Kashia verklaart vertrek naar Verenigde Staten: 'Ik had het moeilijk bij Vitesse'

    Kashia verklaart vertrek naar Verenigde Staten: 'Ik had het moeilijk bij Vitesse'

    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:24

    Guram Kashia liet Vitesse afgelopen zomer na tien jaar achter zich om te gaan spelen bij San Jose Earthquakes. In de Verenigde Staten heeft hij naar zijn zin, vooral omdat hij eindelijk weer een echte vriend heeft.

    "Ik had het moeilijk bij Vitesse. Niet dat er echt problemen waren, maar ik miste echt een kleedkamermaatje", vertelt de verdediger in gesprek met Omroep Gelderland. "Iemand met wie je in je moedertaal kan praten, met wie je alles kan bespreken."

    Valeri Qazaishvili, met wie hij eerder bij Vitesse zo'n hechte band had, speelde een belangrijke rol in zijn overstap naar de VS. "Natuurlijk waren de andere jongens aardig tegen mij, maar ik miste echt iemand zoals Vako bij Vitesse. Hij helpt mij veel, zo iemand had ik niet meer in Arnhem."

    In Amerika werd hij herenigd met zijn grote vriend. "We zijn bijna 24 uur samen. We leven hier echt weer samen als een soort broers", aldus Kashia.

    Plaats een reactie

    heur es +724
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:27
    Vako naar Feyenoord, geweldige speler !
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:44
    Kashia komt er dan wel snel achterna
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:49
    heb je het goed wies kapot ?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:12
    Vako en Kashia halen. Dubbelslag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:36
    Kashia, gewoon terug komen dan leren we kruiswijk wel Georgië’s. Heeft hij wat te doen op de reserve bank !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:50
    Kashia bevestigd gewoon wat iedereen al wist, vitesse is een kille zakelijke russische club waar de kachel altijd op 0 staat !
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:05
    Zo'n beetje net zoveel als jouw likes?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11401
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:58
    Nieuw account bulldogje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:36
    Je kan ook niet verwachten dat je in Nederland tussen een Georgische spelersgroep komt te staan.. Hij mist de hoofdreden wellicht: het geld..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 18:37]
    Vind ik leuk
    Pur Sang +399
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:18
    Georgi Chanturia en Vako hebben als Georgiërs voor Vitesse gespeeld, tijdens Kashia’s carrière. Vako is “pas” twee jaar weg. Hij zegt dat na Vako’s vertrek, zo’n gesprekspartner te missen. Dat mag, toch? Dat is een redelijk termijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:30
    In de voetballerij is 2 jaar niet niks. Vraag dat maar aan Clasie die 2 jaar niks speelde :) Ik heb trouwens ook nergens gezegd dat hij zijn gesprekspartner niet mag missen...
    Vind ik leuk
    Degier +466
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:52
    Jammer. Sympathieke voetballer, die meer toegevoegde waarde had voor de Eredivisie dan een hoop andere cv's.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:54
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 16 oktober 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 19:17
    Het is een Georgiër, geen rus. Wereld van verschil.
    Ook al wil je alleen maar trollen, zorg dat je je zaakjes op orde hebt.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 16 oktober 2018 om 18:54
    Och och t arme ventje had geen vriendje. Wat een zielepoot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:04
    Had dan gewoon Nederlands geleerd lamzak!
    Vind ik leuk
    NvC +4434
    dinsdag 16 oktober 2018 om 21:34
    Vergeet je salaris niet te noemen Guram. Leuk dat je herenigd ben met je vriend. 👍
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 14:55
    Heb het hele interview gelezen en dan komt de context van de kop van VP boven:
    Het klinkt alsof hij weg is gegaan bij Vitesse vanwege moeilijke tijd, maar het is verklaring voor keuze San José Earthquakes ipv andere club, omdat zijn maatje daar zit.

    Ze weten het altijd weer lekker sensationeel te brengen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws