Jong Oranje-aanvaller: 'Bayern, Barça, Real, City, voor zo'n club wil ik spelen'

    Jong Oranje-aanvaller: 'Bayern, Barça, Real, City, voor zo'n club wil ik spelen'

    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:15

    Javairo Dilrosun is dit seizoen een revelatie bij het sterk presterende Hertha BSC. De twintigjarige aanvaller steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken, nadat hij via Ajax en Manchester City is doorgebroken in de Bundesliga.

    Dilrosun was dit seizoen al goed voor twee goals en drie assists in de Bundesliga. "Ik wil geen gekke dingen zeggen, maar ik wil wel gewoon eerlijk zijn: het doel is de Europese top te halen. Bayern München, Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Manchester City… Voor zo'n club wil ik spelen, daar ga ik alles voor opzij zetten", laat hij weten aan Voetbal International.

    "Mijn ultieme droom is om in Oranje te spelen. Dat zou echt geweldig zijn", vervolgt de buitenspeler, die de voorbij interlandperiode deel uitmaakte van de selectie van Jong Oranje. "Ik vind het niet erg dat ik er nu nog niet bij zat, ik wil het verdienen. Ik moet gewoon keihard blijven werken en me elke week bewijzen. Dan krijg ik hopelijk een kans."

    Plaats een reactie

    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:30
    Mooi hè, ambities!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2969
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:32
    Daar begint het toch allemaal bij. Als je dat al niet hebt, kan je er beter niet aan beginnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:36
    Tuuurlijk ouwe reus!
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:32
    maar goed dat er fifa 19 is dan
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:32
    Met alle respect,maar wat moet ie anders zeggen als ie ambitie heeft,ik wil bij MVV voetballen haha man man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:34
    Ik wil überhaupt al onder voetbal, maar ben lomper dan onze Hendrix, dus dat zit er niet in.
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    dinsdag 23 oktober 2018 om 09:36
    Ja, als je prijzen wilt pakken is er maar een handjevol teams waar je voor kan spelen. In Italie (juve), Duitsland (Bayern), Frankrijk (PSG), Spanje ( Real/Barca) zijn de kampioenen vaak al voor de competitiestart zo goed als zeker.
    Vind ik leuk
    COYG +6102
    dinsdag 23 oktober 2018 om 11:36
    Toevallig heeft Coman van Bayern bij bijna al deze teams gespeeld. Die heeft op zijn 22ste al een prijzenkast waar je u tegen zegt.
    Vind ik leuk
    HansVites +4889
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:07
    Wat een bescheidenheid he.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1253
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:11
    Moetie dan zeggen het liefst Bayern of Barcelona maar...Cambuur is ook prima? Als je veel talent hebt en dromen hebt wil je dat er ook uithalen of het uiteindelijk ook lukt is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    guusje +1176
    dinsdag 23 oktober 2018 om 10:11
    "daar ga ik alles voor opzij zetten". dus dat doe je nu nog niet???
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:58
    Gezonde ambities ook als je op die leeftijd al bij een opgeleefd Hertha BSC spelt. Ik hoop dat hij ze waar kan maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws