Koch realistisch: 'Moeten naar elkaar kijken, zo gaan we het einde niet halen'

    Koch realistisch: 'Moeten naar elkaar kijken, zo gaan we het einde niet halen'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 13:37di 13-11-2018 om 13:37

    Volgens aanvoerder Menno Koch en coach Mitchell van der Gaag is er van een crisis geen sprake bij NAC Breda. De club verloor afgelopen weekend van FC Emmen en staat na twaalf wedstrijden op de achttiende plaats.

    Koch is in gesprek met BN DeStem realistisch. "Dat we niet staan op een plek waar we horen te staan is zeker een ding. Ook dat we qua spel nog niet zijn waar we willen zijn." Hij vindt dat het pas crisis is als je als club daadwerkelijk gedegradeerd bent. "Zover is het nog niet, maar we zitten wel in een fase waarin we goed naar elkaar moeten kijken. Want zo ga je het einde niet halen"

    "Je kunt er alle benamingen aan geven. We staan laatste. Dus is het niet goed. Dat we degradatiekandidaat zijn nu is ook duidelijk", laat NAC-coach Van der Gaag weten. "Je moet een crisis wel op tijd onderkennen. Als je dat pas doet in de laatste fase van de competitie ben je te laat."

    Poll

    Gaat NAC zich dit seizoen handhaven in de Eredivisie?

    (826 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 november 2018 om 13:40
    Is nog niks aan de hand zijn genoeg wedstrijden om zich te herpakken.
    Vind ik leuk
    Pimman +6316
    dinsdag 13 november 2018 om 13:45
    Avondje NAC kan in de KKD óók gezellig zijn én de Willem2-fans zullen het prima vinden niet meer uit naar Breda ;)
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +379
    dinsdag 13 november 2018 om 13:42
    Huurclub!
    Vind ik leuk
    Romarioo +288
    dinsdag 13 november 2018 om 13:45
    Je hebt gelijk Menno jullie horen boven Ajax te staan
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5670
    dinsdag 13 november 2018 om 13:49
    "geen crisis" dat riepen ze bij Twente ook een seizoen lang.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1119
    dinsdag 13 november 2018 om 14:00
    Bij Zwolle voetballen ze ook als natte kranten, samen met Nac het slechtste voetbal van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23039
    dinsdag 13 november 2018 om 14:25
    Heb ergens gelezen dat PEC sinds januari tot op heden 28 wedstrijden gespeeld en 22 punten bij elkaar heeft verzameld. Dan ben je toch degradatiekandidaat nr 1...althans volgens deze zeer matige statistieken.
    Vind ik leuk
    Bdog +5997
    dinsdag 13 november 2018 om 13:52
    Koch moet gewoon 2 vrienden bellen en leuke tv gaan maken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:00
    NAC gaat het niet redden, geen team, geen beleid, nu nog steeds niet & dat los je niet op met 4 interim "td" waarvan er 1 de trainer zelf is.
    Vind ik leuk
    NvC +5349
    dinsdag 13 november 2018 om 14:03
    NAC moet gewoon de playoffs halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:27
    Geen crisis gewoon lekker zo doorgaan. Lekker kop in het zand. Pierre gaat zich week in week uit indekken bij Studio Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:18
    Ja word een lastig verhaal, om te beginnen met spelers als Koch
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 10:22
    Koch moet zich maar bezig houden met zn niveau omhoog te krikken. Hij is de eerste die opstapt als we zijn gedegradeerd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws