PSV en Heerenveen bevestigen transfer: één seizoen op huurbasis

PSV en Heerenveen bevestigen transfer: één seizoen op huurbasis

Gepubliceerd: maandag 18 juni 2018 om 14:05ma 18-06-2018 om 14:05

De kogel is door de kerk: Sam Lammers speelt komend seizoen op huurbasis bij sc Heerenveen. De Friese club huurt de 21-jarige aanvaller met onmiddellijke ingang van PSV.

Dat bevestigt PSV maandag via de officiële kanalen. Lammers sluit in de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan bij de selectie van trainer Jan Olde Riekerink, die één seizoen de beschikking krijgt over de talentvolle aanvaller. Heerenveen mikte aanvankelijk op een permanente transfer.

Bij PSV had Lammers geen perspectief op een basisplaats in de hoofdmacht. Hij kwam afgelopen seizoen zeven keer in actie in het eerste elftal van PSV. In de Jupiler League speelde hij zestien duels, waarin hij elf keer scoorde.

Als het aan PSV ligt, doen beide clubs op korte termijn weer zaken. Denzel Dumfries staat op de nominatie om de overstap te maken naar Eindhoven. De rechtsback moet de opvolger worden van Santiago Arias, die na het WK gaat vertrekken. Dumfries wordt naar verwachting deze week gepresenteerd.

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
G.Kopf +4326
maandag 18 juni 2018 om 14:08
Psv, de plek voor jeugdvoetballers..
Vind ik leuk
bits +5881
maandag 18 juni 2018 om 14:09
Ja je moet natuurlijk gewoon spelers erin brengen die (nog) niet goed genoeg zijn.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 14:10
Domme opmerking
Vind ik leuk
Always PSV +15895
maandag 18 juni 2018 om 14:11
Wow, wat een reactie. Kan alleen maar zeggen, hou je 'kopf'
Vind ik leuk
dhrwobo +40085
maandag 18 juni 2018 om 14:13
Precies.. mooie stap voor hem, en sterker en ervarener terugkeren bij PSV 1!
Vind ik leuk
G.Kopf +4326
maandag 18 juni 2018 om 14:16
Gevoelige snaar geraakt blijkbaar bij enkele psv fanboys..
Vind ik leuk
Druiloor44 +391
maandag 18 juni 2018 om 14:17
Wat wil je anders bereiken met zon opmerking?
Vind ik leuk
dhrwobo +40085
maandag 18 juni 2018 om 14:41
Niets, daar kickt ie op. Kan ie zichzelf lekker op affappen. Kneus
Vind ik leuk
G.Kopf +4326
maandag 18 juni 2018 om 15:01
Meteen schelden en beledigen, dat is weer zo onnodig en niveau dj jean.
Vind ik leuk
Druiloor44 +391
maandag 18 juni 2018 om 14:12
Psv stelt ze pas op als ze van t niveau zijn dat psv wil nastreven, en anders zulle ze n vervanger halen. Waarom zou je n speler opstellen die nog net nie voldoet aan t niveau? Dan maar n jaartje invallen of zoals lammers uitgeleend worden
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 14:13]
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
maandag 18 juni 2018 om 14:58
Geldt blijkbaar niet voor Luuk de Jong...daarnaast is Lammers in potentie een betere spits.
Vind ik leuk
Druiloor44 +391
maandag 18 juni 2018 om 15:02
Ik vindt luuk ook alles behalve n top spits, maar hij heeft wel altijd zijn taken gewoon uitgevoerd. En aangezien ze toen geen betere hadden, en n vervanger te duur was is t niet zo gek. En daarbij geen enkele club doet alles perfecf. Al komen ze daar bij ons wel dichtbij;)
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:04]
Vind ik leuk
Ryanaz +2761
maandag 18 juni 2018 om 14:12
Waarom is het erg als een club een andere visie heeft om een club te runnen? Ik vind het juist mooi al die andere voetbalvisies en brengt ook diversiteit in de competitie. Dus in plaats van te bashen gewoon elke club in hun waarde laten en respecteren wat hun visie is.
Vind ik leuk
Gilze +749
maandag 18 juni 2018 om 14:46
Er zijn er ooit wel eens wat doorgebroken maar die kun je op 1 hand tellen
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 15:07
G.Kopf,
Bij een topploeg speelt de beste speler. Maar dat is logisch, toch?
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 16:09
Telstar de club voor clowns
Vind ik leuk
G.Kopf +4326
maandag 18 juni 2018 om 16:23
Zo onnodig die beledigingen.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 14:08
Mooie club voor Sam hij komt alleen maar sterker terug! SUCCES SAM
Vind ik leuk
Tim +4916
maandag 18 juni 2018 om 14:09
In de voetsporen van Mark Uth, doen het altijd prima daar dit soort spitsjes.
Vind ik leuk
tikkietoe +5894
maandag 18 juni 2018 om 14:13
Benieuwd of Heerenveen, PSV zo achtelijk heeft gekregen voor een doorverkooppercentage op deze huur.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 14:16
PSV moest Heerenveen betalen om Lammers te huren. Haha
Vind ik leuk
Hupfean +5093
maandag 18 juni 2018 om 17:53
En terecht, waar doen we t anders voor? Hahaha.
Vind ik leuk
Tim +4916
maandag 18 juni 2018 om 14:17
Zou niet meer dan redelijk zijn, PSV kan immers op zijn beurt ook weer wat clausules aan de aanspraak op zo'n percentage verbinden.. Bijvoorbeeld een x aantal basisplaatsen of een minimum verkoopbedrag.
Vind ik leuk
schfan1920 +6101
maandag 18 juni 2018 om 15:05
Het antwoord daarop is: Ja! Hoe hoog het percentage is weet ik niet. Maar zoals onze voorzitter al aangaf: met een normale huurconstructie hadden wij dit niet gedaan.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 14:18
Vvv was beter geweest. Had hij altijd in de basis gestaan
Vind ik leuk
Harrie82 +4125
maandag 18 juni 2018 om 14:47
En dan om de week op die verschrikkelijke mat spelen.
Nu kan hij het laten zien op gras ipv kunstgras. Daar speelde hij bij Jong PSV al op.
Beste club waar hij naar toe kon gaan er wordt wat verwacht van hem en van Heerenveen dus meer druk als bij een club als VVV.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 18:59
Dat zal wel zo wezen die grasmat. Maar bij Heerenveen zit hij gewoon op de bank
Vind ik leuk
Smithsonian +41007
maandag 18 juni 2018 om 14:19
Zag je ook niet aankomen.

Potentiele opvolger van luuk.
Vind ik leuk
justinhafc +2828
maandag 18 juni 2018 om 14:21
Veerman gaat nu ook zijn conclusies trekken denk ik zo. Kom maar naar Heracles Henkie!
Vind ik leuk
schfan1920 +6101
maandag 18 juni 2018 om 15:04
Ik denk dat hij nog een jaar blijft.
Vind ik leuk
Hupfean +5093
maandag 18 juni 2018 om 17:52
Henkie heeft een hekel aan ku(t)nstgras.
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 14:28
Ja klopt Humberto hij gaat niet naar Heerenveen geite
Vind ik leuk
maandag 18 juni 2018 om 14:37
Herrenveen heeft zijn troef al gespeeld in dit spel, onverstandig
Vind ik leuk
FCshotover +119
maandag 18 juni 2018 om 14:55
Goede keus Sammie! Welkom bij Sc Heerenveen! En maar lekker scoren. Vooral tegen PSV natuurlijk.
Vind ik leuk
Romario9 +13093
maandag 18 juni 2018 om 15:13
Ik heb er veel vertrouwen in dat Lammers een succes gaat worden bij Heerenveen. Goede voetballer, prima club.
Vind ik leuk
Heerenv1 +228
maandag 18 juni 2018 om 18:09
Welkom in Friesland
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws