'Gewilde De Ligt en Napoli-middenvelder staan bovenaan verlanglijstje van Spurs'

    'Gewilde De Ligt en Napoli-middenvelder staan bovenaan verlanglijstje van Spurs'

    woensdag 25 april 2018 om 14:37

    Mocht Toby Alderweireld komende zomer voor de hoofdprijs vertrekken bij Tottenham Hotspur, dan is Ajacied Matthijs de Ligt een serieuze kandidaat om hem op te volgen in Londen. Kwaliteitskrant The Independent schrijft dat deze week. 

    Alles wijst erop dat Spurs na dit seizoen afscheid neemt van Alderweireld. Er is nog altijd geen overeenstemming bereikt met de Belg over een nieuw contract. Onder meer Manchester City, Manchester United en Paris Saint-Germain hebben belangstelling voor de international. Tottenham verlangt ongeveer 50 miljoen euro voor de speler, die bij andere clubs véél meer kan verdienen. 

    Ook Mousa Dembélé en Danny Rose lijken voor tientallen miljoenen te vertrekken. The Independent meldt dat Spurs met dat geld een poging wil wagen om De Ligt in te lijven. De achttienjarige stopper staat bovenaan de verlanglijst van Spurs, net als SSC Napoli-middenvelder Amadou Diawara. 

    De Ligt heeft in Amsterdam een contract tot medio 2021. De afgelopen maanden is de tiener ook gelinkt aan onder meer FC Barcelona en Bayern München. Afgelopen seizoen kocht Spurs ook al een verdediger van Ajax. Toen werd er dik 40 miljoen betaald voor Davinson Sánchez. 

    Poll

    Zou Spurs een goede club zijn voor De Ligt?

    (6274 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 25 april 2018 om 14:43
    Zou een prachtige club zijn voor de ligt!!




    En Ajax maar weer cashen 60++++
    Vind ik leuk
    PRICE +26059
    woensdag 25 april 2018 om 14:47
    Cashen,leuk maar het gaat om.t voetbal.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:48
    Om het voetbal ja....

    In Eindhoven interesseert het toch ook niemand wat voor voetbal er gespeeld wordt?
    Vind ik leuk
    La Luz +388
    woensdag 25 april 2018 om 14:52
    ach gut menneke toch
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:33
    oei daar heeft die hem ff bij de ballen die psv-er
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:42
    Hee niellie matie van me!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1498
    woensdag 25 april 2018 om 17:21
    Transfer geruchten leveren ondertussen meer spanning op dan beker finales en zelfs champions league wedstrijden.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 14:49
    Ik vindt het prima zo. Jullie het geld, wij de prijzen:)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:58
    Meteen doen. Vertongen, Alderweireld en Davinson Sanchez zijn daar prima geslaagd. Bij Tottenham krijg je meer dan drie wedstrijden de kans om het niveau op te pakken. Maar ik dacht dat Tottenham ging voor Jonathan Tah van Bayer Leverkusen als opvolger voor Mega Toby?
    Vind ik leuk
    Vowtar +4147
    woensdag 25 april 2018 om 15:16
    VP schrijft De Ligt naar Tottenham, dat gerucht over Tah komt vast van Bild. Marca zal wel een Spanjaard die kant op schrijven. Schrijf over spelers die bekend zijn bij je lezers en je artikel krijgt meer clicks ;)
    Vind ik leuk
    HJR +6852
    woensdag 25 april 2018 om 16:20
    Vp heeft dit van The Independent. Dus je uitleg klopt niet helemaal ;)
    Vind ik leuk
    Vowtar +4147
    woensdag 25 april 2018 om 20:43
    Jeuw je hebt gelijk. Schiet ik mezelf even mooi in mijn voet haha. Al is het wel zo dat The Independent ook Jamaal Lascelles van Newcastle noemt en dit artikel niet, dus dan heb ik toch nog een beetje gelijk ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:44]
    Vind ik leuk
    HJR +6852
    woensdag 25 april 2018 om 23:12
    Hahaha oke nou vooruit :)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:11
    Lekker dat cashen, maar misschien is het ook lekker om weer eens een kampioenschap te cashen.
    Vind ik leuk
    Stewie89 +527
    woensdag 25 april 2018 om 16:32
    Dat wordt weer rentenieren!!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    woensdag 25 april 2018 om 17:18
    Zal best maar ben er niet blij mee.
    Vind ik leuk
    larzyy +80
    woensdag 25 april 2018 om 14:44
    Ruildealtje...?
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 14:45
    Lijkt me wel een goede club voor De Ligt. Kan die weer naast Sanchez spelen, als die dan al niet weg is.

    Ik denk wel dat De Ligt beter nog 2 jaar bij Ajax kan blijven en dan de stap maken. Toen Vertongen, Alderweireld en Sanchez bij Ajax weg gingen hadden ze al een stuk meer ervaring. De Ligt is nog maar 18.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:47]
    Vind ik leuk
    De Haan +171
    woensdag 25 april 2018 om 14:48
    Eens . Maar als niet snel er alles aan gedaan wordt sportief echte versterking te halen... kiest ligt eieren voor zijn geld.ben ik bang
    Vind ik leuk
    PRICE +26059
    woensdag 25 april 2018 om 14:47
    Gaan we weer de Ligt op de lijst.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 14:48
    Als we VP moeten geloven staat De Ligt bij 50 clubs op de lijst...
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:01
    Dat krijg je als je de allerbeste verdediger bent van Nederland en ver daar buiten...
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 15:10
    Hij speelt 2 jaar in basis bij Ajax en hij is gelijk de nieuwe Beckenbauer... Als we jullie moeten geloven zitten in het team of the year over een paar jaar De Ligt, Frenkie, Kluivert, Van de Beek en Ziyech.

    Weet je nog die andere talenten van een paar jaar geleden die wereldtoppers zouden worden? Bazoer, Klaassen en Tete. Die zitten nu allemaal op de bank in het buitenland. Dus wacht eerst maar eens af.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    SimonSays +5686
    woensdag 25 april 2018 om 15:42
    Wat boeit het, laat ze lekker trots zijn op die mennekes. Voelt voor vele Ajacieden toch als een prijs.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:49
    In Eindhoven hebben ze er eentje gehuurd die niet eens in aanmerking komt om op de bank te zitten
    Vind ik leuk
    Topdrie +2294
    woensdag 25 april 2018 om 15:58
    Wie hebben ze in EIndhoven gehuurd?
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    woensdag 25 april 2018 om 16:06
    Maar die gehuurde speler wordt wel kampioen. Dar kunnen die grote groeibriljanten uit Amsterdam niet zeggen.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +238
    woensdag 25 april 2018 om 14:47
    Warom geen ruildeal De Ligt naar Tottenham en Alderweireld + Vertonghen terug + 10 miljoen en Ajax heeft een goede deal. Maar die lafaard Overmars zal wel weer met zijn centen zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 14:51
    Betaal jij die 4 miljoen per jaar aan salaris per speler dan uit?
    Of kan jij niks anders dan alleen maar slap lopen ouwehoeren?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    woensdag 25 april 2018 om 14:54
    ik vind wel dat je voor Vertongen 2/3 miljoen per jaar mag betalen als hij terug zou willen komen.

    Ajax heeft genoeg om dat 3/4 jaar te betalen. en als hij Per schuurs of Wober beter maakt en meer stabiliteit in het elftal brengt, eventueel weer eens kampioen wordt. dan moet dat kunnen

    je mag best 2 of 3 beter betaalde spelers hebben rondlopen die meer ervaring hebben en het elftal gewoon beter maken
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2814
    woensdag 25 april 2018 om 16:54
    Het is meer als mogen.. Het is eigenlijk moeten. Weer 1 jaar zonder prijs en het gehele bestuur en de technische staf kan een WW gaan aanvragen.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17861
    woensdag 25 april 2018 om 15:20
    Zoals altijd lult hij slap, AFC & RSC.

    #TenHagOut aka kantineajax is een Ajax hater puur sang, die zich voordoet als Ajacied.

    Een hypocriet dus. Hoe erg kun je gezonken zijn in het leven.;-).
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19484
    woensdag 25 april 2018 om 17:11
    Het zijn de ergste.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    woensdag 25 april 2018 om 14:52
    omdat aldeweireld juist voor het geld weg wil. en Ajax gaat hem echt geen 5/6 miljoen per jaar betalen

    Vertonghen zou een goede ruil kunnen zijn. maar of hij dat zelf al wilt. geen idee

    en inderdaad voor vertonghen zouden ze best een miljoentje of 2/3 per jaar moeten willen betalen aan salaris.

    als hij nog een jaar of 3/4 de kar zou kunnen trekken bij Ajax . als hij Wober en Per Schuurs beter maakt. dan betaald dat geld zich zelf weer terug

    al zou ik het wel jammer vinden om de Ligt nu al te zien vertrekken
    Vind ik leuk
    Donnygo +2576
    woensdag 25 april 2018 om 14:54
    Hahaha meer kan ik niet zeggen op deze zinlose post
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:55
    Alderweireld en Vertongen en 10 miljoen euro voor De Ligt. Volgens mij overdrijf je nu echt een beetje.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3392
    woensdag 25 april 2018 om 16:12
    Ik vind 100€ al veel als ik voor licht moet betalen...
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:15
    Ja he dure leverancier. ;)
    Vind ik leuk
    Voebtal +3766
    woensdag 25 april 2018 om 14:59
    Ik vind Toby heel erg goed, toch vind ik de ligt nu al beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:06
    Dat zagen we tegen Bulgarije. Gewoon nog 2-3 jaar ervaring opdoen bij Ajax en dan verder
    Vind ik leuk
    Voebtal +3766
    woensdag 25 april 2018 om 15:09
    Nee, dat zag je een jaar later tegen Portugal.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11461
    woensdag 25 april 2018 om 15:03
    Een hereniging met Sanchez zou een hele goede zaak zijn..
    En een betere tussenstap ipv een Barcelona..
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:05
    Die gaat weg dat is duidelijk waarheen ? maar de Tottenham is een mooie club voor hem,
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    woensdag 25 april 2018 om 15:07
    Zou een super stap zijn voor de Ligt dit

    Prachtige club
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:09
    1 miljard
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7998
    woensdag 25 april 2018 om 15:16
    Gekkie
    Vind ik leuk
    Dorzon +4177
    woensdag 25 april 2018 om 15:17
    maakt voor de ligt geen verschil alleen op zijn bankrekening.
    noch bij ajax noch bij de spurs wint hij prijzen
    Vind ik leuk
    Topdrie +2294
    woensdag 25 april 2018 om 15:19
    Matthijs is een liefhebber van Arsenal en Liverpool. Ik zie hem niet naar Spurs gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 15:39
    Van Barça en Madrid nu de spurs die komt bij Kopenhagen terecht
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    woensdag 25 april 2018 om 15:46
    Als die ken gaan is spurs idd de beste club en meeste kans op speeltijd !!
    Vind ik leuk
    Gerro +5780
    woensdag 25 april 2018 om 15:56
    Dan zullen ze er Nu achter komen bij de spurs dat ze veel meer geld mee moeten brengen dan de vorige keer.
    Vind ik leuk
    5by5 +1265
    woensdag 25 april 2018 om 16:12
    De Ligt is Te Ligt voor the Spurs. Deze knakker gaat door de mand heen vallen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1204
    woensdag 25 april 2018 om 16:12
    Volgens mij heeft Ajax nog een doorverkooppercentage van 15 of 20% op Aldeweireld... kan Ajax met de verkoop van De Ligt erbij een aardig bedrag tegemoet zien.... Op zich is de Spurs wel een mooie stap voor Matthijs.... wordt zo langzamerhand wel Ajax 2
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19484
    woensdag 25 april 2018 om 16:14
    3000000000,00
    Vind ik leuk
    Marco S +4146
    woensdag 25 april 2018 om 16:27
    Omdraaien die lijst..
    Vind ik leuk
    yuuup +8983
    woensdag 25 april 2018 om 16:54
    Mocht hij echt willen, dan Tottenham keihard een poot uitdraaien. Als ze hem voor onder de 60 laten gaan is Overmars echt een paardenlul.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 16:55
    De ligt zou vast wel naar China willen gaan, dan hebben de azijnzijkers van 020 wel veel geld te pakken xD
    Vind ik leuk
    14forever +8384
    woensdag 25 april 2018 om 17:13
    Samen met Sanchez wordt dat een droomduo.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24098
    woensdag 25 april 2018 om 17:14
    Sanchez en de Ligt weer samen bij Spurs.. Geen gek idee..
    Vind ik leuk
    Sanuk +2924
    woensdag 25 april 2018 om 17:34
    Kunnen ze weer samen niets winnen
    Vind ik leuk
    Hammie +1065
    woensdag 25 april 2018 om 17:20
    Strik erom
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1360
    woensdag 25 april 2018 om 17:29
    Niet meer te houden helaas.. Maar wel snel afhandelen svp en niet maanden allerlei interesses etc
    Vind ik leuk
    stratumseind +147762
    woensdag 25 april 2018 om 17:31
    Toen ie daar naar binnen liep lachte hij nog .... hoe anders was het 90 minuten later.....

    Nooit iets gewonnen in Nederland en dan al "uitgeleerd zijn " en "de volgende stap" willen maken.....

    Als ie slim is blijft ie nog even ook net oog op zijn interlandcariere.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2924
    woensdag 25 april 2018 om 17:33
    Maakt niet uit, met of zonder delight volgend jaar toch geen prijzen met tenhakkelaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:47
    Als je nu al te goed bent voor Barcelona, dan wil je toch niet naar een Engelse subtopper?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 17:48
    Spurs zal weer voor een dubbeltje op eerste rang willen zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 18:41
    Na de nieuwe seizoen wordt Ajax meerdere malen kampioen, veel geld, goede lichting, en betere spelers worden gekocht, niet vergeten er komt een leegloop bij Psgay uit Enghoven en daar komen zij er niet meer bovenop..........
    Vind ik leuk
    Mari +6786
    woensdag 25 april 2018 om 19:05
    Sanchez, de Ligt en Onana allen bij Tottenham volgend jaar.
    Ajax moet maar gauw de keeper van VVV kopen.
    Goede keeper mag wat kosten
    Vind ik leuk
    dejonk +1
    donderdag 26 april 2018 om 00:02
    hoekstra en linskens zijn de enige talenten die zijn doorgebroken recent en daarvoor de kerkhofjes en willy vd kuylen haha. huntelaar was afgeserveerd door psv en zelf opgegekrabbeld tot wat i nu is. persoonlijk niks met pisvee. ga elke wedstrijd voor t resultaat zelfs tegen ploegjes als roda en willem II wedstrijden zijn niet om aan te zien. zou r zelfs niet gratis naar toe willen. is alsof je naar de site van de belastingdienst kijkt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Gewilde De Ligt en Napoli-middenvelder staan bovenaan verlanglijstje van Spurs'