LIVE: Ajax via late goal Mazraoui naar belangrijke zege tegen Benfica (gesloten)

    LIVE: Ajax via late goal Mazraoui naar belangrijke zege tegen Benfica (gesloten)

    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52

    Ajax neemt het dinsdagavond in de eigen Johan Cruijff Arena op tegen Benfica. Voor en tijdens de Champions League-kraker houdt VoetbalPrimeur je middels dit liveblog op de hoogte van alle ontwikkelingen!

    Poll

    Wie wint?

    (2413 stemmen)

    Plaats een reactie

    Zultkop +5429
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:14
    Succes
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1031
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:16
    4-0.
    Vind ik leuk
    slaski +2295
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    Haha, ja ze zijn al een eind op weg halverwege naar die 4-0 van je.
    Vind ik leuk
    DBCooper +234
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:15
    succes ja, het zal nodig zijn. vandaag winnen = overwinteren
    Vind ik leuk
    Zultkop +5429
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:18
    Precies, niet teveel lullen, gewoon schouders eronder en winnen van Benfica.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:32
    Wordt een moeilijke wedsrijd voor Ajax en bij een slecht resultaat sta je derde en moet je naar Benfica toe
    Vind ik leuk
    Zultkop +5429
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:39
    Inderdaad, daarom moeten ze niet zo lullen in a'dam, (zijn ze goed in daar) maar gewoon hun uiterste best doen en proberen te winnen.
    Vind ik leuk
    imho +1016
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:39
    Dat is te kort door de bocht. Vandaag winnen = hoogst waarschijnlijk overwinteren in Europa, maar nog allerminst zeker van CL. Vandaag ruim winnen, zodat de onderlinge balans tegen Benfica in Ajax' voordeel uitpakt, zou heeeel erg mooi zijn.
    Ben het natuurlijk wel eens dat het ook een enorme stap zou zijn voor overwintering in de CL.
    Vind ik leuk
    Fissah14 +249
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:44
    Vandaag winnen is gewoon 99% overwinteren hoor. Of zie jij AEK meer dan 7 punten pakken nog?
    Vind ik leuk
    kcim +2910
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:25
    Beide gelijk. Vandaag winnen is overwinteren in Europa. En een zeer goede stap richting overwinteren in de CL.
    Vind ik leuk
    Foden +4686
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:14
    Kom op Ajax!!!!!!
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:15
    Vrij aanvraag...check...
    Kaartjes check...
    volle tank naar Amsterdam...check (ik woon in N. Brabant)....

    nu rustig er naar toe leven....check
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:16
    Hahaha we hebben dezelfde voorbereiding, namelijk ook een brabander 😋
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:20
    Welke vak zit je vanavond Inspiratieloos? Ik zit in vak 116...

    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:24
    Ik zit in 102
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:39
    Noodgedwongen wat hoger helaas deze keer .. 419

    maar goed we zijn er in ieder geval bij. knallen maar!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:42
    Als de sfeer net als bij AEK is, dan maakt het niet uit waar je zit gewoon puur genieten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:43
    Helaas niet bij geweest, maar inderdaad

    Tegen Kiev wel , was ook puur genieten
    Vind ik leuk
    The Iceman +10725
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:49
    Is André Rieu er weer eens bij, of bewaren ze dat voor tegen Bayern?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:18
    nee Driesje Roelvink vanavond ;-)
    veel succes jongens vanavond en ik denk dat het 2-0 word
    Vind ik leuk
    The Iceman +10725
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:50
    Haha, Driesje die ‘Va, pensiero (Chorus of the Hebrew Slaves)’ a capella zingt. Ellende.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19702
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:28
    Ik zit normaliter vak 409. Zit daar prima :) maar dan zit jij zowat tegen het uitvak aan dus?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:39
    Yes klopt. ook wel grappig zal wat zakdoekjes meenemen voor de aanwezige Portugezen;)

    En jaa op zich zit je naar mijn mening overal wel prima in de Arena eigenlijk overal goed zicht waar ik gezeten heb.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:44
    Vanavond ook aanwezig?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19702
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:59
    Ja. Ik zit in een box vanavond... Is alweer tijdje terug voor mij dat ik daar zat hehe.. Zat er vroeger bijna elke thuis wedstrijd. Maar in een normaal vak is het eigenlijk veel leuker..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:02
    Ook 419 hier
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:38
    127 yeah baby.;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:08
    121 hier!

    zin in!
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1833
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:10
    Tja... niet alle brabanders hebben verstand van voetbal. Daar kunnen jullie ook niks aan doen.
    Vind ik leuk
    karnisse +184
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:31
    Ik weet het. Psv fans hebben er totaal geen verstand van :3
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:28
    Ik moet de reis andersom maken... (:
    Vind ik leuk
    Niels92 +27735
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:17
    Vergeet je pinpas niet, er moet natuurlijk ook gegeten en gedronken worden :)
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:19
    Idd heel belangrijk...;-)

    Helaas maar 2 a 3 biertjes voor mij.....ben vandaag de Bob....
    Maar dat gaat de pret niet drukken...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:20
    Goed bezig, verantwoord rijgedrag zien we graag!
    Vind ik leuk
    The Genius +3357
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:23
    je weet dat de bob niet hoort te drinken toch..? beter 0 biertjes ipv 2/3
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:34
    Ik weet wat ik doe...2 a 3 biertjes is max....
    Maar je hebt gelijk 0 is beter...
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4669
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:17
    Dat zeggen ze allemaal tot ze per ongeluk toch niet weten wat ze doen. Helaas zijn altijd anderen dan de dupe.
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:03
    Sommige weten wel maat te houden en daar ben ik 1 van....temeer omdat ik ook kinderen heb en ook rekening houd met mijn medeweggebruikers
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4669
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:30
    Kinderen hebben en dan nog met drank op achter het stuur kruipen. Je bent een sukkel.
    Vind ik leuk
    buenosje +973
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:39
    En jij een grote jongen achter het toetsenbord? Je mag wettelijk gezien een paar glazen, wat is je probleem.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4669
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:41
    Ja dat had degene die mn zusje blijvend invalide reed ook. Maar als je jezelf echt zo'n man vindt dan wil ik je het ook wel persoonlijk duidelijk maken stoere jongen.
    Vind ik leuk
    buenosje +973
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:47
    Dat is zeer vervelend voor je zusje, maar doet niet af aan de zaak dat je wettelijk een paar glazen mag. Om dan iemand een sukkel te noemen die zich hier aan houdt en mij persoonlijk iets duidelijk wil gaan maken.. Zegt ook iets over jou.
    Vind ik leuk
    FudoAmida +57
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:52
    Met 2 biertjes op achter het stuur is wettelijk toegestaan, mensen bedreigen niet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:23
    Wel goed eten dan voor je 2 biertjes neemt.
    Snap niet waarom met toch wil drinken, want je wilt Ajax zien, maar goed ik heb geen last van een verslaafde zuip-worm.
    Vind ik leuk
    The Genius +3357
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:58
    touche
    Vind ik leuk
    The Genius +3357
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:00
    gewoon even voor de discussie, dit zegt https://www.alcoholinfo.nl/publiek/verkeer/wetgeving

    "Hoeveel mag je drinken als je nog moet rijden?
    Alcohol en verkeer gaan niet samen. Voor bestuurders die korter dan 5 jaar hun rijbewijs hebben (beginnende bestuurders) geldt een limiet van 0,2 promille. Mannen bereiken dit percentage na het drinken van ongeveer een glas, vrouwen al bij minder dan een glas.

    Voor ervaren bestuurders is deelname aan het verkeer verboden vanaf een bloedalcoholgehalte van 0,5 promille. Dit percentage bereiken mannen na het drinken van ongeveer 2 glazen alcohol binnen een uur, vrouwen al bij iets minder. "
    Vind ik leuk
    buenosje +973
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:09
    discussie gesloten.
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:25
    Niet doen, je wilt toch geen moordenaar zijn?
    Vind ik leuk
    Cookee +10927
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:24
    Prima info. Ik zeg gewoon niet doen.
    Als je op nuchtere maag een paar neemt kan het toch verkeerd gaan.
    Vind ik leuk
    Farmer +12435
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:28
    Mijns inziens is de beredenatie/conclusie al klaar na het lezen van je eerste aangehaalde zin van 'Alcohol en verkeer gaan niet samen"...

    dat hele 0.2%, 0.5% verhaal is zo misleidend en corrupt als de neten opdat justitie je alsnog kan verleiden hiermee, en je alsnog nét boven de limiet kan aanhouden. Op die manier vult het CJIB de staatskas netjes bij, en alle domme ganzen stinken er al jaren in..

    Voer gewoon een regel in dat je totaal NIET mag drinken als je nog rijdt, en je bent veel beter af.

    en het gaat de 'heren-beleidsbepalers' echt niet om de verkeersveiligheid hoor, t gaat ze vooral om dat beboeten van alcomobilisten!! Vooral veel beboeten, want dat levert geld op!
    En daar gaat het om! Een tikje logisch denken, en je bent het toch wel eens dat je gewoon nuchter moet zijn als je een projectiel van 1000+ kilo bestuurt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:58
    Je mag niet wettelijk een paar glazen drinken. Alleen wordt er rekening gehouden met 'rest' sporen van eerder gebruik.
    Het gaat er niet om dat je met zoveel mogelijk alcohol op binnen de wettelijke norm nog op de weg mag. het gaat erom dat je veilig rijdt. Dat jij en ook andere weggebruikers heel thuis komen.

    De houding, dan kan ik nog wel een paar biertjes drinken vind ik daarbij absoluut niet passen. Dan ben je voor mij geen Brabo zonder verstand van voetbal, maar een brabo zonder verstand.
    Vraag in ieder geval aan al je passagiers of ze hun donorcodicil ingevuld en wel bij zich hebben. En zorg dat je die zelf ook bij je hebt!
    Dat is dan een geluk bij een ongeluk.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:33
    Niet dat ik denk dat er dan nog bruikbare onderdelen zijn. Vaak vouwen ze zich dan om een boom of gaan ze meerdere malen over de kop met hun auto.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4669
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:47
    Ja wettelijk gezien kan het misschien maar niet iedereen reageert hetzelfde op alcohol. Hij is ook een sukkel als je kinderen hebt en toch met drank op gaat rijden. Waarom het risico nemen. Over mij zegt het dat ik totaal niet drink als ik moet rijden maar blijkbaar is dat niet cool he.
    Vind ik leuk
    buenosje +973
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:50
    En dat je het iemand wel even persoonlijk komt mededelen als diegene er een andere mening op na houdt. Je geeft trouwens zelf aan dat iedereen er anders op reageert. Als deze meneer er twee kan hebben, dan zij dat zo.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4669
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:46
    Volgens mij ben jij degene die mij een stoere jongen achter een toetsenbord vindt. Ik geef je alleen aan dat ik er geen moeite mee heb om je dat persoonlijk te vertellen en dat is niet dreigend bedoelt maar misschien snapt iemand dan wat de gevolgen kunnen zijn. Ik snap ook wel dat het mag maar waarom zou je het risico willen nemen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7803
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:15
    Ik praat het absoluut niet goed maar er zijn verzachtende omstandigheden fedor; hij moet naar Ajax. Als ik daar naar toe moest zou ik ook drinken. Maar kan ook aan mijn voorkeur te maken hebben 🙈🙈
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:27
    ik ben het op zich wel met je eens , maar je zou je ook in de situatie van Fedor kunnen verplaatsen
    als bijv iemand met een paar glazen op je vader dood of invalide rijd , dan ga je echt heel anders denken over drank en verkeer , geloof mij maar
    maar om iemand een sukkel te noemen gaat misschien te ver inderdaad
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:12
    Opzich beetje op tijd erheen.

    2 biertjes voor 8 uur op en na 11 uur rijden moet het weer uit je systeem zijn
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3188
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
    Na 2 glazen bier heb je al een rij ontzegging lulhannes.
    Als je wil stunten met je eigen leven rijd dan van een brug maar niet bezopen of aangeschoten achter het stuur.
    Daar breng je anderen mee in gevaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:32
    Je moet de handicap van je zusje niet profileren op mensen die braaf twee biertjes drinken. Evenementenbier heeft een lager percentage alcohol dan normaal bier
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4669
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:42
    Jij moet je nergens mee bemoeien als je niet weet waar je over praat.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:31
    Sorry voor je zusje, ik heb zelf een dochter.. 😔
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3188
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:25
    Sorry, grote onzin. Daar is onderzoek naar gedaan.
    Alcohol % wijkt niet of minimaal af.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:27
    Dan is dat weer teruggedraaid, in het verleden was dat wel zo. Moet wel zeggen, ik drink niet als ik rijd.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:32
    Wettelijk mag ik ook stemmen maar dat hoeft niet...
    Wettelijk mag ik ook 0.5 promille in mijn bloed maar dat hoeft niet...
    Wettelijk mag ik ook zingen maar dat zal ik jullie niet aan doen....

    Verloor een goede vriendin door een drankrijder met 0.45 promille in zijn bloed en DAT HOEFDE ZEKER NIET.

    Don't drink and drive ...
    Als je het dan toch wil doen waarschuw ff wanneer je weg gaat kunnen wij de andere kant op naar het oosten. Rij ik wel via Enkhuizen - Lelystad.
    Vind ik leuk
    buenosje +973
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:48
    Zeg toch ook niet dat het moet, maar het is gewoon toegestaan om zoveel promille in je lichaam te hebben. Hoe dit dan ook binnenkomt, restalcohol of bewust genuttigd. Maar laten we het over voetbal hebben, vind dat dit geen platform is om een oordeel te vellen of iemand met een biertje op mag gaan rijden
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:18
    Als hij het na een voetbalwedstrijd doet zal hij het ook doen wanneer zijn kinderen in de auto zitten...
    En als je zonder biertje niet kunt genieten van een potje voetbal laat je dan rijden. Taxi; trein o.i.d. of kijk thuis of in de plaatselijke kroeg.
    Vind ik leuk
    Farmer +12435
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:32
    En daar ligt de oorsprong van het probleem.

    Onze corrupte staat verleid mensen liever dat ze toch nog met een slokje op, achter het stuur kruipen, ipv dat het definitief wordt verboden.

    Het wordt een beetje in een politiek-grijs-gebied geschetst, met een stukje morele overtuiging en mensen hun vrije wil etc, en op die manier wordt het gerectificeerd..

    Het slaat ergens, nergens op!(behalve vanuit een CJIB/Staatskas-perspectiefje dan)

    Je bestuurt een projectiel van 1000 kilo, of meer, op vrij hoge snelheid. Je bestuurt gewoon een hevig moordwapen, als je niet oplet.

    Wat is het dan voor een krankzinnige beredenatie dat je wel een beetje 'verdovend middel' mag nuttigen als je daar mee op pad moet?

    En dat is gezegd namens een Farmer, die graag een biertje drinkt, en nu bv ook al aan no3 vd avond zit(worden er wel meer.. maar,, ik hoef toch niet meer te rijden nu :D)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14164
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:17
    Moest zomaar ineens aan Danny Blind denken🤔
    Vind ik leuk
    Peterfc +1764
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:07
    Ben je de Bob of de Danny vragen we voortaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:53
    Wat een gezeik om een paar biertjes... al zuip je een hele krat
    Vind ik leuk
    Olfie +4457
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:56
    2/3e biertje is ook zo wat. doe er dan 0 of 1
    Vind ik leuk
    J de Wit +1637
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
    Uitvak gezien, benfica steunt Nouri, erg mooi
    Vind ik leuk
    Rondebal +699
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:23
    Shag..... check
    Vind ik leuk
    Zultkop +5429
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:51
    Shagroker?
    Vind ik leuk
    Rondebal +699
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:13
    Lekker man
    Vind ik leuk
    markie +961
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:30
    Wij hebben bijna dezelfde voorbereiding. Ik moet alleen mijn fiets uit de schuur halen
    Vind ik leuk
    yuuup +9626
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:38
    Succes met dat laatste;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:01
    Jij bent geen echte brabander
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:13
    Omdat ik een Ajacied ben!!.......Jonge het zal je verbazen hoeveel echte brabander, ajacieden zijn....;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:33
    Wegsturen dan naar boven de riolen :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:44
    Precies. Weg ermee met die landverraders die hoeven we niet in onze mooie provincie. Kutneuzen...
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:36
    Lijkt me niet...
    Vind ik leuk
    Mari +9487
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:50
    had je dat niet eerder kunnen zeggen.
    Ik zocht iemand die twee gloster kanaries voor me kon meenemen uit Brabant.
    Veel plezier vanavond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:16
    Kom op Ajax!! 3 punten hier en alles komf goed, stuur die portugezen terug met schijt tussen de benen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:54
    Oh wees maar zeker. Die zuigende lieden zullen niet weten waar ze het moeten zoeken.
    Vind ik leuk
    Niels92 +27735
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:16
    Succes mede Ajacieden :)

    Gezellig avond Ajax -Benfica :)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19702
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:29
    Succes ouwe. Zag net al wat verdwaalde Portugezen in Osdorp hehe..
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:16
    Dat is laat zeg, er al is volop discussie gaande over de shirts. Die diepgang missen we dan toch weer in dit topic.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:17
    Tjaa.. wij 2 hadden ze al wakker geschud maar luisteren ho maar..
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:19
    Valt me toch weer tegen van de moderator in zijn Ajax-pyjama, de vorige keer was hij er echt al heel vroeg bij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:38
    WAT! En dat zeg je nu! Had ik verdomme m'n hele middag mee kunnen vullen
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18061
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:16
    Ik zit er al klaar voor!
    Btw, ik denk niet dat het zo makkelijk wordt als dat veel mensen denken.
    Lelijk winnen vind ik ook prima...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22006
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:18
    Lelijk winnen is ook winnen!
    Komt goed
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18061
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:22
    Ik hoop het maat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:19
    LETSGOOO WZAWZDB ❌❌❌ !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:20
    Succes Ajacieden, slopen die Portugezen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:20
    Veel plezier en succes Ajacieden. 👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:32
    Lekker zuur puist! Is gewoon een topper in de poule
    Vind ik leuk
    Zilt +37
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:40
    1-1
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:44
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 12:47
    2-1 zou al mooi zijn of een 1-0, niet te makkelijk overdenken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:38
    Kan die smerige vlag weg gehaald worden van deze reactie?? Er zullen hier vast wel een aantal Palestijnse mensen zitten die dit weer aanstoot gevend vinden.
    Vind ik leuk
    Benniewies +956
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:07
    We zijn begonnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:15
    Off topic: kan iemand mij vertellen, waarom Chelsea o19 in de Youth League mee doet terwijl zij in de Europa League uitkomen dit jaar?
    Vind ik leuk
    The Iceman +10725
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:18
    Via de kampioenenroute:
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/UEFA_Youth_League_2018/19
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:38
    Aha.
    Merci!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6836
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:19
    De historie leert dat het altijd close overwinningen waren en altijd laat in de wedstrijd beslist werd, ik zeg 1-0
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:31
    Stekker uit de tv... check. Batterijen uit de afstandsbediening... check... nieuwsmeldingen op de telefoon uit... check. Heerlijk avondje zonder voetbal...check
    Vind ik leuk
    El Cazador +6836
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:36
    Zit je zo onder de plak??
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:05
    Je mag zeker niet kijken van je begeleiders?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:52
    Waarom direct die haat??
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:53
    Welke haat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:57
    Tegen Vinnie..

    Of is begeleiders positief in de ogen van ajacieden??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:02
    Nee, maar iets negatiefs is niet gelijk aan haat. Weet jij wat een dolletje of een grap is?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:04
    Ik wel ja. Als ik zeg dat seniele sjaak opgesloten moet worden krijg ik half de site met meelopers achter mij aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:12
    Ow? Tegen Bayern was je de eerste die aam het genieten was toen ajax achter kwam..
    Vind ik leuk
    peewee +53
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:15
    Fijne avond ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:35
    Kan niet w8ten, heb er zin in! 2-1🤞
    Vind ik leuk
    ronnieron +2198
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:35
    Hier vanuit gran canaria wens ik alle voetbal liefhebbers vandaag en morgen een mooie voetbalavond toe
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 13:43
    Wat een talentjes bij onder 19!
    Vind ik leuk
    bartjeee +988
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:13
    Komt goed dit 5 of 4 -0 prima
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:16
    https://www.youtube.com/watch?v=yQEiXJVPYvo

    O19 ajax - benfica
    Vind ik leuk
    Bizzy +21054
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:24
    Natuurlijk gaat Ajax winnen. Full support ! Prachtig toch
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:29
    Wat een talentjes heeft dat Benfica ook eh
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:36
    Paar behoorlijke talenten inderdaad, maar het is wel een ietwat laf counterploegje.
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:39
    Ooh dat zou kunnen haha ik kan helaas de wedstrijd nu niet zien maar in de opstelling stonden wel een paar grote namen (qua talenten)
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:42
    Pfoeeee Brobbey, dat had hem moeten zijn!
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:44
    Botman zeer matig vandaag, valt me erg tegen.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 14:47
    En daar is dan toch de welverdiende 1-0, klasse mannen!
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:06
    Veel succes Ajacieden.....ik vertrek nu richting Amsterdam....
    Laten we hopen op net zo'n sfeer als tegen die Grieken....

    ps
    Psvers jullie ook veel succes morgen in de CL....COME ON....
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:13
    Kühn had deze bal echt af moeten geven, dan was de overwinning binnen geweest. Brobbey begint zeer sterk aan de tweede helft.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:21
    En daar is de zwaar terechte 2-0, Ajax begint ontiegelijk sterk aan de tweede helft!
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1053
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:27
    bakker, toekomstige linksback als tagliafico weggaat volgend seizoen
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:31
    Nu stand blijven houden, dan zijn de punten binnen. De Portugezen zijn nu wel even heel gevaarlijk.
    Vind ik leuk
    Koenbres +813
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:33
    Wat een kansen krijgg Benfica opeens zeg tjonge schiet m is binnen
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:36
    Brobbey vergeet zichzelf echt te belonen met een doelpunt, doodzonde.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:56
    Klasse boys, drie punten binnen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 15:59
    hahaha een kraker, het is geen jaren 60/70 meer. toen waren ze beiden nog relevant
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1053
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:07
    even snel negatief praten over clubs die gewoon dik presteren in champions league, vertel eens waarom? haat brilletje shined redelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:18
    laat dat dik maar weg, tenzij je het over dat spul in je ogen hebt.
    Ajax heeft al jaren geen CL gespeeld man haha, Benfica degelijk, daarom gaan ze niet verliezen vanavond.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1053
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:24
    benfica gewoon solide, denk wel 50/50 wedstrijdje hoor
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:28
    Is toch overduidelijk een trollaccount
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1053
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:31
    thats low....
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:33
    Tja zo zijn sommige hé
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:33
    Hoop zelf als PSV'er dat ajax gewoon wint vanavond. PSV gaat natuurlijk weinig punten halen in de poule en we kunnen de punten wel gebruiken lijkt me. Wordt wel lastiger dan de meeste laten denken
    Vind ik leuk
    Sunil010 +224
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:33
    1-2 Benfica,
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:39
    AJAX Gaat de CL winnen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 16:52
    Is het een vroege of late pot?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:32
    late.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:30
    @Voetbalprimeur, waarom wordt er nooit in dit soort informatieve stukjes vermeld hoe laat de wedstrijd is? Zou toch fijn zijn als ook dit te lezen is op jullie site..
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:32
    21.00 uur
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2870
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:38
    Succes vandaag
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 17:46
    Alle Ajacieden hier aanwezig en verpreid over de rest van deze aardkloot, HEEL VEEL SUCCES VANAVOND! En uiteraard iedereen die Ajax een warm hart toe draagt omdat het om een Europese wedstrijd gaat, geniet van de wervelende show vanavond.😉. Fuck yeh, wat heb ik er zin in. Over een uurtje de auto in, drie kwartiertjes sturen, een paar biertjes en dan genieten van de avond. Tot laters.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +894
    dinsdag 23 oktober 2018 om 18:18
    In de bus richting ons aller Johan Cruijf ArenA. 😉 Hopen op een onvergetelijke avond. Veel plezier allemaal vanavond!!
    Vind ik leuk
    Sigma +2818
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:10
    DAMNNN wat een ophef over het drinken van 2 hooguit 3 biertjes....waar zelfs mijn kinderen ter sprake is gekomen....

    Het is namelijk niet zo dat dit het normaalste zaak van de wereld is voor mij....
    Die 2 a 3 biertjes die ik vandaag zal nuttig (al bezig) is verdeeld over een tijdsbestek van 4 a 5 uur....

    En reaguurders die hier dierbare verloren hebben of iemand kent die blijvend invalide zijn geworden...door toedoen van weggebruikers die teveel hadden gedronken.....dat is natuurlijk heel triest maar je kan niet iedereen onder 1 kam scheren......

    Ik ken iemand die overleden is door dat hij uitgleed over een bananenschil...die op straat was gegooid......

    Moet ik nu dan alle bananeneters de huid vol schelden....

    Damnnnn get a live.....of beter gezegd geniet van wedstrijd vandaag en morgen....kan je dat niet ......fap lekker op een pornosite en ga slapen....

    Vind ik leuk
    Sunil010 +224
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
    Joh trek het je niet aan, allemaal moraalridders, niemand hier op de site ooit zonder drank achtwr het stuur zit.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:37
    Dat wordt wel een probleem. Benfica wordt een beetje onderschat, maar dat is echt een goed team. Ze hebben geluk gehad afgelopen keer, maar makkelijk wordt het nooit.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:42
    Bayern is ook weer zwak begonnen hoor, als dat zo doorgaat worden wij gewoon groepswinnaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:42
    Ik heb er superveel zin in. Ik wens iedereen een fijne wedstrijd. Ajax moet Benfica gelijk bij de strot knijpen. Ik ben me er terdege van bewust dat Benfica een lastige ploeg is, maar ik heb erg veel vertrouwen in mijn club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:47
    Succes jongens ! Een overwinning vandaag zou een enorme stap in de goede richting zijn. Ik merk aan mezelf dat het gevoel van WZAWZDB steeds meer terug komt. Hopelijk hebben de spelers dat gevoel vanavond ook weer en kunnen ze wéér een lastige horde nemen
    Vind ik leuk
    stratumseind +172582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:48
    Wat is er toch Met bayern aan de hand???? Ze zijn weliswaar de bovenliggende partij maar t trekt op niks . Je kent ze niet meer terug als je dat met de afgelopen jaren vergelijkt
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:54
    Allereerst zijn ze de klap van Ajax niet te boven gekomen ;-) Nee ff serieus, dat het mn strot uitkomt, het is gewoon over. Verzadigd team. Doorselecteren is de enige optie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    stratumseind +172582
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:00
    Daar zijn ze wat laat mee... maar ze gaan m wel winnen vandaag
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:05
    Oh zeker. Geen twijfel aan. Deze periode moeten ze gewoon doorheen alleen vallen ze steeds meer van hun voetstuk. Als ze ook geen kampioen worden is het pas echt Oktoberfest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:04
    Vraag het me ook af. Die laffe trainer Kovac, daar ligt het grootste deel wel aan. Spelers verzetten zich steeds meer tegen hem.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:28
    Wat is er met Bayern?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:53
    Gewoon winnen! Pnt hard nodig
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:57
    Wat is AEK goed.

    Nog steeds 0-0. Wat een prestatie, wat een team, wat een goede spelers.
    Vind ik leuk
    Koalabeer +461
    dinsdag 23 oktober 2018 om 19:59
    Wat is er met Neres aan de hand?
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:05
    Die wordt helemaal kapotgemaakt door Ten Hag. De beste speler zijn tegen Bayern, om vervolgens te moeten banken. Had hem dan lekker verkocht aan Dortmund deze zomer.

    Te bizar voor woorden. Ook Wöber wordt hier echt niet sterker van.
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:07
    Dit kan zo maar weer eens een nadelig verrassingseffect worden door een keuze van ten Hag
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:10
    Ten hag mag hem denk ik niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:02
    Gigantisch schandalig dat Neres niet meer voetbalt onder Ten Hag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:06
    Tuurlijk en als van de Beek op de bank zit, is het belachelijk dat Donny op de bank zit..... Neres is gewoon minder dan Tadic, Ziyech, de Jong en Schone. en dus terecht op de bank.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:08
    Nee, Neres vind ik de beste aanvaller. Imo hoort hij dus altijd te voetballen. Wel op de rechterkant, daar is hij op zijn sterkst. Sowiewo kan er met Tadic én Neres gespeeld worden imo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:04
    Waar zal het vanavond aan liggen als we winnen? Benfica te slecht, had PSV ook van gewonnen.....maar laat ze maar lullen, in Amsterdam overleven we altijd
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:07
    Bayern staat nog steeds op 0-0, die gaan echt niet lekker momenteel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:51
    O-2
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:52
    Ja, inmiddels wel ja, maar ging niet van harte.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:05
    Helaas !
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:08
    Gebruik de spelers nou eens in hun kracht. Blind op het middenveld en gewoon een beest achterin die die spits helemaal kapot maakt.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +256
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:28
    Ik las gisteren nog dat Benfica dit wedstrijd serieus neemt spelen ze met soort van b-team. ajax gaat dit gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:30
    Ik had het toch anders verwacht en ook gehoopt. Mijn voorkeur is beginnen zonder Dolberg en met Neres. Daarbij heb ik zeker nog de wedstrijd tegen BMunchen in mijn achterhoofd Ik denk dat ten Hag gokt op een voorsprong en wanneer Benfica meer risico gaat nemen zal hij Neres brengen. Toch lijkt het me beter gewoon met het sterkste team te starten en dat is op dit moment nog zonder Dolberg Ik zal er niet rouwig om zijn wanneer hij vanavond het tegendeel bewijst :-) 🤓
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:32
    Succes ajacieden
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:36
    Kom op Frenkie! Laat de voetballiefhebber weer genieten vanavond ....
    Vind ik leuk
    Beukenbv +19
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:37
    die ten Hag heeft De Hunter aardig afgedankt terwijl die gewoon in goede vorm was en ook nog scoorde dit seizoen. Ik zou lekker in de winterstop naar de superboeren gaan.
    Vind ik leuk
    Mari +9487
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:48
    Jammer van Blind.
    Hopelijk weinig hoge ballen; uit corners en vrije trappen
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:48
    Speelt Jardel nog steeds, die weet van geen stoppen🤪
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4354
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:53
    Is volgens mij oud verdediger van Braga.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:58
    Vroeger had porto ook een hele goede spits, Mario Jardel, speelde tot 2002 volgens wiki
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:54
    Welke zender zendt het nou uit? Ik zat net op ziggo Bayern te kijken, maar volgens mij gingen zij een schakel uitzending doen en dus niet de hele pot uitzenden....

    Lekker verwarrend man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:26
    Nep ajacied
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 20:57
    Klasse actie van het uitvak!
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:00
    Geef ze van katoen
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:01
    Gaan!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:02
    Come on Ajax!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:05
    Haha, Benfica speelt gewoon een tempo hoger dan Ajax!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:15
    Jij hebt er kijk op...….
    [Reactie gewijzigd op woensdag 24 oktober 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:06
    Mazraoui.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:17
    Zit met zn hoofd in Marokko 🤨
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:07
    Achterin nu ook scherp verdomme.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:07
    Die blind... wat een super slechte voetballer.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:08
    Naast een prima verdediger zou de Ligt ook een goede lijnkeeper kunnen zijn ;-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:10
    Scheids....
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:12
    Frans stuk vreten, die hebben iets tegen ons, altijd al zo geweest.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:14
    Echt...
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:11
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:11
    Wat een acties van de Jong !!! 💎Waarde nu: 91 miljoen
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:11
    Had al 0-2 kunnen staan....lucky ajax wederom.
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:13
    Ja, dat zal het zijn. Allemaal geluk. En jullie hebben het zo zwaar, zit altijd tegen bij jullie toch?
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:14
    Zwaar heb je het niet echt als je bij voorbaat toch al weet nergens voor te spelen..
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:22
    Wij spelen voor de titel 🤣
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:27
    Welke dan precies?
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:35
    De ed natuurlijk
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:37
    Schattig.
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50
    Beter dan niets
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:21
    🤣
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:15
    Het gaat nu alleen over ajax en ja, het had na 6 minuten al 0-2 kunnen staan...
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:16
    Dan hadden ze het maar moeten afmaken, je zegt verder niks over de kans van Ziyech, dan hadden we op zijn minst 1-2 gestaan, maar je haat voor mijn club maakt dat je nimmer realistisch zult reageren.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:48
    Ja en jij had een vrouw kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:13
    Ach, daar hebben we de zielenpoten alweer. Dan maar hopen op verlies van Ajax als je eigen clubje Europees weer niet meedoet hè?

    Gênant volk.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:17
    Ajacieden zijn allemaal blind...voor de waarheid. Benfica is gewoon beter, wordt 0-2.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:20
    Hoe deed Feyenoord het ook alweer de laatste keer in de CL? FC Volendam had waarschijnlijk een betere prestatie geleverd pannenkoek.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:38
    Het ging toch over ajax-Benfica? Op moment van typen was dat gewoon de waarheid! Ajax heeft veel Blinden onder zich.
    Neemt niet weg dat ajax zich goed heeft hersteld in de wedstrijd en uiteindelijk ook terecht heeft gewonnen, al was het weer op de "lucky ajax" manier. In blessuretijd een eigen goal.....hoe verzin je het....
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:21
    Net als lucky Trencin zeker.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1645
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:13
    Mazraoui, Blind veel te slap gvd!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:22
    Jammer van Wober
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:14
    Waarom heeft Benfica dan in godsnaam een uit en thuis shirt wat rood is?!?!? Welke gek verzint dat.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:17
    Zitten daar 5.000 Portugezen?
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:22
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1229
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:40
    Zo voelen clubs in Nederland (buiten de top 3) zich ook tegen de top 3, merk je t eens van de andere kant 😉
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Scheids fluit gewoon goed
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1093
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:14
    Och man ben jij der ook weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:22
    Ja, die halve is er ook weer
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:24
    Ja
    Vind ik leuk
    davidben +5290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:24
    Tactisch worden we weer overbluft met die 4-2-3-1. Laat er eentje dan zakken.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:24
    Man man man, wat een lamlul die scheidsrechter. Absoluut geen gele kaart.

    Die Portugezen vallen bij ieder windvlaagje om.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:24
    Een Dolberg in vorm zou ...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:25
    Franse etterbuil.
    Vind ik leuk
    MVD +704
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:26
    Wat een bull shit ook met de tenue's.. Thuisteam past zich wel aan hoor.. Logish ook.
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:26
    Hoe duidelijk wil je het hebben dat die stink fransoos partijdig is.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:27
    Hij fluit idd heel vaag.
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:28
    Nee hij fluit alles in het voordeel vanBenfica, het is zo duidelijk als maar kan zijn.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:29
    Fluit hij nu toevallig 2x terrecht 😂 gelukkig schiet die portugees 20km over
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:34
    Tagliafico had er la vanaf gemoeten
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:29
    Jammer he?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:27
    Verdorie wat een flutscheids die Fransfluit
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:30
    Schone kan echt niet meer op dit niveau Geldbuideltje Marc !
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2731
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
    Dat geld ook voor Blind
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:05
    Op de plek van Schone ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:32
    Waarom zijn die spelers van ajax kaarten aan het naaien? Tagliafico had al minimaal 2x geel moeten hebben. Van de beek ook geel voor spelbederf bal wegschieten nadat gefloten is. Gelukkig geeft de scheids ze niet, maar dan bij minder gaan janken bij de scheids is beetje jammer van de ajacieden en het publiek.

    Wel een leuke open pot
    Vind ik leuk
    Xero +77
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:48
    Hahah wat zit jij voor wedstrijd te kijken? Of je hebt gewoon een heel slechte kijk op voetbal

    Is ook niet zo raar kijkende naar welke club je support
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
    Hij kijkt daarom ook naar Ajax , die halen tenminste wel punten in Europa
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:13
    Ja dat is het probleem met de meelopers hier. Die willen allemaal alleen maar zien wat er niet is.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50
    Die Portugezen doen excact hetzelfde....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:09
    Inderdaad. Ik word schijtziek van dat pro-Ajax geleuter overal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:34
    Zal wel een gelijkspelletje worden. Waarom speelt Ajax in het uit tenue?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:38
    Uitshirt Benfica is óók rood Hoe bedenk je het !
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:48
    Portugezen moeten kokhalzen van een gebruikt maandverband
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:34
    Prima veldbezetting bij die Portugezen Lastig potje dit. Is de vreugde alleen maar groter wanneer we gewonnen hebben
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:36
    Die Mazraoui is nog slechter dan Brenet
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1200
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:38
    Gaat tegen een tweede geel aanlopen vrees ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:32
    Wacht maar af, die gaat de 1 - 0 maken......
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:37
    Hoe het hier ook eindigd...in Portugal gaat Ajax er 100% af..
    Vind ik leuk
    davidben +5290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50
    Daarvoor zijn de verschillen te klein. Tactisch weet ik niet, maar het kan. Misschien kun je Slusky nog wat tips geven. Ik geloof dat je het wel snapt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
    lul toch niet zo stom.zelfs Bayern uit vorm wint daar...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:35
    Hoop je?
    Jouw cluppie had wat punten moeten pakken in E.L. serie....
    Dus denk eens positief over een cluppie dat het wel doet....
    Of is de haat zo groot?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:19
    Gast, welke wedstrijd zag jij? Benfica was bij iedere versnelling een tempo beter dan Ajax...
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:57
    Knul, welke wedstrijd zag jij?
    Doelrijpe kansen geteld?
    I rest my case......
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    woensdag 24 oktober 2018 om 12:26
    Was nagenoeg 50/50..
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 13:25
    60/40.

    Bal op 2 centimeter na over de lijn, v/d Beek 130% doelkans...
    Dat hebben die gasten niet gehad....
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    woensdag 24 oktober 2018 om 15:34
    Eerste helft vond ik Benfica beter, Ajax de tweede helft..
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 15:40
    Dat is waar....
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:38
    Mazroui is gewoon eerder blijkbaar een overtreding tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2390
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:38
    tegen zo een scheids valt niet te ballen. Vakantie huisje in Portugal denk ik
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:38
    Wie schakelt die Franse kloothommel uit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:39
    De slechtse scheids die ik in tijden heb gezien..
    Vind ik leuk
    davidben +5290
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:40
    Had Benfica nog niet echt zien spelen. Alleen samenvatting. Die hebben toch een paar heel fijne ballers. Gedson en Rafa Silva worden toppers
    Vind ik leuk
    J de Wit +1637
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Rafa silva zeer snel indd, ik vind dat mazraoui op dit niveau te kort komt. Lars ook trouwens te langzaam in balbehandelimg
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:40
    Franse pannenkoek.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:40
    Waarom onana geel heb geen geluid ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:44
    Zeiken op scheidsrechters
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:44
    Moet wel heel wild geweest zijn dan. Frenkie klaagd al een aantal keer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:49
    Rare scheidsrechter. Eerste 10minuten laten doorgaan ala Nijhuis en daarna is alles geel.. Behalve 2 belachelijke schwalbes van hakim
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Snap die scheids sowieso niet of t nou voor ajax of benfica is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    Daar ben ik het helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    Die spits van jullie Lucia de Jong doet hele wedstrijden niets anders. Hou je lekker bij jouw eigen kutclub.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:04
    En dan is er ook niets anders dan dit te lezen. Geloof me dat ik Luik ook liever bestraft zie voor janken. Maakt heel de wedstrijden kapot. Bij iedere club door alle jankers
    Vind ik leuk
    Piccolo +169
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:42
    wat is die scheids slecht hey
    Vind ik leuk
    J de Wit +1637
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
    Nou inderdaad, een ras echte uitfluiter...ik wil niet eens zeggen pro benfica, maar hij is verwarrend voor de spelers
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:43
    Wat een Amsterdamse kleuters, janken zeiken en rollen om niets... Is dat de Nederlandse voetbalschool tegenwoordig?
    Vind ik leuk
    WRFM +361
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:16
    Idd tec riest voor woorden en maar zeuren om een kaart voor de tegenstander
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:44
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:46
    Volgens mij had tagliafico al dik rood verdiend en staat er nog steeds op. Dus de scheids naait idd benfica.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:49
    Hahahah, voel jij ff aan je voorhoofd alsjeblieft.

    Mafkees.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
    Na trappen, shirtje vasthouden, langs achter aanvallen en ga zo maar door.

    Van de beek die de bal wegtrapt nadat gefloten is zou volgens de regels ook gewoon geel zijn vanwege spelbederf.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:00
    Blabla gaan jullie maar het record van Feyenoord verbeteren in de CL clowns
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:04
    Abab blijf dat herhalen tot je iets nuttigs heb te melden.
    Vind ik leuk
    ABAB +146
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:06
    PSV breekt record Feyenoord in de CL hahaha

    Calimero’s zijn weer verdrietig hahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:09
    Helaas ben jij een typische snavel en van God los. Geeft niet, maar doe aub normaal

    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:41
    Hup Spurs…...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
    Minder pilletjes nemen.
    Vind ik leuk
    Xero +77
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:45
    15 min en ben er nu al over uit... wat een kut scheids
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:46
    Goeie scheids zeg. Een echte toparbiter!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Jij ging niet kijken toch?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:03
    Klopt, maar de tv wil niet uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 07:13
    Was zeker balen voor je die laatste minuut? Kan je niks negatiefs over ajax zeggen
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    woensdag 24 oktober 2018 om 08:42
    Tuurlijk kan ik wat negatiefs zeggen. Maar dat je een teolaccount aanmaakt om hier te spammen is al triest. Net als die coach van ajax die nu met de eer gaat strijken. Triest.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:35
    Fijn dat je van jezelf iig weet dat je triest bent
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:46
    Schöne is zo belabberd vandaag.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:48
    Als het tempo de hoogte in gaat, heb je niks aan 'opa' Schöne, roep ik al maanden..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:47
    Voor alle azijnzeikers. Onana geeft aanleiding om hem geel te geven dat moet hij niet doen. Zegt een Ajacied hé.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50
    Respect voor deze reactie. Kun je je dan ook vinden in minstens geel voor Frenkie?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:54
    Ja en twee keer shirt trekken van de portugeesjes ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
    Zeker, maarja hopen op een net zo leuke 2de helft
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:08
    Tagliafico??
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Ja. En nog gestolen overwinning ook
    Vind ik leuk
    Mari +9487
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:47
    Gelijkwaardige ploegen.
    Slechte scheidsrechter
    Ten Hag had het goed gezien. Benfica is gekomen voor de winst
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:48
    Ik haat het om te zeggen, maar wat is die scheids aan het doen zeg
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:48
    Hopelijk hebben we wel een goeie rust.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:49
    50.000 calimero's in amsterdan wtf moet die scheids nu weer voor jullie doen dan? Of is elke week een onterechte penalty inmiddels de standaard... ongelooflijk
    Vind ik leuk
    Nova +1456
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
    Kijk je naar de wedstrijd of ben je jezelf aan het verwennen? Want je reactie gaat nergens over.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53
    Dat gefluit ga liedjes voor je club zingen man godver erger me er gewoon aan? Eerste helft 45 minuten fluiten terwijl de scheids aan beide kanten dezelfde foutjes maakt
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:56
    Ik denk dat je je opticien ff een belletje moet geven, of speelt Ajax bij jou wel in het thuisshirt?
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Als ik zeg dat aan beide kanten dezelfde foutjes gemaakt worden hoef ik niet eens te weten wie/wie is! Maar gelukkig weetk het alsnog wel hoor wie wie is! En ik ga liever naar de audicien met dat gejammer van die club altijd
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
    Kan je dan nu gaan? Zijn wij weer van jou af
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:03
    Van mij af zijn is niet genoeg! Johan Derksen vindt jullie ook maar jammer konten! Warrig maar niet partijdig kortom wat ik zei
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    jaaaaaaaaaaaaaaaa pik!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:43
    Bemoei je met je eigen kutclub…..
    Vind ik leuk
    Nova +1456
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50
    Wat een kutscheids! En wat speelt Schöne kut zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:02
    Bromsnor heeft gesproken en met al zijn kennis beslist dat hij niet partijdig is
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5706
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50
    Schöne speelt zwak met veel balverlies maar de Jong is weergaloos.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
    Aan het janken bedoel je?
    Vind ik leuk
    Spiegel +10072
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:50
    Deze wedstrijd hoeft Ajax het niet af te leggen.

    Waar het bij psv - inter nog op onbewuste fouten van de arbitrage leek (zuur, maar foutjes zijn immers menselijk), krijg ik hier echt het idee dat de scheids bewust in het voordeel van Benfica fluit. Zij komen ook met veel meer weg en letterlijk elk twijfelgeval is voor Benfica.

    Als de Jong daar op 20 meter gewoon die vrije trap krijgt en zijn directe tegenstander geel, dan kan de jong in het restant van de wedstrijd veel dreigender zijn, want zijn man speelt met de rem erop.

    En dat zeg ik als PSV’er.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    Dank hiervoor, het overgrote deel hier op VP is alleen maar weer bezig met haatzaaien.

    Onbegrijpelijk dat de Nederlandse voetballiefhebbers elkaar niet steunen in dit cruciale Europese jaar. Het is toch alleen maar mooi dat we weer serieus meedoen op dit podium? Alleen maar lekker als PSV morgen ook succes kan boeken.

    Uiteraard komt het voornamelijk uit Rotterdamse hoek, daar staat denk ik niemand meer van te kijken. De haat is daar vaak groter dan de liefde voor de eigen club. En genieten van het Rotterdamse spel kunnen ze weer niet, dus dan moet men natuurlijk ergens anders voldoening uithalen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    Ik heb er ook echt een bloedhekel aan om de scheids de schuld te geven, maar dit is gewoon zo overduidelijk
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:12
    Dank. Ik als Ajacied zeg G.V.D. lucky is nog niet eens het juiste woord.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1130
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:51
    Scheids fluit idd warrig..maar voor beide partijen...

    Benfica zet goed druk..dan zie je toch dat de jonkies nog een paar jaar ed nodig hebben...mazraoui..de ligt..de jong..

    Maar ze hoeven em niet te verliezen
    Lkkr blijven voetballen..kansjes komen wel
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    De Jong en De Ligt spelen echt meer dan prima.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1130
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:02
    Ik vind ze onder druk nog wat onnodige foutjes maken ...en mazraoui komt voor dit niveau nog tekort

    Zeg ook niet dat ze slecht spelen
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1130
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:09
    Je mag het anders zien ...ik zeg alleen dat ze onder druk foutjes gaan maken .

    Niet dat ze slecht spelen
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:01
    De jong en de ligt spelen uitstekend ?
    Vind ik leuk
    derksen +8869
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
    Fusio conclusio

    Rechtsback mazoirie of hoe je ook schrijft kan er echt helemaal niks van!
    Blind kan in de verdediging er echt helemaal niks van
    Shone kan op dit up tempo er echt helemaal niks van kan het niet belopen
    Vd beek kan geen bal aannemen op dit niveau heb balgevoel alla beugelsdijk
    Frenki vd ligt tadic en ziyech hoewel ziyech veel pech heb is het niveau al veel te laag tegen Benfica
    Benfica gaat helaas winnen masraui of hoe je ook schrijft gaat rood krijgen schone raakt geblesseerd
    Helaas gemiste kans voor Ajax vanavond
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:54
    Konklusie leer nederlandsch
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
    Ik zou echt niet weten wie deze pot wint. Gelijkwaardig hoor . De gelukkigste gaat winnen! Dan laat het maar Ajax zijn. Trouwens ik vind schöne nie best. Tijd voor Neres.
    Vind ik leuk
    3-0 +662
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:52
    Eindelijk heeft Ajax een Europees subtopteam wat in vorm is tegen en je ziet meteen hoe moeilijk het is. En maar lachen om PSV. En die spelen tegen nog betere ploegen...
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:58
    Staan ze al achter dan?
    Vind ik leuk
    3-0 +662
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
    Ik zeg dat ze het moeilijk hebben. Lezen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    PSV verliest van aek, bayern en Benfica dus hou je hoofd .... 7 punten pik hatseeeej
    Vind ik leuk
    J de Wit +1637
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:55
    Succes, eerste helft kon beide kanten opgaan
    Vind ik leuk
    DEWEE +2390
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:57
    ik hoop dat heel het Frans volk degradeert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 21:59
    Ajax laat zich veel te veel meeslepen met die extreem zuigende Portugezen. Erg jammer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:00
    Schøne eruit, Wöber er in en Blind op 6. Mazraoui kon wel eens zijn tweede geel pakken....
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:08
    Lamprou.. Dan kunnen we wel stoppen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:08
    Haha Lamprou :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:10
    De nieuwe Cruijff en Eusebio nog niet kunnen in deze meer spannende dan goede pot voetbal
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:11
    Neres voor Tadic asjeblieft.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:13
    Had jouw reactie nog niet gelezen Hyena, zie hieronder ;-)
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:12
    Wissel Neres eens voor Tadic.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:15
    Die verdedigd wel een hoop mee hoor! Vd Beek is niet best en Schøne kan echt niet meer..
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:17
    We moeten juist aanvallende impulsen krijgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:21
    Eens maar gelijkspel is ook een punt! Maar eigenlijk moet je winnen....
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1645
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:13
    De 1-0 hangt in de lucht, ik voel het!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:13
    Verdorie dat MOET en kan beter Donny !
    Vind ik leuk
    harryheck +1445
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:13
    Kan iemand Sierd een glas water geven??
    Vind ik leuk
    Mari +9487
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:16
    Dolberg nu wisselen. Tadic in de punt Neres op links
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +200
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:19
    Toch zie je wel overduidelijk dat die Mazraoui behoorlijk overhyped is. Absoluut de zwakste schakel.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4245
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:19
    Circus Ziyech is weer in het land!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:20
    Wij zijn ...., wij hebben het moeilijk 😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:58
    🤪🤗😁😂😬😆
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 09:50
    Dat is zeker met nog NUL punten......
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:20
    Ziyech kan dit niveau niet aan
    Vind ik leuk
    Verratti +2032
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:25
    Leuke wedstrijd. Benfica zoals het al jaren speelt. Grillig en met pit. Niet super, maar gewoon aardig voetbal. Ajax heeft er moeite mee. De Jong speelt erg goed en Ziyech valt tegen. Liever andersom. Onana heeft moeite met stress en Nico blijft maar kaarten halen. Benfica is geroutineerder en het jonge Ajax heeft er moeite mee. Tweede helft wordt weer leuk. Kan alle kanten op. De scheids de schuld geven is wel erg makkelijk.

    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:28
    Doet frenkie ook mee?
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:31
    Donny toch..
    Vind ik leuk
    harryheck +1445
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:34
    Nou nou, die Sierd heeft echt teveel alcohol genuttigd. Wat een idioot
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1121
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:38
    Scheidsie was ff bang zijn hoofdrol kwijt te raken.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1645
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:39
    1-0 winnen in de blessuretijd is ook goed.
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:39
    Waarom wisselt die kale niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:39
    Het zal geen afstraffing worden zoals in EHV.. Maar bij echte tegenstand valt .... door de mand!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1645
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:42
    Bedankt voor je support, hoeveel punten hebben jullie al?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:49
    9 x 3
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Halo je slaapt nu zeker he !
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:44
    Joh winnen tegen een beter team dan Inter.. toch lekker dit? En last minute op zn PSV’s de puntjes binnen harken, heerlijk!
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:45
    Neres had lekker moeten blijven zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:47
    Neres nu pas. Ja duuuuh.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1645
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:47
    Wisselen in de 88e minuut, ja goed bezig Ten Hag, mafkees.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Zeker wel!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:47
    Waarom in godsnaam zo laat wisselen en waarom Dolberg laten staan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:48
    Oei ik kreeg het even warm !
    Vind ik leuk
    Mari +9487
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:49
    Terechte uitslag.1-0 111111111111111111111111111111111111111111111111111
    Benfica heeft een goede technisch vaardige ploeg

    neresssssssssssssssssssssssssssssssssssss
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:49
    Hahahahwhahw
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2966
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50
    JAAAAAAAAA
    Vind ik leuk
    Hyena +30140
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50
    JAAAAAAAA NERES !
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50
    op zn psv,s in blessure tijd =)
    Vind ik leuk
    Xero +77
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50
    Holy shit wat een lucky maar dat maakt me niet minder blij
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    slaski +2295
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:50
    Net zo mooi op zo'n lullige, luizige Portugese manier winnen. Kan niet mooier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51
    Blij met de 3 punten, maar van de andere kant ook jammer.

    Het verbloemt dat Ten Hag veeeeel eerder had moeten wisselen om iets te bewerkstelligen.
    Vind ik leuk
    SanKev +829
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51
    Daar Conti wel wat aan doen aan die goal :')
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51
    Lucky ajax! Slechtste man van 't veld.

    Tagliafico had rood moeten hebben.

    Gefeliciteerd ajax!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12853
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    De brug stond open, je band was lek. Heb je nog meer? Zal jou als psver bekend voorkomen..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 23 oktober 2018 om 23:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:55
    Stond de brug open voor auto's of dicht voor boten/schepen? Of is dat het zelfde? Misschien was de brug dicht en konden de schepen niet door? Of is dat ook het zelfde?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:59
    PSV had dit Benfica natuurlijk 3-0 gepakt toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Nee waar haal jij die onzin vandaan,? Accepteer een felicitatie..
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:29
    Hou dan op met die andere onzin!
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Zorg eerst maar eens dat jullie morgen een keer punten halen ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:57
    Dus op een felicitatie ga jij hatelijk reageren.. Raar volk!
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:05
    Je hebt de hele wedstrijd en daarvoor lopen te trollen, nu wil je complimenten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:11
    Realistisch naar een pot kijken is bij een snavel direct trollen.. Beetje jammer dat jullie zo zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:30
    Keek je maar eens realistisch naar een pot van PSV.....!!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1231
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:32
    Fico rood??? Poets je glazen.
    En nu niet zeiken over Lucky want ik zeg dat Lucky nog niet eens de lading dekt. Ben Ajacied.
    Voor het geval s6 morgen; niet met bier gooien (kost geld) en punten pakken.
    Vind ik leuk
    markie +961
    woensdag 24 oktober 2018 om 00:38
    Ken er meer die roid moesten hebben afgelopen zondag
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:51
    O zoooooooo blij.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    GEWELDIG
    Vind ik leuk
    Jan3611 +157
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Kan Leo Oldenburg nog partijdiger zijn?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4132
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Lucky Ajax, who cares.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1062
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    AJAX!!!
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Hoezo lucky? Zo slecht
    Vind ik leuk
    karnisse +184
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    YESSßSSSSSSSDD
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Psv supporters ook blij ????
    Vind ik leuk
    SanKev +829
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Sure! Puntjes puntjes puntjes, super belangrijk
    Vind ik leuk
    3-0 +662
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:54
    Blij ben ik alleen als PSV wint...;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:01
    Kun je in Europa lang op wachten
    Vind ik leuk
    3-0 +662
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:06
    Eredivisie is ook europa
    Vind ik leuk
    dinsdag 23 oktober 2018 om 23:16
    Snap ik wel , Amsterdam, Emmen, Groningen , Heerenveen is ook een soort buitenland voor jullie
    Vind ik leuk
    Freddyst +283
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:52
    Kom maar azijnzeikers, maar drie punten in de tas.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17703
    dinsdag 23 oktober 2018 om 22:53
    Had Neres maar eerder ingebracht ten Hag.
    Vind ik leuk