Vermeer over constructie: 'Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. We zullen het zien'

Vermeer over constructie: 'Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. We zullen het zien'

Gepubliceerd: donderdag 16 augustus 2018 om 23:14do 16-08-2018 om 23:14

Kenneth Vermeer accepteert dat hij komend seizoen tweede keeper achter Justin Bijlow is. De ervaren doelman mocht tegen AS Trencin zijn eerste minuten van het seizoen maken.

"Of ik verrast was? Nee, ik had het al eerder gehoord. Daar kon ik me goed op voorbereiden", zegt Vermeer tegen RTV Rijnmond. "Justin keept nu in de competitie. Voor mij is het zaak om scherp te blijven. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik moet doen wat ik moet doen."

Het is volgens Vermeer mogelijk dat Bijlow de competitiewedstrijden keept en hij de wedstrijden in de TOTO KNVB Beker. "Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. We zullen het nog wel zien", zegt hij tegen FOX Sports. "Ik ben blij dat ik nu minuten heb gemaakt na mijn blessure. Het is afwachten tot de volgende wedstrijd. Ik doe wat ik kan doen, meer kan ik niet doen."

Plaats een reactie

donderdag 16 augustus 2018 om 23:15
Ik gun 'm een mooie club...
Vind ik leuk
joppie +229
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:20
Precies en dat is Ajax, hoe je ook went of keert Vermeer is een Ajacied.....
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
donderdag 16 augustus 2018 om 23:17
Oostenrijk 2/5
Salzburg voorronde CL
LASK Linz UITGESCHAKELD
Sturm Graz UITGESCHAKELD
Rapid voorronde EL
Admira UITGESCHAKELD

Denemarken: 3/4
Midtjylland voorronde EL
Brøndby voorronde EL
København voorronde EL
Nordsjælland UITGESCHAKELD

Zwitserland: 3/5
Young Boys voorronde CL
FC Basel voorronde EL
FC Zürich GEPLAATST VOOR DE EL
Luzern UITGESCHAKELD
FC St Gallen UITGESCHAKELD

Tsjechië: 4/5
Plzen GEPLAATST VOOR DE CL
Slavia GEPLAATST VOOR DE EL
Jablonec GEPLAATST VOOR DE EL
Sigma Olomouc vooronde EL
Sparta Praag UITGESCHAKELD

Kroatië: 1/4
Dinamo Zagreb voorronde CL
Hajduk Split UITGESCHAKELD
NK Rijeka UITGESCHAKELD
NK Osijek UITGESCHAKELD

Griekenland: 3/5
AEK voorronde CL
PAOK voorronde CL
Olympiakos voorronde EL
Atromitos UITGESCHAKELD
Asteras Tripolis UITGESCHAKELD
Vind ik leuk
Pvdsluis +4045
donderdag 16 augustus 2018 om 23:32
Conclusie: Ajax en PSV CL een must, het liefst beide ook overwinteren(EL of CL)en een aardige campagne neerzetten. Het is aan 'ons' om het Nederlands voetbal nog enigzins te redden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:32]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:12
Hoe kunnen de teams uit Tsjechië al geplaatst zijn?
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
vrijdag 17 augustus 2018 om 02:34
Omdat de winnaar vd el en/of cl al geplaatst was via de competitie stroomde de bekerwinnaar direct in de EL.de kampioen Plzen direct in de CL en Slavia is via fe voorronde CL geplaatst voor de EL
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:07
Is het niet zo dat je voor iedere winst en gelijk spel in de CL meer punten krijgt dan in de Europa league?
Volgensmij zijn we door Ajax wel wat gestegen aangezien we 2 voor rondes en 4 wedstrijden gespeeld hebben.
Vind ik leuk
"Mimi" +23684
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:21
El is evenveel waard als cl. Alleen voorronden minder dan eindronden
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
vrijdag 17 augustus 2018 om 13:02
Oh zo, ik wist niet meer precies hoe het zat.
Dat word dus hopen dat PSV en Ajax het gaan halen.
Ik ben bang dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen...
Vind ik leuk
j-roen11 +1987
donderdag 16 augustus 2018 om 23:17
Vermeer keept in Europa... oh wacht! Het is verdomme wel triest, slechts 2 Nederlandse clubs europa in. Is dat eerder gebeurd?
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:18]
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 23:23
Vorig jaar niet? AZ en Feyenoord? Toen was het ook slecht met PSV en ajax. Of was dat een jaar eerder. Heb het niet helemaal helder meer.
Vind ik leuk
Patje41 +1075
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:11
Vorig jaar geen ajax
Vind ik leuk
Guust +6075
vrijdag 17 augustus 2018 om 02:03
Geen PSV ook.
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
donderdag 16 augustus 2018 om 23:18
Lekker laten gaan
Vind ik leuk
Garinsha +5038
donderdag 16 augustus 2018 om 23:21
Lekker makkelijk..
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
donderdag 16 augustus 2018 om 23:25
Hij wil spelen op zijn 32ste. Niet banken.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
donderdag 16 augustus 2018 om 23:27
Nac heeft nog een goeie keeper nodig
Vind ik leuk
J R Riquelme +1367
donderdag 16 augustus 2018 om 23:50
Jammer genoeg denk ik niet dat Vermeer bij NAC wilt keepen. En NAC kan zijn salaris ook niet betalen.
Hopelijk laat die Muric wat zien komend seizoen, maar die gozer is ook nog heel jong.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:53]
Vind ik leuk
fcfc +369
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:28
Nac heeft ook 4 goede verdedigers nodig en bijvoorbeeld een spits. Weinig keepers denk ik die achter deze verdediging willen staan.

Kan city eigenlijk nog talenten verhuren nu die transferwidow dicht is? Hoop voor nac dat ze nog wel versterkingen krijgen,want nac hoort met die fantastische achterban in de eredivisie.
Vind ik leuk
KevinMe +293
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:02
Ik vind die Bijlow tot nu toe drie keer niks, Vermeer hoort eerste keeper te zijn.
Vind ik leuk
fcfc +369
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:17
Bijlow blijft een behoorlijk talent, waar foutjes en mindere wedstrijden bijhoren. Dan is het wel lekker voor feyenoord dat je een fantastische teamspeler als vermeer erachter hebt. Op en top prof. Gun Vermeer ook een basisplaats ,maar beter dan Bijlow, qua talent, geloof ik niet. Ik basseer deze mening eigenlijk alleen op die fantastische oefenwedstrijd tegen fener..waar Bijlow echt indruk heeft gemaakt.
En het gebeurd niet vaak dat een VPforum eensgezind is over de persoonlijkheid van een speler. Ook een verademing!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19
Bijlow had die 1-1 gehad.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 03:47
Kenneth keept in Europa.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 07:22
Kenneth keepte in Europa!!
Vind ik leuk
Fritske01 +4830
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:01
Met het vertoonde spel ben je dan ook al na 2 wedstrijden klaar voor de rest van het seizoen Ken net.
Vind ik leuk
Blindsy +17233
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:19
Ik zag gisteren wel weer wat Vermeer toevoegt.. prima meevoetballen, snelle spelvoortzetting. Kortom, voegt dynamiek toe en vergeet ook niet zn ploeg op de been te houden met prima reddingen. Ergens jammer dat zo'n vent op de bank zit.
Vind ik leuk
Cookee +12163
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:53
Ik vond klasse dat hij Bijlow zo hielp tegen PSV.
Daar won hij veel respect bij mij.
De goal gister, nog steeds razendknap van die speler om die bal erin te krijgen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws