Swart: 'Al de tweede keer dat meneer Hendrix van PSV rood had moeten hebben'

    Swart: 'Al de tweede keer dat meneer Hendrix van PSV rood had moeten hebben'

    maandag 22 oktober 2018 om 16:30

    Sjaak Swart is niet blij met 'al het gezeur' in de media over Ajax. Dat laat Mister Ajax weten in Alles op Swart. Swart is tevreden over het spel van de Amsterdammers tegen sc Heerenveen (0-4), maar heeft zich gestoord aan de reacties op de penalty die Ajax kreeg en het uitblijven van een rode kaart voor PSV'er Jorrit Hendrix tegen FC Emmen.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    yuuup +9658
    maandag 22 oktober 2018 om 16:31
    En dan lopen sommigen van die clowns te miepen over een overtreding van Blind.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:58
    Omdat de ene geen rood krijgt, mag je over de ander niets meer zeggen? Lekker is dat.

    Hendrix had rood moeten krijgen. Punt. Vind ik ook als PSV supporter. Zeker de tweede overtreding was even stupide als onnodig in deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    yuuup +9658
    maandag 22 oktober 2018 om 17:32
    Je mag wel wat zeggen, maar de reageerders op de overtreding van Blind hoor je niet over die van Hendrix hoor. Enkel weer het standaard liedje dat de scheidsrechters Ajax altijd helpen. Die clowns heb ik het over.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:07
    Dat was een smerige schop, geen overtreding.
    Vind ik leuk
    yuuup +9658
    maandag 22 oktober 2018 om 18:10
    Oké geen overtreding. Dan liet de scheidsrechter terecht doorspelen.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +483
    maandag 22 oktober 2018 om 16:36
    Sjakie!!! Hij heeft gelijk wat Hendrix betreft.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:36
    Dit keer heeft Sjakie gelijk. 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:37
    Sjaak heeft wederom gelijk, grootheid deze man
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:03
    Cruijff was een grootheid. Van Gaal is zelfs een grootheid. Voordat je denkt dat ik totaal anti Ajax ben.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:56
    Lijdt aan alzheimer
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:03
    Ben jij zijn behandelende arts?
    Vind ik leuk
    EdwinG +270
    maandag 22 oktober 2018 om 16:38
    Toen Schöne in de wedstrijd tegen Fortuna een tweede gele kaart, dus rood, had moeten krijgen heb ik Sjakie niet gehoord. En dat geldt ook voor Onana tegen PSV en AZ.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27398
    maandag 22 oktober 2018 om 16:40
    Klopt. en dat noem je nou clubliefde en emo-supporteren. Maken we ons allemaal wel eens schuldig aan. En niet zo vaak als dat ome Sjakie doet... maargoed.. je hebt altijd dwaas boven dwaas
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    Peterfc +1778
    maandag 22 oktober 2018 om 16:52
    Sjakie is gewoon boos dat hij niet mee mocht doen tegen PSV.
    " Dan hadden we nooit verloren tegen meneer Hendrix, wat heeft De Graafschap trouwens gedaan?"
    Vind ik leuk
    Degraaf +17706
    maandag 22 oktober 2018 om 17:09
    Toen liepen de PSV'ers ook hier te janken, dus wat is jouw punt?
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +116
    maandag 22 oktober 2018 om 16:40
    Ja ja daar is ie weer!😂😂🤣
    Vind ik leuk
    zwollie +8013
    maandag 22 oktober 2018 om 16:46
    Ja ja hier is marcelcocu ook weer.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:40
    Wat een gezeik weer. Ja Jorrit had gewoon rood moeten krijgen. Ajax kreeg weer een penalty cadeau wat geen penalty was. Scheidsrechters maken nu eenmaal fouten, om daar over door te blijven zaniken, beetje sneu.
    Het is eenmaal gebeurt, blijf er dan niet over doorgaan.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 16:49
    Rosario had ook rood moeten hebben ze hebben weer mzzl
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:00
    Heel psv had rood moeten krijgen en emmen had met een 6-0 voorsprong moeten starten *sarcasme uit*
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:21
    Hé vriend ik zeg alleen wat iedereen heeft gezien, of had Pierre gisteren geen gelijk
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:58
    Scheidsrechter bepaald. Hij vond van niet.
    Vind ik leuk
    EdwinG +270
    maandag 22 oktober 2018 om 17:02
    In de wedstrijd PSV - Ajax kreeg Schwaab tot twee keer toe een schop van achteren tegen zijn achillespees (dus zelfde overtreding als Rosario maakte). Scheidsrechter Makkelie deelde geen enkele kaart uit (of hij überhaupt voor de overtredingen floot weet ik niet) en VAR-watcher Nijhuis deed er ook geen flikker aan. Dus het kan nog gekker!
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:08]
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 22 oktober 2018 om 17:15
    Je weet toch waar de VAR voor staat: Voor Ajax Refery
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:23
    Domme domme Henk, wil je meepraten jongen??
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 22 oktober 2018 om 17:28
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    Degraaf +17706
    maandag 22 oktober 2018 om 17:54
    En jij jouw PSV bril.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 22 oktober 2018 om 18:18
    Ik zie geen reden om mijn PSV bril af te zetten......sportief gaat het immers goed😉
    Vind ik leuk
    Degraaf +17706
    maandag 22 oktober 2018 om 18:31
    Dus als het sportief goed gaat, hoef jij jouw PSV bril niet af te zetten? Vreemd volk die Brabo's ;-)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +27398
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:46
    Dat zijn we zeker. En nog verrekkes trots op ok ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:00
    Domme Henk zit je woensdag weer met de zakdoek de CL te bekijken, nog steeds 3 sterren in Amsterdam en jullie??
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    maandag 22 oktober 2018 om 18:13
    Wie is hier nou dom? 3 sterren in de CL????

    ❌❌❌❌ NIKS bedoel je waarschijnlijk en de vijfde is in aantocht!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:23
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 18:01
    Hoogmoedigheid is ook niet realistisch Henk.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:59
    De calimero award gaat naar jou.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:32
    100% mee eens, en 100% is best wel veel. Het is inderdaad nu eenmaal gebeurd.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2114
    maandag 22 oktober 2018 om 16:41
    Ja Sjaak, zo gaat dat. Onana had ook al 2 keer rood kunnen krijgen dit seizoen. Waarschijnlijk willekeur dat jij dat dan niet benoemd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    maandag 22 oktober 2018 om 16:43
    Ik weet zeker dat meneer Swart een ander oordeel over die niet terechte pingel zou hebben gehad als het andersom was geweest. Dan was het een schouderduw.

    Soms zit het mee en soms zit het tegen..

    Die roze bril bij meneer Swart en de heren vd Kerkhof is toch best lief? Niet te serieus nemen.. hahaha
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    maandag 22 oktober 2018 om 16:53
    Is inderdaad best aandoenlijk, hoewel het hem ook een zou sieren om kritisch naar zijn eigen club toe te zijn, en af en toe ook eens iets positiever te kunnen zijn richting de tegenstander. Wat dat betreft kunnen de heren Kerkhof en Swart een voorbeeld nemen aan de eeuwige brombeer van Hanegem.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5449
    maandag 22 oktober 2018 om 18:00
    Ons willem zegt inderdaad meer nuttige dingen, durft ook zijn eigen club kritisch te beschouwen
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:12
    Komt ook wel een beetje door de resultaten. Sjakie laat zich naast de emotie ook leiden door het eindresultaat. Zouden ze met exact hetzelfde spel 10 punten hebben achter gestaan dan had ie nog erger geraaskald.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:59
    Eens!
    Vind ik leuk
    The Iceman +10806
    maandag 22 oktober 2018 om 16:43
    Huh, hoezo wordt m’n reactie verwijderd? Ik geef aan dat Sjaak de ultieme troll is. Dwz: hij meent de helft van wat hij zegt helemaal niet, maar doet het voor de reacties.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    maandag 22 oktober 2018 om 16:52
    Whahahaaa, meneer Swart heeft connecties.. ;-D
    Vind ik leuk
    The Iceman +10806
    maandag 22 oktober 2018 om 16:54
    Volgens mij is meneer Swart vandaag moderator.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18105
    maandag 22 oktober 2018 om 16:58
    Hahahaaa!!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:30
    Goedzo VP! Iets meer respect voor Mister Ajax! Een van de grootste Nederlandse voetballer aller tijden! Heeft ook altijd gelijk! Hij durft gewoon te zeggen wat hij denkt en altijd heeft hij gelijk!
    Vind ik leuk
    The Iceman +10806
    maandag 22 oktober 2018 om 17:34
    Haha, not sure if trolling.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:13
    Hoe groot is ie dan?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:43
    Heel groot! ;)
    Vind ik leuk
    pico323 +6077
    maandag 22 oktober 2018 om 16:44
    dhr Swart heeft gelijk. maar ja dhr Nijhuis voelt zich verheven boven de andere. Dat die man niet een stot de orde word geroepen door die mafiazooi in Zeist. met die plasticveld verkoper voorop.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    maandag 22 oktober 2018 om 16:46
    Malle Sjakie
    Vind ik leuk
    Foden +4686
    maandag 22 oktober 2018 om 16:46
    Triggered
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    maandag 22 oktober 2018 om 16:56
    Respect voor Sjaak, maar kom op, Ajax moet op eigen kracht zorgen dat ze PSV in de nek hijgen, topclubs krijgen nou eenmaal niet snel rood, ik vond de penal van Dolberg ook zwaar al kwam de malloot onbehouwen in. Niet elke week zeuren over de scheids, daar ben je te groot voor Sjaak. Ik hoor Willem v H nooit over een scheids.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1712
    maandag 22 oktober 2018 om 16:57
    Ik had sjakie al gemist. Die zal het zwaar krijgen aan het einde van het seizoen als ajax geen prijs pakt. Zal ie Hendrix wel de schuld geven. 🤫
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1167
    maandag 22 oktober 2018 om 17:08
    Heel jorrit moet degraderen?
    Vind ik leuk
    COYG +6254
    maandag 22 oktober 2018 om 17:00
    "Al de zoveelste keer dat Ajax een onterechte penalty krijgt", zo kunnen wij ook reageren, maar dat doen wij toch ook niet? Toch.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:16
    Of toch wel?
    Vind ik leuk
    pico323 +6077
    maandag 22 oktober 2018 om 17:44
    wat doe je nu dan????
    Vind ik leuk
    Degraaf +17706
    maandag 22 oktober 2018 om 17:06
    Je hebt zoals zo vaak weer 100% gelijk Sjakie.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:02
    Hhahahahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:18
    Ja het is een buffel Ome Sjaak
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:25
    Echt een legende! Allemaal luisteren! Deze held heeft er verstand van! Ik ben het altijd met hem eens! Gewoon een levende legende!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:25
    Negen speelronden, en Ajax en PSV hebben beide al 6 VAR voordelen gehad.

    Leuk gemiddelde. Vind je het dan gek dat je een straatlengte voor staat? Ik niet.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 18:08
    Wim toch. Straks wordt jij nog de Calimero hier. 😂😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:58
    Je loopt achter. Je bent al nr 893 die mij zo noemt.
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 19:04
    Ik noem jou niet zo..........
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:22
    Een poging tot ... dan.
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 19:25
    Ook niet. Ik zie jou als nuttige bijdrage hier.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:28
    O jee.

    Ik heb geen geld hoor. Echt niet.

    Geintje.
    Leuk om te horen.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:15
    He Wim, mooi dat je dat bij houdt! Hoeveel nadelen hebben ze gehad, weet je dat ook toevallig? En wat zie je als een voordeel? Dat de VAR niet ingrijpt terwijl dat wel had gemoeten of dat ie wel ingrijpt terwijl het ook terecht is?
    Dus Rosario en zijn kaart dit weekend bv, penaltymomenten van Dolberg en Bergwijn, hoe zijn die verwerkt in jouw lijst?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:59
    Bijv 9 voordelen en 3 nadelen, maakt 6.
    Vind ik leuk
    Mari +9521
    maandag 22 oktober 2018 om 17:27
    Kan gebeuren.
    PSV heeft tegen Inter pech gehad.
    Hiermee een keer voordeel een keer nadeel.
    Boek uit. Niet meer over praten (of janken)
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:28]
    Vind ik leuk
    Realistfan +117
    maandag 22 oktober 2018 om 17:27
    Jeetje zeg kijk naar je eigen club ook al was het rood!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:29
    Daar is sjaakie weer,Hahahahaha.
    Dan had het geen 6 maar 7-0 geweest.
    Hij heeft het drukker met andere ploegen dan met Ajax.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 17:34]
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1167
    maandag 22 oktober 2018 om 17:33
    Ze moeten sjaak en willy en rene een tv programma geven..kunnen we heerlijk lachen

    Alledrie normale voetballers ,geen hoogvliegers ..zijn alledrie op de kwaliteiten van cruyff meegelift .

    Als ze nu net als willem absolute topspelers waren ala..
    Vind ik leuk
    KvhZ +1133
    maandag 22 oktober 2018 om 17:35
    Sjaak Swart..
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    KvhZ +1133
    maandag 22 oktober 2018 om 18:10
    Wie past mijn reacties aan. Mag ik niet zeggen dat mensen hem dadelijk alleen nog herinneren als een clowntje?
    Vind ik leuk
    Lady Sam +146
    maandag 22 oktober 2018 om 17:37
    Volkomen gelijk ...daarom is hij ook gewisseld in de rust helaas...
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    maandag 22 oktober 2018 om 17:37
    Deze Ajacied zegt dat het misschien tijd wordt dat Sjaak degradeert.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6876
    maandag 22 oktober 2018 om 17:37
    Ben ik ff blij dat Sjaak 1x jaar een donatie aan de personeelskas van VP doet!! Dan behoud hij geluk zijn stem hier en die neem ik meer serieus dan die twee Muppets van Eindhoven-United
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:00
    Wil jij sjaak er even op wijzen dat hij zich alleen mag uitlaten over ajax.

    Dan is Nederland al blij genoeg.

    (Of weet je niet meer waar deze vraag vandaan komt?)
    Vind ik leuk
    Mi amigo +137
    maandag 22 oktober 2018 om 17:37
    Ik hoop dat die Swart een keer nadenkt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173001
    maandag 22 oktober 2018 om 17:39
    sjakie vertegenwoordigd veel ajacieden hier en das niet echt positief als je tot die groep behoort.

    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 18:22
    Dit soort opmerkingen zijn dus kenmerkend voor jou.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173001
    maandag 22 oktober 2018 om 18:26
    de aanhangers van sjaak hier jammeren net zo hard toch?

    Als weerwoord komen ze met de gebroeders maar die zeveren in ieder geval niet over het feit dat ajax een cadeau kreeg in de vorm van een pingel.

    Janken over een 6-0 overwinning .....
    Ik kan wel gaan piepen dat het geen pingel was maar dan? had ajax met 0-3 gewonnnen.... dus ja nutteloos
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 18:34
    Ik ben een fan van Sjaak en jij hebt mij niet 1 keer horen jammeren. Ken hem nog uit de glorietijd jaren 60-70. Ik ga ook niet altijd mee in zijn optiek.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2469
    maandag 22 oktober 2018 om 17:45
    Bij Sjakie gaat het weer over PSV, maar hij vindt niet dat Ajax 2 goals heeft gekregen van de VAR..
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:47
    Ik áls Ajax suporter zeg het heel eerlijk hendriks had zijn 2e gele kaart moeten hebben en de penalty was ook onterecht er worden hier 2 situaties genoemd waar de var had moeten ingrijpen die falen nog iets te vaak maar ondanks dat is de var wel goed voor het voetbal in de toekomst
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1786
    maandag 22 oktober 2018 om 18:04
    Ja voor jullie! VAR grijpt bij Ajax nooit in als het hun tegenwerkt!
    Vind ik leuk
    Mass +5395
    maandag 22 oktober 2018 om 17:48
    Was twee keer geel....
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1350
    maandag 22 oktober 2018 om 17:49
    Sjaak is weer eens ouderwets gefrustreerd. En niet objectief. Blijf het amusant vinden.
    Vind ik leuk
    Hulsink +508
    maandag 22 oktober 2018 om 18:03
    Ik denk dat een HELEBOEL voetbal supporters niet blij met met het eeuwige gezeur van Meneer Swart!
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +550
    maandag 22 oktober 2018 om 18:07
    Kom ik bij de bakker, heb ie nie eens een Ajax sjaal om. Kolere
    Vind ik leuk
    JoTaPe +910
    maandag 22 oktober 2018 om 18:15
    Sjonge jonge, hij is toch mister Ajax?
    Laat hem dan AUB over Ajax praten en niet over andere clubs.
    Het suffe is dat Sjaak altijd wat te jammeren heeft, is het niet over andere clubs, dan wel over de scheidsrechters.
    Had Hendrix rood moeten hebben, oh ja zeker.
    Moet Sjaak gewoon niet meer op TV komen, hell yeah, genoeg is genoeg.
    Vind ik leuk
    johny +39
    maandag 22 oktober 2018 om 18:18
    Psv heeft altijd de scheidsrechters mee, bekijk het geval met Hendrix tegen Emmen dit was zeer zeker de 2 de gele kaart dus rood . Maar zo word dit Psv zoals gewoonlijk weer gespaard . Die zakkenwassers wat de Knvb in dienst heeft wat zich scheidsrechters noemen heeft dit Psv niks te vrezen zij worden wel altijd geholpen door deze Jan lullen die geen lef hebben om een Psv speler een rode kaart te geven voor de overtredingen . Het enige wat ze wel doen is vrije trappen te geven of penalty's. Ga maar eens na over het gehele jaar hoeveel gele of rode kaarten gegeven zijn aan dit lucky PSV. En waar ik ziek van word is die mismaakte van Bommel word er gefloten tegen PSV dan zie je hem rennen naar de vierde man en dan is ie aan het zeiken dit is onsportief maar helaas zo is zijn smerige mentaliteit walgelijk.Ook hier moet de scheidsrechter voor optreden en deze nar een waarschuwing geven of naar de tribune te sturen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:10
    .
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:11
    Fijn dat jij ziek wordt van Bommel want hij gaat toch echt kampioen van Nederland worden.... (hoe ziek wordt je dan? Maat...) Vergeet Utrecht thuis, Onana, Huntelaar en nog tal van voorbeelden niet.... Studio Ajax “Rewind” genoeg momenten te herzien.. “Rennen naar vierde man...😂😂😂” Van Gaal karatekampioen was zeker van een andere categorie??? 😱😱 Laat ons niet lachen man... TH is gewoon geen ajax trainer en komt TE kort om Kampioen te spelen... Dat is wat ze in Eindhoven zijn, zullen blijven met winnaar Bommel en in Amsterdam dalijk 5 jaar niets behalve (natte) dromen en bedrog... Huilebalk jij Johny.... 🙏🙏
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    maandag 22 oktober 2018 om 20:04
    Johny Swart?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1398
    maandag 22 oktober 2018 om 20:33
    😪😪😪😪......😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    maandag 22 oktober 2018 om 21:43
    Nou ff ademen Johny....het wordt nog veel erger...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:05
    Mismaakt? Spoor jij wel? IQ van een visstick
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:19
    Wobo verwijst niet geheel toevallig alijd naar Ajax. Het voorbeeld is niet relevant om aan te geven of het wel of geen geel is.

    Dat jij dan weer naar politie uit Amsterdam gaat lopen verwijzen is ook weer niet echt on topic ... helaas ...
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Andone +73
    maandag 22 oktober 2018 om 18:19
    Is er niet iemand in de nabije omgeving van deze man die zegt: "Sjaak, hou nu je mond eens dicht!”. De man is totaal niet objectief. Jan Boskamp is een ras Feyenoorder maar kan genieten van Ajax. Deze beste man moet echt eens van dit podium gehaald worden. Tis bijna zielig.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1222
    maandag 22 oktober 2018 om 18:24
    Hendrix moet DEGRADEREN!.. Sjaakie!!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:25
    focus je lekker op je eigen club man.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11413
    maandag 22 oktober 2018 om 18:28
    Ik van wc-eend...….
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:32
    En weer heeft SJAKIE. gelijk 100%
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1712
    maandag 22 oktober 2018 om 18:33
    Beetje swartgallige reacties hier.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:34
    Hé! Daar hebben we Sjakie. Fijn dat er tegenwoordig nog om onze ouderen gedacht wordt. Je ziet dat het geld voor de zonnebloem goed terecht komt.
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 18:38
    Het is "aan" onze ouderen. Als je toch grappig wilt doen die het dan goed.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:37
    Jahaaa.... we hebben een taal-nazi!
    Het miezerige vormfoutje dat in mijn zin is geslopen haalde de grap niet onderuit.
    Als je mij dan tóch wilt verbeteren, richt je dan op de taalfout en niet op het onderwerp.
    Beidehand zijn en direct zelf ook fouten maken, dat is niet bijster slim.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:42
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    035 +5943
    maandag 22 oktober 2018 om 19:23
    Gerapporteerd.
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +343
    maandag 22 oktober 2018 om 18:44
    Azijn...pisser....eerste.....klas
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 18:54
    En de penalty voor bergwijn? Kan hij die ook even benoemen.
    Vind ik leuk
    Guti +17
    maandag 22 oktober 2018 om 18:57
    Leeft ie nou nog steeds die Sjaak
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2469
    maandag 22 oktober 2018 om 18:58
    Jij had zelf rood moeten krijgen, mafkees!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:08
    Sjakie Swartkijkert 😎 is tevreden met zijn clubje maar gaat het dan toch weer met een jaloerse blik over de nr 1 van Nederland hebben. Deze week is Hendrix bij hem de Sjaak 😆😂🤣🤔
    Vind ik leuk
    FACT +2406
    maandag 22 oktober 2018 om 19:12
    En jouw clupje heeft voor de zeVEELSTE keer voordeel van de VAR gehad, Sjako!

    Je zal 't waarschijnlijk niet toegeven, maar die penalty die de 0-3 op het scorebord liet verschijnen, was geen strafschop, he, Sjako!

    Toch?

    Sjako?

    Sjako!

    Hallowwww??
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    maandag 22 oktober 2018 om 19:13
    Wat een akelig mannetje wordt Sjaak op zijn oude dag toch. Gaat ie zeuren over een overtreding van een PSV-er in een andere wedstrijd. Laat hij zich gewoon bij Ajax houden, daar maakt hij zich al vaak genoeg belachelijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat de PR-afdeling bij Ajax hoofdpijn krijgt van deze man. Het zo goed opgebouwde PR-apparaat wordt constant weer afgebroken door de verkeerde beeldvorming die Swart oproept.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1529
    maandag 22 oktober 2018 om 19:19
    Sjaak ga met de bejaarden voetballen of zing het Feyenoord lied.
    Wat dan ook...

    Maak je eigen niet zo druk op je ouwe dag.
    Vind ik leuk
    Pimman +5132
    maandag 22 oktober 2018 om 19:43
    Hahaa die Sjaak werelds toch?! ;)
    Vind ik leuk
    4everfcu +3189
    maandag 22 oktober 2018 om 19:45
    sjaakie moet niet huilen er is geen club ter wereld die zo makkelijk strafschoppen krijgt als ajax
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3582
    maandag 22 oktober 2018 om 19:51
    Met Hendrix heeft hij gelijk. Maar die pingel was natuurlijk een lachertje.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 19:59
    Wanneer krijgt Sjaakie rood?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:06
    Haha die sjaak word ook met de dag lachwekkender. Zoet water matroos.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:08
    Ja en het was ook geen penalty van dolberg
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:09
    Sjakie heef gewoon gelijk 2x rood voor psv!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:47
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +286
    maandag 22 oktober 2018 om 20:09
    Heeft hij nog niet geroepen dat hij hoopt dat PSV degradeert? 😜
    Vind ik leuk
    numann14 +92
    maandag 22 oktober 2018 om 20:12
    Ach daar istie weer, wordt met de week zieligere. Tuurlijk was het een rode kaart, maar had Ajax dan recht op de penalty tegen Heerenveen dacht het niet, maar daar horen wij niet van de zielige oude man. Hij zou eens een voorbeeld moet en nemen aan zijn leeftijd genoot dhr willem van Hanegem die slaat altijd de spijker op zijn kop, open een eerlijk. Kom op mr Swart het is inderdaad vervelend dat Ajax al 4 jaar geen kampioen is geworden en amper boven aan heeft gestaan maar blijf eerlijk en oprecht.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:13
    sjaakie je heb het voor me kaar! laat die psv jankers maar gaan janken! Sjakie voor president !!
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:17
    Leer eerst eens nederlands Sjakie Swartkijkert 😎
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1398
    maandag 22 oktober 2018 om 20:20
    Volgens mij is swart coco rodilla.....
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    maandag 22 oktober 2018 om 20:30
    Sjaak is een beetje traag van begrip. Zal de leeftijd wel zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 20:33
    Nou iedereen mag het rode kaart vinden ,ik dus niet gewoon geel. Hij raakt hem amper dat gejank iedere keer .de speler van emmen trok paar tellen later al weer een sprintje dus .....FORZA JORIT gewoon volle bak erin gaan zo creëer je bikkels in plaats van poesies
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:39
    Inkomen om bal te veroveren, geen gevaar voor het blesseren van je tegenstander en terugtrekken op het moment dat tegenstander inkomt
    Nijhuis zou in Engeland ook een prima referee zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:03
    De scheids is van mening dat als het de 1e overtreding was geweest dan had ik geel gegeven. Ik begrijp hier geen reet van
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:35
    Ik wel
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 21:44
    Ik ook.
    Nijhuis is niet voor niets al jaren vaste eredivisie scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:06
    Tis simpel ,hij vond beide overtredingen samen geen rood waard en had al een gele dus ...
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1275
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:00
    ik ook niet als je het geel vindt moet je het geven of je er vlak ervoor er ook al een aan dezelfde speler hebt gegeven mag dan niet uitmaken. Bommel haalde hem er niet voor niets af.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 22 oktober 2018 om 22:38
    Sjaak is vandaag net zoals de van de Kerkhofjes.
    Af en toe slaat hij door en dan denk ik..... daar gaan we weer met de gestoorde oudjes net als ik dat dacht van de uitspraken van de 2 uit Eindhoven. Kunnen die 3 geen workshop bij Willem gaan volgen die ook gewoon aangeeft wat er mis is bij zijn eigen cluppie.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 22:51
    Sjaak heeft altijd gelijk !
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 00:28
    je bent een onsportiefe zeur piet je was vroeger al een maten neuker en je bent alleen maar erger geworden groeten Jaap
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:32
    Sjakie is een klein beetje partijdig. Zijn rood witte bril vertroebelt zijn blik op een grappige wijze.

    Hier serieus op reageren laat zien dat de schrijver geen gevoel voor humor heeft, laat staan respect voor een oude man wiens wereld klein en voorspelbaar is.


    We hebben Sjaak en de broertjes René en Willy. Die hebben ieder hun eigen kijk, met hun fans. laat ze lekker gaan.
    Vind ik leuk
    rexxo +1382
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:56
    Of hij gelijk heeft of niet, Sjakie is een topgozer, een rasechte Ajacied alleen kijkt vaak door een behoorlijke gekleurde bril. Net als de gebroeders van de Kerkhof staat het woord objectief niet in hun woordenboek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws