Feyenoord-aanwinst wil twee shirtjes van Van Persie: Anders word ik vervelend

Feyenoord-aanwinst wil twee shirtjes van Van Persie: "Anders word ik vervelend"

Gepubliceerd: zaterdag 26 mei 2018 om 16:25za 26-05-2018 om 16:25

Yassin Ayoub vindt het fantastisch dat hij in Rotterdam-Zuid teamgenoot wordt van Robin van Persie. De 25-jarige middenvelder maakt deze zomer transfervrij de overstap van FC Utrecht naar Feyenoord. Bij zijn nieuwe club treft Ayoub één van zijn idolen. 

"Een fenomeen, meer kan ik niet over hem zeggen", aldus Ayoub voor de camera van FOX Sports. "Ik ben echt bevoorrecht dat ik met hem mag spelen en dat ik tips van hem kan aannemen. Ik ben ook zo'n jongen die met hem wil gaan optrekken om van hem te leren, want ik weet zeker dat hij mij heel veel kan leren."

"Ik kan zoveel van hem leren, dat ga ik ook zeker doen en vragen hoe en wat", vervolgt de dolenthousiaste Ayoub, die vorige week afscheid nam van FC Utrecht met een nederlaag in de finale van de play-offs. 

"En zijn shirt! Die moet ik ook regelen. Eentje voor mij en eentje voor een teamgenoot van hier. Ik ga hem niet belasten met meer dan twee shirts, anders word ik vervelend en dat wil ik ook niet zijn."

Poll

Wordt Ayoub een succes bij Feyenoord?

(6171 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +12726
zaterdag 26 mei 2018 om 16:30
Hahhahahah superleuk
Vind ik leuk
kcim +3049
zaterdag 26 mei 2018 om 16:31
Mooie en respectvolle reactie.
Vind ik leuk
Woudo +7643
zaterdag 26 mei 2018 om 16:32
Mooie vent, denk dat hij prima past bij Feyenoord!
Vind ik leuk
heur es +861
zaterdag 26 mei 2018 om 16:35
Ik zou eerst eens proberen minuten te maken, dat word lastig zat!
Vind ik leuk
SirUltionem +3184
zaterdag 26 mei 2018 om 16:42
beetje een rare stemmingmakende kop op dit artikel, alsof hij zich vervelend gaat gedragen als ie geen shirtje krijgt in plaats van dat ie vervelend wordt als ie teveel shirtjes vraagt.
Vind ik leuk
Rene80 +2220
zaterdag 26 mei 2018 om 17:13
Viel me ook op. De kop lijkt op een kinderachtige verwende reactie terwijl het puur respect is
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 17:38
Daar is VP heel goed in. Aan de andere kant is het ook een marketingtruc. Je gaat het toch lezen. We worden vaker teleurgesteld dan dat het een spraakmakend artikel is.
Vind ik leuk
Rene80 +2220
zaterdag 26 mei 2018 om 18:49
Anderzijds kun je toch als redacteur wel een positieve titel verzinnen waarbij je toch ook het artikel wilt lezen..

Vind ik leuk
fcu1997 +721
zaterdag 26 mei 2018 om 20:16
Dat heet clickbait.. net zoals VP nooit in een kop zet wie de trainer wordt van een bepaalde club om clicks te winnen :)
Vind ik leuk
Rene80 +2220
zaterdag 26 mei 2018 om 20:44
I know, maar nogmaals clickbait hoeft niet zo negatief als dit te zijn.
Vind ik leuk
SirUltionem +3184
zaterdag 26 mei 2018 om 20:58
ik weet wat clickbait is maar clickbait hoeft enkel een aandachtstrekkende kop te zijn niet een kop die de complete inhoud omdraait zoals in dit geval.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28948
zaterdag 26 mei 2018 om 17:58
Leuke kerel die Ayoub. Oprechte bewondering. Her zal wennen worden komend seizoen om hem niet meer te zien rondlopen bij Utrecht.
Vind ik leuk
ficusje +2669
zaterdag 26 mei 2018 om 18:13
Wil het nog zien of hij het maakt,lijkt een toornstra geval.hij heeft het wel afgedwongen,hoop het voor hem.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28948
zaterdag 26 mei 2018 om 18:18
Onzin. Check ff de cijfers van Toornstra in het kampioensjaar van Feyenoord. Al die goals in de Kuip. Totaal andere speler dan Ayoub. Lijken in niets op elkaar. Behalve dat ze bij Utrecht hebben gespeeld.
Vind ik leuk
ficusje +2669
zaterdag 26 mei 2018 om 20:26
Pfff zeker niet,maar rendament is te vergelijken.ayoub scoort uit ook bijna nooit net als toornstra.
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
zaterdag 26 mei 2018 om 18:26
Geweldige voetballer.
Jammer dat hij er sportief niet op voorruit gaat.
Vind ik leuk
slaski +2307
zaterdag 26 mei 2018 om 18:36
Lijkt me inderdaad een prima gozertje die Ayoub. Heeft tenminste niet dat eeuwige verongelijkte wat veel je bij veel van zijn landgenoten vaak ziet.
Vind ik leuk
JohnB32 +14
zaterdag 26 mei 2018 om 18:40
👍🏻
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 20:15
Aptie . Ik hoop dat je het beste bij Feyenoord. Ik heb het idee dat Feyenoord dit jaar kampioen word
Vind ik leuk
ficusje +2669
zaterdag 26 mei 2018 om 20:27
Tja,als je dat denkt,droom je nog zeker.
Vind ik leuk
3Detti +168
zondag 27 mei 2018 om 11:31
niet met hem.dit is geen versterking hoor . mag en moet kwaliteit bij voor de titel
Vind ik leuk
3Detti +168
zondag 27 mei 2018 om 11:28
Nu al een teken van verkeerde keuzes Feyenoord. Had hem nooit gehaald. Met anders wordt ik vervelend.
Vind ik leuk
mcmodd +25946
dinsdag 29 mei 2018 om 19:23
Voor hem is het vanzelfsprekend: respect moet je niet op je shirt dragen, of om je arm. Respect moet je tonen. Soms klinkt hij wat kinderlijk, maar het is puur enthousiasme. Een ambitieuze speler, hopelijk komt hij in Feyenoord’s basis, want op de bank zitten is ook niks voor hem. Als hij zich weet te bewijzen heb je hem voor jaren, het is geen lopertje.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws