PSV en Heerenveen bevestigen transfer: één seizoen op huurbasis

    PSV en Heerenveen bevestigen transfer: één seizoen op huurbasis

    maandag 18 juni 2018 om 14:05

    De kogel is door de kerk: Sam Lammers speelt komend seizoen op huurbasis bij sc Heerenveen. De Friese club huurt de 21-jarige aanvaller met onmiddellijke ingang van PSV.

    Dat bevestigt PSV maandag via de officiële kanalen. Lammers sluit in de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan bij de selectie van trainer Jan Olde Riekerink, die één seizoen de beschikking krijgt over de talentvolle aanvaller. Heerenveen mikte aanvankelijk op een permanente transfer.

    Bij PSV had Lammers geen perspectief op een basisplaats in de hoofdmacht. Hij kwam afgelopen seizoen zeven keer in actie in het eerste elftal van PSV. In de Jupiler League speelde hij zestien duels, waarin hij elf keer scoorde.

    Als het aan PSV ligt, doen beide clubs op korte termijn weer zaken. Denzel Dumfries staat op de nominatie om de overstap te maken naar Eindhoven. De rechtsback moet de opvolger worden van Santiago Arias, die na het WK gaat vertrekken. Dumfries wordt naar verwachting deze week gepresenteerd.

    Plaats een reactie

    G.Kopf +635
    maandag 18 juni 2018 om 14:08
    Psv, de plek voor jeugdvoetballers..
    Vind ik leuk
    bits +5103
    maandag 18 juni 2018 om 14:09
    Ja je moet natuurlijk gewoon spelers erin brengen die (nog) niet goed genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4867
    maandag 18 juni 2018 om 14:15
    Goed genoeg is Lammers wel alleen is Luuk de jong beter en je hebt Romero ook nog.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 14:16
    Goed genoeg is maar de vraag, ik vindt m tot nu toe nog niet echt overtuigend overkomen in t 1e
    Vind ik leuk
    Dani82 +610
    maandag 18 juni 2018 om 14:38
    Vorig jaar overtuigde de jong ook voor geen meter... maar die bleef wel zn kansen krijgen.
    Ik denk als lammers een paar kansen meer had gehad dat het wel goed was gekomen. Maar nu mag hij het bij heerenveen laten zien, ook goed voor zn ontwikkeling natuurlijk
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 14:51
    Hoop inderdaad dat ie gaat schitterende bij heerenveen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:16
    Ik ook.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2895
    maandag 18 juni 2018 om 17:06
    En ik ook.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:17
    Precies en dan is het mooiste om hem 1 jaar uit te lenen zodat hij sterker terug komt....
    Vind ik leuk
    Gilze +59
    maandag 18 juni 2018 om 14:43
    Volgens mij is Romero een kat in de zak
    Hoor al een jaar dat ie t gaat maken maar voorlopig is ie geblesseerd
    Vind ik leuk
    michelhx +2959
    maandag 18 juni 2018 om 16:27
    Best knap dat je dat al een jaar hoort, aangezien hij pas sinds januari bij PSV zit.
    Vind ik leuk
    Gilze +59
    maandag 18 juni 2018 om 16:54
    Heeft ie al wat gespeeld ?
    Vind ik leuk
    michelhx +2959
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:27
    Nee, dus daarom is jouw conclusie 'een kat in de zak' helemaal niet te rechtvaardigen aangezien je hem nog helemaal niet hebt zien spelen. Of denk jij dat iemand 5 jaar lang geblesseerd blijft aan z'n bovenbeen?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:10
    Domme opmerking
    Vind ik leuk
    PRICE +17406
    maandag 18 juni 2018 om 14:10
    Goeie keuze voor Lammers en natuurlijk voor Heerenveen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:32
    Goede keus voor Lammers...ik dacht dat jij in t vorige artikel zei dat Heerenveen niet de goede keus was en Zwolle beter...jup is de beste keus.wij hebben t over grote mensen voetbal
    Vind ik leuk
    Always PSV +7487
    maandag 18 juni 2018 om 14:11
    Wow, wat een reactie. Kan alleen maar zeggen, hou je 'kopf'
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19734
    maandag 18 juni 2018 om 14:13
    Precies.. mooie stap voor hem, en sterker en ervarener terugkeren bij PSV 1!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +635
    maandag 18 juni 2018 om 14:16
    Gevoelige snaar geraakt blijkbaar bij enkele psv fanboys..
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 14:17
    Wat wil je anders bereiken met zon opmerking?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19734
    maandag 18 juni 2018 om 14:41
    Niets, daar kickt ie op. Kan ie zichzelf lekker op affappen. Kneus
    Vind ik leuk
    G.Kopf +635
    maandag 18 juni 2018 om 15:01
    Meteen schelden en beledigen, dat is weer zo onnodig en niveau dj jean.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    maandag 18 juni 2018 om 18:38
    Gevoelige snaar?
    PSV is met haar beleid weer kampioen. Wij als fans zijn uiterst tevreden :)
    Je komt niet zomaar in de basis bij PSV.

    Wat staat daar tegenover van jouw club Telstar? :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +635
    maandag 18 juni 2018 om 18:50
    Ff stoer doen knul, je komt zo over als een gloryhunter
    Telstar interesseert me trouwens geen reet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:52]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    maandag 18 juni 2018 om 18:55
    Apart...staat in je profiel als je favoriete Nederlandse club.

    PS na 38 jaar seizoenskaart noem ik mezelf geen gloryhunter maar een echte fan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +635
    maandag 18 juni 2018 om 18:56
    Dat weet ik, ik ben de buurman. Verder niks eigenlijk. Kom er wel is trouwens, maar een band heb ik er niet mee. Ging ook weleens naar Haarlem. Az en ajax en feyenoord ook. Hou van voetbal, niet echt van een club.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:58]
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 14:12
    Psv stelt ze pas op als ze van t niveau zijn dat psv wil nastreven, en anders zulle ze n vervanger halen. Waarom zou je n speler opstellen die nog net nie voldoet aan t niveau? Dan maar n jaartje invallen of zoals lammers uitgeleend worden
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1087
    maandag 18 juni 2018 om 14:58
    Geldt blijkbaar niet voor Luuk de Jong...daarnaast is Lammers in potentie een betere spits.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +261
    maandag 18 juni 2018 om 15:02
    Ik vindt luuk ook alles behalve n top spits, maar hij heeft wel altijd zijn taken gewoon uitgevoerd. En aangezien ze toen geen betere hadden, en n vervanger te duur was is t niet zo gek. En daarbij geen enkele club doet alles perfecf. Al komen ze daar bij ons wel dichtbij;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    MichPSV +4867
    maandag 18 juni 2018 om 14:12
    Rustig laten brengen anders zijn ze zo weg kijk naar ajax.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1457
    maandag 18 juni 2018 om 14:12
    Waarom is het erg als een club een andere visie heeft om een club te runnen? Ik vind het juist mooi al die andere voetbalvisies en brengt ook diversiteit in de competitie. Dus in plaats van te bashen gewoon elke club in hun waarde laten en respecteren wat hun visie is.
    Vind ik leuk
    Gilze +59
    maandag 18 juni 2018 om 14:46
    Er zijn er ooit wel eens wat doorgebroken maar die kun je op 1 hand tellen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:07
    G.Kopf,
    Bij een topploeg speelt de beste speler. Maar dat is logisch, toch?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 16:09
    Telstar de club voor clowns
    Vind ik leuk
    G.Kopf +635
    maandag 18 juni 2018 om 16:23
    Zo onnodig die beledigingen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:08
    Mooie club voor Sam hij komt alleen maar sterker terug! SUCCES SAM
    Vind ik leuk
    MichPSV +4867
    maandag 18 juni 2018 om 14:08
    Maak er maar een stuk of zes tegen ajax komend seizoen Lammers:).
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 14:10]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:10
    6 in eigen doel? Haha
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    maandag 18 juni 2018 om 19:01
    De enige manier dat Ajax kampioen kan worden...tja hopen en dromen mag.
    Vind ik leuk
    Tim +3462
    maandag 18 juni 2018 om 14:09
    In de voetsporen van Mark Uth, doen het altijd prima daar dit soort spitsjes.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4765
    maandag 18 juni 2018 om 14:13
    Benieuwd of Heerenveen, PSV zo achtelijk heeft gekregen voor een doorverkooppercentage op deze huur.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:16
    PSV moest Heerenveen betalen om Lammers te huren. Haha
    Vind ik leuk
    Hupfean +2895
    maandag 18 juni 2018 om 17:53
    En terecht, waar doen we t anders voor? Hahaha.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    maandag 18 juni 2018 om 19:00
    ...en dat geloof jij natuurlijk.
    Denk eens ff na, ook al is dat lastig voor je.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:04
    beetje gefrustreerd? Het is maar een grapje gozer. Relax.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2895
    maandag 18 juni 2018 om 21:28
    Idd een grapje jonge, kut.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36034
    maandag 18 juni 2018 om 21:56
    Leuk grapje kut.
    Vind ik leuk
    Tim +3462
    maandag 18 juni 2018 om 14:17
    Zou niet meer dan redelijk zijn, PSV kan immers op zijn beurt ook weer wat clausules aan de aanspraak op zo'n percentage verbinden.. Bijvoorbeeld een x aantal basisplaatsen of een minimum verkoopbedrag.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12869
    maandag 18 juni 2018 om 14:24
    Ik zou het heel eerlijk gezegd best wel toejuichen.
    Zoals hierboven al gezegd wordt, snijdt het mes dan aan 2 kanten: Je kan er voorwaarden aan verbinden dat hij een minimum aantal wedstrijden speelt. Daarbij ben ik van mening dat als hij zich bij Heerenveen goed ontwikkeld, Heerenveen daar ook gewoon voor beloond mag worden.
    Als zijn marktwaarde stijgt door zijn prestaties bij Heerenveen is het eigenlijk best wel logisch dat Heerenveen daar ook voor beloond wordt toch?
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4903
    maandag 18 juni 2018 om 15:05
    Het antwoord daarop is: Ja! Hoe hoog het percentage is weet ik niet. Maar zoals onze voorzitter al aangaf: met een normale huurconstructie hadden wij dit niet gedaan.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:18
    Vvv was beter geweest. Had hij altijd in de basis gestaan
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2790
    maandag 18 juni 2018 om 14:47
    En dan om de week op die verschrikkelijke mat spelen.
    Nu kan hij het laten zien op gras ipv kunstgras. Daar speelde hij bij Jong PSV al op.
    Beste club waar hij naar toe kon gaan er wordt wat verwacht van hem en van Heerenveen dus meer druk als bij een club als VVV.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:59
    Dat zal wel zo wezen die grasmat. Maar bij Heerenveen zit hij gewoon op de bank
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:18
    Wat een warme club.
    Vind ik leuk
    PRICE +17406
    maandag 18 juni 2018 om 14:33
    Die van warme club hoor je welvaker, keertje iets nieuws verzinnen is net iets orgineler
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23616
    maandag 18 juni 2018 om 14:19
    Zag je ook niet aankomen.

    Potentiele opvolger van luuk.
    Vind ik leuk
    justinhafc +2780
    maandag 18 juni 2018 om 14:21
    Veerman gaat nu ook zijn conclusies trekken denk ik zo. Kom maar naar Heracles Henkie!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4903
    maandag 18 juni 2018 om 15:04
    Ik denk dat hij nog een jaar blijft.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2895
    maandag 18 juni 2018 om 17:52
    Henkie heeft een hekel aan ku(t)nstgras.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2770
    maandag 18 juni 2018 om 14:26
    Niet echt gepast nu om het artikel te beginnen met:De kogel is door de kerk.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:28
    Ja klopt Humberto hij gaat niet naar Heerenveen geite
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 14:37
    Herrenveen heeft zijn troef al gespeeld in dit spel, onverstandig
    Vind ik leuk
    Markc +48
    maandag 18 juni 2018 om 14:55
    Goede keus Sammie! Welkom bij Sc Heerenveen! En maar lekker scoren. Vooral tegen PSV natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9713
    maandag 18 juni 2018 om 15:13
    Ik heb er veel vertrouwen in dat Lammers een succes gaat worden bij Heerenveen. Goede voetballer, prima club.
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +149
    maandag 18 juni 2018 om 18:09
    Welkom in Friesland
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV en Heerenveen bevestigen transfer: één seizoen op huurbasis