens de knoop gaat doorhakken om elders z'n kunnen te vertonen. Niet alleen van die verhaaltjes over stadionuitbreiding e.d., zo spectaculair is het allemaal niet, zeker niet als dat 2,5 miljoen moet kosten en ik benieuwd ben wie die kosten gaan dragen. Zo fantastisch is de financiële positie van PEC nu ook weer niet en zal ondanks die uitbreiding ook niet heel veel beter worden, begrotingstechnisch gezien. Spelers moeten er komen en niet nog meer uit die Amsterdamse 4e rangs kliek van Van 't Schip. Spelers die in ieder geval de mouwen op kunnen stropen en stinkend hun best doen om het publiek te vermaken! Want daar is een chronisch gebrek aan op dit moment!
Maar iedereen zal zich wel weer blind staren op de miljoenen voor Thomas en nu de zakken vol geld van Hertha BSC voor Kingsley. Er is er maar een blij, en dat is waarschijnlijk het SIF 2.0. Die cashen voor de tweede keer na 1 jaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 11:53]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:50
Maar je hoeft je seizoenkaart helemaal niet te verlengen hoor :)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:54
Toch mooi dat je het verlengen van je seizoenskaart laat afhangen van welke spelers er komen en gaan ;)
Vind ik leuk
peinke +1670
woensdag 25 april 2018 om 11:59
Ik heb een seizoenkaart in goede en slechte tijden en ben geen successupporter. Ik ben zo langzamerhand aan m'n 50e seizoenkaart bezig, ook toen er 1500 Zwollenaren op de tribune stonden.
Wel ben ik kritisch over wat ik op dit moment voorgeschoteld krijg door spelers en leiding van PEC. Als je dan niet meer kunt produceren dan zo'n opmerking, is het maar goed dat je een poging hebt gedaan om een smiley te produceren, anders is het wel heel armoedig van je!
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 12:01]
Vind ik leuk
Pec010 +1548
woensdag 25 april 2018 om 12:06
Kritisch of buitengewoon negatief op alles en iedereen rondom Zwolle. Kijk de tweede seizoenshelft zijn er genoeg dingen fout gegaan en daar moeten we ook kritisch naar kijken. Maar over het algemeen staat Zwolle de afgelopen jaren bekend om goed beleid, prima trainers en aardige spelers. Als de supporters uit Deventer nou zo te keer gaan over het beleid snap ik dat maar tel je zegeningen als Zwolle supporter!
Vind ik leuk
peinke +1670
woensdag 25 april 2018 om 12:12
Onzin, die arrogantie hebben ze in Twente ook jaren gehad. Daar was ook een overmoed op basis van verleden. Je ziet wat er van komt. Je mag altijd naar de ranglijst kijken, maar je bent waarschijnlijk vergeten dat na de successen de club er financieel niet erg goed voor stond en nog niet! Belangrijke pionnen staan te trappelen om de club te verlaten! Sterkhouders transfervrij weglopen. Herinner je je de wedstrijd uit van ADO nog, toen zo'n beetje al onze nu vertrekkende sterkhouders er niet waren.
Nou, daar is nog weinig verandering in gekomen, m.u.v. Sepp. Dus, ik zou er niet zo gerust op zijn. Op dit moment, ondanks dat je al maanden weet dat je weer een jaar eredivisie gaat spelen, is er maar weinig slagvaardigheid in spelersbeleid. Noem het negatief, dan heb je gelijk, ik zeg kritisch, want het elftal en PEC zal ik altijd blijven steunen. Sommige personen niet! Die opgehemelde trainer is er daar een van!
En denk nog even na over vorig seizoen! Toen zijn we gered door de gong met dat vreemdenlingen huurleger door van onze rivaal te winnen. Daar had het al goed fout kunnen gaan. Dus, nu wachten met een risico op een slecht begin (dat heeft ons altijd mee gezeten door goed te starten) kan een keer fout aflopen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 12:16]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:03
Het probleem is dat je ook negatief (imo ben je "kritisch" al een tijd ontstegen) bent als het wel goed gaat. Ik ben het met je eens hoor dat het op dit moment pure bagger is, maar ik zie niet in hoe overdreven negatief doen dit oplost. Komt imo een beetje neer op ie eigen spelers uitsluiten, iets dat ik ook belachelijk vind om te doen (bij een gevoelige transfer aan het eind van 't seizoen oid ligt dit wel iets anders).
