Update: Knuffels mogen wel mee De Kuip in: 'Gaan niet allemaal naar ziekenhuis'

    Update: Knuffels mogen wel mee De Kuip in: 'Gaan niet allemaal naar ziekenhuis'

    zondag 19 augustus 2018 om 00:22

    Supporters van Feyenoord mogen zondag geen knuffelbeesten mee het stadion innemen. Verschillende supportersgroepen hadden opgeroepen knuffels mee te nemen naar het stadion, omdat er ook kinderen het Sophia kinderziekenhuis aanwezig zijn.

    De club heeft op de eigen website bekendgemaakt dat er een verzamelpunt is ingericht waar fans de knuffelbeesten gedoneerd kunnen worden. Alleen de fans van Excelsior mogen de knuffels mee het stadion in nemen.

    'Het Sophia Kinderziekenhuis heeft aan Feyenoord laten weten dat knuffels vanwege gezondheidsredenen niet meegenomen kunnen worden naar het ziekenhuis', zo staat op het digitale huis van de ploeg uit Rotterdam-Zuid. 'Excelsior-supporters kunnen wel knuffels mee het stadion in nemen, omdat deze knuffels vooraf zijn nagekeken door stewards van Excelsior en Feyenoord. Het is helaas ondoenlijk om dit bij alle tourniquets te doen voor Feyenoord-supporters'.

    Twee jaar geleden werd er ook al zo'n knuffelactie gehouden in de Kuip. Toen hadden fans van ADO Den Haag honderden knuffels meegenomen.

    Update 19/08, 00:20 uur: Feyenoord heeft laten weten dat bezoekers van de wedstrijd zondag wel gewoon hun knuffels mee naar binnen kunnen nemen. Op de website van Feyenoord staat wel dat niet alle meegenomen knuffels terecht zullen komen bij patiëntjes die in het Sophia Kinderziekenhuis liggen. 'Het (massaal) naar het ziekenhuis brengen van knuffels zou voor de vaak verzwakte kinderen daar te grote gezondheidsrisico's met zich meebrengen. Voor de ingezamelde knuffels zal nadien dan ook een andere mooie bestemming worden gezocht door Feyenoord.'

