Update: 'Ajax presenteert Magállan na Pinksteren, transfersom acht miljoen euro'

    Update: 'Ajax presenteert Magállan na Pinksteren, transfersom acht miljoen euro'

    zaterdag 19 mei 2018 om 08:20

    De onderhandelingen tussen Ajax en Boca Juniors over de transfer van Lisandro Magállan naderen het einde. Het Argentijnse Ole verwacht dat beide clubs vrijdag nog  een akkoord bereiken over de overgang van de Argentijnse verdediger.

    Ajax heeft momenteel een bod van negen miljoen dollar (iets meer dan 7,5 miljoen euro) op tafel gelegd. Dat vindt Boca Juniors nog te weinig, maar de verwachting is wel dat Ajax er spoedig met de Argentijnse club uit gaat komen. Ole schrijft dat Ajax en Boca Juniors waarschijnlijk akkoord gaan met tien miljoen dollar (8,5 miljoen euro).

    Ajax en Boca Juniors onderhandelen al een tijdje over Magállan. De Argentijnse club wilde de verdediger niet voor een lage prijs laten vertrekken omdat hij een van de sterkhouders is en wilde 'dubbele cijfers' voor hem zien. Er is meer belangstelling voor Magállan, maar Ajax heeft de beste papieren om de verdediger naar Amsterdam te halen. Onder meer Sevilla wordt aan de stopper gelinkt.

    Zeker lijkt wel dat Magállan zijn laatste wedstrijd voor Boca Juniors heeft gespeeld. De Telegraaf meldde eerder deze week dat Magállan al een persoonlijk akkoord heeft met Ajax over een contract voor vijf jaar. 

    Update 19.5 08:19: Ajax rekent erop dat Magállan na Pinksteren gepresenteerd kan gaan worden. De Amsterdammers hebben met de speler een akkoord voor een vijfjarig contract en naderen overeenstemming over de transfersom, meldt De Telegraaf. Ajax zal rond de acht miljoen euro overmaken naar Argentinië. Dat kan nog iets hoger worden door bonussen.

    Plaats een reactie

    Morris +22018
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:17
    Mooi. Welkom
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1240
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:19
    En daar komt als een duveltje uit een doosje Watford en die plukt hem net voor de neus weg :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    Bo3007 +140
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:21
    Aub niet nog een keer .... :)
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1240
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:23
    Dat zou wat zijn.. Ajax doet de scouting voor Watford...niet meteen in paniek raken Bo ;)
    Vind ik leuk
    Bo3007 +140
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:29
    Hahaha paniek is het niet, teleurstellend zou het wel zijn :)
    Lijkt me namelijk een goede speler.
    Vind ik leuk
    Thilo +2829
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:36
    Van mij mogen ze hem wegkapen. Zo’n topper is het niet
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1240
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:38
    Jij hebt met hem gevoetbald in de jeugd?
    Vind ik leuk
    Thilo +2829
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:42
    Wedstrijden gezien???
    Vind ik leuk
    14forever +8391
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:53
    Zijn laatste wedstrijd gezien, had niet veel te doen toen.
    Zag een close up van hem net voor de aftrap van de 2de helft, lijkt me een beest. Speelde erg sober en risicoloos. Veel balletjes naar de verd midd over een metertje 10-15. Leek me.in de eerste 5minuten een beetje te zwemmen, maar dat zou door zonedekking kunnen komen. Pure verdediger ....
    Vind ik leuk
    Thilo +2829
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:00
    Gewoon een keiharde verdediger idd. Aan de bal is het niet veel.
    Vind ik leuk
    chicken +10495
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:31
    Precies wat we nodig hebben...mannetje killen en balletje inleveren.
    Vind ik leuk
    jari_ +748
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:42
    Exact. Niet denken dat je naast een spits uitschakelen ook nog de opbouw kan verzorgen. Daar hebben we Frenkie voor op 6 komend jaar. Want kom op, die truc met hem in het centrum was een keer leuk, maar houd nu een keer op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:33
    Daar heb je De Ligt voor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    14forever +8391
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:04
    Zit niet in zijn spel, zover ik heb kunnen zien
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:32
    Dus goed voor de rode kaarten.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 11:11
    Dat was Sanchez ook. Kijk wat er met hem is gebeurd.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13479
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:45
    Aha een beest ! Die is nou al 941 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:49
    Mooi denkt dus vooruit en niet breed of terug
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3391
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:00
    Weer zo'n geval dat probeert te scoren door te roeptoeteren...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:31
    Ja toevallig zie ik hem elke week spelen en hij speelt bij Boca dat is een topclub groter dan Ajax .de Argentijnse League is beter dan Nederland
    Vind ik leuk
    davidben +4159
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:07
    Zo toevallig komt hij weleens bij mij over de vloer en hij heeft een mindere vloer dan die van mij. Parketvloer is beter dan laminaatvloer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:32
    Tafliafico heb je natuurlijk ook gevolgd...... clown
    Vind ik leuk
    14forever +8391
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:49
    Die hebben toch geen argentijbse coach.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:04
    Een mondeling akkoord is ook een wettelijk akkoord, het moet nu alleen nog op schrift gezet worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:32
    De wens is de vader van de gedachte of niet?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:51
    Nee, gewoon wat wetskennis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:57
    Dat zou zo maar kunnen. Als Sevilla een beter salaris geeft dan kan maar zo zijn dat ie op een ander vliegtuig stapt
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:29
    Tja zo bijzonder is die Braziliaan richarlison van watford ook niet, geloof 1 goal na de winterstop
    Vind ik leuk
    Starkoo +575
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:14
    Voordeel dat Tagliafico al bij Ajax speelt dus voor Magállan is het dat logische om Ajax niet meer af te wijzen.

    Gaat Overmars door dan pakt Ajax eindelijk door en kan het Bayern van Nederland worden!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:29
    Eens met het eerste. Oneens met het tweede. Je kan het beter vergelijken met PSG. Die kopen ook de concurrentie niet leeg. Iets wat in Duitsland wel gebeurt en hier niet zal gebeuren.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12017
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:05
    En dat met 90% eigendomsrechten..
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:09
    Gefeliciteerd met dit Argentijnse Beest!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 09:44]
    Vind ik leuk
    Jalapeno +837
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:17
    Eerst zien....
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10454
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:18
    Goede verdediger.
    Hoop dat hij voor Sevilla kiest.:-)
    Vind ik leuk
    Bizzy +18684
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:20
    Dan schakelt Ajax over naar plan B, eea verdediger uit Brazilie
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24953
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:48
    Ik heb liever plan A.
    Ik zie trouwens den patroon.
    Plan A, uit Argentinië.
    Plan B, uit Brazilië
    Plan C zal dan wel een Chileen of Colombiaan zijn en als die niet komt gaan we naar Duitsland.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18684
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:54
    Ajax begint op stoom te komen. Begint erop te lijken dat het kapitaal straks op het veld staat ipv op de bank rek.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24953
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:58
    Ik denk ook dat het al een tijdje feest is in huize Overmars.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18684
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:15
    Bij ons toch straks ook. Nog uurtje doorknallen daarna is het weekend !
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19485
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:35
    Lang weekend....nog beter.
    Vind ik leuk
    Bizzy +18684
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:18
    Helemaal Pinksteren vergeten. Yes een lange weekend met hopelijk veel transfers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:35
    Die trekt straks nog een blik wijven open en daan heeft ook hij een mooie vrijdagmiddag.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:00
    Benieuwd of het wel echt een versterking is maar ben blij dat ze idd wel al bezig zijn met de selectie
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24953
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:01
    Hij is denk ik gescout door de mensen die Tagliafico hebben gescout.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:18
    Dan zie ik het rooskleurig in
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24953
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:21
    Ik ook!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15794
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:21
    Tagliafico is amper gescout.

    De zaakwaarnemer van Tagliafico heeft hem in de zomer bij alle 3 de topclubs aangeboden.

    Brands kon hem niet betalen, Feyenoord had net Haps gekocht en wij hadden Dijks.

    Omdat Overmars bewust de positie van Keizer aan het saboteren was is Tagliafico nooit gescout geweest in die periode. Dijks vervangen pastte niet in het plaatje.

    Toen vriendje Ten Hag er was kwam Tagliafico alsnog. Gewoon omdat die bovenaan het lijstje stond. Alles was op dat moment beter als Dijks.

    Daarom is men nu zo blij met Tagliafico, hij is beter dan Dijks. Maar hij pakt erg veel gele kaarten en is niet beter maar juist minder gaan voetballen sinds zijn eerste optreden.

    Dus als jij zegt dat het dezelfde scouts zijn geweest, dan zie ik het erg somber in.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24953
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:51
    Oke, dit vind ik echt een supergek verhaal.
    Zelfs als hij hem niet voor Keizer wilde kopen, wat overigens niet klopt, waarom zou hij hem dan niet hebben gescout?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15794
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:53
    HIj is wel gescout hoor. Maar hooguit om te kijken wat zijn favoriete been is.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24953
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:57
    Oke. Raar verhaal
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +298
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:16
    jij berijpt het!
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +298
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:15
    dan kopen we maar de achter hoeder van PSV helemaal leeg een concurrentje minder!!!
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1181
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:20
    Volgens mij vertrekken ze momenteel liever richting Eindhoven dan andersom.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:37
    Dat hebben we gezien met Tagliafico, Schuurs, Bandé, Labyad, Frenkie de Jong inderdaad...

    Als spelers tussen Ajax en PSV moeten kiezen, kiezen ze in 90% van de gevallen voor Ajax. Logisch.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1181
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:41
    Vind het ook niet leuk maar PSV doet het toch best prima afgelopen jaren. Toch weer titel binnen, en op wat voor manier man. Dat heeft vast zeer gedaan, dat blijkt wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:55
    Ben ik met je eens, maar dat heeft volgens mij niks te maken met de discussie die wij voeren. Misschien zegt het juist wel meer over de verhoudingen tussen de twee clubs, dat spelers zelfs liever naar nr. 2 Ajax gaan dan naar de kampioen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10454
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:20
    Wat zegt dat over de verhoudingen dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:52
    Dat Ajax zelfs in mindere jaren populairder is bij spelers dan PSV.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10454
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:23
    Vanwege die paar voorbeelden denk je dat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:25
    Dat zijn de voorbeelden van de laatste jaren die tussen Ajax en PSV konden kiezen, lijkt me logisch dat ik die gebruik toch?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10454
    vrijdag 18 mei 2018 om 22:51
    Ajax is populairder ja.
    Toch leuker om de underdog te zijn.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:39
    Dan is jullie Geld op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:35
    Haha je bent tenminste eerlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:18
    Hmmmmm weer zo een ontembare Argentijn??
    Vind ik leuk
    Bizzy +18684
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:19
    Eens kijken wat Sevilla nu gaat doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:37
    Als Ajax deze deal vandaag afrond hoeft Sevilla niks meer te doen ;-)
    Vind ik leuk
    Thilo +2829
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:19
    Laat maar komen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:20
    Dat zou mooi zijn.Wordt in Argentinië ' de man van staal' genoemd.En staat ook in een elftal van t jaar. Labyad, Magallan,Schuurs en Bande nu binnen.Niet slecht voor een koude, kille club.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1181
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:22
    Dat lees je verkeerd Jari, hij zit nou nog in Argentinië..
    Als hij hier straks aankomt dan gaat ie het temperatuurverschil pas merken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:30
    Het is in Buenos Aires niet warmer dan in NL.Dus dat zit goed!
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2623
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:23
    Door m zelf te maken krijg je zelfmedelijden of wat? Komt vrij zielig over..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:30
    Wat jij vindt interesseert me geen reet!
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2623
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:42
    superstoer, kneus
    Vind ik leuk
    mcmodd +21511
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:44
    Dat is daar juist typerend voor lijkt me. Maar belangrijker voor Ajax is dat de periode dat ze ellenlange onderhandelingen voerden, terwijl uiteindelijk geen deal gemaakt werd, nu definitief voorbij is. Ik hoop op een wat stabieler Ajax, het moet weer echt moeilijk worden om Ajax te bestrijden. Spanning en sensatie, dat maakt voetbal zo mooi.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:24
    Kunnen er drie al niet van voetballen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 09:25]
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:22
    Stuk duurder dan aanvankelijk gedacht.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10288
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:28
    Tja in de huidige markt leg je immers al snel meer neer dan dat een speler uiteindelijk waard is..
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:32
    Klopt! Maar zeg zeker niet dat hij het niet waard is. Heeft de leeftijd en het cv wel voor dit bedrag. Bedoelde meer te zeggen dat Ajax nu bijna het dubbele heeft neergelegd van wat ze aanvankelijk boden, dat is dan wel relatief veel.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10288
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:37
    Dat ben ik volkomen met je eens! Wat dat betreft haalt Boca wel het maximale eruit. Ik word wel optimistisch van dit soort Tagliafico achtige aankopen. Spelers met de nodige ervaring die er direct staan. Al moet je het ook nu weer afwachten of hij daadwerkelijk een aanwinst is voor Ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:39
    Het lijkt erop dat Ajax eindelijk door heeft dat je ook spelers van deze leeftijd nodig hebt om tot prestaties te komen. Jonge talenten zijn leuk, maar vaak erg wisselvallig. Verder kun je spelers ook prima doorverkopen als ze een jaar of 26 zijn. Weliswaar voor mindere bedragen, maar daar komen ook weer constantere prestaties (hopelijk) in Europa voor terug.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10288
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:44
    Exact! Er is dus blijkbaar wel een stukje realiteitszin doorgedrongen tot de burelen van de Johan Cruijff ArenA. Eindelijk zou je zeggen. Natuurlijk staat een club als Ajax bekend om het opleiden van talenten. Maar je kunt pas echt weer successen boeken als je ook een aantal ervaren krachten binnen een team hebt. We gaan zien hoe het gaat uitpakken. De klap van de degradatie al verwerkt overigens? Ik blijf het zo zonde vinden dat een club als Roda volgend jaar op het hoogste niveau ontbreekt. Ik hoop oprecht dat jullie snel weer terugkeren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 15:45]
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:48
    Ik moet zeggen dat ik het de avond en dag erna gewoon nog niet kon geloven. Er was in het stadion niet eens sprake van verdriet, gewoon puur ongeloof. We draaiden gewoon goed en niemand had dit verwacht, maar juist daar zat het gevaar in. Het is inmiddels een beetje ingedaald maar met name door de promotie van Fortuna vind ik het extra pijnlijk. Maargoed, supporter ben je ook in slechte tijden dus we gaan er gewoon voor komend jaar! Ondanks dat ik niet echt sympathie heb voor Ajax wens ik je veel succes komend seizoen! ;-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:09
    Vindt t ook jammer dat Roda gedagradeert is, mooie club, leuk stadion en een paar prachtige teams gehad in de jaren 90 maakte ze t Ajax flink moeilijk.Ben zelfs nog een keer op uitnodiging bij Roda-Ajax geweest op de eretribune.Mooie ervaring.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:43
    Ik moet zeggen dat ik me jarenlang aan Roda heb geërgerd en dan specifiek het beleid. Het is een paar keer met veel geluk net goed gegaan en daarom had ik voor dit seizoen de gedachte van ‘laat Roda maar degraderen’. Echter hebben jullie dit seizoen erg leuke spelers aangetrokken en vond ik dat jullie dit seizoen niet verdienden te degraderen. Helaas is dat wel gebeurd...

    Sterkte in ieder geval de komende tijd!
    Vind ik leuk
    Rodajc +12800
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:42
    Tja de ironie... het lijkt wel alsof de 'nobody likes us, we don't care' opvatting ons sterker maakte in beslissende fases. Die killermentaliteit was er dit jaar niet.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15530
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:56
    Overmars zet altijd heel laag in en is dus geen graadmeter.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1505
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:26
    Dit zou een echt goede deal zijn!
    Vind ik leuk
    Hupfean +3641
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:28
    Klauwen vol geld weggooien aan een verdediger? Zijn de Ligtjes op?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:44
    Het is ook nooit goed...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:29
    Heb wat statistieken en filmpjes gezien waar ik niet heel erg warm van wordt, maar vooral die filmpjes zijn bij verdedigers niet echt relevant. Ben wel erg benieuwd naar wat hij kan en of hij ajax beter maakt. Wel weer ‘out of the box’ van overmars. Al begint zuid-amerika voor ajax nu wel ‘in the box’ te worden.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:35
    Is moeilijk te zeggen.Volgens mij is hij kampioen geworden met Boca en staat in een elftal van t jaar, weet ff niet welke.Maar het is inderdaad afwachten of hij wel komt en of hij wel in de cultuur past.Hoop vraagtekens nog.Op papier klinkt t goed!
    Vind ik leuk
    rober2704 +732
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:32
    Tot nu toe bijna exact hetzelfde draaiboek als met het aantrekken van Richarlison destijds..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24103
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:33
    Goed nieuws voor Ajax! Nu maar hopen dat hij wel op het vliegtuig naar Amsterdam stapt!
    Vind ik leuk
    Schaar +1255
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:42
    Denk dat Raiola ermee vandoor gaat
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:40
    Jammer genoeg kan Schiphol de drukte niet meer aan tegenwoordig en moet er uitgeweken worden ......
    Vind ik leuk
    Niels92 +17430
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:43
    Geweldig man dat je daar speciaal een nieuw account voor moet maken :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:45
    weden die speel volgend seizoen in jong ajax..
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:43
    Weden? Wedden dat dit een feijenoorder is zonder verstand.....oeps dat hebben ze allemaal niet in rotter _dam
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8441
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:47
    Beperkte speler maar leuk voor subtopper ajax
    Trainers spreken niet eens Spaans lekker voor hem zeg
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Niels92 +17430
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:57
    Wat Ajax ook koopt, jij vind alles beperkt, niks nieuws dus!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1856
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:15
    Wat is je punt? Over dat spaans spreken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:45
    10x beter dan Schwaabie en Isimat, die blinkt meer uit in zingen/rappen dan voetballen. Staat zo langzamerhand bij ons een selectie die bijna het kampioenschap niet kan ontlopen volgend jaar.

    En wat heeft PSV tot nu toe gedaan op de transfermarkt?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 16:46]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:50
    Ik zie hem wel naar Ajax komen. Kan hij ook vriendjes maken met Tagliafico.
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +440
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:53
    Vriendjespolitiek :p
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:58
    Letterlijk!🙌🏻
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:54
    Mooi lijkt me een goede versterking al is het natuurlijk nog wel even afwachten. Ben benieuwd wat voor een elftal er uiteindelijk komt te staan.
    Vind ik leuk
    Twente +84
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:56
    H
    Vind ik leuk
    Bals +385
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:07
    Goed nieuws voor een controlerend ingestelde ploeg.
    Vind ik leuk
    Kramertje +823
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:08
    zal me niet verbazen als het ineens 10 tot 14 miljoen moet gaan worden
    Vind ik leuk
    pure_afca +56
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:13
    Deze speler nog nooit zien spelen. Maar het tenminste niet weer een talentje van 18. Als hij dan ook nog eens over genoeg kwaliteiten beschikt dan is dit natuurlijk een koopje innde huidige markt. Ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1856
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:13
    Goed bezig
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:18
    Harde verdediger....zal hier vaak rood krijgen gezien het niveau van onze scheidsrechters!
    Vind ik leuk
    Butsbal +13479
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:19
    Gezien de club waarvoor hij speelt zal dat wel meevallen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2919
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:19
    Slechts Argentijns jeugdinternational < 17, maar goed genoeg voor nederlands nummer 2.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:48
    Net kampioen geworden in een ijzersterke competitie, deze jongen is een erg goede speler. Stond daar ook in het elftal van het jaar.

