Update: Zaakwaarnemer bevestigt: transfer spelmaker naar Roma in de maak

    Update: Zaakwaarnemer bevestigt: transfer spelmaker naar Roma in de maak

    dinsdag 19 juni 2018 om 17:44

    AS Roma is dicht bij het contracteren van Javier Pastore. Met de overgang van de middenvelder is 25 miljoen euro gemoeid.

    Dat meldt het Italiaanse Tuttomercatoweb. Volgens de website vangt Paris Saint-Germain in eerste instantie twintig miljoen euro voor de middenvelder. Daar kan nog vijf miljoen euro aan bonussen bijkomen. In Rome ligt voor Pastore een contract klaar voor vier seizoenen met de optie om met nog een seizoen te verlengen. De 28-jarige Argentijn kan vier miljoen euro gaan verdienen op jaarbasis.

    Pastore staat nog een jaar onder contract bij PSG. Hij maakte in 2011 de overgang van Palermo naar de Franse ploeg, die toen 42 miljoen euro voor hem moest betalen. Het afgelopen seizoen kwam hij in de Franse hoofdstad tot 37 wedstrijden, waarin hij vijf keer scoorde en zes assists gaf. In Rome wordt hij gezien als de ideale vervanger van Radja Nainggolan, die op het punt staat om een contract te tekenen bij Inter.

    Update 19/6 17.44: Pastore gaat inderdaad de overstap maken van PSG naar AS Roma. Marcelo Simonian, de zaakwaarnemer van de Argentijn, laat dinsdag weten dat de gesprekken tussen beide clubs gestaag vorderen. 

    Grote vraag is nu of de deal gevolgen heeft voor Hakim Ziyech. De Marokkaanse spelmaker van Ajax wordt al enkele weken gelinkt aan de nummer drie van de Serie A. Met Ante Coric haalde Roma eerder nóg een creatieve middenvelder in huis. 

    Plaats een reactie

    maandag 18 juni 2018 om 13:46
    Prima aankoop
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6061
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:11
    Zeker. Beter dan Ziyech ook. Top.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:12
    Absoluut
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:41
    Toen ik de kop las dacht ik dat het over "spelmaker" Ziyech zou gaan ;)
    Vind ik leuk
    Koeroe +9733
    maandag 18 juni 2018 om 13:46
    Nou dat wordt geen Ziyech dan
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1507
    maandag 18 juni 2018 om 13:49
    Ze hebben Ziyach gezien op het wk en zag dat het niet veel was en te gehypet.
    Vind ik leuk
    Nistel +3233
    maandag 18 juni 2018 om 13:58
    Het zou voor de soap in Amsterdam wel amusant zijn als Ziyach niet weg zou komen. Ik kan me niet voorstellen dat hij zich zomaar schikt in nog een jaartje Ajax. Die zit met zijn hoofd allang ergens anders.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1507
    maandag 18 juni 2018 om 14:04
    Kan zo maar blijven want hij heeft toch zo'n warme band met de fans en de pers;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:01
    zo is het de beste club van Nederland!!
    Vind ik leuk
    Johan1984 +693
    maandag 18 juni 2018 om 15:02
    En nou verdorie die hand uit je broek!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    maandag 18 juni 2018 om 14:25
    Dat zou kortzichtig zijn na 1 wedstrijdje tegen Iran Hahaha
    Ziyech speelt ook anders op het middenveld, dus deze transfer kan je los zien van de interesse op Ziyech...
    Vind ik leuk
    MichPSV +4906
    maandag 18 juni 2018 om 13:54
    Dan voelt Kluivart zich wel alleen hoor.
    Vind ik leuk
    Springbok +988
    maandag 18 juni 2018 om 13:57
    ze hebben Kavin Strootman en Rick Kersdorp nog.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4671
    maandag 18 juni 2018 om 14:35
    Hij heet eigenlijk Kechsdorp.
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    maandag 18 juni 2018 om 14:21
    Dat denk ik dus ook en dat is erg vervelend voor die baby Kluivert want hij heeft zo meteen niet iemand die zijn handje kan vasthouden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22839
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:20
    Volgens mij vind je het vervelender dat niemand jouw handje vasthoudt
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:34
    gelukkig dan blijf hij bij AJAX!
    Vind ik leuk
    Koeroe +9733
    maandag 18 juni 2018 om 14:41
    ja hebtie veel zin in
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1969
    maandag 18 juni 2018 om 14:51
    Ziyech = top
    Ziyach = matig
    Vind ik leuk
    pietprecies +2456
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:57
    Zi Yech
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:40
    ksie nix
    Vind ik leuk
    Rodajc +11262
    maandag 18 juni 2018 om 13:52
    Nette aankoop, wel verdedigend een stuk minder dan Nainggolan als het echt zijn opvolger zou moeten worden.
    Vind ik leuk
    Mari +5595
    maandag 18 juni 2018 om 13:57
    PSG zoekt geld om Lozano te kunnen betalen.
    Vind ik leuk
    Nistel +3233
    maandag 18 juni 2018 om 13:58
    Neymar verkopen, kunnen ze alvast de eerste aanbetaling doen.
    Vind ik leuk
    Mari +5595
    maandag 18 juni 2018 om 13:59
    hahaha. ja
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:58
    Ziyech zal nu wel richting Everton gaan, om Klaassen te vervangen😜
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2102
    maandag 18 juni 2018 om 14:58
    maakt niet uit als hij maar gaat
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:37
    Daar gaat Brands zijn vingers niet aan branden. Totaal ongeschikt voor de Europese subtop.
    Vind ik leuk
    Sliceland +45
    maandag 18 juni 2018 om 13:59
    Haha is van Roma ook een veel slimmere aankoop dan ziyech. Hij Kent de competitie en is nog goedkoper ook.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +746
    maandag 18 juni 2018 om 14:01
    Hopelijk gaat ie dan wel ff langs de kapper.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:17
    Ze moeten 60 miljoen bezuinigen PSG in opdracht vasn de UEFA maar geloof echter niet dat Pastore naar Roma gaat want de Italiaanse kranten zeggen wel eens meer wat !
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:49
    Dag ziyech
    Vind ik leuk
    Mari +5595
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:52
    Goedkoper dan Zyech.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26469
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:13
    AS Roma blijft natuurlijk een onvervalste scheidtklup
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7502
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:16
    Als Ajax slim is haalt het een echte spielmacher voor een miljoen of 20. En die kerel vertel je dat hij zijn 4 jarige contract gaat uitspelen. Vol druk erop bij Zyech met zijn lange bek. Ongeacht of hij blijft of gaat.
    Vind ik leuk
    B.O.B. +225
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
    Prima....nu Zyech nog even jaartje door in amsterdam..
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +644
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:48
    En dag he Ziyech!!! Wie heb je liever: Pastore of Ziyech? Duidelijk toch!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:49
    Haha. 1 WK wedstrijdje en ze hebben gelijk genoeg gezien wat betreft zyech.
    Vind ik leuk
    John040 +1312
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:10
    Ze hebben ziyech gezien op WK en de vraagprijs gehoord en hem meteen in de vuilbak gegooit. Te licht bevonden het een overtrokken transfersom die in hun ogen 1/3 nog niet waard is
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    broedkip +1305
    woensdag 20 juni 2018 om 12:30
    Ziyech komt nooit weg bij Ajax of naar een B club. Zakt door het ijs op het WK. Maar dat was voor mij geen verrassing.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Zaakwaarnemer bevestigt: transfer spelmaker naar Roma in de maak