Vermeer over constructie: 'Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. We zullen het zien'

    Vermeer over constructie: 'Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. We zullen het zien'

    donderdag 16 augustus 2018 om 23:14

    Kenneth Vermeer accepteert dat hij komend seizoen tweede keeper achter Justin Bijlow is. De ervaren doelman mocht tegen AS Trencin zijn eerste minuten van het seizoen maken.

    "Of ik verrast was? Nee, ik had het al eerder gehoord. Daar kon ik me goed op voorbereiden", zegt Vermeer tegen RTV Rijnmond. "Justin keept nu in de competitie. Voor mij is het zaak om scherp te blijven. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik moet doen wat ik moet doen."

    Het is volgens Vermeer mogelijk dat Bijlow de competitiewedstrijden keept en hij de wedstrijden in de TOTO KNVB Beker. "Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. We zullen het nog wel zien", zegt hij tegen FOX Sports. "Ik ben blij dat ik nu minuten heb gemaakt na mijn blessure. Het is afwachten tot de volgende wedstrijd. Ik doe wat ik kan doen, meer kan ik niet doen."

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 23:15
    Ik gun 'm een mooie club...
    Vind ik leuk
    PRICE +31960
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:21
    VERMEER GEWOON 1E KEEPER!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:40
    Absoluut. Van de gekke dat een ventje van 20 in de goal staat met zo’n elftal voor zich. Ten eerste heeft dit elftal al zijn ervaring nodig dat beschikbaar is, en ten tweede je vermoord een talent door het in een zwalkend elftal te zetten. Plus dat Vermeer gewoon een prima keeper is met ongelukkige blessures de afgelopen 2 jaar!
    Vind ik leuk
    Voebtal +5575
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19
    Ik had Vermeer aanvoerder en eerste keeper gemaakt. Hij is toch niet minder dan dat joggie?
    Vind ik leuk
    PRICE +31960
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:21
    Onbegrijpelijk dat die Gio,dit er steeds door drukt. Zou zo'n van Gastel niet eens zeggen misschien eens Vermeer 1
    Vind ik leuk
    Sazzz +11335
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:12
    Maar wat ga je nog verdienen aan vermeer? Niks. Daarnaast heeft hij lang heel weinig gespeeld. Waarom niet dat ventje opstellen? Hij doet 't prima toch?
    Vind ik leuk
    Voebtal +5575
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:14
    Omdat je achterin coaching en ervaring mist blijkt nu al 3 wedstrijden achter elkaar.
    Vind ik leuk
    joppie +216
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:20
    Precies en dat is Ajax, hoe je ook went of keert Vermeer is een Ajacied.....
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:17
    Vermeer is een op en top Professional. Helaas geldt dat maar voor weinig Feyenoord spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:17
    Als Feyenoord uit ook normaal kon voetballen, laat staan op kunstgras, had Nederland met 3 clubs gewoon een prima uitgangssituatie gehad
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:23
    Precies. Dit is gewoon een schande. We hadden een loting die gunstig was maar je verpest het. Had dan lekker O19 laten spelen die waren wsl wel doorgegaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:27
    Sinds 2008 1× direct CL 1× voorronde EL overleefd.
    Beetje triest voor een topclub :(
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:36
    Is gewoon heel erg. Feyenoord moet dit ook niet accepteren. Wij zijn gewend aan tegenslagen maar dit wordt te extreem.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5575
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:40
    Wat kan Feyenoord doen? Nog meer middelmaat aantrekken? Of grootste financiële risico in de historie van het voetbal nemen met een nieuw belachelijk duur stadion. Duurder dan welk stadion dan ook.. ik weet zeker dat er mensen in het bestuur zitten die niet het beste voor hebben met Feyenoord. Vandaag zat de Kuip half vol.. zometeen heb je een nog groter stadion en ben je failliet!!!!
    Vind ik leuk
    RtdDub +11717
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:25
    Ja... en nu hebben we er over 2 weken 0, hooguit 1.

    Want Ajax en PSV gaan echt niet op hun sloffies door. Ook al denken ze beiden van wel

    Nederlandse competitie moet een maand eerder beginnen. Stoppen met het programma te spiegelen aan de belangrijkste competities want daar horen we al een poosje niet meer bij.
    Nu loop je tegen ploegen die al een poosje in hun competitie bezig zijn, sommige zelfs al halverwege (AZ's tegenstander, Bate) en dat is gewoon lastig. Die hebben ritme terwijl de Nederlandse ploegen een paar oefenpotjes om de kat zijn kut weg hebben.

    Vind ik leuk
    hantayo +993
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:26
    Ja, al jaren zie je dat ze achterstand hebben omdat andere ploegen al langer bezig zijn. Nu voor het eerst heeft Ajax het anders gedaan, met resultaat, maar de andere clubs gingen weer voor schut.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11717
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:44
    Geluk bij een ongeluk voor Ajax., al die voorrondes.
    Ze hebben nu al 6 serieuze potjes (4x CL, 2x ED) in de benen voor ze Kiev treffen en een perfecte opbouw qua sterkte van tegenstanders. Graz was makkie, Standard iets beter maar nu komt het echte werk
    Voorheen kon je zo'n ploeg als Kiev trekken als je nog helemaal niet had gespeeld en was je dus meteen toe aan het echte werk. En meestal niet klaar. Zie Nice vorig seizoen.
    En ja, spelers al binnen hebben op het moment dat het spannend wordt helpt ook zeker.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:17
    Oostenrijk 2/5
    Salzburg voorronde CL
    LASK Linz UITGESCHAKELD
    Sturm Graz UITGESCHAKELD
    Rapid voorronde EL
    Admira UITGESCHAKELD

    Denemarken: 3/4
    Midtjylland voorronde EL
    Brøndby voorronde EL
    København voorronde EL
    Nordsjælland UITGESCHAKELD

    Zwitserland: 3/5
    Young Boys voorronde CL
    FC Basel voorronde EL
    FC Zürich GEPLAATST VOOR DE EL
    Luzern UITGESCHAKELD
    FC St Gallen UITGESCHAKELD

    Tsjechië: 4/5
    Plzen GEPLAATST VOOR DE CL
    Slavia GEPLAATST VOOR DE EL
    Jablonec GEPLAATST VOOR DE EL
    Sigma Olomouc vooronde EL
    Sparta Praag UITGESCHAKELD

    Kroatië: 1/4
    Dinamo Zagreb voorronde CL
    Hajduk Split UITGESCHAKELD
    NK Rijeka UITGESCHAKELD
    NK Osijek UITGESCHAKELD

    Griekenland: 3/5
    AEK voorronde CL
    PAOK voorronde CL
    Olympiakos voorronde EL
    Atromitos UITGESCHAKELD
    Asteras Tripolis UITGESCHAKELD
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3372
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:32
    Conclusie: Ajax en PSV CL een must, het liefst beide ook overwinteren(EL of CL)en een aardige campagne neerzetten. Het is aan 'ons' om het Nederlands voetbal nog enigzins te redden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:32]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:12
    Hoe kunnen de teams uit Tsjechië al geplaatst zijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 02:34
    Omdat de winnaar vd el en/of cl al geplaatst was via de competitie stroomde de bekerwinnaar direct in de EL.de kampioen Plzen direct in de CL en Slavia is via fe voorronde CL geplaatst voor de EL
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3202
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:07
    Is het niet zo dat je voor iedere winst en gelijk spel in de CL meer punten krijgt dan in de Europa league?
    Volgensmij zijn we door Ajax wel wat gestegen aangezien we 2 voor rondes en 4 wedstrijden gespeeld hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:21
    El is evenveel waard als cl. Alleen voorronden minder dan eindronden
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3202
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:02
    Oh zo, ik wist niet meer precies hoe het zat.
    Dat word dus hopen dat PSV en Ajax het gaan halen.
    Ik ben bang dat Ajax het nog moeilijk gaat krijgen...
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:17
    Vermeer keept in Europa... oh wacht! Het is verdomme wel triest, slechts 2 Nederlandse clubs europa in. Is dat eerder gebeurd?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:23
    Vorig jaar niet? AZ en Feyenoord? Toen was het ook slecht met PSV en ajax. Of was dat een jaar eerder. Heb het niet helemaal helder meer.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:25
    Vitesse en Feyenoord.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:36
    Inderdaad klopt dacht even dat az daar nog bij zat... de dalende lijn is gestopt denken we dan maar...
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:38
    ,,,,,nee wordt steeds erger......
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:15
    We zien onszelf iets te veel als superieur maar moeten gewoon tegen elk elftal keihard knokken in Europa!!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18024
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:20
    Precies net als het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    Patje41 +551
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:11
    Vorig jaar geen ajax
    Vind ik leuk
    Guust +5502
    vrijdag 17 augustus 2018 om 02:03
    Geen PSV ook.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:18
    Lekker laten gaan
    Vind ik leuk
    Garinsha +4594
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:21
    Lekker makkelijk..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:25
    Hij wil spelen op zijn 32ste. Niet banken.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1570
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:27
    Nac heeft nog een goeie keeper nodig
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1255
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:50
    Jammer genoeg denk ik niet dat Vermeer bij NAC wilt keepen. En NAC kan zijn salaris ook niet betalen.
    Hopelijk laat die Muric wat zien komend seizoen, maar die gozer is ook nog heel jong.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:53]
    Vind ik leuk
    fcfc +362
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:28
    Nac heeft ook 4 goede verdedigers nodig en bijvoorbeeld een spits. Weinig keepers denk ik die achter deze verdediging willen staan.

    Kan city eigenlijk nog talenten verhuren nu die transferwidow dicht is? Hoop voor nac dat ze nog wel versterkingen krijgen,want nac hoort met die fantastische achterban in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:39
    Je gaat mij niet wijsmaken dat die Bijlow een betere keeper is dan Vermeer. Bijlow kan makkelijk nog twee jaar stand-in zijn. Volgens mij heeft 't meer te maken met de moeizame relatie tussen Van Bronckhorst en Vermeer. Ik weet niet wat er tussen die twee is gebeurd maar Vermeer hoort gewoon #1 te zijn klaar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    PRICE +31960
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:42
    Giovanni van Bronckhorst,moet de eer aan zichzelf houden en dan zelf opstappen. Heeft prijzen gehaald maar de rek is er uit.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:34
    Echt opstappen al? 😐
    Vind ik leuk
    PRICE +31960
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:41
    Niks tegen van Bronckhorst,heb het idee dat OOK in de competitie er een zwaar seizoen voor de deur staat. Dan krijgt hij afbreuk aan zijn status wat hij eerder heeft bereikt.
    Het moment is er nu. Een nieuw gezicht voor de groep. Gio heeft het goed gedaan maar het is op.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:10
    Oké 😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:11
    De statistieken laten heel wat anders zoen, maar als jij dat vind, dan is dat natuurijk zo.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:18
    Wat bedoel je?
    Vind ik leuk
    Bert +336
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:51
    Moet eerste keeper worden ,bijlow valt wel mee vorige een behoorlijke fout bij goal twee
    Vind ik leuk
    KevinMe +244
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:02
    Ik vind die Bijlow tot nu toe drie keer niks, Vermeer hoort eerste keeper te zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:10
    Bijlow heeft de toekomst en het talent, Vermeer het verleden en veel blessures.
    De keuze lijkt me dan niet al te moeilijk.
    Vind ik leuk
    fcfc +362
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:17
    Bijlow blijft een behoorlijk talent, waar foutjes en mindere wedstrijden bijhoren. Dan is het wel lekker voor feyenoord dat je een fantastische teamspeler als vermeer erachter hebt. Op en top prof. Gun Vermeer ook een basisplaats ,maar beter dan Bijlow, qua talent, geloof ik niet. Ik basseer deze mening eigenlijk alleen op die fantastische oefenwedstrijd tegen fener..waar Bijlow echt indruk heeft gemaakt.
    En het gebeurd niet vaak dat een VPforum eensgezind is over de persoonlijkheid van een speler. Ook een verademing!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19
    Bijlow had die 1-1 gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:08
    Ach ja wat Vermeer er momenteel van vindt is ook niet bepaald belangrijk.
    De hele ploeg heeft zonder uitzondering gefaald, en soms is zwijgen gewoon het beste.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 03:47
    Kenneth keept in Europa.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:22
    Kenneth keepte in Europa!!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:01
    Met het vertoonde spel ben je dan ook al na 2 wedstrijden klaar voor de rest van het seizoen Ken net.
    Vind ik leuk
    Blindsy +10329
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:19
    Ik zag gisteren wel weer wat Vermeer toevoegt.. prima meevoetballen, snelle spelvoortzetting. Kortom, voegt dynamiek toe en vergeet ook niet zn ploeg op de been te houden met prima reddingen. Ergens jammer dat zo'n vent op de bank zit.
    Vind ik leuk
    onbemind +214
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:30
    Toch een symphatieke man deze Vermeer, doet niet vervelend,
    zit gewoon op de bank, doet zijn werk en taak.
    Vind ik leuk
    Cookee +9906
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:53
    Ik vond klasse dat hij Bijlow zo hielp tegen PSV.
    Daar won hij veel respect bij mij.
    De goal gister, nog steeds razendknap van die speler om die bal erin te krijgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vermeer over constructie: 'Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. We zullen het zien'