'Qua supportersbeleid is FC Twente al naar de hoofdklasse gedegradeerd!'

'Qua supportersbeleid is FC Twente al naar de hoofdklasse gedegradeerd!'

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 15:26ma 15-10-2018 om 15:26

Vak-P, een fanatieke supportersgroep van FC Twente, heeft maandag via social media afgerekend met het supportersbeleid van de club. Twente kwam zondag opvallend in het nieuws: supporters van het bezoekende MVV kregen geen toegang tot het stadion, omdat zij hadden gedronken tijdens de busreis richting Enschede. 

'Je club MVV'ke mag een keer in een stadion voor 25.000 toeschouwers uitkomen. Het kost je 2 x 250km op je vrije zondag, maar vooruit. Vijf dagen voordat het zo ver is besluit de lokale driehoek dat de reis omstandigheden worden aangepast naar een verplichte buscombi', valt te lezen op de Facebook-pagina van Vak P. 

'Vervolgens bereiken ons voor de wedstrijd geluiden dat de MVV-bussen allen langs politiearrestantencentrum in Borne worden gestuurd. Hier dienden inzittenden schijnbaar een blaastest te ondergaan. Hierop zijn een aantal bussen terug gestuurd die hieraan de medewerking weigerden.'

De verontwaardiging is groot - en dus niet alleen bij de achterban van MVV. 'En dan te bedenken dat men de term normalisatie in de mond durft te nemen. Diverse uitvakken verkopen tegenwoordig een biertje aan hun gasten, maar in Enschede pakt Onno (burgemeester Van Veldhuizen, red.) alles net iets anders aan.'

'Op het veld was de Eredivisie ver weg, qua supportersbeleid zijn we al naar de hoofdklasse gedegradeerd!' Twente verloor zondag op eigen veld met 1-0 van MVV. 

Plaats een reactie

129 +954
maandag 15 oktober 2018 om 15:31
Zoist. En een Lucky Kes het maar proberen recht te lullen.
Vind ik leuk
Mr. Writer +580
maandag 15 oktober 2018 om 15:32
MVV supporters hebben zich recentelijk behoorlijk misdragen, dus liggen onder een vergrootglas. Dat doen we ook met mensen die in Syrie geweest zijn. Die mogen ook gewoon ondervraagd worden, zonder dat er een verdere aanleiding voor is. Zelf gedaan...nu op de blaartjes zitten. Alaaf.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6230
maandag 15 oktober 2018 om 15:37
Goede vergelijking.......
Vind ik leuk
soplul +3564
maandag 15 oktober 2018 om 15:38
"MVV supporters hebben zich recentelijk behoorlijk misdragen, dus liggen onder een vergrootglas. Dat doen we ook met mensen die in Syrie geweest zijn."

Domste vergelijking van de dag?
Ik denk het wel...moet toch echt een deugdelijke dombo komen wil hij dit overtreffen! :))

Hulde kerel....je moet echt goed je best doen op VP om de domste opmerking van een dag te maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 15:39]
Vind ik leuk
Mr. Writer +580
maandag 15 oktober 2018 om 15:44
Ik had niet verwacht dat iemand met de naam Soplul enig gevoel voor humor zou hebben....guess I was right. Ik zou al ik jou was niet naar cabaret gaan of een satirisch programma op TV kijken en je beperken tot Sesamstraat of zo iets. Prutser.
Vind ik leuk
soplul +3564
maandag 15 oktober 2018 om 15:47
Ohhhh nu ben je opeens stand up comedian!

Nou blijf maar gewoon je beroep uitoefenen (als je dat hebt) ouwe....je kunt er bijzonder weinig van lutser. :)
Vind ik leuk
base +2319
maandag 15 oktober 2018 om 16:57
Ik zou mijn baan niet opzeggen en cabaretier worden als ik jou was.
Vind ik leuk
ABAB +143
maandag 15 oktober 2018 om 19:16
Inderdaad net Syrië strijders bij verstek veroordelen hahaha
Vind ik leuk
Janste +395
maandag 15 oktober 2018 om 15:33
Triest van Twente. En wat goed dat de eigen supporters er wat van zeggen
Vind ik leuk
buenosje +1199
maandag 15 oktober 2018 om 16:21
Twente? De burgervader bedoel je!
Vind ik leuk
Janste +395
maandag 15 oktober 2018 om 16:25
Ohhh dan heb ik het verkeerd begrepen. Maar triest blijft het
Vind ik leuk
buenosje +1199
maandag 15 oktober 2018 om 16:29
Zeker triest, maar Onnootje heeft er gewoon niets van begrepen.
Vind ik leuk
Retweet +827
maandag 15 oktober 2018 om 15:35
Zielig. Een pilsje pakken in de bus is toch lekker! En helemaal met dit weer! Ik weet niet anders dan dat je in de bus een pilsje mag drinken naar uitwedstrijden. Zodra je op de snelweg bent dan gaat de verkoop open! Gezellig!

Door dit sneue gedrag wordt de haat naar Twente toe alleen maar groter.
Vind ik leuk
guusje +1638
maandag 15 oktober 2018 om 15:38
Vak P baalde waarschijnlijk omdat ze, zonder uit-supporters, minder snuifjes konden verkopen. Daar gaat je omzet.
Vind ik leuk
Peterselie +117
maandag 15 oktober 2018 om 15:42
Ik denk dat je niet vaak naar voetbalwedstrijden gaat als je denkt dat thuissupporters zomaar bij de uitsupporters kunnen komen, laat staan om drugs te verkopen.
Vind ik leuk
Foebele +52759
maandag 15 oktober 2018 om 15:42
VAK P, al jaren louter negatief in het nieuws, die moeten gewoon eens hun bek houden en van de rotzooi afblijven, misschien dat ze dan eens normaal gaan doen!
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 16:58
rare opmerking Foebele , alsof er alleen bij vak P word gedeald en gebruikt
ik weet zeker dat als ze bij jullie harde kern , of die van ons , een inval doen op een wedstrijddag , er ook genoeg coke word gevonden , of denk je zelf dat dit bij jullie niet het geval is ???
Vind ik leuk
base +2319
maandag 15 oktober 2018 om 16:59
Wat er bij ons op de tribunes gesnoven wordt kan vak p niet leveren dus doe aub niet zo hypocriet.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:02
juist , dit is bij elke club hetzelfde , maar dat kun je alleen maar weten als je zelf ooit wedstrijden bezoekt
maar na de opmerking van Foebele begin ik haast te denken dat ie al lang niet meer bij een voetbalwedstrijd is geweest
Vind ik leuk
Farmer +14967
maandag 15 oktober 2018 om 15:43
Blaastest??? Hallo, anders laat men even onderzoeken in hoeverre dít soort absurde 'preventieve maatregelen' in strijd zijn met de algemene vrijheden van de mens.
Vind ik leuk
Bastack +159
maandag 15 oktober 2018 om 15:58
Het wordt steeds gekker, charme gaat er steeds meer af en stadions hebben elk jaar meer lege plekjes..
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 16:33
Against modern football!!
Vind ik leuk
Siemjo +349
maandag 15 oktober 2018 om 16:57
Zeker een ander merk bier gedronken dan Grolsch. Dan schop je tegen schenen in de Grolsch Veste. Je kan de sponser niet teleur stellen
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
maandag 15 oktober 2018 om 17:26
Welke idioot bedenkt dat supporters geen biertje mogen drinken. Wie denkt die burgemeester wel niet wie hij is
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
maandag 15 oktober 2018 om 17:46
De veste noemen ze het stadion, maar het is eerder een openhuis.
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 17:54
Goed nieuws ... Wilt u thuis geld verdienen door op een computer of laptop te werken van 4 tot 6 uur per dag, dan betaalt Google $ 25368 tot 35294 per maand en krijgt u elke maand een uitbetaling via Google. U kunt hier kijken .....

❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥ 𝐰­𝐰­𝐰.E­a­r­n­9­1.𝐜­𝐨­𝐦
Vind ik leuk
mvr +248
maandag 15 oktober 2018 om 18:18
Als mvv zal ik Twente ook terug sturen als ze bij het uitvak aankomen
Vind ik leuk
Terg +87
maandag 15 oktober 2018 om 21:46
Ik heb normaal niets met Twente of Vak-P. Maar ze slaan de spijker op den kop. Prima oppositie en statements tegen dat beestachtige supportersbeleid in Nederland. We zijn daarmee het lachertje in West-Europa.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws