ED: PSV hoopt nog altijd op Angelino en onderhoudt contacten met Manchester City

ED: PSV hoopt nog altijd op Angelino en onderhoudt contacten met Manchester City

Gepubliceerd: vrijdag 18 mei 2018 om 23:48vr 18-05-2018 om 23:48

PSV hoopt nog altijd dat het Angelino naar Eindhoven kan halen. De Spaanse linksback van Manchester City heeft zich tijdens zijn huurperiode bij NAC Breda in de Eindhovense kijker gespeeld en staat nog altijd op het lijstje.

Of de Spanjaard komende zomer daadwerkelijk in het Philips Stadion zal spelen, is volgens het Eindhovens Dagblad nog maar de vraag. PSV heeft recent nog bij Manchester City geïnformeerd naar wat de Engelse kampioen van plan is met de 21-jarige back, maar heeft geen bruikbaar antwoord gekregen. Waarschijnlijk besluiten The Citizens later pas of ze Angelino willen behouden. PSV probeerde hem in de winterstop al te kopen, maar kon de vraagprijs toen niet ophoesten.

De linksback vertrok in 2013 naar Manchester City en heeft nog een contract tot de zomer van 2019. Angelino moet echter nog steeds op zijn Premier League-debuut wachten en is in de tussentijd alweer vier keer verhuurd.

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19115
vrijdag 18 mei 2018 om 23:52
Viergever is dus bankvulling?
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 23:54
Centraal achterin?
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 23:54
Was tenslotte gratis
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
vrijdag 18 mei 2018 om 23:57
Ik dacht vooral dat het een prestige aankoop was van Brands. Kijk mij eens een speler bij Ajax weghalen..
Dat is in het verleden erg succesvol gebleken.

Maar centraal achterin kan best zoals hierboven geopperd wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 00:00
Omdat we weten dat er flink meer uit viergever gehaald kan worden
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zaterdag 19 mei 2018 om 00:02
Dat zou me enorm verbazen, maar misschien past hij wel goed bji PSV. We gaan het zien.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 00:03
Gok dat hij het best aardig kan gaan doen. Hij kan misschien tenslotte CL spelen
Vind ik leuk
MeAgain +6856
zaterdag 19 mei 2018 om 00:17
Voor de ervaring, opvulling en als vader voor de talenten.
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 23:55
Zal wel een duur geintje worden als het lukt .............
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 23:55
Marcel je vergeet onze Pieters niet hè?
Vind ik leuk
stratumseind +187381
vrijdag 18 mei 2018 om 23:56
Zo heb je geen linksback en zo heb je er 3 ....
heerlijk de geruchten molen
Vind ik leuk
vrijdag 18 mei 2018 om 23:57
10 mio is te veel voor PSV.
Vind ik leuk
psv.040 +1081
zaterdag 19 mei 2018 om 00:30
en waarom is dat te veel?
Vind ik leuk
Bizzy +22494
zaterdag 19 mei 2018 om 00:00
Joshua RB
Schwaab CV
Viergever CV
Fabra LB

Isimat exit :)
Vind ik leuk
Mosquito +18381
zaterdag 19 mei 2018 om 00:04
Gewoon huren.
Spanjaarden in Nederland doen het altijd goed :-) uhg uhg
Vind ik leuk
Counterattack +11282
zaterdag 19 mei 2018 om 00:17
Moet PSV niet tegen elke prijs willen. Hebben Viergever voor centrum en evt LB, waar Paal nu een jaartje verder is. Als Dumphries komt heb je ook weer Brenet als optie RB of LB.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28477
zaterdag 19 mei 2018 om 00:24
10M doet ff zeer maar je krijgt er een dijk van een linksback voor terug met Angelino en geen noodverband als Brenet.
Vind ik leuk
zaterdag 19 mei 2018 om 00:56
Maar buiten angelino, vind ik Haps of Tagliafico de beste la. Even serieus, angelino is alleen goed wanneer die naar voor gaat. Verdedigend is het niet heel lijp hoor.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1032
zaterdag 19 mei 2018 om 03:13
Prioriteit 1: Angelina huren :) word nog wat in Eindhoven
Vind ik leuk
Wazzupp +625