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12687
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:38
    Tja, daar moet je gewoon respect voor hebben..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:42
    Ik begrijp het, maar het klopt niet.... ook bij Excelsior-supporters kunnen er wat 'onreine' figuren tussen zitten.... en bij die stewards lopen er ook een paar stinkerds tussen. ;-))
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:45
    'reedt' hahahaha
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:56
    Die knuffels moeten ze gewoon meebrengen.. Voor zichzelf.. een Feyenoord supporter kan op dit moment wel een knuffel gebruiken.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4541
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:08
    Niet te hard van stapel lopen he want we zijn pas 1 wedstrijd onderweg. Let maar op de verrassingen waar vGeel nog mee gaat komen:-)
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zondag 19 augustus 2018 om 00:46
    Je bedoeld de verassing dat hij opstapt
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:18
    Beste Barry, het aantal Excelsior supporters is zo gering dat men alle knuffels kan controleren.
    Vind ik leuk
    NvC +4213
    zondag 19 augustus 2018 om 06:30
    Barry! Niet zo lopen provoceren! ;-) Dat mag niet van VP agent Dicky.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:40
    Welke zieke geest zou iets met die knuffels uithalen,gemiste kans om zoveel mogelijk knuffels voor die kinderen binnen te halen
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3459
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:43
    Gaat meer over verborgen bacteriën, denk je niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:50
    Dus de stewards van Excelsior controleren de knuffels op bacteriën,en dan is het goed,om ze dan net als door de ADO supporters destijds in de kuip naar beneden te gooien op een smerige tribune,en dat is wel oké
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:10
    Ze hebben een verzamelpunt bij de Fanshop nasst het stadion opgericht om ze in te zamelen, staat ook in het artikel. Dus ik denk dat er best wel wat word opgehaald.
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:52
    Hoezo iets mee uithalen?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:40
    Doen ze hun shirt maar binnenstebuiten aan.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12687
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:48
    Het lijkt me dat het gaat om illegale dingen die in die knuffels mee naar binnen gesmokkeld worden, zoals vuurwerk of wapens..
    Dus het verhaal dat het van het ziekenhuis niet mag geloof ik niet..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:52
    En zo is het...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:54
    Ff normaal mensen, er lopen genoeg mafkezen rond maar als dit moet is het wel héél triest. Lijkt mij een beetje overdreven reactie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4541
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:10
    Welkom im de wereld van het profvoetbal anno 2018.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:54
    Onze Chucky gaat gewoon mee het stadion in.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:37
    Hèhè, chucky ja. :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:11
    Hoe kun je een actie de nek omdraaien???
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9378
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:47
    Echte knuffelclub.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    zondag 19 augustus 2018 om 04:03
    Zolang je presteert, anders resten er doodsbedreigingen bij de geen moorden maar daden kliek...............
    Vind ik leuk
    River ice +1375
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Nog zoon internet held.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    zondag 19 augustus 2018 om 21:30
    zo'n is het, moeilijk hoor.......het internet.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:00
    Gewoon (veel) geld inzamelen zodat er vaker wat voor die kinderen georganiseerd kan worden. Ik denk dat ze daar meer aan hebben.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14703
    zondag 19 augustus 2018 om 00:33
    Helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:56
    Het was de bedoeling net als toen bij ADO ,dat alleen de uitsupporters knuffels naar beneden gooien,uiteindelijk zitten zij er boven ,nu er diverse oproepen zijn om knuffels mee te nemen .worden die verzameld en dan wordt er gekeken waar ze naar toe gaan.niks mis mee
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48
    zuch wat een zielig gedoe het zijn geen granaten die ze meenemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
    Ja, pas in Engeland heeft ook een knuffel geprobeerd een aanslag te plegen!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1925
    zondag 19 augustus 2018 om 00:39
    19-08, mooie datum voor het begin van een prachtig seizoen...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 06:12
    De nummer 9 is de kampioen ...

    Welkom,

    Bij mijn zondagsgebed,
    vandaag is de zin van het leven aan zet.
    U bent geboren als een drie,
    in de vorm van een kleine baby.
    En in deze prachtige zesjes cultuur,
    is de volgende stap geen groot avontuur.
    Maar de negen ligt heel ver weg,
    welke u nooit misschien bereikt, maar dat is uw pech.
    Dan krijgt u nog een keer een wijze levensles,
    en gedraag u dan niet nog een keer, als een nr. 666.

    Jezus ... wat mooi hè?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 08:25
    Wat lees ik nou? Feyenoord die zich laat horen in de media? Voor de goede orde, niets ten nadele van die actie over de knuffelbeestjes, maar ik had toch eerder gehoopt op een reactie van Feyenoord wat nu in een diepe crisis zit.
    Vind ik leuk
    TonS +34
    zondag 19 augustus 2018 om 08:52
    Feyenoord zit niet in een diepe crisis, die komen er weer gewoon snel weer bovenop, tjezus is dit een jammer hoekje hier, wat een hoop negatieve mensen, das jammer, als we met zijn allen eens wat positiever zouden zijn, zou het een stuk leuker zijn hier!!!!
    Vind ik leuk
    TonS +34
    zondag 19 augustus 2018 om 08:54
    Gelukkig zijn er ook wel positief ingestelde mensen, er is dus nog hoop
    Vind ik leuk
    Pur Sang +389
    zondag 19 augustus 2018 om 09:16
    Puur uit nieuwsgierigheid: wat zijn de gezondheidsrisico's van knuffels?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:40
    Feijenoord is het iets om overgebleven
    knuffels naar opvangplekken te brengen voor kinderen met oorlogstrauma's? Weet uit ervaring dat troostknuffels helpen bij het verwerken van deze trauma's!!! Ik zeg doen en een echte daad van: HAND IN HAND KAMARADEN!!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws