Perez looft Feyenoorder: 'Het was stukken beter dan voorheen, goed nieuws'

    Perez looft Feyenoorder: 'Het was stukken beter dan voorheen, goed nieuws'

    maandag 22 oktober 2018 om 11:36

    Het is goed nieuws voor Feyenoord dat Jordy Clasie steeds meer zijn oude vorm aan het hervinden is. Analist Kenneth Perez zei dat zondagavond bij Dit was het weekend op FOX Sports. 

    Perez zag dat Clasie tijdens de eerste weken van het seizoen duidelijk moest wennen. "Hij kwam terug, na een paar waarin hij niet veel gevoetbald had. Dat zag je zó duidelijk. Ik kende hem altijd als iemand die een goede timing had, fit was, druk zetten. Tegen PEC Zwolle zag je dat weer terug."

    "De Clasie die we kenden van vòòr zijn vertrek naar Engeland, dat zien we nu. Dat is goed nieuws voor Feyenoord", vervolgde Perez. "Want hij speelt op een belangrijke positie, dat heeft Karim El Ahmadi wel laten zien. Je bent aanjager. Tegen PEC was dat bij Clasie stukken beter dan voorheen."

    Clasie (27) wordt dit seizoen door Feyenoord gehuurd van Southampton. Afgelopen jaar stalden The Saints hem bij Club Brugge. 

    Poll

    Hoort een Clasie-in-vorm in Oranje?

    (750 stemmen)

    Plaats een reactie

    Roya +1473
    maandag 22 oktober 2018 om 11:44
    Clasie de beste kopper van de ED
    Vind ik leuk
    Voebtal +7576
    maandag 22 oktober 2018 om 12:46
    Helemaal nadat hij een paar.
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    maandag 22 oktober 2018 om 11:44
    Hij hoort bij de passende verdedigende middenvelders, waar we hem, Blind en Rosario hebben. Koeman kiest er altijd maar 2, dus valt Clasie waarschijnlijk buiten de boot.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2751
    maandag 22 oktober 2018 om 11:57
    Het probleem is dat clasie alles achteruit of opzij passt. 10 ballen vooruit in een wedstrijd is veel.
    Vind ik leuk
    COYG +6212
    maandag 22 oktober 2018 om 13:32
    Valt wel mee hoor. Als je gisteren goed had opgelet is dat totaal niet waar. En zo speelde hij überhaupt nooit.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2751
    maandag 22 oktober 2018 om 13:52
    Zo kende ik hem ook niet maar was het tot gisteren wel. Hij moet nu laten zien waarom hij gehaald is.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:27
    Schoot ie hem achteruit in de goal dan? De reden dat clasie niet alles meer diep geeft is omdat zijn medespelers dit niet snappen, en waarschijnlijk ook niet kunnen belopen. Dáár moet aan gewerkt worden.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2751
    maandag 22 oktober 2018 om 19:46
    Dat was zijn derde bal voorwaards
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4613
    maandag 22 oktober 2018 om 13:45
    Dan heb je gister niet goed gekeken. Had zelfs een paar hele mooie steek passes.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2651
    maandag 22 oktober 2018 om 11:46
    Nou dan is de keuze makkelijk, als je moet kiezen tussen Blind of Clasie. Clasie moet je uiteraard kiezen!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    maandag 22 oktober 2018 om 11:49
    hahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:11
    Haha! Ben je serieus? Blind is niet heel goed, ik vind ook niet dat hij hoort te spelen bij Oranje, maar Clasie.... Dat is echt lachwekkend!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:28
    Clasie in de oude vorm is 10x beter dan Blind. Blind ziet het spel totaal niet.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:33
    Lachwekkend!
    Vind ik leuk
    Jordtt +1163
    maandag 22 oktober 2018 om 15:06
    Blok de Roon en Frenkie is goede balans. Dan wijnaldum erbij en je hebt echt gewoon compleet middenveld hoor, zoals tegen Duitsland. Clasie maar ook Blind horen daar niet in. Dan zou ik Blind vanwege zijn veelzijdigheid op de bank erbij houden...
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1723
    maandag 22 oktober 2018 om 11:47
    Oranje is heeeeel ver weg voor Clasie.
    Vind ik leuk
    Leozao +4233
    maandag 22 oktober 2018 om 11:51
    Is wel leuk.. Heeft ajax tenminste nog een beetje tegenstand volgende week...
    Vind ik leuk
    Korm +36731
    maandag 22 oktober 2018 om 12:02
    wordt wel saai zo he ;)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:29
    Feyenoord in de Arena is huilen de laatste jaren. Alsof ze voor de aftrap al opgegeven hebben. Alleen een Guidetti had daar lak aan, maar daar houdt het helaas ook bij op.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2651
    maandag 22 oktober 2018 om 19:58
    Ik denk een gelijk spel na het verlies tegen Benfica
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:06
    Het zou mooi zijn, maar de verdediging van Feyenoord gaat ze niet tegenhouden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    maandag 22 oktober 2018 om 11:53
    Kabouter Clasie, international voor Madurodam.
    Vind ik leuk
    guusje +1183
    maandag 22 oktober 2018 om 11:56
    ja, daar hangen ook van die kleine condoomautomaatjes voor hem....
    Vind ik leuk
    Deck010 +7776
    maandag 22 oktober 2018 om 13:36
    Pffff, had jouw vader die maar gebruikt.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:30
    Ach, hij haalt een grote condoom uit een kleine automaat, jij andersom. Maakt ook allemaal niet uit;)
    Vind ik leuk
    Emnu +3806
    maandag 22 oktober 2018 om 11:57
    Ik kende hem als iemand die fit was?

    Haha, clasie had in z’n voorlaatste seizoen nog moeite om de 90 minuten vol te maken en kon in Engeland fysiek totaal niet mee en lag te muilen om n frikandel.

    Hou toch op joh.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    maandag 22 oktober 2018 om 12:02
    Met voorlaatste seizoen bedoel je afgelopen seizoen?

    Vind ik leuk
    Emnu +3806
    maandag 22 oktober 2018 om 12:10
    Nee, toen hij nog bij Feyenoord zat.

    Clasie had tot z’n laatste seizoen toch moeite om 90 minuten te ‘leveren’, na n minuuut of 70 begon t lampje aardig te dimmen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5426
    maandag 22 oktober 2018 om 12:16
    Volgens mij ben je een beetje in de war met die dimmende lampjes.
    Vind ik leuk
    Emnu +3806
    maandag 22 oktober 2018 om 12:20
    Jij wil zeggen dat Clasie toen net zo fit was als nu, terwijl hij toen jaar in, jaar uit alles speelde?

    Kijk naar z’n kop, daar alleen al zit n pond minder vet aan.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:00
    Hij speelde zeker in de 1e helft een puike partij. Tweede helft zag je toch dat hij niet echt het verschil kon maken. De echte (mentale) leider in het veld ontbreekt.
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4613
    maandag 22 oktober 2018 om 13:48
    Anderzijds, bij zo'n heel elftal dat zo ver inkakt de tweede helft, zou zelfs Emile Ratelband geen positieve draai kunnen geven aan de wedstrijd.

    2e helft was gewoon collectief falen. Alleen Bijlow deed wat je mocht verwachten van m.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1163
    maandag 22 oktober 2018 om 15:07
    Ja zelfs die zou tegen de deur lopen dan..
    Vind ik leuk
    Mari +9436
    maandag 22 oktober 2018 om 12:06
    Ajax is gewaarschuwd; onderschat tegenstanders in de competitie en dus ook Feyenoord niet.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:10
    Halve wedstrijd goed gespeeld belachelijk
    Vind ik leuk
    mcmodd +23975
    maandag 22 oktober 2018 om 12:13
    Je hoort ineens niet meer van die schimpscheuten over de Feyenoord trainer. Gelukkig maar. Bij Ajax precies hetzelfde. Raar volkje hoor, die supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:31
    Alleen als ze gelijkspelen of verliezen. Nu ze winnen zijn alle calimero’s stil.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:31
    Het is het Herfstvakantie en wat doet van Bronckhorst?
    Nog meer trainingen achter gesloten deuren en dit nogal voor de Klassieker.
    Na volwassen mogen nu ook kinderen niet meer zien wat van Bronckhorst op de trainingen uitvoert.
    Bijna iedereen jaagt van Bronckhorst zich tegen het harnas, zelfs nu al schoolkinderen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:42
    Wat heb je in hemelsnaam tegen van Bronckhorst , elke comment van jou gebruik je zijn naam in sarcastische negatieve zin
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:52
    Wat voor positiefs valt er over van Bronckhorst te schrijven dan? O ja, natuurlijk, de bekers, het landskampioenschap, de schalen. Maar jij hebt dus nooit gehoord van Dick Advocaat, Dirk Kuyt, KEA en anderen aan wie van Bronckhorst deze prijzen te danken heeft, want het is geen verdienste van Van Bronckhorst zelf hoor. Maar de waarheid mag niet geschreven worden tegen jou, hoewel er duizenden en duizenden Feyenoord fans deze waarheid alleen maar kunnen en willen beamen. Heyyyyyy, zit lekker een tayoeage met b.v. de naam G. v. Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:56
    Ok t zit diep bij jou
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 12:56]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:09
    Het zit inderdaad heel diep bij mij want Feyenoord is mijn leven maar dat snappen de meeste mensen toch niet.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:33
    Ga alsjeblieft een hobby zoeken en stop met jezelf feyenoorder te noemen. Er zijn ook spelers die het niveau niet aankunnen en daar zeiken we ook niet op. Als je alleen maar klaagt en niet de club steunt dan moet je een amsterdams shirtje kopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:10
    Je lult niet stom maar gewoon heel erg stom.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:49
    Stom betekend dat iemand niet kan praten, wat dus niets te maken heeft met deze activiteit.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:43
    ???
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4661
    maandag 22 oktober 2018 om 13:25
    Zo'n voltooid leven spuitje, is dat niks voor jou?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31902
    maandag 22 oktober 2018 om 12:38
    Zou toch voor ayoub kiezen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:34
    Eens, maar niet op de plek van Clasie. Eerder voor Vilhena de postbode.
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3845
    maandag 22 oktober 2018 om 12:53
    Ik vind het echt stuitend dat er 30 minuten goed gespeeld wordt tegen een wankelend PEC en dat er weer een hosanna stemming hangt.

    Vanaf de 30e minuut zakte Feyenoord veel te veel in, net alsof ze ontzag hadden voor dit PEC.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6811
    maandag 22 oktober 2018 om 13:42
    Heb de wedstrijd gezien en geef Jordy Clasie een klein zesje, maar zakte net als heel Feijenoord de laatste 20 min. naar een laag niveau. Daar zou Gio nog iets aan moeten doen, tenzij hij nu al tevreden is met die derde plek voor dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    maandag 22 oktober 2018 om 14:18
    2e helft werd hij aan alle kanten voorbij gelopen. Clasie raakt 1 x in de zoveel tijd een bal goed zoals gisteren, of heeft zo nu en dan een prachtige pass in huis maar verder voegt hij echt heel weinig toe.
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    maandag 22 oktober 2018 om 14:56
    Clasie gebaart veel in het veld maar kijkt zelf grotendeels naar de speler met de bal in plaats van om zich heen. Met als gevolg dat hij vaak omspeeld wordt. En als hij al eens in een duel komt die menigmaal verliest. Tegen een Donny van de Beek zal het helemaal drama worden, die is veel te snel voor Clasie.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:22
    Als Clasie dit kan vast houden kan hij mee in Oranje misschien kan hij nog beter ???
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws