'Gewilde De Ligt en Napoli-middenvelder staan bovenaan verlanglijstje van Spurs'

'Gewilde De Ligt en Napoli-middenvelder staan bovenaan verlanglijstje van Spurs'

woensdag 25 april 2018 om 14:37

Mocht Toby Alderweireld komende zomer voor de hoofdprijs vertrekken bij Tottenham Hotspur, dan is Ajacied Matthijs de Ligt een serieuze kandidaat om hem op te volgen in Londen. Kwaliteitskrant The Independent schrijft dat deze week. 

Alles wijst erop dat Spurs na dit seizoen afscheid neemt van Alderweireld. Er is nog altijd geen overeenstemming bereikt met de Belg over een nieuw contract. Onder meer Manchester City, Manchester United en Paris Saint-Germain hebben belangstelling voor de international. Tottenham verlangt ongeveer 50 miljoen euro voor de speler, die bij andere clubs véél meer kan verdienen. 

Ook Mousa Dembélé en Danny Rose lijken voor tientallen miljoenen te vertrekken. The Independent meldt dat Spurs met dat geld een poging wil wagen om De Ligt in te lijven. De achttienjarige stopper staat bovenaan de verlanglijst van Spurs, net als SSC Napoli-middenvelder Amadou Diawara. 

De Ligt heeft in Amsterdam een contract tot medio 2021. De afgelopen maanden is de tiener ook gelinkt aan onder meer FC Barcelona en Bayern München. Afgelopen seizoen kocht Spurs ook al een verdediger van Ajax. Toen werd er dik 40 miljoen betaald voor Davinson Sánchez. 

Poll

Zou Spurs een goede club zijn voor De Ligt?

(6274 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 25 april 2018 om 14:43
Zou een prachtige club zijn voor de ligt!!




En Ajax maar weer cashen 60++++
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 14:47
De Spurs blijven maar shoppen bij ons he? Kunnen ze niet eens ergens anders toppers weghalen? ;)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:48
Haha, in Nederland zitten verder geen toppers :)
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 15:48
Hahah toch raar Ajax heeft AL die toppers maar toppers zonder winnaars mentaliteit want prijzen winnen kunnen ze niet !!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:04
Kan je niet lezen? Als ze steeds de toppers kopen blijft er inderdaad niet genoeg over. Ook wel opvallend dat een psv'er dit schrijft.. juist die hadden er een handje van om zéér regelmatig Ajacieden te kopen.
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
woensdag 25 april 2018 om 16:18
Ach, over en weer gebeurt dat wel eens. Denk maar aan Ooijer, Bazoer, Aissati, Fofana en Siem de Jong. En dan heb ik Huntelaar nog even niet meegerekend, wat natuurlijk ook eigenlijk een PSV'er was.

En andersom halen wij dan weer regelmatig spelers met een Ajax-verleden. So be it.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 16:27
Komt bij PSV worden ze goed opgeleid niks voor niks dat er zat jongens weg willen bij Ajax eens een arrogante club altijd een arrogante club !!!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:40
hahaha er zit geen topper bij de genoemde spelers en dan kom jij met dit?! R. Koeman, Vanenburg, Kieft, Lerby.. zomaar even uit de mouw.. leg die nu eens naast die zogenaamde toppers die volgens jou zo goed opgeleid zijn door psv en zie het verschil.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 17:05
Haha OW OW ik zal PSV spelers die de top hebben bereikt niet eens opnoemen zielig figuurtje
Vind ik leuk
Adjab +351
woensdag 25 april 2018 om 18:42
Vertel wel zelf opgeleide spelers he dus geen Romario. Ronaldo. Robben. Van Nistelrooij. Nillis. Vanenburg. . Koeman . Alex. Gomes etc.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 17:08
Als je het niet weet gulit , Ronaldo , Romario , van Beveren , van Bommel , cocu ken wel door gaan hoor sukkel
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:14
hahaha en weer sla je de plank volledig mis.. Het ging om toppers die gekocht werden van Ajax door psv en andersom.. Er is er niet een die past bij de discussie. Oh en psv heeft deze spelers niet opgeleid dus ook daar zit je er weer naast. Volgens mij ben je toe aan je pilletjes want het gaat echt helemaal nergens over bij jou.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 18:26
Hahaha het stinkt hier OW ja je praat poep
Vind ik leuk
Adjab +351
woensdag 25 april 2018 om 18:44
Nee sukkel zelf opgeleide bedoelen we
van Bommel ook al niet komt van Fortuna Sittard.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:50
Hij ruikt zijn bovenlip..
Vind ik leuk
Mr. O +500
woensdag 25 april 2018 om 16:44
Dat mensen nog zo reageren op deze reactie... je bent zelf net zo dom bezig wanneer je in de tegenaanval gaat! Wat bereik je er uiteindelijk mee?
Vind ik leuk
JustH +8900
woensdag 25 april 2018 om 17:38
En ze komen allemaal weer terug.
Hoe rijm je dat dan?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:52
Altijd maar negatieve gemekker van jouw kerel naar ajax toe kan je wel lullen over prijzen maar vergeet niet dat jullie 7 jaar zonder prijzen zaten
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 18:27
Klopt heb ook een pest hekel aan alles wat met Ajax te maken heeft komt door mensen die Ajax blijven ophemelen
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 23:32
Vervelend hoor! En dan komen ze nog met feiten aanzetten ook.. Het zou verboden moeten worden. Ik zou zeggen kruip weer terug onder die steen en blijf daar tot psv ook 3 sterren op het shirt heeft..
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 23:34
OW nee hoor wil niks missen binnen 10 jaar staan er 3 sterren !!!
Vind ik leuk
vrijdag 27 april 2018 om 18:07
Hhahahaah in het jaar 2067 mischien
Vind ik leuk
WRFM +707
woensdag 25 april 2018 om 16:29
Bazoer aissatii de jong en in de jeugd lopen er nog mee
En niet te vergeten huntelaar
Dus klets niet zo uit je neus
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:46
Wie kletst er nu uit zijn neus.. er zit geen topper bij de spelers die je noemt. Hooguit Huntelaar, maar die hebben jullie niet eens op eredivisie niveau kunnen afleveren.. En ik geloof dat de beste man inmiddels toch wel heeft aangetoond dat de potentie er wel degelijk was! Psv is een gerespecteerde rivaal, maar ga nou niet ineens doen alsof jullie kunnen opleiden want dat is onzinnig.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:03]
Vind ik leuk
WRFM +707
woensdag 25 april 2018 om 17:13
Jij lult dat psv ajaxspelers koopt terwijl dat andersom net zo is
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:29
Psv heeft jaren geteerd op topspelers /Ajacieden en daar verwees ik naar.
Ik heb nooit ontkent dat Ajax ook spelers met een psv verleden heeft gehad. Maar behalve Huntelaar (en die kregen jullie niet eens op Eredivisie niveau) zat daar toch echt geen topper bij.
Vind ik leuk
Jozef +30933
woensdag 25 april 2018 om 16:22
Ze worden inderdaad te jong weg gekocht.
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 17:54
@Psv1989

Ik vraag me oprecht af of de komma en de punt toetsen op jouw toetsenbord kapot zijn?

Hier en daar zie ik wel een uitroepteken, maar een komma of punt is nooit te bekennen bij jou.
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 18:29
Is dat belangrijk ? Nee...... voor Mij niet ik begrijp alle soorten Nederlands !!!!...,,,,
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 19:08
Vroeg ik me oprecht af...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:31
Hahaha die armzalige bende dan uit Enghoven, kampioen met mazzel.......
Vind ik leuk
dhrwobo +17056
woensdag 25 april 2018 om 16:02
Nee klopt... jammer dat er bij jullie alleen voor de toppers gejuicht wordt indien je vier leernichten in foute pakjes laat optreden.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:05
Haha, die is nou wel weer grappig.
Vind ik leuk
JustH +8900
woensdag 25 april 2018 om 17:41
En wie komen er kijken???? Eindhoven, de treinen zijn afgeladen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 23:23
Sorry Dhrwobo, Deze is nog leuker.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:18
Wel hoor geer( en) goor!
Vind ik leuk
RebelVox +4927
woensdag 25 april 2018 om 17:36
Guusje M loopt toch stiekem ook wel eens in een leren pakje rond
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:02
v.d Boom, Joling en Froger spelen anders de Arena plat.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 23:42
Ik moest zo hard lachen dat ik pijn aan mijn rug heb. Toppers. Hahaha. Er bestaan geen toppers meer in NL. Voor de eredivisie wel, maar niet erbuiten.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:11
Je ziet hoe geweldig onze spelers zijn. We worden geen kampioen, maar spelers zijn geweldig en daar zijn ze jaloers in provincie.
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 15:24
Allemaal Calimero's ;)
Vind ik leuk
SimonSays +2815
woensdag 25 april 2018 om 15:45
Je hebt gelijk, jullie worden geen kampioen.
Vind ik leuk
richard37 +1270
woensdag 25 april 2018 om 16:10
Hahahaha... dat Kun je niet zeggen.

Bij jullie komt ook de leeg loop. Lozano, zoet, de jong, arias. Laten dat net de dragende/ belangrijke spelers zijn...
Gaan we lachen. Ajax gaat gewoon meedoen en maken een hele goede kans.


Maar hoogmoed komt voor de val.
Vind ik leuk
Eendracht +12095
woensdag 25 april 2018 om 21:30
Dat laatste zien we al 4 jaar idd..
Vind ik leuk
Topdrie +1941
woensdag 25 april 2018 om 15:56
Matthijs is een liefhebber van Arsenal en Liverpool. Ik betwijfel of hij die stap zal gaan maken. Hoewel het uiteindelijk allemaal business is
Vind ik leuk
WRFM +707
woensdag 25 april 2018 om 16:31
Je kent hem persoonlijk zeker
Vind ik leuk
Topdrie +1941
woensdag 25 april 2018 om 16:43
Klopt. Een vriend van me speelde samen met hem in het verleden. Af en toe heb ik nog wel contact met Matthijs
Vind ik leuk
WRFM +707
woensdag 25 april 2018 om 17:07
De geruchten gingen al dat ie gay was
Vind ik leuk
JustH +8900
woensdag 25 april 2018 om 17:44
Geruchten gaan ook over je broer.
Vind ik leuk
WRFM +707
woensdag 25 april 2018 om 20:41
Ben enigst kind boy
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
JustH +8900
woensdag 25 april 2018 om 20:46
Dan ging het toch over jou!
Ik wist het ook wel.
Maar schaam je maar niet hoor.
Vind ik leuk
WRFM +707
woensdag 25 april 2018 om 20:49
Haha lolbroekje en nu je bedje in
Vind ik leuk
JustH +8900
woensdag 25 april 2018 om 20:52
;-)
Vind ik leuk
Mr. O +500
woensdag 25 april 2018 om 16:50
Liverpool zou geweldig zijn voor hem, maar ik denk persoonlijk dat hij bij city, barca en bayern meer kan leren van de ervaren rotten die er nu staan en dus ook rustig gebracht kan worden. Op zijn leeftijd mag hij best nog een seizoen wisselspeler staan en af en toe basis om te wennen aan t tempo
Vind ik leuk
Topdrie +1941
woensdag 25 april 2018 om 16:52
Ik ben juist van mening dat spelers van zijn leeftijd veel minuten moeten maken om zichzelf verder te ontwikkelen. Ik heb hem destijds wel geadviseerd om een tussenstap te maken. Maar op dit moment zal hij wel genoeg ongevraagde goedbedoelde adviezen krijgen. Matthijs is slim en nuchter genoeg om de juiste vervolgstap te maken. Ben heel benieuwd wat hij zal gaan doen
Vind ik leuk
Mr. O +500
woensdag 25 april 2018 om 17:07
Ik ben het ook zeker met je eens wat betreft veel speelminuten. Ik denk eigenlijk ook dat een tussenstap het beste voor hem is, maar maakt hij de keuze voor de absolute top, zou ik dat ook niet heel gek vinden.
Er leiden meerdere wegen naar Rome... persoonlijk zou ik zelf de keuze maken voor de absolute top, om te leren van de absolute top, vandaar mijn 1e reactie.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:47
Cashen,leuk maar het gaat om.t voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:48
Om het voetbal ja....

In Eindhoven interesseert het toch ook niemand wat voor voetbal er gespeeld wordt?
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 14:50
Niellie? ;)
Vind ik leuk
La Luz +45
woensdag 25 april 2018 om 14:52
ach gut menneke toch
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:33
oei daar heeft die hem ff bij de ballen die psv-er
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:42
Hee niellie matie van me!
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:21
Transfer geruchten leveren ondertussen meer spanning op dan beker finales en zelfs champions league wedstrijden.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:49
Ik vindt het prima zo. Jullie het geld, wij de prijzen:)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:58
Meteen doen. Vertongen, Alderweireld en Davinson Sanchez zijn daar prima geslaagd. Bij Tottenham krijg je meer dan drie wedstrijden de kans om het niveau op te pakken. Maar ik dacht dat Tottenham ging voor Jonathan Tah van Bayer Leverkusen als opvolger voor Mega Toby?
Vind ik leuk
Vowtar +3353
woensdag 25 april 2018 om 15:16
VP schrijft De Ligt naar Tottenham, dat gerucht over Tah komt vast van Bild. Marca zal wel een Spanjaard die kant op schrijven. Schrijf over spelers die bekend zijn bij je lezers en je artikel krijgt meer clicks ;)
Vind ik leuk
HJR +6114
woensdag 25 april 2018 om 16:20
Vp heeft dit van The Independent. Dus je uitleg klopt niet helemaal ;)
Vind ik leuk
Vowtar +3353
woensdag 25 april 2018 om 20:43
Jeuw je hebt gelijk. Schiet ik mezelf even mooi in mijn voet haha. Al is het wel zo dat The Independent ook Jamaal Lascelles van Newcastle noemt en dit artikel niet, dus dan heb ik toch nog een beetje gelijk ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 20:44]
Vind ik leuk
HJR +6114
woensdag 25 april 2018 om 23:12
Hahaha oke nou vooruit :)
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:11
Lekker dat cashen, maar misschien is het ook lekker om weer eens een kampioenschap te cashen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:32
Dat wordt weer rentenieren!!
Vind ik leuk
JanTa48 +2597
woensdag 25 april 2018 om 17:18
Zal best maar ben er niet blij mee.
Vind ik leuk
larzyy +83
woensdag 25 april 2018 om 14:44
Ruildealtje...?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:45
Lijkt me wel een goede club voor De Ligt. Kan die weer naast Sanchez spelen, als die dan al niet weg is.

Ik denk wel dat De Ligt beter nog 2 jaar bij Ajax kan blijven en dan de stap maken. Toen Vertongen, Alderweireld en Sanchez bij Ajax weg gingen hadden ze al een stuk meer ervaring. De Ligt is nog maar 18.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 14:47]
Vind ik leuk
De Haan +111
woensdag 25 april 2018 om 14:48
Eens . Maar als niet snel er alles aan gedaan wordt sportief echte versterking te halen... kiest ligt eieren voor zijn geld.ben ik bang
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:47
Gaan we weer de Ligt op de lijst.
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 14:48
Tsja, Isimat zal niet op het lijstje staan Kenneth :p
Vind ik leuk
SimonSays +2815
woensdag 25 april 2018 om 15:40
Misschien als je de lijst op kop houdt dat die dan bovenaan staat :p Moet wel een hele lange lijst zijn dan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 15:41]
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 15:46
Haha +1
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:48
Als we VP moeten geloven staat De Ligt bij 50 clubs op de lijst...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:01
Dat krijg je als je de allerbeste verdediger bent van Nederland en ver daar buiten...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:10
Hij speelt 2 jaar in basis bij Ajax en hij is gelijk de nieuwe Beckenbauer... Als we jullie moeten geloven zitten in het team of the year over een paar jaar De Ligt, Frenkie, Kluivert, Van de Beek en Ziyech.

Weet je nog die andere talenten van een paar jaar geleden die wereldtoppers zouden worden? Bazoer, Klaassen en Tete. Die zitten nu allemaal op de bank in het buitenland. Dus wacht eerst maar eens af.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 15:11]
Vind ik leuk
SimonSays +2815
woensdag 25 april 2018 om 15:42
Wat boeit het, laat ze lekker trots zijn op die mennekes. Voelt voor vele Ajacieden toch als een prijs.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:49
In Eindhoven hebben ze er eentje gehuurd die niet eens in aanmerking komt om op de bank te zitten
Vind ik leuk
Topdrie +1941
woensdag 25 april 2018 om 15:58
Wie hebben ze in EIndhoven gehuurd?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:06
Maar die gehuurde speler wordt wel kampioen. Dar kunnen die grote groeibriljanten uit Amsterdam niet zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:47
Warom geen ruildeal De Ligt naar Tottenham en Alderweireld + Vertonghen terug + 10 miljoen en Ajax heeft een goede deal. Maar die lafaard Overmars zal wel weer met zijn centen zitten.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:51
Betaal jij die 4 miljoen per jaar aan salaris per speler dan uit?
Of kan jij niks anders dan alleen maar slap lopen ouwehoeren?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:54
ik vind wel dat je voor Vertongen 2/3 miljoen per jaar mag betalen als hij terug zou willen komen.

Ajax heeft genoeg om dat 3/4 jaar te betalen. en als hij Per schuurs of Wober beter maakt en meer stabiliteit in het elftal brengt, eventueel weer eens kampioen wordt. dan moet dat kunnen

je mag best 2 of 3 beter betaalde spelers hebben rondlopen die meer ervaring hebben en het elftal gewoon beter maken
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:54
Het is meer als mogen.. Het is eigenlijk moeten. Weer 1 jaar zonder prijs en het gehele bestuur en de technische staf kan een WW gaan aanvragen.
Vind ik leuk
mgtow +753
woensdag 25 april 2018 om 16:56
Kan niet. Dan wil de rest het ook en het moet ook in het budget passen en dat doet het niet.
Vind ik leuk
Ginovanni +16648
woensdag 25 april 2018 om 15:20
Zoals altijd lult hij slap, AFC & RSC.

#TenHagOut aka kantineajax is een Ajax hater puur sang, die zich voordoet als Ajacied.

Een hypocriet dus. Hoe erg kun je gezonken zijn in het leven.;-).
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:11
Het zijn de ergste.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 17:12]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 14:52
omdat aldeweireld juist voor het geld weg wil. en Ajax gaat hem echt geen 5/6 miljoen per jaar betalen

Vertonghen zou een goede ruil kunnen zijn. maar of hij dat zelf al wilt. geen idee

en inderdaad voor vertonghen zouden ze best een miljoentje of 2/3 per jaar moeten willen betalen aan salaris.

als hij nog een jaar of 3/4 de kar zou kunnen trekken bij Ajax . als hij Wober en Per Schuurs beter maakt. dan betaald dat geld zich zelf weer terug

al zou ik het wel jammer vinden om de Ligt nu al te zien vertrekken
Vind ik leuk
Donnygo +929
woensdag 25 april 2018 om 14:54
Hahaha meer kan ik niet zeggen op deze zinlose post
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:55
Alderweireld en Vertongen en 10 miljoen euro voor De Ligt. Volgens mij overdrijf je nu echt een beetje.
[Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 16:15]
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:12
Ik vind 100€ al veel als ik voor licht moet betalen...
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:15
Ja he dure leverancier. ;)
Vind ik leuk
Lipu +586
woensdag 25 april 2018 om 14:53
De Ligt, eindelijk.
Dacht dat hij gestopt was...
Vind ik leuk
Voebtal +2023
woensdag 25 april 2018 om 14:59
Ik vind Toby heel erg goed, toch vind ik de ligt nu al beter.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:06
Dat zagen we tegen Bulgarije. Gewoon nog 2-3 jaar ervaring opdoen bij Ajax en dan verder
Vind ik leuk
Voebtal +2023
woensdag 25 april 2018 om 15:09
Nee, dat zag je een jaar later tegen Portugal.
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
woensdag 25 april 2018 om 15:11
Toen was hij 17 nu zijn we een jaar verder en was hij in bijde interlands tegen Engeland en Portugal het best.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:14
Klopt, toch is wekelijks spelen belangrijk kijk maar naar Harcia bij NAC
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
woensdag 25 april 2018 om 15:16
Als Alli, Eriksen of Son vertrekt kan hij wekelijk spelen. En nee De Ligt gaat niet als aanvallende middenvelder spelen, maar dan gaan we wss weer 3-4-2-1 spelen.
Vind ik leuk
MojoRisin +8364
woensdag 25 april 2018 om 15:03
Een hereniging met Sanchez zou een hele goede zaak zijn..
En een betere tussenstap ipv een Barcelona..
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:05
Die gaat weg dat is duidelijk waarheen ? maar de Tottenham is een mooie club voor hem,
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:07
Zou een super stap zijn voor de Ligt dit

Prachtige club
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:09
1 miljard
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:16
Gekkie
Vind ik leuk
Hattrick +10406
woensdag 25 april 2018 om 15:25
Zo weinig?
Vind ik leuk
#KeizerIn +4671
woensdag 25 april 2018 om 15:10
"Tottenham verlangt ongeveer 50 miljoen euro voor de speler, die bij andere clubs véél meer kan verdienen."

Heeft een clausule in contract dat hij voor 28,5 miljoen kan vertrekken.
Vind ik leuk
Dorzon +3684
woensdag 25 april 2018 om 15:17
maakt voor de ligt geen verschil alleen op zijn bankrekening.
noch bij ajax noch bij de spurs wint hij prijzen
Vind ik leuk
Topdrie +1941
woensdag 25 april 2018 om 15:19
Matthijs is een liefhebber van Arsenal en Liverpool. Ik zie hem niet naar Spurs gaan
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 15:39
Van Barça en Madrid nu de spurs die komt bij Kopenhagen terecht
Vind ik leuk
Psv1989 +1199
woensdag 25 april 2018 om 15:46
Als die ken gaan is spurs idd de beste club en meeste kans op speeltijd !!
Vind ik leuk
Gerro +5041
woensdag 25 april 2018 om 15:56
Dan zullen ze er Nu achter komen bij de spurs dat ze veel meer geld mee moeten brengen dan de vorige keer.
Vind ik leuk
5by5 +1229
woensdag 25 april 2018 om 16:12
De Ligt is Te Ligt voor the Spurs. Deze knakker gaat door de mand heen vallen.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:12
Volgens mij heeft Ajax nog een doorverkooppercentage van 15 of 20% op Aldeweireld... kan Ajax met de verkoop van De Ligt erbij een aardig bedrag tegemoet zien.... Op zich is de Spurs wel een mooie stap voor Matthijs.... wordt zo langzamerhand wel Ajax 2
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:14
3000000000,00
Vind ik leuk
Marco S +3643
woensdag 25 april 2018 om 16:27
Omdraaien die lijst..
Vind ik leuk
yuuup +8029
woensdag 25 april 2018 om 16:54
Mocht hij echt willen, dan Tottenham keihard een poot uitdraaien. Als ze hem voor onder de 60 laten gaan is Overmars echt een paardenlul.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 16:55
De ligt zou vast wel naar China willen gaan, dan hebben de azijnzijkers van 020 wel veel geld te pakken xD
Vind ik leuk
14forever +7801
woensdag 25 april 2018 om 17:13
Samen met Sanchez wordt dat een droomduo.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:14
Sanchez en de Ligt weer samen bij Spurs.. Geen gek idee..
Vind ik leuk
Sanuk +1729
woensdag 25 april 2018 om 17:34
Kunnen ze weer samen niets winnen
Vind ik leuk
Hammie +1051
woensdag 25 april 2018 om 17:20
Strik erom
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:29
Niet meer te houden helaas.. Maar wel snel afhandelen svp en niet maanden allerlei interesses etc
Vind ik leuk
stratumseind +128038
woensdag 25 april 2018 om 17:31
Toen ie daar naar binnen liep lachte hij nog .... hoe anders was het 90 minuten later.....

Nooit iets gewonnen in Nederland en dan al "uitgeleerd zijn " en "de volgende stap" willen maken.....

Als ie slim is blijft ie nog even ook net oog op zijn interlandcariere.
Vind ik leuk
Sanuk +1729
woensdag 25 april 2018 om 17:33
Maakt niet uit, met of zonder delight volgend jaar toch geen prijzen met tenhakkelaar.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:47
Als je nu al te goed bent voor Barcelona, dan wil je toch niet naar een Engelse subtopper?
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 17:48
Spurs zal weer voor een dubbeltje op eerste rang willen zitten.
Vind ik leuk
woensdag 25 april 2018 om 18:41
Na de nieuwe seizoen wordt Ajax meerdere malen kampioen, veel geld, goede lichting, en betere spelers worden gekocht, niet vergeten er komt een leegloop bij Psgay uit Enghoven en daar komen zij er niet meer bovenop..........
Vind ik leuk
Mari +4674
woensdag 25 april 2018 om 19:05
Sanchez, de Ligt en Onana allen bij Tottenham volgend jaar.
Ajax moet maar gauw de keeper van VVV kopen.
Goede keeper mag wat kosten
Vind ik leuk
donderdag 26 april 2018 om 00:02
hoekstra en linskens zijn de enige talenten die zijn doorgebroken recent en daarvoor de kerkhofjes en willy vd kuylen haha. huntelaar was afgeserveerd door psv en zelf opgegekrabbeld tot wat i nu is. persoonlijk niks met pisvee. ga elke wedstrijd voor t resultaat zelfs tegen ploegjes als roda en willem II wedstrijden zijn niet om aan te zien. zou r zelfs niet gratis naar toe willen. is alsof je naar de site van de belastingdienst kijkt
Vind ik leuk
Lipu +586
vrijdag 27 april 2018 om 13:15
Spurs zou perfect zijn.
Mag hij net als Sanchez lekker fouten blijven maken...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Gewilde De Ligt en Napoli-middenvelder staan bovenaan verlanglijstje van Spurs'