Vind ik leuk
peinke +1670
woensdag 25 april 2018 om 16:22
Goed gaan is lange termijn; even goed gaan is af te lezen op het scorebord. Het laatste is prima, het eerste in mijn optiek niet en daar ben ik dan negatief over! Klopt!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 11:56
Die 4e rangs Sandler levert je anders wel miljoenen op. Voor de rest eens dat er een paar karakterjongens aangetrokken moeten worden.

Ben benieuwd wat we zondag tegen Willem 2 te zien krijgen. Ik verwacht er geen ene kloten meer van. En idd, naar AZ uit zou gewoon helemaal niemand moeten gaan. Jullie de tweede seizoenshelft geen zin om te voetballen dan komen we ook niet om die laatste wedstrijd te supporteren. Geen zin in
Vind ik leuk
peinke +1670
woensdag 25 april 2018 om 12:05
Ik kan je wederom uitleg geven over de miljoenen van Sandler en de vermeende miljoenen van Thomas en nu weer de miljoenen voor Kinsley, maar we kunnen niet eens een fatsoenlijk bod uitbrengen op nieuwe sterkhouders als Faik, Leemans en/of Verduinen. Dan schieten die spelers en clubs spontaan in de lach!
Dus, die miljoenen heeft PEC klaarblijkelijk voor andere zaken nodig als aflossen schulden, percentage uitkeren aan spelersfonds, begrotingstekort over dit seizoen, e.d. Maar goed, ik gun het ze allemaal van harte, maar ik zie graag een volwaardig eredivisie-elftal i.p.v. allerlei randzaken die mij geen snars interesseren en de club niet verder brengen!
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 12:08]
Vind ik leuk
Pec010 +1548
woensdag 25 april 2018 om 12:00
Als Zwolle thuis van Willem 2 wint en ADO verliest van PSV dan is Zwolle al zeker van de play offs. Dan gaat die gratis wedstrijd nergens meer over. Ik denk dus wel dat Zwolle de play offs haalt, al hebben we er helemaal niks te zoeken.
Vind ik leuk
HanV +3166
woensdag 25 april 2018 om 13:09
Dat denk ik ook, normaal gesproken mogen we nog een wedstrijd in de play-offs beleven. Je zit niet op berichten over mogelijke vertrekkers te wachten, ook al is de bron niet zo betrouwbaar. fussballtransfers.com heeft ook een transferpagina over Nederland, bij de 10 meest recente berichten staat nog dat Depay mogelijk PSV verlaat.
Je hoopt dat ze al versterkingen vastleggen maar welke ploeg anders dan de top2 heeft dat al wel gedaan. Verder is de verkoop van Sandler toch bijzonder, daarvan zou het deel dat PEC van de verbouwing zou betalen, 6 ton, worden gedaan en is er een positief eigen vermogen. Veel werk aan de winkel voor versterkingen.
Vind ik leuk
peinke +1670
woensdag 25 april 2018 om 13:27
... en een behoorlijke schuldenlast met relatief een hoog rentepercentage en wederom een tekort op de begroting van dit jaar.... Als PEC volgens jou 6 ton investeert in het stadion wat je huurt van een investeerder lijkt me dat niet juist. Volgens mij is dat aan de eigenaar en zal PEC een aangepaste huur gaan betalen.
Vorig jaar is er ook 161.246 opgehaald voor informatievoorziening in het stadion. Heb jij enig idee waar het is gebleven. Daar zouden toch die schermen voor vervangen worden in de lichtmasten? Kortom, dat is een investering die je zelf zou moeten bekostigen, maar niet een ,,uitbouw''. De uitbreiding beperkt zich tot iets meer plekken voor de Zuid-tribune. Dat levert niet dusdanig veel op dat je je investering weer relatief snel terug verdient, dus... Ik betwijfel je 6 ton!
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 13:32]
Vind ik leuk
HanV +3166
woensdag 25 april 2018 om 14:48
Die 6 ton was uit een tweet op ForcaPECZwolle van 20 april. Dat hoeft dus niet te kloppen. Op zich is het om een deel van de verbouw te betalen raar als je het huurt, maar het zal best meehelpen om het er door te krijgen en het is natuurlijk prima te verrekenen. De sPECtakel Business Party heb ik nog nooit mee mogen maken, er staat me nog wel iets bij van meer informatie-voorziening bij de lichtmasten, dat zal toch meer zijn geweest dan alleen het nieuwe scherm boven de goal. In dit tijdperk dat alle wedstrijden zo'n beetje na elkaar worden gespeeld zal het wel niet zo veel toevoegen als vroeger.
Vind ik leuk
peinke +1670
woensdag 25 april 2018 om 20:47
Het bedrag van 161.246 staat netjes vermeld in het jaarverslag met zelfs het te besteden doel er bij ,,informatie-voorziening''. Ik zie niet meer dan een aantal reclamedoeken die de reclamemakers zelf betalen. Dus, waar zijn die centjes dan? Er zijn dagen bij dat ik het niet op de bank heb..... haha!!! Altijd ondoorzichtig gedrag van de PEC-leiding. Je kunt gewoon zeggen welk percentage je van een transfer herinvesteert in spelers; hoeveel je moet meebetalen aan uitbreiding van een stadion, een bedrag ineens of een huurverhoging. Komt ook gewoon in het jaarverslag. Maar vergis je niet, de schuldenl/renteast is nog steeds hoog en loopt nog steeds op. Verder is het niet erg als dat de situatie is, maar wees transparant over waar je zo'n 161.246 dan aan spendeert!
Vind ik leuk
HanV +3166
woensdag 25 april 2018 om 23:44
Je moet het met andere clubs vergelijken, PEC is in ieder geval net als Groningen in ieder geval hier heel open in. Het overzicht van Groningen is wel mooier en gemakkelijker te vergelijken, de tekst bij de grafiekjes is helaas wel prut. Ik denk dat het inhoudelijk wel gelijk is. Ik zie bij de investeringen wel genoemd worden het led-scherm en de geluidsinstallatie, dat lijkt mij eerder informatie-voorziening dan het tegendeel van informatie, reclame. Als ik naar het staatje met schulden kijk dan zie ik een daling van 275.000 en een lagere rentelast van 75.000. De prognose zegt niet zo veel omdat de post transferinkomsten niet in te schatten is, zaten ze er vorig jaar maar een dik miljoen onder dit jaar zal het wel wel het dubbele worden. Ik zie hier toch niets in staan wat mij verontrustend overkomt. Bij Groningen is het eigen vermogen beter, maar het bedrijfsresultaat was 3 van de 4 jaar slecht, ook voor de penningmeester is Europees voetbal in de poule-fase leuk. Toch ook daar een afname van de schulden. Zij noemen wel het aantal seizoenskaarthouders. AZ toont ook gegevens, waarschijnlijk zijn de gegevens moeilijk te vergelijken de schulden zijn opeens hoger, dat zal komen door het trainingscomplex (de meest recente gegevens zijn bij elke club over 2016-2017) of nog doordat ze eerder het stadion gekocht hebben. Een prachtig resultaat na belastingen. Wel een lening van 10,75 oorspronkelijk bij de gemeente (4%) en 6m bij financiers (4%). Dit overzicht is voor mij het minst goed te volgen.
Ik geef het op, ook Heerenveen, NAC (laatste jaar), PSV (laatste jaar) en zelfs Vitesse tonen de cijfers. Bij FC Twente zal ik wel overheen kijken. Bij Ajax zijn de resultaten wel via de club te vinden, maar die hebben het wel goed verstopt in een lijstje met business-nieuws tussen berichtjes over Herbalife, Subway, PayPal en eSport in en dat terwijl ze van deze clubs toch koploper zijn in het aantal menu's en het aantal keuzes op de menu's. Het ene rood-wit is het andere rood-wit, bij Feyenoord staat het in het business-nieuws, tussen het vertrek van Slotboom, het vertrek van Gudde en het netwerkontbijt. Zal toch wel iets van de laatste jaren zijn, die via internet openbare jaarverslagen van eredivisie-clubs.
Vind ik leuk
peinke +1670
donderdag 26 april 2018 om 10:22
Het hoeft ook niet in MickyMouse-taal, maar af en toe in ,,een praatje'' van de voorzitter op e.o.a. forum, forumavond in voor iedereen begrijpelijke taal, is toch niet zo moeilijk. Ik begrijp dat je niet alles op straat hoeft te gooien, maar als supporter mag ik wel weten welk deel van bijv. de transfer van Sandler ten goede komt aan PEC en welk deel daarvan dan weer wordt geïnvesteerd.
Wel mag er meer inzicht worden gegeven ,,in de weg naar een stabiele middenmoot'', ondanks dat de begroting daar redelijk in de buurt komt. Er is een 5-jarenplan opgesteld. Ken jij het?
Wel mag er meer inzicht worden gegeven in ,,hoe te groeien in begroting. Dat doe je niet met alleen maar het verplaatsen van een gedeelte van de Stentor-tribune naar Zuid. Als je bedenkt dat PEC een matige opbrengst heeft van z'n sponsorcontracten, dan zit daar potentie in. Uitbreiding van het stadion prima, maar dan moet je t.b.v. de begroting ook meer business-units gaan bouwen.
Het grootste kapitaal staat op het veld voor PEC, dus wil je groeien in transfers, dan moet je contractbeleid anders, ondanks de moeilijke tijd. Dat blijft nog steeds op een zeer matig beleid.
Geld wat opgebracht is door sponsors en d.m.v. acties, mag je niet eens informatie over de besteding geven, dat moet zelfs.
Ik weet ook wel dat de meeste toeschouwers zich bezig houdt met de ranglijst, winst en verlies in punten. Maar ik heb ook de faillissements-tijden meegemaakt, en sindsdien ben ik erg kritisch geworden en als supporter behoefte aan transparantie. En in mijn beleving is dat er nog steeds niet, zelfs in een voor velen en ook voor mij haast niet-te-pruimen jaarverslag! De club is niet alleen van sponsors en investeerders, maar voor een heel groot gedeelte van de supporters. En als ik daar jaarlijks vooraf een seizoenkaart koop, mag ik heus wel weten wat me te wachten staat tot bepaalde hoogte. Ik ga ook niet naar de MediaMarkt en koop een doos met een TV er in voor 1500 euro, en zie thuis wel welk merk en model er in zit.
[Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 10:24]
Vind ik leuk
HanV +3166
donderdag 26 april 2018 om 12:48
Ik heb 2 of 3 jaar geleden ook een keer zo bij andere clubs gekeken en toen was er minder openheid dan nu. Daarom begon ik met 'met andere clubs', toen was het goed te vinden bij Groningen en AZ.
Als er een mededeling is geweest over die nieuwe informatie-voorziening dan heb ik die gemist. Maar ik ben ook niet naar een van de supportersbijeenkomsten geweest waar ook het 5-jarenplan is gepresenteerd met oa de stadions-uitbouw en het SIF. Wat zou een beperkt percentage zijn en wordt dat minder als er al meer uitgekeerd is?
In het jaarverslag hoeft van mij geen bespreking van het echte voetbal te staan, Ajax is trouwens de enige die dat niet doet, dat zijn toch teksten om over te slaan. Twee nieuwe termen geleerd, geamortiseerde kostprijs en belastinglatentie, maar dat zijn echt termen voor een financieel jaarverslag.
Uitbreiding van het aantal plaatsen is begrijpelijk als het zo vol zit, maar dat verdien je maar langzaam terug, de groei in begroting zit vooral, wat je zegt, in de sponsoring en de business-units. Verder is voetbal bijna een anagram van een ander woord, dat kan geen toeval zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 07:08
gratis kijken hoe je club degradeerd je moet er maar zin in hebben
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Goedmakertje na nederlaag bij FC Twente: fans mogen gratis naar laatste wedstrijd