ED: PSV hoopt nog altijd op Angelino en onderhoudt contacten met Manchester City

    ED: PSV hoopt nog altijd op Angelino en onderhoudt contacten met Manchester City

    vrijdag 18 mei 2018 om 23:48

    PSV hoopt nog altijd dat het Angelino naar Eindhoven kan halen. De Spaanse linksback van Manchester City heeft zich tijdens zijn huurperiode bij NAC Breda in de Eindhovense kijker gespeeld en staat nog altijd op het lijstje.

    Of de Spanjaard komende zomer daadwerkelijk in het Philips Stadion zal spelen, is volgens het Eindhovens Dagblad nog maar de vraag. PSV heeft recent nog bij Manchester City geïnformeerd naar wat de Engelse kampioen van plan is met de 21-jarige back, maar heeft geen bruikbaar antwoord gekregen. Waarschijnlijk besluiten The Citizens later pas of ze Angelino willen behouden. PSV probeerde hem in de winterstop al te kopen, maar kon de vraagprijs toen niet ophoesten.

    De linksback vertrok in 2013 naar Manchester City en heeft nog een contract tot de zomer van 2019. Angelino moet echter nog steeds op zijn Premier League-debuut wachten en is in de tussentijd alweer vier keer verhuurd.

    Plaats een reactie

    Skkky50 +3762
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:51
    Voor het bedrag wat City vraagt zal er vast veel meer te halen zijn dan Angelino. Of PSV is hem van plan te huren. Maar opnieuw, je speelt CL volgend seizoen (ervan uitgaande dat je de play-offs door komt). Dan heb je toch wat beters nodig.
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1444
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:59
    Angelino is 10x beter dan de oplossing Brenet op links. Zal afhankelijk zijn wat het prijskaartje is van Angelino en anders moeten ze het scoutingapparaat zn werk laten doen.. Maar vind überhaupt maar eens fatsoenlijke linksback en ook nog 1 die te betalen is.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3762
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:05
    Afgelopen keer hadden ze het over meer dan 10 miljoen. Da's veel te veel voor een linksback die het bij NAC heeft laten zien. Dan toch maar vertrouwen op dat scoutingapparaat, want er zal toch echt wel wat beters zijn voor een bedrag als dat. Lozano hebben we gehaald voor 8 miljoen, hè?
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1444
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:07
    Dan zit er niks anders op dan hem een jaartje te huren met optie tot koop. Dan kun je het nog een jaar aankijken, is het niks kan die weer de noordzee over.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3762
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:11
    Dat zal het dan waarschijnlijk worden, als het überhaupt tot iets komt.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44993
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:52
    Hij heeft nog maar 1 jaar contract. Na 1 jaar verhuur is hij 'vrij'
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:37
    Denk dat City gaat verlengen om hem niet gratis weg te laten gaan of ze verkopen hem.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44993
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:47
    Aldus: 10mio voor een verhuurde speler bij NAC met nog een 1 jarig contract is te hoog.
    Voor 6mio heb je m.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:50
    Denk dat de prijs nu geen meer 10 is.... voor 6 zou mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Muskeklier +205
    zaterdag 19 mei 2018 om 13:09
    Ja want de eredivisie tegen bv hooi is beter dan tegen messi&Ronaldo in spanje(girona)
    Nee, psv maakt als ze willen huren weinig kans denk ik!
    Vind ik leuk
    Penisvenis +121
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:14
    Spelers als lozano en neres hadden ook echt wel naar een topcompetitie kunnen gaan, maar kiezen toch ook voor ed
    Vind ik leuk
    Breda83 +2147
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:12
    Trust me, 5-7 miljoen bieden en je hebt hem. Wel akkoord gaan met een doorverkooppercentage maar dat moet tegenwoordig al voor elke speler. City heeft Mafeo al verkocht voor 10 miljoen + doorverkooppercentage. Die heeft zich laten zien in een competitie die hoger aangeschreven staat dan de Eredivisie. Daarom denk ik dat je hem voor 5 tot 7 miljoen binnen hebt....
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:46
    Brenet gaat volgend seizoen ook niet op links spelen. Hij gaat waarschijnlijk weg, maar als die blijft zal die op rechts gaan spelen. Voor de linksback positie is Viergever gehaalt, maar als PSV een linksback gaat kopen zal Viergever doorschuiven naar het centrum. Angelino lijkt mij voor PSV niet haalbaar, dus dan zouden ze hem inderdaad moeten huren.
    Vind ik leuk
    Nas Ba +120
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:01
    Viergever is nooit gehaald voor de eerste keus linksback. Maar als backup. Viergever was vrij en kan op LB, CV en CVM spelen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2292
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:58
    Ik denk eerder dat PSV hem voor een mooi prijsje wil halen met een terugkoopclausule voor MC.
    Vind ik leuk
    Rene Tak +147
    zaterdag 19 mei 2018 om 06:24
    Ben ik het volledig met je eens! Angelino is een zeer goede speler voor de eredivisie. In cl heb je meer nodig dan alleen talent
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13826
    zaterdag 19 mei 2018 om 06:46
    Brands riep een tijdje terug toch dat hij de gewenste linlsback al binnen had?
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 08:46
    Geloof mij dat Angelino dit aan kan. Hij voetbalde bij NAC en daar was hij de beste wordt vervolgd
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:34
    Dit gaat een goede worden voor PSV als ie komt, maar kost wel veel geld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 10:36
    Dat komt allemaal wel goed, Brands wilt voor dat hij gaat volgens mij een goed elftal op de been hebben.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:52
    Viergever is dus bankvulling?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:54
    Centraal achterin?
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:54
    Was tenslotte gratis
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:57
    Ik dacht vooral dat het een prestige aankoop was van Brands. Kijk mij eens een speler bij Ajax weghalen..
    Dat is in het verleden erg succesvol gebleken.

    Maar centraal achterin kan best zoals hierboven geopperd wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:00
    Omdat we weten dat er flink meer uit viergever gehaald kan worden
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:02
    Dat zou me enorm verbazen, maar misschien past hij wel goed bji PSV. We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:03
    Gok dat hij het best aardig kan gaan doen. Hij kan misschien tenslotte CL spelen
    Vind ik leuk
    MeAgain +6355
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:17
    Voor de ervaring, opvulling en als vader voor de talenten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:55
    Zal wel een duur geintje worden als het lukt .............
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:55
    Marcel je vergeet onze Pieters niet hè?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166214
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:56
    Zo heb je geen linksback en zo heb je er 3 ....
    heerlijk de geruchten molen
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 23:57
    10 mio is te veel voor PSV.
    Vind ik leuk
    psv.040 +884
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:30
    en waarom is dat te veel?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:00
    Joshua RB
    Schwaab CV
    Viergever CV
    Fabra LB

    Isimat exit :)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13389
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:04
    Gewoon huren.
    Spanjaarden in Nederland doen het altijd goed :-) uhg uhg
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:17
    Moet PSV niet tegen elke prijs willen. Hebben Viergever voor centrum en evt LB, waar Paal nu een jaartje verder is. Als Dumphries komt heb je ook weer Brenet als optie RB of LB.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26317
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:24
    10M doet ff zeer maar je krijgt er een dijk van een linksback voor terug met Angelino en geen noodverband als Brenet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 00:56
    Maar buiten angelino, vind ik Haps of Tagliafico de beste la. Even serieus, angelino is alleen goed wanneer die naar voor gaat. Verdedigend is het niet heel lijp hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 03:13
    Prioriteit 1: Angelina huren :) word nog wat in Eindhoven
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652