    Top aankoop!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147626
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:30
    Geld is geen thema
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:47
    Anders hadden we deze speler niet gehaald nee. En wat hebben jullie gehaald tot nu toe?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147626
    vrijdag 18 mei 2018 om 18:09
    de titel met bijbehorende schaal
    Vind ik leuk
    jari11 +469
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:41
    Ik ken hem niet, heeft iemand hem zien voetballen? Hij is 25 en heeft een rating van 70 of fifa, dat is niet zo best dus. Ook al slaat en fifa spel rating nergens op dat snap ik ook wel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:04
    Dit klinkt als de eerste echte serieuze versterking voor ze. Ken hem verder niet maar goed.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:39
    Zou toch maar opschieten met sevilla in je nek.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13479
    vrijdag 18 mei 2018 om 19:06
    Eerlijk is eerlijk: ze krijgen teveel voor hun spelers, dan betalen ze ook teveel voor spelers
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8611
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:23
    Hoezo teveel?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:43
    Nog geen foto waarop de handtekening wordt gezet, of een officieel bericht van Ajax dat hij binnen is, dus hebben ze nog precies niks!!!
    Vind ik leuk
    LIO7 +706
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:53
    Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3224
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:55
    De Ligt, Wober, Magallan en Schuurs. Centraal achterin is er iig niets meer nodig...
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:17
    Die kan er echt niks van
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:21
    Ajax wordt een interessante club voor Zuid-Amerikanen om de sprong naar Europa te maken. Broodvoetballers die weg zullen zijn bij interesse van een club uit een hoger voetballand....Ik hoop dat Ajax voortaan vastlegt dat ze 2 jaar verplicht voor Ajax moeten spelen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1207
    zaterdag 19 mei 2018 om 09:41
    Zover waren we met Richarlison ook... als je het niet even erg vind wacht ik maar even op de officiele aankondiging.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21511
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:42
    Toch geloof ik er nog niet in. Dit is zo’n transfer die zomaar nog kan klappen als er een andere club voor hem komt.
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1724
    zaterdag 19 mei 2018 om 11:52
    Je mag tegenwoordig wel op papier laten vastleggen dat je een "mondeling" akkoord hebt met de speler en/of club wat voor je het weet draait het ineens de andere kant op doordat er meer salaris en transfersom geboden wordt!
    Sinds Richarlison juich ik niet te vroeg, eerst zien en dan pas geloven!
    Als word ik sowieso niet 100% blij van elke aankoop, Kristensen en Orejuela vallen nou niet bepaald op en hebben toch bij elkaar 9,5 miljoen euro gekost.
    Bandé zelfs alleen al 8,25 miljoen euro en ook bij hem heb ik geen goed gevoel!
    Vind ik leuk
    NESAFCA +136
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:45
    Mooie aankoop.

    Hoop dat de Ligt blijft, zal een mooi duo vormen met deze aankoop vooral met Taggiliofico.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1344
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:23
    Ajax is flink op weg om volgend seizoen het landskampioenschap te kopen. Er wordt met miljoenen gesmeten, maar is Ten Hag goed genoeg?
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:50
    Zo dan komen die pisveers en Varkensnoord niet meer door deze argentijnse muur heen.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:52
    Veltman-De Ligt-Mallagan-Tagliafigo oke topie
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:16
    Nou afhandelen dan voor iemand zich weer bedenkt.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5399
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:36
    Zeer goed nieuws, punt van zorg blijft Erik ten Hag met zijn Multi Linguïstische spraakgebrek. Wie neemt de communicatie op zich, over huren ze FdB daarvoor in!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Ajax presenteert Magállan na Pinksteren, transfersom acht miljoen euro'