'Slutsky verrast en haalt gestopte Berezutsky-tweeling naar Vitesse'

    'Slutsky verrast en haalt gestopte Berezutsky-tweeling naar Vitesse'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 18:14wo 14-11-2018 om 18:14

    Opmerkelijk nieuws uit Rusland: de Berezutsky-broers gaan mogelijk aan de slag bij Vitesse. Vasili en Aleksei Berezutsky zijn uitgekozen door hoofdtrainer Leonid Slutsky.

    Het Russische Sport24 pakte woensdag uit met het opvallende nieuws. De gebroeders Berezutsky zetten afgelopen zomer een punt achter hun carrière. Sindsdien zijn ze bezig met het behalen van de benodigde trainersdiploma's. Slutsky zou dusdanig onder de indruk zijn van die vorderingen, dat hij heeft besloten de twee Berezutsky's naar Arnhem te halen.

    De twee worden opgenomen in de technische staf van Vitesse. Het is onduidelijk of het om een vaste rol als assistent of bijvoorbeeld om een stageperiode gaat. Slutsky kent de Berezutsky's van een gezamenlijke periode bij CSKA Moskou (2009-2016) en de nationale ploeg van Rusland (2015-2016). Vasily en Aleksei zijn tweeling en 36 jaar oud.

    Slutsky is sinds juni hoofdtrainer bij Vitesse. Na twaalf wedstrijden staan de Arnhemmers op de zevende plek in de Eredivisie, met achttien punten. De huidige assistenten van Slutsky zijn Edward Sturing, Nicky Hofs en de Rus Oleg Yarovinsky.

    Plaats een reactie

    woensdag 14 november 2018 om 18:17
    Haal gelijk Putin erbij
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    woensdag 14 november 2018 om 18:18
    Tis dat zijn vriend Advocaat vast ligt want anders ….
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    woensdag 14 november 2018 om 18:19
    Hij kan beter gelijk punten erbij halen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:04
    Niet zo negatief pietje . Mag ons aller vites ook eens een topic hebben
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    woensdag 14 november 2018 om 20:37
    Zeker! Juich ik ook toe :-) bovendien vind ik Slutsky wellicht de meest lachen Rus in de voetballerij die ik gezien heb dus meer hiervan aub. Zonder sarcasme trouwens.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:53
    Kijk zo ken ik je weer ! Top kerel !
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 18:20
    Want dat zijn de vier enige Russen die je kent?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:23
    Nee, dat niet. Ik bedoel dat er veel Russen komen, Putin was de eerste die bij me opkwam
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 18:26
    Ja, maar met een Russische coach lijkt dat me niet zo gek.
    Cocu nam toch ook Koeman en Ven der Weerden mee? Die heeft Mark Rutte ook niet gevraagd.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    woensdag 14 november 2018 om 18:36
    Hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:41
    Haha idd precies ook mijn gedachten!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:20
    Lekker man hé, keizer trainer van sporting
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 21:20]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 22:15
    Vind ik hartstikke leuk voor hem
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 18:52
    Dr zijn toch wel meer beroemde Russen dan alleen Putin?

    Peter de Grote,
    Catharina de Grote,
    Rasputin,
    De beroemde generaals uit WO-II:
    Ivan Petrov
    Ivan Konev
    Alexandr Vasilevsky
    Konstantin Rokossovsky
    Nicolai Vatutin
    Georgi Zhukov

    Naja, hebben we Stalin en Lenin, en de wereldberoemde clown Popov nog...

    Gewoon een beetje opletten bij geschiedenis :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 18:58
    Ik vraag me van dat rijtje wel af wie een directe versterking zou zijn voor Vitesse. Peter is wel een talent. Dat zou weleens een grote kunnen worden.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17001
    woensdag 14 november 2018 om 19:01
    Popov, dan valt er nog eens wat te lachen in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:02
    Kán, maar maak hem dan mascotte bv, we hebben al zo vaak een scheids die de clown loopt uit te hangen hier in Nederland :P
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17001
    woensdag 14 november 2018 om 19:04
    Om die scheidsrechters kan ik meestal niet zo lachen ;)
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:02
    Die rasputin moet je stilletjes ergens inbrengen.. die naait iedereen in het veld!

    En Zhukov op de tribune, die commandeert de énorme menigtes wel(#vindieleuk #issiegoedin#OperatieBagration)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 19:05
    #vindikookleuk
    #nietheelvoetbalgerelateerdpasopvoormods.

    Zou zo'n generaal nou een beetje een goede trainer zijn?
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:15
    Hmm, eigenlijk wel toch? Als trainer moet je ook veel uit tactisch, en strategisch oogpunt kijken.

    En in tegenstelling tot een slagveld bv, heb je wél een goed beeld van je tegenstander, en zijn de krachten rédelijk gelijk verdeeld: iig gelijke aantallen!
    (Ok, in het geval van een Russische generaal is dat wellicht een nadeel. Als dr iets is waar die Russen goed in waren, dan was het wel een tegenstander overrompelen met ongeprecedenteerde overmacht.

    Sterk stukje ironie in de WWII-kronieken: De geallieerde landing, D-Day, was genaamd 'Operation Overlord'. omvatte een landing van 160k militair personeel.

    Die russen moeten hebben gedacht: You call thát an Overlord-Operation? Here, Hold my Vodka!... 2 weken later knalden ze met over de 2 miljoen man, excl ondersteunend materieel, tegen de sterkste van de 3 duitse invasielegers aan... en in 8 weken tijd, compleet verpletterd, en de baltische zee ingedrukt!

    Er is veel aan 'oostfront-geschiedenis' waar we hier weinig van weten, maar wat toch als belangrijke historie, dan wel inspirerende verhalen gezien kan worden?
    Anders neem de onverzettelijke discipline van Rusland tegen bv Spanje en Kroatië op het afgelopen WK. Machtig om te zien toch? Dat is een stukje van de Russische cultuur. En daar zouden de verwende Nederlanders, best eens iets van kunnen opsteken bv!)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 19:23
    Ja, ik zou ook denken van wel. Mits zo iemand het spelletje een beetje snapt natuurlijk.
    En zorgen dat je mannen met de juiste opdrachten het veld ingaan en ze goed uitvoeren.

    Als je 22 man opstelt gaat het inderdaad niet goed komen.

    Een beetje baas boven baas dus. Of lord Over lord.

    Ik vroeg me inderdaad net af of daar ook films over zijn. Weinig denk ik.

    Ja, alleen vinden wij onszelf geen verwende Nederlanders. Wij zijn hardwerkende, eerlijke, goede Nederlanders (zonder spiegel)
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 21:12
    Films over?
    Oostfront-WW-II?

    K weet wel een goeie documentaire op YT.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 22:14
    Ja, maar dat is voor Hollywood niet interessant. Straks lijken de Russen nog tof.

    Welke?
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 22:53
    YT:
    zoek naar 'Soviet Storm WWII in the East'.
    17-delige docu-serie. 'a la Battlefield' van Discovery Channel.

    Vond het érg interessant, en informatief. En geeft een heel ander licht over de totale 2e WO.
    Als het je interesseert, dan is dát wel degelijk een documentaire, die ik je aan zou willen raden dan!
    Qua films weet ik dat 'Enemy at the Gates' redelijk tot wel goed is.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:38
    Zeker geschiedenisleraar jij?
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 21:15
    Nee, heb me gewoon altijd énorm geinteresseerd over de ontwikkelingen rond bv de 2e WO. Politiek, propaganda, militaire bewegingen, veldslagen.... tot de gruweldaden in de vernietigingskampen aan toe...

    Veel van deze dingen hebben zich afgespeeld op het oostfront, en dat wás het Russische front. Veel van de atrociteiten die het Rode Leger geleden heeft, en ontdekte, zijn verloren gegaan in na-oorlogse propaganda. Maar in termen van 'geschiedeniswijsheid': vb: Waarom denk je dat zo veel Nazi-officieren en soldaten zich overgaven aan WESTERSE legers, ipv het Rode leger?.... Ja, precies....
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11576
    woensdag 14 november 2018 om 21:26
    Alsof Stalin een lieverdje was.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 23:02
    Heh... daar hoef je niet over te discussieren...

    "Gulag is toch het Russische woord voor concentratiekampen bv?"
    ...

    Ik kan wel doorgaan...Stalin staat ook in de geschiedenisboeken als een van de bloedigste en moorddadigste dictators... in eenzelfde rijtje als Hitler bv, of Mao Zedong...

    Maar de oorlog die het Rode Leger heeft gevochten, en dan doel ik dus vooral op de genoemde Legergeneraals, zoals Zhukov, Konev, Vasilevske, Rokossovsky.... Die hebben de wáre overwinning gebracht.. Niet Eisenhower, niet Montgomery... Zhukov was dé ware held die Nazi-Duitsland heeft verslagen! (En dus ook niet Stalin bv, dat was een monster.....)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Raptor +144
    woensdag 14 november 2018 om 19:07
    Je vergeet 2 grootmeesters Schaken

    1- Anatoli Karpov
    2- Garri Kasparov

    Plus Wodka!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 19:17]
    Vind ik leuk
    Koeien +2726
    woensdag 14 november 2018 om 19:14
    Gezien het hier om een voetbalsite gaat, gaat de eervolle vermelding natuurlijk naar (mijns insziens) de beste coach van Rusland/Soviet Unie ooit en de gehele jaren '80:

    Valeri Lobanovskyi

    Da's toch wel de klasbak der klasbakken.
    Vind ik leuk
    Pie Ranja +25
    woensdag 14 november 2018 om 19:26
    legende Viktor Tichonov
    Vind ik leuk
    Koeien +2726
    woensdag 14 november 2018 om 19:29
    hm, sorry, heb ik nog nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 20:17
    Yuri Gagarin mag toch ook niet ontbreken.

    En sinds afgelopen zomer mag Stanislav Cherchesov zich toch ook wel een beetje meerekenen?

    Die 'karakteristiek-ruwkijkende Russische bondscoach" die met stálen wilskracht, zijn ploeg naar de kwartfinales loodste, afgelopen zomer.
    Verlenging-kwartfinales tegen de Kroaten, 2-1 achter, en 'met de moed der wanhoop' het volk oproepen en aanzetten om zich te laten horen, en onder dáverend gejuich van meer dan 80.000 Russen maakte Mauro Fernandes in de 115e minuut nog een gelijkmaker die wéér een penaltyserie afdwong.

    Knap van de Russen om na 120 minuten tegen een 'tiki-taka-Spanje', deze zelfde discipline, en ijzeren wil te weten opbrengen tegen de technisch uiterst-vaardige Kroaten.
    Vind ik leuk
    Koeien +2726
    woensdag 14 november 2018 om 19:09
    Damn heej, wat een Rusland kennis. Kom je uit oost-Groningen ofzo?
    Vind ik leuk
    Raptor +144
    woensdag 14 november 2018 om 19:14
    Gelukkig niet
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    Koeien +2726
    woensdag 14 november 2018 om 19:23
    Volgens mij reageer je op een andere post. Ik had het tegen Farmer nl.
    Vind ik leuk
    Raptor +144
    zaterdag 17 november 2018 om 15:46
    Excuses dan.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 21:07
    T is een stukje eerlijke geschiedenis, net als dat we zo vaak geleerd hebben wie Eisenhower en Montgomery waren bv...

    De namen die ik noem, waren minstens zo belangrijk, dan wel meer..

    Zhukov was de opperbevelhebber van het Rode Leger, en heeft aardig wat grotere, en belangrijkere veldslagen uitgevochten dan Eisenhower of de gehele westelijke alliantie, gedurende de 2e wereldoorlog. Sterker nog, meer dan 60% van de uitkomst ván de 2e wereldoorlog, is bepaald op het oostfront!
    Als je eens opgezicht hebt hoe de Tankslag om Koersk is verlopen, en het jaar daarop, het Russische zomeroffensief als 'antwoord' op D-Day (aka: you cáll thát an Overlord-Operation? Here, hold my wodka!)...

    Die aantallen, de planning, de strategie... En de ongelooflijke statistieken....(Operatie Bagration, meer dan 2 Mil soldaten alleen al... D-day waren 160k....)

    Hoe fkn hard hebben die 'moffen' een pak slaag gehad daarzo, in die maanden?

    Het is, op zijn zachtst gezegd, uiterst indrukwekkend om te realiseren.

    Er ligt daar een stukje wereldgeschiedenis die uit angst voor het zgn communisme, in propaganda, verloren is gegaan, maar er valt nog genoeg te leren.

    Sterker nog, zelfs nu zouden we nog een flink wat kunnen opsteken van gewoon díe doorzetters-mentaliteit.

    Groningers hebben een mentaliteit van 'Kop-dr-veur'..
    Rusland heeft er een rijke, duistere, en lange historie in! :)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11576
    woensdag 14 november 2018 om 21:29
    De winnaars bepalen de geschiedenis. En Koersk is mede gewonnen door informatie van de Engelsen en met veel materiaal van de geallieerden.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 22:28
    Yup, de gehele oostfront-campagne was zwaar ondersteund met westers materieel.

    De 2 strénge winters die in de periode van de Nazi-invasie, Rusland teisterden hebben niet vooral de Werhmacht gedecimeerd, maar ook zware tegenslagen voor de Sovjet Unie veroorzaakt. Productie, maar vooral de logistiek was een onmogelijke taak geworden. Westerse transportwagens waar veel sterker en betrouwbaarder, dus pas toen dít wat begon te lopen, begon het Rode Leger pas écht zijn 'onverwoestbare vormen' aan te nemen.

    'Ze hadden het nooit gered zonder de hulp van het westen, maar het westen had nooit ook maar enige kans gemaakt zonder de macht van het enorme Rode Leger".

    T is een indrukwekkend stukje geschiedenis die in het westen vooral verdraaid is tot glorificatie van de wésterse alliantie.
    De zwaarste gevechten zijn door de Russen gevochten, mét ondersteuning van... máár altijd nog door de Russen gevochten, en gewonnen!

    Toch een leerzaam stukje historie om je éigen mening op te bepalen bv :) Dan allerminst tot een stukje inspiratie te nemen!

    De Russische onverzettelijkheid was afgelopen WK ook weer een berucht gegeven. We zouden best een lesje of wat kunnen leren van dit toch onbekende land :)
    Vind ik leuk
    Raptor +144
    zaterdag 17 november 2018 om 15:47
    Russen zijn bikkels. Kunnen wij nog wat van leren.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3766
    woensdag 14 november 2018 om 18:51
    Je vergeet er 1 de clitoRus.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 18:55
    "In Soviet Russia, countryside visit you!" :P
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 19:01
    Oh ja, ik kon er niet opkomen. Het lag op het puntje van m'n tong.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3766
    woensdag 14 november 2018 om 19:01
    Dat ligt die bij mij wel vaker ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 19:03
    Dit is voor mij extra leuk omdat ik Mr Bean voor me zie die dat probeert.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:16
    Zou die de 'bean' kunnen vinden? :P
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    woensdag 14 november 2018 om 19:25
    Ik denk dat ie het flickt.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3766
    woensdag 14 november 2018 om 19:50
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:03
    Ons aller Vitesse 😜
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:12
    Die zit er al vanaf het begin in hij is ook de echte eigenaar van Chelsea, Monaco ect
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    woensdag 14 november 2018 om 18:17
    Wederom complete competitie vervalsing met zo'n internationale sterke staf. Wie gaat op het veld de kar trekken??
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    woensdag 14 november 2018 om 18:19
    Slutsky en de twee Berezutsky's. Klink wel leuk. 😉
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    buddha +9052
    woensdag 14 november 2018 om 18:38
    nu alleen nog starsky en hutski ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:20
    Dat smaak godverdomme berezoetski
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    woensdag 14 november 2018 om 18:28
    Viteski.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:31
    Haha zou mooi zijn! Ik ken maar een Berezutsky die speelde bij CSKA Moskou goede ouderwetse verdediger.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27393
    woensdag 14 november 2018 om 18:49
    Benieuwd of er nog meer Russen volgen. Eigenlijk had ik dat al wel verwacht. 36 is overigens wel wat oud.. Maar we gaan het zien!
    Vind ik leuk
    Mr bien +3766
    woensdag 14 november 2018 om 18:53
    Ja de walRus en de ClitoRus en lazarus
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27393
    woensdag 14 november 2018 om 18:56
    Niet vaak dat ik om jouw reacties moet glimlachen ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:17
    Oud??? Voor techniesche staf juist jong toch
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    woensdag 14 november 2018 om 18:52
    Arnhem word Moskou 2 haha.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:07
    Vitesse's nieuwe clublied?

    "https://lyricstranslate.com/nl/red-alert-3-theme-soviet-march-lyrics.html



    Наш Советский Союз покоряет

    Весь мир от Европы к Неве на восто-ок

    Над землёй везде будут петь:

    Столица, водка, Советский медведь!




    Наш Советский Союз покоряет

    Весь мир от Европы к Неве на восто-ок

    Над землёй везде будут петь:

    Столица, водка, Советский медведь !




    Все народы здесь стоят того,

    Что мы все воплотили на свет,

    Благодарный низкий поклон

    От са-мой мо-гу-щес-твенной в мире!




    Все народы здесь стоят того,

    Что мы все воплотили на свет,




    Благодарный низкий поклон

    От са-мой мо-гу-щес-твенной в мире!"

    (Copy and paste van CnC-RA-3's Soviet March. Knettergek natuurlijk, maar krijg een menigte dát maar es aan het zingen, klinkt grúwelijk eigenlijk!)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    woensdag 14 november 2018 om 19:08
    Vraag me toch echt af waar Dicky is gebleven, de grootste Vitessenaar hier.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:33
    Druk aan t repeteren? :P
    Vind ik leuk
    Koeien +2726
    woensdag 14 november 2018 om 19:24
    Nu weet ik het zeker. Jij komt uit oost Groningen.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:44
    Meer uit het centralere moederland, maar goed, Gazprom of NAM, whats the difference? Beide corrupte maatschappijen die de regering dirigeren toch?

    Enige verschil is, hier hebben we een corrupte zwakkeling die met ze meeheult, en daar hebben ze een ijskoude ex-KGB-officier die dr korte metten mee maakt :P

    Je zou bijna zeggen dat we nog wel wat kunnen leren van die Russen...misschien :P
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:00
    Nog even en Vitesse wordt veranderd in 'Lokomotiv Arnhem' met zo'n zware Russische enclave, maar ik zie het wel als een goede zet.

    Berezutski was een echte 'Russische beer' van een verdediger. Beetje de oostblok-versie van onze Japie Stam. Altijd goed toch, als zulke veteranen hun kennis en ervaring wat kunnen overbrengen?

    (en zo niet, naja, dan leren ze iig goed zuipen daar in Arnhem :P)
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1836
    woensdag 14 november 2018 om 19:01
    Later zullen we zeggen dat de Russen bij Arnhem ons land binnen vielen, zonder slag of stoot.
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    woensdag 14 november 2018 om 19:08
    Nieuwe Slag-om-Arnhem?

    Mogen die Russen hópen dat ze weten hoe een brug werkt :P
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1836
    woensdag 14 november 2018 om 19:09
    Hahaha.
    Vind ik leuk
    Bbgida +13
    woensdag 14 november 2018 om 19:19
    Russisch roulette!!!!!
    Vind ik leuk
    John M. +4836
    woensdag 14 november 2018 om 19:33
    Wie gaat dat betalen, wie heeft zoveel geld? En worden de nederlandse assistenten de laan uit gestuurd?
    Vind ik leuk
    Mari +10154
    woensdag 14 november 2018 om 19:36
    Het gaat sneller dan ik had verwacht.
    Nu nog Chinezen bij ADO
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:49
    Binnenkort dus een naamsverandering naar Viteski?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:00
    Het draait in de voetbalwereld steeds vaker om vriendschap dan kwaliteiten
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:02
    Zo, het Russisch staatscircus is compleet
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    woensdag 14 november 2018 om 20:27
    Medvedev halen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 14 november 2018 om 20:41
    Een klasse speler van 36 moet in dit land nog best meekunnen.
    Zijn deze jongens ook handig met WiFi?

    De voertaal blijft Ernhems?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4342
    woensdag 14 november 2018 om 20:44
    Mooi, zet ze maar direct in het centrum!
    Vind ik leuk
    TheLobster +1528
    woensdag 14 november 2018 om 20:47
    Lijkt me een goed idee. Brengt een schat aan ervaring mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:17
    Volgens Slutsky zijn ze Beregoed
    Vind ik leuk
    Farmer +12698
    donderdag 15 november 2018 om 12:39
    Net als PastaChoca?

    Of Bertus ten Hoor?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11576
    woensdag 14 november 2018 om 21:33
    Fakenews ! Misschien komen ze misschien ook niet, als assistenten of stage. En dan iedereen van andere clubs zich hier maar in de rondte speculeren :)
    Vind ik leuk
    Spekholz +534
    woensdag 14 november 2018 om 22:03
    Waren 2 prima spelers. Beetje steenkolen Engels zullen ze vast praten!
    Vind ik leuk
    NvC +5118
    woensdag 14 november 2018 om 23:14
    Annexatie van Arnhemgrad is nu echt begonnen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws